[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.122.588 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Inmiddels vrij duidelijk dat wallstreet Grayscale heeft gebruikt om zoveel mogelijk Bitcoin te verzamelen voordat de ETF's werden goedgekeurd. Zo konden ze, zodra deze ETF's goedgekeurd waren, continu de prijs drukken om wederom zoveel mogelijk Bitcoin in de ETF's te harken. Ik heb deze theorie nog nergens gehoord, dus laat ik de eerste zijn die het oppert. Als je je vrijwillig zo laat leegbloeden zonder de fees te verlagen, dan is het by design. Niet dat ik er wakker van lig overigens, maar ik vind het wel slim bedacht van ze.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Blijft mooi om te zien dat mensen zomaar 50 ETH in een shitcoin flikkeren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4I-emQw5bTOdAjCF_87DdiSZ4ZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ReVqgSVWXGhfJWcr79ovdGSC.png?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
mrlemons schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:08:
Inmiddels vrij duidelijk dat wallstreet Grayscale heeft gebruikt om zoveel mogelijk Bitcoin te verzamelen voordat de ETF's werden goedgekeurd. Zo konden ze, zodra deze ETF's goedgekeurd waren, continu de prijs drukken om wederom zoveel mogelijk Bitcoin in de ETF's te harken. Ik heb deze theorie nog nergens gehoord, dus laat ik de eerste zijn die het oppert. Als je je vrijwillig zo laat leegbloeden zonder de fees te verlagen, dan is het by design. Niet dat ik er wakker van lig overigens, maar ik vind het wel slim bedacht van ze.
Ik moet nog even wennen aan het fenomeen van overal complotten in zien, maar ooit zal ik er misschien nog steeds niet in geloven.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VH4wPDlUcp4Otpw9sOvGbTDPUTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ciqHxtC8BC4Dpgnh0BV66K9c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrlemons
Taro schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:18:
[...]

Ik moet nog even wennen aan het fenomeen van overal complotten in zien, maar ooit zal ik er misschien nog steeds niet in geloven.
Naïviteit is inderdaad ook een fenomeen...
In de grote mensenwereld worden voordurend complotten gesmeed, zo zit de wereld gewoon in elkaar. Maar in Nederland is iedereen zo verwend en naïef dat men denkt dat de wereld een soort paradijs is.

Dacht je in wallstreet zijn ze gek? Dat ze achterover leunen om vervolgens premium spot te betalen? No way. Een paar glazen alcohol, handshakes en hoeren verder en de deals zijn gemaakt. Ja, zo gaat dat.

[ Voor 19% gewijzigd door mrlemons op 21-03-2024 20:23 ]

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mrlemons schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:20:
[...]

Naïviteit is inderdaad ook een fenomeen...
In de grote mensenwereld worden voordurend complotten gesmeed, zo zit de wereld gewoon in elkaar. Maar in Nederland is iedereen zo verwend delat men denkt dat deel wereld soort geordend paradijs is.
Blijf dit altijd een prachtig fenomeen vinden. Nu ben ik zeker ook een dier met veel wol?

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrlemons
Taro schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:24:
[...]

Blijf dit altijd een prachtig fenomeen vinden. Nu ben ik zeker ook een dier met veel wol?
Goh, FTX was geen complot zeker?! Altijd dat downplayen van 'complotten' is naief. Je hoeft er niet religieus in te geloven. Het kan je wel helpen om risicos te zien en de wereld beter te begrijpen.

[ Voor 6% gewijzigd door mrlemons op 21-03-2024 20:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gwdFBpXGGxmn7Lsk_sMAtsQV6EI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WNhbmGEzv9SVURLrnZMNXIRp.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mrlemons schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:25:
[...]

Goh, FTX was geen complot zeker?! Alright dat downplayen van 'complotten' is naief. Jennifer er niet religieus in te geloven. Het kan je wel helpen om risicos te zien.
Sorry dat ik waarschijnlijk zo naïef ben, maar welk complot bedoel je precies bij FTX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrlemons
Taro schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:28:
[...]

Sorry dat ik waarschijnlijk zo naïef ben, maar welk complot bedoel je precies bij FTX?
Ik kan maar beter een film gaan kijken ofzo. Welterusten alvast. 😉

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Taro schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:28:
[...]

Doe niet zo naïef man.. iedereen kent die toch??

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udJdVijL2rApDNALqIUwojzbxOc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pd0BZ5QuxztjAAvHLGL8CRxO.jpg?f=fotoalbum_large

:9

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:33
Van het VIVA forum naar het QAnon forum. Ik hou van dit topic *O*

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Blackrock zit er ook weer bij!!!!

Die verdomde illuminati.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
Wie heeft er ook GET Protocol in z'n portfolio?

Deze week is gestart met de rebranding naar "OPEN Ticketing Ecosystem" (met bijbehorende nieuwe $OPN token) waarbij ze eindelijk eens wat besteden aan marketing. De plannen zien er iig goed uit:

- event financing (defi) live waardoor (kleinere)artiesten gemakkelijker funding kunnen regelen bij het organiseren van een concert
- nieuwe integrator die meer dan 10 miljoen event tickets on-chain per jaar gaat verkopen
- sport ticketing parnership die voor de grootste nft uitgave in de sportwereld moet gaan zorgen
- een fatsoenlijke exchange listing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:05
Mijn theorie is dat Grayscale onterecht heeft aangenomen dat veel van de investeerders door enorme ongerealiseerde winsten zouden blijven zitten, omdat anders flink afgerekend moest worden met de belastingdienst. Klaarblijkelijk was 2% fees per jaar toch nog minder aantrekkelijk. Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity (Hanlon's razor).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

dE AaRdE is PLaT eN De WeReLd wOrDt bEsTuUrd DoOr RePTieLen!!

O-)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:56
iVibes schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:40:
dE AaRdE is PLaT eN De WeReLd wOrDt bEsTuUrd DoOr RePTieLen!!

O-)
Nee dat was toch het vliegende spaghetti monster?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Magpie schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:38:
Mijn theorie is dat Grayscale onterecht heeft aangenomen dat veel van de investeerders door enorme ongerealiseerde winsten zouden blijven zitten, omdat anders flink afgerekend moest worden met de belastingdienst. Klaarblijkelijk was 2% fees per jaar toch nog minder aantrekkelijk. Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity (Hanlon's razor).
Dit klinkt wel erg logisch, kan bijna niet zo simpel zijn.

Nee, dit maak je mij als kritische denker niet wijs. Er is ergens onderhandeld met hoeren, coke en whiskey.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:53
Kom kinders, niet polariseren of in het belachelijke trekken. Op dit forum is gewoon ruimte voor verschillende zienswijzen.

Daarna mag je je eigen waarheid definiëren.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:23
ernstk schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:38:
Wie heeft er ook GET Protocol in z'n portfolio?

Deze week is gestart met de rebranding naar "OPEN Ticketing Ecosystem" (met bijbehorende nieuwe $OPN token) waarbij ze eindelijk eens wat besteden aan marketing. De plannen zien er iig goed uit:

- event financing (defi) live waardoor (kleinere)artiesten gemakkelijker funding kunnen regelen bij het organiseren van een concert
- nieuwe integrator die meer dan 10 miljoen event tickets on-chain per jaar gaat verkopen
- sport ticketing parnership die voor de grootste nft uitgave in de sportwereld moet gaan zorgen
- een fatsoenlijke exchange listing
Bingo! :+

Ze zijn lekker aan de weg aan het timmeren. Begrijp alleen niet dat ze niet gewoon op Bitvavo staan, maar zoals je al zegt komt er waarschijnlijk inderdaad een fatsoenlijke exchange aan (ik vermoed Coinbase gezien hun linkjes met base.org).

Ben benieuwd waar het heen gaat. Ik geloof er wel in. :Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:31
mrlemons schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:20:
[...]
Dacht je in Wallstreet zijn ze gek? Dat ze achterover leunen om vervolgens premium spot te betalen? No way. Een paar glazen alcohol, handshakes en hoeren verder en de deals zijn gemaakt. Ja, zo gaat dat.
Ik geloof er niks van.

Op Wallstreet zijn ze verre van gek en hebben ze in het verleden vaak op allerlei manier ervoor gezorgd dat ze markten oneerlijk maakten. Dat heeft er voor gezorgd dat het nu een zwaar gereguleerd systeem is.

Het maakt Blackrock niks uit wat ze voor 1 Bitcoin betalen. Het is namelijk niet iets wat ze voor zichzelf kopen maar in opdracht van hun klanten. Het verdienmodel zit in de fees.

Wat belangrijk is voor Blackrock is dat ze een goede naam hebben. Ik vind het nogal naief om te denken dat Blackrock zijn goede naam op het spel zou zetten door middel van de manipulatie van de Bitcoin markt voor een paar grijpstuivers.

Het is gewoon totaal onlogisch

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

MrMrq schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:43:
Kom kinders, niet polariseren of in het belachelijke trekken. Op dit forum is gewoon ruimte voor verschillende zienswijzen.

Hoe ver moet bitcoin nog stijgen voordat we weer eens op een managementsamenvatting getrakteerd worden?

Beetje incentive creeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Ja is ook zo.

Kijk, er gebeurd natuurlijk heus wel meer dan het daglicht kan verdragen. Deze wereld is tenslotte een geitenponzi waar alles draait om geld en macht. En er zijn genoeg mensen/partijen die bereid zijn dat te vergaren over de lijken van anderen, laten we niet naïef zijn.

Echter liggen de corruptieschandalen en systematische afbraak van democratie gewoon open en bloot op straat. Dus als je dat soort dingen interessant vindt is er genoeg te vinden.

Hoef je echt geen complottheorieën voor in de wereld te slingeren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:48:
[...]

Wat belangrijk is voor Blackrock is dat ze een goede naam hebben. Ik vind het nogal naief om te denken dat Blackrock zijn goede naam op het spel zou zetten door middel van de manipulatie van de Bitcoin markt voor een paar grijpstuivers.
Ik ga me niet meer mengen in deze discussies, alleen maar slecht voor de bloeddruk.

Maar naief is hier een understatement. Jij denkt dat blackrock met eerlijk handelen de halve planeet nu in bezit heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:55:
[...]

Ik ga me niet meer mengen in deze discussies, alleen maar slecht voor de bloeddruk.

Maar naief is hier een understatement. Jij denkt dat blackrock met eerlijk handelen de halve planeet nu in bezit heeft?
Natuurlijk niet, ze zitten nu immers ook in Bitcoin en dat wordt gebruikt voor drugshandel en witwassen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:21

resusaapje

h less

Ach ja, gelukkig is root vandaag 8% gestegen. Toch nog iets om blij van te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/08qXw2hFqkZD1BXZ0cHzaw4difY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P5bVbi6IeSMyb7f900FhwoT1.png?f=fotoalbum_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:22
FrambozenTaart schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:54:
[...]

Ja is ook zo.

Kijk, er gebeurd natuurlijk heus wel meer dan het daglicht kan verdragen. Deze wereld is tenslotte een geitenponzi waar alles draait om geld en macht. En er zijn genoeg mensen/partijen die bereid zijn dat te vergaren over de lijken van anderen, laten we niet naïef zijn.

Echter liggen de corruptieschandalen en systematische afbraak van democratie gewoon open en bloot op straat. Dus als je dat soort dingen interessant vindt is er genoeg te vinden.

Hoef je echt geen complottheorieën voor in de wereld te slingeren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PyxsDoaUYPfsbo3Uta5GThJAhY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GA4JJHce2StY1EJHCgWzrpl2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
Darrell schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:49:
[...]

Hoe ver moet bitcoin nog stijgen voordat we weer eens op een managementsamenvatting getrakteerd worden?

Beetje incentive creeren.
De management samenvattingen waren oprecht leuk om te schrijven. Er was altijd wel juice over ETH upgrades of FTX.
Het was rustig, dus je kon het wat beter volgen allemaal. En tegelijkertijd zat ik er bovenop, want de winsten waren marginaal. Staan we nog wel in het groen?
Ondertussen heb ik meer marge en een plan, dus ik volg het allemaal niet zo. En de kliek voelt voor mij ook wat minder hecht dan tijdens gedeelde-bear-is-halve-bear… dus ik sloof me wat minder uit.

Misschien doe ik een tijdje een Jaapio. Beetje aan de snorfiets sleutelen en pepers kweken terwijl ik mezelf excommuniceer.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
MrMrq schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:59:
[...]

De management samenvattingen waren oprecht leuk om te schrijven. Er was altijd wel juice over ETH upgrades of FTX.
Het was rustig, dus je kon het wat beter volgen allemaal. En tegelijkertijd zat ik er bovenop, want de winsten waren marginaal. Staan we nog wel in het groen?
Ondertussen heb ik meer marge en een plan, dus ik volg het allemaal niet zo. En de kliek voelt voor mij ook wat minder hecht dan tijdens gedeelde-bear-is-halve-bear… dus ik sloof me wat minder uit.

Misschien doe ik een tijdje een Jaapio. Beetje aan de snorfiets sleutelen en pepers kweken terwijl ik mezelf excommuniceer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gv_O1t8DjQI_KhZim2lXoY3AHIo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gBCvyHkpuIaYyTveq0Iezt1L.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/elfkzR8yq9U4b2QzZ8agWKSjeYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fkUpka2o9tuTmT4K5CWvsDTx.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
T-mo-T schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:47:
[...]

Bingo! :+

Ze zijn lekker aan de weg aan het timmeren. Begrijp alleen niet dat ze niet gewoon op Bitvavo staan, maar zoals je al zegt komt er waarschijnlijk inderdaad een fatsoenlijke exchange aan (ik vermoed Coinbase gezien hun linkjes met base.org).

Ben benieuwd waar het heen gaat. Ik geloof er wel in. :Y)
Bitvavo list liever shitcoins (bome etc). Coinbase zou wel mooi zijn. Dan heb je er qua volume meteen één uit de top 5 te pakken, én betrouwbaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

-O-

Bearmarket was ruk voor de portemonnee maar het topic vaarde er idd wel bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDMsjLSETjwfx6f03mcMQ1a2syY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4xzrUf6Qur1qodHoefz3g7rN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:02:
[...]

-O-

Bearmarket was ruk voor de portemonnee, maar het topic voer er idd wel bij.
Ftfy.

Volgende keer een ban.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:08
pas op he, dat klinkt als een complot theorie 👀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:05:
[...]

Ftfy.

Volgende keer een ban.
Als verleden tijd van varen in de betekenis "voortbewegen (over water)" is vaarde in het Middelnederlands al aangetroffen, maar voer is altijd gangbaarder geweest. Van Dale's Groot Woordenboek van de Nederlandse Taal en het Groene Boekje vermelden alleen voer, maar andere bronnen als de Algemene Nederlandse Spraakkunst , Taaladvies van de Nederlandse Taalunie en Onze Taal geven aan dat vaarde soms ook voorkomt.

Sommige mensen zijn gewoon eloquenter dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
iemand die nog in ENJ zit?
is dat nog wat met gaming en crypto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Kol Nedra schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:22:
Ik hou wel van die gaming & crypto combi...
Afgelopen twee weken al meer dan 15k gepakt op GMR (Gamer).
Morgen kondigen ze een nieuwe listing aan...
https://gmr.center/
https://twitter.com/GMRCenter

Ja, dit is een ordinaire shill....
:+

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Darrell schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:11:
[...]

Als verleden tijd van varen in de betekenis "voortbewegen (over water)" is vaarde in het Middelnederlands al aangetroffen, maar voer is altijd gangbaarder geweest. Van Dale's Groot Woordenboek van de Nederlandse Taal en het Groene Boekje vermelden alleen voer, maar andere bronnen als de Algemene Nederlandse Spraakkunst , Taaladvies van de Nederlandse Taalunie en Onze Taal geven aan dat vaarde soms ook voorkomt.

Sommige mensen zijn gewoon eloquenter dan anderen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nRB0VwPecPQkKivY2KoPlKJ91mA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QwNMlHvJQZVRc0LFiDMNk2hA.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrlemons
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:48:
[...]

Ik geloof er niks van.

Op Wallstreet zijn ze verre van gek en hebben ze in het verleden vaak op allerlei manier ervoor gezorgd dat ze markten oneerlijk maakten. Dat heeft er voor gezorgd dat het nu een zwaar gereguleerd systeem is.

Het maakt Blackrock niks uit wat ze voor 1 Bitcoin betalen. Het is namelijk niet iets wat ze voor zichzelf kopen maar in opdracht van hun klanten. Het verdienmodel zit in de fees.

Het is gewoon totaal onlogisch
Tegen hogere prijzen krijgen ze minder Bitcoin in bewaring bij Coinbase. Uiteindelijk is het niet de fiat waarde die telt, maar het aantal Bitcoins en hoe deze verdeeld worden op deze planeet. Als je daar nog een andere complot theorie bovenop gooit, dan kan de overheid deze Bitcoins makkelijk confisceren wanneer het hun even uitkomt bij een fiat crisis. Dan telt het aantal bitcoins, niet de fiat waarde. Natuurlijk is dit allemaal speculatie, maar het klinkt als een geniale strategie. Aangezien er best wat geniale mensen rondlopen, zou het zomaar kunnen. Er zijn wel gekkere complotten geweest in de geschiedenis die daadwerkelijk gebeurd zijn. Vergelijk het met de goud koorts, deze koorts maken we ook mee met digitaal goud. Verdiep je eens in de geschiedenis van goud en je zal wat minder naïef uit de schoolbank komen. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:22:
Yes. Vanuit de parachains. "Gratis", dus ik laat ze gewoon staan tot de beer begint.
Helaas heptie al een dubbele top gehad van bijna $5, dus ik verwacht veel bagholders die gaan dumpen. Weet nog niet op welk level trouwens.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
resusaapje schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 21:55:
[...]

Yes. Vanuit de parachains. "Gratis", dus ik laat ze gewoon staan tot de beer begint.
Helaas heptie al een dubbele top gehad van bijna $5, dus ik verwacht veel bagholders die gaan dumpen. Weet nog niet op welk level trouwens.
Pro tip, doe het net voor de bear begint. Op de top houd je er meer aan over. Thank me later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 08:55

Woohooo

Smilie, James Smilie

Year of the meme coins all over again. Vind het toch wel weer mooi om te zien dat er sinds 2017 eigenlijk weinig anders is.

Zijn de Safemoon boys en bitconnect girls hier ook nog ergens aanwezig?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Ea3xassOvd09RwAwfDvOvS1jSI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/omXeHqzAcu8DXYTIwExZ3qBX.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Woohooo schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 22:40:
Year of the meme coins all over again. Vind het toch wel weer mooi om te zien dat er sinds 2017 eigenlijk weinig anders is.

Jaapie = Carlos Matos

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Vind persoonlijk dit juist de trieste kant van crypto. En we lijken ook niet te leren. Eerst worden "we" door de banken een oor aangenaaid, shame on them! Om vervolgens elkaar een oor aan te gaan naaien. Shame on us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:58

Coldcat

HODL

Numbers schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 22:49:
[...]
Vind persoonlijk dit juist de trieste kant van crypto. En we lijken ook niet te leren. Eerst worden "we" door de banken een oor aangenaaid, shame on them! Om vervolgens elkaar een oor aan te gaan naaien. Shame on us.
Zie daar de rotheid van de mens!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 19:06

troje

was here!

echo!

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 20:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-06 18:05
Is W (Wormhole) nu al ergens gelist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
roflexx schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 06:45:
[...]

Wat maakt deze coin geweldig?
Deze sale zag ik vanmorgen voorbij komen, dacht die ga ik delen op de SC, of Bondex geweldig is moet je voor jezelf uitmaken :)

Ik zelf stap er niet in, want moeilijk om door de wachtrij te komen in zo’n sale, en de locked up periode vind ik te lang.

[ Voor 20% gewijzigd door Pinsa op 22-03-2024 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Tristan schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 06:36:
Is W (Wormhole) nu al ergens gelist?
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
8% van totale supply beschikbaar? Dump valhalla

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:42

Hier een Safemooner. Ik ben een van de mazzelaars die er wel een leuke cent aan over heeft gehouden. Spel alsnog niet goed gespeeld, maar toch. Had ik iets meer ballen, dan had het mijn hypotheek af kunnen tikken. Nu een uitbouw en nieuwe keuken van kunnen zetten. Maar goed.. was zeker een spannende tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 14:35
Vesting period klinkt fijner dan dikke premined stront die wij volgens dit schema in uw maag splitsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
omg omg...... fiat AirDrop binnen, yay!
*O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:16
Weer een netto in de min dag voor de ETFs, wederom gedreven door sterke outflow van GBTC, alweer ruim 1.8 miljard outflow deze week. Blackrock wel weer een een wat betere dag, maar wat er met fidelity aan de hand is… hele week minder inflow dan vorige week op 1 dag

https://farside.co.uk/?p=997

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Blik1984 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:37:
Weer een netto in de min dag voor de ETFs, wederom gedreven door sterke outflow van GBTC, alweer ruim 1.8 miljard outflow deze week. Blackrock wel weer een een wat betere dag, maar wat er met fidelity aan de hand is… hele week minder inflow dan vorige week op 1 dag

Er zit een eind aan GBTC.
Blackrock en Fidelity hebben nog nooit een netto outflow gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Blik1984 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:37:

Het is heel simpel, netto outflow eigendomsbewijzen (aandelen zijn het formeel niet) fondsen zorgt ervoor dat de onderliggend aangehouden BTC wordt verkocht om cash te genereren voor vereffening richting beurs/brokers voor de verkochte eigendomsbewijzen.

Bij Fidelity is de vraag van Henk&Ingrid dus even weggevallen, toevallig harder dan bij Blackrock. Meer dan dat is het niet.

Gezien de prijsactie en inflows van afgelopen weken was dat te verwachten. Daarbij bloedt GBTC nog steeds vanwege haar kostenpercentage.

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-03-2024 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 09:28

Zekers een van mijn beste plays was safemoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
keepitfrosty schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:46:
[...]

Zekers een van mijn beste plays was safemoon
same here, mijn 3 beste coins waren safemoon, SHIB en LUNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 09:28
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:50:
[...]

same here, mijn 3 beste coins waren safemoon, SHIB en LUNA
Haha ja Luna ben ik wel op stuk gegaan helaas. Te laat het schip verlaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
keepitfrosty schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:51:
[...]

Haha ja Luna ben ik wel op stuk gegaan helaas. Te laat het schip verlaten.
ik te vroeg verkocht, gak LUNA was $7 en verkocht bij $50, het was serieus een vrij flinke bag.... verkocht voor BNB en BTC destijds

maar idd meeste mensen zijn keihard rekt gegaan..

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 22-03-2024 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
All-in ASTAR.

Waar haal ik mijn 1st Edition Base Set Charizard nu op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nou kom maar op met die partnership Nintendo en ASTR

dromen mag altijd toch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-06 18:33
BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:58:
[...]

All-in ASTAR.

Voor omgerekend ongeveer €250 hier: https://dew.gg/launchpad/packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
FTM vandaag nog door de 1.20? Gaat echt lekker de laatste weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Bullish GPU. @Alpina Ze weten altijd wel met wie ze een partnership aan moeten gaan haha.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GJPbXt2bQAA89wq?format=jpg&name=large

[ Voor 38% gewijzigd door zwembroek op 22-03-2024 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:09:
Bullish GPU. @Alpina Ze weten altijd wel met wie ze een partnership aan moeten gaan haha.
[Afbeelding]
Ziet er prachtig uit, hij staat nu relatief laag dus heb ook een tas gekocht van deze meuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 09:58:
[...]
All-in ASTAR.

Ik heb net wat Celebrations geopend gisteren. Toch mooi Blastoise base set in de pocket qua design. Dus tijd om astar te fixen, kan ik die gaan minten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Joosie200 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:21:
[...]

Ik heb net wat Celebrations geopend gisteren. Toch mooi Blastoise base set in de pocket qua design. Dus tijd om astar te fixen, kan ik die gaan minten :9
Mooi. Ik had ze ook maar even PSA10 gehaald vorig jaar. Voor de kids later je weet maar nooit _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Node AI | $GPU
@NodeAIETH

🥳Exciting news! We've been funded and approved for the Web3 Google Startup Program, a significant step closer to becoming a trusted service provider.

Check out the details here: https://cloud.google.com/startup/web3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Bitcoin straks weer moon?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HqgFnROVhc6oNc0evtR4wfrhMdM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kKQwYfzAi2NghJIACFt2MIs5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-06 23:48
zwembroek schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 10:30:
Node AI | $GPU
@NodeAIETH

🥳Exciting news! We've been funded and approved for the Web3 Google Startup Program, a significant step closer to becoming a trusted service provider.

Check out the details here: https://cloud.google.com/startup/web3
when moon? :O :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Mooi moment om wat AI tokens in te slaan. Ze staan vanochtend allemaal laag. PAAL, OPSEC, GPU, ZKML etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
dat is juist heel erg bearisch.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
anti elppa schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:09:
[...]

De open interest op de alts, of dat de alts nog bestaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ugh, ik sla even over. NFT's: ik snap niks van die dingen en wil het ook niet snappen.
Maar als mijn astr-tjes daardoor naar de maan gaan, vind ik het helamaal mooi O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Zeer zeker niet. Dat zou betekenen dat de BTC.D gaat dalen en dat total 3 de achterstand gaat inhalen. Super mega bullish as dat gebeurt. Maar ik begrijp dat het niet in het voordeel is van de Bitcoin maxi hodlers. :) Voor altcoins het best mogelijke scenario.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:16:
[...]

De open interest op de alts, of dat de alts nog bestaan?
beide, die meuk zorgt er alleen maar voor dat we allemaal straks onder brug liggen bij slux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Maar dan moet Bitcoin wel meewerken natuurlijk. Als Bitcoin rekt gaat dan BTC.D omhoog en alts rekt. Iedereen rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:26:
[...]

beide, die meuk zorgt er alleen maar voor dat we allemaal straks onder brug liggen bij slux
Gezellig man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:19:
[...]

Zeer zeker niet. Dat zou betekenen dat de BTC.D gaat dalen en dat total 3 de achterstand gaat inhalen. Super mega bullish as dat gebeurt. Maar ik begrijp dat het niet in het voordeel is van de Bitcoin maxi hodlers. :) Voor altcoins het best mogelijke scenario.
Ja maar dat is maar van korte duur, waarna de hele tering bende in elkaar dondert. Dat is al 4 cycles zo gegaan, en this time is het niet different. Dit is gewoon puur statistiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:26:
Maar dan moet Bitcoin wel meewerken natuurlijk. Als Bitcoin rekt gaat dan BTC.D omhoog en alts rekt. Iedereen rekt.
zoals het hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
moeten we onze plek krijten onder de brug?

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:20
Vrijdagochtend dipdag blijkbaar

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://bankless.ghost.io/content/images/public/images/ae0bebf0-061f-4a78-8bd1-4881a93ffe41_622x477.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:27:
[...]

Ja maar dat is maar van korte duur, waarna de hele tering bende in elkaar dondert. Dat is al 4 cycles zo gegaan, en this time is het niet different. Dit is gewoon puur statistiek
Tijdelijk ja. Ik geloof er niet in dat het dan over is. Als we nu een crazy alt run krijgen dan zet ik die wel om in USDT. Ik heb geen zin om die correctie volledig in shitcoins uit te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nee zo hoort het niet. :) Samen rijk geen gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:32:
[...]

Nee zo hoort het niet. :) Samen rijk geen gezeik.
oke oke, hoe is het eigenlijk met die muts van vitalik? Heb al paar weken niet meer gekeken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 11:34:
[...]

oke oke, hoe is het eigenlijk met die muts van vitalik? Heb al paar weken niet meer gekeken
Tip. Mooi zo houden.... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
harige beest heeft -50% gedaan afgelopen week. netjes

TACO speelt met mn Privé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
hahaha oke. Geef me ff een seintje als die op 1000000000 staat

Pagina: 1 ... 65 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!