[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.202 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Mijn eerste gedachte. _O-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Op 15k verkoop ik de auto en gaat de opbrengst incl. volledige spaarrekening in Bitcoin, dan maar een tijdje met het OV naar het werk :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Taro schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:28:
Op 15k verkoop ik de auto en gaat de opbrengst incl. volledige spaarrekening in Bitcoin, dan maar een tijdje met het OV naar het werk :)
Ik verkoop de lease auto. Die is toch niet van mij.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:28:
Ik verkoop mijn huis, dan maar een tijdje onder de brug slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:30:
[...]

Ik verkoop de lease auto. Die is toch niet van mij.
Dat is ook nog een optie, ik mag op het moment dat ik het wil (maar dat wil ik niet) een lease auto uitzoeken, dan zou ik 2 auto's kunnen verkopen ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

[FUD]IS zal die aanslag wel met BTC gefinancierd hebben [/FUD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:01

resusaapje

h less

nitrodesign schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 19:07:
Ik zag zojuist onderstaand artikel, wat betekend dit precies?

Ik heb namelijk een heel deel op mijn ledger staan juist voor de veiligheid voor op het moment een Exchange omvalt en ik alles kwijt ben.

Maar wil dit nu zeggen dat dit niet meer mag en stel dat ik dadelijk een aanzienlijk fictief bedrag heb (stel €200.000), kan ik deze dan niet verzilveren?

https://www.crypto-inside...let-is-vanaf-nu-illegaal/
Haha, quote: "Gunnar Beck van de Alternative for Germany (AfD)-partij, was een van de parlementsleden die tegen de goedkeuring stemden"

Dan ben ik 100% vóór :+

Geinig, een Nederlands nieuwsmedium citeert een Duitstalige persoon, lid van een Duitse politieke partij met een Duitse naam. Maar ja, weinig Nederlanders snappen Duits. Dus laten we de naam van die partij maar vertalen naar het Engels. Verrekte mongols. ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 22:42:
[...]

Dat is ook nog een optie, ik mag op het moment dat ik het wil (maar dat wil ik niet) een lease auto uitzoeken, dan zou ik 2 auto's kunnen verkopen ;)
Vergeet de tweede hypotheek niet!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:37
Wispe schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 21:21:
Ik hou niet van voetbal maar NED-SCO is spannender dan de BTC-koers. :+
Gerappateerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:12
Ja-ja, dan ook nog aan het plan houden. Overigens gaan zulke koersen dan ook gepaard met schimmige narratives, zoals China, sec of eu ban, bybit hack, een dodelijk virus etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Doe dat nou niet, laat Jan lekker blijven denken dat we voorbeeldige schatjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20

Coldcat

HODL

Wel weer enge dingen in Rusland. Hopelijk zorgt dat niet voor escalatie.

Anders krijgen we turbulente tijden.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Coldcat schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 00:04:

Je moet niet gek opkijken als er nog meer oorlog uit gaat breken, en misschien is Bitcoin dan daarin een ideaal betaal middel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:38
Coldcat schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 00:04:

Whut? How about de enge dingen sinds de speciale operatie? US waarschuwde begin deze maand al voor een aanslag trouwens. IS blijkbaar maar het zal wel. Turbulente tijden zitten we al enkele jaren in… verder niets met crypto te maken maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:38

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lq93M4xZLEF32Nb4ZUw_6ZbFOiY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2xBoPyVHPnNurlwkoCODDHvL.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
SirDarkAngel schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 13:21:
[...]

GET.. Volgende week rebrand, nu alleen nog verhandelbaar op DEX'en, maar alles wijst op de introductie van 1 of meer CEX'es met 1 grote marketings campagne erachter. Project loopt al een poos, maar ze lijken nu voor het eerst de cryptogame te gaan spelen.
Extreem bullish op GET. Het zak nog eve blijven gaan.

https://twitter.com/Adnan...PyB-UWvgJNFPGT1ENlbg&s=19

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8yYJbA7eAXjMYQVI4TNbYTkKs4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mB2tKFIQoYP6g1KMo8ynpsa0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:05
Wat gebeurt er nou? Niet door de afvoerput gegaan? Verrassend

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:15
aangezien het toch allemaal saaie bagger is laatste dagen ff wat trekken van de hopium pijp door omuh arthur

[ Voor 23% gewijzigd door anti elppa op 23-03-2024 08:38 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Al die positieve praat over GET doet me denken aan maart 2018 toen @tias86 GET (usecase GUTS) zat te chillen voor 50 cent en ik later van het logo een rukker maakte ... Good old times ... Had ik de zak nog maar vol...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fsejg5MB3S2hCtZkuxTmFk9nsW4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pY5EYJcvgzZz6zsBrWHp0EZO.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 08:37:
aangezien het toch allemaal saaie bagger is laatste dagen ff wat trekken van de hopium pijp door omuh arthur

[YouTube: Bitcoin Is Going To $1 Million!]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ppyeyLy235gcSjaaMUsLsR0yMjE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JoJRm8SrjgEmNdZdLHQ7WwUo.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnEx0vP7h2sn8lP08FPNgodPavs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f0NbRZTWneTPzZeNEwvG4tz1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2Zqu5vqivlNFngjx8d2pEAbCdw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QAfyTuRkQI109IQAg3II1t41.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
De snelheid waarmee crypto traders wisselen van coins, maar dan anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-622b9Dec3ZxUk6wr06EkzhFPA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KCJAzQX6lvtJdHW1Ko92u0x4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:23
BeyondThunder schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 20:05:
[...]

Dapper en goed dat je ook verliezen post. Kudo's.
Ja dit soort dagen zijn niet echt goed voor de gesteldheid
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ejeGBNGz-OYgloD2N3PUmJ05Y8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HJF5T5nj2tMd7MFbJKgNE3Gx.png?f=fotoalbum_large

Gelukkig komen we binnenkort weer boven water :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

https://www.security.nl/p...talingen+vanaf+3_000+euro
"Daarnaast worden ook zakelijke transacties vanaf 10.000 euro verboden, alsmede anonieme cryptotransacties naar gehoste wallets."
Ik ga geen pdfs openen... maar wil men een verbod op anonieme crypto wallets welke naar een kyc/exchange wallet sturen? Of privacy coins naar exchange wallets?

Beide is lekker voor adoptie :')

Meneer Wilders moet dan toch maar eens even haast maken met de Nexit :+ :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:23
Chris.nl schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 08:48:
Al die positieve praat over GET doet me denken aan maart 2018 toen @tias86 GET (usecase GUTS) zat te chillen voor 50 cent en ik later van het logo een rukker maakte ... Good old times ... Had ik de zak nog maar vol...

[Afbeelding]
Grappig, door een paar paginas gescrollt en allemaal vreemden. Behalve @zwembroek, toen al aanwezig op elke pagina. SC OG

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
sh4d0wman schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:25:

[...]

Ik ga geen pdfs openen... maar wil men een verbod op anonieme crypto wallets welke naar een kyc/exchange wallet sturen? Of privacy coins naar exchange wallets?

vraag me dan ook af wat ze met goud en andere edel metalen willen. Heb hier ook nog stapeltje goud liggen in een sok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

[...]

"Als de EU denkt dat het cryptovaluta op een regionaal niveau kan reguleren, heeft het de globale aard van het internet niet begrepen."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WwmqF9yxBjr1X_RakwAOUA4Ywxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J4usuEM7NJnvUy4MQ2JINjAl.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20

Coldcat

HODL

Vis schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:36:
[...]

"Als de EU denkt dat het cryptovaluta op een regionaal niveau kan reguleren, heeft het de globale aard van het internet niet begrepen."

[Afbeelding]
Starlink *O*

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maar dat gaat Elon enkel toestaan voor doge. Doge to the moon!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58

[...]

Men zal het altijd proberen, maar uiteindelijk komt het altijd hier op neer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AUklRVE9qBFi5N_cBM9vmak-TI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U393T40lErHNE6NLKGTk1J0L.jpg?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Wiley99 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:30:
[...]

Grappig, door een paar paginas gescrollt en allemaal vreemden. Behalve @zwembroek, toen al aanwezig op elke pagina. SC OG
En nog niet financieel onafhankelijk. Was ik toen maar een Bitcoin maxi geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:32
[...]

Nu valt het kwartje pas: @zwembroek is Satoshi.
De quote 'I’ve moved on to other things' slaat natuurlijk op ASTR. Ouwe shillert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
GET Protocol gaat hard in prijs op weg naar hun rebranding. Mooi om te zien hoe dit Nederlandse project blijft leveren en eindelijk hun crypto community omarmt. Nog een 2,5x vanaf hier en dan price discovery..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Richh schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:57:
[...]

Men zal het altijd proberen, maar uiteindelijk komt het altijd hier op neer:
[Afbeelding]
ja die blijft mooi idd. Ik denk dat er straks iets komt waarbij je je trezor adres koppelt aan jou ID. Dit kan dan bij de belastingdienst, of bij een partij zoals bitonic die approved zijn door de DNB. Zo iets zal het wel worden. En dan moet je een transactie doen van paar sats om het te bewijzen.

Stel het word het 2e, mijn trezor adres hangt al zeker 6 jaar aan mijn bitonic account. Is dus ook 0 discussie dat ik de eigenaar ben van dat adres.

[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 23-03-2024 10:29 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
Prachtig om hier ineens 5 onbekende gezichten te zien die gezamenlijk GET helemaal naar de tering shillen. Valt verder niet op. GET army is here. Moet wel zeggen dat ik het een leuk project vindt. Altijd goed om je locals te steunen. Ik koop ze zelf niet. Tech is prima maar zie niet in waarom hier veel geld mee te verdienen is. Het is niet het narratief van deze bull, oud project en veel bagholders.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

anti elppa schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 10:23:
[...]

ja die blijft mooi idd. Ik denk dat er straks iets komt waarbij je je trezor adres koppelt aan jou ID. Dit kan dan bij de belastingdienst, of bij een partij zoals bitonic die approved zijn door de DNB. Zo iets zal het wel worden. En dan moet je een transactie doen van paar sats om het te bewijzen.

Stel het word het 2e, mijn trezor adres hangt al zeker 6 jaar aan mijn bitonic account. Is dus ook 0 discussie dat ik de eigenaar ben van dat adres.
Een transactie doen van een paar sats incl netwerk fees van een paar duizend sats zeker 😅

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
alles in-line zoals verwacht. ook geld lenen gaat dit jaar goedkoper worden. BTC $125k confirmed ;)
ze stellen het nog een keertje uit, hoelang nog voordat hyperinflatie?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:44
zwembroek schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 10:26:
Prachtig om hier ineens 5 onbekende gezichten te zien die gezamenlijk GET helemaal naar de tering shillen. Valt verder niet op. GET army is here. Moet wel zeggen dat ik het een leuk project vindt. Altijd goed om je locals te steunen. Ik koop ze zelf niet. Tech is prima maar zie niet in waarom hier veel geld mee te verdienen is. Het is niet het narratief van deze bull, oud project en veel bagholders.
Ik raak het niet meer aan.. Toen een volle ETH in de ico geduwd (klinkt veel maar ETH was toen nog niet zo veel waard..) en het helemaal dood zien bloeden.. Troep een paar jaar later maar verkocht en ja tuurlijk direct daarna ging het vliegen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Vis schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 10:42:
[...]

Een transactie doen van een paar sats incl netwerk fees van een paar duizend sats zeker 😅
hahahah ja zo iets. Maar er zal toch iets aan moeten zitten waarmee je het checkt. Net zo iets als het koppelen van een creditcard en dan 1 cent overschrijven. Maar die transaction fee is wel een dingetje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

Anoniem: 1032405 was CryptoSletje, later minder bekend als Jaapio, die gast wordt steeds minder vlug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
das de samenvatting van het filmpje wat ik vanmorgen hier poste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09
Dat is een fijn vooruitzicht *O*

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Alleen onmogelijk om aan je exit-plan te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
anti elppa schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 09:34:
[...]

vraag me dan ook af wat ze met goud en andere edel metalen willen. Heb hier ook nog stapeltje goud liggen in een sok
Dat is je ploertendoder zeker?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
Wispe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:23:
[...]

Alleen onmogelijk om aan je exit-plan te houden.
Dat plan heb ik al 381x gewijzigd ongeveer 8)7 Dit wordt de 382e keer.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
Knip, er is al eerder verzocht niet opnieuw over dat onderwerp te beginnen

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Bushalte schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:25:
[...]

Dat plan heb ik al 381x gewijzigd ongeveer 8)7 Dit wordt de 382e keer.
Yup. Door de berichten hier dat 125k incoming is etc etc, twijfel ik weer of ik mijn inleg bij 100k eruit zal halen. :+

Ik kijk wel hoe de tijd lopen gaat...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wispe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:27:
[...]

Yup. Door de berichten hier dat 125k incoming is etc etc, twijfel ik weer of ik mijn inleg bij 100k eruit zal halen. :+

Ik kijk wel hoe de tijd lopen gaat...
Let the time speaks out the truth :+

En wat als 125k op de borden staat? De emotionele rollercoaster wordt er niet makkelijker op wanneer de koersen omhoog vliegen.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
Knip ivm quote

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Numbers schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:50:
[...]
Let the time speaks out the truth :+

En wat als 125k op de borden staat? De emotionele rollercoaster wordt er niet makkelijker op wanneer de koersen omhoog vliegen.
Dan denk ik waarschijnlijk "ach, ik gok erop en haal mijn inleg eruit bij 150k". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mijn bedoeling is echt rond de 100k mijn eigen inleg iig eruit te trekken, nu alleen nog maar doen :+

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
En dan? euro's aanhouden op de bank?

Zolang je het niet uitgeeft, en we vroeg in de cycle zitten zie ik geen rede m'n Bitcoin om te zetten in iets dat minder rendement oplevert

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Wispe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:53:
[...]

Dan denk ik waarschijnlijk "ach, ik gok erop en haal mijn inleg eruit bij 150k". :P
Je kunt altijd een stoploss instellen over meerdere delen en percentages van je inleg/totaal en dat wekelijks bijstellen totdat je alles in 1x weg wilt doen op een niveau dat je tevreden bent.

In de Bear raken we wel weer de 60k, maar dat duurt 2 jaar na de top in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 12:16:
En dan? euro's aanhouden op de bank?

Zolang je het niet uitgeeft, en we vroeg in de cycle zitten zie ik geen rede m'n Bitcoin om te zetten in iets dat minder rendement oplevert
Als 100k de top is, dan levert op de bank zetten meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Of we gaan een ETF Goud doen. Up up up we go

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wispe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 12:20:
[...]

We weten niet wat de top is. We weten wel dat we nu relatief vroeg in de cycle zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 12:20:
[...]

de bank is zoiezo off the table, dan gaat het naar aandelen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 12:28:
[...]

de bank is zoiezo off the table, dan gaat het naar aandelen
Dus definitief besloten met je vrouw dat er niet wordt afgelost op de hypotheek?
Of was jij dat niet die daar laatst over had hier?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wispe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 12:28:
[...]

Dus definitief besloten met je vrouw dat er niet wordt afgelost op de hypotheek?
Of was jij dat niet die daar laatst over had hier?
nou dit wilt ze wel, maar de rendement erop is veel lager.
binnenkort afspraak bij onze financiële adviseur, kijken of hij genoeg andere opties kan geven, ben zeer benieuwd 8)
laatste keer dat ik hem sprak was ik ook maar een normie, een no-coiner, iemand die geen aandelen had en het allemaal maar eng vond..... die krijgt toch een lading over zich heen straks :P
ik ga hem vragen stellen waar hij zijn geld laat renderen etc, zo nieuwsgierig naar zijn reactie :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 23-03-2024 12:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 12:31:
[...]

binnenkort afspraak bij onze financiële adviseur, kijken of hij genoeg andere opties kan geven, ben zeer benieuwd 8)
ik ga hem vragen stellen waar hij zijn geld laat renderen etc, zo nieuwsgierig naar zijn reactie :)
Ik heb kort geleden dat gesprek gevoerd. Het blijft in eerste instantie om waar jij jezelf het beste bij voelt. Voor veel mensen, zoals ik ook, geeft aflossen een goed gevoel.

Fiscaal gezien is het niet ideaal. Ik weet de rekensom niet meer exact, maar het komt er op neer dat je bij de huidige rente, zo' 4.2%, en daarbij rekening houdend met de HRA je met een rendement van 5% per jaar je beter af bent dan met aflossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Knip, offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ze mogen toch wel advies en opties geven, besluit moet je zelf nemen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 12:37:
ze mogen toch wel advies en opties geven, besluit moet je zelf nemen
Da's waar. Misschien had ik mijn vraag niet goed geformuleerd en gaf ze daarom dat antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Knip, offtopic

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Knip, offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:52
30% Bitcoin
50% Spaarrekening met +/- 2,5% rente. Zodra iets instort (aandelen/bitcoin) gaat het er verspreid in 5 delen in.
20% aandelen

Uiteraard zal dit vast hier en daar wel wat aangepast worden maar globaal is dit het idee. Om nu alles direct in aandelen te stoppen vind ik ook geen geweldig plan, aandelen staan op record niveaus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Knip, offtopic

Bitcoin stijgt niet snel genoeg voor mijn gevoel. ;(

[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Rookert25 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:51:
[...]

Zo dit is wel echt treurige reactie :')

Is toch NL tech forum hier, relevanter dan 90% van de tickers hier.
Dat mag je zeker vinden, maar dit is niets meer dan een klassieke shill.
Coin X doet het nu echt goed, gaat alleen maar omhoog etc.

Het was mooi geweest als je wat andere argumenten had dan dat de prijs omhoog gaat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Knip, offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
Is dit het FIRE topic? Zo ja, wanneer is het genoeg?

Ultieme doel: 8 cijfers 8)

Of we dat halen deze bull? No clue, er is altiid de volgende

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
Aeronaut schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:04:

Ik zit daar al op!

00000300€ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Rookert25 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:51:
[...]

Zo dit is wel echt treurige reactie :')

Is toch NL tech forum hier, relevanter dan 90% van de tickers hier.
Dit is het crypto slowchat topic. Heeft niets met NL tech forum te maken. We volgen hier de hypes en nieuwe crypto parels. Daarom zijn alle tickers hier relevant. De tech kan nog zo goed zijn maar een hond met een hoed levert meer geld op. Dikke tech zegt niks. Gewoon het narratief en de hype volgen. En vooral nieuwe projecten en geen oude meuk. En daarnaast hebben we nog onze maxi's. Die vegen hun reet af met digitale tickets en altcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Knip, offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
elektriekert schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:07:
[...]

Ik zit daar al op!

00000300€ :+
Ik zit op 10M

Als de BTT nou ook eens €1 waard wordt... Van de echte waarde haal ik net een Lambo stickervel.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Aeronaut schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:04:

mwa 8 cijfers hoeft niet perse van mij. Mag wel uiteraard.

Als ik iets van 2 miljoen heb staan, geen hypotheek en nog iets van 40% - 50% van btc op mijn trezor is het meer dan prima voor mij.

zou prima iig kunnen gebeuren deze cycle. Als die idiote voorspellingen van 1meur per coin uit gaan komen.....dan is het nog heel veel meer. Maar ik geloof niet in 1meur deze cycle. De cycle hierna zou het prima kunnen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
anti elppa schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:04:
[...]

hahahah ja zo iets. Maar er zal toch iets aan moeten zitten waarmee je het checkt. Net zo iets als het koppelen van een creditcard en dan 1 cent overschrijven. Maar die transaction fee is wel een dingetje
Waarom wordt hierover gespeculeerd? Het is al lang bekend wat er gaat komen. Iedereen zal een digitale identiteit krijgen. Browsen en posten zal op de meeste platform met identiteit moeten. We zullen digitale euro's gebruiken en bigtech en banken zullen digitale wallets aanbieden. Je hardware wallet moet worden gekoppeld aan je digitale identiteit, vergelijkbaar met hoe alle gegevens over je hele leven aan elkaar worden gekoppeld. Welkom in een totalitaire surveillancestaat. Achter de schermen wordt eraan gewerkt. Feitelijk gezien kun je nog steeds doen en laten wat je wilt, maar als je wordt betrapt op anonieme transacties, loop je het risico om te worden opgesloten. Om jullie voor te zijn; iemand dit dit wegzet als complottheorie is niet eens naïef, maar ongeïnformeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door mrlemons op 23-03-2024 13:23 ]

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Modbreak:Hypotheken als specifiek offtopic onderwerp is een tijdje geleden uit de topicwaarschuwing gehaald, nu toch maar weer toegevoegd.

En voor de goede orde: Iedere ingreep betekent ook een plusje op je spaarkaart om een weekje met vakantie te gaan van Tweakers, sommige personen hebben hem bijna vol, laat het niet zo ver komen dat je die prijs krijgt uitgereikt.

[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
[...]

laatste keer dat ik hem sprak was ik ook maar een normie, een no-coiner, iemand die geen aandelen had en het allemaal maar eng vond..... die krijgt toch een lading over zich heen straks :P
Financieel advies geven aan de financieel adviseur. Zo hoort het _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Ah, ben benieuwd! Zit ook met die vragen. Wel met iets lagere bedragen, maar goed, overwaarde, spaargeld, Crypto, naderend pensioen, jeweetztog.
Ik zit in de wingewesten van de grote stad, dus voorlopig dikke prima, maar er komt een tijd, niet zo ver meer in de toekomst, dat ik wil verhuizen. Hollandse vrouw wil graag naar Fryslân, Friese ikke will droge voeten houden, dus Achterhoek, of misschien zelfs net over de grens naar Nederlands Duitsland.
Keuzestress mensen!

Wen Moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
zwembroek schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:09:
[...]

Dit is het crypto slowchat topic. Heeft niets met NL tech forum te maken. We volgen hier de hypes en nieuwe crypto parels. Daarom zijn alle tickers hier relevant. De tech kan nog zo goed zijn maar een hond met een hoed levert meer geld op. Dikke tech zegt niks. Gewoon het narratief en de hype volgen. En vooral nieuwe projecten en geen oude meuk. En daarnaast hebben we nog onze maxi's. Die vegen hun reet af met digitale tickets en altcoins.
Dat is zeker waar. Maar ik vertrek dan weer naar X wat dit onderwerp betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:44
Laat @Taro nou ook eens van zijn weekend genieten. Doe mij maar weer een goede beermarkt, scheelt een hoop geouwehoer over nutteloze onderwerpen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Heeft er iemand al eens serieus gekeken naar de Thorchain Saving Accounts?

Thorchain is opgezet door OG - Erik Voorhees. Het begon met een dex waar je direct cross-chain kan traden.

Recent hebben ze een Earn platform gelanceerd. Je kan hier coins wegzetten, en je krijgt in-kind uitbetaald. Daarnaast blijf jij de eigenaar van de keys.

Momenteel 2.5% earn op Bitcoin... tempting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/faQI3jfQhRWsX2U4_LZ8ZLlkCzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7e8eNTrDMaT7SbyD9VjG0v2b.jpg?f=fotoalbum_large

$ocw is ook klaar 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Nu online
Knip, linkdrop zonder toelichting.

[ Voor 116% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Knip, stop daar nou eens mee

[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 23-03-2024 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
anti elppa schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:18:
[...]

mwa 8 cijfers hoeft niet perse van mij. Mag wel uiteraard.

Als ik iets van 2 miljoen heb staan, geen hypotheek en nog iets van 40% - 50% van btc op mijn trezor is het meer dan prima voor mij.

zou prima iig kunnen gebeuren deze cycle. Als die idiote voorspellingen van 1meur per coin uit gaan komen.....dan is het nog heel veel meer. Maar ik geloof niet in 1meur deze cycle. De cycle hierna zou het prima kunnen imo
Voor nederland is eigenlijk 30-40x netto inkomen (die je wilt) voldoende om geen fuck meer te doen, maar dat gaat vervelen dus kan die netto inkomen lager en/of minder jaren vooruit kijken.. want aow en pensioen komt er nog op na 67-72 en waarschijnlijk ga je toch ergens partime werken voor wat contact met buitenwereld (burgers flippen ofzo). 2 mil geeft die ruimte al en alles erboven maakt alles leuker.

Ach deze bull of volgende bull. We komen wel daar eventueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Trezor of Ledger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 13:39:
Heeft er iemand al eens serieus gekeken naar de Thorchain Saving Accounts?

Thorchain is opgezet door OG - Erik Voorhees. Het begon met een dex waar je direct cross-chain kan traden.

Recent hebben ze een Earn platform gelanceerd. Je kan hier coins wegzetten, en je krijgt in-kind uitbetaald. Daarnaast blijf jij de eigenaar van de keys.

Momenteel 2.5% earn op Bitcoin... tempting...
Bitconnect vibes dit…

Of… koop ETH en stake het voor 2.8% op een exchange of koop 32 eth en rendeer het voor 3.4% door zelf een validator te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
he lekker, weer een rugpull. is er nu bijna elke week wel 1. Mooi man

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zoekfunctie of zelf kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Wees eens niet zo lui en maak daar een polletje van.
Dan hebben wij in deze kleine beertijd ook iets leuks te doen.

Ee zijn trouwens meer dan die twee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Heb je nog geen externe wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Taro schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:18:
[...]

Zoekfunctie of zelf kiezen?
Tja dan kunnen we dit topic wel stoppen als iedereen DYOR gaat doen :+
resusaapje schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:19:
[...]

Wees eens niet zo lui en maak daar een polletje van.
Dan hebben wij in deze kleine beertijd ook iets leuks te doen.

Ee zijn trouwens meer dan die twee...
:> :>
Ik weet echt wel hoe dat moet hoor, als eckte tweakert... even DYOR daarop doen, moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Aeronaut schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:18:
[...]

Bitconnect vibes dit…

Of… koop ETH en stake het voor 2.8% op een exchange of koop 32 eth en rendeer het voor 3.4% door zelf een validator te worden.
ETH is geen Bitcoin. op een exchange krijg je in de meeste gevallen meer dan wanneer je zelf een validator opzet, maar dan ben wel de volledige controle kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrathex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 15:42

Necrathex

meh.

anti elppa schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:04:
[...]

Met een signed message bereik je hetzelfde, maar dan zonder transactie en dus zonder fee.

Wat je daar daadwerkelijk mee bewijst blijft echter discutabel...
Pagina: 1 ... 67 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!