[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.134.319 views

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-05 21:49
Darrell schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:13:
[...]

ETH lijkt de startmotoren van de raket voorzichtig te ontvlammen.
Dat lijkt het dagelijks te doen, om vervolgens in de mooie wick te maken :P

Gaat allemaal wel goed komen op de langere termijn. Je kunt ook niet hetzelfde qua rendement verwachten op ETH in vergelijking met nieuwe hype coins. Daar heb ik er gelukkig ook genoeg van.Maar frustrerend is het wel :+

[ Voor 4% gewijzigd door jvel92 op 30-03-2024 12:23 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:19

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:17:
[...]

Ik wil een ''BNB''tje zien bij MNT, dat is mijn selltarget 8)

alleen ASTR en MNT zijn muntjes waarbij ik de jackpot wilt hebben, de rest neem ik wel veel sneller winst (voor meer BTC)
$800 ja? Cool, dat zijn nog eens verwachtingen! d:)b

Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-05 07:59
Ondertussen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DUPrW-IpadFFFG6F803YLHO9XJM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yl31pr1zgHkX0eMJjEWJlJ7d.png?f=fotoalbum_large

Imho nog steeds niet genoeg reset voor een gezonde next leg up. Dus ofwel nogmaals een correctie nodig, of langer sideways of wéér een vroegtijdige piek inclusief blow off top net als de vorige cycle.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:11
Stokstaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:47:
Ondertussen..
[Afbeelding]

Imho nog steeds niet genoeg reset voor een gezonde next leg up. Dus ofwel nogmaals een correctie nodig, of langer sideways of wéér een vroegtijdige piek inclusief blow off top net als de vorige cycle.
F&G van 75 is niet echt hoog hoor. Als ie nu op 85 tot 90 gestaan had, had ik je gelijk gegeven.

En sideways doet meestal ook niet veel met deze indicator. Dumps wel uiteraard

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:24
Wispe schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:56:
[...]

Hoelang wil je daarmee wachten?
Grapjas :P

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 08:00

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:18:
Misschien ook maar eens een t-shirt voor mijn vrouw bestellen...
[Afbeelding]
Hoezo voor je vrouw?

Met jouw goddelijke lichaam denk ik dat je een beter publiek trekt: Vrouwen die de ballen verstand hebben van hoeveel 0.1 BTC is. :+ 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:04

BlueTooth76

Let the sun shine!

jvel92 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:06:
Blijft mooi dat crypto. Je denkt verstandig te zijn en winst te nemen op een meme coin (WIF) en hier vervolgens ETH mee te kopen.

Inmiddels stijgt de meme coin mooi door en is de genomen winst verdampt, omdat ETH maar blijft zakken :+.

Gelukkig wel een flinke bag WIF aangehouden. Een van de best presterende in mijn PF.
Je kan een koers niet voorspellen.

Daarom is er niets mis met je winst nemen, dat is altijd beter dan verlies nemen.

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Blijft mooi dat crypto. Je denkt verstandig te zijn en winst te nemen op een meme coin (WIF) en hier vervolgens ETH mee te kopen.

Inmiddels stijgt de meme coin mooi door en is de genomen winst verdampt, omdat ETH maar blijft zakken :+.

Gelukkig wel een flinke bag WIF aangehouden. Een van de best presterende in mijn PF.
Hier vanochtend de referralinkomsten op Bitvavo in WIF gedrukt. Gemiddelde per dag is nu zo'n 2-4 Euro, in de bearmarket lag dat tussen de 0-0,10 Euro/dag, op de top van de vorige run zat dat tussen de 10-85 Euro/dag. We're still early.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-05 07:40
Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 13:35:
[...]

Hier vanochtend de referralinkomsten op Bitvavo in WIF gedrukt. Gemiddelde per dag is nu zo'n 2-4 Euro, in de bearmarket lag dat tussen de 0-0,10 Euro/dag, op de top van de vorige run zat dat tussen de 10-85 Euro/dag. We're still early.
Is dat voor elke normie die een aankoop of trade doet?
Opzich wel een leuke indicator net als het downloaden van de Coinbase app.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 13:47:
[...]

Is dat voor elke normie die een aankoop of trade doet?
Opzich wel een leuke indicator net als het downloaden van de Coinbase app.
Ja, 15% commissie over de trades van 62 mensen in totaal. Ben destijds met de website gestopt waar ze via binnenkwamen, achteraf gezien natuurlijk een domme zet anders waren het er nu waarschijnlijk al >250 geweest, maar ik dacht dat ze een andere weg volgden. Heb nu geen zin meer om opnieuw te beginnen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
jvel92 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:22:
[...]

Dat lijkt het dagelijks te doen, om vervolgens in de mooie wick te maken :P

Gaat allemaal wel goed komen op de langere termijn. Je kunt ook niet hetzelfde qua rendement verwachten op ETH in vergelijking met nieuwe hype coins. Daar heb ik er gelukkig ook genoeg van.Maar frustrerend is het wel :+
Vind Ethereum ook wat tegen vallen/ had er meer van verwacht, maar komt denk ik, omdat ETH t.o.v. 11 maart wat terug valt en dan niet hersteld zoals BTC en SOL wel doen. Dat zijn mijn referentiekaders, omdat ik maar 3 coins in portefeuille heb. YTD staat ETH op 58,5%, SOL op 97,6% en BTC op 69,6%. Zo bekeken niet verkeerd, maar ETH heeft er beter voor gestaan.

• Numbers
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 14:06:
[...]

Ja, 15% commissie over de trades van 62 mensen in totaal. Ben destijds met de website gestopt waar ze via binnenkwamen, achteraf gezien natuurlijk een domme zet anders waren het er nu waarschijnlijk al >250 geweest, maar ik dacht dat ze een andere weg volgden. Heb nu geen zin meer om opnieuw te beginnen.
Voor 62 mensen doen ze wel flink hun best zeg. Niet echt buy & hold vermoed ik :P

Wat bedoel je met dat je dacht dat ze een andere weg volgden?

• jvel92
Numbers schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 14:43:
[...]
Vind Ethereum ook wat tegen vallen/ had er meer van verwacht, maar komt denk ik, omdat ETH t.o.v. 11 maart wat terug valt en dan niet hersteld zoals BTC en SOL wel doen. Dat zijn mijn referentiekaders, omdat ik maar 3 coins in portefeuille heb. YTD staat ETH op 58,5%, SOL op 97,6% en BTC op 69,6%. Zo bekeken niet verkeerd, maar ETH heeft er beter voor gestaan.
Klopt, YTD prima resultaten uiteraard. Ik moet de resultaten van ETH ook niet vergelijken met nieuwe hype coins.

Neemt niet weg dat vanilla ETH slechter presteert dan BTC. Gelukkig kan je met ETH ook nog wat airdrops farmen en dat maakt het lagere rendament ruimschoots goed.

Dus moet eigenlijk ook niet klagen :+

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUPzSry7ausn8LRZYAoN1xXK8yg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gTHaYx7TGBQftmtlS3Njb3Np.gif?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:10
YTD rendement van 60% en nog niet helemaal in de nopjes te zijn, only in crypto :)

op boomerstocks zijn ze al zeer happy met 8%

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Numbers schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 14:46:
[...]
Voor 62 mensen doen ze wel flink hun best zeg. Niet echt buy & hold vermoed ik :P
Zitten vermoedelijk wel wat actieve traders tussen inderdaad :)
Wat bedoel je met dat je dacht dat ze een andere weg volgden?
Je kunt niet zien via welke weg iemand als referral is binnengekomen. Ik had meerdere websites en blijkbaar staat meeste bezoekers niet gelijk aan meeste doorclicks, want na het opheffen van de website met de minste bezoekers kwamen er geen nieuwe referrals meer binnen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 16:47:
YTD rendement van 60% en nog niet helemaal in de nopjes te zijn, only in crypto :)

YTD hier +-65%, +15,33% deze maand en +8% deze week, daar kunnen stocks idd niet aan tippen :)

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2a1CIjBZnn-PAx0qnpYwHb5Wqk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/svjUe9cT5HeedJaslqVWY4PZ.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 17:20
Saylor krijgt de vraag of het niet dom is alles in Bitcoin te stoppen. Kan je niet beter diversificeren?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Numbers
  • Niet online

Hier YTD +73% oOo Mocht ik een keer de stap terug maken naar stocks, wordt dat godsgruwelijk saai :z

• jvel92

Goed punt. YTD hier 119% oOo

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb ineens $MEOW in mijn Solana wallet geairdropped gekregen. Uiteraard even gezocht, maar geen idee waarom ik daarvoor in aanmerking zou komen. Bij ETH/ERC20 zou ik de coin hiden, in dit geval ook doen? Of gewoon lekker holden/verkopen?

• Gelukszoekr
Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:40:
Ik heb ineens $MEOW in mijn Solana wallet geairdropped gekregen. Uiteraard even gezocht, maar geen idee waarom ik daarvoor in aanmerking zou komen. Bij ETH/ERC20 zou ik de coin hiden, in dit geval ook doen? Of gewoon lekker holden/verkopen?
Catwifhat toch? heb ik ook gekregen. Lekker laten staan lijkt mij

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 17:42:
[...]

Catwifhat toch? heb ik ook gekregen. Lekker laten staan lijkt mij
Die link zie ik niet.

• Gelukszoekr
My bad. Is een andere airdrop

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Lekker bezig...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GJ6W1p2acAAw0S6?format=jpg&name=4096x4096

• FrambozenTaart
  • Niet online
Deze strategie hanteer ik al jaren, erg efficiënt.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:26
Ik heb nog steeds niet terug mnt aangeschaft, het zit voorlopig allemaal in btc. Heb zelfs de dotjes de deur gewezen.

Heb alleen nog een tasje qubic, maar da’s ook huilen met de pet op.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 09:09
ADA MOOON :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejIwUjuTfPtpdu7L7N-1EldviyI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yI3UD74vjY46g1ed6HdqFM31.jpg?f=fotoalbum_large

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-02 13:05
Is het nog waard om SOL te kopen volgens jullie? Heb paar duizend aan de kant,sparen voor auto,misschien haal ik mijn doel sneller zo haha. Heb nu nog maar 1 SOL lol

• FrambozenTaart
  • Niet online
sennalonso1981 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:10:
Is het nog waard om SOL te kopen volgens jullie? Heb paar duizend aan de kant,sparen voor auto,misschien haal ik mijn doel sneller zo haha. Heb nu nog maar 1 SOL lol
Ik zie eigenlijk niet wat hier fout zou kunnen gaan.

• sennalonso1981
FrambozenTaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:11:
[...]

Ik zie eigenlijk niet wat hier fout zou kunnen gaan.
Dat SOL ineens erg daalt en mijn paar duizend opeens paar honder zijn haha

• FrambozenTaart
  • Niet online
sennalonso1981 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:13:
[...]

Ohja dat idd. :P

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-05 22:23
sennalonso1981 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:13:
[...]

Dan is er nog steeds niks aan de hand. Kun je wat langer sparen en nog meer genieten van de voorpret dat het ooit verl geld waard is!

Stack Sats

• sennalonso1981
Stovirpi schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:15:
[...]

Dan is er nog steeds niks aan de hand. Kun je wat langer sparen en nog meer genieten van de voorpret dat het ooit verl geld waard is!
Dus jij voorziet een rooskleurig toekomst voor SOL neem ik aan?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:23
sennalonso1981 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:16:
[...]

Magic 8 ball says:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/meRCo7i9Ux8Ael39LiUUtCKaDcM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dzKbLb54hJtgJnfL7TN78JrH.png?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dergelijke vragen moet je nooit (aan een ander) stellen. Want iedereen heeft een voorkeur of andere doelen. Als iemand al SOL heeft zal die je aanraden wel te kopen, want dat resulteert in meer vraag, dus een hogere prijs. Iemand zonder SOL heeft bewust voor iets anders gekozen en zal je dus ook iets anders aanraden.

Altijd voor jezelf bepalen.

Persoonlijk heb ik gisteren weer SOL bijgekocht en verwacht ik dat de bullrun nog moet starten. Maar daar kan ik maar zo naast zitten en mogelijk is dit de top, dat weet je pas achteraf.

Dus zelf kiezen, nooit aan anderen vragen en nooit niet al je eieren in één mandje stoppen.

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Ff serieus: niemand kan je vertellen of SOL nog veel gaat stijgen en iedereen die dat wel doet lult maar wat.

SOL staat hoog, kan nog veel hoger. Kan ook veel lager. De bodem voor SOL was $7.5 afgelopen berenmarkt, dus besef dat deze munt echt al gruwelijk is gestegen met ruim 2500%.

Bovendien staat hij nu in de top 5, dat betekent dat er al gigantisch veel waarde wordt gegeven aan het netwerk.

De markt als geheel pompt nu al een flinke tijd, kans is ook groot dat er veel volatiliteit komt rond de halving van Bitcoin.

Als je zoekt naar een entry zou ik dat bij de eerstevolgende grote correctie doen. En in bescheiden stappen.

Hoge koersen is hoog risico, helemaal met altcoins op huidige niveaus.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-05 14:50

WhySoSerious

Be the change.

Mits je een Honda Del Sol koopt approve in deze aanpak

• Kol Nedra
Heb je al een auto? dan zal ik zeggen rij ermee door want heb je een nieuwe nodig?
maargoed ik zie een auto als vervoermiddel, mij boeit het niet dat aan de rechterachterkant-bumper vast zit met ducktape en een mooie deuk erin zit :)

ook mijn schoenen, 1 schoen zit weer vast met lijm, de andere schoen zit aan de bovenkant een gat erin.

stack more sats in de bear/ pre-bullrun, aan einde vd bull kan je weer wat winsten nemen voor eventueel nieuwe schoenen etc ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 30-03-2024 19:31 ]

nothing stops this train

• sennalonso1981
Bedankt voor de berichten iedereen! Ik zal maar door sparen dan haha

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sennalonso1981 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:31:
Shit, hebben we je teveel afgeschrikt....

Je moet sowieso wel instappen, uiteraard alleen met wat je kunt missen.

We kunnen je geen Lambo beloven van je inleg, maar wel minimaal wat dikkere velgen op de auto waar je voor spaart (niet per se omdat je door crypto meer verdient, maar omdat je toevallig tegen een betere deal aanloopt). Wil je relatief veel (lees: Minder weinig) zekerheid, kies dan voor Bitcoin. Wil je wel die Lambo, kies dan voor Solana en accepteer dat je er in de tussentijd honderden honden, katten en AI shitcoins mee moet kopen zodat je in ieder geval met 1 voldoende geluk hebt om het verlies met de anderen goed te maken en een moonshot meepakt.

Maar goed, als je het geld nodig hebt kan je inderdaad beter gewoon doorsparen. Of steek er een paar tientjes in.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

sennalonso1981 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:31:
Ah joh, het is nog lang niet zo stom om tegen 6,5% te lenen terwijl je wel het spaargeld ervoor hebt.
Ook die gevallen zijn er...

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:30:
[...]

ook mijn schoenen, 1 schoen zit weer vast met lijm, de andere schoen zit aan de bovenkant een gat erin.
Schoenen _O-

Een echte Bitcoiner loopt op stukken karton met 2e hands vuilniszakken aan zijn voeten geknoopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/usSBx59u2nywiLJ0N_3tH6-AQ20=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xZO20xkYG40i1Up9HIC32bHo.jpg?f=user_large

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

FrambozenTaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:44:
[...]

Schoenen _O-

Een echte Bitcoiner loopt op stukken karton met 2e hands vuilniszakken aan zijn voeten geknoopt.

[Afbeelding]
Toch heb je schoenen nodig om door die shitcoin-drek in dit topic heen te lopen.

Beetje alsof je door een hondenuitlaatsplaats loopt.

• FrambozenTaart
  • Niet online
WhySoSerious schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:46:
[...]

Toch heb je schoenen nodig om door die shitcoin-drek in dit topic heen te lopen.

Nee hoor, zo ben jij gewoon geprogrammeerd door de kapitalistische staat.

Waarom denk je dat het vel onder je voeten extra dik is? Gewoon lekker vol in die shit stappen.

En je voeten gratis wassen in een regenton.

Zo doe ik het al jaren, kost alleen een vermogen aan antibiotica kuren, gelukkig dekt de verzekering dat. Zit je alleen met eigen risico. Maar scheelt toch al snel 12 tot 15 euro op jaarbasis.

En daar koop ik dan weer Solana voor.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@sennalonso1981 Rustaaaagh! Alleen wat je kan missen zei ik.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GJ75xCPXgAAdcv-?format=jpg&name=medium

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-05 22:23
[...]

Ik zie een rooskleurig toekomst voor BTC.

Stack Sats

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:43
WhySoSerious schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:46:
[...]

Daarom zou ik ook altijd een (hogere) Aygo X financieren en geen (lagere) standaard Aygo.

Maktub

• Kol Nedra
Als je meer risico wilt nemen kun je bijv kiezen voor
70% BTC
20% ETH
10% SOL

maargoed ik mag dit eigenlijk niet zeggen met mijn shit pf :o

maar zit voortaan gelukkig wel op ~70% Bitcoin

na deze bullrun ga ik het wel makkelijker maken ipv teveel shitcoins in pf.... lastig om alles zo bij te houden

[ Voor 64% gewijzigd door Kol Nedra op 30-03-2024 20:01 ]

nothing stops this train

• FrambozenTaart
  • Niet online
Zuinig leven is echt een eyeopener. Helaas zijn veel mensen gericht op consumptie. Ik zie het vooral ook bij de jeugd, mijn zoontje is al 2 jaar aan het sparen voor een Playstation 5.

En dat terwijl ik in 1997 al een Atari heb gekocht op een rommelmarkt, met 4 hele spellen erbij.

Die mag hij gratis gebruiken zelfs, maar nee, is meneer te min. 'Pap, dat ding heeft niet eens een scartkabel...'

Echt, die walgelijke wegwerp mindset :r

Omdat hij zijn hebzucht niet weet te bedwingen heb ik hem geholpen zijn spaargeld te investeren in een Solana memecoin. Okay, stiekem een beetje beloofd dat het zou stijgen en hij heel snel een PS5 zou kunnen kopen.

Na exact 53 minuten werd die coin gerugged, alles weg. Je zag echt zijn tere zieltje breken, diep in zijn grote waterige ogen.

'Ja jongen, zo gaat dat als je hebberig wordt en shitcoins koopt. Laat dit een les voor je zijn.'

Meteen ook zijn zakgeld verlaagd zodat hij voor minder geld klusjes doet, hoef ik ook minder te doen.

Opvoeden, een zware taak maar ik neem het serieus.

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:39
FrambozenTaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:02:
Zuinig leven is echt een eyeopener. Helaas zijn veel mensen gericht op consumptie. Ik zie het vooral ook bij de jeugd, mijn zoontje is al 2 jaar aan het sparen voor een Playstation 5.

En dat terwijl ik in 1997 al een Atari heb gekocht op een rommelmarkt, met 4 hele spellen erbij.

Die mag hij gratis gebruiken zelfs, maar nee, is meneer te min. 'Pap, dat ding heeft niet eens een scartkabel...'

Echt, die walgelijke wegwerp mindset :r

Omdat hij zijn hebzucht niet weet te bedwingen heb ik hem geholpen zijn spaargeld te investeren in een Solana memecoin. Okay, stiekem een beetje beloofd dat het zou stijgen en hij heel snel een PS5 zou kunnen kopen.

Na exact 53 minuten werd die coin gerugged, alles weg. Je zag echt zijn tere zieltje breken, diep in zijn grote waterige ogen.

'Ja jongen, zo gaat dat als je hebberig wordt en shitcoins koopt. Laat dit een les voor je zijn.'

Meteen ook zijn zakgeld verlaagd zodat hij voor minder geld klusjes doet, hoef ik ook minder te doen.

Opvoeden, een zware taak maar ik neem het serieus.
Mooi verhaal uit de grote duim.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:26
Stovirpi schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:55:
[...]

Ik zie een rooskleurig toekomst voor BTC.
Dat btc kan wel eens heel groot worden in de cryptospace. #solideproject

/s

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:16

Vis

Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 19:54:
@sennalonso1981 Rustaaaagh! Alleen wat je kan missen zei ik.
[Twitter]
[Afbeelding]
BTC prijs be like: zero fucks given

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:17:
[...]

BTC prijs be like: zero fucks given
Tussen ons: Het betrof volgens mij het verzenden van 1 Miljard aan Bitcoin, niet de koop van Bitcoin zelf wat die gast zei, want dat vindt niet via de blockchain plaats (tenzij het een DEX betreft).

Wanneer dit is aangeschaft (10 jaar geleden of gisteren) is dus de vraag.

• Vis

Vis

Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:21:
[...]

Tussen ons: Het betrof volgens mij het verzenden van 1 Miljard aan Bitcoin, niet de koop van Bitcoin zelf wat die gast zei, want dat vindt niet via de blockchain plaats (tenzij het een DEX betreft).

Wanneer dit is aangeschaft (10 jaar geleden of gisteren) is dus de vraag.
Aah helder en verklaart een hoop 👍🏼

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:04
Beste mensen, ik heb vandaag contact gehad met @Skrunsies . Helaas zijn er toch weer wat problemen met zijn gezondheid. Hij ligt op dit moment nog in het ziekenhuis maar hij mag misschien vandaag naar huis. Omdat een aantal mensen zich al afvroegen waar hij was deel ik dit even met de slowchat. Hopenlijk zien we hem snel weer in goede gezondheid terug.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:31:
Beste mensen, ik heb vandaag contact gehad met @Skrunsies . Helaas zijn er toch weer wat problemen met zijn gezondheid. Hij ligt op dit moment nog in het ziekenhuis maar hij mag misschien vandaag naar huis. Omdat een aantal mensen zich al afvroegen waar hij was deel ik dit even met de slowchat. Hopenlijk zien we hem snel weer in goede gezondheid terug.
Dank voor de update. :) Hopelijk zien we hem snel weer idd.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-05 13:17

NeoflexNL

Forever young

Dank voor het delen, nare berichten weer.. wens hem sterkte!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Alpina
Bedankt voor de update, ik had zoiets ergens al wel verwacht omdat de laatste post al weer een tijdje geleden was. Is het idee om hem een digitale beterschapskaart te sturen namens de SC? Nog voor dat hij zelf hier weer gaat posten. Kan hij wel waarderen denk ik.

Wie was hier ook alweer handig met die zelfgemaakte plaatjes? Iets met GG ofzo ;)

• Wispe
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:43:
[...]

Bedankt voor de update, ik had zoiets ergens al wel verwacht omdat de laatste post al weer een tijdje geleden was. Is het idee om hem een digitale beterschapskaart te sturen namens de SC? Nog voor dat hij zelf hier weer gaat posten. Kan hij wel waarderen denk ik.

Wie was hier ook alweer handig met die zelfgemaakte plaatjes? Iets met GG ofzo ;)
@Guere toch?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-05 19:26
Meh, hopelijk knapt hij gauw op. Wens hem bij deze alvast beterschap.
Dank voor de update.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

WIF! Deze maxi heeft inmiddels z'n inleg ook al x4 zien gaan. Mooi spul, dikke tech, goeie meme.
Ik heb ook vandaag een fluf verkocht, denk dat ik de rest gewoon een paar maanden ga laten staan. In principe toch niks meer te verliezen.

When $10?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:19

resusaapje

h less

Stuur maar een tikkie

Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:34

knakworst

Get more sats!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

6 per uur = 144 per dag.

Als het zo doortikt is de halving 20 april, eind van de middag.

• Vis

Vis

knakworst schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 22:03:
6 per uur = 144 per dag.

Als het zo doortikt is de halving 20 april, eind van de middag.
4/20 _O-

We live in a simulation

• Numbers
  • Niet online
... de afloop van de zogeheten beoordelingsperiode voor nieuwe financiële producten zoals de succesvolle spot Bitcoin ETF’s. Veel grote financiële instellingen in de VS moeten verplicht 90 dagen wachten om financiële producten, zoals Bitcoin ETF’s, aan te mogen bieden. Deze 90 dagen lopen bijna ten einde, wat volgens Coinbase kan betekenen dat er een grote hoeveelheid kapitaal de ETF-markt in kan stromen
Kwam deze tegen. Ben zelf niet bekend met dit principe. De ETF's worden nu toch ook al aangeboden via derde partijen?

Het zou betekenen dat de ETF instroom in een stroomversnelling kan komen vanaf half april wanneer er nog meer partijen de BTC ETF gaan aanbieden.

Valt mooi samen met de halving. Perfect storm >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Numbers op 30-03-2024 22:48 ]

• anti elppa
Numbers schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 22:44:
[...]

Kwam deze tegen. Ben zelf niet bekend met dit principe. De ETF's worden nu toch ook al aangeboden via derde partijen?

Het zou betekenen dat de ETF instroom in een stroomversnelling kan komen vanaf half april wanneer er nog meer partijen de BTC ETF gaan aanbieden.
Gaat om nieuwe partijen die een etf lanceren. Oa Morgan Stanley en nog een paar grote spelers willen ook de spot btc etf markt op.

• Nopheros
anti elppa schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 22:48:
[...]

Gaat om nieuwe partijen die een etf lanceren. Oa Morgan Stanley en nog een paar grote spelers willen ook de spot btc etf markt op.
Volgens mij gaat dit over het mogelijk maken om eigen klanten de bestaande Bitcoin ETFs te laten kopen, niet om nieuwe ETFs te lanceren.

• Wispe
  • Niet online
[...]

Binnenkort gaat UK ook BTC ETF realiseren. Eind mei dacht ik.

• jvel92
[...]

ETF’s worden al aangeboden en zijn ook gewoon verkrijgbaar. Maar er geldt een 90 dagen wacht periode na lanceren van een nieuw product, in dit geval een Bitcoin ETF, voordat adviseurs en vermogensbeheerders dit actief gaan aanbieden in hun producten.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:26
[...]

Ik lig nu helaas al in bed, maar heb wel een klein ideetje voor comic/kaart combi. Hopelijk morgen(ochtend) even tijd om 'm in elkaar te zetten. Ik kan mooi gebruik maken van alle nicknames die de post van zwembroek hebben geliked :)

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 23:18:
[...]

Ik lig nu helaas al in bed, maar heb wel een klein ideetje voor comic/kaart combi. Hopelijk morgen(ochtend) even tijd om 'm in elkaar te zetten. Ik kan mooi gebruik maken van alle nicknames die de post van zwembroek hebben geliked :)
Straks wordt het nog een A0 formaat :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Crypto X/Twitter komen regelmatig wat mooie informatieve berichten (=shills) langs, in dit geval een interessant lijstje met o.a. PEAQ, IO.net (hier ook al eerder genoemd), maar ook OPSec, ONDO, Plume, AGC en anderen. O.a. PRCL & INTRO opgezocht, mogelijk heb ik de verkeerde gevonden, maar die zien er niet lekker uit tenzij iemand ze snel heeft nagemaakt en de echte coins nog moeten volgen.

Afijn, IO.net kan je naar mijn weten nog niet kopen, maar laten we elkaar hier wel op de hoogte houden :)

Thread: https://twitter.com/wacy_time1/status/1774132651210768566

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zo, die ETH / token fee's zijn wel opgeknapt zeg. Paar weken geleden nog een keer +-285 USD voor een swap betaald, zojuist "maar" 14 USD d:)b

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XySo1TuPzZAYxXjh-Y98TQqeY5s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UdtOhUmeW6BQlqEY9TMF5Oqu.png?f=user_large

• jvel92
Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 23:48:
Op Crypto X/Twitter komen regelmatig wat mooie informatieve berichten (=shills) langs, in dit geval een interessant lijstje met o.a. PEAQ, IO.net (hier ook al eerder genoemd), maar ook OPSec, ONDO, Plume, AGC en anderen. O.a. PRCL & INTRO opgezocht, mogelijk heb ik de verkeerde gevonden, maar die zien er niet lekker uit tenzij iemand ze snel heeft nagemaakt en de echte coins nog moeten volgen.

Afijn, IO.net kan je naar mijn weten nog niet kopen, maar laten we elkaar hier wel op de hoogte houden :)

PRCL token is nog niet op de markt. Volgt ergens in april na de airdrop. Ben hier ook points voor aan het farmen, dus ben benieuwd.

IO.net hou ik ook in de gaten. Even afwachten hoe je aan deze tokens kan komen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
jvel92 schreef op zondag 31 maart 2024 @ 00:24:
[...]

PRCL token is nog niet op de markt. Volgt ergens in april na de airdrop. Ben hier ook points voor aan het farmen, dus ben benieuwd.

IO.net hou ik ook in de gaten. Even afwachten hoe je aan deze tokens kan komen.
Er zijn dus mensen die daar een slaatje uit slaan door vandaag o.a. PRCL aan te hebben gemaakt, zag er al niet goed uit idd.

Hoe farm je punten voor PRCL? Ik zie veel threads over het uitvoeren van tientallen stappen voor verschillende coins, in 2018 zou ik hebben meegedaan, maar daar heb ik weinig behoefte meer aan. Een keer een stapje zetten is ok, maar het moet wel te behappen blijven.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18

Darrell

Fiat moonboy

Nog net wat bitcoin kunnen kopen op 69k.

• Pinsa
  • Laatst online: 15:37

ONDO heb ik een tijd geleden gepost werd toen toen ook op Bitvavo gelist, is sinds die tijd al x4 gegaan, de use case, hype en dat er 2 voormalig medewerkers van Goldman Sachs in zitten leek het mij wel een coin met potentie, helaas niks gekocht toen… Zie je zelf nog een groei aankomen dan?

@_Gast_ jammer he toch wat moeten inslaan ;)

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-03 07:25

troje

was here!

Goldman Sachs is iets van 150 jaar geleden opgericht. De oprichters zijn er al lang niet meer. Bedoel je niet directieleden?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• El Caballero
  • Laatst online: 21:10
Mensen, even een belangrijke mededeling.. We doen het verkeerd!

We praten hier altijd over een SC BBQ, maar we hadden ons al jaren geleden moeten aanmelden als elite members bij het Quantum diner zodat we gezamenlijk 100 miljoen konden investeren (voor eigen rekening!). Dan konden we met mede-ondernemers passief beleggen en ons aansluiten aan een tafel vol kennis en lachen met elkaar tijdens het geld verdienen.

Ik ben zo allergisch voor dit soort figuren, maar tegelijk is het ook wel vermakelijk..

• DG90
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-05 21:19
Heeft er iemand nog leuke RWA projecten?

• Alpina

AGC heb ik bij launch in het memetopic gedeeld.
Januari dacht ik.
Paar x gepakt en verder gegaan :Y)

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-03 07:25

troje

was here!

BTC is aan het warmdraaien. Komt er een paasrally?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Vis

Vis

troje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 08:43:
BTC is aan het warmdraaien. Komt er een paasrally?
Er volgt sowieso een dump na het paasontbijt.

💩

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 00:08:
Zo, die ETH / token fee's zijn wel opgeknapt zeg. Paar weken geleden nog een keer +-285 USD voor een swap betaald, zojuist "maar" 14 USD d:)b
Op bepaalde momenten zelfs weer inflatie. Hoezo ultrasound money :?

https://ultrasound.money/

• anti elppa
El Caballero schreef op zondag 31 maart 2024 @ 08:35:

We praten hier altijd over een SC BBQ, maar we hadden ons al jaren geleden moeten aanmelden als elite members bij het Quantum diner zodat we gezamenlijk 100 miljoen konden investeren (voor eigen rekening!). Dan konden we met mede-ondernemers passief beleggen en ons aansluiten aan een tafel vol kennis en lachen met elkaar tijdens het geld verdienen.

[YouTube: Het Geheim Van Succesvol Crypto Traden! | Over de vloer bij]

Ik ben zo allergisch voor dit soort figuren, maar tegelijk is het ook wel vermakelijk..
heb er ff doorheen geklikt, weet eigenlijk ook niet waarom, maar wat een bak bagger. Die joggies doen gewoon een circlejerk om wat shitcoins te pumpen.........wat is het belangrijkste in crypto? netwerken 8)7 _O-

• Pinsa
  • Laatst online: 15:37
troje schreef op zondag 31 maart 2024 @ 08:22:
Goldman Sachs is iets van 150 jaar geleden opgericht. De oprichters zijn er al lang niet meer. Bedoel je niet directieleden?
Excuses was net wakker dat bedoelde ik idd, Nathan Allman en Pinku Surana zijn hun namen

[ Voor 14% gewijzigd door Pinsa op 31-03-2024 09:44 ]

• Alpina
El Caballero schreef op zondag 31 maart 2024 @ 08:35:

[YouTube: Het Geheim Van Succesvol Crypto Traden! | Over de vloer bij]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-04 10:00
Goedemorgen $Dione, ff plus 20% in een uurtje.

$GPU ook boven de 2$, geshilled door @zwembroek op $0,05.
Faders be like:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZvft6jMYK2Sl3JaWqVobZibO3U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XYvM8R2BPIVwxN5Y5QNS1ocf.gif?f=user_large

[ Voor 75% gewijzigd door Don Guacamole op 31-03-2024 09:46 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
$SOUTH ook +35% vandaag, lekker.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik trade al sinds de bear niet meer. Had er geen zin meer in, heb gewoon met regelmaat wat gekocht.

Gisteren verveelde ik mij echter en heb met een volatiele shitcoin welke weinig waard is zitten klooien.

Zonder enige TA, kennis of onderzoek, behalve dan de dagelijkse inkijkjes in mijn PF afgelopen jaren, een paar keer alles verkocht en vervolgens weer verkocht. Inmiddels ipv 14k van die dingen heb ik er nu 18.5k. Nog steeds geen hol waard maar wel weer ff leuk om te doen. Het geluk is met de domme. 😂

Ik heb de inkoop en verkooppunten een kleine markering gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/al_NUl4LYShbs6ItgZ0HdlhiWzk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dnnUZfmVSYfujJPx9J7KDcs.jpg?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zit nog even door wat coins te neuzen, maar het valt steeds vaker op dat van 9 van de 10 bekende/nieuwe of aangekondigde coins ook scam versies worden opgezet. Voorbeeldje van een rugpull:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ozGS-spG0uDE-TangkkIcGCBz8E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KQyNP9CtO992BoSwZ89SHXFP.png?f=user_large

Als je er dan verder induikt wordt de codecontrole eerst als groen aangemerkt, maar na de rugpull niet meer, omdat ze het verkopen van coins via een nieuw geüpload smartcontract disablen. Daarnaast is de totale supply vaak een veelvoud (niet in orde van grootte van 1.5-3x, maar honderden of duizenden keren) van de in omloop zijnde supply zodat de oprichters dat aantal op je kunnen dumpen.

Afijn, voor zover je dat niet al deed: Goed oppassen!

• Guere
  • Laatst online: 20:26
Zoiets? :) @zwembroek kan 'm vast wel bij hem krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xIg2OQPHl9p0ECVKH3djHDAs4EY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UBbKd1OkKsj00AhJugNzG0nI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iare1NIL8rllPd9gZnDQwXgQRwQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fgjNT6VoHMcNvmCPyj6C7Kdt.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Guere schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:12:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
:P A87??

• jvel92
Taro schreef op zondag 31 maart 2024 @ 00:30:
[...]

Er zijn dus mensen die daar een slaatje uit slaan door vandaag o.a. PRCL aan te hebben gemaakt, zag er al niet goed uit idd.

Hoe farm je punten voor PRCL? Ik zie veel threads over het uitvoeren van tientallen stappen voor verschillende coins, in 2018 zou ik hebben meegedaan, maar daar heb ik weinig behoefte meer aan. Een keer een stapje zetten is ok, maar het moet wel te behappen blijven.
Ja, ik zie het inderdaad op https://birdeye.so/. Tegenwoordig zijn er zo enorm veel scams. Ook op Twitter onder de reacties. Je moet echt opletten dat je niet per ongeluk het verkeerde koopt.

PRCL Punten farm ik door liquiditeit te geven. Dat is een eenmalige handeling. Je kunt ook traden maar geen zin in. Maar het punten farmen is nu wel elk moment afgelopen, omdat de token eraan komt. Zou er nu niet meer aan beginnen.

• Alpina
Guere schreef op zondag 31 maart 2024 @ 10:12:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
_/-\o_
Pagina: 1 ... 83 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!