"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Zou opa de ps5 al in de vingers hebben?
Mijn bybit app doet het weer na opnieuw inloggen. Geen idee wat de max sessietijd dan is.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Net op tijd voor de bull runGondor schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:21:
Zooo, mijn portfolio waarde is gehalveerd![]()
Maar, het is nu voor 100% van mij, mij alleen(en zoon, later)
<insert>Lets gooo meme</insert>
Maar ook
En ook ETH bijgekocht.
Lekker. Samen m00n dan.Wispe schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:26:
Net stoute schoenen aangetrokken en ik ben nu ook een trotse eigenaar van SOL.
Dankjewel. Gaat wel, het komt later denk ik.tomtom901 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:24:
[...]
Net op tijd voor de bull run![]()
Maar ook, hope you're okay.
Maar inderdaad, met de bull run in de aantocht kan ik weer de oude pf waarde snel zien hoop ik.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Soms vraag ik mij af waarom ik zo eerlijk ben, ik heb eerder ERC-20 coins aangemaakt, ik weet precies hoe je een smartcontract door de checks heen krijgt met groene vinkjes erbij om daarna zelf een rugpull uit te kunnen voeren icm een aangepast contract waar alle alarmbellen van af gaan. Maar goed, misschien moet ik mijn zoontje maar opofferen, die is nog minderjarig dus gaat met een waarschuwing weer naar huis. Kunnen we daarna naar een lekker warm land vertrekken.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik wil wel een idee aandragen.Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:27:
Ja idd, heb dus een rugpull meegepakt. Lekker bezig pik, 1100 USD down the drain. Die gast heeft er zo'n 400k USD aan overgehouden in 2 dagen tijd, daar kan ik niet tegenaan werken. Gelukkig dekt de 24h winst van diezelfde shitcoin pf het verlies alweer, maar toch klote dit.
Soms vraag ik mij af waarom ik zo eerlijk ben, ik heb eerder ERC-20 coins aangemaakt, ik weet precies hoe je een smartcontract door de checks heen krijgt met groene vinkjes erbij om daarna zelf een rugpull uit te kunnen voeren icm een aangepast contract waar alle alarmbellen van af gaan. Maar goed, misschien moet ik mijn zoontje maar opofferen, die is nog minderjarig dus gaat met een waarschuwing weer naar huis. Kunnen we daarna naar een lekker warm land vertrekken.
Catwifwig
Een foto van mijn kat met een filter van een pruik.
Scheiding?Gondor schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:27:
[...]
Dankjewel. Gaat wel, het komt later denk ik.
Maar inderdaad, met de bull run in de aantocht kan ik weer de oude pf waarde snel zien hoop ik.
Taaie shit kerel, je bent niet de enige hier. Succes. Moon is coming.
Gewoon doen!Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:52:
Ik ga nu gewoon zo'n Ultra 2 bestellen, fuck it. Moon!
Dikke yolo ofzo!
Kan btw uit ervaring vertellen dat de meters goed werken in de Ultra 2. Week niet veel af van het ziekenhuis. Dus je kan het ook nog kopen voor je gezondheid
UberLurker Departement #GG.
Ja.Don Guacamole schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:35:
[...]
Scheiding?
Taaie shit kerel, je bent niet de enige hier. Succes. Moon is coming.
Moon soon.
((niet het eerste gevalletje die heeft moeten toegeven dat z'n pf door de helft kon)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
(poekie)Poeswifwig ?poekiepoes12 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:29:
[...]
Ik wil wel een idee aandragen.
Catwifwig
Een foto van mijn kat met een filter van een pruik.
Stack Sats
Is indd zwaar klote. Aan de andere kant ben je gezegend met skillzz die mening tweakers graag van je overneemtTaro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:27:
Ja idd, heb dus een rugpull meegepakt. Lekker bezig pik, 1100 USD down the drain. Die gast heeft er zo'n 400k USD aan overgehouden in 2 dagen tijd, daar kan ik niet tegenaan werken. Gelukkig dekt de 24h winst van diezelfde shitcoin pf het verlies alweer, maar toch klote dit.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wispe schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:27:
[...]
Ja, ik las je bericht in het NK-topic, en toen dacht ik; yolo.
Balen hoor, was het $sensor ?Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:27:
De oplossing voor de huizenmarktDon Guacamole schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:42:
Mooi, Henk en Ingrid komen er aan. Just in op het AD..
[Afbeelding]
Damn, een klokje van 8 meier!Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 20:52:
Prachtige dag, lekker weer, schoonfamilie naar huis na een lekkere en gezellige BBQ, heb zo te zien een rugpull van 1100 USD meegepakt (nog ff uitzoeken...), scherm van mijn gerepareerde horloge is losgeraakt, Skrunsies is back, Jaap heeft nu écht het goede voorbeeld gegeven aan zijn zoontje, heb mijn nieuwe joggingpak aan (40+ dan mag dat) en mijn Bitcoin long staat lekker in de plus.
Ik ga nu gewoon zo'n Ultra 2 bestellen, fuck it. Moon!
Alhoewel, mijn prestatieklokje die ik van mijn vrouw heb gehad was daar de helft van, en die kan niet meer aangeven dan tijd en datum
Klinkt betrouwbaar! Waar kan ik mijn zuurverdiende centjes heen brengen?Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:27:
Nee, een ander.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Leeslink https://archive.is/KDB7I#selection-1849.178-1849.261Don Guacamole schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:42:
Mooi, Henk en Ingrid komen er aan. Just in op het AD..
[Afbeelding]
Eerste gedachte: had ik ook maar ...
Tweede gedachte: nu komen Henk en Ingrid ook
==
hoi
https://solscan.io/Wispe schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:56:
Waar kan ik zo'n blockchain explorer van Solana vinden?
via simpleswap.io kan je het naar de meeste netwerken toe swappen. Dus ja.poekiepoes12 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:09:
Iemand toevallig ervaring met Dundle? Cryptovoucher.io
Gekregen van een paar maten voor m'n verjaardag met een knipoog.
Vind de uitleg zéér summier.
1. Ga na de site
2. Voor vouchercode in
3. Voer emailadres in
4. Selecteer currency
5. Geef adres van wallet op
Er staat niet eens iets over het juiste netwerk selecteren.....
Kan ook maar kiezen uit 6 currencies haha.
Ik kan geen Solano kiezen, daar transfer ik normaal gesproken mee. Kan ik USDC kiezen en die gebruik laten maken van SOL netwerk?
Tnx. Kon niet zo 123 vinden op Google.
Hoelang duurt het voordat Solana wordt verwerkt? Evenlang als BTC zou kunnen?
Ik heb ook ETH naar mijn Trezor gestuurd en die is al binnen, SOL nog niet.
Ik ben zelf ook al zo'n bedrag verloren aan een scam. En ik durf wel te zeggen dat ik met de informatie die ik de afgelopen weken verzameld heb al die 5% buy / sell tax farms in de basis scams zijn. Met een beetje geluk blijven de meest succesvolle de hele bull run draaiende en pak je daar heel veel gains mee. Maar het is een grote ponzi waarbij veel influencers en whales betrokken zijn. Het kan heel goed uitpakken en het hoeft niet minder te zijn dan een geverifieerd top 100 project. Alleen is de kans dat je alles verliest vele malen groter.Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:27:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dus USDC deposit op Mexc, netwerk Solano en dat adres kan ik opgeven bij de site van de voucher als ik daar USDC wil kopen?Tristan schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:59:
[...]
via simpleswap.io kan je het naar de meeste netwerken toe swappen. Dus ja.
Andere opties zijn BTC, Litecoin.
Maar Sol is goedkoopste netwerk toch?
Maar dat is met vrijwel alle altcoins toch zo?zwembroek schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:03:
[...]
Ik ben zelf ook al zo'n bedrag verloren aan een scam. En ik durf wel te zeggen dat ik met de informatie die ik de afgelopen weken verzameld heb al die 5% buy / sell tax farms in de basis scams zijn. Met een beetje geluk blijven de meest succesvolle de hele bull run draaiende en pak je daar heel veel gains mee. Maar het is een grote ponzi waarbij veel influencers en whales betrokken zijn. Het kan heel goed uitpakken en het hoeft niet minder te zijn dan een geverifieerd top 100 project. Alleen is de kans dat je alles verliest vele malen groter.
Nu met de ai komt er wel bizar veel nieuwe meuk dagelijks bij inderdaad.
nothing stops this train
gisteren een fluffje gekocht, mooi gestegen vandaag dus plukje winst gepakt
nothing stops this train
Most alts will go to 0 eventually.
— RVCrypto (@RvCrypto) 31 maart 2024
Not all, but are you sure that you picked the winners? Most people don’t.
Bitcoin is digital gold. It’s a long-term safe haven.
If the market looks overextended, but you don’t want dirty fiat, you buy digital gold.
ook jij bent mooi gestegen, ik heb wel een positie in jemr.DJ95 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:15:
Bitcoin en Ethereum in het groen? Niet alleen Jezus is met Pasen opgestaan zo te zien.
niet bijgekocht gisteren, sta nog break-even
https://birdeye.so/token/...QmiHbg787Ut1?chain=solana
nothing stops this train
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nee zeker niet. Er is een heel groot verschil. Natuurlijk draait de token van elk project om speculatie. Daarin is geen verschil. Zon token is meestal niet nodig. Maar legitieme projecten zoals Polkadot, Solana etc worden niet opgezet met als primair doel mensen op te lichten. Die tax farms wel. Die willen de ponzi wel zo lang mogelijk in leven houden. Want die tax farm is hun verdien model. En die worden nu ook weer gekopieerd door andere lui die zelf een tax farm project opzetten en een hele voorraad tokens houden en in de eerste 4 weken een rug uitvoeren. Er kwam een lijst voorbij in een van de besloten groepen waar ik in zit van een whale die betrokken is bij alle populaire tax farms. Ik kan hem wel even posten als ik hem terug kan vinden. Het waren alle huidige succesvolle tax farm projecten.Alpina schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:14:
[...]
Maar dat is met vrijwel alle altcoins toch zo?
Nu met de ai komt er wel bizar veel nieuwe meuk dagelijks bij inderdaad.
Oke ben benieuwdzwembroek schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:33:
[...]
Nee zeker niet. Er is een heel groot verschil. Natuurlijk draait de token van elk project om speculatie. Daarin is geen verschil. Zon token is meestal niet nodig. Maar legitieme projecten zoals Polkadot, Solana etc worden niet opgezet met als primair doel mensen op te lichten. Die tax farms wel. Die willen de ponzi wel zo lang mogelijk in leven houden. Want die tax farm is hun verdien model. En die worden nu ook weer gekopieerd door andere lui die zelf een tax farm project opzetten en een hele voorraad tokens houden en in de eerste 4 weken een rug uitvoeren. Er kwam een lijst voorbij in een van de besloten groepen waar ik in zit van een whale die betrokken is bij alle populaire tax farms. Ik kan hem wel.even posten als ik hem.terug kan vinden.. Het waren alle huidige succesvolle tax farm projecten.
Ja ik heb dat van die taxfarms wel een beetje meegekregen. Volgens mij heb ik er op dit moment nog eentje (yolo). Maar ook top 100 kan heel snel misgaan zie bv Luna. Eigenlijk kan alles vrij snel misgaan in crypto dat risico ben ik me wel van bewust, ik probeer het spel een beetje mee te spelen af en toe. Bitcoin geeft in dat geval het meeste zekerheid. Wat ook relatief is.
Heb ook even wat onderzoek gedaan, maar de knakker in mijn geval heeft dus >100 ETH overgehouden aan de rugpull, verstuurde dat daarna in delen van 25 ETH naar verschillende adressen. Daarna deelde die dat op in delen van 2,5-4 ETH en stuurde dat weer door naar andere adressen en een aantal Uniswap token wissels. In de wallets waar de eerste ETH vandaan kwam zaten ook weer veel vage transacties.zwembroek schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:33:
[...]
Nee zeker niet. Er is een heel groot verschil. Natuurlijk draait de token van elk project om speculatie. Daarin is geen verschil. Zon token is meestal niet nodig. Maar legitieme projecten zoals Polkadot, Solana etc worden niet opgezet met als primair doel mensen op te lichten. Die tax farms wel. Die willen de ponzi wel zo lang mogelijk in leven houden. Want die tax farm is hun verdien model. En die worden nu ook weer gekopieerd door andere lui die zelf een tax farm project opzetten en een hele voorraad tokens houden en in de eerste 4 weken een rug uitvoeren. Er kwam een lijst voorbij in een van de besloten groepen waar ik in zit van een whale die betrokken is bij alle populaire tax farms. Ik kan hem wel even posten als ik hem terug kan vinden. Het waren alle huidige succesvolle tax farm projecten.
Er zijn gewoon veel gasten die eigen mixer spelen en in dit wereldje neemt iemand al snel zijn verlies, als je bijv. 1-10 ETH in een shitcoin durft te steken ga je ook niet piepen als je dat kwijtraakt en er al helemaal geen case van maken bij de politie, dus ze komen er ook gewoon mee weg. Ooit moeten ze wel via een KYC exchange/broker terug naar de bankrekening, maar dan hebben ze al zoveel swaps uitgevoerd dat je bijv. een 1M OPSec deposit echt niet terug kunt herleiden naar een ETH rugpull van maanden eerder.
Crypto is altijd een high risk game. Maar die tax farms zijn wel van een ander niveau. En zoals vaak het geval high risk high reward. Ik kijk nu ook met een schuin oog naar OPSEC en GPU. En ik had achteraf niet alles moeten verkopen. Maar ik was er heel vroeg bij en daarom werd mijn winst zo hoog dat ik mij er niet meer comfortabel bij voelde. Vooral met de wetenschap dat bepaalde figuren miljoenen tokens hebben die elk moment gedumpt kunnen worden. Maar ook nu ben ik weer van plan om in een aantal te stappen omdat ze te succesvol zijn om te laten klappen. Maar ik stap er niet met meer in dan 1000 dollar max per project.Alpina schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:40:
[...]
Oke ben benieuwd![]()
Ja ik heb dat van die taxfarms wel een beetje meegekregen. Volgens mij heb ik er op dit moment nog eentje (yolo). Maar ook top 100 kan heel snel misgaan zie bv Luna. Eigenlijk kan alles vrij snel misgaan in crypto dat risico ben ik me wel van bewust, ik probeer het spel een beetje mee te spelen af en toe. Bitcoin geeft in dat geval het meeste zekerheid. Wat ook relatief is.
Fijn dat je er weer bij bent vriend. Let goed op jezelf en beterschap!Skrunsies schreef op zondag 31 maart 2024 @ 18:37:
[...]
[...]
Skrunsies is weer thuis jongens!
Bovenstaande bericht kreeg ik toch wel even een brok van in mijn keel.
Zullen de medicijnen wel zijn, want echte mannen huilen niet ofzo…![]()
![]()
Jullie hebben denk ik niet in de gaten wat het met mij doet. Echt super bedankt!![]()
Zoals gezegd, net thuis gekomen. Dus zal even rustig bijlezen.
Edit…
@Guere je bent een held!
Zo te zien maakt die opkomende halving wel wat los bij Bitcoin Cash, dikke pumpMikado73 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 12:51:
Hallo, een boomer noob vraag van een lurker hier. Over 3 dagen is de Bitcoin cash halving. De Bitcoin halving leidt altijd tot een stijging van de prijs. Gelt dit ook voor Bitcoin Cash?
:strip_exif()/f/image/KuecVbTPLzdPfvXskBlqfB9v.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/YZRXkhbO5ogB91OE1iTvINey.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pf6xlQXS7V6d6YUNheUaeLNW.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik geloof niet dat ik je snap.poekiepoes12 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 22:09:
[...]
Dus USDC deposit op Mexc, netwerk Solano en dat adres kan ik opgeven bij de site van de voucher als ik daar USDC wil kopen?
Andere opties zijn BTC, Litecoin.
Maar Sol is goedkoopste netwerk toch?
Kan je vooraf zien hoeveel je krijgt? Kies BTC en vul op simpleswap de hoeveelheid BTC die je wilt storten. Kies daarna Solana als de token waar naar je toe wilt swappen.
Je wordt dan gevraagd om het adres waarop je de SOL wilt ontvangen. Dit is jouw hot/cold wallet adres. Daarna maak je de exchange aan en je krijgt dan een adres waarop je de BTC moet laten storten.
zwembroek schreef op zondag 31 maart 2024 @ 23:28:
@Alpina ik kan die screenshot in die groep niet terug vinden. Zal nog eens vragen of ze het wallet adres kunnen delen. Het was in ieder geval een lijst met namen zoals: Destra Network, Blender Network, OPSEC, GPU, ZKML, Scalia etc. Alleen maar de huidige winnaars en bekende namen met potentie. Heb je die fotos van Blender gezien? Veel kopers van die tokens vragen of de teams zichzelf bekend willen maken. En die roep wordt steeds luider. Nu heeft Blender een foto naar buiten gebracht van een Chinees met een Blender tshirt die knutselt aan een of andere pc en een filmpje waarbij hij een videokaart in zijn hand houdt met een mal uit een 3d printer. Vechain vibes all over alleen deden die nog beter hun best.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]
153 miljoen marketcap.
Real life product: Chinese Tweakert.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Na deze openbaring zou je een volledige crash van de koers verwachten. Echter zag je meteen daarna buy orders van 6 tot 10 Ether achter elkaar binnenkomen.FrambozenTaart schreef op zondag 31 maart 2024 @ 23:38:
[...]
![]()
153 miljoen marketcap.
Real life product: Chinese Tweakert.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 31-03-2024 23:52 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Pffff, allemaal zonder benen? Dat is wel een openbaring idd.Ngangatar schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:22:
Dit topic lezende zien de meeste van onze reaguurders er ongeveer zo uit tegenwoordig.
[Afbeelding]
Dat krijg je van een rugpull ja... Pijnlijke shizzle.Taro schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:24:
[...]
Pffff, allemaal zonder benen? Dat is wel een openbaring idd.
Ik zit er zelf niet veel florisanter bijTaro schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:24:
[...]
Pffff, allemaal zonder benen? Dat is wel een openbaring idd.
Je beseft je dat je toetsenbord omgekeerd op je bureau staat en de knoppen als paddenstoelen omhoog schieten? Sterkte man.Ngangatar schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:28:
[...]
Ik zit er zelf niet veel florisanter bij.
[Afbeelding]
De topic-opa heeft inmiddels ook AI ontdektNgangatar schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:28:
[...]
Ik zit er zelf niet veel florisanter bij.
[Afbeelding]
Heerlijk man, beetje met AI klooien. Dit is in een paar seconden gemaakt, niet te moeilijk over doenTaro schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:30:
[...]
Je beseft je dat je toetsenbord omgekeerd op je bureau staat en de knoppen als paddenstoelen omhoog schieten? Sterkte man.
Heb je Suno V3 al eens geprobeerd? Die kan ook gewoon grappig mocro nederhop voor je maken. Echt super tof om mee te spelen.Ngangatar schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:39:
[...]
Heerlijk man, beetje met AI klooien. Dit is in een paar seconden gemaakt, niet te moeilijk over doen. Normaal maak ik hier andere dingen mee voor eigen fun.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ja, zeg, een post eerder was het nog 'mooi weer vandaag'Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 21:27:
Kunnen we daarna naar een lekker warm land vertrekken.
Nee nog niet, staat nog op de lijst. Ben nu op Leo met miniatuurdraakjes bezigKain_niaK schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:44:
[...]
Heb je Suno V3 al eens geprobeerd? Die kan ook gewoon grappig mocro nederhop voor je maken. Echt super tof om mee te spelen.
Het is alleen jammer dat ik er nog niet echt een usecase voor heb welke ik verder kan uitbouwen. De techniek staat echt nog in de kinderschoenen. Het kan heel veel, maar toepasbaarheid voor dagelijks gebruik moet echt nog evolven.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
1 aprilAeronaut schreef op maandag 1 april 2024 @ 05:06:
Trein is gearriveerd op de maan, volgende halte Mars
[Afbeelding]
Wat een kut grap. Ow, het is echt waar! Rode koersen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Kleine wijziging in de route, we gaan eerst langs venus
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Professioneel Heftruck Syndroom
nothing stops this train
Nu kopen en als het lager gaat gewoon weer kopen.Kol Nedra schreef op maandag 1 april 2024 @ 08:25:
ziet er goed uit, nu kopen of gaan we lager?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik weet hetNgangatar schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:39:
[...]
Heerlijk man, beetje met AI klooien. Dit is in een paar seconden gemaakt, niet te moeilijk over doen. Normaal maak ik hier andere dingen mee voor eigen fun.
Ben op mijn werk verantwoordelijk voor o.a. een team dat AI inzet voor producten en ondersteuning en daar lopen ook een paar mooie nieuwe pilots om te onderzoeken wat er nog meer mogelijk is. Vanuit dat oogpunt een mooie tijd om in te leven.
Privé nog een keurig AI Instagram model (15 volgers in de 1e week), maar die staat op een laag pitje omdat het nog steeds lastig is om 95-100% gelijke gezichten te genereren (ondanks recente nieuwe mogelijkheden) en in de beelden zitten soms hele rare fouten. Nou weet ik dat testosteron blind is voor dat soort zaken, ik krijg voldoende chat aanvragen van hitsige knakkers uit het Middellandse Zeegebied, maar ik streef toch wel enige kwaliteit na.
AI is al ver gekomen, maar heeft ook nog grote stappen te maken.
Gelukkig lukt ook heel veel wel, zoals een Tweakers logo toepassen op een auto. Lambo soon.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Exact, het zit hem in "vandaag", morgen kan weer anders zijnGlenn Hoddle schreef op maandag 1 april 2024 @ 00:45:
[...]
Ja, zeg, een post eerder was het nog 'mooi weer vandaag'
Taro schreef op maandag 1 april 2024 @ 08:53:
[...]
Privé nog een keurig AI Instagram model (15 volgers in de 1e week), maar die staat op een laag pitje omdat het nog steeds lastig is om 95-100% gelijke gezichten te genereren (ondanks recente nieuwe mogelijkheden) en in de beelden zitten soms hele rare fouten. Nou weet ik dat testosteron blind is voor dat soort zaken, ik krijg voldoende chat aanvragen van hitsige knakkers uit het Middellandse Zeegebied, maar ik streef toch wel enige kwaliteit na.
[Afbeelding]
DoeEensGek schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:16:
Dat nodeAI gaat ook niet heel slecht!
Ik zag van de week een tube over het gebruik van name generators en dan die naam continue gebruiken met een aanvullende prompt wat diege men aan het doen was. Dat gaf dezelfde face 4 van de 5 shots.Taro schreef op maandag 1 april 2024 @ 08:53:
[...]
Ik weet hetMooie resultaten en soms moet je dat soort dingen voor lief nemen.
Ben op mijn werk verantwoordelijk voor o.a. een team dat AI inzet voor producten en ondersteuning en daar lopen ook een paar mooie nieuwe pilots om te onderzoeken wat er nog meer mogelijk is. Vanuit dat oogpunt een mooie tijd om in te leven.
AI is al ver gekomen, maar heeft ook nog grote stappen te maken.
Gelukkig lukt ook heel veel wel, zoals een Tweakers logo toepassen op een auto. Lambo soon.
[Afbeelding]
Ik probeer het vooral toepasbaar te maken in andere hobbies. Zonder al teveel succes vooralsnog.
Gebruik deze vaak. https://www.bing.com/images/create?FORM=GDPGLPDon Guacamole schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:28:
Leuk die AI gegenereerde afbeeldingen. Welke tool of site gebruiken jullie hiervoor?
Past deze afbeelding bij je nickname?
[ Voor 44% gewijzigd door souljah1h op 01-04-2024 09:33 ]
Ik gebruik voornamelijk Midjourney.Don Guacamole schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:28:
Leuk die AI gegenereerde afbeeldingen. Welke tool of site gebruiken jullie hiervoor?
same here. Nu al een jaar eigenlijk
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
https://app.leonardo.ai/
**Titel: "De Crypto Showdown op de Maan"**
In de uitgestrekte ruimte, hoog boven het maanoppervlak, verschijnt een **boksring**. Het grijze, met kraters bezaaide landschap van de maan dient als het onconventionele strijdtoneel. Het publiek, bestaande uit intergalactische wezens en nieuwsgierige astronauten, wacht vol spanning op het spektakel.
### In de Linkerhoek: De Stier 🐂
- **Naam**: **Hodl McStrong**
- **Soort**: Crypto Stier
- **Uiterlijk**: Een gespierde, stierachtige figuur met een vastberaden glinstering in zijn ogen.
- **Kickboxhandschoenen**: Gehuld in karmijnrode handschoenen, elk versierd met een gouden Bitcoin-symbool.
- **Houding**: Achterpoten stevig geplant, voorhoeven omhoog, klaar om toe te slaan.
- **Strijdkreet**: "Naar de maan, mede-hodlers!"
### In de Rechterhoek: De Beer 🐻
- **Naam**: **Shorty McBearish**
- **Soort**: Crypto Beer
- **Uiterlijk**: Stevig en ruig, gekleed in een gehavend pak met neerwaartse aandelenkoersen.
- **Kickboxhandschoenen**: Versleten handschoenen, gerepareerd met Ethereum-logo's.
- **Houding**: Staand op zijn achterpoten, klauwen gespannen, ogen samengeknepen.
- **Strijdkreet**: "Volatiliteit is mijn bondgenoot!"
### Het Maanoppervlak:
- **Sponsoring**: De touwen van de boksring zijn versierd met neonverlichte **Bitcoin-logo's**.
- **Commentatoren**: Elon Musk en Vitalik Buterin verzorgen live commentaar vanuit een provisorische cabine.
- **Publiek**: Buitenaardse wezens, maankonijnen en AI-bots juichen, hun digitale portefeuilles zoemen van anticipatie.
De scheidsrechter, een zwevende AI-orb genaamd **Satoshi Scheidsrechter**, zweeft boven de ring. De bel klinkt en het gevecht begint. Hodl McStrong en Shorty McBearish wisselen klappen uit, hun handschoenen raken elkaar met het echo van blockchain-transacties.
De inzet is hoog: overwinning betekent controle over het sentiment op de cryptomarkt. De lage zwaartekracht van de maan voegt een buitenaardse draai toe aan hun bewegingen. Hodl landt een solide opwaartse stoot, terwijl Shorty terugslaat met een bearish haak.
Terwijl het publiek juicht, fluctueert de Bitcoin-prijs in realtime. Zal de stier of de beer zegevieren? Alleen de tijd (en blockchain-bevestigingen) zullen het leren.
En zo gaat het kosmische gevecht door - een strijd om dominantie, gevoed door gedecentraliseerde dromen en maanwaanzin. 🌕🚀
[ Voor 133% gewijzigd door Aeronaut op 01-04-2024 10:08 ]
Ik vind de webinterface van Leonardo erg prettig.Don Guacamole schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:28:
Als je een AI OF wilt runnen kan je stable diffusion eens bekijken, die heeft niet van die woke filters. Heb zelf een jaar geleden ook wat met die zooi aangerommeld maar hou het voorlopig bij de devops van LLM. Dat stuk is al niet eens meer bij te houden, waar zit midjourney inmiddels op, v7 ofzo? OF heeft verplichting dat je goed moet bewijzen dat het model ook daadwerkelijk consent kan geven, een jaar geleden kon je dus niet met een AI model aanmelden
Haha te mooi, deze ga ik sowieso ergens voor gebruikensouljah1h schreef op maandag 1 april 2024 @ 09:31:
[...]
Gebruik deze vaak. https://www.bing.com/images/create?FORM=GDPGLP
Past deze afbeelding bij je nickname?
[Afbeelding]
Wat een ponzi
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-04-2024 11:51 ]
Hele dag naar koersen kijken.BTC100K2021 schreef op maandag 1 april 2024 @ 11:50:
De woonboulevards zijn het weer aan het manipuleren. Hele dag regen, niks anders om te doen.
Wat een ponzi
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/IknedaCh3zKwThyaHDKCZA0f.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/dKyKOSJfNvTYQuc9d2Q1QWUi.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/FYm7ygFg3lvOZWpYnSvBj3lO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oWKqYQpokMs9keyplhGObzvK.png?f=fotoalbum_large)