This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gewoon in een zwembad vol cola donderen van de dirk. Kun jij gewoon op de koersen letten en gaat die tafel vanzelf glimmeren.JoebarRC schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:37:
Wel dit weekend op een vlooienmarkt een smeedijzeren tafeltje die mijn vrouw leuk vond weten af te dingen van 35 naar 27,50compenseert die 5k dalen van vannacht tenminste
![]()
Nu nog een dag schuren om dat kreng roestvrij te krijgen, kan in die tussentijd BTC herstellen toch?
Puur even als time stamp.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Het begon vorige week in de US met tegenvallende cijfers. In Japan met de angst voor meer renteverhogingen.Kol Nedra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:40:
meeste pijn ligt in Japan/Azië? is het daardoor deze dipper die dip dip?
Nikkei 225 vandaag bijna 12% down.
In een notendop beleggers zijn bang voor een recessie en verzilveren de boel.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Mooi, kan ik koffie leuten en uit het raam kijken als de verrekte NS eens treinen zou laten rijden op tijd. Ben straks 3u bezig om in Rotjeknor te komen

Ik denk bij een normale Exchange ook al als het zo doorgaat..troje schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:49:
Ik denk dat als je vandaag een kooporder zet op 49k bij een exchange met een wat hogere spread, dat je dan best raak kan vissen.
Het is nog heel vroeg in de cycle, dus de kans dat we naar nieuwe hoogtes gaan is nog steeds aanzienlijk groter dan dat dit het was.
Geen paniek.
PS5
Enige wijze post hier.kernie schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:52:
Wat een paniek hier! Rustig aan mensen, drie weken geleden (?) stonden we ook op 53k.
Het is nog heel vroeg in de cycle, dus de kans dat we naar nieuwe hoogtes gaan is nog steeds aanzienlijk groter dan dat dit het was.
Geen paniek.
Geniet van de mogelijkheid om te bijkopen en wacht rustig af.
[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 05-08-2024 07:53 ]
En deze man had gewoon president moeten worden:
https://www.hln.be/buiten...in-central-park~a71c52f2/
Die weet wel raad met een beer.
Verder REKT
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Precies en anders over een aantal jaar. Ik heb geen haast, mijn lambo moet nog ontwikkelt worden 😌kernie schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:52:
Wat een paniek hier! Rustig aan mensen, drie weken geleden (?) stonden we ook op 53k.
Geen paniek.
Ik heb hem staan. Ben benieuwd.Deman23 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:50:
[...]
Ik denk bij een normale Exchange ook al als het zo doorgaat..
Anders snappen de mensen het niet.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Misschien snappen wij het niet.Vis schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:59:
Tijd dat Bitcoin zich vandaag na het openen van die ponzi stonk markten zich eindelijk gaat loskoppelen van de correlatie en juist de safe haven gaat zijn.
Anders snappen de mensen het niet.

Zero.
Update: Nog steeds niet hetzelfde maar het begint er wel wat meer op te lijken 🫣Kol Nedra schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:47:
mensen die hier de Covid crash meegemaakt hebben? voelt het nu hetzelfde dan als toen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:03:
Nikkei handel stil gelegd
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik wilde net zeggen.. je mag wel zeggen dat dit DE black swan zal zijn van deze cycle, alle seinen staan ineens op rood.Deman23 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:03:
[...]
Update: Nog steeds niet hetzelfde maar het begint er wel wat meer op te lijken 🫣
Benieuwd hoe diep we gaan maar macro is erg bedroevend.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit is de keerzijde van adoptie. Main Street becomes Wall Street
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Lijkt wel een nieuwe black Monday. Ik ben benieuwd hoe de Europese beurzen gaan volgen. En uiteraard vanmiddag de Amerikanen..Vis schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:05:
[...]
Ik wilde net zeggen.. je mag wel zeggen dat dit DE black swan zal zijn van deze cycle, alle seinen staan ineens op rood.
Benieuwd hoe diep we gaan maar macro is erg bedroevend.
[ Voor 48% gewijzigd door HollovVpo1nt op 05-08-2024 08:11 ]
cyber Monday, BTC in de uitverkoop!
nothing stops this train
Ik kijk september wel weer.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Of die wordt overal gehit...troje schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:49:
Ik denk dat als je vandaag een kooporder zet op 49k bij een exchange met een wat hogere spread, dat je dan best raak kan vissen.
anti elppa schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:03:
Nikkei handel stil gelegd
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UuEoVyOYB9uDrUHoQ4JEWNbk.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Moon soon.
[ Voor 86% gewijzigd door tomtom901 op 05-08-2024 08:25 ]
Wat heb ik gemist?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:48 ]
Bedankt voor de bijdrage in dit topic.
[ Voor 20% gewijzigd door tomtom901 op 05-08-2024 08:25 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:45 ]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Dat het allemaal een grote ponzi is?DutchCrownNL schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:23:
Ben er een poosje uit geweest, maar -17% op de daily en de Nikkei die crasht als een gek ??
Wat heb ik gemist?
Zero.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Stack Sats
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:47 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:47 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:47 ]
De bezuinigingen op de GGZ in 1 post samengevat
Tesla M3LR '21
Hebben ze niet eens 6ct liggen? Want dat is de waarde van onze flufjes op het moment?
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:49 ]
Tulpenbollen moet je op een ATH doorkoken. 🔥Deman23 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:29:
Bloembollen moet je die rauw eten of kan ik ze beter poffen in de oven?
[ Voor 35% gewijzigd door Simply1337 op 05-08-2024 08:33 ]
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Waar zie/lees/hoor jij dit? Kan er niets over vinden.
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:50 ]
[ Voor 105% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:50 ]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:47 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:50 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 08:48 ]
Negeer deze maar gewoon. Heeft nog nooit iets over crypto gepost en komt dan vandaag bijdehand doen of er een halving is en dat Bitvavo geen geld meer heeft. Blijkbaar niks met crypto, maar ook niks met werken, anders was hij hier nu niet geweest denk ik.Cpt.Iglo schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:33:
[...]
Waar zie/lees/hoor jij dit? Kan er niets over vinden.
Nog nooit op die gare site met UI uit 1980 geweest.gebruikershaes schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:35:
[...]
Iemand heeft weer 4chan geopend. Alles goed daar?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Gelukkig heb ik hier in de Oost nog een boerderij. Alleen geen idee wanneer het grondwater door klimaatverandering rekt is.
Dat wordt inderdaad knap lastig. Bitcoin zal niet erg nuttig zijn tijdens deze periode, wel erna (mits). Zie het als het begraven van goud, enige prioriteit is dat het niet gestolen wordt.Afca_020 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:35:
[...]
3de Wereldoorlog, overal hongersnood.....en dan sta je daar met je ledger met 1000 bitcoins erop.

Gelijk maar een plukje gekocht net voor op de hardware wallet. Zoveel daling zien we niet elke dag, zonde om te missen.
Nu weer naar de moooooooon.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ja, denk wel dat je daar goed verlies mee kunt makenPHPResource schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:44:
Wachten op een bounce en dan een 100x long, zou ik daarmee mijn verlies goed kunnen maken?
Just Do it... Next Time!
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Op de barbecue zijn ze vast te eten. Jack Daniels saus erbij..sh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:39:
@Deman23 als het zo slecht is dat ik bloembollen moet eten dan ga ik ze wel op het toilet BBQen....![]()
Gelukkig heb ik hier in de Oost nog een boerderij. Alleen geen idee wanneer het grondwater door klimaatverandering rekt is.
Gelukttroje schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 07:49:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Pas op, met wat komen gaat is zoiets niet ondenkbaar voor Bitcoin. Het kan letterlijk gaan schommelen tussen 100 dollar en 1 miljoen.PHPResource schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:44:
Wachten op een bounce en dan een 100x long, zou ik daarmee mijn verlies goed kunnen maken?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OSF02FGY341xkEob1GXeeeQg.jpg?f=user_large)
Waarom niet 6 centmrlemons schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:53:
[...]
Pas op, met wat komen gaat is zoiets niet ondenkbaar voor Bitcoin. Het kan letterlijk gaan schommelen tussen 100 dollar en 1 miljoen.
[Afbeelding]
Dat zijn wel euro's toch? Toch????Weirdoojp schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:51:
Nou weer bij gekocht op ~46k mag wel weer stijgen
@tomtom901 trade je voor ons een Lambo wagenpark bij elkaar?mrlemons schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:53:
[...]
Pas op, met wat komen gaat is zoiets niet ondenkbaar voor Bitcoin. Het kan letterlijk gaan schommelen tussen 100 dollar en 1 miljoen.
Kunnen we met zijn allen in stijl door een MadMax landschap tuffen.
Komt goed, denk ik..
leeg
Iedereen heeft de voorkeur voor positieve moonboy berichten, zo werkt het nou eenmaal. Er zijn hier echter ook genoeg realistische berichten te vinden die een ander beeld laten zien, het is maar net welke je er zelf uitpikt.gebruikershaes schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:55:
Mijn god wat ben ik dom geweest om hier mee te lezen en al het hopium te snuiven. Wilde bij 70k er uit maar iedereen zat 100k te roepen. Nou boehoe dure les.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
That's the spirit!4x2 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:56:
Fear&greed dramatisch, nu.nl artikel dat het ingestort is, bijna september, nu is er enkel een trigger nodig zoals een geschifte democraat die een stukje neus van Harris afschiet en ze vervolgens zegt dat crypto fantastisch is.
Komt goed, denk ik..
De long loopt:HollovVpo1nt schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:10:
Dit wilden jullie toch? Pleister er af? Kopen dan. Laat me raden, het wordt weer wachten tot 't nog lager gaat?
:fill(white):strip_exif()/f/image/3GKgsTYxavTjr7pFbbMNxRXK.png?f=user_large)
Al verwacht ik wel dat het nog wat lager zal gaan en ik deze met verlies moet sluiten.
Reden van instappen? Zie: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Daarom DCA en nooit binnen 6 maanden je hele fortuin wegduwengebruikershaes schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:55:
Mijn god wat ben ik dom geweest om hier mee te lezen en al het hopium te snuiven. Wilde bij 70k er uit maar iedereen zat 100k te roepen. Nou boehoe dure les.

Dat zit wel Schnorr.
We hebben de effecten van de halving nog niet gezien. Nog ca. 60 dagen.4x2 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:56:
Fear&greed dramatisch, nu.nl artikel dat het ingestort is, bijna september, nu is er enkel een trigger nodig zoals een geschifte democraat die een stukje neus van Harris afschiet en ze vervolgens zegt dat crypto fantastisch is.
Komt goed, denk ik..
Ik vind het knap dat je het durftTaro schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:58:
[...]
De long loopt:
[Afbeelding]
Al verwacht ik wel dat het nog wat lager zal gaan en ik deze met verlies moet sluiten.
Reden van instappen? Zie: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 05-08-2024 09:13 ]
Ik geloof het wel
leeg
JUST IN: Robinhood halts 24 hour trading. pic.twitter.com/3Ba7Mj6lyn
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 5 augustus 2024
Gaat lekker

JUST IN: $1,000,000,000 liquidated from the cryptocurrency market in the past 24 hours.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 5 augustus 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
We mogen gelukkig niet duiken... mijn kinderen werden al op de vingers getikt door de lifeguard.sh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 09:02:
@Pelox blijf eens liggen, volgens mij gaan we nu stabiel. Sta straks eens langzaam op.... Wat je verder ook doet, DUIK NIET!!
Zero.
Klopt, we gaan verder in deel #27, waar we of 6 cent of 420k gaan zien: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27.knakworst schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 06:59:
@Taro 1000. Tijd voor een nieuw topic waarin we de 100k opzoeken
Doe mijn best, maar moet mijn aandacht verdelen over BTC en stocks. Pittige markt zo.sh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 08:55:
[...]
@tomtom901 trade je voor ons een Lambo wagenpark bij elkaar?We vinden je een geweldige mod!
Kunnen we met zijn allen in stijl door een MadMax landschap tuffen.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!