“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Of iemand is aan het voorsorteren op een gigantische black swanzwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 14:26:
Oke boys zet jullie riemen vast. Moon soon.
[Twitter]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik wou wat rente trekken op mijn USDC, beetje groot bedrag om op Nexo te parkeren.zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 14:26:
Oke boys zet jullie riemen vast. Moon soon.
[Twitter]
Kraken geeft 5,5% op USDC in tegenstelling tot Coinbase die "maar" 5,1% geeft.knakworst schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:20:
[...]
Ik wou wat rente trekken op mijn USDC, beetje groot bedrag om op Nexo te parkeren.
Scheelt je toch weer even 5,6 miljoen per jaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 29-03-2024 15:29 ]
Of kies voor een DeFi yolo olossing zoals https://www.opyn.co/strategies/crab?ct=NLNopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:24:
[...]
Kraken geeft 5,5% op USDC in tegenstelling tot Coinbase die "maar" 5,1% geeft.
Scheelt je toch weer even 5,6 miljoen per jaar.
37% apy
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja, vooral op die tokenomics anticipeer ik.jvel92 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:46:
[...]
Ook goed om te beseffen dat de tokenomics van ETH nu anders zijn dan tijdens de vorige bull. ETH is nu deflationair waar tijdens de vorige bull er dagelijks nieuwe ETH supply bij kwam.
Waarbij ik me wel afvraag of het volume op ETH vergelijkbaar blijft met de vorige bull. Toen regende het immers NFTs…
Maktub
Serieuze vraag, is dit serieus?Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:45:
[...]
Of kies voor een DeFi yolo olossing zoals https://www.opyn.co/strategies/crab?ct=NL
20-30% apy
Net zoals (waarschijnlijk) velen hier denk ik er over na wat ik aan het eind van de bullrun met m'n geld ga doen. Daarvoor wil ik uiteraard een zo hoog mogelijke rente over het deel wat ik in fiat laat staan (30% Bitcoin, 50% fiat, 20% aandelen bijv.).
Voor mezelf had ik eigenlijk bedacht ik ik een Nexo al risicovol vind (zie celcius) maar daar toch wel een klein deel wil hebben staan voor 10%.
Verder geeft Kucoin, Kraken, Coinbase een veel hogere rente dan mijn Nederlandse bank, dus ook daar komt een deel te staan voor 5% á 6%.
Hoe hoger het rente percentage hoe eerder ik financieel onafhankelijk ben natuurlijk. Maar rente percentages van 20% of 30%.. Ten eerste zullen ze dat niet lang volhouden en ten tweede, zou je daar serieus grote geld bedragen neerzetten? Laten we zeggen 50k of 100k?
Alles heeft zijn prijs (risico).Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:49:
[...]
Serieuze vraag, is dit serieus?![]()
Net zoals (waarschijnlijk) velen hier denk ik er over na wat ik aan het eind van de bullrun met m'n geld ga doen. Daarvoor wil ik uiteraard een zo hoog mogelijke rente over het deel wat ik in fiat laat staan (30% Bitcoin, 50% fiat, 20% aandelen bijv.).
Voor mezelf had ik eigenlijk bedacht ik ik een Nexo al risicovol vind (zie celcius) maar daar toch wel een klein deel wil hebben staan voor 10%.
Verder geeft Kucoin, Kraken, Coinbase een veel hogere rente dan mijn Nederlandse bank, dus ook daar komt een deel te staan voor 5% á 6%.
Hoe hoger het rente percentage hoe eerder ik financieel onafhankelijk ben natuurlijk. Maar rente percentages van 20% of 30%.. Ten eerste zullen ze dat niet lang volhouden en ten tweede, zou je daar serieus grote geld bedragen neerzetten? Laten we zeggen 50k of 100k?
UST had je ook een mooi rendement via Anchor.
https://medium.com/coinmo...0-apy-on-ust-7479253013bb
We weten nog wel hoe dat afliep.
Donderdag / vrijdag doodsColdcat schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:53:
[...]
Goede vrijdag en Pasen. Verwacht er weinig van. Misschien zondag sats zoeken!
Zondag krabbelt de koers op alsof er niks is gebeurd.
En in mei gaan we richting de hemel.
Kan ook een uitbetaling zijn ....Don Guacamole schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 16:08:
Ok, wie heeft z’n DCA vandaag gedaan?
[Afbeelding]
Klopt. Als je een kleine garnaal zoals ik bent, krijg je nog wel 9,1%. Maar 1,5mld, hmm, tja...knakworst schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:20:
[...]
Ik wou wat rente trekken op mijn USDC, beetje groot bedrag om op Nexo te parkeren.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
gaat MNT dan ook dikke moon zoals BNB dat ook deed vorige run? 😜
nothing stops this train
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Sunil: Sullivan & Cromwell has trampled over our property rights. They have liquidated billions of dollars of crypto assets. There's a token S&C sold at 11 cents, it's now trading at two dollars. FTX had $10 billion in Solana tokens - they sold it at 70% discount
— Inner City Press (@innercitypress) 28 maart 2024
Het is niet voor niks dat er kredietwaardigheidsbeoordelingen zijn, van AAA terug naar D. Bij een lagere waardering hoort een lagere score. Bedrijven met een lagere score komen moeilijker aan geld en om toch aan geld te komen moeten ze meer betalen om het risico voor de geldschieter te verantwoorden. Alles boven wat de bank je betaald geeft meer risico. De vraag is of het je dat waard is?Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:49:
[...]
Niet serieus uiteraard. Dyor!Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:49:
[...]
Uber whaledie je bent
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
:strip_exif()/f/image/lsXlIHZtRUy6oTcGPfiMOM8P.png?f=user_large)
[ Voor 15% gewijzigd door tomtom901 op 29-03-2024 16:56 ]
Lekker even in de 69 hangen op Goede Vrijdagochtend in de US....verlangd denkende aan een dikke PAAI....tomtom901 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 16:56:
Mooie bounce vanaf 69k key level, eens kijken. US markten zijn dicht en met pasen voor de deur is het low volume all around, kan gewoon fake out zijn geweest.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik voorspel alvast, het zal niet lang duren voordat de CumRocket rocket er vandoor gaat!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Een en ander is nogal afhankelijk van wat de bron is van dergelijke rentepercentages.Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:49:
[...]
Bij Coinbase krijg je 5,10% op USDC en dat is gebaseerd op rente uit US staatspapieren. Redelijk veilig, maarr als de rente wordt verlaagt zal Coinbase deze percentages niet meer kunnen aanbieden. Ga er maar vanuit dat rente percentages lager liggen aan het einde van de bull.
Je hebt ook DeFi lending platforms. Percentages op USDC en USDT fluctueren op basis van vraag en aanbod, maar percentages liggen nu in den regel boven de 20%. Percentages liggen nu hoog want het is een bull markt, maar in de bear liggen de percentages ook lager.
Je hebt sinds kort ook Ethena met hun sUSDe op dit moment 35,4%. Percentage kunnen ze behalen met een arbitrage strategie dat ook wel "basis trade" heet. Allemaal wat riskanter, maar interessant om te volgen.
Ben zelf van plan om het te spreiden over verschillende platformen zolang de percentages interessant zijn.
Luna had ook een dikke +20% APY met UST. Hoe hard dat ding omlaag ging kon geen APY tegenop.jvel92 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:06:
[...]
Een en ander is nogal afhankelijk van wat de bron is van dergelijke rentepercentages.
Bij Coinbase krijg je 5,10% op USDC en dat is gebaseerd op rente uit US staatspapieren. Redelijk veilig, maarr als de rente wordt verlaagt zal Coinbase deze percentages niet meer kunnen aanbieden. Ga er maar vanuit dat rente percentages lager liggen aan het einde van de bull.
Je hebt ook DeFi lending platforms. Percentages op USDC en USDT fluctueren op basis van vraag en aanbod, maar percentages liggen nu in den regel boven de 20%. Percentages liggen nu hoog want het is een bull markt, maar in de bear liggen de percentages ook lager.
Je hebt sinds kort ook Ethena met hun sUSDe op dit moment 35,4%. Percentage kunnen ze behalen met een arbitrage strategie dat ook wel "basis trade" heet. Allemaal wat riskanter, maar interessant om te volgen.
Ben zelf van plan om het te spreiden over verschillende platformen zolang de percentages interessant zijn.
Wat? Waar? Ik zie het niet jonguh. Zit je weer in 2023?Kol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 16:22:
ByBit de nieuwe Binance? 2 launchpools deze week en 1 launchpad.....
gaat MNT dan ook dikke moon zoals BNB dat ook deed vorige run? 😜
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nothing stops this train
De Dollar als redelijk veilig is ook maar relatief. Lending platforms en arbitrage is gewoon high risk, zeker einde bullmarkt wanneer het grote geld van het toneel verdwijnt terwijl Henk en Ingrid nog aan het dansen zijn alsof er niks aan de hand is. Dan storten die kaartenhuizen ook direct in elkaar.jvel92 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:06:
[...]
Een en ander is nogal afhankelijk van wat de bron is van dergelijke rentepercentages.
Wat vind je dan wel een veilig alternatief? Aan het einde van de bullmarkt gaat Bitcoin ook inleveren ten opzichte van de USD.Numbers schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:22:
[...]
De Dollar als redelijk veilig is ook maar relatief.
Lending platforms als Aave en Maker hebben de afgelopen bear market anders uitstekend doorstaan. Velen malen beter dan een aantal banken en gecentraliseerde platforms.Lending platforms en arbitrage is gewoon high risk, zeker einde bullmarkt wanneer het grote geld van het toneel verdwijnt terwijl Henk en Ingrid nog aan het dansen zijn alsof er niks aan de hand is. Dan storten die kaartenhuizen ook direct in elkaar.
Arbitrage is high risk strategie. Maar ik vind het interessant om dit soort projecten te volgen en alleen maar mooier als het ook succesvol blijkt te zijn. Zou ook nooit aanraden om hier all-in op te gaan, maar diversificatie is het sleutelwoord.
Reactie was ook n.a.v. een vraag om yield op USD te maximaliseren.
Omdat zeer dikke tech, PoW, vogel als logo...
De vraag is eigenlijk waarom deze coin niet zou gaan pompen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Het kan altijd hoger, over een paar maanden spreek je waarschijnlijk van een mooie buy low. Dat is ook een goed moment om het aankoopmoment vs de huidige koers nog even opnieuw bij haar onder de aandacht te brengen en te benadrukken hoe goed je dat eigenlijk hebt getimed.kbuntu schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:47:
Natuurlijk weer bijgekocht op het verkeerde moment. Mijn vrouw vroeg nog: ‘hij staat best hoog, zou je dat nu wel doen?’
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ai ai ai, de vrouw erbij betrekken...kbuntu schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:47:
Natuurlijk weer bijgekocht op het verkeerde moment. Mijn vrouw vroeg nog: ‘hij staat best hoog, zou je dat nu wel doen?’
Les 1 in crypto: betrek nooit de vrouw erbij.
Les 2 in crypto: betrek nooit de vrouw erbij.
Les 3 in crypto: betrek nooit de vrouw erbij.
Veel vrouwen zijn chronisch op zoek naar zekerheid, helaas is dat in crypto niet te vinden.
Beter koop je gewoon stiekem Bitcoin met de studierekening van de kids, en pak je daarna die scheiding.
Alvast voorsorteren op de wife changing money.
Geen relationeel advies.
hidden saaie gems:jvel92 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:46:
[...]
Wat vind je dan wel een veilig alternatief? Aan het einde van de bullmarkt gaat Bitcoin ook inleveren ten opzichte van de USD.
[...]
Lending platforms als Aave en Maker hebben de afgelopen bear market anders uitstekend doorstaan. Velen malen beter dan een aantal banken en gecentraliseerde platforms.
Arbitrage is high risk strategie. Maar ik vind het interessant om dit soort projecten te volgen en alleen maar mooier als het ook succesvol blijkt te zijn. Zou ook nooit aanraden om hier all-in op te gaan, maar diversificatie is het sleutelwoord.
AAVE, LINK en COMP
nothing stops this train
Zolang je maar ergens in de 69k hebt gekocht is het altijd goed uit te leggen aan de vrouw toch?kbuntu schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:47:
Held man!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hidden saaie gems met oude bagholders die ze bij de volgende stijging liever direct verkopen voor iets nieuws dan er nog een tijdje achteraan hobbelen.
Uiteraard zal er nog wel een stijging inzitten, maar die is altijd minder dan bij nieuwe coins zonder bagholders.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ja, eens. Maar in de huidige markt gewoon niet interessant om in te investeren. Hebben ook een grote community aan bag holders die niet kunnen wachten om op break-even hun bags te dumpen.
Je bent zelf een oude bagholder.Taro schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 18:04:
[...]
Hidden saaie gems met oude bagholders die ze bij de volgende stijging liever direct verkopen voor iets nieuws dan er nog een tijdje achteraan hobbelen.
Uiteraard zal er nog wel een stijging inzitten, maar die is altijd minder dan bij nieuwe coins zonder bagholders.
In 2 seconden ETH van 3485 naar 3445
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
ik zou er gewoon naar kijken en zelfs mijn vrouw aantikken om naar dat mooie achterwerk te kijken
nothing stops this train
PlanR schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 18:55:
Smerige candles op de 1 minute.
In 2 seconden ETH van 3485 naar 3445
Ik wel, had alles verkocht namelijk.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 14:05:
BNB zo goed als ath, die zag ik niet aankomen
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Denk dat de Euro een verstandigere keuze in vergelijking tot de Dollar is.jvel92 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:46:
[...]
Wat vind je dan wel een veilig alternatief? Aan het einde van de bullmarkt gaat Bitcoin ook inleveren ten opzichte van de USD.
[...]
Lending platforms als Aave en Maker hebben de afgelopen bear market anders uitstekend doorstaan. Velen malen beter dan een aantal banken en gecentraliseerde platforms.
Amerika is een modern 3e Wereld land en met een 2e termijn Trump wordt dat helaas niet beter. Al is dat niet 1 persoon aan te rekenen, maar wel hoe ze het politieke systeem daar hebben ingericht. Een verandering teweeg brengen is daardoor moeilijk. De verschillen tussen rijk en arm zijn daar echt groot. 2 a 3 banen, 6 van de 7 dagen werken en dan 2 vakantie weken per jaar.
Het gaat wat ver voor dit topic, maar er is een Aziatisch land dat graag de troon van Amerika als wereldmacht wilt overnemen. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar als dat gebeurt is de dominantie van de Dollar weg.
Waren die lending percentages in de bear ook zo hoog?
Mijn vrouw zou míj aantikkenKol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 19:15:
[...]
ik zou er gewoon naar kijken en zelfs mijn vrouw aantikken om naar dat mooie achterwerk te kijken
We proudly present the Dutch trailer of our series on @PrimeVideo to you all!
— ₿ Didi Taihuttu ₿ ALLIN💥 (@Diditaihuttu) 28 maart 2024
We did it!👊🏼
After being followed for 3 years all over the world by @madeinjune she created a 4 episode series about our families all-in bitcoin move and our decentralized lifestyle.
It feels… pic.twitter.com/NDb5jPlLY9
Aanvulling: eerste 40min gaat over zijn verwachtingen met betrekking tot left translated cycle. Die kans acht hij nog steeds het grootste. Daarna stukje ordinals.
[ Voor 41% gewijzigd door Numbers op 29-03-2024 21:29 ]
Wit staat je niet echt...Stovirpi schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 20:28:
[Afbeelding]
Heb op 73k wat winst genomen om met mijn nieuwe vriendin op vakantie te gaan. Wilde jullie een leuke foto van ons niet onthouden. Fijn weekend!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
YouTube: Introducing the MTO Beta! Merchant Token, Crypto Payments done right!
Beta release is volgende week volgens mij.
[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 29-03-2024 20:42 ]
Als je in Europa leeft heb je in feite al genoeg blootstelling aan de EUR.Numbers schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 19:30:
[...]
Denk dat de Euro een verstandigere keuze in vergelijking tot de Dollar is.
Amerika is een modern 3e Wereld land en met een 2e termijn Trump wordt dat helaas niet beter. Al is dat niet 1 persoon aan te rekenen, maar wel hoe ze het politieke systeem daar hebben ingericht. Een verandering teweeg brengen is daardoor moeilijk. De verschillen tussen rijk en arm zijn daar echt groot. 2 a 3 banen, 6 van de 7 dagen werken en dan 2 vakantie weken per jaar.
In Europa nemen de verschillen zeker qua vermogen ook hard toe tussen arm en rijk. In Europa heb je een verzorgingsstaat, waardoor men eerder geneigd is om een uitkering te ontvangen in plaats van meer te werken. In de USA ontbreekt dat, waardoor je wel gedwongen wordt om meer te werken. Zo onderhand wordt dat in Europa ook onbetaalbaar zonder de belastingen enorm te verhogen.
Europa dreigt met zijn liefde voor regulatie de plank volledig mis te slaan rondom crypto, AI en andere innovatie. Startups gaan liever elders naar toe. Je ziet het ook in Nederland met ASML etc. Ik zie de toekomst voor Europa echt niet zo positief in.
In dit scenario wil je niet in USD zitten, maar zeker ook niet in de EUR. Je wilt dan eigenlijk in assets zitten als Bitcoin en het liefst ook niet in Europa of USA.Het gaat wat ver voor dit topic, maar er is een Aziatisch land dat graag de troon van Amerika als wereldmacht wilt overnemen. Ik zeg niet dat het gebeurt, maar als dat gebeurt is de dominantie van de Dollar weg.
Nee, het is een kwestie van vraag en aanbod. In een bull wil men zo min mogelijk in USD zitten, maar is de vraag aan USD wel hoog vanwege leverage. Dit leidt tot een hoger rente percentage. In een bear is dat andersom.Waren die lending percentages in de bear ook zo hoog?
En een edelmetaaltje (fysiek) on the side.jvel92 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 20:51:
[...]
Als je in Europa leeft heb je in feite al genoeg blootstelling aan de EUR.
In Europa nemen de verschillen zeker qua vermogen ook hard toe tussen arm en rijk. In Europa heb je een verzorgingsstaat, waardoor men eerder geneigd is om een uitkering te ontvangen in plaats van meer te werken. In de USA ontbreekt dat, waardoor je wel gedwongen wordt om meer te werken. Zo onderhand wordt dat in Europa ook onbetaalbaar zonder de belastingen enorm te verhogen.
Europa dreigt met zijn liefde voor regulatie de plank volledig mis te slaan rondom crypto, AI en andere innovatie. Startups gaan liever elders naar toe. Je ziet het ook in Nederland met ASML etc. Ik zie de toekomst voor Europa echt niet zo positief in.
[...]
In dit scenario wil je niet in USD zitten, maar zeker ook niet in de EUR. Je wilt dan eigenlijk in assets zitten als Bitcoin en het liefst ook niet in Europa of USA.
[...]
Nee, het is een kwestie van vraag en aanbod. In een bull wil men zo min mogelijk in USD zitten, maar is de vraag aan USD wel hoog vanwege leverage. Dit leidt tot een hoger rente percentage. In een bear is dat andersom.
Sell @ $32 !Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 20:42:
@Darrell @resusaapje @mannowlahn
VHS won omdat Betamax en Video2000 geen porno wilden toestaanSlonzo schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:31:
[...]
Gevalletje VHS vs Betamax.
Betamax technisch superieur, VHS toch gewonnen.
Sta je dan met je dikke tech.
spoiler:LINK nog steeds dikke tech tho'
Dat kunnen ze best lang volhouden hoor.Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:49:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 29-03-2024 23:45 ]
nothing stops this train
Op de een of andere manier voelen die dikke gains missen na verkoop toch vervelender dan dat je token rekt gaat.Alpina schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 23:07:
Ik was even vergeten waarom een moonbag aanhouden handig was.
[Afbeelding]
Ah nu weet ik weer waarom.
Gewoon keiharde realiteit dat de trein weg is.! Bij de laatste is er nog hopium!zwembroek schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 00:03:
[...]
Op de een of andere manier voelen die dikke gains missen na verkoop toch vervelender dan dat je token rekt gaat.
Lekker hè, heb mijn moonbag aangehouden. 4x uitgestapt maar nooit voor 100%. Had nog 25% staan die daarna weer x3 ging.Alpina schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 23:07:
Ik was even vergeten waarom een moonbag aanhouden handig was.
[Afbeelding]
Ah nu weet ik weer waarom.
Achteraf had ik meer moeten hebben laten staan, maar de winst is destijds in andere coins gevloeid die x2 gingen. Winst is winst, al was het meer geweest als ik deze had aangehouden.
Gelukkig door slim spelen geen fomo. Intussen wel dronken, maar ja, dat hou je toch. Cheers
Haha ja bijzonder is dat. Ik lig er verder niet wakker van ben weer in andere projecten gedoken. En echt een hoop fud om tot deze prijs te komen.zwembroek schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 00:03:
[...]
Op de een of andere manier voelen die dikke gains missen na verkoop toch vervelender dan dat je token rekt gaat.
Maar had wel 5,5 miljoen Dione.
Ik lumpsum ergens in en ik ga er altijd weer volledig uit. @Don Guacamole pakt dat veel slimmer aan. Misschien toch maar eens over nadenken. Al weet ik nu al dat ik al mijn Astar verkoop als het sell target er is.Alpina schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 00:11:
[...]
Haha ja bijzonder is dat. Ik lig er verder niet wakker van ben weer in andere projecten gedoken. En echt een hoop fud om tot deze prijs te komen.
Maar had wel 5,5 miljoen Dione.
[Afbeelding]
Vind het idee van MTO op zich niet verkeerd, denk alleen niet dat veel winkels zullen zo'n apparaat erbij zullen nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 30-03-2024 01:07 ]
Geen idee, maar JUP is ook aan het pumpen;tomtom901 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 06:33:
Heeft iemand sol wakker gemaakt? Wat is daar aan de hand?
M. Saylor interview, als je niks te doen hebt met het slechte weer.. hij duurt 4 uur 😬
Dat is een halve nacht slaap.zenith schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 07:22:
[Video]
M. Saylor interview, als je niks te doen hebt met het slechte weer.. hij duurt 4 uur 😬
Damn na al die jaren.Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 20:42:
@Darrell @resusaapje @mannowlahn
Anyway, waar kan je die meuk verkopen want ben bang dat mij potje net zoveel fees op een uniswap kosten dan wat het gaat opleveren
Heb overigens ook nog ASVORIA in de tas sinds de presale, verwacht iemand daar nog wat van? Anders wissel ik die om voor wat anders.
Heb ook nog een flufje, verwacht er eigenlijk niks meer van.Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 08:56:
Gisteren gelukkig de DCA in SOL gedaan om er nog meer shitcoins mee te kunnen halen.
Heb overigens ook nog ASVORIA in de tas sinds de presale, verwacht iemand daar nog wat van? Anders wissel ik die om voor wat anders.
Maar laat ze nog even staan...
Presale unlocks zijn 14% per maand,dus tja...
Kan je beter hetzelfde bedrag in XRP vragen. Met de transactietijden van BTC sta je gewoon een uur te wachten naast zo'n chick.Taro schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:18:
Misschien ook maar eens een t-shirt voor mijn vrouw bestellen...
[Afbeelding]
Waarom zou ze geen lightning adresje hebbenStokstaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:29:
[...]
Kan je beter hetzelfde bedrag in XRP vragen. Met de transactietijden van BTC sta je gewoon een uur te wachten naast zo'n chick.
Kan ook. Of je nou een layer 2 gebruikt of een even snelle andere chain, het gaat erom dat de prostituee haar geld ontvangt tochknakworst schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:30:
[...]
Waarom zou ze geen lightning adresje hebben
Dat zijn jouw voorbarige conclusies. Ze beheert gewoon de over the counter desk van de flashpad token.Stokstaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:45:
[...]
Kan ook. Of je nou een layer 2 gebruikt of een even snelle andere chain, het gaat erom dat de prostituee haar geld ontvangt toch
https://www.coingecko.com/nl/coins/flashpad-token
Voor 9 sats kan het momenteel.
https://mempool.space/nl/
Je hoeft voor kleine transacties natuurlijk niet op bevestigingen te wachten.Stokstaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:29:
[...]
Kan je beter hetzelfde bedrag in XRP vragen. Met de transactietijden van BTC sta je gewoon een uur te wachten naast zo'n chick.
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
Ik weet niet of dat werkt en gewaardeerd wordt op een Bitcoin conferentie in MiamiStokstaart schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 10:29:
[...]
Alleen op whitebit volgens mij.mannowlahn schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 08:10:
[...]
Damn na al die jaren.
Anyway, waar kan je die meuk verkopen want ben bang dat mij potje net zoveel fees op een uniswap kosten dan wat het gaat opleveren
Ik heb die meuk allang afgeschreven en uit mn geheugen verbannen. Pijnlijk om er weer aan herinnerd te worden.
Ben ik dan slim geweest door het in Btc te knikkeren? Nee natuurlijk niet, direct het casino in
Lichtpuntje...
Voor alle anderen, ADA gaat dus binnenkort moonLuisjeNL schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:32:
Zo, Ada ook maar eens uit de portfolio geknikkerd. Geen dino's meer.
Ben ik dan slim geweest door het in Btc te knikkeren? Nee natuurlijk niet, direct het casino in
Met Astr wacht ik nog even, iemands beloofde dat die nog zou moonenknakworst schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:36:
[...]
Voor alle anderen, ADA gaat dus binnenkort moon
Lichtpuntje...
Maargoed, ook ijdele hoop, wil nog niet van mn DOT bag af, maar wel frustrerend om te zien hoeveel dat achterblijft bij al mn kleinere bags van nieuwe coins als SEI, FET etc.
Hoelang wil je daarmee wachten?LuisjeNL schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 11:43:
[...]
Met Astr wacht ik nog even, iemands beloofde dat die nog zou moonendus wellicht kan iemand anders beginnen.
kijk nog eensDomino schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 08:55:
MNT pumpje geweest, gezien @Kol Nedra ?
Mooi kunnen lozen op 1.27
nothing stops this train
Crikey!
Inmiddels stijgt de meme coin mooi door en is de genomen winst verdampt, omdat ETH maar blijft zakken
Gelukkig wel een flinke bag WIF aangehouden. Een van de best presterende in mijn PF.
ETH lijkt de startmotoren van de raket voorzichtig te ontvlammen.jvel92 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 12:06:
Blijft mooi dat crypto. Je denkt verstandig te zijn en winst te nemen op een meme coin (WIF) en hier vervolgens ETH mee te kopen.
Inmiddels stijgt de meme coin mooi door en is de genomen winst verdampt, omdat ETH maar blijft zakken.
Gelukkig wel een flinke bag WIF aangehouden. Een van de best presterende in mijn PF.
Ik wil een ''BNB''tje zien bij MNT, dat is mijn selltarget
alleen ASTR en MNT zijn muntjes waarbij ik de jackpot wilt hebben, de rest neem ik wel veel sneller winst (voor meer BTC)
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/d5tG2OjJmNPuigGAKLGVyJ5W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EdMR3cPj70MOlictSQWj5UjR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TuKCquqr2Hasc1L9nN934FLW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C5QR7wfQXzgoihxoYc6E1r4u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bqYS0OMMbveOyCuUEdcPM29o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n6nAgBmk52XXJ8Yn7QnLvRlb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W4yahrkaZmQi38kDq5u8hEzK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8fB5t5EFvITzNjdWtCeNZQ3x.webp?f=fotoalbum_large)