[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.225 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:06

resusaapje

h less

Aeronaut schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:52:
[...]

Voor nederland is eigenlijk 30-40x netto inkomen (die je wilt) voldoende om geen fuck meer te doen, maar dat gaat vervelen dus kan die netto inkomen lager en/of minder jaren vooruit kijken.. want aow en pensioen komt er nog op na 67-72 en waarschijnlijk ga je toch ergens partime werken voor wat contact met buitenwereld (burgers flippen ofzo). 2 mil geeft die ruimte al en alles erboven maakt alles leuker.

Ach deze bull of volgende bull. We komen wel daar eventueel
Reken reken... ja nee, deze ronde gaat dat niet lukken.
Reken reken... als ik het deze ronde goed aanpak, dan volgende cyclus goede hoop :9
Reken reken... en nog vóór pensioenleeftijd. Da's alvast fijn om te weten! :)F
En mocht ik er niet van kunnen profiteren, dan hebben mijn erfgenamen alvast even kunnen oefenen met werken voor hun boterham. Ook een waardevolle les voor het schip met crypto komt binnenvaren ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 22:09
Poll: Trezor of Ledger?
Trezor
Ledger
Er bestaan ook andere hoor, namelijk...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406410&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:36
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:39:
Heeft er iemand al eens serieus gekeken naar de Thorchain Saving Accounts?

Thorchain is opgezet door OG - Erik Voorhees. Het begon met een dex waar je direct cross-chain kan traden.

Recent hebben ze een Earn platform gelanceerd. Je kan hier coins wegzetten, en je krijgt in-kind uitbetaald. Daarnaast blijf jij de eigenaar van de keys.

Momenteel 2.5% earn op Bitcoin... tempting...
Thorchain is tijdens de vorige cycle tenminste 2x gehackt: https://rekt.news/leaderboard/

Mijn inziens weegt 2,5% niet op tegen het risico dat je loopt om alles kwijt te raken. Bitcoin is voor mij een asset, die ik veilig wil bewaren. Zonder me zorgen hoeven te maken over hacks en dergelijke. Dat is juist ook de kracht van Bitcoin.

Als je yield wilt, koop dan ETH en ga het staken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Hoe kun je een mening geven als je geen ervaring hebt met de andere?
Ik kies maar Trezor, met als argument omdat ik dat heb... Waarom? Omdat 10 users dat zeiden toen ik vroeg om tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:16
jvel92 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:34:
[...]

Thorchain is tijdens de vorige cycle tenminste 2x gehackt: https://rekt.news/leaderboard/

Mijn inziens weegt 2,5% niet op tegen het risico dat je loopt om alles kwijt te raken. Bitcoin is voor mij een asset, die ik veilig wil bewaren. Zonder me zorgen hoeven te maken over hacks en dergelijke. Dat is juist ook de kracht van Bitcoin.

Als je yield wilt, koop dan ETH en ga het staken.
Ja, ik ben er onderhand ook achter dat je niet eigenaar blijft van de keys, dat is voor mij essentieel.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
mrlemons schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:20:
[...]

Waarom wordt hierover gespeculeerd? Het is al lang bekend wat er gaat komen. Iedereen zal een digitale identiteit krijgen. Browsen en posten zal op de meeste platform met identiteit moeten. We zullen digitale euro's gebruiken en bigtech en banken zullen digitale wallets aanbieden. Je hardware wallet moet worden gekoppeld aan je digitale identiteit, vergelijkbaar met hoe alle gegevens over je hele leven aan elkaar worden gekoppeld. Welkom in een totalitaire surveillancestaat. Achter de schermen wordt eraan gewerkt. Feitelijk gezien kun je nog steeds doen en laten wat je wilt, maar als je wordt betrapt op anonieme transacties, loop je het risico om te worden opgesloten. Om jullie voor te zijn; iemand dit dit wegzet als complottheorie is niet eens naïef, maar ongeïnformeerd.
Knap dat je weet dat het exact zo gaat zijn. Doe mij ook zo'n glazen bol? Weet je toevallig ook de top van btc?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:47
resusaapje schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:29:
[...]

Reken reken... ja nee, deze ronde gaat dat niet lukken.
Reken reken... als ik het deze ronde goed aanpak, dan volgende cyclus goede hoop :9
Reken reken... en nog vóór pensioenleeftijd. Da's alvast fijn om te weten! :)F
En mocht ik er niet van kunnen profiteren, dan hebben mijn erfgenamen alvast even kunnen oefenen met werken voor hun boterham. Ook een waardevolle les voor het schip met crypto komt binnenvaren ;)
Mensen kunnen dromen en dromen kunnen uitkomen.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:45
Wispe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:35:
[...]

Hoe kun je een mening geven als je geen ervaring hebt met de andere?
Ik kies maar Trezor, met als argument omdat ik dat heb... Waarom? Omdat 10 users dat zeiden toen ik vroeg om tips.
Bart van Satoshi radio/ Bitcoin Alpha heeft er een enorme berg gereviewed, volgens mij gratis te zien op joeptoep. Je kan duckduckgo-en en allerlei reviews lezen, sommige betrouwbaarder dan andere, maar ook dat is waardevol. Je kan de eigenschappen naast elkaar zetten en vergelijken, met elkaar en met jouw mening over wat belangrijk is.

Je hoeft niet alles aan te raken om er toch een gefundeerde mening over te kunnen vormen. Sterker nog, in dit geval voegt het eigenlijk een van de, naar mijn mening, minst belangrijke meningen toe, namelijk of hij lekker in de hand ligt of smakelijk oogt.
Dat zou ik toepassen op andere aspecten van je leven 😏

Aanvulling: mijn tip: koop er 2 van verschillende merken en verdeel je spul. Oh, en gebruik een 13e/25e "woord" (goede passphrase, geen gewoon woord) en zet wat afleidingssats op de eerste 12/24

[ Voor 9% gewijzigd door Wiley99 op 23-03-2024 14:45 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
Krijgen jullie ook non stop mails van coinmerce dat je binance funds zijn overgezet?
Ziet er wel legit uit, had daar overigens niks meer staan op wat dust na..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:45
Don Guacamole schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:49:
Krijgen jullie ook non stop mails van coinmerce dat je binance funds zijn overgezet?
Jah ik ook, eentje maar en de 25 beloven ze er nog een. Had gehoopt die dust te kunnen laten staan tot ze weer toegestaan zijn, helemaal niet blij met verplicht overstappen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Ja, stond volgens mij alleen wat dust? Heb zelf geen zin om weer een KYC proces te doorlopen en bij de zoveelste partij mijn gegevens achter te laten. Dus dat blijft waarschijnlijk tot het einde der dagen daar staan.

Waarschijnlijk heeft het hele proces om het te verplaatsen ze meer gekost dan de waarde ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
anti elppa schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:36:
[...]

Knap dat je weet dat het exact zo gaat zijn. Doe mij ook zo'n glazen bol? Weet je toevallig ook de top van btc?
Dus iedereen die meer weet dan jou doe je af als Jomanda. Got it.

Bitcoin kent geen top.

[ Voor 4% gewijzigd door mrlemons op 23-03-2024 15:05 ]

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Krijg je toevallig regelmatig referralinkomsten op Binance? Dat zou het wel verklaren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Gelukszoekr
mrlemons schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 15:00:
[...]

Dus iedereen die meer weet dan jou doe je af als Jomanda. Got it.

Bitcoin kent geen top.
Lul niet zo stom. Bijna alles wat je benoemd is gebaseerd op aannames.

Er is geen wet dat iedereen een digitale identiteit moet hebben. Er is geen wet waar in staat dat browsen en posten met deze identiteit moet. Er is geen wet die digitale wallets verbied. Er is geen wet die zegt dat alles aan elkaar gekoppeld moet worden. Er is geen wet die een celstraf geeft op het doen van een anonieme transactie.

Kan je denken dat dat er allemaal wel gaat komen, en dat heet dan een complottheorie. niks meer in niks minder. je bent ons niks voor, we zijn niet ongeïnformeerd of overdreven naïef. Het enige dat je doet is een potentieel doomscenario bedenken. Knip, onnodig.

[ Voor 2% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 20:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 15:24:
[...]

Lul niet zo stom. Bijna alles wat je benoemd is gebaseerd op aannames.

Er is geen wet dat iedereen een digitale identiteit moet hebben. Er is geen wet waar in staat dat browsen en posten met deze identiteit moet. Er is geen wet die digitale wallets verbied. Er is geen wet die zegt dat alles aan elkaar gekoppeld moet worden. Er is geen wet die een celstraf geeft op het doen van een anonieme transactie.

Kan je denken dat dat er allemaal wel gaat komen, en dat heet dan een complottheorie. niks meer in niks minder. je bent ons niks voor, we zijn niet ongeïnformeerd of overdreven naïef. Het enige dat je doet is een potentieel doomscenario bedenken. Knip.
+100. Bronnen heeft ie ook niet verder. die kan je nog aan het rijtje toevoegen

[ Voor 2% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
https://www.tijd.be/markt...e-belegging/10535029.html

Het valt me op dat De Tijd steeds meer positievere artikels (hier een interview) toelaat over bitcoin

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:37

Darrell

Fiat moonboy

Moon.

Even de vicieuze cirkel van negativiteit hier doorbreken.

[ Voor 85% gewijzigd door Darrell op 23-03-2024 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mathias9956 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 15:31:
https://www.tijd.be/markt...e-belegging/10535029.html

Het valt me op dat De Tijd steeds meer positievere artikels (hier een interview) toelaat over bitcoin
Ook niet zo vreemd als ze de meest bullish Belgische Bitcoiner aan het woord laten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 15:34:
[...]

Ook niet zo vreemd als ze de meest bullish Belgische Bitcoiner aan het woord laten :P
Nee tuurlijk, maar het moet ook nog gepubliceerd worden en dat doen ze wel

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mathias9956 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 15:35:
[...]

Nee tuurlijk, maar het moet ook nog gepubliceerd worden en dat doen ze wel
Mooi artikel verder wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Zit op de 4h nu net tegen een dalende trendlijn aan te tikken. Zou mooi zijn als ie er ff voorbij gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 15:10:
[...]

Krijg je toevallig regelmatig referralinkomsten op Binance? Dat zou het wel verklaren.
Nee, nooit een referral gedaan, maar wel vanuit het ust debacle regelmatig Luna AirDrops gehad, dat was toen een soort van compensatie die zou doorlopen. Al is de nieuwe Luna natuurlijk ook geen reet waard.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Waarom wordt hierover gespeculeerd? Het is al lang bekend wat er gaat komen. Iedereen zal een digitale identiteit krijgen. Browsen en posten zal op de meeste platform met identiteit moeten. We zullen digitale euro's gebruiken en bigtech en banken zullen digitale wallets aanbieden. Je hardware wallet moet worden gekoppeld aan je digitale identiteit, vergelijkbaar met hoe alle gegevens over je hele leven aan elkaar worden gekoppeld. Welkom in een totalitaire surveillancestaat. Achter de schermen wordt eraan gewerkt. Feitelijk gezien kun je nog steeds doen en laten wat je wilt, maar als je wordt betrapt op anonieme transacties, loop je het risico om te worden opgesloten. Om jullie voor te zijn; iemand dit dit wegzet als complottheorie is niet eens naïef, maar ongeïnformeerd.
Ik ben ongeïnformeerd, vermoedde al jaren dat er iets met mij aan de hand was, nu weet ik het eindelijk.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 15:41:
Zit op de 4h nu net tegen een dalende trendlijn aan te tikken. Zou mooi zijn als ie er ff voorbij gaat
Incl. 65.5k graag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bm0OBCf9ga7lJ_z_etebR_MenqY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zpckkee2x9JZhlHVbIsFEdqr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:56
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pJY_6jgAbB9NcuHlRJM3OoDWwYM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vwDfDCzpdvgSmQDqpQafwcG9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Aeronaut schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:39:
[...]

Mensen kunnen dromen en dromen kunnen uitkomen.
Uhhhh…
Daar denkt Marco anders over…

Marco kom er maar in jongen!!!
[YouTube: https://youtu.be/3tcHzIcrdms?si=7iqeER_wCMAVYR6B]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik zou 'm inderdaad liever boven de 65.5k zien (of eigenlijk zelfs 66k als je wicks meerekent).

Funding is verder zeer neutraal, heel klein beetje leverage rond 66k maar niet genoeg om te zeggen dat ze hier actief op gaan jagen. Rond de 68-69k ligt wel behoorlijk veel (ik tel zo'n 1,5 tot 2 miljard):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CVFWx4bzlHjSjGMkd-loXy4E1eA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aw8FBG2HMZuXcPt2haYFM6ne.png?f=user_large

Mochten we die kant op gaan kan het weer snel omhoog schieten. Ik zeg: go for it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat betreft ByBit: https://www.bybit.nl werkt nog niet, ik heb alles nog op https://www.bybit.com staan en gebruik niet de losse ByBit Web 3.0 Wallet (die volgens mij straks niet meer voor NL werkt).

Wat moet ik nou voor de 27e doen: Niets en kan ik er vanaf de 27e via ByBit.nl bij? Of moet ik een en ander even op bijv. de Ledger of andere exchange parkeren en als bybit.nl werkt het daar weer storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Klopt het dat een Ledger wallet nu illegaal is? Kan ik mijn crypto wel nog naar kraken overmaken? En je mag maar max 10k overmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:39:
Wat betreft ByBit: https://www.bybit.nl werkt nog niet, ik heb alles nog op https://www.bybit.com staan en gebruik niet de losse ByBit Web 3.0 Wallet (die volgens mij straks niet meer voor NL werkt).

Wat moet ik nou voor de 27e doen: Niets en kan ik er vanaf de 27e via ByBit.nl bij? Of moet ik een en ander even op bijv. de Ledger of andere exchange parkeren en als bybit.nl werkt het daar weer storten?
Als de Bybit App niet veranderd voor de NL gebruiker dan zal er qua spot toch ook niks verplaatst hoeven worden? Het is maar net hoe je het wilt lezen....

From March 27, 2024, 10AM UTC:
- You will only be able to access products and services on our dedicated website for the Netherlands (https://www.bybit.nl) and will no longer have access to our global platform.
- Access to the Bybit App will remain as usual. For products that are no longer offered, you will receive a pop-up notifying you that the product is not available in your jurisdiction and that you will not be able to place any orders.
- Trade history and P&L for restricted products will only be available on the global platform until March 27, 2024. After this date, you will no longer have access to the global page, nor will you be able to access this information on the new regulated page.

Als ik het goed lees dan moet je alleen jouw Web 3 tokens verplaatsen.

From March 26, 2024, 10AM UTC:
- Any remaining open positions in the affected products and services listed below will be closed.
- You are strongly encouraged to manage and close your open positions before March 26, 2024, 10AM UTC.
- Funds will be returned to your wallet and automatically transferred to the Funding Account under the custody of SATOS B.V.
For users using the Bybit Web3 service, please note that the Bybit Cloud Wallet (previously Bybit Wallet) will not be available to Netherland users after Mar 26, 2024, 10AM UTC.
Users are encouraged to manage assets in their Cloud Wallet using one of the two options below:
1. Transfer them to the Bybit Funding Account. Click here for a guide.
2. Transfer them to the Bybit Keyless Wallet (available only on the Bybit App), Seed Phrase Wallet (available only on the Bybit App), or other third-party wallet of their choice. Click here for a guide.
Any remaining assets in the Cloud Wallet after Mar 26, 2024 will only be available for withdrawal as a form of contractual claim against Bybit.

Maar ik vind het allemaal niet echt duidelijk beschreven.
En zou het toch ook graag zeker willen weten dat je verder niks hoeft te doen voor je spot acocunt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

bones schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 17:01:
Klopt het dat een Ledger wallet nu illegaal is? Kan ik mijn crypto wel nog naar kraken overmaken? En je mag maar max 10k overmaken?
Ja! Inleveren kan nog tot 1 april bij bassie!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHCzn4Iu_jwE1Pn5dXjkwjwSVcA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nx3pGTjQFDKSZvKX27FtyP4v.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Haha ja gaat om een flink bedrag dus knijp hem wel. Maar alles op Kraken zetten lijkt me ook riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dikke weekend pump jonguh !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:30

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als je uitzoomed valt het nog wel mee en nu op een belangrijk punt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AS4EdBOIO5wt4eHCwVXjybwqoW8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YHxibMs0JofuYhic35fBXpeV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-08 16:31
Guere schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:03:
Ik zou 'm inderdaad liever boven de 65.5k zien (of eigenlijk zelfs 66k als je wicks meerekent).

Funding is verder zeer neutraal, heel klein beetje leverage rond 66k maar niet genoeg om te zeggen dat ze hier actief op gaan jagen. Rond de 68-69k ligt wel behoorlijk veel (ik tel zo'n 1,5 tot 2 miljard):

[Afbeelding]

Mochten we die kant op gaan kan het weer snel omhoog schieten. Ik zeg: go for it :)
Sorry voor mijn onwetendheid, maar wat laat deze grafiek exact zien?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
JustRickvD schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 17:50:
[...]

Das een heatmap. Waar lichte kleur verschijnt zit veel liquiditeit. Boven de koers zijn shorts die gesloopt kunnen worden. Onder de koers longs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004

BeyondThunder

Lost Lightning

[...]

MOON!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
[...]
Dit is de Liquidation Heatmap van CoinGlass. Het laat zien op welke niveaus er leverage in de markt zit: daaraan kun je aflezen rond welke waardes je flinke liquidation events kunt verwachten. De koers kan namelijk vrij snel stijgen of dalen zodra er veel shorts of longs rekt gaan.

Daarnaast zitten er veel partijen in BTC die er nogal verzot op zijn om longs of shorts te hunten. Iedere partij weer met hun eigen agenda, maar koersmanipulatie is niets onbekends in crypto :) Het is verre van een exacte wetenschap, maar als je dichtbij niveaus met forse leverage zit, komt het best vaak voor dat hier actief op wordt gejaagd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Nope, dit is vooralsnog een complot theorie, maar wel alvast openbaar gemaakt door enkele EU waarnemers om het plebs bang te maken en om ze geen illusies te maken dat de arme schobbejakken zoals wij van SC, maar enigszins rijk kunnen worden van stacking sats.

Ze worden sowieso al arm als ze niet aan UTXO management hebben gedaan in de toekomst.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
Nee, ik zie dat op Twitter en in berichtgeving een en ander op één hoop wordt gegooid.

De 3k (anoniem) en 10k hebben betrekking op contante betalingen voor commerciële en zakelijk doeleinden.

M.b.t. crypto gaat om "hosted-wallets" zoals een exchange. Volgens mij kun je al vrijwel nergens meer zonder een KYC proces te doorlopen storten, opnemen of handelen.

Je Ledger is een "self-custody" en is nog steeds toegestaan. Het helpt om soms verder te lezen dan alleen de headlines.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 17:59:
[...]

Dit is de Liquidation Heatmap van CoinGlass. Het laat zien op welke niveaus er leverage in de markt zit: daaraan kun je aflezen rond welke waardes je flinke liquidation events kunt verwachten. De koers kan namelijk vrij snel stijgen of dalen zodra er veel shorts of longs rekt gaan.

Daarnaast zitten er veel partijen in BTC die er nogal verzot op zijn om longs of shorts te hunten. Iedere partij weer met hun eigen agenda, maar koersmanipulatie is niets onbekends in crypto :) Het is verre van een exacte wetenschap, maar als je dichtbij niveaus met forse leverage zit, komt het best vaak voor dat hier actief op wordt gejaagd.
Er is ook een kortere uitleg die wel op een tegeltje past.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wIuXHTCKRfC3NxgRaOipBRtQ76A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7WbYW0r5zyaxWdqau7WLnzXz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
Ondertussen in normieland:

Inclusief Van der Poppe die dit ondanks zijn jarenlange ervaring natuurlijk ook niet kon zien aankomen :P

Late to the party en grappig om het einde van de vorige bullrun te posten net als de nieuwe van start gaat. Desondanks prima samenvatting.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
jvel92 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:01:
[...]
De 3k (anoniem) en 10k hebben betrekking op contante betalingen voor commerciële en zakelijk doeleinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5k4zITmT--SzgtQyB0NHXLsLC7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vDh28blvjxX6B216SXzz6t50.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
zeker toevallig $2998 aan ETH fees? :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
hmmm bij Solama is nu stuk rustiger, ik ga dit ''project'' in de gaten houden om te kijken of ze van plan zijn om ze ook op CEXen gaan launchen, het is immers de meest populaire memeoin op Solama toch?

ik bedoel: PEPE (lol die chart) is ook hard gegaan.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Great minds think alike. :) Ik zag hem op Twitter voorbij komen en wilde hem ook posten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Knip, daarvoor is de rapporteer optie.

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 20:29 ]

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Knip, daarvoor is de rapporteer optie.

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 20:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het is zaterdagavond, hopelijk wordt de sfeer hier nog iets beter d:)b

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als ik nog kon leverage traden op ByBit had ik nu een short richting 57k geopend.

Edit: Oh sorry, daar wordt de sfeer vast niet beter van?

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 20:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 20:34:
Als ik nog kon leverage traden op ByBit had ik nu een short richting 57k geopend.

_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1428960661975887876/Tms6XlBg_400x400.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Tijd voor een IPA.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ik trek net een ipa open. Goed voor de sfeer.
Welke shitcoin zal ik nu eens kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuczO8ReBWqnNfUg2p8zeqjn4GA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OcYQBytg7xg1sP1WHTxInBuD.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dit rangen is helemaal niet erg. Het maakt een solide level. Dat is longterm alleen maar beter.

Tevens is het goed omdat het dan weer meer op eerdere cycles lijkt. En daarmee de voorspelbaarheid van de top in theorie beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Ik heb nog een spot leverage draaien die tussen wal en schip is geraakt, kon hem wel openen na de nieuwe regels, maar sluiten kan niet meer 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Een La Chouffe Bok 6666 in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:44
shitcoin loterij gpu iemand namen van het team node.ai erachter? Er zijn hier nogal wat serie-reuzen investeerders van die parel any one info? Niet in whitepaper etc.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukkig, sommigen zijn zo te zien al wat eerder begonnen met het bier :)

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 20:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 15:47
Afbeeldingslocatie: https://forum.blocktrainer.de/uploads/default/original/2X/a/a39cc343bf3630424a487ad46f61650e9a724e9a.jpeg

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Knip

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 21:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zal wel zoiets worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWQQ7Mxgoit6xXvas-I051mV3-g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GWrFztoH2h1wyqxJG7euger5.png?f=fotoalbum_large

De maandelijkse DCA staat klaar, maar ik wacht nog even.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 21:05:
Zal wel zoiets worden:
[Afbeelding]

De maandelijkse DCA staat klaar, maar ik wacht nog even.
Oh boy. DCA politie in 3, 2, 1.. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ERviluoloMeVYL6hjxLhsMkL_k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WZul2yEbDrijlFD8Sv8bEWG7.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:49
In this video, I discuss the current state and potential future movements of Bitcoin and Cardano, starting with a brief overview of the market's bearish trends, such as the record outflows from Bitcoin ETFs and the end of Grayscale's Bitcoin outflows. Despite these, I highlight the long-term bullish outlook for Bitcoin, supported by institutional interest and the cycle patterns post Bitcoin halving, suggesting we're entering a bull market phase. I then delve into technical analysis, noting Bitcoin's struggle with the 20-day moving average and the possibility of further consolidation or a bullish breakout based on its positioning relative to key technical indicators. For Cardano, I offer a macro view, pointing out similarities in its current cycle to past performances and potential for a bullish breakout above key resistance levels. Both cryptocurrencies are at crucial technical junctures, with Bitcoin grappling with short-term bearish indicators but showing long-term bullish signs, while Cardano's charts exhibit exciting potential for growth based on historical patterns. I emphasize the importance of watching key levels for both Bitcoin and Cardano in the short term for signs of bullish confirmation or continued consolidation, all while keeping an eye on institutional movements and market cycles that could influence their trajectories.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Don Guacamole schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 20:40:
Ik trek net een ipa open. Goed voor de sfeer.
Welke shitcoin zal ik nu eens kopen?
Nieuwe AI gempie inmiddels x6. Dikke tech :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3vmzbtlos5ddscZJOJqdRfeDT4A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tVGZZ0jLSlcwMcMngmvQRest.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
https://www.dextools.io/a...8LraYDNpX?t=1711229627547
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6_S_YIPlKb4CI0IkZEA1E5KHGNk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cD24Fw7wqMrvOpguAMM67s6T.jpg?f=user_large
https://www.dextools.io/a...sqW1fiWS7?t=1711229627547
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-_o-2_8mpFLAD-7s_Bu9ma6G7g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fETwYmJQUoJCgLCG0CeugCQQ.jpg?f=user_large
https://www.dextools.io/a...2AHb4Yu7D?t=1711229627547
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqYNrG6hY1uTvssZKIBeXpxzEHk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/c1Q3qeQGDfHHZiNIjo1FHhlg.jpg?f=user_large

Dit zijn toch belachelijke percentages en kan toch haast niet waar zijn? Worden deze tokens gewoon kunstmatig gepompt door de eigenaar zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Organische groei d:)b wel verkeerde topic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhQv95hk5e9e3JkjNERgLXupB5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KfLoUb7epTFaBKL7lirenBox.png?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:14
Tristan schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 22:43:

Dit zijn toch belachelijke percentages en kan toch haast niet waar zijn? Worden deze tokens gewoon kunstmatig gepompt door de eigenaar zelf?
Waarschijnlijk vind je het antwoord op je vraag als je kijkt naar de handelsvolumes..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Stokstaart schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 22:51:
[...]

Waarschijnlijk vind je het antwoord op je vraag als je kijkt naar de handelsvolumes..
$8M
$12M
$33M

Wil je mij uitleggen hoe zich dit verhoudt?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Net klaar met werken, boel blauw letters, Bitcoin doet ook niet veel...

Tijd voor bier! :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APgTTJtAB2xFt4ARfD9Emrduqxk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E7qMNTHjZ3MInvEm1jQUWK0M.jpg?f=user_large

Heb ik nog iets bijzonders gemist vandaag?

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
2 van deze coins/tokens zijn nog niet eens een dag oud volgens mij _O-

Zijn gewoon memecoins toch? Kan zijn dat ze morgen niet meer bestaan, kan zijn dat ze morgen x200 zijn. Ik weet niet of deze percentages representatief zijn, vanaf welk punt is 650k% ontstaan? Vanaf het moment dat de token tradebaar werd op een dex? Geen idee hoe zoiets werkt.

Je kunt er natuurlijk gerust een gokje mee wagen als je dat leuk lijkt.

Maar vaak als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat simpelweg ook.

Maar misschien ben ik ook gewoon een boomer die allang niet meer snapt wat crypto tegenwoordig nog is.

Ik zal zo mijn Litecoins even tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
EnderQ schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 20:51:
shitcoin loterij gpu iemand namen van het team node.ai erachter? Er zijn hier nogal wat serie-reuzen investeerders van die parel any one info? Niet in whitepaper etc.
Doxxed team is overrated. Het is niet voor niets een loterij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bgBcJ9LQD8Wuo4HPa0fFtesAByw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IBK1JTfEHdizoMVYFmkFnNdQ.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Krijgen we bitcoin transactie vluchten naar Zwitserland!l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
Over DCA gesproken, ik zie hier wel vaker dat men alleen iedere maand DCA toepast, maar waarom niet vaker?
Als ik diverse calculators erbij pak dan lijkt het erop dat het verstandiger is om het vaker toe te passen.
Ik heb op Bybit nu een paar dagen een DCA bot actief die iedere 12uur BTC en ETH koopt, eens zien wat dat over een paar maanden (jaren?) doet.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Remy!!!! schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 23:52:
Over DCA gesproken, ik zie hier wel vaker dat men alleen iedere maand DCA toepast, maar waarom niet vaker?
Als ik diverse calculators erbij pak dan lijkt het erop dat het verstandiger is om het vaker toe te passen.
Ik heb op Bybit nu een paar dagen een DCA bot actief die iedere 12uur BTC en ETH koopt, eens zien wat dat over een paar maanden (jaren?) doet.
De beperkte factor hier is de FiAT AirDrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Coldcat schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 23:53:
[...]

De beperkte factor hier is de FiAT AirDrop.
Maar waarom? Stel je koopt nu iedere maand voor $100 aan BTC.
Je kan ook alvast voor $100 aan USDT klaarzetten in je wallet, en iedere dag voor $3 aan BTC kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Remy!!!! schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 23:57:
[...]

Maar waarom? Stel je koopt nu iedere maand voor $100 aan BTC.
Je kan ook alvast voor $100 aan USDT klaarzetten in je wallet, en iedere dag voor $3 aan BTC kopen.
In het geval van Bitcoin; als je dit doet op een exchange om transacties naar cold storage te bundelen kan dat prima, maar als je veel micro transacties naar cold storage doet dan krijg je een gigantische bult UTXO's en kan het enorm duur worden om je BTC te verplaatsen of je UTXO's te consolideren. Vooral in een bullrun waarbij het netwerk al overuren draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:08
Ik heb een tijdje wekelijks dca gedaan. Inderdaad met kwart van de maandelijkse bedrag.
Vond het fijner.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Remy!!!! schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 23:52:
Ik heb dus juist ervaren dat het op willekeurige momenten toepassen van DCA meer rendament oplevert dan vaker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
FrambozenTaart schreef op zondag 24 maart 2024 @ 00:03:
[...]

In het geval van Bitcoin; als je dit doet op een exchange om transacties naar cold storage te bundelen kan dat prima, maar als je veel micro transacties naar cold storage doet dan krijg je een gigantische bult UTXO's en kan het enorm duur worden om je BTC te verplaatsen of je UTXO's te consolideren. Vooral in een bullrun waarbij het netwerk al overuren draait.
Goed punt, ik doe het idd op Bybit en maak het iedere maand over naar m'n cold storage anders is het idd niet handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

If it is your goal to accumulate as much bitcoin as possible, then a lower frequency for a recurring order has historically been a bit better.

If it is your goal to accumulate bitcoin, but always be able to convert it back to as close to the number of dollars you invested in the short term, then a higher frequency for a recurring order has historically been a bit better.

https://blog.river.com/best-time-and-day-to-dca-bitcoin/

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Let's go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CODtSDzrffKW7JdeYmXCjIwUySQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5aFnqaTgEvD0DE56e60LnoDW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Kennen jullie getquin als portfolio tracker?

ik gebruik het pas sinds deze avond, maar ik vind het een zeer cleane site waar je vanalles kan noteren, dus niet alleen crypto, maar ook aandelen etc etc.... je kan ook sub portfolios aanmaken.

zeker de moeite waard :)
zie hier overzicht voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64KXYPS7W8abG6MvK5lJAz8KGLA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/awnUxeeaRAqsrU8Fymf8hTKE.png?f=fotoalbum_large

kwam ook dit tegen, ben benieuwd of dit automatisch gaat (dividend gains)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7i7APSGzM2OEZpjk2TXeJmFcFdM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kh54Y3uKndSoGAzknYadqEEK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2024 00:53 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Ja de percentages zijn wel “legit” wiskundig gezien.

Vaak zijn dit teams met meerdere connecties met finfluencers. Hebben vaak zelf 100k achter de hand, kopen de juiste call channels in of houden een pre-sale en geven wat supply aan KOL’s.
Ook al ziet het er met scanners legit uit; in de zin van dat een token eigenaar niet 30% vd supply heeft of meer, dat hebben ze wel.

Wat ze meestal doen is dat ze een “bundler” gebruiken. Ze zorgen er voor dat ze in het 1e blok, als de token live gaat, meteen een groot deel van de voorraad inkopen. Voordat er uberhaupt gesniped kan worden. Dan hebben ze bijv 60-70% vd supply.
Ook al stoppen ze maar 1k in de LP, de token schiet dan meteen door naar een mcap van ~100k.
Dan komen alle callers/KOL’s in beeld.

En zo zijn er nog wel wat varianten, niets is wat het lijkt..

Ik ga er verder niet op in, is dit topic niet voor bedoeld maar hoop dat het duidelijkheid verschaft.
Het is een gekke wereld, pas een beetje op haha.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-09 02:05
Taro schreef op zondag 24 maart 2024 @ 00:04:
[...]

Ik heb dus juist ervaren dat het op willekeurige momenten toepassen van DCA meer rendament oplevert dan vaker.
Kijk dat is duidelijk. Als ik dus willekeurig, vaker, willekeurig DCA, is het rendament nog willekeuriger, dan vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
onder de 50k ga ik weer DCA doen (en mijn gevoel zegt zelfs onder de 40k......) Maar op de iets langere termijn weet ik dat Btc heus wel die 100k gaat doen. Maar niet zo snel als vele hier denken (hopen). Dus net als in de "normale" wereld; Uw pensioen schuiven we ietsje verder op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
en als overmorgen/komende week Putin besluit een klein atoomwapen in te zetten als vergelding voor de aanslag op de concertzaal in Moskou kunnen we allemaal weer echt goedkoop, inkopen. Soort Evergrande story maar dan dichterbij en met iets meer impact.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
en dan over 4 weken, na alle claims over de Zuid-Chinese-zee en hun rebbel provincie, valt China, Taiwan binnen. Tja, dan is het hek van de dam.Vervolgens valt Noord-Korea, Zuid-Korea aan. VS zegt America First en zitten wij opgescheept met onze Europese Unie. Dan zouden we allemaal liever in goud hebben geinvesteerd. Maar uiteindelijk zal de Btc wel rendateren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
oski27 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 01:19:
[...]

Ja de percentages zijn wel “legit” wiskundig gezien.

Vaak zijn dit teams met meerdere connecties met finfluencers. Hebben vaak zelf 100k achter de hand, kopen de juiste call channels in of houden een pre-sale en geven wat supply aan KOL’s.
Ook al ziet het er met scanners legit uit; in de zin van dat een token eigenaar niet 30% vd supply heeft of meer, dat hebben ze wel.

Wat ze meestal doen is dat ze een “bundler” gebruiken. Ze zorgen er voor dat ze in het 1e blok, als de token live gaat, meteen een groot deel van de voorraad inkopen. Voordat er uberhaupt gesniped kan worden. Dan hebben ze bijv 60-70% vd supply.
Ook al stoppen ze maar 1k in de LP, de token schiet dan meteen door naar een mcap van ~100k.
Dan komen alle callers/KOL’s in beeld.

En zo zijn er nog wel wat varianten, niets is wat het lijkt..

Ik ga er verder niet op in, is dit topic niet voor bedoeld maar hoop dat het duidelijkheid verschaft.
Het is een gekke wereld, pas een beetje op haha.
Interessant! Waar kan ik hier meer over lezen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik had bij KuCoin een gratis $15 coupon, geen idee hoe ik eraan kom maar de bot loopt.
ook geen flauw idee hoe die werkt enzo maar het zal wel :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AVfcMDxLyB1XX1QKYWuEsx9HKDk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kg9RqlHz0Qv4JBLztSJK0A3e.png?f=fotoalbum_large

check je Kucoin, misschien heb je het ook

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 24-03-2024 08:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hah, kiek dan @zwembroek, de grote baas is gespot!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GJYulQqXAAAEY3Y?format=jpg&name=medium

Nou vermoed ik dat OPSec Vitalik ergens tegen kwam en gewoon een foto is gemaakt, maar who cares...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zondag 24 maart 2024 @ 08:39:
Hah, kiek dan @zwembroek, de grote baas is gespot!
[Twitter]
[Afbeelding]

Nou vermoed ik dat OPSec Vitalik ergens tegen kwam en gewoon een foto is gemaakt, maar who cares...
Ik wou m net posten _O-

Of is dat @zwembroek zelf?
Pagina: 1 ... 68 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!