Super tof tochGuere schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:12:
[...]
Zoiets?@zwembroek kan 'm vast wel bij hem krijgen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Held!Guere schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:12:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/It5fPsFmvgouZcKMomrk2zqv.jpg?f=user_large)
Edit: Kaatje wil ook nog wat zeggen
[ Voor 27% gewijzigd door Darrell op 31-03-2024 12:10 ]
Mooi!Guere schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:12:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik schaar me onder "alle andere members".
Fijne paasdagen iedereen!
Zero.
Lurk al jaren en post tussendoor eens wat.
Door alle bulls hier de beer makkelijk door gekomen.
Al lang gestopt met alles lezen, was niet meer bij te houden. Dik respect voor de mods die al jaren alles bijhouden en lezen.DJ-Promo schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:57:
Fijne Pasen! Hopelijk zijn we hier snel weer compleet!
Lurk al jaren en post tussendoor eens wat.
Door alle bulls hier de beer makkelijk door gekomen.
Schrik wel dat @Skrunsies weer in de hoek van de klappen lijkt te zitten. Beterschap gozer, ik moet zodra ik weer thuis ben ff bij lezen wat er aan de hand is. 🥲
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik mis al 2 jaar geen enkele post! Zou een mod moeten worden :P!Ngangatar schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:04:
[...]
Al lang gestopt met alles lezen, was niet meer bij te houden. Dik respect voor de mods die al jaren alles bijhouden en lezen.
Of ik had mijn tijd moeten stoppen in een extra baan voor meer sats.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Moet ik weer gaan zoeken naar de inlogcodes
Fijne Pasen! Hodl je chocolade paasei. Met de suikertax en oplopende cacao prijs gaan ze Bitcoin achterna....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik ben onlangs aan het rekenen gegaan voor de Kamino airdrop en daar kwam uit dat het voor mij niet de moeite waard was. Had ook maar een klein bedrag bij Kamino staan, dus schoot ook niet op.NeoflexNL schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:11:
Vandaag de snapshot van season 1 bij Kamino voor de airdrop. Nog hoge verwachtingen hier?
Bij MarginFi heb ik wel veel staan. Sta daar ook in de top 5000 qua punten, dus daar wel hoge verwachtingen van. Maar wen token
Ik heb hem via whatsapp doorgestuurd!Guere schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:12:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zit bij kamino met 2 wallets op beide ongeveer 700k punten.. trek er in ieder geval eentje door voor de overige seizoenen door $KMNO te lendenjvel92 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:20:
[...]
Ik ben onlangs aan het rekenen gegaan voor de Kamino airdrop en daar kwam uit dat het voor mij niet de moeite waard was. Had ook maar een klein bedrag bij Kamino staan, dus schoot ook niet op.
Bij MarginFi heb ik wel veel staan. Sta daar ook in de top 5000 qua punten, dus daar wel hoge verwachtingen van. Maar wen token
Ik heb al:sh4d0wman schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:12:
Die bybit aanpassing voor NL gebruikers, heeft dat nog invloed op de app? Was er vanmorgen opeens uitgelogd. De afgelopen 2 maand nog nooit gehad dat de app was uitgelogd.
Moet ik weer gaan zoeken naar de inlogcodes
Fijne Pasen! Hodl je chocolade paasei. Met de suikertax en oplopende cacao prijs gaan ze Bitcoin achterna....
AHP (Albert Heijn Paasei)
LPH (Lidl Paashazen)
Vorige week 50% gekelderd, maar ik HODL gewoon tot de zomer, dan verdrievoudigd de waarde.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
KaiN_NiaK?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Super tof, respectGuere schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:12:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ja, minstens x100 aldus de magic 8 ballMikado73 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 12:51:
Hallo, een boomer noob vraag van een lurker hier. Over 3 dagen is de Bitcoin cash halving. De Bitcoin halving leidt altijd tot een stijging van de prijs. Gelt dit ook voor Bitcoin Cash?
Lichtpuntje...
Geen idee hoe vaak dat bij BCH gebeurt maar je kan natuurlijk uitzoomen op bijvoorbeeld https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-cash/ en kijken wat er de vorige keer gebeurde met de prijs. Er zijn wellicht andere sites die verder terug kunnen.Mikado73 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 12:51:
Hallo, een boomer noob vraag van een lurker hier. Over 3 dagen is de Bitcoin cash halving. De Bitcoin halving leidt altijd tot een stijging van de prijs. Gelt dit ook voor Bitcoin Cash?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
vind de prijs best hoog vergeleken met de SOL-inflatie....
nothing stops this train
Had alleen vantevoren minder pepermunt moeten snoepen ...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vloog er een meeuw over?resusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:02:
kibbeling met gratis saus
Die 1000 euro is nu… hou je vast… 13.310 euro waard!
Nou, goh, is dat alles?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nee, 13x in een half jaar is niet genoeg?resusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:20:
Zo rijk was je als je een half jaar geleden voor 1000 euro Fetch.ai kocht
Die 1000 euro is nu… hou je vast… 13.310 euro waard!
Nou, goh, is dat alles?
Wie de shitcoin niet eert is de Bitcoin niet weerd…
Maktub
Beoordeel je dat op het aantal punten en het mogelijke aantal tokens wat je daarbij krijgt? Of hebben ze recentelijk wat meer info gedeeld hierover?jvel92 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 11:20:
[...]
Ik ben onlangs aan het rekenen gegaan voor de Kamino airdrop en daar kwam uit dat het voor mij niet de moeite waard was. Had ook maar een klein bedrag bij Kamino staan, dus schoot ook niet op.
Ik heb mn targetsats iig binnen. Had de laatste sats die er op 69k nog over waren.
Wen 1 sat = 1 Euro?
Over 4 cyclesDarrell schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:17:
Iedereen zit nu natuurlijk zn familie bij de paasborrel te orangepillen en uit te leggen hoe je een accountje bij bitvavo aanmaakt om bitcoinen te kunnen kopen.
Ik heb mn targetsats iig binnen. Had de laatste sats die er op 69k nog over waren.
Wen 1 sat = 1 Euro?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Darrell schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:17:
Iedereen zit nu natuurlijk zn familie bij de paasborrel te orangepillen en uit te leggen hoe je een accountje bij bitvavo aanmaakt om bitcoinen te kunnen kopen.
Wen 1 sat = 1 Euro?
Numbers schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:02:
Snap al dat negatieve gedoe ook niet zo goed. Wen 420k?
YES schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:32:
wen moon?
Vis schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 22:12:
Wen moon?
Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:24:
wen Beefy moon?
Darrell schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 14:57:
Jongens.... wen moon?
Onder het motto DYOR: met al die verwachtingen van jullie steeds in dezelfde richting heb ik toch maar even een flufje WEN gekocht
Ik was even dat artikel aant lezen, zie je dit ineens staanAlterBridge schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:46:
[Afbeelding]
‘Bitcoins’ noemen als we het hebben over sparen voor later of voor de kinderen? Dikke adoptie
Wel zuur trouwens van die schenkbelasting gaat nergens meer over, beter dus in Bitcoin of goud sparen
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 31-03-2024 15:56 ]
nothing stops this train
Vind dat helemaal niet zo raar, ze hebben het grootste voordeel met ze mee: tijd.AlterBridge schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:46:
[Afbeelding]
‘Bitcoins’ noemen als we het hebben over sparen voor later of voor de kinderen? Dikke adoptie
Heb het spaargeld van de kinderen, namens hun, in crypto geïnvesteerd. Er is daarnaast voor hun geen risico, want mocht het fout gaan dan zal ik dit compenseren. Hun aankoopmomenten waren beter dan die voor mijzelf (aldoende leert men
Los van dat het beter is of niet die schenkbelasting ben je net zo goed verschuldigd.Pinsa schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:51:
[...]
Ik was even dat artikel aant lezen, zie je dit ineens staan![]()
Wel zuur trouwens van die schenkbelasting gaat nergens meer over, beter dus in Bitcoin of goud sparen
[Afbeelding]
Die schenkbelasting geld ook op bitcoins, goud, nieren en je vriendin.Pinsa schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:51:
[...]
[Afbeelding]
De ontvanger krijgt vanzelf vragen bij omwisselen naar fiat....en roep je schenking en niet op gegeven= dikke fraude
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haha Lamboo als naam heb ik nooit gehoord. Misschien worden er in 2030 wel wat SC Lamboo baby’s geboren.Pinsa schreef op zondag 31 maart 2024 @ 15:51:
[...]
[Afbeelding]
Zuid-Hollandse familienaam. Zoetermeer, Lisse, niet zo zeldzaam hoor...AlterBridge schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:06:
[...]
Haha Lamboo als naam heb ik nooit gehoord. Misschien worden er in 2030 wel wat SC Lamboo baby’s geboren.
Omdat het hier in NL zo geregeld is ja…zwembroek schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:00:
[...]
Los van dat het beter is of niet die schenkbelasting ben je net zo goed verschuldigd.
Over dat geid is al dubbel en dwars belasting betaald, dus ja verschuldigd maar niet mee eens
Hahah zou wel grappig zijn, Lamboo als naam en Lambo als 1e autoAlterBridge schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:06:
[...]
Haha Lamboo als naam heb ik nooit gehoord. Misschien worden er in 2030 wel wat SC Lamboo baby’s geboren.
nothing stops this train
Blijft leerzaam die slowchatresusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:10:
[...]
Zuid-Hollandse familienaam. Zoetermeer, Lisse, niet zo zeldzaam hoor...
Neeeee!!!
Dat is die bijbellikker die op Reddit zijn excuses aanbood voor zijn SCAM, had wederom het licht gezien (zal wel een gloeipeertje in zijn achterste hebben gehad) om vervolgens iets van een Bitcoin Cash bridge op te zetten wat ook weer een scam bleek te zijn
Ik dacht dat alles via je neus ging daar!resusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 14:02:
Potjandosie. Zit nu lekker in het zonnetje in de haven van Volendam. Zometeen wat kibbeling met gratis saus naar binnen slaan. Life's good!
Had alleen vantevoren minder pepermunt moeten snoepen ...
[Afbeelding]
MrMrq schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:31:
Even opletten, Ether overweegt te vertrekken.
nothing stops this train
morgen Moondag, ik denk dat we 75K gaan zien aankomende week.
Ja @zwembroek, wat ga je doen?poekiepoes12 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:19:
@zwembroek nog in Beam? Wat is jouw strategie/ verwachting in deze? Ik dacht dat jij uitgestapt was of niet volledig.
Ik wacht op $1 of november
Een greenfee per week in de ETF stoppen. Meer vraag ik niet.Bartje-bart schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:57:
vandaag op de golfbaan wat BTC-ETF gechilled. want vergeet niet, het beheer van Bitcoin wordt uitbesteed aan professionals, wat het risico op diefstal, verlies of fouten vermindert.
morgen Moondag, ik denk dat we 75K gaan zien aankomende week.
Of een keer accepteren dat je je swing moet verbeteren i.p.v veel te veel geld uitgeven aan een nieuwe driver. Het bespaarde geld in de ETF stoppen.
Tijdens mijn volgende bezoek ga ik die boomers ook maar eens finfluencen.
Stack Sats
Heel leuk natuurlijk. Maar vind die monthly nog veel mooier. Dat word ook de hoogste ooitWhySoSerious schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:16:
Nog een paar uurtjes tot de hoogste wieklie kloos ooit
Quarterlyanti elppa schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:26:
[...]
Heel leuk natuurlijk. Maar vind die monthly nog veel mooier. Dat word ook de hoogste ooit
Wait. Wat? Beam in November naar $1? Waarom?resusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:07:
[...]
Ja @zwembroek, wat ga je doen?
Ik wacht op $1 of november
Lichtpuntje.MrMrq schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:31:
Even opletten, Ether overweegt te vertrekken.
:strip_exif()/f/image/cSGHl7IvXRB2KNeFz1w3EYcS.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar nog steeds dunne ether.
Ook weer wat geleerd. Ik zat de kibbeling op te smikkelen tegenover een café. Propvol met schaarsgeklede jongleu, itt de dikgeklede toeristen. Vreemd, leek mij, op paaszondag in zo'n gelovig durp.elektriekert schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:24:
[...]
Ik dacht dat alles via je neus ging daar!
Neen het. Blijkt dat paaszondag dé dag is waarop de jongeren naar de kroeg gaan, overdag, zich helamaal vol laten lopen, oh en vanaf twaalf jaar.
Wat een plek. Nu ja, de kibbeling was de beste die ik ooit had en het uitzicht ook niet slecht. Alleen die muziek hè, die luide herrie. Toch jammer voor die mensen...
En on topic, ik heb geen moment aan crypto gedacht, maar wel aan m'n crypto matties. Jullie een leuke dag gehad op moeder's zolder?
Top dag gehad. Het hoogtepunt was dat ik een foutgeparkeerde auto heb gerapparteerd bij de gemeente.resusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:03:
[...]
Ook weer wat geleerd. Ik zat de kibbeling op te smikkelen tegenover een café. Propvol met schaarsgeklede jongleu, itt de dikgeklede toeristen. Vreemd, leek mij, op paaszondag in zo'n gelovig durp.
Neen het. Blijkt dat paaszondag dé dag is waarop de jongeren naar de kroeg gaan, overdag, zich helamaal vol laten lopen, oh en vanaf twaalf jaar.
Wat een plek. Nu ja, de kibbeling was de beste die ik ooit had en het uitzicht ook niet slecht. Alleen die muziek hè, die luide herrie. Toch jammer voor die mensen...
En on topic, ik heb geen moment aan crypto gedacht, maar wel aan m'n crypto matties. Jullie een leuke dag gehad op moeder's zolder?
Ja, jawel, tot je vader thuis kwam.resusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:03:
[...]
Jullie een leuke dag gehad op moeder's zolder?
Maktub
Standaard jaDarrell schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:05:
Iedereen aan de gourmet nu zo te zien. Over een uurtje of 2 bij het natafelen zullen we wel weer up gaan.
Ik ben die shoarma restjes nog even aan het wegwerken. Moet iemand doen.
Het is katholiek daar hè, niet de biblebelt.resusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:03:
[...]
Ook weer wat geleerd. Ik zat de kibbeling op te smikkelen tegenover een café. Propvol met schaarsgeklede jongleu, itt de dikgeklede toeristen. Vreemd, leek mij, op paaszondag in zo'n gelovig durp.
zwembroek schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:31:
Beste mensen, ik heb vandaag contact gehad met @Skrunsies . Helaas zijn er toch weer wat problemen met zijn gezondheid. Hij ligt op dit moment nog in het ziekenhuis maar hij mag misschien vandaag naar huis. Omdat een aantal mensen zich al afvroegen waar hij was deel ik dit even met de slowchat. Hopenlijk zien we hem snel weer in goede gezondheid terug.
Skrunsies is weer thuis jongens!Guere schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:12:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bovenstaande bericht kreeg ik toch wel even een brok van in mijn keel.
Zullen de medicijnen wel zijn, want echte mannen huilen niet ofzo…
Jullie hebben denk ik niet in de gaten wat het met mij doet. Echt super bedankt!
Zoals gezegd, net thuis gekomen. Dus zal even rustig bijlezen.
Edit…
@Guere je bent een held!
UberLurker Departement #GG.
Goed om te lezen dat je weer thuis bent! Herstel op je gemak en veel leesplezier! De toekomst ziet er moon uit !Skrunsies schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:37:
[...]
[...]
Skrunsies is weer thuis jongens!
Zullen de medicijnen wel zijn, want echte mannen huilen niet ofzo…![]()
![]()
Jullie hebben denk ik niet in de gaten wat het met mij doet. Echt super bedankt!![]()
Fijn!Skrunsies schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:37:
[...]
[...]
![]()
Jullie hebben denk ik niet in de gaten wat het met mij doet. Echt super bedankt!![]()
Edit…
@Guere je bent een held!
Als BTC hard wil gaan, doet ie dat gewoon hoor. Dus geniet van rustig bijlezen zolang het nog kan.
Goed dat je weer thuis bent!! Hoop dat je weer snel de oude bent.Skrunsies schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:37:
[...]
[...]
![]()
Edit…
@Guere je bent een held!
Welkom terug! Ik ben zelf de laatste tijd niet zo actief dus ik lees ook niet alles, maar je afwezigheid was me al wel opgevallen. Goed om te horen dat je in ieder geval weer thuis bent. Succes met aansterken.Skrunsies schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:37:
[...]
[...]
![]()
Edit…
@Guere je bent een held!
Ohja inderdaad. Wat is er met november dan?
Naja, voelde me toch wat schuldig dus heb een dikke BNB stukgeslagen en vanmiddag samen met hem wat opgepikt.
Kalm aan pik en hou je taaiSkrunsies schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:37:
[...]
[...]
![]()
Edit…
@Guere je bent een held!
Ja hoe heette zijn scamcoin ook alweer, spice ofzo?elektriekert schreef op zondag 31 maart 2024 @ 16:22:
[...]
Neeeee!!!
Dat is die bijbellikker die op Reddit zijn excuses aanbood voor zijn SCAM, had wederom het licht gezien (zal wel een gloeipeertje in zijn achterste hebben gehad) om vervolgens iets van een Bitcoin Cash bridge op te zetten wat ook weer een scam bleek te zijn
Waar zijn je boomer keyboard en muis want jij gaat met een controller keihard rekt in shooters....
Ik ook
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En dooorrrrrrDarrell schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:05:
Iedereen aan de gourmet nu zo te zien. Over een uurtje of 2 bij het natafelen zullen we wel weer up gaan.
De kleine meid zit hier weer in een ontwikkelingssprong, dus dat betekent veel huilen en weinig slapen.resusaapje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:03:
[...]
Was bijna klaar met zelfgemaakte kipragout maken, schijt ze heel d'r pamper vol terwijl ze in d'r stoeltje ligt.
Dus ik haar d'r uit tillen. Heel die geitenbende vol natuurlijk.
Mijn vrouw was met de hond weg.
Uiteindelijk heb ik haar op het omkleed kussen in een soort van houdgreep moeten houden terwijl ik die fluitenbende kon gaan schoonmaken, want ja, als je net je luier vol hebt gekakt moet je daarna zo wild mogelijk om je heen slaan en trappen
Lachen joh!
Welkom terug oude bokkepoot!Skrunsies schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:37:
[...]
[...]
![]()
Edit…
@Guere je bent een held!
Gewoon janken als het moet, doe ik ook!
Nou, das toch ook wat. Rond mijn bestelling bij de prenatal af en de TP op mijn long gaat af
Kan je daar nu ook al Bitcoin kopen?tomtom901 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:46:
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Nou, das toch ook wat. Rond mijn bestelling bij de prenatal af en de TP op mijn long gaat af
Nee, maar wel wat spul voor de volgende generatie trader, kan ik er lekker mee stoppen en een beetje in de SC hangen.
Ik ga nu gewoon zo'n Ultra 2 bestellen, fuck it. Moon!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Blij dat ik die ellende achter me heb. En bij een wife changing event ga ik er ook niet weer aan beginnen. Hooguit ooit een kleinkind, maar daar is oma voor. En als ik zelf aan de beurt ben, heb ik het toch niet meer door, dus niet mijn probleemelektriekert schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:42:
[...]
De kleine meid zit hier weer in een ontwikkelingssprong, dus dat betekent veel huilen en weinig slapen.
Was bijna klaar met zelfgemaakte kipragout maken, schijt ze heel d'r pamper vol terwijl ze in d'r stoeltje ligt.
Dus ik haar d'r uit tillen. Heel die geitenbende vol natuurlijk.
Mijn vrouw was met de hond weg.
Uiteindelijk heb ik haar op het omkleed kussen in een soort van houdgreep moeten houden terwijl ik die fluitenbende kon gaan schoonmaken, want ja, als je net je luier vol hebt gekakt moet je daarna zo wild mogelijk om je heen slaan en trappen![]()
Lachen joh!
Verder: hef fun! Over twaalf jaar gaat je kleine meid naar de kroeg, giet zichzelf vol, komt naar huis, laat alles lopen en mag je weer alles opruimen.
[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 31-03-2024 20:56 ]
Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:52:
Prachtige dag, lekker weer, schoonfamilie naar huis na een lekkere en gezellige BBQ, heb zo te zien een rugpull van 1100 USD meegepakt (nog ff uitzoeken...), scherm van mijn gerepareerde horloge is losgeraakt, Skrunsies is back, Jaap heeft nu écht het goede voorbeeld gegeven aan zijn zoontje, heb mijn nieuwe joggingpak aan (40+ dan mag dat) en mijn Bitcoin long staat lekker in de plus.
Ik ga nu gewoon zo'n Ultra 2 bestellen, fuck it. Moon!
Ik zie Taro toch meer als die bovenste. Bietje selfies maken enzo.
"Look at my new Ultra 2!" terwijl ie in een uitdagende pose voorovergebogen staat, z'n whale tail uitdagend boven z'n sweat pants uitkomend...tomtom901 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:04:
[...]
Ik zie Taro toch meer als die bovenste. Bietje selfies maken enzo.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Gekregen van een paar maten voor m'n verjaardag met een knipoog.
Vind de uitleg zéér summier.
1. Ga na de site
2. Voor vouchercode in
3. Voer emailadres in
4. Selecteer currency
5. Geef adres van wallet op
Er staat niet eens iets over het juiste netwerk selecteren.....
Kan ook maar kiezen uit 6 currencies haha.
Ik kan geen Solano kiezen, daar transfer ik normaal gesproken mee. Kan ik USDC kiezen en die gebruik laten maken van SOL netwerk?
Waar koopt men dit (asking for a friend)?iVibes schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:09:
Joggingbroek van Taro....
[Afbeelding]
Welkom terug @Skrunsies , hou je taai!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/4k83ZwSwSkWQowK3ubygbJaR.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CGsMcyJ5SgGVChkw93kPDSws.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i7oCoJ2S0Wp4BEaSatch1Bt4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j15hkD0aB4gJncyPTSbdwiCw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/genVTAdUAkK5TTJvaUNYlAnZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/aQNGrgJzAmmrRtTm8mBT83sO.webp?f=fotoalbum_large)