Ik blijf lekker zitten, want 10k incoming.
Net op een moment dat ETH/BTC op zijn laagste punt staat. Na de halving doet ETH het historisch beter dan Bitcoin. Ik zie nu juist dat een aantal grote traders een deel van hun BTC in ETH omzetten. Maar misschien pakt het goed uit als de ETH ETF wordt afgekeurd.CarpeVentum schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:17:
Na jaren een portefeuille te hebben gehad met 70% ETH, 30% BTC heb ik vanochtend al m'n ETH omgezet naar BTC. Natuurlijk op een matig moment, want dat had al veel eerder gekund en gemoeten. Heb het ETH schip dus verlaten. Beter laat dan nog later dan nooit denk ik.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Uitcashen? Daar hebben we Margot Robbie toch voor?cavemees schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:04:
[...]
Snap dat uitcashen naar de bank niet. Uitcashen doe je toch naar je eigen wallet? Dan af en toe wat naar Nexo verplaatsen en vervolgens je boodschappengeld met de Nexo card uit de muur trekken? Het zal er wel aan liggen dat ik geen tonnen te investeren heb
:strip_exif()/f/image/Ky9QAtX9dArOI4q0lGYi3hpc.jpg?f=fotoalbum_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik wil er juist veel meer geld in pompen maar de ponzi staat te hoog.
Dan maar weer 10% van de hypotheek aflossen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nu mag ETH vertrekken.CarpeVentum schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:17:
Na jaren een portefeuille te hebben gehad met 70% ETH, 30% BTC heb ik vanochtend al m'n ETH omgezet naar BTC. Natuurlijk op een matig moment, want dat had al veel eerder gekund en gemoeten. Heb het ETH schip dus verlaten. Beter laat dan nog later dan nooit denk ik.
Ik snap de gedachte maar ik had dan bijvoorbeeld 80% BTC 20% ETH of 70% BTC 30 % ETH gedaan. Ik had er ook tenminste 1 smerige AI alt bijgedaan. Maar ieder zijn keuze
Volgens mij ziet het er niet goed uit voor de ETH ETF. En ja, ETH/BTC staat laag, maar lager kan altijd. Ik ben niet echt een actieve trader, dus timen is niet echt iets voor mij. Concludeerde vooral dat 70%ETH niet meer goed voelt.zwembroek schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:23:
[...]
Net op een moment dat ETH/BTC op zijn laagste punt staat. Na de halving doet ETH het historisch beter dan Bitcoin. Ik zie nu juist dat een aantal grote traders een deel van hun BTC in ETH omzetten. Maar misschien pakt het goed uit als de ETH ETF wordt afgekeurd.
Haha ja nu deze whale eruit isAlpina schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:26:
[...]
Nu mag ETH vertrekken.![]()
Ik snap de gedachte maar ik had dan bijvoorbeeld 80% BTC 20% ETH of 70% BTC 30 % ETH gedaan. Ik had er ook tenminste 1 smerige AI alt bijgedaan. Maar ieder zijn keuze
[ Voor 27% gewijzigd door CarpeVentum op 28-03-2024 11:28 ]
Die stond tegenover deze vrouw in de filmNeoflexNL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:24:
[...]
Uitcashen? Daar hebben we Margot Robbie toch voor?
[Afbeelding]
Maar ik ga voor Margot ja.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dxa6cuEEMGNuRRPMJPuepmuG.gif?f=user_large)
ETH is sowieso een gure shitcoin...

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5DdoR2xmudj3LJfDAhwo5YfA.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Gewaagd hoor.FrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:26:
Ik wil er juist veel meer geld in pompen maar de ponzi staat te hoog.
Ik zie nu genoeg projecten die in potentie ook nog makkelijk een x10 kunnen doen. Fetch is maar een van de zovelen. Je moet je niet blindstaren op de succesvolle projecten waar je niet in zit. Dat had ik maar heeft geen enkele zin. Iedereen kan er zo 10 opnoemen. Had ik maar Bitcoin gekocht toen het 500 dollar per stuk was en tot vandaag vastgehouden.Pinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:37:
Top alt van deze run moet toch wel dikke vette Fetch zijn, why geen dikke bag ingekocht in de beer
Hoog tijd om 'm nog een keer te kijken begrijp ikAlpina schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:30:
[...]
Die stond tegenover deze vrouw in de film
Maar ik ga voor Margot ja.
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hahaha heeft ie nog een.... wacht, dat wil ik ook. Mijn fiat zit vast in steenFrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:26:
Ik hoef het ook niet via Nexo of de bank te doen. In de bull kunnen we gewoon weer autos en huizen aftikken in sats. Nog een paar runs en het komt binnen bereik... 0.1 coiners unite
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja echt stoer is het niet.
Maar dat hoeft ook helemaal niet, binnen nu en 10 jaar schuldenvrij is hier het plan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/gBCvyHkpuIaYyTveq0Iezt1L.png?f=user_large)
Geeft je ook weer wat financiële ruimte om bijvoorbeeld een dagje minder te werken.
Lekker toch.
Hoef je niet eens voor in crypto te zitten, dat is gewoon een leuke bonus voor extra hoeren en coke als je parttime werkt.
Ik bedoel meer door überhaupt dat woord hier te noemen.FrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:39:
[...]
Ja echt stoer is het niet.
Maar dat hoeft ook helemaal niet, binnen nu en 10 jaar schuldenvrij is hier het plan.
[Afbeelding]
Geeft je ook weer wat financiële ruimte om bijvoorbeeld een dagje minder te werken.
Lekker toch.
Hoef je niet eens voor in crypto te zitten, dat is gewoon een leuke bonus voor extra hoeren en coke als je parttime werkt.
Het woord hypotheek?Wispe schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:39:
[...]
Ik bedoel meer door überhaupt dat woord hier te noemen.Daardoor ging ik van het weekend bijna op Tweakers-vakantie.
Dat is gewoon een percentage eenheid voor je crypto PF toch?
Mijn PF is nu ongeveer 18% hypotheek.
Een mooie balans.
Helaas heb ik wel een armoedig huis, dus echt veel zegt het niet.
When in doubt, zoom out? Op dit punt in 2020, een paar weken voor de halving, stond ETHBTC op 0.025. Deze bear is ETH zo sterk gebleken, dat ETHBTC niet meer serieus onder de 0.05 is gekomen. Ondanks de dikke ETF inflows van BTC de afgelopen maanden. Dat oogt voor mij eigenlijk vrij sterk.CarpeVentum schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:26:
[...]
Volgens mij ziet het er niet goed uit voor de ETH ETF. En ja, ETH/BTC staat laag, maar lager kan altijd. Ik ben niet echt een actieve trader, dus timen is niet echt iets voor mij. Concludeerde vooral dat 70%ETH niet meer goed voelt.
Zelfs als er een totale afwijzing van ETH ETF's zou komen (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt, hooguit wat uitstel), gaat ETHBTC zoals hierboven vermeld na de halving doorgaans up. Dat deed het in de vorige cycle (toen was het narratief nog dat de Merge eindeloos uitgesteld werd) en t.o.v. toen heeft Ethereum er nu bij:
- PoS
- Fee burn
- Groot gebruik L2's
- Restaking
om maar wat te noemen. ETF's zouden daar alleen maar bovenop komen als bonus.
Ik kijk er dus wat anders tegenaan. Nu ETH verkopen voelt voor mij een beetje als BTC op 16K dumpen omdat het naar 12K zou kunnen gaan.
Iedereen volgt zn eigen plan. Leven en laat leven he.
Misschien heeft hij genoeg om binnenkort een auto te kopen of huis af te betalen. Wie weet. Misschien heeft diegene wat meer stabiliteit nodig.
Edit: hoewel ik op dit punt full ETH zou gaan als de keuze tussen btc en eth was. Blijf een altcoiner
Misschien heeft hij genoeg om binnenkort een auto te kopen of huis af te betalen. Wie weet. Misschien heeft diegene wat meer stabiliteit nodig.
Edit: hoewel ik op dit punt full ETH zou gaan als de keuze tussen btc en eth was. Blijf een altcoiner
[ Voor 20% gewijzigd door Aeronaut op 28-03-2024 11:48 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Niet heel veel lagerCarpeVentum schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:26:
[...]
Volgens mij ziet het er niet goed uit voor de ETH ETF. En ja, ETH/BTC staat laag, maar lager kan altijd.
:strip_exif()/f/image/cXjdCHxZxN5hnZPc9VM5nwYi.jpg?f=fotoalbum_large)
Tja. Het enige wat mij opvalt is dat de vraag naar Bitcoin groter en groter wordt, en de supply krimpt.Kambo schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:43:
[...]
When in doubt, zoom out? Op dit punt in 2020, een paar weken voor de halving, stond ETHBTC op 0.025. Deze bear is ETH zo sterk gebleken, dat ETHBTC niet meer serieus onder de 0.05 is gekomen. Ondanks de dikke ETF inflows van BTC de afgelopen maanden. Dat oogt voor mij eigenlijk vrij sterk.
Zelfs als er een totale afwijzing van ETH ETF's zou komen (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt, hooguit wat uitstel), gaat ETHBTC zoals hierboven vermeld na de halving doorgaans up. Dat deed het in de vorige cycle (toen was het narratief nog dat de Merge eindeloos uitgesteld werd) en t.o.v. toen heeft Ethereum er nu bij:
- PoS
- Fee burn
- Groot gebruik L2's
- Restaking
om maar wat te noemen. ETF's zouden daar alleen maar bovenop komen als bonus.
Ik kijk er dus wat anders tegenaan. Nu ETH verkopen voelt voor mij een beetje als BTC op 16K dumpen omdat het naar 12K zou kunnen gaan.
Je hebt in deze space Bitcoin en altcoins, meer niet. Als je ff had opgelet zou je ingezien hebben dat Bitcoin bezig is zich te manifesteren tot een op zichzelf staande assetclass. Nog wel een jonge, dus de kans om te accumuleren is er nog.
De rest zijn simpelweg wegwerp kermis muntjes. Leuk om mee te spelen, dat wel.
Nu kunnen die kermis munten omhoog of omlaag, dus je hebt een punt. Je kunt prima je kermis munten aanhouden om te gokken op een beter moment om deze om te zetten naar de enige cryptografisch versleutelde assetclass ter wereld die er werkelijk toe doet.
Zolang je maar beseft waar je mee bezig bent en je niet laat bedwelmen met hypetermen zoals Restaking en PoS, die ontworpen zijn om jou te misleiden en uiteindelijk als bagholder achter te laten.
Gewoon een tip.
ETH doet het al tijden niet geweldig. Met welk narratief gaat dat nu veranderen?
De Dencun upgrade is geweest, heeft niks gedaan. Blackrock die Ethereum heeft uitgekozen als RWA platform heeft niet tot een pump geleid. De verwachte goedkeuring van een ETF is naar beneden gegaan. Naast de gebruikelijke concurrentie van L1's (dit keer groter dan ooit) is deze run voor het eerst ook concurrentie uit eigen hoek, namelijk de L2's.
Het oude verhaal van Ethereum gaat straks wel weer harder omhoog dan Bitcoin. Ben ik niet zo zeker van dit keer. Maar wie weet
De Dencun upgrade is geweest, heeft niks gedaan. Blackrock die Ethereum heeft uitgekozen als RWA platform heeft niet tot een pump geleid. De verwachte goedkeuring van een ETF is naar beneden gegaan. Naast de gebruikelijke concurrentie van L1's (dit keer groter dan ooit) is deze run voor het eerst ook concurrentie uit eigen hoek, namelijk de L2's.
Het oude verhaal van Ethereum gaat straks wel weer harder omhoog dan Bitcoin. Ben ik niet zo zeker van dit keer. Maar wie weet
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het hondje gaat weer hard, zeg.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:55:
ETH doet het al tijden niet geweldig. Met welk narratief gaat dat nu veranderen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bRW8QGdp4WXrHqvhCPSIGubm.jpg?f=user_large)
FrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:43:
[...]
Het woord hypotheek?
Dat is gewoon een percentage eenheid voor je crypto PF toch?
Mijn PF is nu ongeveer 18% hypotheek.
Een mooie balans.
Helaas heb ik wel een armoedig huis, dus echt veel zegt het niet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8pSES99btFBIOVRyZ0BWzxdA.jpg?f=user_large)
Pijnlijk accuraat.
Nu nog ff timen wanneer ik mijn 3 Dogecoin en 0.0000069 Bitcoin omzet.
71k babe?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:55:
:strip_exif()/f/image/EBK3ob797qcYAdNi4InaFLaE.jpg?f=fotoalbum_large)
De altcoin cowboys zijn hardleers, maar de meesten in dit topic maken nog steeds winst op alts dus je kunt het ze ook niet kwalijk nemen. En we moeten ook niet vergeten dat 99,99% van de mensen hier wel eens in een zwak moment een zak alts hebben gekocht. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.FrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:53:
[...]
Tja. Het enige wat mij opvalt is dat de vraag naar Bitcoin groter en groter wordt, en de supply krimpt.
Je hebt in deze space Bitcoin en altcoins, meer niet. Als je ff had opgelet zou je ingezien hebben dat Bitcoin bezig is zich te manifesteren tot een op zichzelf staande assetclass. Nog wel een jonge, dus de kans om te accumuleren is er nog.
De rest zijn simpelweg wegwerp kermis muntjes. Leuk om mee te spelen, dat wel.
Nu kunnen die kermis munten omhoog of omlaag, dus je hebt een punt. Je kunt prima je kermis munten aanhouden om te gokken op een beter moment om deze om te zetten naar de enige cryptografisch versleutelde assetclass ter wereld die er werkelijk toe doet.
Zolang je maar beseft waar je mee bezig bent en je niet laat bedwelmen met hypetermen zoals Restaking en PoS, die ontworpen zijn om jou te misleiden en uiteindelijk als bagholder achter te laten.
Gewoon een tip.
Over enkele jaren zijn we hopelijk verlost van dit clowneske fenomeen dat we alts noemen.
Alts spelen op slimme manier in op de digitale mogelijkheden die we tegenwoordig hebben en de "get rich quick" mentaliteit die met name onder veel jongeren heerst. Ga er maar aan staan, studieschuld van 50K, koophuis financieel volledig buiten bereik, je pretpakket studie levert je maandelijks niet zoveel op als je had gedacht. Dan wil je wel een gokje wagen, wat heb je te verliezen. Makkelijk kanonnenvoer voor ervaren traders die er met het grootste deel van de winst vandoor gaan. En dan heb je nog zoiets als Twitter, een eindeloze beerput aan succesverhalen en hype, sommige waarheid maar de meeste gefingeerd.
[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-03-2024 12:54 ]
Sterker nog; ik heb zelf ook genoeg alts. En meer fiat dan crypto.BTC100K2021 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 12:45:
[...]
De altcoin cowboys zijn hardleers, maar de meesten in dit topic maken nog steeds winst op alts dus je kunt het ze ook niet kwalijk nemen. En we moeten ook niet vergeten dat 99,99% van de mensen hier wel eens in een zwak moment een zak alts hebben gekocht. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Over enkele jaren zijn we hopelijk verlost van dit clowneske fenomeen dat we alts noemen.
Alts spelen op slimme manier in op de digitale mogelijkheden die we tegenwoordig hebben en de "get rich quick" mentaliteit die met name onder veel jongeren heerst. Ga er maar aan staan, studieschuld van 50K, koophuis financieel volledig buiten bereik, je pretpakket studie levert je maandelijks niet zoveel op als je had gedacht. Dan wil je wel een gokje wagen, wat heb je te verliezen. Makkelijk kanonnenvoer voor ervaren traders die er met het grootste deel van de winst vandoor gaan. En dan heb je nog zoiets als Twitter, een eindeloze beerput aan succesverhalen en hype, sommige waarheid maar de meeste gefingeerd.
En dan loop ik een beetje sneu de zogenaamde Bitcoin maxi uit te hangen hier.
Gelukkig kan dat gewoon als je een smerige hypocriet bent.
Maakt ook niet uit verder, het hele kapitalistische Westen is 1 grote ponzi.
Tijd voor nukes.
Een zakje PAAL kan er dus nog wel vanaf.FrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:02:
[...]
Sterker nog; ik heb zelf ook genoeg alts. En meer fiat dan crypto.
En dan loop ik een beetje sneu de zogenaamde Bitcoin maxi uit te hangen hier.
Gelukkig kan dat gewoon als je een smerige hypocriet bent.
Maakt ook niet uit verder, het hele kapitalistische Westen is 1 grote ponzi.
Tijd voor nukes.PAAL
Tuurlijk, ik respecteer zijn keuze ook volledig. Ik kijk er zelf anders tegenaan dan hij en deel datAeronaut schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:46:
Iedereen volgt zn eigen plan. Leven en laat leven he.
Ik wil zeker niet beweren dat het een gegeven is dát ETHBTC weer stijgt, alleen schat ik zelf die kans groter in dan een flinke daling, over een aantal maanden bekeken. Een deel van mijn punt was ook dat als je wat uitzoomt en de cycles bekijkt, ETHBTC het deze cycle eigenlijk helemaal niet zo slecht doet: véél minder diep gedaald dan de vorige.Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:55:
Ik denk dat voor de markt juist dát feit al een belangrijk narratief is (niet het enige). Zoals hier vaker wordt aangehaald, gaan vrijwel alle shitcoins na hun ATH door het putje en zien we ze de volgende cycle niet noemenswaardig terug. Als ETH een shitcoin is, is het wel die ene die je met geen mogelijkheid van je zool gepeuterd krijgt, hij weigert los te laten. 'Weer een cycle overleefd en er sterker uitgekomen dan de vorige keer', dat kan voor mensen ook betekenen dat ze het, net als Bitcoin, meer als een veilige haven gaan zien.
Ik verwacht dat Bitcoin het heel goed gaat doen deze cycle en de komende decennia niet weg te denken zal zijn. Ethereum heeft deels een andere use case, maar doordát het voor allerlei dingen gebruikt wordt en hoe het gebruikt wordt, maakt het wel langzaam steeds interessanter als tweede digitale store of value.
Naar mijn idee klopt overigens het beeld dat de L2's concurrentie vormen voor Ethereum L1 niet, waarom denk je dat precies?
Owjee Ingrid is boos !
https://www.ad.nl/utrecht...achtoffer-wordt~a02800b9/
:fill(white):strip_exif()/f/image/zMeSFG44xZ1W8Kna90oRU7SO.png?f=user_large)
Ze heeft wel gelijk , hier opt het werk kreeg ook iedereen dezelfde scam mail. Be Aware.
https://www.ad.nl/utrecht...achtoffer-wordt~a02800b9/
:fill(white):strip_exif()/f/image/zMeSFG44xZ1W8Kna90oRU7SO.png?f=user_large)
Ze heeft wel gelijk , hier opt het werk kreeg ook iedereen dezelfde scam mail. Be Aware.
/f/image/rj8y3zUCgv3hNW1KL5ME3FlL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 61% gewijzigd door Gipsy King op 28-03-2024 13:44 ]
De L1's zijn uiteraard concurrenten. Maar dit was de vorige cycle ook al het geval.Kambo schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:37:
Naar mijn idee klopt overigens het beeld dat de L2's concurrentie vormen voor Ethereum L1 niet, waarom denk je dat precies?
Wat L2's betreft zie ik dit ook als concurrenten omdat elke investering hierin dus niet naar ETH gaat.
Ik heb in mijn shitcoin porto bijvoorbeeld wel Optimism, Polygon en Arbitrum maar geen Ethereum meer.
Een mooi relaas, maar precies hetzelfde geldt voor DOGE. Een coin waarvan de fundamentele elementen letterlijk een meme zijn.Kambo schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:37:
[...]
Tuurlijk, ik respecteer zijn keuze ook volledig. Ik kijk er zelf anders tegenaan dan hij en deel dat
[...]
Ik wil zeker niet beweren dat het een gegeven is dát ETHBTC weer stijgt, alleen schat ik zelf die kans groter in dan een flinke daling, over een aantal maanden bekeken. Een deel van mijn punt was ook dat als je wat uitzoomt en de cycles bekijkt, ETHBTC het deze cycle eigenlijk helemaal niet zo slecht doet: véél minder diep gedaald dan de vorige.
Ik denk dat voor de markt juist dát feit al een belangrijk narratief is (niet het enige). Zoals hier vaker wordt aangehaald, gaan vrijwel alle shitcoins na hun ATH door het putje en zien we ze de volgende cycle niet noemenswaardig terug. Als ETH een shitcoin is, is het wel die ene die je met geen mogelijkheid van je zool gepeuterd krijgt, hij weigert los te laten. 'Weer een cycle overleefd en er sterker uitgekomen dan de vorige keer', dat kan voor mensen ook betekenen dat ze het, net als Bitcoin, meer als een veilige haven gaan zien.
Ik verwacht dat Bitcoin het heel goed gaat doen deze cycle en de komende decennia niet weg te denken zal zijn. Ethereum heeft deels een andere use case, maar doordát het voor allerlei dingen gebruikt wordt en hoe het gebruikt wordt, maakt het wel langzaam steeds interessanter als tweede digitale store of value.
Die is ook niet teruggedipt naar 15 sats en sterker uit voorgaande bull/bear cycle gekomen.
Dat zegt voor mij genoeg. Fundamentele aspecten van altcoins betekenen niets. Helemaal niets. Het is alleen maar hype en speculatie.
Wellicht niet helemaal het juiste topic hier maar merk dat ik overzicht wil hebben van mijn diverse potjes met geld, Coinbase, Degiro, Bitvavo etc. Nu kwam ik Delta tegen met de mogelijkheid om alles te koppelen maar vind dat toch een beetje tricky...... Iemand ervaring mee of zetten jullie alles met de hand erin?
Ik neem eerst een diamant en dan zet ik het er met de hand inmr.DJ95 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:51:
Wellicht niet helemaal het juiste topic hier maar merk dat ik overzicht wil hebben van mijn diverse potjes met geld, Coinbase, Degiro, Bitvavo etc. Nu kwam ik Delta tegen met de mogelijkheid om alles te koppelen maar vind dat toch een beetje tricky...... Iemand ervaring mee of zetten jullie alles met de hand erin?
The only easy day is yesterday.
Ik heb met altijd handmatig gedaan, maar heb nooit klachten gehoord over het werken met api's. Delta is verder wel een prima app.mr.DJ95 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:51:
op gevaar van een dikke crash... Bloody thursday is tot nu toe pas licht rood. verwacht dat al mijn dips van gisteren uiteindelijk in het groen komen
Ah op die manier. Ik heb begrepen dat Ethereum de afgelopen jaren bewust vol heeft ingezet op een L2-gerichte roadmap. L2's worden gezien als dé manier van schalen voor ETH. Wat ik nu zie, pakt dat precies uit zoals de bedoeling was. Meer L2's, meer transacties op L2's, lagere L2 fees sinds Dencun, nóg meer L2 transacties.Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:48:
[...]
De L1's zijn uiteraard concurrenten. Maar dit was de vorige cycle ook al het geval.
Wat L2's betreft zie ik dit ook als concurrenten omdat elke investering hierin dus niet naar ETH gaat.
Ik heb in mijn shitcoin porto bijvoorbeeld wel Optimism, Polygon en Arbitrum maar geen Ethereum meer.
Al die transacties settlen uiteindelijk natuurlijk op ETH L1. Dus de vraag naar ETH blockspace wordt feitelijk alleen maar groter. Je haalde Blackrock al aan, die kozen bewust voor Ethereum om op te BUIDLen, vraag weer iets groter. Ik vermoed dat er nog heel wat grote jongens gaan volgen die rechtstreeks op ETH L1 zullen bouwen, BlackRock toont dat eigenlijk aan. Pure vraag naar blockspace lijkt me ook een essentiële drijver voor de prijs.
Ik zie hier een gezonde synergie tussen L1 en L2's in, die van beide de waarde verhoogt.
Deze tweet beschrijft overigens ook wel een interessante dynamiek op dit vlak, wel even door de schreeuwerige caps heen lezen:
this is the MOST IMPORTANT POST you will ever read on L2s and how they creative MASSIVE value for Ethereum and ETH through relatively inexpensive security from L1:
— DCinvestor (@iamDCinvestor) 27 maart 2024
1) Ethereum makes it cheap for L2s to settle on L1 through blobs in EIP-4844
2) L2 developers work to create highly…
Het is zeker goed voor het gebruik van Ethereum. Het zou denk ik nog beter geweest zijn als de L2's zonder token te werk zouden zijn gegaan, zoals Base. Maar uiteindelijk gaat het zoals altijd om de pegels, en dan ben je gek als je geen eigen token lanceert. Waarmee ze naar mijn idee de taart in kleinere stukjes opdelen. Crypto is voorlopig voornamelijk gedreven door retail dat gewoon snel geld wilt zien. In hun ogen ligt er meer geld in de L2's denk ikKambo schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:25:
[...]
Ah op die manier. Ik heb begrepen dat Ethereum de afgelopen jaren bewust vol heeft ingezet op een L2-gerichte roadmap. L2's worden gezien als dé manier van schalen voor ETH. Wat ik nu zie, pakt dat precies uit zoals de bedoeling was. Meer L2's, meer transacties op L2's, lagere L2 fees sinds Dencun, nóg meer L2 transacties.
Al die transacties settlen uiteindelijk natuurlijk op ETH L1. Dus de vraag naar ETH blockspace wordt feitelijk alleen maar groter. Je haalde Blackrock al aan, die kozen bewust voor Ethereum om op te BUIDLen, vraag weer iets groter. Ik vermoed dat er nog heel wat grote jongens gaan volgen die rechtstreeks op ETH L1 zullen bouwen, BlackRock toont dat eigenlijk aan. Pure vraag naar blockspace lijkt me ook een essentiële drijver voor de prijs.
Ik zie hier een gezonde synergie tussen L1 en L2's in, die van beide de waarde verhoogt.
Deze tweet beschrijft overigens ook wel een interessante dynamiek op dit vlak, wel even door de schreeuwerige caps heen lezen:
[Twitter]
Je kunt bij veel exchanges een read only api account aanmaken... Dan kan Delta alleen maar gegevens ophalen en niks mee doen. Helemaal safe.. of je moet bang zijn dat je data lekt... Dan is het niet safe, maar als je handmatig invoert kan ook je data lekken vanuit Delta.mr.DJ95 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:51:
Moet dit nou? Ik zit net wat te eten...
De .786? Niet enorm raar toch?Oepsje schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:41:
Wat een gek level voor deze zware resistance...
handwerk +1mr.DJ95 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 13:51:
Zoals ik het zie, niet zo gek. Dat hoogste blok begint ergens op 71.2Oepsje schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:41:
Wat een gek level voor deze zware resistance...

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Als het geld dat in L2-tokens stroomt, rechtstreeks uit ETH zou wegvloeien, dan krijg je inderdaad kleinere stukjes taart voor iedereen. Dat is dus de vraag.Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 14:34:
[...]
Het is zeker goed voor het gebruik van Ethereum. Het zou denk ik nog beter geweest zijn als de L2's zonder token te werk zouden zijn gegaan, zoals Base. Maar uiteindelijk gaat het zoals altijd om de pegels, en dan ben je gek als je geen eigen token lanceert. Waarmee ze naar mijn idee de taart in kleinere stukjes opdelen. Crypto is voorlopig voornamelijk gedreven door retail dat gewoon snel geld wilt zien. In hun ogen ligt er meer geld in de L2's denk ik
Het kan ook zijn dat mensen hun shitcoingeld verplaatsen van hondjes, katten, kikkers en lintwormen met of zonder hoedjes naar L2-tokens om daar een gokje te wagen. Dat zou wel een indicatie zijn dat de markt ETH meer in de hoek van BTC schaart, dan in het shitcoincasino. Natuurlijk wil veel retail snel geld zien, maar BTC blijven ze ook kopen terwijl er shitcoins beschikbaar zijn.
Als jouw scenario zich gaat uitspelen, dan zou dat erop duiden dat de markt ETH wel hoofdzakelijk als casinocoin ziet en het de gokkers om het even is of ze ETH danwel L2-tokens kopen.
Vooralsnog blijft ETH aardig in het kielzog van BTC sinds de L2-tokens er zijn en ik had zelf dan verwacht dat we de voorgestelde flow van ETH naar L2-tokens inmiddels al nadrukkelijk hadden teruggezien in de ETHBTC, juist ook vergeleken met de vorige cycle.
Ik vraag me af of je wilt dat mensen de memecoins omzetten naar ETH/L2 tokens. Die meme's zijn tegelijkertijd ook een aardig deel van de "usecase". Dat ben je dan weer kwijt.Kambo schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:23:
[...]
Het kan ook zijn dat mensen hun shitcoingeld verplaatsen van hondjes, katten, kikkers en lintwormen met of zonder hoedjes naar L2-tokens om daar een gokje te wagen. Dat zou wel een indicatie zijn dat de markt ETH meer in de hoek van BTC schaart, dan in het shitcoincasino. Natuurlijk wil veel retail snel geld zien, maar BTC blijven ze ook kopen terwijl er shitcoins beschikbaar zijn.
Opzicht is ETH ten opzichte van Bitcoin niet helemaal rekt gegaan. Maar er zijn een aantal L1's die het de afgelopen periode toch een stuk beter gedaan hebben. We gaan het zienVooralsnog blijft ETH aardig in het kielzog van BTC sinds de L2-tokens er zijn en ik had zelf dan verwacht dat we de voorgestelde flow van ETH naar L2-tokens inmiddels al nadrukkelijk hadden teruggezien in de ETHBTC, juist ook vergeleken met de vorige cycle.
Over shitcoins gesproken, waar verkoopt men tegenwoordig BIFI?
Mijn zakje gaat aardig goed en zou deze ponzi graag verkopen met de tijd, echter heb ik geen idee welke CEX ik kan gebruiken of welke DEX ik kan swappen.
Mijn zakje gaat aardig goed en zou deze ponzi graag verkopen met de tijd, echter heb ik geen idee welke CEX ik kan gebruiken of welke DEX ik kan swappen.
Wacht maar tot morgen vrije val dag
The only easy day is yesterday.
Pingo, Pinsa, whats in a name.Pinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:21:
Ik voel me een beetje als Il Capo ik zit nog te wachten op de 50k
hahaha oja die pingo.......dat was me er ook wel 1 zeg.....man man man, en dan af toen nog a87 in de mix, wat een feest
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Die werd altijd "gehunt"anti elppa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:43:
[...]
en dan af toen nog a87 in de mix, wat een feest

De whales hadden het op zijn longs & shorts gemunt. Er circuleren tot op de dag van vandaag nog altijd tegeltjes met zijn uitspraken.
Edit: Dank @Darrell die was het inderdaad

[ Voor 7% gewijzigd door BootjeVaren op 28-03-2024 15:51 ]
Maaniepuulaasieeee
Staat z'n YT channel nog online overigens?
[ Voor 55% gewijzigd door BootjeVaren op 28-03-2024 15:52 ]
Van @knakworst gepikt. Die had hem gemaakt geloof ik.BootjeVaren schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:50:
[...]
De whales hadden het op zijn longs & shorts gemunt. Er circuleren tot op de dag van vandaag nog altijd tegeltjes met zijn uitspraken.
Edit: Dank @Darrell die was het inderdaad
Nee, content met desinformatieBootjeVaren schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:52:
Maaniepuulaasieeee
nee, hij is door YT gehunt, waardoor stoploss afBootjeVaren schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:52:
Maaniepuulaasieeee
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 28-03-2024 15:54 ]
Absurd eigenlijk dat we dat beetje chillen op 71,5K al normaal vinden.
waar staat je mooBIFI? Want je kan ook dat direct verkopen ipv eerst weer terugclaimen naar native. Optimism kan je wel via defilama je Moo swappenFrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:35:
Over shitcoins gesproken, waar verkoopt men tegenwoordig BIFI?
[ Voor 18% gewijzigd door keepitfrosty op 28-03-2024 16:06 ]
Dat komt omdat we deze run naar 420k gaan. Dan is 71,5k wisselgeld.WhySoSerious schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:55:
Hoorde van de week overigens dat BTC 5mio waard is in 2030.
[ Voor 0% gewijzigd door Bushalte op 28-03-2024 16:03 . Reden: typo ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Vandaag is wel zo'n dag van gewoon op die groene knop drukken en wachten, niks dipdag.
Bitcoin onder de 6 cijfers is gewoon zwaar ondergewaardeerdWhySoSerious schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:55:
Och die Pingo ja..
Kan me nog wel heugen dat ze vol trots vertelde dat ze iemand met een paraplu had toegetakeld. What the fuck was dat ook?
Kan me nog wel heugen dat ze vol trots vertelde dat ze iemand met een paraplu had toegetakeld. What the fuck was dat ook?
NeoflexNL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:02:
Och die Pingo ja..
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yhlzPNh7YjVwLR6opMENaS1J.gif?f=user_large)
Ik meen me zelfs te herinneren dat dat haar buur was die haar wakkermaakte terwijl ze zat in haar voortuin in slaap was gevallen? Ze was in ieder geval niet van suiker.NeoflexNL schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:02:
Och die Pingo ja..
Ga je me nou vergelijken met een vrouw…

Niet veel meegekregen van Pingo maar ik ben haar zeker niet, mijn Bipolaire stoornis is onder controle
Staat momenteel op Ethereum, in de BIFI maxi vault.keepitfrosty schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 15:56:
[...]
waar staat je mooBIFI? Want je kan ook dat direct verkopen ipv eerst weer terugclaimen naar native. Optimism kan je wel via defilama je Moo swappen
Dan heb je een grote zak als je de airdrop (mooBIFI) niet op optimism hebt ontvangenFrambozenTaart schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:10:
[...]
Staat momenteel op Ethereum, in de BIFI maxi vault.
Tnx voor de 1inch tip. Ik laat het nog ff rijpen in de kluis maar als BIFI 80k hit dan is het toch leuk om een deel te cashen.keepitfrosty schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:12:
[...]
Dan heb je een grote zak als je de airdrop (mooBIFI) niet op optimism hebt ontvangenAnders kon je cheap op OP je mooBIFI verkopen. Maar ik vermoed dat 1inch je wel een optie geeft op eth
Er komt een tijd dat een sat een dollar is.
Die dollar ben ik allang sat.knakworst schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:25:
SATS USDknakworst schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:25:
1 SATS 0.000714 USD
Dan moet BTC nog 1400x vanaf dit punt.
1 BTC = 100 Miljoen.
Zie ik in mijn leven niet gebeuren
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Aeronaut schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:52:
[...]
SATS USD
1 SATS 0.000714 USD
1 BTC = 100 Miljoen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 28-03-2024 16:54 ]
Wat ben je pessimistisch.Aeronaut schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:52:
[...]
SATS USD
1 SATS 0.000714 USD
1 BTC = 100 Miljoen.
Voor de FET holders;
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
ja in discussies mbt laag inkopen was ze meestal ook wat licht ontvlambaar zeg maarBootjeVaren schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:05:
[...]
Ik meen me zelfs te herinneren dat dat haar buur was die haar wakkermaakte terwijl ze zat in haar voortuin in slaap was gevallen? Ze was in ieder geval niet van suiker.

Die brandweerman?Wispe schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 17:02:
Sam krijgt 25 jaar celstraf.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!