Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Werk? Wat is dat?Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:24:
Oh, dat betekent overigens dat ik de Ledger mee naar werk moet nemen om de eerste verkooporder te plaatsen
Dank voor de samenvatting. Hoef ik tot de lunch morgen de koers niet meer te checkenTaro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:22:
[...]
Om 16:30 werd de 62k nog aangetikt, nog geen 5 uur later de 66.5k, met dit tempo staan we voor 2:30 op 71k, voor 7:30 op 75.5k en voor 12:30 morgen op 80k.
Kan dus prima
Ik doe er een halve liter Schultenbrau bij dan.tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:23:
[...]
[Afbeelding]
Beetje hopium maar ik stuur je een pallet IPA als je gelijk hebt
Je bent wel wat aan de voorzichtige kant...Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:22:
[...]
Om 16:30 werd de 62k nog aangetikt, nog geen 5 uur later de 66.5k, met dit tempo staan we voor 2:30 op 71k, voor 7:30 op 75.5k en voor 12:30 morgen op 80k.
Kan dus prima
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:22:
[...]
Kan dus prima
:strip_exif()/f/image/5JBSQW0OQ1yJ2xXiS8v0Ysc3.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
Netflixen op een andere locatie dan thuis
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Pd5hF26W9irsl64tpfa2aVdw.gif?f=user_large)
Bij 80k? Ik wil graag ook uit stappen. Wil graag van deze 10-20% dips profiteren en ik denk dat er nog een boel komen richting de 100k.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:24:
Oh, dat betekent overigens dat ik de Ledger mee naar werk moet nemen om de eerste verkooporder te plaatsen
Jaja dat beloven ze allemaal. Je probeert het adres te achterhalen om met de boormachine langs te komen. Stuur gewoon een IPA nft via Sol ofzo.tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:23:
[...]
[Afbeelding]
Beetje hopium maar ik stuur je een pallet IPA als je gelijk hebt
Ik kan mijn spot leverage niet meer sellen op bybit, vandeweek nog wel kopen maar nu zijn die regels pas ingegaan 🤨tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:35:
Serieus, als dit ding terug naar 70k gaat dan.. oh jongens tochspot leverage ftw.
Snap dat beetje optimisme goed is, maar jij hebt wel heel sterk spul op vandaag
Tenzij al die shorts in 1x rekt gaan, dan zou je zomaar gelijk kunnen krijgen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Taro zal ongetwijfeld een betere klusser zijn dus zelfs al kom ik langs, dan vis ik met mijn kersverse boormachine achter het net.knakworst schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:35:
[...]
Jaja dat beloven ze allemaal. Je probeert het adres te achterhalen om met de boormachine langs te komen. Stuur gewoon een IPA nft via Sol ofzo.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zit 1ste klas in die trein.anti elppa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:38:
Mooi weer dit. Trein is weer vertrokken. Hoeveel panic sellers hebben we laten staan op het station die op de trein van 52k stonden te wachten?
Het kan nog hè. Gekkere dingen zijn gebeurd in het verleden. Bij 80K pleur ik mijn BTC er ook uit en dan lager er weer in.anti elppa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:38:
Mooi weer dit. Trein is weer vertrokken. Hoeveel panic sellers hebben we laten staan op het station die op de trein van 52k stonden te wachten?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dl3ZxI0AaLunnnh1sAATKN4B.gif?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Het ken alsnog een BART wordenTaro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:41:
Áls dit de dip was, dan ben ik best wel trots op mijzelf. Ik ben een superslechte holder en kan al zo'n 7 jaar echt niet langer dan 2-3 dagen niet traden. Tijdens de vorige bullmarkten regelmatig tussendoor verkocht vanuit de gedachte dat ik lager terug kon kopen waarbij dat vaak eindigde met een market buy om hoger weer in te stappen en dus minder coins. Heb deze dip niets verkocht en niet getrade, vond het wel lastig, maar gewoon de focus op de targets houden en vertrouwen op een goede uitkomst. HODL.
[Afbeelding]
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Moet eerlijk zeggen, als dit het was, dan is het mij wel gelukt om sell high buy low te doen (verkoop 72-73k) en inkoop (64-60k) maar eigenlijk had ik liever jouw mentaliteit gehad. Zelfs met een trezor en ledger kom ik in de verleiding om te handelen met mijn spot, zeker als het zo explosief omhoog gaat. Moet daar echt nog eens iets voor bedenken, misschien mijn vriendin de trezor geven ofzo.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:41:
Áls dit de dip was, dan ben ik best wel trots op mijzelf. Ik ben een superslechte holder en kan al zo'n 7 jaar echt niet langer dan 2-3 dagen niet traden. Tijdens de vorige bullmarkten regelmatig tussendoor verkocht vanuit de gedachte dat ik lager terug kon kopen waarbij dat vaak eindigde met een market buy om hoger weer in te stappen en dus minder coins. Heb deze dip niets verkocht en niet getrade, vond het wel lastig, maar gewoon de focus op de targets houden en vertrouwen op een goede uitkomst. HODL.
[Afbeelding]
Zal waarschijnlijk wel iets in het water hebben gezeten idd.DutchCrownNL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:37:
[...]
Snap dat beetje optimisme goed is, maar jij hebt wel heel sterk spul op vandaag
Tenzij al die shorts in 1x rekt gaan, dan zou je zomaar gelijk kunnen krijgen
Ik ook!Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:41:
Áls dit de dip was, dan ben ik best wel trots op mijzelf.
Heb niet alleen geHODLd, maar ook tegen de emotie in extra geld erin gedrukt. En dat geladderd / DCA. Dippen we verder, dan kan ik daarmee doorgaan.
Tegelijkertijd vraag ik mezelf af dat als ik dit geld kan missen, waarin het er dan niet sinds 18k in zit, maar OK. Can’t win ‘m all.
Maktub
Join the club.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:41:
Áls dit de dip was, dan ben ik best wel trots op mijzelf.
One of us, one of us, one of us!
Dus prima zo.
Degenen die de trein gemist hebben:anti elppa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:38:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/baSeRyyAl0hiiCD95ql5ccor.gif?f=user_large)
SC hodlers die al aan boord zijn:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WZeGco7I3qkQRZbAh0ZoeW1a.gif?f=user_large)
Ledger. Maar Binance heeft de meeste liquiditeit volgens mij.tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:21:
@zwembroek - waar heb jij dat ASTR? spot? bybit heeft hem niet (op de chart) lijkt het?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat was idd de vraag achter de vraag. Morgen post ik 'm voor je.zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:54:
[...]
Maar Binance heeft de meeste liquiditeit volgens mij.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Dikke prima!tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:56:
[...]
Dat was idd de vraag achter de vraag. Morgen post ik 'm voor je.
En dan breekt donderdag aanAeronaut schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:05:
1H boven trend gesloten, nu nog 2h en 4h en dan een tank hopium innemen zijn we zo bij volgende halte: 74k
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
H4 zit voor mij al op een higher high. Ben ook benieuwd naar de in en outflow van de ETF's, weet iemand waar deze info te raadplegen is?Aeronaut schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:05:
1H boven trend gesloten, nu nog 2h en 4h en dan een tank hopium innemen zijn we zo bij volgende halte: 74k
tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:07:
[...]
H4 zit voor mij al op een higher high. Ben ook benieuwd naar de in en outflow van de ETF's, weet iemand waar deze info te raadplegen is?
Ah shit. Kan niet anders zijn dan bull trap confirmed. Gaat te makkelijk dit he
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0y9Irz298tlibZVxNq6mR87A.gif?f=user_large)
Super nice man!!! Had ik niet verwacht. Kan uit ervaring zeggen dat het steeds makkelijker word.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:41:
[Afbeelding]
Nu ik nog......en dan bedoel ik niet hodl....maar winst nemen aankomende 1,5 jaar. Dat is namelijk mijn struikelblok.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
bij 100% gain, eigen inleg eruit halen en gelijk in BTC stoppen.
daarna met verschillende altjes bij meer gain ook hup weer verkopen in BTC.
of is winst nemen puur wanneer je in fiat of usdt trade? die stap heb ik nog niet kunnen doen
wanneer ik denk dat we bij de top zijn dan begin ik dca-out te doen en zeker met altjes: die wil ik niet nog 1x hodlen door de bear heen
100% BTC verkopen is ook niet de plan, maar hoeveel wel? zeer lastig maar iig wel eigen inleg+ deel winst.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ik kan die gast echt niet aanzien, sorrythierry1982 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:30:
Corne Marchand denkt dat XRP de 3,30$ kan bereiken. Net dat filmpje gekeken, weer 10 minuten van mijn leven dat ik niet meer terug krijg.

Skip die rotzooi dan ookthierry1982 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:30:
Corne Marchand denkt dat XRP de 3,30$ kan bereiken. Net dat filmpje gekeken, weer 10 minuten van mijn leven dat ik niet meer terug krijg.
Ik kan echt nog geen minuut naar dat soort gasten luisteren, vreselijk is het
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Gelukkig ben je nog net op tijd, over 10 minuten veranderd de prijs van zijn cursus van €350 naar €7500!!!!11!!thierry1982 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:30:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Sinds wanneer bestaat een week uit 48 uur?Th1x4nG schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:33:
Een dipje van nog geen 48 uur. Wat een berg emoties.
Weet niet hoe het bij jou zit, maar dipjes waarbij je 5 of meer digits in de min staat doen de meeste mensen wel iets hoor.
Bizar allemaal. Volg dit topic liever. Gooi geen geld in zo’n cursus.Dacuuu schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:34:
[...]
Gelukkig ben je nog net op tijd, over 10 minuten veranderd de prijs van zijn cursus van €350 naar €7500!!!!11!!
Mee eens hoor. Nu de pf wat groter wordt, worden die dips in fiat waarde ook een stuk pittiger, al weet je dat het rationeel gezien in percentages wel meevalt.. idd, áls dit het was... don't want to jinx itTaro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Sinds wanneer bestaat een week uit 48 uur?
Weet niet hoe het bij jou zit, maar dipjes waarbij je 5 of meer digits in de min staat doen de meeste mensen wel iets hoor.

Ik had er in het begin ook problemen mee. Portfolio niet openen helpt hierbij. Wat ook helpt is dat dit geld is wat ik kan missen en niet meteen nodig heb.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Edit: 5 digits is wel veel... xD. Maar bovenstaande helpt.
[ Voor 6% gewijzigd door cooLopke op 20-03-2024 22:48 ]
Als ik naar de grafiek kijk staan we nu weer waar we gisteren om 1u 's nachts stonden. Dat bedoelde ik. De piek was idd langer geleden.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:36:
[...]
Ik fantaseer dan over de top verkocht hebben en de bodem perfect terugkopen maar we weten allemaal wel dat dat toch nooit zou uitpakt. Als het wel was gelukt, had ik er wel een maand Maldiven in een beter resortje uitgehaald maar ach, we overleven het zo ook wel.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Moon soon
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
https://farside.co.uk/?p=997tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:07:
[...]
H4 zit voor mij al op een higher high. Ben ook benieuwd naar de in en outflow van de ETF's, weet iemand waar deze info te raadplegen is?
Hier wordt het realtime bijgewerkt zodra het bekend is
The Redman schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:58:
Bull trap, gaat nu zeker naar 12K
:strip_exif()/f/image/afS2NTSjA228ynQasMDTJcbe.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door FrambozenTaart op 20-03-2024 23:01 ]
Edit1: and goneeee
Edit2: daar is die weer
[ Voor 34% gewijzigd door Aeronaut op 20-03-2024 23:11 ]
Je maakt die keuze eigenlijk al op 73k. Je weet dat er zo 20% af kan. Fijn is het niet, maar genoeg tijd om de coins van de hand te doen.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 22:36:
[...]
2 recente BTC posts:
62.7K dip voorspelling 3 dagen geleden
Post van paar uur geleden
ETH2.0 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 23:24:
Deze professionele trader op reddit komt naast stock trading tips ook met hele mooie info over BTC en markt sentiment / money flow in het algemeen. Hij callde deze dip vrij nauwkeurig, zat goed met zn FOMC voorspelling en is nog bullish voor BTC.
2 recente BTC posts:
62.7K dip voorspelling 3 dagen geleden
Post van paar uur geleden
:fill(white):strip_exif()/f/image/gBCvyHkpuIaYyTveq0Iezt1L.png?f=user_large)
Darrell schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 23:35:
10k daily candles kan ik best aan wennen. 6k erbij in nog geen 6 uur en het voelt al niet eens zo bijzonder meer.
:strip_exif()/f/image/QTFvlAl36laEfj1X4LDzl3zq.jpg?f=fotoalbum_large)
@Taro heeft deze cyclus :tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:43:
[...]
Moet eerlijk zeggen, als dit het was, dan is het mij wel gelukt om sell high buy low te doen (verkoop 72-73k) en inkoop (64-60k) maar eigenlijk had ik liever jouw mentaliteit gehad. Zelfs met een trezor en ledger kom ik in de verleiding om te handelen met mijn spot, zeker als het zo explosief omhoog gaat. Moet daar echt nog eens iets voor bedenken, misschien mijn vriendin de trezor geven ofzo.
->> een pot serieuze meuk (alleen nog een liniaal klaar leggen voor het geval de vingers jeuk krijgen voor eind april)
->> een pot shitcoins/ alts
->> een pot guurder dan guur (70 tot 95% kans op scam / rugpull)
Door te spelen met de shitcoins, kan de verleiding kleiner zijn om met het serieuzere spul te spelen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik bedoelde NGL haha maar W is een ander paretje inderdaad.Pinsa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 05:50:
[...]
Daar is Wormhole toch @Tristan! Weet je wanneer die gelist gaat worden op Bybit @Alpina ?
Ga stuk hier, zie nu dat NGL paars is gekleurd sorry het was vroegAlpina schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 05:58:
[...]
Ik bedoelde NGL haha maar W is een ander paretje inderdaad.

Vond dit stukje op bybit maar is niet verhandeld dus op 1 maart..
https://announcements.byb...rowd-bltfd578c0380c9ce83/
Maar verder heb jij ook niet
meer listing info dan?
[ Voor 27% gewijzigd door Pinsa op 21-03-2024 06:08 ]
Nee maar zal niet lang duren denk ik:Pinsa schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:03:
[...]
Ga stuk hier, zie nu dat NGL paars is gekleurd sorry het was vroeg![]()
Vond dit stukje op bybit maar is niet verhandeld dus op 1 maart..
https://announcements.byb...rowd-bltfd578c0380c9ce83/
Maar verder heb jij ook niet
meer listing info dan?
Heard of $W @wormholecrypto? 🤔
— Bybit (@Bybit_Official) 20 maart 2024
Find out the technology behind this cross-chain communication protocol via our Learn article👇
#LearnWithBybit https://t.co/TeFWnH5ZTg
3 scenario’s:
1. We ketsen van de downtrendlijn (65-65.5k) omhoog = booeeelllisch
2. Het was toch een BART en gaan we met de lift omlaag (<62k)
3. Taro/Europa wordt wakker en zegt kan nog niet uitcashen, want koers staat te laag. Even bijkopen
Zal toch ooit een higher low moeten komen, deze move up was gezond (spot buys en goede orderflow). Ik vermoed bounce rond 64k Max.Aeronaut schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:16:
Wie heeft de raketbrandstof niet meer aangevuld?
3 scenario’s:
3. Taro/Europa wordt wakker en zegt kan nog niet uitcashen, want koers staat te laag. Even bijkopen
Als het magische lijntje doet wat men verwacht is dat het meest gezonde vanuit TA perspectief, maarja BTC doet toch wat het beste doet.. longs en shorts rekken.tomtom901 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:19:
[...]
Zal toch ooit een higher low moeten komen, deze move up was gezond (spot buys en goede orderflow). Ik vermoed bounce rond 64k Max.
Gipsy King schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:23:
De europeese beeren zijn weer wakker. Down the drain.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WWyRjjX2iCYtzxQBClKpRis0.gif?f=user_large)
[Twitter: https://twitter.com/stratisplatform/status/1770684814724596079?]
Ik vind het maar super vaag hoe mysterieus er gecommuniceerd wordt over de listing van W door alle DEXes. Geeft niet heel veel vertrouwen om daar geld in te pompen.
Ik stap daar ook niet in.Tristan schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:52:
[...]
Ik vind het maar super vaag hoe mysterieus er gecommuniceerd wordt over de listing van W door alle DEXes. Geeft niet heel veel vertrouwen om daar geld in te pompen.
Blijkbaar is 66k laag genoeg en we kijken voorzichtig omhoogAeronaut schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:16:
3 scenario’s:
4. Dit is allemaal maar ruis in de Grote Kosmos en of BTC nu morgen op 50k of op 80k staat maakt niet uit.Aeronaut schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:16:
3 scenario’s:
De potvissen gaan dood, net als wij allemaal, maar binnen tien jaar staan we op 800k en dan boeit zo’n dipje allemaal niet meer.
Maktub
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Fijne donderdag dipdag.
BTC100K2021 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:24:
Voorlopig alleen lower lows en lower highs vanaf de local top 73K.
Fijne donderdag dipdag.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8dcmOEhsSfXWhv9mXxNGW0J3.gif?f=user_large)
.@Trezor's account is hacked
— Pledditor (@Pledditor) 19 maart 2024
There's some deep irony that these hardware wallet companies can't even secure their own twitter accounts pic.twitter.com/z4j7gVHJey
Schade valt mee
Fortunately, the damage wasn't that bad... maybe make them whole who lost money?
— Harpie (@harpieio) 20 maart 2024
Be safe out there, fren 🧡 pic.twitter.com/y6OSp92QHi
[ Voor 39% gewijzigd door souljah1h op 21-03-2024 08:40 ]
Ligt eraan welk timeframe je pakt. Op sommige is er al een reversal te zien.BTC100K2021 schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:24:
Voorlopig alleen lower lows en lower highs vanaf de local top 73K.
Fijne donderdag dipdag.
ETF inkopen onder de 100m de laatste dagen: https://farside.co.uk/?p=997
ETF bezitters zijn net slowchatters. Buy high sell low.micmulder schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:46:
Staat de Rabobank in storing voor Blackrock ofzo? Wat is er gebeurt met alle dikke aankopen van ze?
ETF inkopen onder de 100m de laatste dagen: https://farside.co.uk/?p=997
On the same day that news broke that the SEC was trying to classify $ETH as a security, BlackRock announced that they were building a tokenized fund on Ethereum.
— Coin Bureau (@coinbureau) 21 maart 2024
Keep calm and BUIDL on.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!