“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die van mij zijn alvast begonnen..Kol Nedra schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 19:17:
[...]
morgen donderdag dipsdag, dat wordt 62k 👀
Nee dan niet, wil juist LTO Network mainnet. Dat is hun eigen netwerk. Bedankt voor het checken! Stond niet op hun site.Pinsa schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 17:24:
[...]
Jaa dit kan op Bitvavo idd als ERC20, toch maar account aanmaken dan?
My fiat is readyKol Nedra schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 19:17:
[...]
morgen donderdag dipsdag, dat wordt 62k 👀
Geen idee.zenith schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 18:16:
[...]
Alleen web via bybit.nl of kan ik de app nog gewoon gebruiken? 😀
Is het de laatste weken elk uur vragenuurtje ofzo?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 19:41:
[...]
Is het de laatste weken elk uur vragenuurtje ofzo?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4crBqV25H1kKAWItKO5R2GFj.jpg?f=user_large)
De etf inflow is na tijdje weer positief dus zou schaarste in de hand werken en prijs stijgen, de laatste weken tijdens daling was deze negatief en kwamen er meer op de marktNopheros schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 18:47:
[...]
Op de dag grafiek hebben we een lower high neergezet.
[Afbeelding]
YouTube: Michael Saylor: Bitcoin Halving - Bull Run Is Confirmed! BTC Price P...
Helaas trappen er mensen in.
https://www.blockchain.co...Tf6ZopeFMZpt2hEoTYGXqPhJJ
Melding gemaakt van spam en 2 minuutjes later is video dan toch nog weg.
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 27-03-2024 20:19 ]
Daar is die weer, heb ik al vaker gezien.knakworst schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 20:10:
die deepfake scams zien er ook steeds beter uit.
YouTube: Michael Saylor: Bitcoin Halving - Bull Run Is Confirmed! BTC Price P...
Maar dit is ons voorland, best bizar...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vr4fvjUnNKILuRDzV5VO9HqE.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
JUST IN: BlackRock CEO Larry Fink says its Spot #Bitcoin ETF is the fastest growing ETF in history and he's very bullish on $BTC long term. pic.twitter.com/O3gIVir6FT
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 27 maart 2024
nothing stops this train
Die staan ook ff bijna 400% in de plus
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mijn COIN stond op FTXelektriekert schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:29:
Ik had in de dikke beer een paar aandelen van Coinbase gekocht, anderhalf jaar terug ofzo.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
mijn beste aandeel is op dit moment NN GROUP
[ Voor 54% gewijzigd door Kol Nedra op 27-03-2024 21:54 ]
nothing stops this train
(en heb er ook een paar aandelen van bij DEGIRO)
[ Voor 55% gewijzigd door iVibes op 27-03-2024 21:55 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zit ik hier in het ‘zelf beleggen op de beurs’ topic?elektriekert schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:29:
Ik had in de dikke beer een paar aandelen van Coinbase gekocht, anderhalf jaar terug ofzo.

(Heb ze zelf ook opgepikt. Daarna op 130% op de terugtest nog wat bijgekocht. Eigenlijk wel triest dat ik mijn aandelenpotje alsnog ga misbruiken om een crypto aandeel te kopen.
Stack Sats
Prima dividend!Kol Nedra schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:53:
ik heb geen COIN....
mijn beste aandeel is op dit moment NN GROUP
Stovirpi schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:54:
[...]
Zit ik hier in het ‘zelf beleggen op de beurs’ topic?
:strip_exif()/f/image/zL6qFHESd5g4EnQydrJiyBly.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een prachtige chart. Zag net een nieuwsbericht van mensen die repen aan het inslaan zijn
Is meteen aangekomen bij nexo.
[ Voor 21% gewijzigd door Th1x4nG op 27-03-2024 23:19 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Dat ze erom vragen is prima, maar in afwachting daarvan alles disablen is echt niet tof.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik had het bij het juiste eind echter het was me even ontschoten dat het donderdag dumpdag was.
Even een tijdelijke reset om het voormalige ATH weer te hertesten op 69k maar nu zijn we weer op weg omhoog..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wat is er met kucoin?Th1x4nG schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 23:18:
Kucoin maar ff leeggetrokken. Better safe than sorry of zo...
Is meteen aangekomen bij nexo.
Nee, het hypotheken en FIRE topicStovirpi schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:54:
[...]
Zit ik hier in het ‘zelf beleggen op de beurs’ topic?![]()
(Heb ze zelf ook opgepikt. Daarna op 130% op de terugtest nog wat bijgekocht. Eigenlijk wel triest dat ik mijn aandelenpotje alsnog ga misbruiken om een crypto aandeel te kopen.
Was dit niet het Tel topic? Het is dat we enkele nummers herhalen dus men moet beter gaan opletten wie wat en wanneer heeft gepost
[ Voor 99% gewijzigd door MrMrq op 28-03-2024 07:01 ]
Maktub
Wispe schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:06:
[...]
De meest nuttigste post van het topic! Goedemorgen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mhdelBtehnt2NKCmNvXwfagO.jpg?f=user_large)
Maktub
Waar staat de koers als SBM uit de gevangenis loopt? Vanmiddag wordt bekend hoe lang die achter tralies zit.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
(Gevangenisstraflengte in jaren / 5) x 1,000,000Coldcat schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:11:
Wat de koers doet vandaag is 1 ding. Voor de echte voorspellers heb ik een interessantere vraag.
Waar staat de koers als SBM uit de gevangenis loopt? Vanmiddag wordt bekend hoe lang die achter tralies zit.
Fucking zeroColdcat schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:11:
Wat de koers doet vandaag is 1 ding. Voor de echte voorspellers heb ik een interessantere vraag.
:strip_exif()/f/image/w593p1gPUqCojDuEGMrADmCq.jpg?f=fotoalbum_large)
Same, zak gekocht rond de $55.elektriekert schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 21:29:
Mijn beste aandelen trade ooit.
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 28-03-2024 07:24 ]
Zou mooi zijn als ze hem tot het jaar 2140 vasthouden, gewoon symbolisch jaartal als de laatste Bitcoin gemined wordt.Coldcat schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:11:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
hahahaha heerlijk, en zo ongekend waar ook.tomtom901 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:22:
Goedemorgen! Zal zo eens de charts afstoffen.
@anti elppa - deze is voor jou
[YouTube: Lil Bubble - When Moon? (Mad World - Bitcoin Parody)]
Prachtig dat we aan het einde ook onze gruwelijk shitcoin shiller carlos van bitconnect nog ff horen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 28-03-2024 07:33 ]
Plak deze ook op een badge alvast : FWIFanti elppa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:27:
[...]
hahahaha heerlijk, en zo ongekend waar ook.
Prachtig dat we aan het einde ook onze gruwelijk shitcoin shiller carlos van bitconnect nog ff horen
:strip_exif()/f/image/uHqDQRZWlGEywjpF7Gbmg0hV.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/s/0EVN1jIco2
Ik begon dit soort posts in mijn feed te krijgen op Reddit. Misschien klopt er niks van, maar geen zin in gedoe.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Even klagen via support, dan krijg je wsl ergens tussen de 20 en 50 usd kfee voor het ongemak.Taro schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 23:32:
Krijg ineens een melding dat mijn Kraken Pro account opnieuw geverifieerd moet worden incl. 5 vragen over mijn totale vermogen, pf waarde en kan nu niets meer doen behalve afwachten. Dat is lekker, wilde net weer wat naar de Ledger sturen...
Dat ze erom vragen is prima, maar in afwachting daarvan alles disablen is echt niet tof.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
gisteren plukje Solama gekocht en dit plukje zojuist weer verkocht, prima rendement tijdens nachtje slapen 😉
ik zie shitcoins als een soort "longpositie" innemen met leverage, maar ipv gedoe met stoploss en ook dat je niet geliquideerd kan worden een prima gevoel.
leuke is als je er flink naast zit ben je bagholder for life dus heb je altijd een leuke token in bezit voor de herinneringen 😂
[ Voor 54% gewijzigd door Kol Nedra op 28-03-2024 07:47 ]
nothing stops this train
Heb deze vragen ook gehad paar maanden terug. Was wel vrij snel in orde.Taro schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 23:32:
Krijg ineens een melding dat mijn Kraken Pro account opnieuw geverifieerd moet worden incl. 5 vragen over mijn totale vermogen, pf waarde en kan nu niets meer doen behalve afwachten. Dat is lekker, wilde net weer wat naar de Ledger sturen...
Denk dat ik het nu net ga redden:
:strip_exif()/f/image/5anxhKdSAY1qlMcdctZyeiQE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Alpina op 28-03-2024 07:55 ]
Eigenlijk zijn al die nieuwe meme coins gewoon NFTs waar je met meerdere personen op kan speculeren.Gipsy King schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 07:34:
[...]
Plak deze ook op een badge alvast : FWIF
[Afbeelding]
Je pakt een meme (frog), plakt er wat andere eigenschappen aan (wif stairway of wif peppers of under bridge) en hop, weer een nieuwe ponzi.
Het leuke is dat ze daardoor zo snel verwateren en sterven dat de echte gains er vanaf slijten én het risico stijgt. Net als NFTs zelf.
Maktub
Wel een mooi groen dagje, maar toch minder dan vantevoren gehoopt. Fidelity viel na 2 mooie dagen fiks tegen met slechts 1.5 miljoen net inflow, gelukkig had Blackrock 325 miljoen net inflow. Totale net inflow gisteren van 243 miljoen (3.500 BTC).Blik1984 schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 23:46:
Wordt weer een mooi groen ETF-dagje. Grayscale 300m outflow, maar ARKB (nee, geen Fidelity of Blackrock) baart opzien met ruim 200m net inflow. Aangezien Blackrock en Fidelity nog moeten binnenkomen wordt dit morgen lekker wakker worden
Wat ik wel opvallend is dat iBIT, FBTC en nu ook ARKB regelmatig stuivertje wisselen. Als de een veel inflows heeft is dat bij de ander vaak een stuk lager. "Koop jij vandaag, dan koop ik morgen weer"Blik1984 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 08:23:
[...]
Wel een mooi groen dagje, maar toch minder dan vantevoren gehoopt. Fidelity viel na 2 mooie dagen fiks tegen met slechts 1.5 miljoen net inflow, gelukkig had Blackrock 325 miljoen net inflow. Totale net inflow gisteren van 243 miljoen (3.500 BTC).
Ook moeten we niet onderschatten dat op GBTC na eigenlijk alleen maar inflows hebben gehad. Er zijn geen sellers, enkel buyers.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 28% gewijzigd door Domino op 28-03-2024 08:51 ]
2$ getikt, whales hebebn stoploss gehunt tot 1.50 (live gezien) gestabiliseerd op 1.60. Kan misschien nog een trede omlaag naar 1.40 als er geen koopdruk is… hoewel we naar 1.50 zijn gewickt en de koopdruk zeker aanwezig wasAeronaut schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:13:
heuy.. volgende exchange komt beschikbaar over 2 uur. had het langer voor CB only verwacht, maar XT en CoinEx was ook relatief vroeg bij, alleen volume en orderboeken was om te huilen. uniswap doet het beter.
Bitget Will List Aerodrome (AERO).
Edit1:
Bitmart klopt ook aan en gaat over 45 min los.
BitMart Will List Aerodrome Finance($AERO)
Was de eis 1.50 tikken?
Edit2:
Gate.io meldt zich voor over 1.5h
Gate.io blokkeert NL IP's
Gate.io will list Aerodrome (AERO)
Maar dan.
Volgende listing:
Crypto.com App Lists Aerodrome Finance (AERO)
knakworst schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:10:
BTC strong. Vandaag heeft fud geen zin.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eo2eeNp4aqekU55gBotU9qrk.jpg?f=user_large)
Wat we gewoon moeten aanhouden: er is elke dag continu een inflow naar de ETF's. Als Grayscale straks klaar is, en na de halving, inclusief HK etf's... je raadt het al.Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 08:35:
[...]
Wat ik wel opvallend is dat iBIT, FBTC en nu ook ARKB regelmatig stuivertje wisselen. Als de een veel inflows heeft is dat bij de ander vaak een stuk lager. "Koop jij vandaag, dan koop ik morgen weer"
Ook moeten we niet onderschatten dat op GBTC na eigenlijk alleen maar inflows hebben gehad. Er zijn geen sellers, enkel buyers.
There is simply not enough bitcoin!
En dat het vandaag donderdag is.keanu_ schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:27:
[...]
Wat we gewoon moeten aanhouden: er is elke dag continu een inflow naar de ETF's. Als Grayscale straks klaar is, en na de halving, inclusief HK etf's... je raadt het al.
There is simply not enough bitcoin!
Waar komt de "dip donderdag" vandaan eigenlijk?
Ja, hoi, ubern00b hier
Dalende koersen. Bijna altijd op donderdag.juiced01 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:36:
[...]
Ja, hoi, ubern00b hier
Iets met garanties uit de toekomst bieden geen resultaat in het verleden.Darrell schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:48:
[...]
Uitgerekend vandaag niet na voorgaande 100 donderdagen wel.
Een trend is een trend ...totdat die gebroken wordt.Darrell schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:48:
[...]
Zelfs donder-dipdag gaat er ooit een keer aan.
Dan hebben we ook nog maandag maandag.Darrell schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:48:
[...]
oh dat was in de bear en eerste paar maanden na de bodem toch wel een opvallend iets. verder niet ergens op gebaseerd.juiced01 schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:36:
[...]
Ja, hoi, ubern00b hier
Hoop het wel, van het weekend ook maar eens eieren gaan verstoppen, zoals je ziet hieronder kan er maar één ei van goud zijnDarrell schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:47:
Zou de paashaas nog een nieuwe ath verstopt hebben dit weekend?
:strip_exif()/f/image/UqC3G10tXe3kYCEAf24lh6RX.jpg?f=fotoalbum_large)
Vorige week ook op donderdag up in ochtend en later op de dag down toch? (Te lui om te zoeken)
Precies dit viel mij ook al op... Het zal vast allemaal op de golfbaan besproken wordenGelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 08:35:
[...]
Wat ik wel opvallend is dat iBIT, FBTC en nu ook ARKB regelmatig stuivertje wisselen. Als de een veel inflows heeft is dat bij de ander vaak een stuk lager. "Koop jij vandaag, dan koop ik morgen weer"
Maar het zijn toch "de klanten" van BlackRock etc die kopen? En niet BlackRock zelf? 😉Gelukszoekr schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 08:35:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zeker. Hopium en natte vingers.
2013 fractal. Vergeet het maar
Moet ik nog 500 dragen wachten???
Jij mag uitcashen na 250 dagen
even opgezocht
3 December. Mooi optijd dat sint een Bitcoin cadeau doet
[ Voor 16% gewijzigd door Aeronaut op 28-03-2024 10:31 ]
Belastingaangifte is weg, maar eens heel precies crypto waardes opgegeven want ik ga ervanuit dat we dit jaar of volgend jaar telefoontjes krijgen van de enorme overboekingen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hoop dat bank je belt, BD vraagt niet veel zolang je correct opgeeft en matcht met de bank (mits al op bank) cryptovermogen is eerlijkheid vooralsnogJoebarRC schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:46:
Zijn er vandaag nog exchanges die een SEC rechtszaak krijgen of kunnen we een normale (dip)dag verwachten. Morgen schijnt een mega optie expiratie dag te worden dus ben benieuwd met wat we het weekend ingaan..
Belastingaangifte is weg, maar eens heel precies crypto waardes opgegeven want ik ga ervanuit dat we dit jaar of volgend jaar telefoontjes krijgen van de enorme overboekingen
Hmm misschien zit een tweede vakantie er dan in.Aeronaut schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:30:
[...]
Jij mag uitcashen na 250 dagen
even opgezocht
3 December. Mooi optijd dat sint een Bitcoin cadeau doet
En een keer naar de kapper...
Snap dat uitcashen naar de bank niet. Uitcashen doe je toch naar je eigen wallet? Dan af en toe wat naar Nexo verplaatsen en vervolgens je boodschappengeld met de Nexo card uit de muur trekken? Het zal er wel aan liggen dat ik geen tonnen te investeren hebAeronaut schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:53:
[...]
Hoop dat bank je belt, BD vraagt niet veel zolang je correct opgeeft en matcht met de bank (mits al op bank) cryptovermogen is eerlijkheid vooralsnog

Heeft dat een reden?CarpeVentum schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 11:17:
Na jaren een portefeuille te hebben gehad met 70% ETH, 30% BTC heb ik vanochtend al m'n ETH omgezet naar BTC. Natuurlijk op een matig moment, want dat had al veel eerder gekund en gemoeten. Heb het ETH schip dus verlaten. Beter laat dan nog later dan nooit denk ik.
Iedereen stapt uit de alts! Groepsdruk
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Huh een AI coin?Pinsa schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:37:
Top alt van deze run moet toch wel dikke vette Fetch zijn, why geen dikke bag ingekocht in de beer
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CBCW0caeqNqJiXwPXzPkWD0B.gif?f=user_large)
Dat ik het ETH schip heb verlaten? De verwachtingen ETH/BTC zijn niet zo goed en ik zag mijn significante positie in ETH als risico de komende periode.
Het antwoord op jouw vraag hoe het uberhaupt beter is lijkt me simpel:mannowlahn schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:29:
[...]
ICP heeft wel tech, dat zal ik niet ontkennen ik vraag me alleen af hoe het uberhaupt beter is? Ja distrubuted, nobody gives a fuck om eerlijk te zijn. Het is zoveelste project wat blockchain probeert toe te passen om blockchain uberhaupt een use case te geven. Want die drang is super hoog, maar na guts ticketing kan ik maar weinig noemen waar het een verbeterde oplossing is.
Als je dit leest komt men er achter dat je wel iets met AI kan doen, maar dat het echt achenebbisj zooi is waar je de oorlog niet meer gaat winnen:
https://forum.dfinity.org...rning-on-the-ic/14418/104
Omdat bij ICP alles on-chain draait neem dit de nodige infra en middleware componenten weg wat er voor zorgt dat je veel eenvoudiger je dapp, website, game of AI project kan uitrollen en aanbieden zonder afhankelijk te zijn van de big tech bedrijven en experts vor beheer. In the end dus een goedkopere oplossing en robuust.
Bij alle ander blockchains draaien deze zaken off-chain en wordt er gewerkt met bridges die gevoelig zijn voor hacks ipv Chain-key bitcoin en ckEth.
Eigenlijk zie ik nu voor het eerst in dat er daadwerkelijk utility is omdat de blockchain naar mijn idee nu nuttig wordt toegepast om een soort van crypto-cloud aan te bieden.
Iedereen met ICP token die er op tijd bij is kan dus eigenlijk, door staking, goedkoop en efficiënt zijn oplossing hosten. Dit lijkt me toch een serieuze businesscase die naar de toekomst toe allemaal maar waardevoller wordt naar mate mensen en bedrijven dit gaan inzien.
jazeker, inflatiecorrectie
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!