[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.130.753 views

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:31
Ik kon Virtu wel, maar ik blijf weg van Uni heeft me tot nu toe alleen maar geld gekost…

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:49:
[...]

Dan zou ik wachten op de volgende beer dan komt
dat target vanzelf voorbij :)
Meh, dat is wel erg laag voor een volgende bear denk ik.
En zo wel, dan sla ik zoveel in dat ik whale wordt. Moby fucking dick.

Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/2ca3f770-b1fc-4f6a-bc4c-0b485b45f8fe_text.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
Virtu is een scam.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
Egeau schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:22:
[...]

En wonen we in Nederland waar dit probleem niet of nauwelijks speelt.
Nederlanders zijn echte slapers, die denken dat er helemaal niks aan de hand is :/

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13:15
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:57:
[...]

Nederlanders zijn echte slapers, die denken dat er helemaal niks aan de hand is :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zgn3eeomM9OYsOmtC-pmUgxRRuM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YqOkgVcqObQevhakAnbvEQKF.gif?f=user_large

• Pinsa
Bushalte schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:55:
[...]

Meh, dat is wel erg laag voor een volgende bear denk ik.
En zo wel, dan sla ik zoveel in dat ik whale wordt. Moby fucking dick.

[Afbeelding]
Waarom geen 38k omdat die ETF pipo’s erin zitten? Die zullen ook ergens winst gaan pakken om cheaper in te kunnen slaan, lager als 38k zie ik zo gebeuren niks geks aan, denk je dat iedereen zijn BTC vast gaat houden? Een beer gaat er toch komen en dan zakt Bitcoin ook weer diep :)

[ Voor 15% gewijzigd door Pinsa op 29-03-2024 10:02 ]

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:24
Iemand nog iets van @Skrunsies vernomen? Hij is weer akelig stil/afwezig.

• Bushalte
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:00:
[...]

Waarom geen 38k omdat die ETF pipo’s erin zitten? Die zullen ook ergens winst gaan pakken om cheaper in te kunnen slaan, lager als 38k zie ik zo gebeuren niks geks aan, denk je dat iedereen zijn BTC vast gaat houden? Een beer gaat er toch komen en dan zakt Bitcoin ook weer diep :)
Wat denk je dat de top van deze run is? Als we daar al in de buurt zitten dan gaan we 38k wel zien. Maar ik denk dat het nog wel hoger gaat.
In elk geval, kom maar op met die 38k dan, ik koop wel.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:57:
[...]

Wat is er precies aan de hand dan als ik vragen mag?

Ben een Fries dus krijg lang niet alles mee van het landelijke nieuws (provinciale propaganda + nieuwsfilter Friese grenzen).

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Aeronaut
  • Laatst online: 15-01 10:33

Aeronaut

PF sinds TOP '24

er is blijkbaar een nieuwe BTC Rainbow chart wat met nieuwe data tot 2022 is gemaakt.

Oude - Zie je dat we best boven en onder de regenboog komen. [paarse band is volgens mij recent toegevoegd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dR11gi16zVXHHKycPsaeEi84ZQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ORXrfpX12QYncuQYLETeEaQU.png?f=fotoalbum_large

Nieuwe - komt nu netjes tusse nde rode en blauwe, waarbij de voorgaande pieken en dalen de grenzen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arq_1TOYWBYEUaPUAe7uBRzAqIQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iDWYSeG2J3Q49ZBNZxowQR45.png?f=fotoalbum_large

heel goed zichtbaar dat we beetje aan het frontrunnen zijn met de stijging, maarja de ETF's he.

Gokje voor 175k?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qBcwsOwEzsQk-ZAygZteakBUP60=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5iJxTTQ6lhKMYr2rnUrO30vB.png?f=fotoalbum_large

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• zwembroek
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 05:43:
[...]

Klopt veel alt coins gaan wel moon, maar de oude garde zoals bv ADA blijven allemaal achter, het woord alt season was een beetje misplaatst en doelde meer op de oldskool coins, ik had me zo ingesteld op bepaalde gains, straks moet ik die meuk voor veel minder verkopen. Normaal gesproken begint alt season toch na dat BTC zijn ATH heeft neergezet dus ook na the halving, waarom zou er dan nu al sprake zijn van altseason?

Overigens lijkt het in deze run of het meeste geld gaat naar dieren met hoeden, kikkers en AI coins…

Baal er ook nog steeds van dat Ik Fetch veel te vroeg verkocht heb en niet een mooie bag had meegenomen naar the bull, heb je nog tips voor AI coins die nog niet over de kop zijn gegaan?

https://coinmarketcap.com/nl/view/ai-big-data/
PAAL is overigens goed geklommen op de ladder

Verder wacht ik gewoon af met de meuk die ik nu heb verkopen of switchen kan altijd nog :)
Alt season is voor AI al langzaam begonnen toen de Bitcoin bull begon. Ik heb daar zelf ook een groot deel van gemist. Het is deze keer echt anders wat altcoins betreft. Het is niet meer Eerst Bitcoin, dan ETH, large caps, small caps, microcaps. Veel AI en gaming altcoins zijn al lang gestart met de run samen met Bitcoin. Ethereum wordt ook overgeslagen in die stap. Bitcoin wordt nu vooral gedreven door institutionele investeerders. Daarom denkt ik dat de hype altcoins meedoen tot aan de Bitcoin top. Als Bitcoin daarna in elkaar klapt gaat de rest van de markt ook rekt. Waar je in de vorige bull nog een alt season kreeg. Ik zie wel een scenario waarbij Bitcoin consolideert tussen de 100k en 125k en de altcoins helemaal bananas gaan.

• Pinsa
Bushalte schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:07:
[...]

Wat denk je dat de top van deze run is? Als we daar al in de buurt zitten dan gaan we 38k wel zien. Maar ik denk dat het nog wel hoger gaat.
In elk geval, kom maar op met die 38k dan, ik koop wel.
Dat is puur speculeren, maar ik verwacht om
en nabij de 100k, dan zal er ook flink verkocht gaan worden. we gaan het zien het word een leuke tijd in ieder geval enjoy the ride :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:16

St@m

@ Your Service

Want? Er was wel wat FUD een aantal weken terug, heb me er verder niet in verdiept overigens.

[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 29-03-2024 10:13 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:03
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:07:
[...]

Wat is er precies aan de hand dan als ik vragen mag?

Ben een Fries dus krijg lang niet alles mee van het landelijke nieuws (provinciale propaganda + nieuwsfilter Friese grenzen).
Precies, tukker hier (dus allemaal boeren) en ik snap er ook weinig van.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15-01 19:20
Even terug lezen, is heel veel over geschreven, meen ook in het memecoin topic.
100% zeker een scam.

• Pinsa
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:10:
[...]

Alt season is voor AI al langzaam begonnen toen de Bitcoin bull begon. Ik heb daar zelf ook een groot deel van gemist. Het is deze keer echt anders wat altcoins betreft. Het is niet meer Eerst Bitcoin, dan ETH, large caps, small caps, microcaps. Veel AI en gaming altcoins zijn al lang gestart met de run samen met Bitcoin. Ethereum wordt ook overgeslagen in die stap. Bitcoin wordt nu vooral gedreven door institutionele investeerders. Daarom denkt ik dat de hype altcoins meedoen tot aan de Bitcoin top. Als Bitcoin daarna in elkaar klapt gaat de rest van de markt ook rekt. Waar je in de vorige bull nog een alt season kreeg. Ik zie wel een scenario waarbij Bitcoin consolideert tussen de 100k en 125k en de altcoins helemaal bananas gaan.
Eens met jou stelling, die ETF is eigenlijk niet goed geweest voor de alt markt, we gaan het zien hoop dat we nog een keertje goed moon mogen gaan met de alts, anders word het eerder winst pakken helaas

• FrambozenTaart
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:11:
[...]

Precies tukker hier (dus allemaal boeren) en ik snap er ook weinig van.
Ik heb via het UVW (Undergroundse Vriese Wetenschap) vernomen dat ik Bitcoin moet kopen, dus dat doe ik maar gewoon.

Dan heb ik recht op 2 jaar WW (Waanzinnige Wealth).

• zwembroek
Heb je dat niet meegekregen? Ik ben er flink rekt op gegaan. Het is een heel verhaal man dat kan ik niet zo uitleggen. In het kort. Toen hun bot online kwam stond daar niet de naam van virtu cloud in maar die van een ander project. Dat project was een recente rugpull. Daarna bot snel offline gehaald. Toen de bot weer online stond en mensen de bot ging gebruiken kwam er ineens OPSEC te staan. Daarna bot weer snel offline. Het antwoord van het team was programmeer foutje van de developer. Maar die hebben we nu ontslagen. Nothing on the hand. Ik zit ook in een besloten telegram met voornamelijk Polkadot ecosysteem developers. Daar werden al die 5% sell en 5% buy tax projecten besproken. Het schijnt zo te zijn dat het gewoon tax farm scams zijn georganiseerd door dezelfde grote groep. Nu weet je het natuurlijk nooit zeker maar het kan prima zijn dan zo'n OPSEC en GPU het zo goed doen dat ze hier wat serieuzer mee aan de slag zijn gegaan. Ze hebben zoveel verdient met tax farmen dat ze alle grote influencers goed kunnen betalen voor reclame. Het gaat nog wel wat dieper allemaal en voor projecten zoals OPSEC kan het een hele bull run goed blijven gaan als ze ook nog iets van een werkend product/ service gaan leveren. Maar dat hele zaakje stinkt wel natuurlijk. Ze hebben allemaal geen code op GitHub, geen volledig doxxed team, en hebben eerst een token gelanceerd voordat een product wordt geleverd.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
Domino schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:04:
Iemand nog iets van @Skrunsies vernomen? Hij is weer akelig stil/afwezig.
Ik heb gister nog getwijfeld om hem te taggen in dit topic. Viel me ook al op dat hij al een tijdje zijn gezicht hier niet meer heeft laten zien. Hoop voor hem dat het ondanks alles, naar omstandigheden, toch goed gaat :).

Stack Sats

• Nopheros
Eigenlijk zijn vrijwel alle shitcoins scams?

De enige reden dat ze gemaakt zijn is om de eigenaar rijk te maken. Dat anderen, met geluk, op tijd kunnen instappen en er ook geld ermee kunnen verdienen maakt het eigenlijk niet anders toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 29-03-2024 10:32 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 05:43:
[...]

Klopt veel alt coins gaan wel moon, maar de oude garde zoals bv ADA blijven allemaal achter, het woord alt season was een beetje misplaatst en doelde meer op de oldskool coins, ik had me zo ingesteld op bepaalde gains, straks moet ik die meuk voor veel minder verkopen. Normaal gesproken begint alt season toch na dat BTC zijn ATH heeft neergezet dus ook na the halving, waarom zou er dan nu al sprake zijn van altseason?

Overigens lijkt het in deze run of het meeste geld gaat naar dieren met hoeden, kikkers en AI coins…

Baal er ook nog steeds van dat Ik Fetch veel te vroeg verkocht heb en niet een mooie bag had meegenomen naar the bull, heb je nog tips voor AI coins die nog niet over de kop zijn gegaan?

https://coinmarketcap.com/nl/view/ai-big-data/
PAAL is overigens goed geklommen op de ladder

Verder wacht ik gewoon af met de meuk die ik nu heb verkopen of switchen kan altijd nog :)
Het is natuurlijk ook zo dat we enorm verwend zijn geraakt met huidige prijzen en dat veel coins gewoon al een enorme waarde hebben. Misschien liggen onze verwachtingen wat dat betreft gewoon te hoog.

Als we bijvoorbeeld kijken naar een coin als ADA is de huidige marketcap een hele ruime 22 miljard.

Hoeveel Tether moet je printen om deze munt nog aanzienlijk te pompen?

Daarnaast zijn er natuurlijk ook een gigantische hoeveelheid traders/trading bots die stelselmatig de koersstijgingen afromen. En dan helpt het natuurlijk ook niet erg veel mee dat er per dag 200 coins bijkomen waar iedere degen bovenop springt.

Ik denk dus ook niet dat het vakantiegeld van Henk en Ingrid hier nog een groot verschil in gaan maken, die impact gaat steeds minder groot worden. We zijn in het vat van de greater fools al op de bodem aan het schrapen, mijn verwachtingen zijn dat het vooral stuivertje wisselen gaat worden tussen projecten die het meeste bullish nieuws/hype/adoptie weten te vergaren.

Late stage ponzi.

• Alpina
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:26:
[...]

Heb je dat niet meegekregen? Ik ben er flink rekt op gegaan. Het is een heel verhaal man dat kan ik niet zo uitleggen. In het kort. Toen hun bot online kwam stond daar niet de naam van virtu cloud in maar die van een ander project. Dat project was een recente rugpull. Daarna bot snel offline gehaald. Toen de bot weer online stond en mensen de bot ging gebruiken kwam er ineens OPSEC te staan. Daarna bot weer snel offline. Het antwoord van het team was programmeer foutje van de developer. Maar die hebben we nu ontslagen. Nothing on the hand. Ik zit ook in een besloten telegram met voornamelijk Polkadot ecosysteem developers. Daar werden al die 5% sell en 5% buy tax projecten besproken. Het schijnt zo te zijn dat het gewoon tax farm scams zijn georganiseerd door dezelfde grote groep. Nu weet je het natuurlijk nooit zeker maar het kan prima zijn dan zo'n OPSEC en GPU het zo goed doen dat ze hier wat serieuzer mee aan de slag zijn gegaan. Ze hebben zoveel verdient met tax farmen dat ze alle grote influencers goed kunnen betalen voor reclame. Het gaat nog wel wat dieper allemaal en voor projecten zoals OPSEC kan het een hele bull run goed blijven gaan als ze ook nog iets van een werkend product/ service gaan leveren. Maar dat hele zaakje stinkt wel natuurlijk. Ze hebben allemaal geen code op GitHub, geen volledig doxxed team, en hebben eerst een token gelanceerd voordat een product wordt geleverd.
Tijd voor decentralized AI dus.

Ik ken TAO en DEAI (nog niet helemaal overtuigd). En die nieuwe fet,ocean,agix mix zou er dan 1 worden.
Verder?

_O-

• zwembroek
Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:30:

De enige reden dat ze gemaakt zijn is om de eigenaar rijk te maken. Dat anderen, met geluk, op tijd kunnen instappen en er ook geld ermee kunnen verdienen maakt het eigenlijk niet anders toch?

[YouTube: Me Saying Bitcoin]
Er is wel degelijk een verschil maar ik begrijp wat je bedoelt.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:49:
[...]

Dan zou ik wachten op de volgende beer dan komt
dat target vanzelf voorbij :)
Zeg nooit nooit en even afhankelijk van waar de top komt te liggen, maar bij een ATH van 150k deze bullrun en vervolgens een 70% daling geeft 45k als bodem.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-01 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:30:

[YouTube: Me Saying Bitcoin]
Klopt, het aantal te doorlopen BTC cycles voordat mensen zich dat realiseren verschilt per persoon.

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:31:
[...]

Het is natuurlijk ook zo dat we enorm verwend zijn geraakt met huidige prijzen en dat veel coins gewoon al een enorme waarde hebben. Misschien liggen onze verwachtingen wat dat betreft gewoon te hoog.

Als we bijvoorbeeld kijken naar een coin als ADA is de huidige marketcap een hele ruime 22 miljard.

Hoeveel Tether moet je printen om deze munt nog aanzienlijk te pompen?

Daarnaast zijn er natuurlijk ook een gigantische hoeveelheid traders/trading bots die stelselmatig de koersstijgingen afromen. En dan helpt het natuurlijk ook niet erg veel mee dat er per dag 200 coins bijkomen waar iedere degen bovenop springt.

Ik denk dus ook niet dat het vakantiegeld van Henk en Ingrid hier nog een groot verschil in gaan maken, die impact gaat steeds minder groot worden. We zijn in het vat van de greater fools al op de bodem aan het schrapen, mijn verwachtingen zijn dat het vooral stuivertje wisselen gaat worden tussen projecten die het meeste bullish nieuws/hype/adoptie weten te vergaren.

Late stage ponzi.
Helemaal mee eens. Het was tot nu toe veel stuivertje wisselen tussen hype projecten en elkaars geld afpakken. (Dat is natuurlijk ook de natoer van de hele geitenbende.) Maar ik geloof er in dat retail weer gaat zorgen voor exit liquidity. Ik heb van de week twee collega moeten helpen om de Bitvavo app te installeren. Die wisten dat ik iets met crypto deed maar ik heb ze zelf nooit een woord over crypto horen zeggen.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:37:
[...]

Er is wel degelijk een verschil maar ik begrijp wat je bedoelt.
Even serieuze vraag, hier wordt vooral BTC en ETH geprezen als "god tier" enzo, maar is er eigenlijk een ranking binnen dit topic van de must haves en fun shitcoins vs shitty shitcoins? Ben wel benieuwd wat er gebeurt als we daar dan een soort "wie heeft het en wat heb je behaald" factor aan knopen, beetje ter vermaeck ;)

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 29-03-2024 10:46 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@2Dutch ik kan het einde van een shitcoin chart wel voorspellen...

Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/b8fa0daa-209d-4ab8-b7ef-371a41d93ed5_text.gif

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Wordt wel tijd dat we weer omhoog gaan. Babes en de Bruna memes zijn leuker dan de BTC vs. Alts gevechten.

@2Dutch Die chart kan je dan iedere 3 dagen aanpassen, zo snel gaat men van shitcoin naar shitcoin.

[ Voor 33% gewijzigd door BTC100K2021 op 29-03-2024 10:49 ]

• Alpina
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:44:
[...]

Helemaal mee eens. Het was tot nu toe veel stuivertje wisselen tussen hype projecten en elkaars geld afpakken. (Dat is natuurlijk ook de natoer van de hele geitenbende.) Maar ik geloof er in dat retail weer gaat zorgen voor exit liquidity. Ik heb van de week twee collega moeten helpen om de Bitvavo app te installeren. Die wisten dat ik iets met crypto deed maar ik heb ze zelf nooit een woord over crypto horen zeggen.
Een collega van mij had vanmorgen een Bitcoin app (geen idee wat dat is) geïnstalleerd en vroeg welke Bitcoinen hij moest kopen. Ik heb natuurlijk niet verteld hoe ver ik in the rabbit hole zat maar zei dat hij zich eerst moest inlezen en dan voorzichtig met Bitcoin en eventueel Ethereum moest beginnen.

Half uur later:

Heb heel veel kleine muntjes gekocht en dan zien we het wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4BCfewMKHs4AplU18jgXGyIHGTU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D0hgI8e12HCEqXu6gv4tiFxr.jpg?f=user_large

• zwembroek
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:13:
[...]

Eens met jou stelling, die ETF is eigenlijk niet goed geweest voor de alt markt, we gaan het zien hoop dat we nog een keertje goed moon mogen gaan met de alts, anders word het eerder winst pakken helaas
Als je in de juiste altcoins zat op het juiste moment wel. Had je hier in de beer rondgehangen en gekocht dan had je nu een andere mening. Ik heb nog in geen enkele bull zoveel virtuele winst gehad voor de halving. Ik heb daar ook alweer een groot bedrag van zien verdampen. Vooral door Ethereum en Astar.

• Vis
  • Laatst online: 13:27

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:50:
[...]

Als je in de juiste altcoins zat op het juiste moment wel. Had je hier in de beer rondgehangen en gekocht dan had je nu een andere mening. Ik heb nog in geen enkele bull zoveel virtuele winst gehad voor de halving. Ik heb daar ook alweer een groot bedrag van zien verdampen. Vooral door Ethereum en Astar.
Maar ga je nu serieus weer de fout in met Astar als dat je met Glimmer deed? Door niet te verkopen op tijd?

God zwembroek.. verkoop die shit toch

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• zwembroek
Alpina schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:49:
[...]

Een collega van mij had vanmorgen een Bitcoin app (geen idee wat dat is) geïnstalleerd en vroeg welke Bitcoinen hij moest kopen. Ik heb natuurlijk niet verteld hoe ver ik in the rabbit hole zat maar zei dat hij zich eerst moest inlezen en dan voorzichtig met Bitcoin en eventueel Ethereum moest beginnen.

Half uur later:

[Afbeelding]
Hier hetzelfde. Heb alleen gezegd dat ze het best Bitcoin of Ethereum konden kopen om mee te beginnen. Maar toen werd de vraag gesteld of ze met 750 euro daar binnen 1.5 jaar rijk mee konden worden. Dan kan je gaan uitleggen dat het bezitten van sats ook een bepaalde rijkdom is maar ik heb maar geantwoord van waarschijnlijk niet. Dus die zullen nu ook wel 30 shitcoins hebben aangekocht.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

BTC100K2021 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:48:
Wordt wel tijd dat we weer omhoog gaan. Babes en de Bruna memes zijn leuker dan de BTC vs. Alts gevechten.

@2Dutch Die chart kan je dan iedere 3 dagen aanpassen, zo snel gaat men van shitcoin naar shitcoin.
Dan heb ik toch geen shitcoins in mijn lijstje, er is nog niks op vrijwel nul..naja behalve CRO dan maar daar ben ik vanaf :+
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:57:
[...]

Hier hetzelfde. Heb alleen gezegd dat ze het best Bitcoin of Ethereum konden kopen om mee te beginnen. Maar toen werd de vraag gesteld of ze met 750 euro daar binnen 1.5 jaar rijk mee konden worden. Dan kan je gaan uitleggen dat het bezitten van sats ook een bepaalde rijkdom is maar ik heb maar geantwoord van waarschijnlijk niet. Dus die zullen nu ook wel 30 shitcoins hebben aangekocht.
Ik hou eigenlijk tegen iedereen behalve mijn bestie(s) mijn mond over m'n crypto. Toen het slechter ging vonden ze het maar niks, en nu ik ineens dik in de plus sta zijn ze stil. Maar goed, eerst sparen, ga beleggen, en dan pas spelen met digitale muntjes. Als je snel "rijk" wil worden moet je een nier verkopen :+

[ Voor 47% gewijzigd door 2Dutch op 29-03-2024 11:01 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Alpina
Vis schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:54:
[...]

Maar ga je nu serieus weer de fout in met Astar als dat je met Glimmer deed? Door niet te verkopen op tijd?

Glmr was toen wel een ander moment in de markt. Einde bullrun bijna volgens mij?

Maar blijft lastig.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:17
zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:50:
[...]

Pff ik ben serieus ongeduldig. Maar na zon lange consolidatie periode kan ik gewoon niet dumpen. Die 0.618 fib gaat er echt wel komen. Ik heb drie aankomende projecten op de wenslijst staan. Duurt nog even voordat die lanceren. Maar als Astar tegen die tijd nog hier rondhangt dan zet ik een sell order.
Zo’n uitspraak zou je niet verwachten van de grootste Astar shiller!

Gerappateerd!

• Alpina
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:57:
[...]

Ja, de ongemakkelijke waarheid is dat je eerst nog een run of 2 (bear en bull) voor de kiezen moet krijgen.

Of je moet heel veel geluk hebben maar vrees er voor.

• juiced01
  • Laatst online: 15-01 23:18
[...]

Half uur later:

[Afbeelding]
"Er hoeft er 1 zo'n coin 60.000 euro waard te worden zoals Bitcoin en dan ben ik binnen". Ja oke man

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:44:
[...]

Als we ADA even nemen als voorbeeld met 22 miljard marketcap.

Europa heeft globaal gezien een kleine 800 miljoen inwoners.

Wanneer iedereen in Europa 100 euro in ADA zou investeren zou je uitkomen op 80 miljard aan funds die ADA invloeien.

Met de huidige marketcap in combinatie met wat schaarste op exchanges kun je dan ongeveer uitgaan van een x5 tot x10, geen x4 op pure marketcap, want zo werkt deze ponzi nu eenmaal met vraag en aanbod op exchanges.

Dat is dan de stijging als heel Europa met 100 euro in deze ponzi stapt.

Natuurlijk zijn er veel variabelen, zoals kleine Karel die nog 148 jaar moet wachten op sociale huur en €2,85 investeert nadat hij zijn zakgeld heeft stukgeslagen op frikandellenbroodjes en cola, en Ernst-Jan Planten de Vasie van Eggeren, die €500k als vakantiegeld krijgt van zijn ouders en dit mag investeren in deze dikke tech.

Daarnaast kan Tether gewoon printen wat het wil.

Dus eigenlijk valt er geen pijl op te trekken en kan ADA zo naar de €500 stijgen zonder dat de FED daar wakker van ligt.

• zwembroek
Vis schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:54:
[...]

Glimmer was einde bull / begin bear token launch. Dat is wel een verschil. Puur TA technisch zou de 0.168 fib nog worden gehaald. Die ligt op 0,52 ongeveer. Sell target van mij is 0,47. Ik kan nu nog niet verkopen. Ik kijk het nog even aan.

• Vis

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:01:
[...]

Glimmer was einde bull / begin bear token launch. Dat is wel een verschil. Puur TA technisch zou de 0.168 fib nog worden gehaald. Die ligt op 0,52 ongeveer. Sell target van mij is 0,47. Ik kan nu nog niet verkopen. Ik kijk het nog even aan.
Puur greed is dat gewoon. Niets meer niets minder.

En hoop doet leven natuurlijk :)

Ik hoop het van harte kerel, dat je op dat level kunt verkopen voor Bitcoin, niet voor fiat, zo ben ik dan ook wel weer...

• Alpina
2Dutch schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:57:
[...]
Ik hou eigenlijk tegen iedereen behalve mijn bestie(s) mijn mond over m'n crypto. Toen het slechter ging vonden ze het maar niks, en nu ik ineens dik in de plus sta zijn ze stil. Maar goed, eerst sparen, ga beleggen, en dan pas spelen met digitale muntjes. Als je snel "rijk" wil worden moet je een nier verkopen :+
Je kan wel snel arm worden met crypto. Dat heeft ook wel iets.

• zwembroek
Vis schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:04:
[...]

Puur greed is dat gewoon. Niets meer niets minder.

En hoop doet leven natuurlijk :)

Ik hoop het van harte kerel, dat je op dat level kunt verkopen voor Bitcoin, niet voor fiat, zo ben ik dan ook wel weer...
Uiteraard greed. Maar wel met een exit plan op een normale fib. Ik zie het wel. Blijft een grote mindfuck.

• zwembroek
elektriekert schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:59:
[...]

Zo’n uitspraak zou je niet verwachten van de grootste Astar shiller!

Gerappateerd!
Ik heb niets te klagen met de prestaties van Astar maar de laatste maanden vallen mij echt tegen. Ik had veel van de zkEVM launch verwacht. Twee chains L1 en L2 met dezelfde token. Dat zou moeten knallen. Maar die Japanners hebben ook te maken met rate hikes na al die gratis geld lenen jaren.

• zenith
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:51:
[...]

Based AI op de BNB chain? en nog nergens gelist toch?
Voor beiden:

https://dexscreener.com/e...ae65be55694dbce1b810b4072

https://dexscreener.com/e...20125f249f2f8715acdc483aa

Contract adres goed checken bij uniswap of mss invullen als die hem niet heeft. Dit heeft wel een hoog risico, weinig liq, lage marketcap, yolo enzo 😀👍

[ Voor 10% gewijzigd door zenith op 29-03-2024 11:12 ]

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Shill vrijdag?

ik zit 100% in Aero. oke.. 99.9%.. heb nog ergens 1 ETH gestaked

[ Voor 67% gewijzigd door Aeronaut op 29-03-2024 11:20 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Alpina
Stovirpi schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 10:29:
[...]

Ik heb gister nog getwijfeld om hem te taggen in dit topic. Viel me ook al op dat hij al een tijdje zijn gezicht hier niet meer heeft laten zien. Hoop voor hem dat het ondanks alles, naar omstandigheden, toch goed gaat :).
Ja dat hoop ik ook oprecht inderdaad.

• Vis

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:07:
[...]

Uiteraard greed. Maar wel met een exit plan op een normale fib. Ik zie het wel. Blijft een grote mindfuck.
Tevreden zijn met ieder kwartje winst man, als blijkt dat Astar toch een scam was lach je er om. Als je te lang blijft zitten en geloven dat het een legit project is ga je nat.

Al die zogenaamde samenwerkingen van die projectjes en aankondigingen daarvan is een mega red flag. Ze zoeken exit liquidity.
Maar blijf vooral geloven in zulk soort toepassingen die toch niet gaan gebeuren, zie "ecosysteem" Dotsama bijvoorbeeld.
Blijkt een enorm luchtkasteel geweest te zijn. Hoor je niets meer van.

• Pinsa
zenith schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:11:
[...]

Voor beiden:

https://dexscreener.com/e...ae65be55694dbce1b810b4072

https://dexscreener.com/e...20125f249f2f8715acdc483aa

Contract adres goed checken bij uniswap of mss invullen als die hem niet heeft. Dit heeft wel een hoog risico, weinig liq, lage marketcap, yolo enzo 😀👍
Tnx voor delen maar Uniswap skip ik even slechte ervaringen met de fees etc

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 14:10
Aeronaut schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:12:
Shill vrijdag?

ik zit 100% in Aero. oke.. 99.9%.. heb nog ergens 1 ETH gestaked

[Twitter]
Zo werkt het niet. Je moet zeggen dat Aero de next Ethereum-killer is. De nieuwe DOT met gifjes van een lekker wijf maar dan zonder de prijsdaling. Dat het veel voordelen heeft ten opzichte van het logge, trage BTC.
Iedere wedervraag beantwoord je met 'DYOR! Have fun staying poor'.
Dat je zelf tot je nek in die dampende drek zit vertel je er natuurlijk niet bij.

Je hebt nog veel te leren.

• zwembroek
Vis schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:15:
[...]

Tevreden zijn met ieder kwartje winst man, als blijkt dat Astar toch een scam was lach je er om. Als je te lang blijft zitten en geloven dat het een legit project is ga je nat.

Al die zogenaamde samenwerkingen van die projectjes en aankondigingen daarvan is een mega red flag. Ze zoeken exit liquidity.
Maar blijf vooral geloven in zulk soort toepassingen die toch niet gaan gebeuren, zie "ecosysteem" Dotsama bijvoorbeeld.
Blijkt een enorm luchtkasteel geweest te zijn. Hoor je niets meer van.
Je hebt helemaal gelijk. Het zijn ook luchtkastelen. Maar als je weet hoe het spelletje werkt dan kan je daar gebruik van maken. Ben je er vroeg bij dan kunnen al die partnerships, reclame stunts etc ervoor zorgen dat je mooie winsten pakt. Mits je de winsten verzilverd uiteraard. Ik denk dat niemand in dit topic echt geloofd in de tech. Dat deed ik overigens in 2017/ 2018 wel. Maar zonder hype , dikke tech en andere bullshit pumpt die drek nu eenmaal niet.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Vis schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:15:
[...]

Al die zogenaamde samenwerkingen van die projectjes en aankondigingen daarvan is een mega red flag. Ze zoeken exit liquidity. Maar blijf vooral geloven in zulk soort toepassingen die toch niet gaan gebeuren, zie "ecosysteem" Dotsama bijvoorbeeld. Blijkt een enorm luchtkasteel geweest te zijn. Hoor je niets meer van.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQLRKtTeWj-7fvMGIq0mSb9jy20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HIAhKcTboXnFJD0aECEayTbd.jpg?f=fotoalbum_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Ray_ schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:25:
[...]

Zo werkt het niet. Je moet zeggen dat Aero de next Ethereum-killer is. De nieuwe DOT met gifjes van een lekker wijf maar dan zonder de prijsdaling. Dat het veel voordelen heeft ten opzichte van het logge, trage BTC.
Iedere wedervraag beantwoord je met 'DYOR! Have fun staying poor'.
Dat je zelf tot je nek in die dampende drek zit vertel je er natuurlijk niet bij.

Je hebt nog veel te leren.
nee nee, zaadjes planten zodat je wortels ROOT langzamerhand verspreid en op een gegeven moment het elders hebben gelezen/gehoord. Dan komt de FOMO van OH SHITTT dit is wellicht de volgende solana/matic. en kan komt de spijt van had ik maar... had ik maar toen wel een kapsalon erin gestopt

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:27:
Ik denk dat niemand in dit topic echt geloofd in de tech.
Gevalletje VHS vs Betamax.
Betamax technisch superieur, VHS toch gewonnen.
Sta je dan met je dikke tech.

spoiler:
LINK nog steeds dikke tech tho'

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Alpina schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:05:
Je kan wel snel arm worden met crypto. Dat heeft ook wel iets.
Maar ja dat kan ook met bepaalde aandelen :P Niet voor niets: geen geld erin wat je niet kunt missen. Lees nog te vaak verhalen van mensen die een lening afsluiten, all in gaan in een bepaalde crypto en dan gaan janken. Geen medelijden mee.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
2Dutch schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:35:
[...]

Maar ja dat kan ook met bepaalde aandelen :P Niet voor niets: geen geld erin wat je niet kunt missen. Lees nog te vaak verhalen van mensen die een lening afsluiten, all in gaan in een bepaalde crypto en dan gaan janken. Geen medelijden mee.
Zou het zelf niet snel doen, maar zijn vast mensen rijk mee geworden

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

kbuntu schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:40:
[...]

Zou het zelf niet snel doen, maar zijn vast mensen rijk mee geworden
Iedereen heeft wel een voorbeeld van die ene lucky bastard idd, maar de mensen die er failliet door zijn gegaan houden het ook wel goed stil ;)

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb nog 500 POLS op een eth coinbase wallet staan. Wat is de voordeligste manier om deze uit te cashen?

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15-01 19:20
Wippie1234 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:51:
Ik heb nog 500 POLS op een eth coinbase wallet staan. Wat is de voordeligste manier om deze uit te cashen?
Ff vanuit de losse pols; gewoon terugsturen naar Coinbase en daar verkopen?

• BTC100K2021

BTC100K2021

FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:00:
[...]

Als we ADA even nemen als voorbeeld met 22 miljard marketcap.

Europa heeft globaal gezien een kleine 800 miljoen inwoners.

Wanneer iedereen in Europa 100 euro in ADA zou investeren zou je uitkomen op 80 miljard aan funds die ADA invloeien.

Met de huidige marketcap in combinatie met wat schaarste op exchanges kun je dan ongeveer uitgaan van een x5 tot x10, geen x4 op pure marketcap, want zo werkt deze ponzi nu eenmaal met vraag en aanbod op exchanges.

Dat is dan de stijging als heel Europa met 100 euro in deze ponzi stapt.

Natuurlijk zijn er veel variabelen, zoals kleine Karel die nog 148 jaar moet wachten op sociale huur en €2,85 investeert nadat hij zijn zakgeld heeft stukgeslagen op frikandellenbroodjes en cola, en Ernst-Jan Planten de Vasie van Eggeren, die €500k als vakantiegeld krijgt van zijn ouders en dit mag investeren in deze dikke tech.

Daarnaast kan Tether gewoon printen wat het wil.

Dus eigenlijk valt er geen pijl op te trekken en kan ADA zo naar de €500 stijgen zonder dat de FED daar wakker van ligt.
Alle alts zijn in feite tech start-ups zonder enige ondernemingsstructuur waarbij je als "belegger" geen aandeel koopt, niet eens een lening verstrekt, maar je koopt toegangskaarten voor het toekomstig gebruik van het netwerk. Die toegangskaarten zijn veelal nagenoeg oneindig en een kleine groep mensen krijgt een groot deel van de kaarten toegewezen die ze kunnen dumpen op de markt.

Alsof een inwoner uit Liechtenstein kaarten koopt voor de finale van het EK voor het geval dat ze in de finale staan.

De term start-up is eigenlijk nog te genereus. Bij een start-up is vaak al meer bereikt dan menig shitcoin team ooit zal bereiken.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:33

tomtom901

Moderator General Chat
Eerste bullish break of structure op BTC, we kunnen weer een beetje omhoog kijken. 70268.54 en 70510.35 zijn volgende targets.

• zwembroek
tomtom901 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:01:
Eerste bullish break of structure op BTC, we kunnen weer een beetje omhoog kijken. 70268.54 en 70510.35 zijn volgende targets.
Hoelaat is die option expiration?

• Guere
  • Laatst online: 10:22
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:09:
[...]
Dat schreef ik vanochtend dus al: 09:00 onze tijd. Options verdwenen ook netjes van het dashboard toen, vrijwel nul directe actie op de markt.

Guere in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26"

• Kol Nedra
[...]

Half uur later:

[Afbeelding]
ik ben gestopt met crypto/bitcoin zeg ik voortaan. ik vertrouw het niet is mijn antwoord want heb 60% verloren :)

nothing stops this train

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:09:
[...]

It is schedule to happen at 8:00 UTC (Coordinated Universal Time), where 135000 Bitcoin Options will expire. There are possibilities of increased volatility in the crypto market. But it is predicted, that the bullish nature of the market might stay the same.
ehmm.. 3 uur geleden

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Kol Nedra
frontpage: zitten leuke berichten tussen, krijg echt kriebels om te reageren maar heeft toch geen nut

nieuws: Betaaldiensten EU zijn verplicht om binnen tien seconden geld over te...

nothing stops this train

• Alpina
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:11:
[...]

ik ben gestopt met crypto/bitcoin zeg ik voortaan. ik vertrouw het niet is mijn antwoord want heb 60% verloren :)
Ja dat is slim. Ach met al die kleine muntjes zal ik voorlopig geen vragen meer krijgen. In een volgende bearmarkt zal dit nog minder zijn.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:11:
[...]

Ik zeg gewoon dat ik fam/vriend geen financieel of "beleggings" advies wil geven, omdat geld/verlies tussen mensen kan gaan staan. Nog niet meegemaakt dat dit niet geaccepteerd werd.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sB4tVY9quSQSDJqPuFTv32XiprU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TpQpexj84vq2haRWl7rfwk0F.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVayuZjWbXDfgBUIsaXC1AoIfkk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MqaeKXsKWuA2y9wm4a3bCrnB.png?f=fotoalbum_large

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Wippie1234 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:51:
POLS _O-

Bedankt voor de reminder, had nog een kratje staan op 1 of andere gure exchange, van toen dat hier geshilled werd :+ Weer een flufje BTC erbij.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:01:
TP-1 :)

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12-2025
Zeven op ne rij is wel een record 🥵

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qckGWYldne-lu53n-koSxs9bNwg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kapxYVgW3gbs3SxEVKGPsxOA.png?f=fotoalbum_large

BTC *

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
TQMA schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:26:
Zeven op ne rij is wel een record 🥵

[Afbeelding]

BTC *
Arme cowen, en maar overtuigd van z'n gelijk.

• Wippie1234
  • Niet online
Don Guacamole schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:54:
[...]

Ff vanuit de losse pols; gewoon terugsturen naar Coinbase en daar verkopen?
Dat kan, heb zojusit geswapped naar ETH en deze naar mn Bitvavo account verzonden. Totaal zo’n 20 dollar aan fees. Altijd zonde, maar eerder deze week was t waarschijnlijk 80 dolllar

• Wippie1234
  • Niet online
Slonzo schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:20:
[...]

POLS _O-

Bedankt voor de reminder, had nog een kratje staan op 1 of andere gure exchange, van toen dat hier geshilled werd :+ Weer een flufje BTC erbij.
Er was ooit een minimum van 250 pols nodig om in startups te kunnen investeren

• Kol Nedra
LTC 🚀 *O*

nothing stops this train

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Zo midden in de bull kan ik me bijna niet meer voorstellen dat BTC ook nog omlaag kan 😅, krijg dan de neiging te kopen met de opwaartse trend, maar ja been there…

• Nopheros
kbuntu schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:44:
Zo midden in de bull kan ik me bijna niet meer voorstellen dat BTC ook nog omlaag kan 😅, krijg dan de neiging te kopen met de opwaartse trend, maar ja been there…
Misschien neem je dit al mee in je overweging maar je kunt je geld ook gespreid inleggen.

Zat zelf met 3k euro te wachten op de dip die zou komen maar niet komt. Na 2 maand wachten heb ik inmiddels 33% ingelegd. Gaat het omhoog dan heb ik toch wat extra Bitcoin, gaat het nu toch omlaag dan heb ik nog wat extra om in te leggen.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:16

WhySoSerious

Be the change.

Antwoord is simpel: https://www.personalfinan...erfectly-time-the-market/

Ride the wave :)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:44:
Kan zeker wel omlaag, alleen de pullbacks zijn minder diep en worden sneller opgekocht. Daarom simpel advies, kopen op rood, verkopen op groen. En eerlijk, stel hij zakt 10% (naar 63k) om vervolgens te stijgen naar 100k. Als je dat niet met hele grote bedragen doet (tonnen), maakt het dan echt zoveel uit?

• Nopheros
tomtom901 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:52:
[...]

Kan zeker wel omlaag, alleen de pullbacks zijn minder diep en worden sneller opgekocht. Daarom simpel advies, kopen op rood, verkopen op groen. En eerlijk, stel hij zakt 10% (naar 63k) om vervolgens te stijgen naar 100k. Als je dat niet met hele grote bedragen doet (tonnen), maakt het dan echt zoveel uit?
In theorie kan alles, maar in de praktijk?

Gisteren weer 243 miljoen usd in Bitcoin gestroomt via de ETFs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dwtNjARoRHhw2WzF7CULLi7luNI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yah9bM5qorJV4KmAJS4WI65n.png?f=user_large

Ik denk niet dat we Bitcoin ooit nog onder de 50k gaan zien bijv. zolang de wereld economie niet crashed of door ander extreem nieuws.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:56:
[...]

[Afbeelding]

Ik denk niet dat we Bitcoin ooit nog onder de 50k gaan zien bijv. zolang de wereld economie niet crashed of door ander extreem nieuws.
Pas op met dat soort uitspraken.. ;)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Goeie gast trouwens, moeite waard om te volgen.

• Wippie1234
  • Niet online
Waar zou de top van ETH kunnen liggen deze bull?

• Guere
  • Laatst online: 10:22
Wippie1234 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:03:
@Alpina, je collega's zijn gearriveerd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8MmnquokBDXpSWlU6hSlCCKgzY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8z2BbVHykDm3488xr92zFHRC.gif?f=user_large

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Op twee keer de helft, gok ik.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:12
Dat is een goede vraag!

Waar kwam je zelf op, op basis van welke argumenten?
Hoe groot was de zekerheid die je aan dat antwoord toekende?
Wat zouden factoren kunnen zijn die die verwachting volledig overhoop halen?

Maktub

• Numbers
  • Niet online
MrMrq schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 13:19:
[...]

Dat is een goede vraag!

Waar kwam je zelf op, op basis van welke argumenten?
Hoe groot was de zekerheid die je aan dat antwoord toekende?
Wat zouden factoren kunnen zijn die die verwachting volledig overhoop halen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7DjSuhGX6pHXof8-9HoQcIwA4Rc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h0548545kWiA2XEi70o02Dav.jpg?f=fotoalbum_large

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-01 14:28
Nopheros schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:56:
[...]

[Afbeelding]

Dat was eergisteren, gisteren 182 miljoen net inflow ;)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12
Verwacht minimaal 10k.

Historisch gezien blijft ETH altijd achter en iedereen is altijd maximaal bearish op ETH. Maar het blijft de tweede asset in crypto en het enige smart contract platform dat institutionele adoptie ziet. Op een gegeven moment zal ETH ook de sprint in zetten en dan is iedereen weer verbaast dat dit gebeurt. Voeg daar een ETF aan toe, want die komt er wel al dan niet na een rechtszaak.

Ook goed om te beseffen dat de tokenomics van ETH nu anders zijn dan tijdens de vorige bull. ETH is nu deflationair waar tijdens de vorige bull er dagelijks nieuwe ETH supply bij kwam.

Ben wel van plan om rond de 0,075 - 0,080 ETHBTC uit te schalen richting BTC en fiat. Daarnaast hou ik de trend op de ETHUSD op de weekly en monthly in de gaten. Als de trend zich omkeert, stap ik uit.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 16:04
BNB zo goed als ath, die zag ik niet aankomen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• zenith
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:16:
[...]

Tnx voor delen maar Uniswap skip ik even slechte ervaringen met de fees etc
Op solana kun je $nos overwegen is de $GPU variant op Solana, staat nu ook wat lager 😀
Een andere is $shdw op solana, wordt binnenkort op coinbase gelist

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:23

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 14:05:
BNB zo goed als ath, die zag ik niet aankomen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

• zwembroek
Oke boys zet jullie riemen vast. Moon soon.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:40
zwembroek schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 14:26:
[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3yBAcSVRok7OyYRNN3Kv82qXq0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jY8YWNEAq38oV7a4wLA1sNKo.gif?f=user_large

• Bushalte
[Twitter]
Insert dramatische slowmotion wandeling van astronauten naar de raket

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

• Numbers
  • Niet online
[Twitter]
All aboard!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxAPpdDeqdO1k0AeMPo0KODIlx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DyZt0Gw1RIoKrYTr7Pc1rAvY.jpg?f=fotoalbum_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:12
zenith schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 14:16:
[...]

Op solana kun je $nos overwegen is de $GPU variant op Solana, staat nu ook wat lager 😀
Een andere is $shdw op solana, wordt binnenkort op coinbase gelist
Bij $SHDW ook vrijwel alle tokens op de markt. Lage marketcap en binnenkort o.a. op Coinbase. Past ook mooi in de AI en DePin hype. Disclaimer: zit er zelf al wel in sinds 0,50 USD.

Ik hou ook IO.net in de gaten op Solana
Pagina: 1 ... 81 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!