Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haha dat dacht ik ook al. Stilte voor de storm.anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:55:
dooie boel hier verder. Dacht zelfs net dat mijn computer niet verbonden was aangezien er 0 nieuwe berichten waren.....bizar. Zelfs geen shitcoin posts
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Tja heb gister alles al gezegd wat ik wou zeggen, wat moeten we er aan toevoegen? Zie dat we inmiddels alweer 6% hoger staan.anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:55:
dooie boel hier verder. Dacht zelfs net dat mijn computer niet verbonden was aangezien er 0 nieuwe berichten waren.....bizar. Zelfs geen shitcoin posts
Nopheros schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:13:
[...]
[Afbeelding]
Let op: dit is financieel advies.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 21-03-2024 12:04 ]
Donderdag is hardloopdag.anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:55:
On days like this I switch off the computers and go for a long run. pic.twitter.com/4T9wOVcn9m
— PlanB (@100trillionUSD) 4 december 2021
[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 21-03-2024 12:07 ]
nothing stops this train
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5Jt1hm0V9Xwv2rq0HU2gSJwL.gif?f=user_large)
Mooie doorgesnoven crack junk is het ook.
Ok shitcoin : https://coinmarketcap.com/nl/currencies/erc20/anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:55:
J Powell & Co yesterday predicted 3 rate cuts this year.
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 21 maart 2024
As a result, the chances for the PIVOT @ May 1 FOMC is now 8.4% but @ June 12 FOMC those chances now jump to 68.3% ⚡️✍️ pic.twitter.com/YJTeh7ZfEO
Ben benieuwd, noemde hij de BTC-cut volgende maand ook?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nee dat wist iedereen al.Coldcat schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 12:29:
[...]
Ben benieuwd, noemde hij de BTC-cut volgende maand ook?
Het is donderdag, een werkdag, geen weekenddag. Helaas.anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:55:

Edit: TA is leuk maar achteraf is het altijd.. yup juiste call of werd toch iets anders.
[ Voor 36% gewijzigd door Aeronaut op 21-03-2024 12:51 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
November is de verkiezingsmaand.
Dus gaan ze voor mei - even wachten - juli - even wachten - september.
Of voor juni - even wachten - augustus - even wachten - oktober.
Een maand voor de pivot topte bitcoin eerder uit bij de rate cut in 2019. Dus gaan we nog een leuke rally richting de halving zien in april en dan crash en burn? Of stomen we door tot in mei en dan crash en burn?
En dan bull over? Of bedoel je dat niet.Joosie200 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 12:50:
[...]
November is de verkiezingsmaand.
Dus gaan ze voor mei - even wachten - juli - even wachten - september.
Of voor juni - even wachten - augustus - even wachten - oktober.
Een maand voor de pivot topte bitcoin eerder uit bij de rate cut in 2019. Dus gaan we nog een leuke rally richting de halving zien in april en dan crash en burn? Of stomen we door tot in mei en dan crash en burn?
Nee, meer een soort van pauze zodat de reguliere cycle zich ontvouwt. Laat 64-69k maar eerst de nieuwe support zone zijn. Dus een sell in May and go away, but remember to be back in september. Knallen we daarna wel het jaar uit met QE richting 100k en beyond. Met 420k als stip op de horizon in nov/dec 2025 / januari 2026.zwembroek schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:07:
[...]
En dan bull over? Of bedoel je dat niet.
Niet normaal...ik ging er even voor zitten na een ochtend werken. 32 nieuwe berichten.anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:55:

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Akkoord.Joosie200 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:20:
[...]
Nee, meer een soort van pauze zodat de reguliere cycle zich ontvouwt. Laat 64-69k maar eerst de nieuwe support zone zijn. Dus een sell in May and go away, but remember to be back in september. Knallen we daarna wel het jaar uit met QE richting 100k en beyond. Met 420k als stip op de horizon in nov/dec 2025 / januari 2026.
Tja ik wilde die dip wil kopen, maar ik heb zo'n mooi rond getal aan BTC. Zonde om dat te veranderen.Nopheros schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 12:01:
[...]
Tja heb gister alles al gezegd wat ik wou zeggen, wat moeten we er aan toevoegen? Zie dat we inmiddels alweer 6% hoger staan.
[...]
Nee grapje, ik ben gewoon een retard die te laat was.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
LTO ooit gekocht op 60 cent.... Ook knap, buy high dont sellWillemdeZijger schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 13:32:
Geheel tegen mijn verwachtingen in is LTO ook lekker aan het knallen. HUP HOLLAND HUP.
Nu elke ochtend praten we elkaar naar de maan bij een bakkie koffie.
En ik maar denken dat het verhaal richting giant bags of shitcoins gingBushalte schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 14:10:
Ik heb dus pas een collega ontdekt die ook into crypto is. Dat had ik al kunnen weten, omdat hij zo lastig loopt. Had het al eerder gezien, maar nooit echt over gehad hoe dat zat. Tijdens de lunchpauze kwam crypto ter sprake met iemand die bij ons op bezoek was. Mijn collega haakte ook aan en gaf aan te HODLen for life. Toen viel het kwartje: hij loopt zo lastig omdat hij STALEN BALLEN heeft. Is uberbullish op BTC en zijn strategie is HODL.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kgFwdpuHRkxrKwdTlqJCquxb.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 21-03-2024 14:11 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 21-03-2024 14:20 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
''ging'' helemaal los op Shitvavo
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2p9CANbJt95vJGwZSb7ujNhA.jpg?f=user_large)
https://coinmarketcap.com...content=en&utm_term=alertBOME/SOL Raydium DEX Trade History
[ Voor 84% gewijzigd door Gipsy King op 21-03-2024 14:59 ]
prachtig! lijkt mij ook tof om een collega te hebben die ook ballsdeep erin zit. helaas alleen henk en Ingrids die tijdens bull vorige run in VET en WAVES zatenBushalte schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 14:10:
Ik heb dus pas een collega ontdekt die ook into crypto is. Dat had ik al kunnen weten, omdat hij zo lastig loopt. Had het al eerder gezien, maar nooit echt over gehad hoe dat zat. Tijdens de lunchpauze kwam crypto ter sprake met iemand die bij ons op bezoek was. Mijn collega haakte ook aan en gaf aan te HODLen for life. Toen viel het kwartje: hij loopt zo lastig omdat hij STALEN BALLEN heeft. Is uberbullish op BTC en zijn strategie is HODL.
nothing stops this train
Misschien zit die ook wel op Tweakers en lurkt ie hierBushalte schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 14:10:
In dat geval: hoiWispe schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 15:01:
[...]
Misschien zit die ook wel op Tweakers en lurkt ie hier

Zat ballsdeep in VEN VET. 2017 10k VEN stuks. Elke keer na piek 20-30% verkocht, maar doorgehodld om in bear te kopen. 2 bulls gehodld, man als ik niet zo verliefd blind was aan de marketing stond ik op de piek van vorige bull zwevend boven verkoopknop, maar toen werd het eng. Shaky eng. Raar gevoel. Maar afgelopen periode toen het weer boven 5 cent was mn stack koudbloedig verkocht. zelfde shit met REQ en LINK.. 2 bulls lol, deel stack verkocht in bull, stack vergroot in de bear en laatste paar maanden afscheid genomen.Kol Nedra schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 14:58:
[...]
prachtig! lijkt mij ook tof om een collega te hebben die ook ballsdeep erin zit. helaas alleen henk en Ingrids die tijdens bull vorige run in VET en WAVES zaten
Nu met de gainz 100% ingestapt in de volgende hype.
En laten we vooral niet hebben over verlies ten opzichte van sats/eth

[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 21-03-2024 15:30 ]
Nog steeds niks geleerd? Laten we het vooral wel hebben over het eindeloze verlies in satsAeronaut schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 15:12:
[...]
Nu met de gainz 100% ingestapt in de volgende hype.
En laten we vooral niet hebben over verlies ten opzichte van sats/eth
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Neuh, heb mn potentiële top van 2017 niveau weer bereikt in ethGelukszoekr schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 15:58:
[...]
Nog steeds niks geleerd? Laten we het vooral wel hebben over het eindeloze verlies in sats
Beetje geluk moet je ook hebben in het leven
“I don’t think there is a single person with a negative opinion who has spent 100 hours studying #Bitcoin”
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 20 maart 2024
- @saylor pic.twitter.com/E6KC0LziRg
nothing stops this train
Professioneel Heftruck Syndroom
Stack Sats
Stovirpi schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:13:
Krijgen we dan toch nog donderdag dipdag?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wyCI5FwVbbP3N05iVTF5oY4S.gif?f=user_large)
Maktub
Jinx it babyNeFoRcE schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:08:
behoorlijk stabiel dagje zo voor btc. fijn!
En niet omdat hij heel wat organen had verkocht en inmiddels ook begonnen was aan delen van z'n knie?Bushalte schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 14:10:
Ongeveer 50%_Gast_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
Hoe groot is de kans dat het de komende dagen alsnog onder de 61k zakt?
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Tussen 0 en 1_Gast_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
Het zakt pas onder de 61k wanneer je fiat weer op is._Gast_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
100% in EUR gezien!_Gast_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
Kies zelf maar een standaard reply:_Gast_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
A) Ja
B ) ‘Wel’ of ‘niet’, dus 50%
C) Biggest bulltrap ever
D) Ligt eraan of de Amerikanen wakker worden
E) Ik hoop groot, dan koop ik bij, morgen salaris
F) Maakt mij niet uit, ik HODL
G) Niemand weet het, DYOR
Maktub
H) allemaalMrMrq schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:33:
[...]
Kies zelf maar een standaard reply:
A) Ja
C) Biggest bulltrap ever
_Gast_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
Meteen naar de vinkentering.NeFoRcE schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:08:
behoorlijk stabiel dagje zo voor btc. fijn!

heeeeeeel klein, maar wel weer megagrote kans dat we naar 12k gaan._Gast_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
H) De kans is klein, maar nooit zeroMrMrq schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:33:
[...]
Kies zelf maar een standaard reply:
A) Ja
C) Biggest bulltrap ever
Neuh, gewoon klassiek de dip gekocht. Zoals iedereen hier (HAHAHA).oNo schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
[...]
En niet omdat hij heel wat organen had verkocht en inmiddels ook begonnen was aan delen van z'n knie?
Dat hangt natuurlijk af van de eenheden waarin we deze kansen weergeven._Gast_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:30:
Als we dat in witte bolletjes zouden doen zou ik zeggen: 2. (Bruin volkoren anderhalf, minimaal.)
Maar als we het in augurken zouden weergeven zou ik zeggen: 14. Of in ieder geval minimaal 12. Zeker minimaal 12.
Dus 2 witte bollen (bruin volkoren anderhalf) of 14 augurken kans. (Met 12 augurken als absoluut minimum.)
Als we in kikkers zouden gaan rekenen zou het er allemaal heel anders uit komen te zien, helaas gebeurt dat tegenwoordig steeds minder vaak. Ik ben enorm fan van kikkers als eenheid van kansberekeningen, maar dan wel voor goud of de S&P500 en zeker niet voor Bitcoin. Een andere index of zilver zou ik ook niet aandurven wat dat betreft.
Al met al dus best wel veel stof om over na te denken.
Ik zou mijn geld op zwart zetten.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
H) Mooi zo, mijn ETH is er klaar voorDarkShadow schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:52:
[Afbeelding]
ook even wat TA gedaan, 12k komt snel weer in zicht.
Maktub
wow ik wil ook wel van dat spulFrambozenTaart schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:52:
[...]
Dat hangt natuurlijk af van de eenheden waarin we deze kansen weergeven.
Als we dat in witte bolletjes zouden doen zou ik zeggen: 2. (Bruin volkoren anderhalf, minimaal.)
Maar als we het in augurken zouden weergeven zou ik zeggen: 14. Of in ieder geval minimaal 12. Zeker minimaal 12.
Dus 2 witte bollen (bruin volkoren anderhalf) of 14 augurken kans. (Met 12 augurken als absoluut minimum.)
Als we in kikkers zouden gaan rekenen zou het er allemaal heel anders uit komen te zien, helaas gebeurt dat tegenwoordig steeds minder vaak. Ik ben enorm fan van kikkers als eenheid van kansberekeningen, maar dan wel voor goud of de S&P500 en zeker niet voor Bitcoin. Een andere index of zilver zou ik ook niet aandurven wat dat betreft.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zjxfccu7KpYyqdvpCuuew7IW.gif?f=user_large)
nothing stops this train
DarkShadow schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:52:
[Afbeelding]

Krijg echt flashbacks van jaartje of 20 terug. Zat er 1 bij mij in de vrienden groep die dan niet alleen MDMA nam op een feestje zoals de rest van de groep, maar gewoon 3 dagen alles wat maar binnen zijn reikwijdte kwam naar binnen harkte. Die kon dan ook gewoon een uur met strak gezicht, gruwelijk serieus dit soort shit eruit gooien. Heerlijk!!!!FrambozenTaart schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:52:
[...]
Dat hangt natuurlijk af van de eenheden waarin we deze kansen weergeven.
Hier ook wat TA gedaan vanmiddag.DarkShadow schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 16:52:
[Afbeelding]
Lig nu op de bank met barstende koppijn...
:fill(white):strip_exif()/f/image/CvJBMD82ELSIY956LUYO2WXs.png?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Haha mooi.anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 17:05:
[...]
Krijg echt flashbacks van jaartje of 20 terug. Zat er 1 bij mij in de vrienden groep die dan niet alleen MDMA nam op een feestje zoals de rest van de groep, maar gewoon 3 dagen alles wat maar binnen zijn reikwijdte kwam naar binnen harkte. Die kon dan ook gewoon een uur met strak gezicht, gruwelijk serieus dit soort shit eruit gooien. Heerlijk!!!!
Dat is de standaard memecoiner van nu.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FPoG82INqw8sj4rUQccL3gpv.gif?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/PmcFPLPS96h5XteMFA0v5bbj.png?f=user_large)
Hebben we hier LOL😫😠👍😋
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:06:
Toch wel donderdag dipdag?
:strip_exif()/f/image/44qWH6X0LpPfWCIxBbzE7TQN.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Stack Sats
Niets aan de hand volgens @Stovirpi . Geen onrust stoken hè.anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 18:57:
volume is vandaag bedroevend. Is meestal geen goed teken.
Ooit zijn ze uitverkocht daar.anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:15:
ah zie het al, grayscale vond 5.000 btc dumpen nog niet genoeg. Ze hebben net nog ff extra 3.100 btc op straat gesmeten......
Ik lul ook zomaar wat
Alleen met btc krijgt hij gelijk.
ja alleen zijn ze nu al bezig om een fund op te zetten met lage fees. Dus dan blijft een deel wel plakken gok ikshovelhead1340 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:23:
[...]
Met dit tempo in 4 maanden lees ik net;
https://cointelegraph.com...grayscale-btc-supply-july
Wat ik niet prima vind: m'n fiat is op!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ze kunnen niet zomaar funds verhuizen zonder een flinke fluif aan de belasting over te dragenOepsje schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:28:
Je zou zeggen dat een groot deel van de mensen die uitstappen bij grayscale weer instappen bij een andere broker toch. Heeft alleen wat tijd nodig dus die inflow komt dadelijk kei hard
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Morgen weer toch?resusaapje schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:29:
Omhoog, omlaag, stabiel, ik vind alles prima.
Wat ik niet prima vind: m'n fiat is op!
Mensen vandaag: “Oh nee, bearish, lower highs, Bartjes, al die Grayscale outflow, pas support op 55k.”
Mensen die uitzoomen: “+25% op dertig dagen. Nice.”
Only in crypto.
Maktub
Ik kom hier voor de memesMrMrq schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:33:
Mensen een week of wat geleden: “Oh nee, dit gaat te hard omhoog, cycle stuk, we hebben geen retests zo, ik moet nog goedkoper inkopen!’
Mensen vandaag: “Oh nee, bearish, lower highs, Bartjes, al die Grayscale outflow, pas support op 55k.”
Only in crypto.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
https://coinmarketcap.com/currencies/book-of-meme/
:strip_exif()/f/image/GXXkdKUdIQLdBaEVpXGLxPnJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lIswJENw5sNAZ4Wb46iFSBr2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 21-03-2024 19:42 ]
Ok, in dat geval dus waarschijnlijk ook een deel wat niet uitkeert en gewoon de hogere fees blijft betalen.Gelukszoekr schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:31:
[...]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ze kunnen niet zomaar funds verhuizen zonder een flinke fluif aan de belasting over te dragen
Nein. Eerder al. Ik heb een bijzondere werkgevert
Burger King is inderdaad wel een bijzondere werkgever.resusaapje schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:40:
[...]
Nein. Eerder al. Ik heb een bijzondere werkgevert
Wil je dat voortaan voor je houden?anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:30:
ff snel gerekend met de huidige koersen is vandaag dus weer een nieuw record kwa outflow van grayscale. Vind ik de koers eigenlijk nog best stabiel
stabiel toch bij een dump 650m$?
Pannenkoek!anti elppa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:30:
ff snel gerekend met de huidige koersen is vandaag dus weer een nieuw record kwa outflow van grayscale. Vind ik de koers eigenlijk nog best stabiel
Gerapparteerd
'Meneer, dit is een Bakker Bart.'MrMrq schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:33:
Mensen een week of wat geleden: “Oh nee, dit gaat te hard omhoog, cycle stuk, we hebben geen retests zo, ik moet nog goedkoper inkopen!’
Only in crypto.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ging toch ff bijna 1k af direct nadat je dat schreef.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!