Verduveld die grote broer met 66.666. Had het wel afgemaakt op je screenshot.Aeronaut schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:49:
sentiment is ok. amper donker groene of rode vlakken.
[Afbeelding]
voelt beetje afwachtend.. wat de grote broer gaat doen.
waar zie je die heat maps? ik vermoed dat een groot deel van die spelers ook bot bepaald zijn?anti elppa schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 07:42:
[...]
zijn gewoon hele hordes (meestal de iets grotere, betere traders) die die heatmap in de gaten houden. Als er dan weinig beweging is, en ze zien dat level zo duidelijk als 30min terug, dan is het niet heel moeilijk om grote shorts te openen. Dus dat zijn niet paar man die manipuleren ofzo. Is gewoon normaal trading werk
Het kan lonend zijn dit te volgen, maar is denk ik voor een individu niet te doen?
Ik heb m ook liggen, haar volgen op twitter is ook een aanrader.Magpie schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 12:01:
[...]
Aanrader is ook "Broken Money" van Lynn Alden. Het mooie is dat hier naast een economische invaslhoek ook meer vanuit een technologische invalshoek wordt gekeken. En ook goed te volgen (wel dikke pil).
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
#Altcoins are looking like this, and everyone keeps looking for reasons to be bearish.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 5 april 2024
Flip that thinking, and you just might make some money in the coming months. pic.twitter.com/vR3Auk99vf
[ Voor 64% gewijzigd door zwembroek op 05-04-2024 13:53 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
tot volgende week
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nou dan heb je veel geluk gehad. Al mijn tegoeden zijn bevroren. Geen communicatie vanuit Kraken anders dan dat 'ze er zo snel mogelijk naar kijken'. Social media staan echter vol met verhalen van andere gedupeerden. Mensen moeten blijkbaar vaak weken of maanden wachten tot ze weer toegang krijgen tot hun tegoeden.streamnl schreef op donderdag 4 april 2024 @ 12:54:
[...]
Ik heb een reactie gehad via de chat. Daarin zei hij dat hij ook zag dat ik een mail had gestuurd (dat klopt) en dat ze ermee bezig zijn. Als ik de app nu open, krijg ik nog steeds de melding te zien.
Het bijzondere is, op mijn werk heb ik weinig bereik en gisteren opende de app wel. De waarde klopte in eerste instantie niet en ik schrok daardoor wel. Langzaam klopte het. Het leek of hij nog moest synchroniseren. Meteen gekeken of ik mijn BTC naar mijn ledger kon sturen. Dat lukte.
Het gekke is dat wanneer ik de app weer sluit en buiten (beter bereik) de app open, ik de melding weer zie dat ze nog bezig zijn.
Maar ja, mijn BTC staat in ieder geval weer veilig op mijn wallet. De rest komt (hoop ik) vanzelf weer goed.
Het is dat ik de fees te duur vind om ze rechtstreeks te kopen via Ledger. Dat zou voor mij perfect zijn.
Kraken heeft in februari van DNB blijkbaar officieel toestemming gekregen om diensten te verlenen in Nederland, omdat ze hebben aangetoond te voldoen aan de anti-terrorisme en witwaswetgeving.
Een normale financiële instelling vraagt een klant eerst om informatie en bevriest eventueel een account als de klant de gevraagde informatie niet kan leveren.
Kraken doet dit andersom; je account gaat onaangekondigd op slot en ze gaan dan op hun dooie gemak, zonder enige verdere communicatie nog eens kijken naar de documenten die je (in mijn geval 11 jaar geleden) naar ze hebt opgestuurd. Wegens grote drukte kan dit proces gerust langer dan een maand duren. Als je in de tussentijd iets wilt verkopen heb je pech. Als de markt in elkaar stort heb je pech. Je kunt niets.
Ik ga sowieso een klacht indienen bij DNB. Dit malafide, amateuristische klotebedrijf had nooit toestemming mogen krijgen om hier diensten aan te bieden.
Aan iedereen hier met een account bij Kraken kan ik alleen maar aanraden om alles er zo snel mogelijk vanaf te halen, want het is niet zeker of je er nog bij kunt als je dat wil.
De Chinezen kopen nu volop goud, omdat het daar niet zo lekker gaat met het vertrouwen in de instituties, koers zit stevig in de lift. Wie gaat ze even vertellen dat ze beter BTC kunnen kopen
ETF in hongkong is in de maakkbuntu schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:55:
De Chinezen kopen nu volop goud, omdat het daar niet zo lekker gaat met het vertrouwen in de instituties, koers zit stevig in de lift. Wie gaat ze even vertellen dat ze beter BTC kunnen kopen
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Sorry maar dat is niet waar wat betreft Nederlandse banken. Die blokkeren de boel ook zomaar zonder vragen te stellen.Wouter schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:54:
[...]
Nou dan heb je veel geluk gehad. Al mijn tegoeden zijn bevroren. Geen communicatie vanuit Kraken anders dan dat 'ze er zo snel mogelijk naar kijken'. Social media staan echter vol met verhalen van andere gedupeerden. Mensen moeten blijkbaar vaak weken of maanden wachten tot ze weer toegang krijgen tot hun tegoeden.
Kraken heeft in februari van DNB blijkbaar officieel toestemming gekregen om diensten te verlenen in Nederland, omdat ze hebben aangetoond te voldoen aan de anti-terrorisme en witwaswetgeving.
Een normale financiële instelling vraagt een klant eerst om informatie en bevriest eventueel een account als de klant de gevraagde informatie niet kan leveren.
Kraken doet dit andersom; je account gaat onaangekondigd op slot en ze gaan dan op hun dooie gemak, zonder enige verdere communicatie nog eens kijken naar de documenten die je (in mijn geval 11 jaar geleden) naar ze hebt opgestuurd. Wegens grote drukte kan dit proces gerust langer dan een maand duren. Als je in de tussentijd iets wilt verkopen heb je pech. Als de markt in elkaar stort heb je pech. Je kunt niets.
Ik ga sowieso een klacht indienen bij DNB. Dit malafide, amateuristische klotebedrijf had nooit toestemming mogen krijgen om hier diensten aan te bieden.
Aan iedereen hier met een account bij Kraken kan ik alleen maar aanraden om alles er zo snel mogelijk vanaf te halen, want het is niet zeker of je er nog bij kunt als je dat wil.
Peter Schiff wil dat wel voor wat aandacht.kbuntu schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:55:
Hier ben ikzelf ook niet mee eens. Ik had graag van te voren een waarschuwing gehad.Wouter schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:54:
[...]
En vooral omdat ik enkele weken geleden een mail had ontvangen dat alles in orde was.
`voelt echt 50/50 wat zo gaan doen... iets met kopen wanneer straten rood zijn.
Ik denk dat we zakken. Mijn fiat is ready.Aeronaut schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:00:
`voelt echt 50/50 wat zo gaan doen... iets met kopen wanneer straten rood zijn.
denk dat we even wicken naar 66k en dan doorgaan naar 68k en rekken we shorters en longers op korte termijn
edit: kijk even niet en al 66.15~getikt, geen idee of 150$ nog uit gaat maken
edit2: we hebben het over een 3% schommeling.. waar hebben we het over
edit3: whale hoeft even te niezen en we staan daar
[ Voor 26% gewijzigd door Aeronaut op 05-04-2024 14:11 ]
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:13:
heey ik heb jullie advies beetje nodig.
in RL (iemand die ik vertrouw) vroeg aan mij advies over crypto.
deze persoon weet nog niks van crypto maar ik wil hem de juiste weg sturen. die persoon had wel oog naar XRP en dus niet Bitcoin. dus wil hem wel de juiste weg sturen. je snapt wel dat ik een brok in mijn keel kreeg.... maar had neutraal gereageerd. het is iig goed dat ie een uitweg zoekt, maar moet hem dus goed informeren.
wat zal een goede basis zijn voor info over Bitcoin?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Die laatste regel van je post voldoet, de rest is vulling.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 12:09:
[...]
uiteindelijk gaat ADA $2 zijn, maar deze run al?
hoe is de schaalbaarheid van ADA eigenlijk? kan de snelheid omhoog?
probleem ADA is dat het moet opboksen tegen vele andere L1, die veel sneller zijn en ook goedkoper.
en ook makkelijker te programmeren.....
oke ADA is rekt
ADA/BTC rekt!
ADA/USDT is nog prima.....
Bitcoin is king! ik moet eigenlijk alleen BTC kopen
Kan me voorstellen dat dit inderdaad extreem ruk is. Is inderdaad zeker niet hoe het hoort.Wouter schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:54:
[...]
Nou dan heb je veel geluk gehad. Al mijn tegoeden zijn bevroren. Geen communicatie vanuit Kraken anders dan dat 'ze er zo snel mogelijk naar kijken'. Social media staan echter vol met verhalen van andere gedupeerden. Mensen moeten blijkbaar vaak weken of maanden wachten tot ze weer toegang krijgen tot hun tegoeden.
Ben zelf desalniettemin al jaren, eigenlijk zonder klachten, klant bij Kraken. Herken dit verder ook niet. Heb wel onlangs (enkele maanden geleden) opnieuw mijn account geverifieerd en dat verliep zonder problemen en heel vlot.
Tegelijkertijd staat er ook niet bijzonder veel op. Wat staking muntjes en een tasje WIF wat in minder dan een week >30% in waarde is gedaald
Doe vooral wat je niet laten kan mbt klachten bij DNB, persoonlijk vind ik dat dat soort instanties zich hier uberhaupt niet zo mee hoeven te bemoeien.
Not your keys, not your coins!
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 05-04-2024 14:34 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Begrijp dat het vervelend is dat je niet bij je funds kunt maar ik lees weinig om me druk over te maken.Wouter schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:54:
[...]
Je doet ook net of deze gebeurtenissen de standaard zijn bij Kraken, wat natuurlijk niet zo is. Over de jaren heen meerdere meldingen gekregen om iets te updaten, netjes gedaan en geen issues.
En het stukje over financiele instellingen is gewoon onzin. ABN Amro blokkeert om de paar weken m'n rekening als ik flink wat geld overmaak. Dan maakt het niet eens uit of het naar een andere Nederlandse bank is of een crypto exchange.
Je krijgt geen melding van "hey, bel ons even", ze bellen de klant zelf ook niet op, de servicedesk weet ook van niets dus het duurt standaard een minuut of 20 voordat je eindelijk bij de fraude afdeling terechtkomt en je geholpen wordt.
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 05-04-2024 14:37 ]
Van goud tot Bitcoin.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:30:
[...]
dat boek heb ik thuis, is ook een optie idd
Om de paar weken?!Nopheros schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:33:
[...]
ABN Amro blokkeert om de paar weken m'n rekening als ik flink wat geld overmaak. Dan maakt het niet eens uit of het naar een andere Nederlandse bank is of een crypto exchange.
Ik weet niet wat je verstaat onder flinke bedragen, maar dat is toch onacceptabel?
Ik was daar geen dag langer meer klant... opties zat ook tegenwoordig
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wat ik zelf ook wel een interessant boek vindt is, Van shitcoins naar voedselbank. Nu verkrijgbaar bij de Bruna.
De eerste keer was met 20k, volgens mij heb ik ze zelfs bedankt want vond het beste een goede maatregel ondanks dat het gewoon naar een andere Nederlandse bank ging.NeoflexNL schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:43:
[...]
Om de paar weken?!
Ik weet niet wat je verstaat onder flinke bedragen, maar dat is toch onacceptabel?
Ik was daar geen dag langer meer klant... opties zat ook tegenwoordig
De laatste keer was 2 weken terug, 3k naar Kraken.
Onacceptabel inderdaad.
Maar een andere bank.. Heb hier wel eens gelezen dat Bunq helemaal niets met crypto te maken wil hebben? Rabobank blokkeert ook alles wat los en vast zit en het woordje crypto heeft?
Opties als revolut vind ik toch wat ver gaan om m'n hele hebben en houden neer te zetten..
[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 05-04-2024 14:52 ]
66k getikt, zullen we maar.Aeronaut schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:07:
[...]
denk dat we even wicken naar 66k en dan doorgaan naar 68k en rekken we shorters en longers op korte termijn
edit: kijk even niet en al 66.15~getikt, geen idee of 150$ nog uit gaat maken
edit2: we hebben het over een 3% schommeling.. waar hebben we het over
edit3: whale hoeft even te niezen en we staan daar
mijn shitfolio zegt thuisbezorgdzwembroek schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:43:
[...]
Wat ik zelf ook wel een interessant boek vindt is, Van shitcoins naar voedselbank. Nu verkrijgbaar bij de Bruna.
Toch even een extra bedankje voor het maken en plaatsen van de strips, erg leuk omdat ze zo goed aansluiten bij wat er op dit forum speelt!
Lees ik die drek toch niet voor niks
Luxe voedselbank hebben jullie daar. Die van ons bezorg niet helaas.
Pfoe, dat klinkt vrij heftig ja.. Zelf klant bij ING en heb ze nog nooit horen sputteren, terwijl er zat transacties naar Bitvavo, Bybit, Binance en CDC zijn gegaan met bedragen waarvan je zou kunnen denken: zou je dat nou wel doen?Nopheros schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:45:
[...]
De eerste keer was met 20k, volgens mij heb ik ze zelfs bedankt want vond het beste een goede maatregel ondanks dat het gewoon naar een andere Nederlandse bank ging.
De laatste keer was 2 weken terug, 3k naar Kraken.
Onacceptabel inderdaad.
Maar een andere bank.. Heb hier wel eens gelezen dat Bunq helemaal niets met crypto te maken wil hebben? Rabobank blokkeert ook alles wat los en vast zit en het woordje crypto heeft?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
zwembroek schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:43:
[...]
Over banken gesproken, deze pic stond nog in m'n gallery. ING. November 2022..
Ruim een jaar later komt nota bene, onder andere, de grootste vermogensbeheerder ter wereld met een ETF en groeit binnen een paar weken/maanden uit tot meest succesvolle ETF start in history. Heerlijk.
Ruim een jaar later komt nota bene, onder andere, de grootste vermogensbeheerder ter wereld met een ETF en groeit binnen een paar weken/maanden uit tot meest succesvolle ETF start in history. Heerlijk.
Haha en nu bij de ING: VanEck Crypto and Blockchain UCITS ETF op #2 van de meest gekochte ETF'sNeoflexNL schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:01:
Over banken gesproken, deze pic stond nog in m'n gallery. ING. November 2022..
[Afbeelding]
https://www.ing.nl/partic...ng=ibm_see_pwrhz_top5_nov
"A few moments later.."Ezo schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 15:20:
[...]
Haha en nu bij de ING: VanEck Crypto and Blockchain UCITS ETF op #2 van de meest gekochte ETF's
https://www.ing.nl/partic...ng=ibm_see_pwrhz_top5_nov
Briljant idd..
verschil is.. etf's verdienen ze wat eraan.. direct kopen niet.
Jobs reports zijn weer beter dan verwacht. Weer minder werkloosheid. Nog een reden om de rentes niet te verlagen. Het begint steeds meer op een normale cycle te lijken nu de catalysts worden uitgesteld.
JUST IN: BlackRock updated its bitcoin ETF prospectus w/ many new Authorized Participants incl first-timers Citadel, Goldman Sachs, UBS, Citigroup. Takeaway: big time firms now want piece of action and/or are now OK being publicly associated w this. H/t @akibablade @CryptoSlate… pic.twitter.com/z5Ntb43VhO
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) 5 april 2024
/f/image/eLQ9PMEO96jUxXVGI0OL7JA2.png?f=fotoalbum_large)
Banksters...
jongens, ik zie abn. kunnen we een uno reverse kaart gebruiken bij de volgende blokkade
Bukken Aeronaut, prepare for impactAeronaut schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:04:
jongens, ik zie abn. kunnen we een uno reverse kaart gebruiken bij de volgende blokkade
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
69k weer opzoeken vandaag?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Neah zo allemaal weer door het putje toch, uitgestelde donderdagdipdag
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
hoo, rustigMrFX schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:07:
[...]
Bukken Aeronaut, prepare for impact
[Afbeelding]
denk dat hij daar weer tegen een weerstand gaat aanlopen. Mijn plan is in ieder geval daar de long te sluiten en hem in de wick naar 67 weer terug te openensjorremans schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:15:
69k weer opzoeken vandaag?
Kans dat we daar weer afketsen is kleiner. Ik zit alweer long sinds 66.4, Tp-1 op 68k, rest laat ik lopen.brothermaynard schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:33:
[...]
denk dat hij daar weer tegen een weerstand gaat aanlopen. Mijn plan is in ieder geval daar de long te sluiten en hem in de wick naar 67 weer terug te openen
Edit: en daar is TP-1 al
[ Voor 3% gewijzigd door tomtom901 op 05-04-2024 16:43 ]
mjjveldt schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:18:
Neah zo allemaal weer door het putje toch, uitgestelde donderdagdipdag
Volgende levels
- daily open @ 68482.66
- MKL @ 69k
Edit: en daar is daily open al. Op naar 69k dan maar?
- daily open @ 68482.66
- MKL @ 69k
[ Voor 34% gewijzigd door tomtom901 op 05-04-2024 16:47 ]
tomtom901 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 16:46:
Volgende levels
- daily open @ 68482.66
- MKL @ 69k
This bullish pennant has a target of $82,000.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 5 april 2024
But you wouldn't believe it.#Bitcoin pic.twitter.com/P3DccCGIsS
Offtopic
🚨 4.7 earthquake hits NY, NJ area just now
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 5 april 2024
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9W49ElQc4g1o6cxsPcXUNTSs.gif?f=user_large)
Haha mooi, wat een heerlijke film is dat ook met zoveel epische scènes
ja heb ik gok ik al 8 keer gezien, waarvan ik me zeker 5x niet van kan herinnerenNeoflexNL schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:13:
Haha mooi, wat een heerlijke film is dat ook met zoveel epische scènes
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Quaaludes en Schultenbrau? I feel you broanti elppa schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:14:
[...]
ja heb ik gok ik al 8 keer gezien, waarvan ik me zeker 5x niet van kan herinneren![]()
Heerlijke film. Vorige week nog gekeken, voor de 2e keer ever. Wat een film.
Wat een vrouw
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Darrell schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:30:
Welke film hebben jullie het over?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Fake news! Het is inmiddels nog minder dan 2 weken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
So apparently Fed Gov Kashkari said yesterday he sees the possibility of no rate cuts in 2024 and the market shit a brick. So dumb. Dude has been so wrong about so many things the last few years. Could care less what his opinion is. Irrelevant hawk.
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 5 april 2024
Het gaat maar door 🔥
/f/image/vwS9bw8CUWApaWfhGdBwkTpp.png?f=fotoalbum_large)
alweer ATH, maar verkoop nu niet, eigen inleg is er al uit. rond de $0.98 wel een beetje verkopen
gaat ie de top 100 halen?
/f/image/vwS9bw8CUWApaWfhGdBwkTpp.png?f=fotoalbum_large)
alweer ATH, maar verkoop nu niet, eigen inleg is er al uit. rond de $0.98 wel een beetje verkopen
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 05-04-2024 18:04 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:52:
Het gaat maar door 🔥
[Afbeelding]
At the end of the day on 4/3/2024, Grayscale Digital Large Cap Fund’s Fund Components were a basket of the following assets and weightings. As a result of the rebalancing, Cardano $ADA has been removed. https://t.co/o5jJz3NKs0$BTC $ETH $SOL $XRP $AVAX (3/6) pic.twitter.com/qVymu05BKw
— Grayscale (@Grayscale) 4 april 2024
Wall Street give; Wall Street take https://t.co/dkyrhHW4WS
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 5 april 2024
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:52:
Het gaat maar door 🔥
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/cVVMCKuxn9btjmRVTNwigvlQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb wat van z'n zoon. Geniaal concept.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 17:52:
JUST IN: Genesis has finished selling $2.1 Billion of its Grayscale Bitcoin ETF holding - Arkham
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 5 april 2024
Send it! 🚀
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Voor de ETFs nog nietsh4d0wman schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 19:25:
@zwembroek mooi.... maar het is weekend lullo.
[Afbeelding]
SOL network zit vol? Nice.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Taro schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:34:
Taro schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:34:
En prijs na de hoepel?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Goed voor SOL, elke downtown zorgt dat het weer moon gaat.Moiety schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:54:
[...]
Ow
[Afbeelding]
Dat wordt een swap naar Ethereum
Hoe vaak is ETH down? Precies, nada. Zie je ook terug in prijsactie. Nada
Ik heb nog never nooit een hond zien zweven… dus denk 60k🤪😂
Aeronaut schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:04:
[...]
Goed voor SOL, elke downtown zorgt dat het weer moon gaat.
Hoe vaak is ETH down? Precies, nada. Zie je ook terug in prijsactie. Nada
Erherscan en verwanten was eergisteren wel down ofnie. Hoewel dat alleen de chain afleest had waarschijnlijk wat impact op de rest
aangepast
[ Voor 90% gewijzigd door Kol Nedra op 05-04-2024 21:30 ]
nothing stops this train
Aeronaut schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:10:
[...]
Erherscan en verwanten was eergisteren wel down ofnie. Hoewel dat alleen de chain afleest had waarschijnlijk wat impact op de rest
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/4MB6hDpeYUf8XyPnS4PQzVMO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lhU7LYnOomS3ZLaArdkittE8.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZgTMx6xkz83VzSYVpg5Y1C82.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/HwuG6DEuRb3cPkQUxFzD5usA.jpg?f=fotoalbum_large)

😫
:strip_exif()/f/image/8SzHkblPpa5tST8V7X2vgjXY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mjtwhrxn8mvunujycQVoDH1T.jpg?f=fotoalbum_large)