K*t... 679k ipv 420 dus...
[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 28-03-2024 17:10 ]
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 28-03-2024 17:10 ]
Zero.
Zit nog genoeg in de tank. Ik heb hem zelf niet maar 1.618 en 2.618 moet wel lukken bij een normale bull.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Lijkt mij ook. Net ook verse BTC long op VWAP + en mijn support level geopend.zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 17:16:
[...]
Zit nog genoeg in de tank. Ik heb hem zelf niet maar 1.618 en 2.618 moet wel lukken bij een normale bull.
Lul? Dankzij hem konden we iets meer dan een jaar geleden extra goedkoop inkopen..Komt die lul nog goed weg.
Unieke Italiaanse auto jongeh
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
met zo'n "auto" kun je iedere maand wel extra bitcoin kopen. wegenbelasting stuk goedkoper en aangezien je zelf die auto vooruit moet duwen scheelt het ook benzinekosten
nothing stops this train
Ignorance is bliss.Aeronaut schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:52:
[...]
SATS USD
1 SATS 0.000714 USD
Dan moet BTC nog 1400x vanaf dit punt.
1 BTC = 100 Miljoen.
Zie ik in mijn leven niet gebeuren
Ah, DoMiBoCo.pletter schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:12:
Omdat ik morgen vrij ben,en het hier rustig is.[Afbeelding]
🍺🥃👍😋
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kon je daar niet een waarschuwing bij plaatsen? Ik dacht dat we 20 jaar geleden wel klaar waren met teletekst.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:24:
[...]
Kon je daar niet een waarschuwing bij plaatsen? Ik dacht dat we 20 jaar geleden wel klaar waren met teletekst.
Gerapporteerd.
Volgend jaar doe ik met @FrambozenTaart mee aan cocaine snuiven. Want cryptomiljonair enzo.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
het is dat ik niet handig ben met gifjes enzo, maar wie plakt er in die prachtige straal stront ff het logo van PAAL?
[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 28-03-2024 19:05 ]
[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 28-03-2024 19:07 . Reden: Omgekocht ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:58:
@Darrell geaborteerd! Oh nee hmm reportage! Hmm shit, wat was het ook al weer?
Het is dat ik de naam van die nieuwe mod al weer vergeten ben.... maar anders...
Pssst, heb je ook nog een goede tetten gif? Omkoopbaar ben ik zeker
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AQj13wFpvyevrVqqcmBztSvW.gif?f=user_large)
Stack Sats
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nee, vandaag geliquideerd zie ik. Maar het ging gelukkig niet om een groot bedragScuL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 02:23:
@Taro TAO ging flink door het putje, nog steeds long ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/FatiqZ8Qkhj0yZLLAuEWM7PB.png?f=user_large)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ga ik doen, thx.mjjveldt schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:41:
[...]
Even klagen via support, dan krijg je wsl ergens tussen de 20 en 50 usd kfee voor het ongemak.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, wat een &)@:@! platform is dat uniswap of ik ben er niet slim genoeg voor. 1000€ Arbitrum via arbitrum netwerk naar uniswap wallet gestuurd, daar kon ik niks mee doen zonder eth. Dus eth via eth netwerk naar uniswap gestuurd maar daar kan ik niks mee. Gelezen dat het wrapped eth moet zijn dus stukje daar in omgezet. Maar wat ik ook doe, mn arbitrum of eth weer terugsturen geeft ie bijvoorbeeld 0,32$ gas fee maar zegt ie bij alles dat ik niet genoeg ETH heb. Terwijl ik veel meer dan die waarde aan ETH heb. Wat kan ik doen om ook maar iets om te zetten of terug te sturen naar exchange wallets op Finst of Bitvavo?? want ik krijg deze foutmelding wat ik ook doe.
Ik had hetzelfde een tijd terug.VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:20:
[...]
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, wat een &)@:@! platform is dat uniswap of ik ben er niet slim genoeg voor. 1000€ Arbitrum via arbitrum netwerk naar uniswap wallet gestuurd, daar kon ik niks mee doen zonder eth. Dus eth via eth netwerk naar uniswap gestuurd maar daar kan ik niks mee. Gelezen dat het wrapped eth moet zijn dus stukje daar in omgezet. Maar wat ik ook doe, mn arbitrum of eth weer terugsturen geeft ie bijvoorbeeld 0,32$ gas fee maar zegt ie bij alles dat ik niet genoeg ETH heb. Terwijl ik veel meer dan die waarde aan ETH heb. Wat kan ik doen om ook maar iets om te zetten of terug te sturen naar exchange wallets op Finst of Bitvavo?? want ik krijg deze foutmelding wat ik ook doe.
En al deze moeite was om wat ROOT te kopen via uniswap 🙈
Wellicht een wat meer gangbare wallet als Rabby of MetaMask gebruiken en dan via de browser.VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:20:
[...]
[ Voor 91% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2024 21:06 ]
nothing stops this train
In het kader van AI is Prime ook wel een interessante. AI + Gaming narratief. Binnenkort komen ze komen ze met een AI project Wayfinder en 45% van de token supply gaat richting de Prime holders.Alpina schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:08:
Bij gebrek aan AI topic.
Je coins gaan lekker @zwembroek
Strijder.
nothing stops this train
Mooi man. Nog maar x10 en dan kan ik mijn fluf dumpen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:20:
[...]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gouden tip, dank allen! In metamask kon ik bridgen maar wat een gezeik en wat een gasfeestjvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:57:
[...]
Wellicht een wat meer gangbare wallet als Rabby of MetaMask gebruiken en dan via de browser.
* FrambozenTaart weet dat uniswap ook een DEX is. VluggejapieB lacht, en voelt zich minder boomer.VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:56:
[...]
Gouden tip, dank allen! In metamask kon ik bridgen maar wat een gezeik en wat een gasfeest. Eenmaal op arbitrum netwerk wel goedkoop. Ga nooit meer uniswap gebruiken maar houd het bij DEX'jes.
Voor B93 geen boomer-friendly DEX blijkbaarFrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:58:
[...]
* FrambozenTaart weet dat uniswap ook een DEX is. VluggejapieB lacht, en voelt zich minder boomer.
Je hebt Arbitrum op het Arbitrum netwerk. Een Layer 2 op ethereum. Om daar iets mee te doen, heb je dus ook ethereum op die layer nodig. Die heb je niet. Alleen native ethereum. Je Arbitrum zit dus vast. Je moet dus ethereum over het arbitrum netwerk naar je wallet sturen.VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 20:20:
[...]
We zitten er al veel te veel in. Wen BTC 420kPinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:29:
Zo jammer dat er nog steeds zoveel geld in memes word gepompt met zero use case, doet mijn crypto hartje pijn ik zie veel liever een hoop echte alts knallen
Wen alt season?
Gelukkig maar wat "dust" dus. Ik vond de dump overigens wel apart. Verwacht veel van TAO omdat het zo nauw verweven is met ETH. Een goede mogelijkheid om opnieuw long te gaanTaro schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 19:17:
[...]
Nee, vandaag geliquideerd zie ik. Maar het ging gelukkig niet om een groot bedrag
Had er nog wat dust staan, dus ook geen stop loss enzo ingesteld.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb een mooi zakje met TAO en zit dus eigenlijk spot long. Van mij mag die vertrekken.ScuL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:07:
[...]
Gelukkig maar wat "dust" dus. Ik vond de dump overigens wel apart. Verwacht veel van TAO omdat het zo nauw verweven is met ETH. Een goede mogelijkheid om opnieuw long te gaan
De use case van alt's en memes is om meer BTC en ETH te vergaren of om je arm te maken.Pinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:29:
Zo jammer dat er nog steeds zoveel geld in memes word gepompt met zero use case, doet mijn crypto hartje pijn ik zie veel liever een hoop echte alts knallen
Wen alt season?
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2024 22:12 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:12:
klopt, alts is voor traden, de winst gaat ook naar Bitcoin hiero
oke op Solana DEX zit de winst in SOL (voor nu)
Beetje jammer van ETH in die eerste zin maar verder eens.jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:11:
[...]
De use case van alt's en memes is om meer BTC en ETH te vergaren of om je arm te maken.
Hoeveel mensen maken hier nou daadwerkelijk gebruik van de service/product/use case dat een alt coin te bieden heeft? Behalve dan wellicht de betreffende token te staken. Maar vaak staat het gewoon op een willekeurige exchange.
Er zijn echt maar weinig alt's die daadwerkelijk een Product-Market fit hebben weten te vinden voor de langere termijn. Maar dat is helaas geen garantie op succes voor de token.
kans is aanwezig dat SOL deze run ETH en BTC outperformen, maar next run is het Bitcoin en wellicht DOT2.0 of de nieuwe Ethereum killerNopheros schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:14:
[...]
Beetje jammer van ETH in die eerste zin maar verder eens.
nothing stops this train
Thanks, wat is de ticker van dat Prime? Zie er meerdere.jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:17:
[...]
In het kader van AI is Prime ook wel een interessante. AI + Gaming narratief. Binnenkort komen ze komen ze met een AI project Wayfinder en 45% van de token supply gaat richting de Prime holders.
Dot 2.0, wordt tijd!Kol Nedra schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:17:
[...]
kans is aanwezig dat SOL deze run ETH en BTC outperformen, maar next run is het Bitcoin en wellicht DOT2.0 of de nieuwe Ethereum killer
launched naar verwachting 2e kwartaal 2024
nothing stops this train
Nog een tip: Gebruik een exchange om te bridgen van het ene naar het andere netwerk. Een exchange als ByBit ondersteunt een hoop netwerken. Dit kan je een hoop fees schelen.VincentB93 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 21:56:
[...]
Gouden tip, dank allen! In metamask kon ik bridgen maar wat een gezeik en wat een gasfeest. Eenmaal op arbitrum netwerk wel goedkoop. Ga nooit meer uniswap gebruiken maar houd het bij DEX'jes.
Kol Nedra schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:17:
[...]
kans is aanwezig dat SOL deze run ETH en BTC outperformen, maar next run is het Bitcoin en wellicht DOT2.0 of de nieuwe Ethereum killer
Deze: https://www.coingecko.com/en/coins/echelon-primeChaes schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:18:
[...]
Thanks, wat is de ticker van dat Prime? Zie er meerdere.
Thanks!jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:30:
[...]
Deze: https://www.coingecko.com/en/coins/echelon-prime
Voor die nieuwe token moet je naar verwachting wel je Prime staken. Maar zelfs als je niet staked kan het interessant zijn, omdat zodra je kunt staken wel wat prijsactie naar boven gaat zien. Want minder supply door staking en fomo.
Zie bijvoorbeeld Mantle de afgelopen dagen.
jvel92 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:30:
[...]
Deze: https://www.coingecko.com/en/coins/echelon-prime
Voor die nieuwe token moet je naar verwachting wel je Prime staken. Maar zelfs als je niet staked kan het interessant zijn, omdat zodra je kunt staken wel wat prijsactie naar boven gaat zien. Want minder supply door staking en fomo.
Zie bijvoorbeeld Mantle de afgelopen dagen.
nothing stops this train
Ja, tis treurig...zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:42:
Astar please go to moon.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hahaha zie hem nu pas.anti elppa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 18:49:
[...]
het is dat ik niet handig ben met gifjes enzo, maar wie plakt er in die prachtige straal stront ff het logo van PAAL?@zwembroek
al gelukt![]()
[Afbeelding]
In welk opzicht is TAO nauw verweven met ETH?ScuL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:07:
[...]
Gelukkig maar wat "dust" dus. Ik vond de dump overigens wel apart. Verwacht veel van TAO omdat het zo nauw verweven is met ETH. Een goede mogelijkheid om opnieuw long te gaan
Pff ik ben serieus ongeduldig. Maar na zon lange consolidatie periode kan ik gewoon niet dumpen. Die 0.618 fib gaat er echt wel komen. Ik heb drie aankomende projecten op de wenslijst staan. Duurt nog even voordat die lanceren. Maar als Astar tegen die tijd nog hier rondhangt dan zet ik een sell order.
blauw logo, blauw logo! dat werkt als een magneet bij die normies die straks komen als BTC 100k staatzwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:50:
[...]
Pff ik ben serieus ongeduldig. Maar na zon lange consolidatie periode kan ik gewoon niet dumpen. Die 0.618 fib gaat er echt wel komen. Ik heb drie aankomende projecten op de wenslijst staan. Duurt nog even voordat die lanceren. Maar als Astar tegen die tijd nog hier rondhangt dan zet ik een sell order.
nothing stops this train
Volgende maand dus al. Dat geduld kan ik nog wel opbrengen. Eerlijk gezegd ben ik ook ongeduldig met Ethereum aan het worden. Misschien ben ik verpest door die dikke AI gains. AI is gewoon het narratief. Je ziet gewoon dat er heel veel projecten achterblijven. Ik zag al een reactie van @Pinsa voorbij komen van wen altseason. Maar het is al heel lang altseason. Je ziet nu alleen duidelijk waar de hype zit. Ik vraag me ook af of er wel een altseason voor die tokens gaat komen. Atom, Polygon, Cardano, Polkadot etc blijft allemaal achter.Kol Nedra schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:52:
[...]
blauw logo, blauw logo! dat werkt als een magneet bij die normies die straks komen als BTC 100k staat
[ Voor 45% gewijzigd door zwembroek op 28-03-2024 23:04 ]
Taro schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 19:17:
[...]
Nee, vandaag geliquideerd zie ik. Maar het ging gelukkig niet om een groot bedrag
[Afbeelding]
Had er nog wat dust staan, dus ook geen stop loss enzo ingesteld.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 18% gewijzigd door Darrell op 28-03-2024 23:17 ]
Ach, het komt vast wel goed. Ik ben zo dom geweest om in die nieuwe staking te trappen. Maar goed, die twee maanden even uitzingen en dan zien we wel weer. Geen nieuwe shitcoins op het oog ook, dus niet in de verleiding om daar mijn zuurverdiende 120% winst in te kieperenzwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:50:
[...]
Klopt veel alt coins gaan wel moon, maar de oude garde zoals bv ADA blijven allemaal achter, het woord alt season was een beetje misplaatst en doelde meer op de oldskool coins, ik had me zo ingesteld op bepaalde gains, straks moet ik die meuk voor veel minder verkopen. Normaal gesproken begint alt season toch na dat BTC zijn ATH heeft neergezet dus ook na the halving, waarom zou er dan nu al sprake zijn van altseason?zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:56:
[...]
Volgende maand dus al. Dat geduld kan ik nog wel opbrengen. Eerlijk gezegd ben ik ook ongeduldig met Ethereum aan het worden. Misschien ben ik verpest door die dikke AI gains. AI is gewoon het narratief. Je ziet gewoon dat er heel veel projecten achterblijven. Ik zag al een reactie van @Pinsa voorbij komen van wen altseason. Maar het is al heel lang altseason. Je ziet nu alleen duidelijk waar de hype zit. Ik vraag me ook af of er wel een altseason voor die tokens gaat komen. Atom, Polygon, Cardano, Polkadot etc blijft allemaal achter.
[ Voor 22% gewijzigd door Pinsa op 29-03-2024 07:38 ]
VirtuPinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 05:43:
[...]
heb je nog tips voor AI coins die nog niet over de kop zijn gegaan?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
$AliceAI en $BasedAI misschien ists? Geen financieel advies 😀Pinsa schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 05:43:
[...]
Klopt veel alt coins gaan wel moon, maar de oude garde zoals bv ADA blijven allemaal achter, het woord alt season was een beetje misplaatst en doelde meer op de oldskool coins, ik had me zo ingesteld op bepaalde gains, straks moet ik die meuk voor veel minder verkopen. Normaal gesproken begint alt season toch na dat BTC zijn ATH heeft neergezet dus ook na the halving, waarom zou er dan nu al sprake zijn van altseason?
Overigens lijkt het in deze run of het meeste geld gaat naar dieren met hoeden, kikkers en AI coins…
Baal er ook nog steeds van dat Ik Fetch veel te vroeg verkocht heb en niet een mooie bag had meegenomen naar the bull, heb je nog tips voor AI coins die nog niet over de kop zijn gegaan?
https://coinmarketcap.com/nl/view/ai-big-data/
PAAL is overigens goed geklommen op de ladder
Verder wacht ik gewoon af met de meuk die ik nu heb verkopen of switchen kan altijd nog
https://coinedition.com/5...ise-from-vitalik-buterin/Alpina schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 22:47:
[...]
In welk opzicht is TAO nauw verweven met ETH?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
nothing stops this train
Moon soon!Kol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:40:
vandaag toch maar werken, when BTC $150k?
Vrijdag dipdagKol Nedra schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:40:
vandaag toch maar werken, when BTC $150k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Goede vrijdag en Pasen. Verwacht er weinig van. Misschien zondag sats zoeken!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
ik nog op 38kPinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:21:
Ik voel me een beetje als Il Capo ik zit nog te wachten op de 50k
Ben ook benieuwd. Volgens CoinDesk zou settlement om 09:00 (onze tijd) moeten plaatsvinden.zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 23:10:
Ik ben echt benieuwd wat er morgen gaat gebeuren met de Bitcoin koers.
https://cointelegraph.com...oin-options-expire-friday
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 29-03-2024 08:58 ]
Gelukkig zitten wij in Bitcoin en hoeven we ons nergens zorgen over te maken.Doordat de wereld steeds verder vergrijst en meer mensen recht hebben op een pensioen, stevenen we af op een wereldwijde pensioencrisis. Daarvoor waarschuwt Larry Fink, de topman van vermogensbeheerder BlackRock.
FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:09:
Gelukkig zitten wij in Bitcoin en hoeven we ons nergens zorgen over te maken.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
En wonen we in Nederland waar dit probleem niet of nauwelijks speelt.FrambozenTaart schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:09:
Blackrock is hard aan het shillen. Talking about FOMO:
https://www.bnr.nl/nieuws...-af-op-een-pensioencrisis
[...]
Hi Guys, as mentioned earlier I’ve been hacked by the supposedly urgent need to bridge $RIO off ERC.
— Josh (@JoshTrades_) 29 maart 2024
Below are some details of the scam just so you’re aware.
The blue ticked TG admin in the blue ticked Realio group, of which I’m now blocked from.
I’m now told they only… pic.twitter.com/Q3SGh0tnsg
Larry Fink is idd gewoon een dikke maxi gewordenFrambozenTaart schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 09:09:
Blackrock is hard aan het shillen. Talking about FOMO:
https://www.bnr.nl/nieuws...-af-op-een-pensioencrisis
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door NeoflexNL op 29-03-2024 09:48 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Based AI op de BNB chain? en nog nergens gelist toch?zenith schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 08:04:
[...]
$AliceAI en $BasedAI misschien ists? Geen financieel advies 😀
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq