“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk dat Vitalik een #metoo aan zijn broek heeft van een Japanse dame.zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:42:
Slecht nieuws voor Ethereum? Of even FUD veroorzaken om cheap ETH in te slaan voor de ETH goedkeuring?
[Twitter]
ja ik nu 6 jaar gestopt. Stukken minder last van immuunsysteem ziekte en veel minder medicijnen. En wat je schrijft 100x meer energie. Bloedwaardes zijn ook nog eens van iemand die 15 jaar jonger is.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:41:
[...]
Apart, ik heb sinds mijn 4e geen vlees meer gegeten, heb 5x zoveel energie als iedereen om mij heen en geen last van de klachten die je noemt. Maar goed, iedere persoon is anders.
Maar idd, iedereen is anders.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Toch even hier op inhaken omdat ik gister een docu zat te kijken vlees tov vega met tweelingren om te kijken welke gezonder is, vega schijnt toch gezonder te zijn, en als je ze ziet waar al dat vlees vandaan komt…. bedenke je je wel eens, zuivel schijnt dus ook niet echt gezond tenzijn al vind ik dat wel lekker, zelf eet ik weinig vlees hoogstens eens kipfiletje of gehakt maar niet veel, waar halen jullie je eiwitten uit? Eten jullie wel vis bijvoorbeeld?anti elppa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:48:
[...]
ja ik nu 6 jaar gestopt. Stukken minder last van immuunsysteem ziekte en veel minder medicijnen. En wat je schrijft 100x meer energie. Bloedwaardes zijn ook nog eens van iemand die 15 jaar jonger is.
Maar idd, iedereen is anders.
Altijd al eens overwogen om over te stappen maar lijkt me ook lastig, ik heb een darm ziekte en ben benieuwd of dat gunstig zou uitpakken
[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 20-03-2024 16:57 ]
Krijg je met die rektheid dan gaat de focus naar andere dingenzwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:57:
Ik zit weer op het Sonja Bakker forum.
Ja die immuunsysteem ziekte die ik heb is ook een darm ziekte (colitis). En heb stukken minder medicijnen nodig. Eiwit is overrated. Ik doe al 24 jaar zwaar krachttraining. En tussen mijn 18e en 30ste at ik kilo's vlees, kwark enz enz. Gezondheid ging hard achteruit die laatste jaren. Sinds ik totaal niet meer op eiwit let, vegetarisch eet, zijn mijn gains (zelfs op 40+ leeftijd) meer dan oke. 100gr eiwit is meer dan zat, en als je als man zijnde gewoon 2500-3000kcal eet is dat super easy te halen.Pinsa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:55:
[...]
Toch even hier op inhaken omdat ik gister een docu zat te kijken vlees tov vega met tweelingren om te kijken welke gezonder is, vega schijnt toch gezonder te zijn, en als je ze ziet waar al dat vlees vandaan komt…. bedenke je je wel eens, zuivel schijnt dus ook niet echt gezond tenzijn al vind ik dat wel lekker, zelf eet ik weinig vlees hoogstens eens kipfiletje of gehakt maar niet veel, waar halen jullie je eiwitten uit? Eten jullie wel vis bijvoorbeeld?
Altijd al eens overwogen om over te stappen maar lijkt me ook lastig, ik heb een darm ziekte en ben benieuwd of dat gunstig zou uitpakken
Die meer gezonde lifestyle zorg er ook voor dat ik veeeel beter tegen stress kan. Ook slaap, libido, weerstand tegen griepjes enz enz is vele malen beter sinds die switch.
Hoe had je anders gedacht dat ik 11 jaar crypto gehaald zou hebben zonder in een gesticht te zitten?
sorry, ik ga wel weer ff naar die muts van vitalik starenzwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:57:
Ik zit weer op het Sonja Bakker forum.
Tnx voor het delen we PMen anders wel anders gaan we scheve gezichten krijgenanti elppa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:03:
[...]
Ja die immuunsysteem ziekte die ik heb is ook een darm ziekte (colitis). En heb stukken minder medicijnen nodig. Eiwit is overrated. Ik doe al 24 jaar zwaar krachttraining. En tussen mijn 18e en 30ste at ik kilo's vlees, kwark enz enz. Gezondheid ging hard achteruit die laatste jaren. Sinds ik totaal niet meer op eiwit let, vegetarisch eet, zijn mijn gains (zelfs op 40+ leeftijd) meer dan oke. 100gr eiwit is meer dan zat, en als je als man zijnde gewoon 2500-3000kcal eet is dat super easy te halen.
Die meer gezonde lifestyle zorg er ook voor dat ik veeeel beter tegen stress kan. Ook slaap, libido, weerstand tegen griepjes enz enz is vele malen beter sinds die switch.
Hoe had je anders gedacht dat ik 11 jaar crypto gehaald zou hebben zonder in een gesticht te zitten?
Boomeranti elppa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:03:
[...]
Ik heb/had colitis ulcerosa, ik had gemiddeld 6x per jaar flare ups, ontstekingen, meestal gelukkig matige pijn maar 1 of 2x per jaar flinke pijn waardoor ik echt niks kon.Pinsa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:55:
[...]
Toch even hier op inhaken omdat ik gister een docu zat te kijken vlees tov vega met tweelingren om te kijken welke gezonder is, vega schijnt toch gezonder te zijn, en als je ze ziet waar al dat vlees vandaan komt…. bedenke je je wel eens, zuivel schijnt dus ook niet echt gezond tenzijn al vind ik dat wel lekker, zelf eet ik weinig vlees hoogstens eens kipfiletje of gehakt maar niet veel, waar halen jullie je eiwitten uit? Eten jullie wel vis bijvoorbeeld?
ik doe nu 10 maanden mijn nieuw dieet en heb nu 0x pijn gehad/ 0 flare ups
ieder lichaam is anders natuurlijk maar bij mij heeft dit extreem goed geholpen.
weet niet wat voor darm ziekte je hebt, maar als je regematig flare ups hebt wellicht werkt dit ook voor jou.
Ziekte van crohn… maar jij bent net overgestapt op carnivoor toch? Als ik zelf bv bbq heb ik altijd net dikke last denk dat vega ook beter voor mij zal werken heb ik het idee, gebruik jij nog medicatie?Kol Nedra schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:10:
[...]
Ik heb/had colitis ulcerosa, ik had gemiddeld 6x per jaar flare ups, ontstekingen, meestal gelukkig matige pijn maar 1 of 2x per jaar flinke pijn waardoor ik echt niks kon.
ik doe nu 10 maanden mijn nieuw dieet en heb nu 0x pijn gehad.
ieder lichaam is anders natuurlijk maar bij mij heeft dit extreem goed geholpen.
weet niet wat voor darm ziekte je hebt, maar als je regematig flare ups hebt wellicht werkt dit ook voor jou.
ik moest bijna aan de medicatie omdat het steeds erger werd en vaker... maar ik ben niet van de medicijnen; ik heb liever dat ik de oorzaak van de problemen aanpak ipv de symptomenPinsa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:12:
[...]
Ziekte van crohn… maar jij bent net overgestapt op carnivoor toch? Als ik zelf bv bbq heb ik altijd net dikke last denk dat vega ook beter voor mij zal werken heb ik het idee, gebruik jij nog medicatie?
mijn oma had wel crohn, en die is ook niet fijn nee

Rapparteer dan jonguh!zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:17:
@Darrell rapporteer jij die soy boys of doe ik het?
Maar idd alsof je op het viva forum in de dieethoek bent beland.
Ben zelf ook tegen medicatie hoor, maar ik moet het nemen, zodra de onstekingswaardes op peil zijn ga ik vragen om te stoppen en dan kan het zomaar een hele tijd wegblijven en ook weer opkomen vlammen ws moet ik dan toch weer aan de medicatie… het is chronisch volges mij is er nog nooit een directe oplossing gevonden, wat heel belangrijk is om je darmflora en mircrobioom op peil te krijgen waar geen idee hoe en of dat zomaar kan…Kol Nedra schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:15:
[...]
ik moest bijna aan de medicatie omdat het steeds erger werd en vaker... maar ik ben niet van de medicijnen; ik heb liever dat ik de oorzaak van de problemen aanpak ipv de symptomen
mijn oma had wel crohn, en die is ook niet fijn nee
Sorry voor de offtopics alvast
Kan maar dan gaan ze waarschijnlijk huilen.zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:17:
@Darrell rapporteer jij die soy boys of doe ik het?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5REPTtWwmXVpntW9cBW4QJ46.jpg?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Mijn tuin is gelukkig groot genoeg om kamp vlees en kamp vega op voldoende afstand van elkaar te houden, dat is het voordeel van niet in 010/020 wonen.NeoflexNL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:21:
Dit wordt een hele wilde SC barbecue zie ik al..
Maar goed, wen Beefy moon?
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Valt wel mee denk ik. Kwestie van de juiste voorbereidingen treffen.NeoflexNL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:21:
Dit wordt een hele wilde SC barbecue zie ik al..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vyghvSY9HvBCCgrFTbKff3jB.jpg?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé
Voor een ieder die ook op de babes wacht...

AI is beter in reten dan vingers

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heeft ze nou een staart?sh4d0wman schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:37:
Mooi, dan heb ik nog even tijd om mijn vieze briefjes te laten tellen en weer wat sats te scoren.....
Voor een ieder die ook op de babes wacht...![]()
spoiler:
En de tering wat een duim!
Geen probleem met vega boys/girl/hij/zij/het. Gewoon iedereen in hun waarde laten….Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:24:
[...]
Mijn tuin is gelukkig groot genoeg om kamp vlees en kamp vega op voldoende afstand van elkaar te houden, dat is het voordeel van niet in 010/020 wonen.
Maar goed, wen Beefy moon?
Tenzij shitcoiner uiteraard 🤡
Stack Sats
Ik heb de ziekte van Hedel.Stovirpi schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:43:
Ik heb al jaren last van de ziekte van Greed, helemaal op dagen dat de koersen zo aantrekkelijk zijn. Het is verschrikkelijk om het gevoel van “moeten kopen” te ervaren. Ik wil iedere keer weer meer en meer muntjes verzamelen. Maar goed, met wat voor grasmaaier maaien jullie het gras?
Met een kooimaaier natuurlijk!Stovirpi schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:43:
Ik heb al jaren last van de ziekte van Greed, helemaal op dagen dat de koersen zo aantrekkelijk zijn. Het is verschrikkelijk om het gevoel van “moeten kopen” te ervaren. Ik wil iedere keer weer meer en meer muntjes verzamelen. Maar goed, met wat voor grasmaaier maaien jullie het gras?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
JUST IN: "The SEC is waging an energetic legal campaign to classify Ethereum as a security," Fortune Crypto reports.
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 20 maart 2024
Bitcoin magazine. Verder wel objectief...
Bearish voor US staatsschuld
Bullish voor btc
Bullish voor asml
Da’s net aan de verkeerde kant van de Maas.
Helaas.
Heleas pindakeas.
(Haiku mode uit)
[ Voor 9% gewijzigd door Domino op 20-03-2024 18:34 ]
$10,000 for 1 $ETH min is programmed for the blow off top. Doesn't matter how much FUD they post.
— Satoshi Flipper (@SatoshiFlipper) 20 maart 2024
Zodra Fink alles gaat tokenizen en alle wereldwijde banken allerlei CBDC's gaan introduceren (welke natuurlijk op de ETHEREUM chain gaan draaien, is 10k per ETH het bearish scenario.
Bullish scenario is minimum 100k per ETH, vooral door de deflatie van de munt.
In 2030 wel pas, maar HODL de moeder dus.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
BREAKING: 🇺🇸 Federal Reserve leaves interest rates unchanged, remains at 5.25% - 5.50%.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 20 maart 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Geen verrassing, ben meer benieuwd naar de speech straks
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
speech is eigenlijk altijd belangrijker........ondanks dat wat er uit powells mond komt vaak kant nog wal raakt.....echt bla bla bla tot de macht 20sjorremans schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:02:
[...]
Geen verrassing, ben meer benieuwd naar de speech straks
Dat dus.. wat denk jij? 2-3 rente verlagingen nog dit jaar?anti elppa schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:04:
[...]
speech is eigenlijk altijd belangrijker........ondanks dat wat er uit powells mond komt vaak kant nog wal raakt.....echt bla bla bla tot de macht 20
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Meer haar op je zak dan op je schedel?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Zei ik eerder ook al tegen hem dat die liep te fudden met zn 10k.Vis schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 18:58:
[...]
Zodra Fink alles gaat tokenizen en alle wereldwijde banken allerlei CBDC's gaan introduceren (welke natuurlijk op de ETHEREUM chain gaan draaien, is 10k per ETH het bearish scenario.
ze moeten wel. Die staatsschuld is anders echt out of control. Ze gaan straks gewoon lage rente incl inflatie accepteren.......dan verdampt die staatsschuld, en ze hoeven niet veel extra rente te betalen... jammer alleen dat het volk bloed, maar dat is bijzaak=====>buy bitcoinsjorremans schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:06:
[...]
Dat dus.. wat denk jij? 2-3 rente verlagingen nog dit jaar?
Vis schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 18:58:
[...]
Darrell schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 19:07:
[...]
Zei ik eerder ook al tegen hem dat die liep te fudden met zn 10k.

Hmmm dat is een afbeelding van David, die was weliswaar waarschijnlijk dapper en sterk en afgetraind, maar ook vrij emotioneel en soms onzeker, angstig. Tenminste als ik z’n psalmen lees.Darrell schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 17:21:
[...]
Kan maar dan gaan ze waarschijnlijk huilen.
[Afbeelding]
[ Voor 50% gewijzigd door Kol Nedra op 20-03-2024 19:51 ]
Hey, dit gaat best aardig.tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:17:
[...]
Op de H1/H4 ziet het er nog steeds uit alsof BTC in een downtrend is met lower highs en lower lows. Ik verwacht dat we voor die wick aan liquiditeit op 59.159 gaan. Pas wanneer we een higher high neer weten te zetten, door boven 65867.29 te komen, en te holden, kan er mogelijk een trend reversal zijn.
Gewoon doen met geknepen billen.Darrell schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:13:
Misschien dat ik morgen mn pf wel weer durf te checken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/gBCvyHkpuIaYyTveq0Iezt1L.png?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ben eens benieuwd wat mad mikey 20 juli gaat doen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Sfqdd3S3x6QLaQJCavASdYDJ.gif?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Pinsa op 20-03-2024 20:47 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Heerlijk deze, mijn nieuwe favoriete gif
Niet teveel stijgen nu BTC, gewoon dit de komende 10 minuten vasthouden tot H4 close.tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 16:17:
[...]
Op de H1/H4 ziet het er nog steeds uit alsof BTC in een downtrend is met lower highs en lower lows. Ik verwacht dat we voor die wick aan liquiditeit op 59.159 gaan. Pas wanneer we een higher high neer weten te zetten, door boven 65867.29 te komen, en te holden, kan er mogelijk een trend reversal zijn.
Fijn, nu #1 in Metamask Shitcoin PF #1:zwembroek schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:52:
Men heeft er weer vertrouwen in blijkbaar.
[Afbeelding]
/f/image/kdkB6BQ3IHMPiedzrOG1mxkd.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
In paniek gekocht vanochtend bedoel je. Bleek een best leuke lokale bottomCornermanNL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:07:
En wie heeft in paniek verkocht een paar uur geleden ?
[Twitter: https://twitter.com/OpSecCloud/status/1770525500957470816?t=YL_ez1nHZz4PYRMhb6TgfQ&s=19]
HODL.CornermanNL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:07:
En wie heeft in paniek verkocht een paar uur geleden ?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OsyJlbwk84i9UQsmtbEd7uZn.jpg?f=user_large)
Eerder FET moon.Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:10:
ROOT MOON!
Gelukkig had ik die ook nog
En heul veul andere.
Ik heb ze teruggekocht na zondag verkocht, je gaf me FOMO. Wel wat lagerTaro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:13:
[...]
Gelukkig had ik die ook nog
En heul veul andere.
Nu dikdoorbeuken of helaas omlaag kelderen.
TACO speelt met mn Privé
tomtom901 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:13:
[...]
Ik heb ze teruggekocht na zondag verkocht, je gaf me FOMO. Wel wat lager
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/csHiIekwwXiAzRDVqe4I129V.jpg?f=user_large)
Net een 4H close gehad dus dat is optimistischAeronaut schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:13:
We zitten net boven de downtrendlijn.
Morgenochtend 80k?Aeronaut schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:13:
We zitten net boven de downtrendlijn.
/f/image/0l6EvrCZLuCw6YAQlDW0mYA2.png?f=fotoalbum_large)
Groen is dan mooier dan rood
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Vrijdag 22:45, mits trend omhoog is anders 59k
TACO speelt met mn Privé
Om 16:30 werd de 62k nog aangetikt, nog geen 5 uur later de 66.5k, met dit tempo staan we voor 2:30 op 71k, voor 7:30 op 75.5k en voor 12:30 morgen op 80k.
Kan dus prima
Taro schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 21:22:
[...]
Om 16:30 werd de 62k nog aangetikt, nog geen 5 uur later de 66.5k, met dit tempo staan we voor 2:30 op 71k, voor 7:30 op 75.5k en voor 12:30 morgen op 80k.
Kan dus prima
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Q6xbG48EdCHzAl6xfLWyl5SQ.webp?f=user_large)
Beetje hopium maar ik stuur je een pallet IPA als je gelijk hebt
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!