Blijft mooi dat crypto.Taro schreef op zondag 24 maart 2024 @ 08:39:
Hah, kiek dan @zwembroek, de grote baas is gespot!
[Twitter]
[Afbeelding]
Nou vermoed ik dat OPSec Vitalik ergens tegen kwam en gewoon een foto is gemaakt, maar who cares...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://nos.nl/nieuwsuur/...agen-zo-ging-ftx-failliet
[ Voor 13% gewijzigd door souljah1h op 24-03-2024 09:42 ]
Vechain Vibes, met je ongestreken t-shirtje op zoek naar Vitalik voor een praatje maar vooral een plaatje om de kudde toekomstige bag holders weer tevreden te stellen op korte termijn.Taro schreef op zondag 24 maart 2024 @ 08:39:
Hah, kiek dan @zwembroek, de grote baas is gespot!
[Twitter]
[Afbeelding]
Nou vermoed ik dat OPSec Vitalik ergens tegen kwam en gewoon een foto is gemaakt, maar who cares...
Niet zo zuur ouwe maxi. Bijzonder hoe je dit in het negatieve kan trekken. Toch prachtig dit. Dit is gewoon hoe het werkt en daar kan je alleen maar voordeel uit halen. Zonder kopers en bagholders kan je geen winst maken. Projecten hebben een beetje nietszeggende hype nodig. Ik vind het de charme van crypto.BTC100K2021 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 09:54:
[...]
Vechain Vibes, met je ongestreken t-shirtje op zoek naar Vitalik voor een praatje maar vooral een plaatje om de kudde toekomstige bag holders weer tevreden te stellen op korte termijn.
zwembroek schreef op zondag 24 maart 2024 @ 10:20:
[...]
Niet zo zuur ouwe maxi. Bijzonder hoe je dit in het negatieve kan trekken. Toch prachtig dit. Dit is gewoon hoe het werkt en daar kan je alleen maar voordeel uit halen. Zonder kopers en bagholders kan je geen winst maken. Projecten hebben een beetje nietszeggende hype nodig. Ik vind het de charme van crypto.
:strip_exif()/f/image/JDG2QsCweFle7ltRo3XBogjZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat was weer een schot in de 🌹.
Of dom geluk dat die presale ($0,1) geen rugpull blijkt (afkloppen) binnenkort wel wat winst van tafel denk ik.
nothing stops this train
Komt wel. Maar heeft mijn plannen wel overhoop gegooid. Had die 0.618 fib al lang verwacht. Maar je weet wat er gebeurt als je verkoopt.Kol Nedra schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:24:
ASTR nog lekker saai, kan mij niet indenken dat ie niet moon gaat tijdens de bullrun 👌
Het kan niet snel genoeg gaan inderdaad.Kol Nedra schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:24:
ASTR nog lekker saai, kan mij niet indenken dat ie niet moon gaat tijdens de bullrun 👌
Uhohzwembroek schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:30:
[...]
Komt wel. Maar heeft mijn plannen wel overhoop gegooid. Had die 0.618 fib al lang verwacht. Maar je weet wat er gebeurt als je verkoopt.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Still hodling strong.
Ja ik ook, dus gaat ie niet omhoog.
Als jij nou eens alles verkoopt he, doe je de rest een ontiegelijk plezier.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als @zwembroek z'n zooi er met een marketsell uitgooit staat dat ding gelijk op 6 cent.resusaapje schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:22:
[...]
Ja ik ook, dus gaat ie niet omhoog.
Als jij nou eens alles verkoopt he, doe je de rest een ontiegelijk plezier.
Op papier, helaas, een mogelijk scenario..Urbanus schreef op zondag 24 maart 2024 @ 04:10:
en dan over 4 weken, na alle claims over de Zuid-Chinese-zee en hun rebbel provincie, valt China, Taiwan binnen. Tja, dan is het hek van de dam.Vervolgens valt Noord-Korea, Zuid-Korea aan. VS zegt America First en zitten wij opgescheept met onze Europese Unie. Dan zouden we allemaal liever in goud hebben geinvesteerd. Maar uiteindelijk zal de Btc wel rendateren.
Euro?dirk38 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:44:
Hoe kan de bitcoin prijs bij bitvavo zowat 400 euro hoger zijn dan coinMarketCap en andere Exchanges
Ik zie het niet hoor? Bitvavo 60.482, Bybit 60.527dirk38 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:44:
Hoe kan de bitcoin prijs bij bitvavo zowat 400 euro hoger zijn dan coinMarketCap en andere Exchanges
De rappateur-van-dienst roept op tot een pumpedump?Darrell schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:27:
[...]
Als @zwembroek z'n zooi er met een marketsell uitgooit staat dat ding gelijk op 6 cent.
Gerappateerd! Dubbel!
Daarom be careful what you wish for.Darrell schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:27:
[...]
Als @zwembroek z'n zooi er met een marketsell uitgooit staat dat ding gelijk op 6 cent.
zwembroek schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:30:
[...]
Maar je weet wat er gebeurt als je verkoopt.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xP9Ucji7uDt0PSxx7eChlgxD.gif?f=user_large)
Ben met het maxi been uit bed gestapt. When moon?zwembroek schreef op zondag 24 maart 2024 @ 10:20:
[...]
Niet zo zuur ouwe maxi. Bijzonder hoe je dit in het negatieve kan trekken. Toch prachtig dit. Dit is gewoon hoe het werkt en daar kan je alleen maar voordeel uit halen. Zonder kopers en bagholders kan je geen winst maken. Projecten hebben een beetje nietszeggende hype nodig. Ik vind het de charme van crypto.
Raak ik die troep misschien toch nog een keertje kwijt...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ja ik had het in de gaten.BTC100K2021 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:18:
[...]
Ben met het maxi been uit bed gestapt. When moon?
:{ ²
Mr zwembroek, heb mijn $gpu weer verkocht, mooie winst in 3 dagen tijd. Als die wat lager komt pak ik hem weer op
[ Voor 10% gewijzigd door PHPResource op 24-03-2024 13:38 ]
JaBansheeBoy schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:32:
Jason, de halving komt er aan. Wat zijn de concrete verwachtingen? Gaan we daardoor omhoog of gaan we juist omlaag (sell the news).
Verwijderd
jaBansheeBoy schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:32:
... Gaan we daardoor omhoog of gaan we juist omlaag (sell the news).
Maar zolang genoeg mensen blijven geloven dat het impact heeft op de koers dan zal dat ook gebeuren.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En dus is het wel weer interessant. Klein paradoxje wel.Gelukszoekr schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:46:
Die halving is fundamanteel eigenlijk helemaal niet zo interessant. 94% van alle Bitcoin is reeds in omloop.
Maar zolang genoeg mensen blijven geloven dat het impact heeft op de koers dan zal dat ook gebeuren.
Verwijderd
al die youtube/tg kanalen pumpen dat het wel 5-10x zal gaan. Blijkt straks niet zo te zijn, en weer terug naar 15k?Gelukszoekr schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:46:
Die halving is fundamanteel eigenlijk helemaal niet zo interessant. 94% van alle Bitcoin is reeds in omloop.
De prijs van BTC die je bovenaan op Coinmarketcap ziet wordt berekend op basis van de 'volume gewogen gemiddelde' prijzen van alle verschillende cryptobeurzen. Wil je de prijzen van specifieke beurzen zien dan kijk je bij 'markets'.dirk38 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 12:44:
$2 - $3 soon.zenith schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:33:
[...]
Mr zwembroek, heb mijn $gpu weer verkocht, mooie winst in 3 dagen tijd. Als die wat lager komt pak ik hem weer op
Gelukszoekr schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:46:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LtTLOpOgdHoedRUvU4hE8ZfR.jpg?f=user_large)
Maar hoeveel Bitcoin zijn er daadwerkelijk in omloop? Een aanzienlijk deel is immers gemined in de eerste 5 jaar, en zit nu in wallets (oa van Satoshi zelf) die inmiddels al ruim 10 jaar onaangetast zijn. Het is zeer waarschijnlijk dat de private keys van deze wallets nooit meer gevonden zullen worden (en als dat wel gebeurt is het sowieso voorlopig even over en uit qua dollarwaarde).Gelukszoekr schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:46:
Zo bekeken is het niet zo dat er 94% in omloop is, maar is dat percentage lager.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet echt mogelijk om daar een goed antwoord op te geven. De hoeveelheid Bitcoin op exchanges is gezakt naar iets van 1,7 miljoen dacht ik, het laagste punt in meerdere jaren.Richh schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:10:
[...]
Maar hoeveel Bitcoin zijn er daadwerkelijk in omloop? Een aanzienlijk deel is immers gemined in de eerste 5 jaar, en zit nu in wallets (oa van Satoshi zelf) die inmiddels al ruim 10 jaar onaangetast zijn. Het is zeer waarschijnlijk dat de private keys van deze wallets nooit meer gevonden zullen worden (en als dat wel gebeurt is het sowieso voorlopig even over en uit qua dollarwaarde).
Zo bekeken is het niet zo dat er 94% in omloop is, maar is dat percentage lager.
Maar hoe hoger de prijs van Bitcoin hoe meer Bitcoin miners zullen verkopen waardoor er dus weer meer beschikbaar is.
Als de hoeveelheid Bitcoin op exchanges ooit onder de 1 miljoen komt dan verwacht ik wel nieuwsberichten en gaat de gold Bitcoin rush pas echt los.
bitcoin prijs bij bitvavo staat bij mij nu op 60827 euro bijna 400 hoger dan in de ledger live appiVibes schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:56:
[...]
De prijs van BTC die je bovenaan op Coinmarketcap ziet wordt berekend op basis van de 'volume gewogen gemiddelde' prijzen van alle verschillende cryptobeurzen. Wil je de prijzen van specifieke beurzen zien dan kijk je bij 'markets'.
Nou, dan weet je wat je te doen staat. Google op arbitrage.dirk38 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:21:
[...]
bitcoin prijs bij bitvavo staat bij mij nu op 60827 euro bijna 400 hoger dan in de ledger live app
Hier noemen we dat trouwens arbatrage...

Maar het is zondag dus geen tijd om diep over na te denken.... bieeer bieeeeeerrrr

En tetten...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Op elke exchange wordt de prijs tot stand gebracht door middel van vraag en aanbod op dat specifieke platform. Het kan dus zijn dat daardoor de prijs van Bitcoin per exchange anders is. Je zou hier op kunnen inspelen door arbitrage handel (profiteren van de prijsverschillen) maar dat is voor BTC volgens mij niet echt meer interessant.dirk38 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:21:
[...]
bitcoin prijs bij bitvavo staat bij mij nu op 60827 euro bijna 400 hoger dan in de ledger live app
Ledger gebruikt default de prijzen van CoinGecko, en CoinGecko gebruikt dus weer 'volume gewogen gemiddelde' prijzen van alle verschillende cryptobeurzen. Volgens mij kan je in Ledger Live wel instellen naar welke prijs er wordt gekeken. In het verleden kon dit iig wel, weet niet of dat nog steeds zo is.
edit:
Meestal geldt: des te guurder de exchange, des te groter het prijsverschil....
[ Voor 8% gewijzigd door iVibes op 24-03-2024 14:50 ]
Winst is winst zeggen ze toch?
BTC100K2021 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:18:
[...]
Ben met het maxi been uit bed gestapt. When moon?
:strip_exif()/f/image/CSKAcp7tLmKYAP24VgSzRBec.jpg?f=fotoalbum_large)
Quamfy since '20, chemfy since '23 --- you can't spell crypto without cry
Ik vrees quantumcomputing.Richh schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:10:
[...]
Maar hoeveel Bitcoin zijn er daadwerkelijk in omloop? Een aanzienlijk deel is immers gemined in de eerste 5 jaar, en zit nu in wallets (oa van Satoshi zelf) die inmiddels al ruim 10 jaar onaangetast zijn. Het is zeer waarschijnlijk dat de private keys van deze wallets nooit meer gevonden zullen worden (en als dat wel gebeurt is het sowieso voorlopig even over en uit qua dollarwaarde).
Als je daarvoor vreest is letterlijk het complete versleutelde internet de pineut
Proost.sh4d0wman schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:30:
@Richh
[Afbeelding]
Maar het is zondag dus geen tijd om diep over na te denken.... bieeer bieeeeeerrrr![]()
En tetten...![]()
spoiler:
:strip_exif()/f/image/rQ2lHyYckiaWjpMUyEFF0Vw0.jpg?f=fotoalbum_large)
hahahaah ik stik hier in mijn koffie. Weet je uberhaubt wat private keys zijn?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lees dit eens:anti elppa schreef op zondag 24 maart 2024 @ 15:59:
[...]
hahahaah ik stik hier in mijn koffie. Weet je uberhaubt wat private keys zijn?
Aardig vochtig berichtje als je het mij vraagt.When you transact on a blockchain, your public key is exposed. There's no current reason to hide public keys. The mathematical relationship between private and public keys would take millions of years to solve. Hackers know it's not worth trying.
Theoretically, quantum computers could find your private key from your public key. Many cryptocurrencies, including BTC, ETH, BNB, and DOGE, use the elliptic curve digital signature algorithm (ECDSA). This signing algorithm generates a public key from a private key. The quantum algorithm to find a private key was developed over two decades ago. A sufficiently large quantum computer could fake digital signatures in all blockchains that use the ECDSA. How large is sufficiently large? Experts estimate that 2500-4000 logical Qubits would break ECDSA. Right now, experimental labs have computers using around 50 physical Qubits. It could take 5-10 years until quantum computers become sophisticated enough, so we have some time to upgrade our processes.
The SHA-256 hash function is another crucial building block for many blockchains. It is an algorithm that encrypts blocks, including Bitcoin. While no existing quantum algorithm can solve the SHA-256 hash function, physicists may produce an algorithm to break it in the future.
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 25-03-2024 18:16 ]
prachtig, not gonna happen aankomende 30 jaar. En tegen de tijd dat het in de buurt zou kunnen komen hebben de bitcoin devs allang een update doorgevoerd, geen miner die die nieuwe code niet direct addapt.BansheeBoy schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:21:
[...]
Lees dit eens:
[...]
Aardig vochtig berichtje als je het mij vraagt.
Dat is inderdaad een realistisch probleem.Richh schreef op zondag 24 maart 2024 @ 15:34:
[...]
Als je daarvoor vreest is letterlijk het complete versleutelde internet de pineutzeer, zeer onwaarschijnlijk.
https://www.microsoft.com...rom%20quantum%20computers.
Nogmaals, als SHA256 gebroken wordt gaat de halve digitale wereld zoals we die kennen naar de knoppen. Dat zit overal in, het is zo ongeveer de backbone van versleuteling. Het is niet zo dat Bitcoin de eerste of de enige is die dit wiskundige principe gebruikt.BansheeBoy schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:21:
[...]
Lees dit eens:
[...]
Aardig vochtig berichtje als je het mij vraagt.
Als dat gaat gebeuren, dan zijn de Satoshi wallets echt het laatste waar je je druk over hoeft te maken...
Mocht het ooit daadwerkelijk zover komen (en dat is zoals het er nu uit ziet, echt zeer onwaarschijnlijk)... Maar stel dat het toch gebeurt: dan is het zeer waarschijnlijk dat er tzt andere methoden zullen gevonden zijn die wel het grote boze quantumcomputing kunnen doorstaan. En dan zal men een alternatief implementeren voordat systemen Satoshis wallet kunnen breken.
Niemand met serieuze technische kennis zal zo'n warverhaal opschrijven
ja voor dat Btc gekraakt word, is ongeveer 99% van alles wat encrypted is, wachtwoorden bij banken, enz enz gekraakt. Dan is de hele wereld al zo ongeveer naar de klote.Prozaq schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:32:
[...]
Dat is inderdaad een realistisch probleem.
Nouja je kan je afvragen hoe realistisch het precies is. "Future" is zeer rekbaarProzaq schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:32:
[...]
Dat is inderdaad een realistisch probleem.
Maar ja, mocht het ooit zover komen, dan is dit inderdaad een aanzienlijk groter issue dan de Satoshi wallets haha.
Geen idee natuurlijk hoe realistisch het artikel is, maar wanneer het problematisch wordt hoeft blijkbaar niet heel ver in de toekomst te liggen.Richh schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:36:
[...]
Nouja je kan je afvragen hoe realistisch het precies is. "Future" is zeer rekbaar
Maar ja, mocht het ooit zover komen, dan is dit inderdaad een aanzienlijk groter issue dan de Satoshi wallets haha.
Maar goed, wanneer moon?While a quantum computer of that size and stability may be 5 to 15 years off, cryptographers from around the world are already working to identify new, quantum-safe algorithms.
Tof linkje tegengekomen via Reddit met data.
[ Voor 5% gewijzigd door Th1x4nG op 24-03-2024 16:53 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
*BitcoinenRichh schreef op zondag 24 maart 2024 @ 14:10:
[...]
Alle Bitcoinen worden gretig opgekocht door hebberige geitenponzi boomers.
Ja toch
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
SHA256²⁵⁶Richh schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:35:
[...]
Nogmaals, als SHA256 gebroken wordt gaat de halve digitale wereld zoals we die kennen naar de knoppen. Dat zit overal in, het is zo ongeveer de backbone van versleuteling. Het is niet zo dat Bitcoin de eerste of de enige is die dit wiskundige principe gebruikt.
Als dat gaat gebeuren, dan zijn de Satoshi wallets echt het laatste waar je je druk over hoeft te maken...
Mocht het ooit daadwerkelijk zover komen (en dat is zoals het er nu uit ziet, echt zeer onwaarschijnlijk)... Maar stel dat het toch gebeurt: dan is het zeer waarschijnlijk dat er tzt andere methoden zullen gevonden zijn die wel het grote boze quantumcomputing kunnen doorstaan. En dan zal men een alternatief implementeren voordat systemen Satoshis wallet kunnen breken.
Niemand met serieuze technische kennis zal zo'n warverhaal opschrijvenhet is niets meer dan FUD.
Ik doe m'n best!FrambozenTaart schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:03:
[...]
*Bitcoinen
Alle Bitcoinen worden gretig opgekocht door hebberige geitenponzi boomers.
Ja toch
Wel vaker gepost hier, maar volgens sommige is "Q-day" om de spreekwoordelijke hoek.anti elppa schreef op zondag 24 maart 2024 @ 16:35:
[...]
ja voor dat Btc gekraakt word, is ongeveer 99% van alles wat encrypted is, wachtwoorden bij banken, enz enz gekraakt. Dan is de hele wereld al zo ongeveer naar de klote.
Voor diegene die Quantum Computers interessant vinden in combinatie met Crypto:
Ik snap niet waarom je mij quote bij deze.BeyondThunder schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:05:
[...]
Wel vaker gepost hier, maar volgens sommige is "Q-day" om de spreekwoordelijke hoek.
@Wispe :
[YouTube: Quantum Computing Will Be Bigger Than AI! What You Need To Know!]
Dankzij die thumbnail zakt de moed mij direct al in de schoenen.BeyondThunder schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:05:
[...]
Wel vaker gepost hier, maar volgens sommige is "Q-day" om de spreekwoordelijke hoek.
@Wispe :
[YouTube: Quantum Computing Will Be Bigger Than AI! What You Need To Know!]
Een Sjonnie van middelbare leeftijd met wijdgesperde ogen, een roodgloeiende quantum core, brandende Bitcoinen...
Ik skip hem ff als je het niet erg vindt.

Het komt sommigen ook wel heel goed uit héBeyondThunder schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:05:
[...]
@Prozaq deelde een Microsoft link die het over 5-15 jaar heeft, dat vind ik dan nog een serieuze partij die er wat van vind moet ik zeggen
Ik ook niet, gewoon verkeerd gelezen. Excuses.
hahaAlpina schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:26:
Ja wie is die Guy.
Eén of andere obscure gozert.Alpina schreef op zondag 24 maart 2024 @ 17:26:
Ja wie is die Guy.
Ja ik ook. Krijg er de rillingen vanDarrell schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:09:
Sorry voor de dip, maar ben toch alles maar aan het lozen. Word toch een beetje zenuwachtig van dat kwantum compjuting.
Ze hebben nu de antwoorden. Geeft een leuk beeld van wat de luisteraars verwachten de komende periode
De bull-run lijkt begonnen. Wat wordt de prijs van bitcoin? Onze luisteraars denken $87.560.
— Satoshi Radio (@SatoshiRadioPod) 24 maart 2024
In januari stelden we 30 vragen over cryptocurrency aan onze community. We hebben 600 antwoorden gekregen.
Benieuwd naar de antwoorden? Lees dan snel verder. pic.twitter.com/aGSKCaZPjz
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heb ik ook ingevuld toen.Gelukszoekr schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:15:
Meer mensen hier die een tijdje geleden de vragen van SR hebben ingevuld?
Ze hebben nu de antwoorden. Geeft een leuk beeld van wat de luisteraard verwachten de komende periode
[Twitter]
Beetje lage prijs. Neem je de inflatie mee dan is het helemaal 3x niets...
Zit niet achter een laptop of pc om het even uit te rekenen maar ben wel benieuwd wat hier de gemiddelde verwachting is:Gelukszoekr schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:15:
Meer mensen hier die een tijdje geleden de vragen van SR hebben ingevuld?
Ze hebben nu de antwoorden. Geeft een leuk beeld van wat de luisteraars verwachten de komende periode
[Twitter]
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2223626
Is misschien wel een leuke toevoeging aan de topicstart.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 24-03-2024 19:26 ]
So long as the weekly looks like this - I see no reason to be worried.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 24 maart 2024
Expecting new highs soon. Send it to $100,000.#Bitcoin pic.twitter.com/XrijMcJjxg
Dat BTC uit het driehoekje gebroken is, naar boven.. had ook naar beneden gekund.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
resusaapje schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:08:
Enter meme van hevig zwetend kerel
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DRvwWkLru76VqVx3RIAM3sPP.jpg?f=user_large)
Stack Sats
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
$87560 op 31-12-2024, dat is dan een drop vanaf 420k komendeanti elppa schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:17:
[...]
Heb ik ook ingevuld toen.
Beetje lage prijs. Neem je de inflatie mee dan is het helemaal 3x niets...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
troje schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:24:
kom maar op met die dump, ik heb ook een willekeurig gekozen bedrag op een willekeurig gekozen moment geDCA't.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Beeai1ez3ez8bocdPxOn2mk8.webp?f=user_large)
Waar is de volgende halte?iVibes schreef op zondag 24 maart 2024 @ 20:00:
Nou genoeg getest, ram nu maar eens flink door die 66k heen.... tijd voor een hoger leveltje...
71K USD heb ik mij laten influiten door de koolmees van de buren
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Als we niet terugketsen 66.8k of 68.4k....
ik koop:
BTC, CHAT en LIS
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2024 21:51 ]
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!