[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.130.772 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
K*t... 679k ipv 420 dus...

[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 28-03-2024 17:10 ]

Zero.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

tomtom901

Moderator General Chat

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:51
Tot over 25 jaar Sam. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQFETfMumvexsaKMZJjuwPqxXrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IKVyVjw3lvdtL3vacm9Z25jO.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Zit nog genoeg in de tank. Ik heb hem zelf niet maar 1.618 en 2.618 moet wel lukken bij een normale bull.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 17:16:
[...]

Zit nog genoeg in de tank. Ik heb hem zelf niet maar 1.618 en 2.618 moet wel lukken bij een normale bull.
Lijkt mij ook. Net ook verse BTC long op VWAP + en mijn support level geopend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0q3k9HHm4orj_pc74N5Afb4Ris=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dXzfk534Ua99XvCDunYkZaSM.png?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:23

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGdhQmamYzEoKHz3L_8ArNdc5gY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MdzwPRfOQaXklW17Xats3Qqx.jpg?f=fotoalbum_large

Komt die lul nog goed weg.

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:02
Komt die lul nog goed weg.
Lul? Dankzij hem konden we iets meer dan een jaar geleden extra goedkoop inkopen.. _/-\o_

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:45
met zo'n "auto" kun je iedere maand wel extra bitcoin kopen. wegenbelasting stuk goedkoper en aangezien je zelf die auto vooruit moet duwen scheelt het ook benzinekosten d:)b

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_au0YYAvhn-_uA_tO89MHGn9Dmg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FEJ5SPn72oZzThUpWjWndTIc.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra
boden nieuwe ATH aangetikt :7

nothing stops this train

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Weet iemand precies wat icon hiermee bedoeld ? Gaan ze nu garen spinnen met avax en bnb ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMxWrQvgZ__lv1Ib3Sd458HgxcY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8GK2Dw0orsDNZBZxTzawUK4B.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Aeronaut schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:52:
[...]

SATS USD
1 SATS 0.000714 USD

Dan moet BTC nog 1400x vanaf dit punt.

1 BTC = 100 Miljoen.

Zie ik in mijn leven niet gebeuren
Ignorance is bliss.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:44
Omdat ik morgen vrij ben,en het hier rustig is.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iIhOk5nqvG2Wv-kTZ0JAvKFYKes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aQjcPsixSUY1wlmgZ8rS3Rw1.png?f=fotoalbum_large

🍺🥃👍😋

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
pletter schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:12:
Omdat ik morgen vrij ben,en het hier rustig is.[Afbeelding]

🍺🥃👍😋
Ah, DoMiBoCo.

Donderdag Middag Borrel & Cocaïne

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:04
Kon je daar niet een waarschuwing bij plaatsen? Ik dacht dat we 20 jaar geleden wel klaar waren met teletekst.

Gerapporteerd.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• pletter
@FrambozenTaart min Cocaïne die is te duur beter in crypto pleuren.😋

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:24:
[...]

Kon je daar niet een waarschuwing bij plaatsen? Ik dacht dat we 20 jaar geleden wel klaar waren met teletekst.

Gerapporteerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RVvcZ8gmFHmf4WuL_R64zJLS7lA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rN4eJ62m7aQLDNCAMZigqB05.gif?f=user_large

• Aeronaut
  • Laatst online: 17:43

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wispe schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:54:
[...]

Wat ben je pessimistisch.
Volgend jaar doe ik met @FrambozenTaart mee aan cocaine snuiven. Want cryptomiljonair enzo.

Helaas wordt dat een OD ;w

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• anti elppa
het is dat ik niet handig ben met gifjes enzo, maar wie plakt er in die prachtige straal stront ff het logo van PAAL? :> @zwembroek

al gelukt :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbBI98-BBMciDHKo5b49fWrIy1o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FKSHQEylh1QogBuANWcWVijE.gif?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 28-03-2024 19:05 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:04

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Darrell geaborteerd! Oh nee hmm reportage! Hmm shit, wat was het ook al weer?

Het is dat ik de naam van die nieuwe mod al weer vergeten ben.... maar anders...

Pssst, heb je ook nog een goede tetten gif? Omkoopbaar ben ik zeker :>

Edit: niets te zien hier O-)

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 28-03-2024 19:07 . Reden: Omgekocht ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

sh4d0wman schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:58:
@Darrell geaborteerd! Oh nee hmm reportage! Hmm shit, wat was het ook al weer?

Het is dat ik de naam van die nieuwe mod al weer vergeten ben.... maar anders...

Pssst, heb je ook nog een goede tetten gif? Omkoopbaar ben ik zeker :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iKRn2jm9mtm-Z9R1TkOjIPlwSRE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AQj13wFpvyevrVqqcmBztSvW.gif?f=user_large

Uiteraard.

• pletter
@sh4d0wman volgens mij was het, janvanduschoten of zo MOD.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
Misschien heeft die MOD nog wel goede babes in zijn collectie.

Stack Sats

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:04

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ScuL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 02:23:
@Taro TAO ging flink door het putje, nog steeds long ?
Nee, vandaag geliquideerd zie ik. Maar het ging gelukkig niet om een groot bedrag :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IAwZY_HcmrmofLYgW7RUgasRjOQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FatiqZ8Qkhj0yZLLAuEWM7PB.png?f=user_large

Had er nog wat dust staan, dus ook geen stop loss enzo ingesteld.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Rhr79b7IzvZ-QpHgGfZ1wqugpM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/16qsVgNvXUiI11kHTV1VQbdY.gif?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
mjjveldt schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:41:
[...]

Even klagen via support, dan krijg je wsl ergens tussen de 20 en 50 usd kfee voor het ongemak.
Ga ik doen, thx.

Krijg na het inloggen deze nutteloze pop-up:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iWUtzsdgVeKl5405Iroj82JyTOI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gfn7I6htUBcWoHzMKf2IsW4P.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 00:03
Voor de MTO-ers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCzCUIbPUgISpVXNZjBNdvuBwuA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9auiZ18szpcHEfZqm5a9qDO8.png?f=user_large

[ Voor 82% gewijzigd door Nopheros op 28-03-2024 19:39 ]

• VincentB93
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZTR5Dd4GsP309OuYCfI1-61R56c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qZ73DxEIul9BeDy4fpvU4EE1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEyJJsRqXgZEWlBXM4E7EE6gb3g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YsIYVJEMRnwj8fq1aFS7E1HX.png?f=fotoalbum_large
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, wat een &)@:@! platform is dat uniswap of ik ben er niet slim genoeg voor. 1000€ Arbitrum via arbitrum netwerk naar uniswap wallet gestuurd, daar kon ik niks mee doen zonder eth. Dus eth via eth netwerk naar uniswap gestuurd maar daar kan ik niks mee. Gelezen dat het wrapped eth moet zijn dus stukje daar in omgezet. Maar wat ik ook doe, mn arbitrum of eth weer terugsturen geeft ie bijvoorbeeld 0,32$ gas fee maar zegt ie bij alles dat ik niet genoeg ETH heb. Terwijl ik veel meer dan die waarde aan ETH heb. Wat kan ik doen om ook maar iets om te zetten of terug te sturen naar exchange wallets op Finst of Bitvavo?? want ik krijg deze foutmelding wat ik ook doe.

En al deze moeite was om wat ROOT te kopen via uniswap 🙈

• Nopheros
Fees op uniswap zijn vrij hoog lees ik met regelmaat in een post van @Taro

Je hebt niet toevallig een account op Kucoin? Een stuk makkelijker namelijk, nadeel is de kyc check.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 28-03-2024 20:28 ]

• Alpina
VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:20:
[...]

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, wat een &)@:@! platform is dat uniswap of ik ben er niet slim genoeg voor. 1000€ Arbitrum via arbitrum netwerk naar uniswap wallet gestuurd, daar kon ik niks mee doen zonder eth. Dus eth via eth netwerk naar uniswap gestuurd maar daar kan ik niks mee. Gelezen dat het wrapped eth moet zijn dus stukje daar in omgezet. Maar wat ik ook doe, mn arbitrum of eth weer terugsturen geeft ie bijvoorbeeld 0,32$ gas fee maar zegt ie bij alles dat ik niet genoeg ETH heb. Terwijl ik veel meer dan die waarde aan ETH heb. Wat kan ik doen om ook maar iets om te zetten of terug te sturen naar exchange wallets op Finst of Bitvavo?? want ik krijg deze foutmelding wat ik ook doe.

Ik had hetzelfde een tijd terug.
Is uiteindelijk via de laptop wel gelukt.
Geen idee waarom ben sowieso geen held in andere chains of bridgen :')

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:10

BeyondThunder

Lost Lightning

@VincentB93 Wrapped ETH voor gas?
Volgens mij heb je op Arbitrum eth nodig voor gasfee, geen weth

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:38
[...]

Wellicht een wat meer gangbare wallet als Rabby of MetaMask gebruiken en dan via de browser.

• Kol Nedra
mwa aangepast

[ Voor 91% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2024 21:06 ]

nothing stops this train

• Alpina
Bij gebrek aan AI topic.

Je coins gaan lekker @zwembroek

Strijder.

• jvel92
Alpina schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:08:
Bij gebrek aan AI topic.

Je coins gaan lekker @zwembroek

Strijder.
In het kader van AI is Prime ook wel een interessante. AI + Gaming narratief. Binnenkort komen ze komen ze met een AI project Wayfinder en 45% van de token supply gaat richting de Prime holders.

• Kol Nedra
boden gaat zo weer voor nieuwe ATH poging :D

nothing stops this train

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:12
Zo jammer dat er nog steeds zoveel geld in memes word gepompt met zero use case, doet mijn crypto hartje pijn ik zie veel liever een hoop echte alts knallen

Wen alt season? O+

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

Mooi man. Nog maar x10 en dan kan ik mijn fluf dumpen d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

25 jaar voor SBF!

Nu die kutvloggers nog!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvDlpF_VrE7vJrd9Vt9gxs5nbdk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/txT6F3IXNaDGkXZ3tiANc03M.jpg?f=user_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:40

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• FrambozenTaart
  • Niet online

• VincentB93
jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:57:
[...]

Wellicht een wat meer gangbare wallet als Rabby of MetaMask gebruiken en dan via de browser.
Gouden tip, dank allen! In metamask kon ik bridgen maar wat een gezeik en wat een gasfeest *O* . Eenmaal op arbitrum netwerk wel goedkoop. Ga nooit meer uniswap gebruiken maar houd het bij DEX'jes.

• FrambozenTaart
  • Niet online
VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:56:
[...]

Gouden tip, dank allen! In metamask kon ik bridgen maar wat een gezeik en wat een gasfeest *O* . Eenmaal op arbitrum netwerk wel goedkoop. Ga nooit meer uniswap gebruiken maar houd het bij DEX'jes.
* FrambozenTaart weet dat uniswap ook een DEX is. VluggejapieB lacht, en voelt zich minder boomer.

• VincentB93
FrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:58:
[...]

* FrambozenTaart weet dat uniswap ook een DEX is. VluggejapieB lacht, en voelt zich minder boomer.
Voor B93 geen boomer-friendly DEX blijkbaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_vl4vg-bd41qScuTODqSHrKGK4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E2ZLb5qoMK5U5ydPqCjrkquH.jpg?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:43

knakworst

Get more sats!

[...]

Je hebt Arbitrum op het Arbitrum netwerk. Een Layer 2 op ethereum. Om daar iets mee te doen, heb je dus ook ethereum op die layer nodig. Die heb je niet. Alleen native ethereum. Je Arbitrum zit dus vast. Je moet dus ethereum over het arbitrum netwerk naar je wallet sturen.

Maar dan kun je nog steeds geen ROOT kopen >:)

Voor root moet je gewoon smerig veel ethereum hebben op het native netwerk, dan kun je die lekker swappen naar root.

Of je kan het allemaal vergeten en gewoon BTC kopen :F

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:43

knakworst

Get more sats!

Pinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:29:
Zo jammer dat er nog steeds zoveel geld in memes word gepompt met zero use case, doet mijn crypto hartje pijn ik zie veel liever een hoop echte alts knallen

Wen alt season? O+
We zitten er al veel te veel in. Wen BTC 420k :?

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqFvvZ12VbmEEeU4COM53HBPP0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DZTxA5qDlruJk7cW1FsIunF6.png?f=user_large

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:27
Taro schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 19:17:
[...]

Nee, vandaag geliquideerd zie ik. Maar het ging gelukkig niet om een groot bedrag :)

Gelukkig maar wat "dust" dus. Ik vond de dump overigens wel apart. Verwacht veel van TAO omdat het zo nauw verweven is met ETH. Een goede mogelijkheid om opnieuw long te gaan :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ScuL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:07:
[...]

Gelukkig maar wat "dust" dus. Ik vond de dump overigens wel apart. Verwacht veel van TAO omdat het zo nauw verweven is met ETH. Een goede mogelijkheid om opnieuw long te gaan :)
Ik heb een mooi zakje met TAO en zit dus eigenlijk spot long. Van mij mag die vertrekken.

• jvel92
Pinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:29:

Wen alt season? O+
De use case van alt's en memes is om meer BTC en ETH te vergaren of om je arm te maken.

Hoeveel mensen maken hier nou daadwerkelijk gebruik van de service/product/use case dat een alt coin te bieden heeft? Behalve dan wellicht de betreffende token te staken. Maar vaak staat het gewoon op een willekeurige exchange.

Er zijn echt maar weinig alt's die daadwerkelijk een Product-Market fit hebben weten te vinden voor de langere termijn. Maar dat is helaas geen garantie op succes voor de token. Kijk bijvoorbeeld naar Link.

• Kol Nedra
klopt, alts is voor traden, de winst gaat ook naar Bitcoin hiero :)
oke op Solana DEX zit de winst in SOL (voor nu)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2024 22:12 ]

nothing stops this train

• Alpina
Kol Nedra schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:12:
klopt, alts is voor traden, de winst gaat ook naar Bitcoin hiero :)
oke op Solana DEX zit de winst in SOL (voor nu)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxeyHtqx-rqnQXWVYT05MMB1oFM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HAcZAZU2HPKnFsMud5Kxz8io.gif?f=user_large

• Nopheros
jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:11:
[...]

De use case van alt's en memes is om meer BTC en ETH te vergaren of om je arm te maken.

Hoeveel mensen maken hier nou daadwerkelijk gebruik van de service/product/use case dat een alt coin te bieden heeft? Behalve dan wellicht de betreffende token te staken. Maar vaak staat het gewoon op een willekeurige exchange.

Er zijn echt maar weinig alt's die daadwerkelijk een Product-Market fit hebben weten te vinden voor de langere termijn. Maar dat is helaas geen garantie op succes voor de token.
Beetje jammer van ETH in die eerste zin maar verder eens.

• Kol Nedra
Nopheros schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:14:
[...]

Beetje jammer van ETH in die eerste zin maar verder eens.
kans is aanwezig dat SOL deze run ETH en BTC outperformen, maar next run is het Bitcoin en wellicht DOT2.0 of de nieuwe Ethereum killer

nothing stops this train

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:17:
[...]

In het kader van AI is Prime ook wel een interessante. AI + Gaming narratief. Binnenkort komen ze komen ze met een AI project Wayfinder en 45% van de token supply gaat richting de Prime holders.
Thanks, wat is de ticker van dat Prime? Zie er meerdere.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:12
Kol Nedra schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:17:
[...]

kans is aanwezig dat SOL deze run ETH en BTC outperformen, maar next run is het Bitcoin en wellicht DOT2.0 of de nieuwe Ethereum killer
Dot 2.0, wordt tijd!

• Kol Nedra
launched naar verwachting 2e kwartaal 2024

nothing stops this train

• jvel92
VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:56:
[...]

Nog een tip: Gebruik een exchange om te bridgen van het ene naar het andere netwerk. Een exchange als ByBit ondersteunt een hoop netwerken. Dit kan je een hoop fees schelen.

Met Uniswap is niets mis. Maar als je dit op Ethereum gebruikt, kan je dit een hoop aan fees kosten.

Maak daarnaast ook gebruik van een DEX aggregator. Die zoekt voor jou op alle DEX'en de meest gunstige route uit. Als je bijvoorbeeld ARB wilt verkopen voor USDC, kan de route ARB -> ETH -> USDC je meer USDC opleveren dan rechtstreeks ARB -> USDC. Dit is afhankelijk van waar de beste liquiditeit zit.

• anti elppa
Kol Nedra schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:17:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1T59DdwQdsXIhCXMnml2sAflk-Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtUXbjNHWZURVpaxhxi3Jio3c_w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uiwD6TSQ4ps5U1xZMRCBcCoL.jpg?f=user_large

• jvel92
Chaes schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:18:
[...]

Thanks, wat is de ticker van dat Prime? Zie er meerdere.
Deze: https://www.coingecko.com/en/coins/echelon-prime

Voor die nieuwe token moet je naar verwachting wel je Prime staken. Maar zelfs als je niet staked kan het interessant zijn, omdat zodra je kunt staken wel wat prijsactie naar boven gaat zien. Want minder supply door staking en fomo.

Zie bijvoorbeeld Mantle de afgelopen dagen.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:30:
[...]

Voor die nieuwe token moet je naar verwachting wel je Prime staken. Maar zelfs als je niet staked kan het interessant zijn, omdat zodra je kunt staken wel wat prijsactie naar boven gaat zien. Want minder supply door staking en fomo.

Thanks!

Al flinke market cap zo te zien. Ga het in de gaten houden :).

• FrambozenTaart
  • Niet online
jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:30:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lDhJyl27WxonkAB7_inv_5ppQ-g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kAaZxJAOkjn1qePilbfkZ8dJ.png?f=user_large

• zwembroek
Astar please go to moon.

• Kol Nedra
LIS/USDT op daily ziet er goed uit, op weekly pas 2e week groen.
LIS zit op NEAR protocol, let's goo! (eigen inleg er al uit gehaald)

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Ja, tis treurig...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• zwembroek
anti elppa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:49:
[...]

het is dat ik niet handig ben met gifjes enzo, maar wie plakt er in die prachtige straal stront ff het logo van PAAL? :> @zwembroek

al gelukt :P

[Afbeelding]
Hahaha zie hem nu pas.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9KmxJZ5BgCNHfXuNZllXn3wnJZk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nID6xJcSmK8HXNjU2HFfgRZ6.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
ScuL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:07:
[...]

In welk opzicht is TAO nauw verweven met ETH?

• zwembroek
Pff ik ben serieus ongeduldig. Maar na zon lange consolidatie periode kan ik gewoon niet dumpen. Die 0.618 fib gaat er echt wel komen. Ik heb drie aankomende projecten op de wenslijst staan. Duurt nog even voordat die lanceren. Maar als Astar tegen die tijd nog hier rondhangt dan zet ik een sell order.

• Kol Nedra
zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:50:
[...]

Pff ik ben serieus ongeduldig. Maar na zon lange consolidatie periode kan ik gewoon niet dumpen. Die 0.618 fib gaat er echt wel komen. Ik heb drie aankomende projecten op de wenslijst staan. Duurt nog even voordat die lanceren. Maar als Astar tegen die tijd nog hier rondhangt dan zet ik een sell order.
blauw logo, blauw logo! dat werkt als een magneet bij die normies die straks komen als BTC 100k staat ;)

nothing stops this train

• zwembroek
Kol Nedra schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:52:
[...]

blauw logo, blauw logo! dat werkt als een magneet bij die normies die straks komen als BTC 100k staat ;)
Volgende maand dus al. Dat geduld kan ik nog wel opbrengen. Eerlijk gezegd ben ik ook ongeduldig met Ethereum aan het worden. Misschien ben ik verpest door die dikke AI gains. AI is gewoon het narratief. Je ziet gewoon dat er heel veel projecten achterblijven. Ik zag al een reactie van @Pinsa voorbij komen van wen altseason. Maar het is al heel lang altseason. Je ziet nu alleen duidelijk waar de hype zit. Ik vraag me ook af of er wel een altseason voor die tokens gaat komen. Atom, Polygon, Cardano, Polkadot etc blijft allemaal achter.

[ Voor 45% gewijzigd door zwembroek op 28-03-2024 23:04 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:04
Taro schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 19:17:
[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NL4Jddk/ewadf.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• zwembroek
Ik ben echt benieuwd wat er morgen gaat gebeuren met de Bitcoin koers.
https://cointelegraph.com...oin-options-expire-friday

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wel mooi hoe dat gegaan is bij Microstrategy.

[ Voor 18% gewijzigd door Darrell op 28-03-2024 23:17 ]

• Kol Nedra
@4:30 $90 per share B)
had je maar gekocht :Y

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2024 23:40 ]

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:50:
[...]

Ach, het komt vast wel goed. Ik ben zo dom geweest om in die nieuwe staking te trappen. Maar goed, die twee maanden even uitzingen en dan zien we wel weer. Geen nieuwe shitcoins op het oog ook, dus niet in de verleiding om daar mijn zuurverdiende 120% winst in te kieperen ;)

• zwembroek

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:56:
[...]

Volgende maand dus al. Dat geduld kan ik nog wel opbrengen. Eerlijk gezegd ben ik ook ongeduldig met Ethereum aan het worden. Misschien ben ik verpest door die dikke AI gains. AI is gewoon het narratief. Je ziet gewoon dat er heel veel projecten achterblijven. Ik zag al een reactie van @Pinsa voorbij komen van wen altseason. Maar het is al heel lang altseason. Je ziet nu alleen duidelijk waar de hype zit. Ik vraag me ook af of er wel een altseason voor die tokens gaat komen. Atom, Polygon, Cardano, Polkadot etc blijft allemaal achter.
Klopt veel alt coins gaan wel moon, maar de oude garde zoals bv ADA blijven allemaal achter, het woord alt season was een beetje misplaatst en doelde meer op de oldskool coins, ik had me zo ingesteld op bepaalde gains, straks moet ik die meuk voor veel minder verkopen. Normaal gesproken begint alt season toch na dat BTC zijn ATH heeft neergezet dus ook na the halving, waarom zou er dan nu al sprake zijn van altseason?

Overigens lijkt het in deze run of het meeste geld gaat naar dieren met hoeden, kikkers en AI coins…

Baal er ook nog steeds van dat Ik Fetch veel te vroeg verkocht heb en niet een mooie bag had meegenomen naar the bull, heb je nog tips voor AI coins die nog niet over de kop zijn gegaan?

https://coinmarketcap.com/nl/view/ai-big-data/
PAAL is overigens goed geklommen op de ladder

Verder wacht ik gewoon af met de meuk die ik nu heb verkopen of switchen kan altijd nog :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pinsa op 29-03-2024 07:38 ]

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Mijn JUP heeft zelfs beter gepresteerd.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36

St@m

@ Your Service

Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 05:43:
[...]

heb je nog tips voor AI coins die nog niet over de kop zijn gegaan?
Virtu

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 05:43:
[...]

Klopt veel alt coins gaan wel moon, maar de oude garde zoals bv ADA blijven allemaal achter, het woord alt season was een beetje misplaatst en doelde meer op de oldskool coins, ik had me zo ingesteld op bepaalde gains, straks moet ik die meuk voor veel minder verkopen. Normaal gesproken begint alt season toch na dat BTC zijn ATH heeft neergezet dus ook na the halving, waarom zou er dan nu al sprake zijn van altseason?

Overigens lijkt het in deze run of het meeste geld gaat naar dieren met hoeden, kikkers en AI coins…

Baal er ook nog steeds van dat Ik Fetch veel te vroeg verkocht heb en niet een mooie bag had meegenomen naar the bull, heb je nog tips voor AI coins die nog niet over de kop zijn gegaan?

https://coinmarketcap.com/nl/view/ai-big-data/
PAAL is overigens goed geklommen op de ladder

Verder wacht ik gewoon af met de meuk die ik nu heb verkopen of switchen kan altijd nog :)
$AliceAI en $BasedAI misschien ists? Geen financieel advies 😀

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:27

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Kol Nedra
vandaag toch maar werken, when BTC $150k?

nothing stops this train

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:07
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:40:
Moon soon!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:40:
Vrijdag dipdag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Aeronaut
  • Laatst online: 17:43

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Altseason is nog niet echt begonnen. Alleen zie je wel wat het smaak is van deze bullrun.

AI / GPU tokens, SOL/ETH L2 tokens en memecasinos [deze run al erger dan vorige].

Maar alts gaan na halving even bloeden en in Mei nadat BTC consolideert van een nieuwe ATH echt pompen.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Goede vrijdag en Pasen. Verwacht er weinig van. Misschien zondag sats zoeken!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-01 16:39
Pinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:21:
Ik voel me een beetje als Il Capo ik zit nog te wachten op de 50k :F
ik nog op 38k

• Guere
  • Laatst online: 21:38
zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 23:10:
Ik ben echt benieuwd wat er morgen gaat gebeuren met de Bitcoin koers.
https://cointelegraph.com...oin-options-expire-friday
Ben ook benieuwd. Volgens CoinDesk zou settlement om 09:00 (onze tijd) moeten plaatsvinden.

In verleden zijn we wel vaker 'gewaarschuwd' voor grote option expirations, maar soms merk je er nauwelijks wat van. Max pain ligt dus rond de $50.000, maar daar zijn we dus ver van verwijderd.

[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 29-03-2024 08:58 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
Blackrock is hard aan het shillen. Talking about FOMO:

https://www.bnr.nl/nieuws...-af-op-een-pensioencrisis
Doordat de wereld steeds verder vergrijst en meer mensen recht hebben op een pensioen, stevenen we af op een wereldwijde pensioencrisis. Daarvoor waarschuwt Larry Fink, de topman van vermogensbeheerder BlackRock.
Gelukkig zitten wij in Bitcoin en hoeven we ons nergens zorgen over te maken.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:40
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:09:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExMGR2NmI2a3I4M3gxd2V5MWtlcDk1aGs3NWNoanExY2J0MXY2MXl0OSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/4PT6v3PQKG6Yg/giphy.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Egeau
  • Laatst online: 16-01 09:48

[...]

En wonen we in Nederland waar dit probleem niet of nauwelijks speelt.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:37
Weet niet precies wat er met $RIO aan de hand is maar zou ff niet te veel met je stack doen:

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

[...]

Larry Fink is idd gewoon een dikke maxi geworden :P

[ Voor 13% gewijzigd door NeoflexNL op 29-03-2024 09:48 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pinsa
Dan zou ik wachten op de volgende beer dan komt
dat target vanzelf voorbij :)

• Pinsa
zenith schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:04:
[...]

$AliceAI en $BasedAI misschien ists? Geen financieel advies 😀
Based AI op de BNB chain? en nog nergens gelist toch?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:42

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZlkCzby8kX4_n1l18Ci_oilkpWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IZoVOM4K2Obfh9uvagiKY50S.jpg?f=fotoalbum_large

Wen cupcake memecoin bro?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 80 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!