Speech? Keihard long gaan zul je bedoelen. Even die groene candle door de stamkroeg smijten.Gipsy King schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 19:12:
Gvd ineens rode candles in huis. Dalijk maar eens een speech houden als ze thuis komt.
[Afbeelding]
red flag! ik zou die kaarsen dumpen en er groene palen neerzetten.Gipsy King schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 19:12:
Gvd ineens rode candles in huis. Dalijk maar eens een speech houden als ze thuis komt.
[Afbeelding]
of geef met kerst groene kaarsen
nothing stops this train
Is een katbrothermaynard schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:04:
[...]
Ik heb nog never nooit een hond zien zweven… dus denk 60k🤪😂
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 22:23:
BlackRock, ‘s werelds grootste asset manager, heeft zijn spot Bitcoin exchange-traded fund (ETF), IBIT, in de VS uitgebreid. Het bedrijf heeft vijf nieuwe Authorized Participants (AP’s) toegevoegd, waardoor de toegankelijkheid en liquiditeit van het fonds voor investeerders is verbeterd. Dit zijn ABN AMRO clearing USA LLC, Citadel Securities LLC, Citigroup Global Markets, Inc., Goldman Sachs & Co. LLC en UBS Securities LLC.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Shitcoin heavy pf?Tristan schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 22:20:
Alles gaat momenteel volledig rekt hiero. Wat een kut begin van het weekend.
No bueno.
Mucha caca
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dus binnenkort kopen via ABN?Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 22:23:
BlackRock, ‘s werelds grootste asset manager, heeft zijn spot Bitcoin exchange-traded fund (ETF), IBIT, in de VS uitgebreid. Het bedrijf heeft vijf nieuwe Authorized Participants (AP’s) toegevoegd, waardoor de toegankelijkheid en liquiditeit van het fonds voor investeerders is verbeterd. Dit zijn ABN AMRO clearing USA LLC, Citadel Securities LLC, Citigroup Global Markets, Inc., Goldman Sachs & Co. LLC en UBS Securities LLC.
En dan de keys van je bitcoins aan die boeven geven zeker? Hell no.. wolf in schaapskleren die bankers.
Ik haal wel zelf handmatig al mijn fiat van de abn rekening, hoeven zij niet te doen voor me.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dan mag je een ritje op mijn kortingskaart makenBootjeVaren schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:42:
[...]
Als ADA naar 2$ gaat dan breng ik je persoonlijk naar de Bruna om te juinen ook al heb ik geen ADA bag
Fnie maatAeronaut schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:10:
[...]
Erherscan en verwanten was eergisteren wel down ofnie. Hoewel dat alleen de chain afleest had waarschijnlijk wat impact op de rest
Geen Wornhole gehaald toch?Tristan schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 22:20:
Alles gaat momenteel volledig rekt hiero. Wat een kut begin van het weekend.
Weer een dag verder, nog steeds geen toegang.Wouter schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:54:
[...]
Nou dan heb je veel geluk gehad. Al mijn tegoeden zijn bevroren. Geen communicatie vanuit Kraken anders dan dat 'ze er zo snel mogelijk naar kijken'. Social media staan echter vol met verhalen van andere gedupeerden. Mensen moeten blijkbaar vaak weken of maanden wachten tot ze weer toegang krijgen tot hun tegoeden.
Kraken heeft in februari van DNB blijkbaar officieel toestemming gekregen om diensten te verlenen in Nederland, omdat ze hebben aangetoond te voldoen aan de anti-terrorisme en witwaswetgeving.
Een normale financiële instelling vraagt een klant eerst om informatie en bevriest eventueel een account als de klant de gevraagde informatie niet kan leveren.
Kraken doet dit andersom; je account gaat onaangekondigd op slot en ze gaan dan op hun dooie gemak, zonder enige verdere communicatie nog eens kijken naar de documenten die je (in mijn geval 11 jaar geleden) naar ze hebt opgestuurd. Wegens grote drukte kan dit proces gerust langer dan een maand duren. Als je in de tussentijd iets wilt verkopen heb je pech. Als de markt in elkaar stort heb je pech. Je kunt niets.
Ik ga sowieso een klacht indienen bij DNB. Dit malafide, amateuristische klotebedrijf had nooit toestemming mogen krijgen om hier diensten aan te bieden.
Aan iedereen hier met een account bij Kraken kan ik alleen maar aanraden om alles er zo snel mogelijk vanaf te halen, want het is niet zeker of je er nog bij kunt als je dat wil.
Er is iets goed mis bij Kraken als je door de reacties lees op Reddit.
@Taro ik denk dat jij veel geluk hebt dat alles weer werkt.
Als alles weer in orde is, wil ik toch weg bij Kraken. Zoals nu is niet tof. Ik heb geluk gehad met mijn BTC, al kreeg ik gisteren het niet nogmaals voor elkaar om ook ETH weg te halen.
Bitvavo heb ik ook geen goeie ervaring mee.
Wat is het alternatief?
Ik wil wekelijks wat fiat dumpen en dat switchen in iets anders. Normale dingen, geen Paal ofzo.
Ik hoef geen connectie met MetaMask ofzo. Lage fees om te swappen en lage fees om na enkele weken het weg te sturen naar mijn Ledger. En geregistreerd zijn in NL.
Wie kan mij een tip geven?
Wat is er mis met Bitvavo?streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 07:48:
[...]
Weer een dag verder, nog steeds geen toegang.
Als alles weer in orde is, wil ik toch weg bij Kraken. Zoals nu is niet tof. Ik heb geluk gehad met mijn BTC, al kreeg ik gisteren het niet nogmaals voor elkaar om ook ETH weg te halen.
Wat is het alternatief?
Ik wil wekelijks wat fiat dumpen en dat switchen in iets anders. Normale dingen, geen Paal ofzo.
Ik hoef geen connectie met MetaMask ofzo. Lage fees om te swappen en lage fees om na enkele weken het weg te sturen naar mijn Ledger. En geregistreerd zijn in NL.
streamnl in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25"
Enkele jaren terug had ik (meen ik) een uitgebreide update gepost in de SC. Maar de link geeft de korte versie weer.
[ Voor 20% gewijzigd door streamnl op 06-04-2024 08:18 ]
Hebben zeker niet alles, ook echt niet makkelijk met nieuwe listings.
Als je de hoofdcryptos zoekt prima plek voor je dca of routering naar gure exchanges en terug om te cashen.
Ook geen leverage, puur spot
Maaaaar je kunt wel van coinbase naar coinbase wallet (app) en dan swappen waar te swappen valt naar je favoriete gure drek op uniswap/dextools/defillama etc
Let op cb wallet beheer jezelf en dus ook je backup code. Dat kwijt na telefoon reset is coins kwijt.
[ Voor 31% gewijzigd door Aeronaut op 06-04-2024 08:20 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hier alleen Bitvavo en Kraken. Werkte beide prima, kyc bij Kraken is nu ook in orde. Ik laat er wel niets staan. Ik denk niet dat er veel betere opties zijn? Bitonic heb ik afgelopen jaren ook soms gebruikt voor Bitcoin naar Trezor.streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 07:48:
[...]
Wat is het alternatief?
Maar met iets anders verklaar je toch al een beetje de shitcoin wereld in te willen duiken?
Deze fout is niet goed te praten, misschien kan je er een nieuw account aanmaken? Anders Coinbase zit je wel met hogere fees etcstreamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:17:
[...]
Enkele jaren terug had ik (meen ik) een uitgebreide update gepost in de SC. Maar de link geeft de korte versie weer.
Trouwens altijd traden met advanced bij coinbase (vroegere coinbase pro) fees zijn lager dan basis coinbase.Pinsa schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:25:
[...]
Deze fout is niet goed te praten, misschien kan je er een nieuw account aanmaken? Anders Coinbase zit je wel met hogere fees etc
Of een walvis zijn, paar keer washtraden en je hebt je fees ook significant verlaagd
Optie drie is coinbase one nemen. Abo van 25€ voor geen fees tot 10k€. APR met usdc stijgt naar 10%
Kan wellicht ook interessant zijn als je maandelijks in totaal 10k volume hebt (koop /verkoop).
Coinbase one geldt weer niet voor coinbase advanced/pro lol
[ Voor 22% gewijzigd door Aeronaut op 06-04-2024 08:36 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Kraken Pro af en toe een trade. Bitvavo voor de wekelijkse DCA in BTC.
Trade vrijwel niet meer sinds Binance weg is gegaan, dat was toch wel echt de perfecte app om te traden imo.
Daar komt geen andere exchange in de buurt imo.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zal Coinbase PRO en Bitonic eens bekijken. Kijken of dat iets is.
En Revolut, is dat iets?
Ik heb eens 20 euro of zo teveel van ze gekregen en omdat ik het eerlijk aangaf, mocht ik het houden.streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:17:
[...]
Verder geen problemen met Bitvavo.
Ik heb ook Bybit maar ik vind de website heel erg druk en onoverzichtelijk.
Als ik dat zo lees dan haal ik de rest (BTC staat inmiddels op de Ledger en mijn account is weer OK) uit staking en verplaats ik dat ook maar.streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 07:48:
[...]
Wat is het alternatief?
Ik gebruik op dit moment, naast de Ledger:
- MetaMask + Uniswap
- Phantom Wallet SOL + Jupiter & Raydium
- ByBit (DCA, extra aankopen en ETH instappen richting MetaMask)
- Coinbase (PLU deposits via Rabby -> SOL/INJ/ETH) en staking
- Kraken Pro (Aantal coins in staking)
- MEXC (TAO & Bitcoin leverage met kleine bedragen)
- Safe.Trade (Qubic & SMH)
- Bitvavo (DCA & staking), maar tot maximaal een bepaald bedrag, dan verplaats ik weer iets
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Bitvavo heeft hier een keer 1.000 Euro vergoed na een vertraging in een market order waardoor ik veel was misgelopen. Hebben ze netjes afgehandeld. Maar ik vraag mij wel nog steeds af waar dat bedrag vandaan is gekomen. Hebben ze simpelweg mijn account aangevuld en dit verder nergens geregeld, of is er daadwerkelijk een zelfde bedrag in de boekhouding ergens in mindering gebracht? Ik ga er vanuit dat ze dit netjes hebben geregeld, maar ik vertrouw het niet 100%.streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:51:
Nee, Bitvavo is voor mij echt afgeschreven. Nooit meer. Met zulke fouten krijg je van mij geen 2de kans.
Ik gebruik al een aantal jaren Revolut voor o.a. Poker transacties. Die transacties wil je niet tussen je normale betalingsverkeer hebben staan omdat je dan bijv. financieringsaanvragen erg lastig kunt maken (of zelfs afgekeurd krijgt, been there, done that...), zag een tijdje geleden dat ze nu idd ook crypto ondersteunen. Nog niet geprobeerd, zal er binnenkort eens even wat op stukslaan en de ervaring dan delen.Ik zal Coinbase PRO en Bitonic eens bekijken. Kijken of dat iets is.
En Revolut, is dat iets?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
bitonic gebruik ik al 11 jaar zonder ook maar 1 probleem. Reageren super snel per mail en ze nemen ook gewoon de telefoon op. Sinds een maand of 2 kan je er ook spot orders zetten. Pefect voor mijn DCA out plan.streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:51:
Nee, Bitvavo is voor mij echt afgeschreven. Nooit meer. Met zulke fouten krijg je van mij geen 2de kans.
En Revolut, is dat iets?
Ze zullen niet de goedkoopste zijn, maar ik sponsor ze heel erg graag. Ze waren echt pionier 11 jaar terug, en ze waren ook 1 vd eerste die goed gekeurd waren door de DNB. Sowieso nederlandse club
Miljoen dollar en de overige ETFs + 400 miljoen. Over de hele week gezien zo’n 7000 BTC geaccumuleerd door de ETFs deze week
Het is misschien vloeken in de kerk, maar Bitcoin kun je via een ETF kopen. Dan spreid je ook al wat meer.streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:51:
En Revolut, is dat iets?
De Grayscale BTC voorraad is al bijna gehalveerd. Met het nieuws van gisteren dat Genesis klaar is met verkopen (32.000 BTC) kan de outflow wel eens gaan afvlakken. Het was meer dan 10% van wat Grayscale tot nu toe heeft verkocht. Tijd zal het lerenBlik1984 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:08:
Weer een goed ETF dagje gisteren. GBTC -200
Miljoen dollar en de overige ETFs + 400 miljoen. Over de hele week gezien zo’n 7000 BTC geaccumuleerd door de ETFs deze week
Usdc apr van 10% met Coinbase one? Echt?Aeronaut schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:31:
[...]
Trouwens altijd traden met advanced bij coinbase (vroegere coinbase pro) fees zijn lager dan basis coinbase.
Of een walvis zijn, paar keer washtraden en je hebt je fees ook significant verlaagd
Optie drie is coinbase one nemen. Abo van 25€ voor geen fees tot 10k€. APR met usdc stijgt naar 10%
Kan wellicht ook interessant zijn als je maandelijks in totaal 10k volume hebt (koop /verkoop).
Coinbase one geldt weer niet voor coinbase advanced/pro lol
Ik kan dat nergens terugvinden, zou wel heel nice zijn (maar klinkt eerlijk gezegd too good to be true)
ja dat is waar ik het paar posts hierboven ook over had. Werkt super!baba420 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:38:
Ik kan de exchange van Bitonic, Bl3p.eu, ook aanraden.
Helaas wel in euro's
Ahum:Numbers schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:13:
[...]
Het is misschien vloeken in de kerk, maar Bitcoin kun je via een ETF kopen. Dan spreid je ook al wat meer.
NOT YOUR KEYS NOT YOUR COINS!!!!1!!1!1
Oke even gekeken, coin afhankelijk. Apr blijft hetzelfde voor usdcBarracuda6247 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:43:
[...]
Usdc apr van 10% met Coinbase one? Echt?
Ik kan dat nergens terugvinden, zou wel heel nice zijn (maar klinkt eerlijk gezegd too good to be true)
🔥Sony Stablecoin Launching🚀
— Paul Barron Network (@paulbarrontv) 5 april 2024
WATCH👉https://t.co/tZ1dNfiRwH@AstarNetwork @JasmyMGT @0xPolygon @Securitize @Sony @PlayStation$MATIC $DOT $JASMY $ASTR pic.twitter.com/Q6KEHzyBPa
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Are you based in Japan?
— Astar Network (@AstarNetwork) 6 april 2024
Are you building in Web3?
Are you building in AI?
Are you building in both Web3 and AI?
This one is for you! 🤝
Get ready to dive deep into the world of Web3 & AI at the TEAMZ Web3 AI Summit's Official Side Event (@teamz_inc), proudly presented by Astar… pic.twitter.com/2lq1vA09Nr
Gebruik hier:streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 07:48:
[...]
Wat is het alternatief?
- Trezor: cold storage voor BTC en ETH
- Ledger in combinatie met Rabby (betere UX dan MetaMask) voor onchain DeFi
- Phantom: Solana wallet
- Coinbase Advanced voor DCA richting de Trezor
- Bybit: overige zaken. Ondersteunen bijvoorbeeld veel chains, dus handig om van Solana naar Mantle te bridgen bijvoorbeeld.
Net zoals met andere ETF's en aandelen... +90% zit er hier in voor het geld.elektriekert schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:53:
[...]
Ahum:
NOT YOUR KEYS NOT YOUR COINS!!!!1!!1!1
Dat laatste is straks geen probleem meer. Ik las dat met die nieuwe EU regels (Mica?) er ook een grote kans is dat stables zoals bv USDT en USDC niet meer gebruikt kunnen worden (tenzij ze aan alle regeltjes kunnen / willen voldoen).anti elppa schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 10:50:
[...]
ja dat is waar ik het paar posts hierboven ook over had. Werkt super!
Helaas wel in euro's
Dus maak je borst(en) maar nat....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ByBit werkt ook wel prima, ik swingtrade daar een beetje met gure altcointjes. 1 of 2x per week een trade te pakken, soms in 1 week niks.... is meer voor de fun.Vis schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:42:
Hier Kraken Pro en Bitvavo, beide binnen enkele seconden fiat airdrop in account om DCA te doen.
Kraken Pro af en toe een trade. Bitvavo voor de wekelijkse DCA in BTC.
Trade vrijwel niet meer sinds Binance weg is gegaan, dat was toch wel echt de perfecte app om te traden imo.
Daar komt geen andere exchange in de buurt imo.
op Kraken kun je ook swingtraden met /BTC pair (ook ByBit), dat doe ik ook wel om zo bijv. ETH of BTC beetje te vergroten. mocht de trade niet uitpakken dan maakt het niet uit, dan hodl ik BTC of ik HODL ETH, beide prima
maar leuke van Kraken is dat de liquiditeit lager ligt, dus een wick kan extra naar boven of extra naar beneden schieten
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 06-04-2024 12:53 ]
nothing stops this train
Eerst veel Binance met daarna Kucoin erbij gebruikt. Toen er al iets rommelde bij Binance er mee gestopt en ook met Kucoin gestopt. Nu alleen Kraken. Als ik gure coins wil of verschillende networks er zijn nu zoveel opties met een bridge en DEX. Gebruik de Ledger voor alleen opslag BTC en ETH.streamnl schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 07:48:
[...]
Wat is het alternatief?
Hahahaha dat was een one in a lifetime vergissing geweest. Hoe krijg je het sowieso in je hoofd man om zoveel in een bridge te investeren? Ik ben ook niet bang om dergelijke bedragen ergens in te stoppen maar een bridge? Next level. En fucking Wormhole is al eens volledig gehackt.Tristan schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 13:07:
[...]
Ik had 20k klaar staan, maar heb er vanaf gezien. Misschien maar goed ook.
Ik ook!!!Numbers schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 11:48:
[...]
Net zoals met andere ETF's en aandelen... +90% zit er hier in voor het geld.
Maar maakt het wel makkelijker
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Maar wanneer heb je het niet nodig
Is onze crypto mod Taro eigenlijk een slaaf
https://fd.nl/financiele-...r-misleidde-investeerders
Ik denk dat het meer om 'najagen' gaat.bmwgozer schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 14:06:
[...]
Maar wanneer heb je het niet nodig![]()
Het lijkt er niet op dat Taro erop jaagt, eerder hobby.
Dat maak ik in iedergeval op van wat ik heb gelezen de afgelopen bijna 6 jaar hier.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik hoorde bij Satoshi Radio dat die hacker wallet ook de airdrop had ontvangen omdat die natuurlijk geinacteerd waszwembroek schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 13:35:
[...]
Hahahaha dat was een one in a lifetime vergissing geweest. Hoe krijg je het sowieso in je hoofd man om zoveel in een bridge te investeren? Ik ben ook niet bang om dergelijke bedragen ergens in te stoppen maar een bridge? Next level. En fucking Wormhole is al eens volledig gehackt.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
"Dwayne dacht makkelijk geld te verdienen, maar raakte 80.000 euro én vrienden kwijt na crypto-fiasco"
#facepalm
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als het goed is hoorde je dat hij 'eligible' was (want transacties enzoNeoflexNL schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 14:31:
[...]
Ik hoorde bij Satoshi Radio dat die hacker wallet ook de airdrop had ontvangen omdat die natuurlijk geinacteerd was
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Irritant dat het achter een betaalmuur zit.resusaapje schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 14:35:
Het AD is weer bezig vandaag:
"Dwayne dacht makkelijk geld te verdienen, maar raakte 80.000 euro én vrienden kwijt na crypto-fiasco"
#facepalm
Ja check, dat was het iddWiley99 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 14:37:
[...]
Als het goed is hoorde je dat hij 'eligible' was (want transacties enzo) maar dat ze de airdrop naar dat adres voorkómen hebben. Hij heeft ze dus niet echt gehad.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Want je verwacht dan een doorwrocht inhoudelijk artikel met hoor en wederhoor?
Ik vraag me altijd af hoe dat soort sukkelaars aan zoveel geld komen
En er is altijd wel iemand die ze er vanaf helpt. Crypto heeft hier niks mee te maken.
AD heeft daar echt een handje van: "Tesla betrokken bij dodelijk ongeluk". Blijkt dat iemand anders op een file is ingereden waar toevallig een Tesla in stond...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Waarom zou ik een slaaf zijn?bmwgozer schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 14:06:
[...]
Maar wanneer heb je het niet nodig![]()
Waarschijnlijk grappig bedoeld, maar toch even reageren: Wat @Gondor zegt klopt wel. Ik doe het voor de hobby erbij, al betreft het geen hobbybedrag. Laten we het erop houden dat het huishoudboekje hier door de verschillende inkomstenstromen excl. crypto een veelvoud van modaal is en dat we een mooi en goed leven hebben, maar ons uitgavenpatroon (los van bijv. de auto) en huis eerder bij een 1-2x modaal inkomen passen. Ik geef niets om wat anderen van mij/ons denken, ben zojuist ook lekker op mijn 15 jaar oude fiets met lekke achterband en met vieze schoenen en trainingspak naar de winkels geweest. Mensen die mij van vroeger kennen zullen misschien wel denken dat ik het slecht heb en dat is prima. De auto heb ik bijv. gekocht omdat ik ervan geniet, het kan en het een mooie business case is en ik daar iedere dag met veel plezier in naar mijn werk kan rijden. Ik leef niet boven mijn stand om te patsen voor anderen, ik leef eerder onder mijn stand en ik geniet van het idee dat ik ten opzichte van vele andere mensen om mij heen niet in een té groot huis woon waardoor ik altijd zal moeten blijven werken, niet tot aan mijn 72e hoef door hoef te gaan, maar door onze levensstijl lekker vaak op mooie vakanties kan, geen geldzorgen heb en eerder met pensioen kan ipv een mooie shitshow voor de buitenwereld op te tuigen die je alleen maar extra geld kost en laat doorwerken tot je pensioenleeftijd.
Als ik wil kan ik nu een paar jaar sabbatical nemen, iemand die slaaf is kan dat niet.
Het enige dat ik naar mijn idee niet slim doe is als vrijwilliger hier aan de slag zijn, maar goed, ik geef ook graag wat terug aan de maatschappij
Tip: archive.today gebruiken 🤓
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
alhoewel ik helaas niet het vermogen heb om volledig vrij te leven denk ik dat ik dit wel binnen nu en 10 jaar dit kan realiseren. als ik nu al kijk wat ik binnen 2 jaar heb bereikt met vermogen..... wat dus na 10 jaar dit blijf doen inclusief compouning effect kan ik mij wel indenken dat mijn leven er iig vermogend heel anders uit gaat zien 🙂
ik heb van jou maar ook van vele andere hier op het forum veel geleerd en met de juiste mindset kom je er wel. ik denk dat de meeste hier die hier regelmatig komen veel leren van elkaar en met een geweldige community die we hier hebben blijft dit wel goed. iedereen probeert hier elkaar te helpen, gewoon geweldige community ☺️
nothing stops this train
Tnx, ik wist wel dat het er was, maar niet hoe/wat.
Net artikel gelezen. Ik snap niet waarom je je geld toevertrouwt aan anderen en niet zelf doet.
Het is geen rocket science om even een paar dagen in te verdiepen, Bitvavo-account te openen, een Trezor/Ledger te kopen, coins te kopen en rustig geduldig afwachten.
Als ik het kan, kan de rest het ook.
[ Voor 41% gewijzigd door Wispe op 06-04-2024 16:21 ]
Ha ik hoor het nu pas, ik loop wat achter en zit de Satoshi Radio terug te luisteren, dat was ik wel inderdaad. Dus, @FrambozenTaart is genoemd in de showWillemdeZijger schreef op donderdag 4 april 2024 @ 21:51:
Dus niemand hier heeft het erover dat ene Bitroel (@Gelukszoekr ?????) de mannen van Satoshi radio een shout out naar ene @FrambozenTaart liet doen? Gemiste kans.
Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:47:
[...]
Ha ik hoor het nu pas, ik loop wat achter en zit de Satoshi Radio terug te luisteren, dat was ik wel inderdaad. Dus, @FrambozenTaart is genoemd in de show
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h5yluNNBss4Be9SRbA9KbI8S.jpg?f=user_large)
Geweldig nieuws, daar drink ik op!
had je het ook gehoord? YouTube: #305 - MEV in de mempool, Tether koopt bitcoin en Silk Road bitcoins... @12:05FrambozenTaart schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:49:
[...]
[Afbeelding]
Haha machtigGelukszoekr schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:53:
[...]
had je het ook gehoord? YouTube: #305 - MEV in de mempool, Tether koopt bitcoin en Silk Road bitcoins... @12:05
Ze wisten trouwens mijn echte naam ook, Henk de Boer.
Ik ga het zo aan Ingrid laten zien.
Smaakt dat nou beter uit een glas, Kordaat?FrambozenTaart schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:49:
[...]
[Afbeelding]
Aeronaut schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:45:
Volgens mij is dat Kong Energy drank van de Lidl
Normaal drink ik het ook gewoon uit fles of blik, maar omdat ik noodgedwongen 9 hele dagen niet heb gedronken wilde ik het een beetje speciaal maken voor mezelf.DoeEensGek schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:41:
[...]
Smaakt dat nou beter uit een glas, Kordaat?
En ja, die Schultenbräu smaakt altijd goed!
En zo is het maar net. Toen ik begon wilde ik een lambo. Nu wil ik vrijheid. Niet eerder stoppen met werken maar de mogelijkheid hebben om een tandje minder te doen als ik dat zelf wil. Die vrijheid hoop ik van harte te bereiken.Taro schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 15:16:
[...]
Waarom zou ik een slaaf zijn?
Waarschijnlijk grappig bedoeld, maar toch even reageren: Wat @Gondor zegt klopt wel. Ik doe het voor de hobby erbij, al betreft het geen hobbybedrag. Laten we het erop houden dat het huishoudboekje hier door de verschillende inkomstenstromen excl. crypto een veelvoud van modaal is en dat we een mooi en goed leven hebben, maar ons uitgavenpatroon (los van bijv. de auto) en huis eerder bij een 1-2x modaal inkomen passen. Ik geef niets om wat anderen van mij/ons denken, ben zojuist ook lekker op mijn 15 jaar oude fiets met lekke achterband en met vieze schoenen en trainingspak naar de winkels geweest. Mensen die mij van vroeger kennen zullen misschien wel denken dat ik het slecht heb en dat is prima. De auto heb ik bijv. gekocht omdat ik ervan geniet, het kan en het een mooie business case is en ik daar iedere dag met veel plezier in naar mijn werk kan rijden. Ik leef niet boven mijn stand om te patsen voor anderen, ik leef eerder onder mijn stand en ik geniet van het idee dat ik ten opzichte van vele andere mensen om mij heen niet in een té groot huis woon waardoor ik altijd zal moeten blijven werken, niet tot aan mijn 72e hoef door hoef te gaan, maar door onze levensstijl lekker vaak op mooie vakanties kan, geen geldzorgen heb en eerder met pensioen kan ipv een mooie shitshow voor de buitenwereld op te tuigen die je alleen maar extra geld kost en laat doorwerken tot je pensioenleeftijd.
Als ik wil kan ik nu een paar jaar sabbatical nemen, iemand die slaaf is kan dat niet.
Het enige dat ik naar mijn idee niet slim doe is als vrijwilliger hier aan de slag zijn, maar goed, ik geef ook graag wat terug aan de maatschappij
Helaas wel recent 50% van m’n vermogen kwijt geraakt, geen rug pull maar door iets wat een hoop mensen hier al eerder meegemaakt hebben. Klote, maar laten we hopen op een goede blowoff top- ik ben d’r klaar voor👊🏻
Wil je daar meer over vertellen (zonder getallen)?Don Guacamole schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:47:
[...]
En zo is het maar net. Toen ik begon wilde ik een lambo. Nu wil ik vrijheid. Niet eerder stoppen met werken maar de mogelijkheid hebben om een tandje minder te doen als ik dat zelf wil. Die vrijheid hoop ik van harte te bereiken.
Helaas wel recent 50% van m’n vermogen kwijt geraakt, geen rug pull maar door iets wat een hoop mensen hier al eerder meegemaakt hebben. Klote, maar laten we hopen op een goede blowoff top- ik ben d’r klaar voor👊🏻
Don Guacamole schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:47:
Helaas wel recent 50% van m’n vermogen kwijt geraakt, geen rug pull maar door iets wat een hoop mensen hier al eerder meegemaakt hebben.
Dat heet een scheiding.Wispe schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:57:
[...]
Wil je daar meer over vertellen (zonder getallen)?
Oh zo.
Zijn er zoveel mensen gescheiden hier dan? Iedereen hier heeft het over zn vrouw/vriendin etc.
[ Voor 21% gewijzigd door Wispe op 06-04-2024 18:59 ]
Klinkt alsof iemand uit huis gegaan is en de helft heeft meegekregenWispe schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:57:
[...]
Wil je daar meer over vertellen (zonder getallen)?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
En kennelijk veel traditionele inkomensverdelingenWispe schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:59:
[...]
Oh zo.
Zijn er zoveel mensen gescheiden hier dan? Iedereen hier heeft het over zn vrouw/vriendin etc.
Hoe zit dat bij crypto vraag ik me af. Dat staat natuurlijk nergens behalve op je exchange/wallet/etc. Of is dat bekend door de belastingaangifte.Wiley99 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:02:
[...]
En kennelijk veel traditionele inkomensverdelingen
O, al gevonden:
In Nederland worden cryptocurrency in principe beschouwd als vermogen dat verdeeld moet worden bij een scheiding. Dit betekent dat ze onder de gemeenschap van goederen vallen, tenzij er huwelijkse voorwaarden zijn opgesteld die dit specifiek uitsluiten.
Wtf moet ik met een halve lambo.
[ Voor 32% gewijzigd door ByteMe_ op 06-04-2024 19:20 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Al die vrouwen zijn uit op onze centen, we berekenen de scheiding alvast mee.Wispe schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:59:
[...]
Oh zo.
Sterkte Don. Dat is kloteDon Guacamole schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:47:
[...]
En zo is het maar net. Toen ik begon wilde ik een lambo. Nu wil ik vrijheid. Niet eerder stoppen met werken maar de mogelijkheid hebben om een tandje minder te doen als ik dat zelf wil. Die vrijheid hoop ik van harte te bereiken.
Nee hoor, hier nog niet.Wispe schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 18:59:
[...]
Oh zo.
Bitcoin moet eerst nog wat stijgen, zit nog niet op wife changing bedragen.
gok dat de andere kant ook nog wat meer wilFrambozenTaart schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:23:
[...]
Nee hoor, hier nog niet.
Bitcoin moet eerst nog wat stijgen, zit nog niet op wife changing bedragen.
maar jongens, dat is toch gewoon wel echt een dikke gure rug pull of niet dan? Oke, het is niet -100%, maar het is wel veel.
Hier gelukkig nog niet mee gemaakt iig
Sterkte aan alle slachtoffers hier in de SC. Jullie kunnen trouwens wel bijna gewoon een heel topic openen. Soort 50% rugpull scheiding praat huil jank tinder 2e jeugd topic ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-04-2024 20:05 ]
nothing stops this train
Deze heeft het echt gedaan
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
nothing stops this train
Yolozwembroek schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 13:35:
[...]
Hahahaha dat was een one in a lifetime vergissing geweest. Hoe krijg je het sowieso in je hoofd man om zoveel in een bridge te investeren? Ik ben ook niet bang om dergelijke bedragen ergens in te stoppen maar een bridge? Next level. En fucking Wormhole is al eens volledig gehackt.
Heb ik wel gedaan voor de kids.JJ1984 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:25:
Daarom moet je je vrouw/vriendin dus nooit vertellen wat er precies op die hardware wallet staat. Of nog beter, dat je er überhaupt één hebt.
Heb nu maar gezegd dat er evenveel op stond als op haar Vinted wallet.
Pfff schrale atser kreeg ik te horen
Daarom ook iedere maand een kleine extra "doorsluis DCA" naar een extra Ledger waar niemand van hoeft te weten. En tijdens de scheiding en het verdelen van de goederen net als Do Kwon ergens bewaren waar ze toch niet gaan zoeken.ByteMe_ schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:17:
[...]
Hoe zit dat bij crypto vraag ik me af. Dat staat natuurlijk nergens behalve op je exchange/wallet/etc. Of is dat bekend door de belastingaangifte.
O, al gevonden:
In Nederland worden cryptocurrency in principe beschouwd als vermogen dat verdeeld moet worden bij een scheiding. Dit betekent dat ze onder de gemeenschap van goederen vallen, tenzij er huwelijkse voorwaarden zijn opgesteld die dit specifiek uitsluiten.
Wtf moet ik met een halve lambo.
Voor als je technische anaalyse wil doen op je shitcoins.Taro schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:33:
[...]
Daarom ook iedere maand een kleine extra "doorsluis DCA" naar een extra Ledger waar niemand van hoeft te weten. En tijdens de scheiding en het verdelen van de goederen net als Do Kwon ergens bewaren waar ze toch niet gaan zoeken.
[Afbeelding]
Maktub
Wat een eindbaas blijft het ook he die Al! Beste comedyserie ooit.Kol Nedra schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:17:
[...]
HOOTERS sticker erop
[Afbeelding]
[YouTube: The Bundy Credo]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/RRsVw0CfnYTlmr1SLbRfuFf6.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Mn3rtE1BhW97i7EA3ok8seG1.gif?f=user_large)