Je bent de zoveelste die dit vandaag komt meldenzenith schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:02:
[Afbeelding]
10M $ down the drain, lekkere maandagmorgen 😀
Ergens bekruipt mij wel het gevoel dat dit een marketingstunt is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je bent de zoveelste die dit vandaag komt meldenzenith schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:02:
[Afbeelding]
Handig voor hem, zijn investering verwaterd nu niet door extra tokens die op de markt komen.zenith schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:02:
[Afbeelding]
Ah excuses daarvoor 😀, dit draadje gaat zo hard qua nuttige info dat het gewoon lastig is om bij te houden 👍Darrell schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:09:
[...]
Je bent de zoveelste die dit vandaag komt melden![]()
Na werktijd only SC crowd be like:zenith schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:17:
[...]
Ah excuses daarvoor 😀, dit draadje gaat zo hard qua nuttige info dat het gewoon lastig is om bij te houden 👍
Je bent niet de eerste die dit roept. Is in de Twitter Space ook een paar keer geopperd. We zullen misschien wel nooit de waarheid weten, maar van mij mag hij best de boeken in gaan als dé memecoin van 2024!Darrell schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:09:
[...]
Oja sorry. Jongens, vrouwen en kinderen eerst...we gaan een corona doemp krijgenzwembroek schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:47:
[...]
Jonge doe nou even mee.Die rookies zitten nu alweer met het zweet in de panty naar de koers te kijken. Nu geef je ze weer hoop. @NeFoRcE was blij dat hij nog maar 7% in de min stond en @Tristan riep vanmorgen dat crypto niet leuk is.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wel zonder de corona graaganti elppa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:34:
[...]
Oja sorry. Jongens, vrouwen en kinderen eerst...we gaan een corona doemp krijgen
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
mwa liever niet, ik heb niet veel fiat voor dat.anti elppa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:34:
[...]
Oja sorry. Jongens, vrouwen en kinderen eerst...we gaan een corona doemp krijgen
[Afbeelding]
nothing stops this train
Niet heel veel meer, ik weet wel dat ik al lange tijd in AllBridge (ABR) zit, verkregen door staken van APYS .Pinsa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:40:
Ik las dat Bitvavo weer 7 nieuwe assets op korte termijn gaat toevoegen waaronder Wormhole (w), schijnbaar is dit een airdrop, kan er niet heel veel over vinden, weet iemand van jullie wat meer over deze coin?
https://coinmarketcap.com/currencies/wormhole/
[ Voor 4% gewijzigd door BeyondThunder op 18-03-2024 17:47 ]
SOL burn, sol deflationaryzenith schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:02:
[Afbeelding]
nothing stops this train
met papier mache kun je alles maken!!
Hier kan je de prijs zien, gaat best aardig.Servowire schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:44:
De Dev van memetoken $SLERF doet een enorme fout:
https://www.coindesk.com/...-loses-all-presale-funds/
Wat zou zoiets met de prijs doen?
[ Voor 8% gewijzigd door dehardstyler op 18-03-2024 17:48 ]
Experienced investors are buying while rookies are selling.
— Kyledoops (@kyledoops) 18 maart 2024
Novice traders are dumping BTC.
Hold on to your Bitcoin; remember, higher levels are on the way. pic.twitter.com/4prN6x3jHl
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In 12 dagen 221 pagina's vol.
Oproep tot Pumpedump. Gerapparteerd!Darrell schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:01:
[...]
In 12 dagen 221 pagina's vol.
Als we ff doorwerken redden we deeltje 27 nog voor de halvenening.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:05:
ik heb wat altjes gekocht op Bitvavo met mijn PHA winsten afgelopen week, lets gooooooo!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
met hat op
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-03-2024 18:18 ]
nothing stops this train
Maktub
Tnx voor de info! Ben je bullish dan over Wormhole ofnie?BeyondThunder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 17:42:
[...]
Niet heel veel meer, ik weet wel dat ik al lange tijd in AllBridge (ABR) zit, verkregen door staken van APYS .
ABR heeft weer wat te maken met Wormhole waardoor ABR 100% is gestegen in de afgelopen 7 dagen, het einde is nog niet in zicht.
Deze tweet heeft er i.i.g. mee te maken:
https://twitter.com/DefiS...Tcd1CLSWcbvK0-kqMRJQ&s=19
Meer info over Wormhole airdrop
https://wormhole.com/w-airdrop-explained/
En deze is interessant
https://twitter.com/yashhsm/status/1765496129674674467
Edit, Waar las je dat Bitvavo Wormhole (w) gaat listen? Kan hier niets van vinden.
Die laat volgens mij zien dat het kleine grut tot 100btc per wallet uitstapt terwijl de prijs omhoog gaat. Of die zijn naar >100 btc per wallet verhuisd.MrMrq schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:30:
Die plaat laat toch vooral zien dat de grote jongens in oktober veel meer BTC aanhielden dan nu (oranje lijn)?
En nu met winst van de balans hebben gehaald, denk ik dan?
In dat geval is het een vreemd plaatje om te onderbouwen dat nu de newbs panic sellen en de investeerders juist kopen?
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 18-03-2024 18:40 ]
Ik dacht dat 10-100 BTC de grote jongens waren, maar jij denkt dat dat de kleintjes zijn?Darrell schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:37:
[...]
Die laat volgens mij zien dat het kleine grut tot 100btc per wallet uitstapt terwijl de prijs omhoog gaat. Of die zijn naar >100 btc per wallet verhuisd.
Maktub
sNielz123 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:44:
Wat een drama vandaag. Enige waar ik blij van word is dat ik weer perfecte ruitjes op mijn burgers heb gefikt.
[Afbeelding]
Is dit crypto related? Jazeker want na nog een week als dit ga ik me inschrijven bij de voedselbank.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Echt mannenvoer.sNielz123 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:51:
Het is berenvlees
Probeer het ook maar te interpreteren. Als de kleintjes aan het verkopen zijn en de wallets van 10-100 afnemen terwijl de prijs door blijft stijgen zijn er dus nog grotere die wel kopen of die 10-100 zitten nu in de >100.MrMrq schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:43:
[...]
Ik dacht dat 10-100 BTC de grote jongens waren, maar jij denkt dat dat de kleintjes zijn?
Moment, even de Makita opladen.
Fish supply net position change (blauwe balkjes) laten zien dat de fish serieus uitstappen, terwijl de grote boys in oranje relatief gezien niet veel bewegen.MrMrq schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:30:
Die plaat laat toch vooral zien dat de grote jongens in oktober veel meer BTC aanhielden dan nu (oranje lijn)?
En nu met winst van de balans hebben gehaald, denk ik dan?
In dat geval is het een vreemd plaatje om te onderbouwen dat nu de newbs panic sellen en de investeerders juist kopen?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
$SOL to $1T market cap.
— ◢ J◎e McCann 🧊 (@joemccann) 17 maart 2024
Here's why:
🧵
Ik zat op de blog te zoeken van Butvavo, daat vond ik niets. Thanks.Pinsa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 18:33:
[...]
Tnx voor de info! Ben je bullish dan over Wormhole ofnie?
Ik zag die listing voorbij komen in mn eigen Bitvavo app hier een pic als bewijs![]()
[Afbeelding]
Volgende week weer verse fiat!FrambozenTaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:55:
Heeft iemand nog wat hopium?
Hier komt het vrijdag al. Omdat zondag op de 24e valt
Bijna lente, dan groeit dat toch een stuk harder.FrambozenTaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:55:
De cryptomarkt is momenteel geen voedzame bodem voor mijn zakje ROOT, die is helaas flink aan het verwelken.
Ik had gehoopt dat die ferme groene stelen zouden doorgroeien tot een heuse geldboom, maar het lijkt te imploderen naar de zoveelste bodemloze put.
Hopelijk brengt het voorjaar wat maanlicht en organische groei met zich mee, als deze rode buien aanhouden dan ben ik bang dat de wortelrot te diep nestelt en er geen herstel meer optreedt.
Ik ga Wormhole maar eens in de gaten houden wie weet word het nog wat, zou wel mooi zijn als ik door dat wormhole kon reizen om te bepalen of het muntje moon zou gaanBeyondThunder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:42:
[...]
Ik zat op de blog te zoeken van Butvavo, daat vond ik niets. Thanks.
Bullish over Wormhole? Ik heb daar geen mening over, ik heb me daar niet voldoende in verdiept. Ik zie het wel heel vaak voorbij komen. En ze zijn al heel groot.
Ik begrijp dat je door het gebruik van AllBridge Core in aanmerking kan/kon komen voor de Wormhole Airdrop. Daarom deed ABR een 100% in 7 dagen vermoed ik.
Over ABR ben ik wel bullish. Mooi product, goede ondersteuning via Telegram en geinige DAO.
Als we de inflatie meenemen, hebben we nog geen ATH bereikt. Dus daar hoeven we niet over te twijfelen!kbuntu schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:08:
Klopt het dat men begint te twijfelen of we de ATH hebben gehad vóór de halving?
Stack Sats
Ik twijfel daar niet over hoor.kbuntu schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:08:
Klopt het dat men begint te twijfelen of we de ATH hebben gehad vóór de halving?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat weten we pas achteraf.kbuntu schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:08:
Trust me when I say this is only the beginning.
Het is over! REKTcoin gaat naar $0.06!kbuntu schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:08:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Te klein potje denk ik. Heb hier van het week overgezet in een nieuwe pot, verse aarde, beetje water.FrambozenTaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:55:
De cryptomarkt is momenteel geen voedzame bodem voor mijn zakje ROOT, die is helaas flink aan het verwelken.
Ik had gehoopt dat die ferme groene stelen zouden doorgroeien tot een heuse geldboom, maar het lijkt te imploderen naar de zoveelste bodemloze put.
Hopelijk brengt het voorjaar wat maanlicht en organische groei met zich mee, als deze rode buien aanhouden dan ben ik bang dat de wortelrot te diep nestelt en er geen herstel meer optreedt.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Helaas not supported by Kraken dus geen DED hierWoohooo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:35:
Voor de DOT hodler; snapshot voor $DED is gedaan blijkbaar.
#BTC
— Rekt Capital (@rektcapital) 16 maart 2024
"This cycle is different because of the ETF"
Sure but it looks like that doesn't protect price from a Pre-Halving Retrace which tends to happen in every cycle$BTC #Crypto #Bitcoin pic.twitter.com/mOe3oSmlBy
dacht dat alleen wijven fotos van hun eten maakte
Nee dat is alleen in het geval van die fancy gerechtjes.Rambow215 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 21:26:
[...]
dacht dat alleen wijven fotos van hun eten maakte
Mijn hemel... Zie ik hier nu echt vier keer een gas BBQ?Kol Nedra schreef op maandag 18 maart 2024 @ 23:29:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De betere BBQ
dat was mij niet opgevallenFrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 00:09:
[...]
Mijn hemel... Zie ik hier nu echt vier keer een gas BBQ?
![]()
nothing stops this train
Volgens mij moet je een plukje OP ETH hebben om te withdrawen.Slonzo schreef op maandag 18 maart 2024 @ 22:59:
Ik ben lui dus ik heb mijn Bifi worsten nog altijd als mooBIFI op OP staan (van na de migratie). Zelf nog nooit OP gebruikt, dus het leek me een goed idee om nu al even een plan te maken... Wat is wijsheid om zo goedkoop en makkelijk mogelijk worsten voor Freedom Units te ruilen wanneer we die face ripping groene god candle krijgen?
Is er trouwens ergens een faucet om mijn fees op OP te kunnen betalen of moet ik nog door 10 extra hoepels springen om wat kleingeld aan ETH naar OP te krijgen?
[ Voor 30% gewijzigd door Urbanus op 19-03-2024 04:24 ]
Ligt net Bitvavo eruit als ik wil panic sellenJoebarRC schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 06:21:
Pfff grayscale waarschijnlijk, grootste outflow tot nu toe en dan de normale mensen die ook nog verkopen.
Kan niet wachten tot dit voorbij is, ben niet van gezonde correcte enzo.. is ook niet een correctie is gewoon ordinaire mega sell off niets gezonds aan. Die willen gewoon de’ waardeloze euros of dollars’
Maar ooit is het op toch
waar haal je vandaag dat ze de grootste outflow hadden?JoebarRC schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 06:21:
Pfff grayscale waarschijnlijk, grootste outflow tot nu toe en dan de normale mensen die ook nog verkopen.
Kan niet wachten tot dit voorbij is, ben niet van gezonde correcte enzo.. is ook niet een correctie is gewoon ordinaire mega sell off niets gezonds aan. Die willen gewoon de’ waardeloze euros of dollars’
Maar ooit is het op toch
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 4% gewijzigd door NeFoRcE op 19-03-2024 06:39 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
Haha, vooral die fomo buy terug is bij velen bekend denk ikanti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 06:33:
[...]
waar haal je vandaag dat ze de grootste outflow hadden?
Heeft er denk ik verder allemaal niet mee te maken. Dus na al die groene palen week na week, maand na maand, zit er gewoon af een toen een dikke rode tussen. We zitten er hier toch allemaal in voor de lange termijn? Dus wat boeit dit nu dan? Vorige runs toen mijn tassen nog niet zo goed gevuld waren kocht ik nu stevig bij.
Sellen moet je nu dus niet doen, want 99% zeker heb je een dag later 10% minder coins als je een fomo buy terug doet. En dat doe je dan 5x achter elkaar in de bull run en dan heb je heel erg veel minder in je wallet.
En dat is trouwens precies wat de grote jongens willen in dit soort dumps.......cheap coins van henk en ingrid afpakken. En het lukt ze dus ook altijd weer helaas.....
Zeker wel, is al op verschillende sites gerapporteerd dat gisteren de grootste outflow wasanti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 06:33:
[...]
waar haal je vandaag dat ze de grootste outflow hadden?
Heeft er denk ik verder allemaal niet mee te maken. Dus na al die groene palen week na week, maand na maand, zit er gewoon af een toen een dikke rode tussen. We zitten er hier toch allemaal in voor de lange termijn? Dus wat boeit dit nu dan? Vorige runs toen mijn tassen nog niet zo goed gevuld waren kocht ik nu stevig bij.
Sellen moet je nu dus niet doen, want 99% zeker heb je een dag later 10% minder coins als je een fomo buy terug doet. En dat doe je dan 5x achter elkaar in de bull run en dan heb je heel erg veel minder in je wallet.
En dat is trouwens precies wat de grote jongens willen in dit soort dumps.......cheap coins van henk en ingrid afpakken. En het lukt ze dus ook altijd weer helaas.....
mensen die nu sellen zijn voor groot deel panic sellers. Maar prima hoor, die kopen binnen 3 dagen weer hoger terug en jagen de groene candle daarna de juiste kant op. Verder hebben afgelopen 2 weken wat mensen winst genomen die al jaren inzitten en klein beetje van tafel willen halen.JoebarRC schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 06:57:
[...]
Zeker wel, is al op verschillende sites gerapporteerd dat gisteren de grootste outflow was
En dat we nu dus zo aan het down gaan zijn is omdat heel veel mensen niet voor de lange termijn zitten..
Ik ben misschien te negatief tuurlijk maar weet ook hoe sentiment binnen een dag kan omslaan naar doom.. en dat is dus nu, in 4 dagen 10-12% bij deze waardes is serieus veel geld en kan je heel makkelijk af doen met ach maakt het uit maar ondanks dat ik niets verkoop moet ik toegeven dat ik het heel lekker had gevonden op 73k op sell te drukken en nu bv weer terugkopen wie niet?.
Maar had dat dan gedaan... Je heb het niet gedaan, om een reden. Dan heeft het nu geen zin om te panieken. Beslis NU wat je gaat doen. En NU en NU. Want het is alleen maar NU.JoebarRC schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 06:57:
[...]
Zeker wel, is al op verschillende sites gerapporteerd dat gisteren de grootste outflow was
En dat we nu dus zo aan het down gaan zijn is omdat heel veel mensen niet voor de lange termijn zitten..
Ik ben misschien te negatief tuurlijk maar weet ook hoe sentiment binnen een dag kan omslaan naar doom.. en dat is dus nu, in 4 dagen 10-12% bij deze waardes is serieus veel geld en kan je heel makkelijk af doen met ach maakt het uit maar ondanks dat ik niets verkoop moet ik toegeven dat ik het heel lekker had gevonden op 73k op sell te drukken en nu bv weer terugkopen wie niet?.
Lekker stukkie vlees!Kol Nedra schreef op maandag 18 maart 2024 @ 23:29:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De betere BBQ
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Vergeet het maar. Woensdag is de Fomc meeting en gaan we nog meer rekt. Hawkish fed. Powell is going to kill us. Send us down where it is dark.Urbanus schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 04:23:
heerlijk deze folatidijt . Vanaf woensdag gaan we weer gainen. I'm sure.
Verklaring: Woensdag is het 20 maart. Logisch toch
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:22:
[...]
Vergeet het maar. Woensdag is de Fomc meeting en gaan we nog meer rekt. Hawkish fed. Powell is going to kill us. Send us down where it is dark.
Precies dit. En je moet idd niet naar de waarde van je pf kijken. Het heeft geen enkele zin. Je was toch van plan om te hodlen en het veroorzaakt bij sommige mensen ook nog voor domme beslissingen. Het leidt alleen maar af van je doel of plan.anti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:04:
[...]
mensen die nu sellen zijn voor groot deel panic sellers. Maar prima hoor, die kopen binnen 3 dagen weer hoger terug en jagen de groene candle daarna de juiste kant op. Verder hebben afgelopen 2 weken wat mensen winst genomen die al jaren inzitten en klein beetje van tafel willen halen.
En daytraders is echt maar klein deel. Dat zie je in alle statistics terug. Maar combineer die met een overbought markt, te lang up, teveel longs en je hebt wat dagen rood. Erg normaal en nodig om straks weer gezond up te gaan. Het zou zeer sterk zijn als we 2 rode weekly candles hebben. Kunnen we er daarna weer 7 a 8 groen printen tot aan 120k.
En met betrekking tot nu denken; had ik maar, nee dat heb ik niet meer. Ik heb die fout vaak zat gemaakt. Again dat jaagt buy high sell low aan. Been there, done that.
En ik meen dat, ondanks dat mijn pf waarhschijnlijk bijna een ton minder waard is dan vorige week. Weet je hoe je dat oplost, gewoon helemaal nooit naar je spot PF kijken. Ik kijk daar serieus maar paar keer per jaar naar.
Fuck your puts, fuck your calls, J. Powell has you by the balls.zwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:22:
[...]
Vergeet het maar. Woensdag is de Fomc meeting en gaan we nog meer rekt. Hawkish fed. Powell is going to kill us. Send us down where it is dark.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Reactie middelmatig tot nu toe dus nog een ritje naar beneden zie ik wel gebeuren..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Meestal gaan ze terug in goedkopere ETF’s, toch?micmulder schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:46:
Gisteren de grootste outflow van GBTC geweest blijkbaar: https://farside.co.uk/?p=997
Snap niet waarom je zo ongeduldig bent, en dit is wel degelijk goed en gezond. Zonder liquiditeit op te halen kan prijs niet bewegen. Een market die up-only tot de moon gaat is niet goed en kan ook niet efficient bestaan. Dus mensen die nu op 73k long zijn gegaan worden uit hun positie getikt. Zelfde gaat straks gebeuren met shorters. Waar de bodem ook precies ligt, er zijn altijd mensen die te laat posities openen, dat is dan dezelfde brandstof voor de move up, als dat het geval is bij deze move down.JoebarRC schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 06:21:
Maar ooit is het op toch
Voor spot is dat wel de play hier denk ik. 15-20% korting op een prijs die vorige week nog 73k is, maar dat lijkt iedereen alweer vergeten.sjorremans schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:46:
[...]
Alleen maar goed; heb zojuist nog wat waardeloze euro’s overgemaakt naar bybit om wat extra in te slaan dan!
een ton ook. Meine gute.anti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:04:
[...]
mensen die nu sellen zijn voor groot deel panic sellers. Maar prima hoor, die kopen binnen 3 dagen weer hoger terug en jagen de groene candle daarna de juiste kant op. Verder hebben afgelopen 2 weken wat mensen winst genomen die al jaren inzitten en klein beetje van tafel willen halen.
En daytraders is echt maar klein deel. Dat zie je in alle statistics terug. Maar combineer die met een overbought markt, te lang up, teveel longs en je hebt wat dagen rood. Erg normaal en nodig om straks weer gezond up te gaan. Het zou zeer sterk zijn als we 2 rode weekly candles hebben. Kunnen we er daarna weer 7 a 8 groen printen tot aan 120k.
En met betrekking tot nu denken; had ik maar, nee dat heb ik niet meer. Ik heb die fout vaak zat gemaakt. Again dat jaagt buy high sell low aan. Been there, done that.
En ik meen dat, ondanks dat mijn pf waarhschijnlijk bijna een ton minder waard is dan vorige week. Weet je hoe je dat oplost, gewoon helemaal nooit naar je spot PF kijken. Ik kijk daar serieus maar paar keer per jaar naar.
Professioneel Heftruck Syndroom
Al is er wel een ommekeer nodig in sentiment. Ik geloof wel dat dat gaat gebeuren, maar we weten niet 100% zeker dat we net als bij de vorige halvings een zelfde cycle omhoog gaan.tomtom901 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:49:
[...]
Snap niet waarom je zo ongeduldig bent, en dit is wel degelijk goed en gezond. Zonder liquiditeit op te halen kan prijs niet bewegen. Een market die up-only tot de moon gaat is niet goed en kan ook niet efficient bestaan. Dus mensen die nu op 73k long zijn gegaan worden uit hun positie getikt. Zelfde gaat straks gebeuren met shorters. Waar de bodem ook precies ligt, er zijn altijd mensen die te laat posities openen, dat is dan dezelfde brandstof voor de move up, als dat het geval is bij deze move down.
Als je zo'n focus op dat nummertje hebt, moet je misschien minder vaak kijken.
Bedrag in %'en is hetzelfde. Ik heb een soortgelijke tik als onze maxi gehad op de spot. Niet echt grappig maar in de grand scheme of things roep ik al een tijdje dat zo'n aggressieve uptrend een keer (een stuk) naar beneden komt.NeFoRcE schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:51:
[...]
een ton ook. Meine gute.hier een rug gezakt. Wisselgeld vergeleken met u.
Eens, maar zoom eens uit. De daily, weekly en monthly candles zijn nog steeds bullish, dus zolang de overkoepelende uptrend intact is, is dit een gezonde correctie.technoaddict schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:52:
[...]
Al is er wel een ommekeer nodig in sentiment. Ik geloof wel dat dat gaat gebeuren, maar we weten niet 100% zeker dat we net als bij de vorige halvings een zelfde cycle omhoog gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door tomtom901 op 19-03-2024 07:55 ]
De balans van opkopen en verkopen zie je in de total column. Gisteren was de 2e keer met een negatieve dag. Meer verkocht dan opgekocht.baba420 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:48:
[...]
Meestal gaan ze terug in goedkopere ETF’s, toch?
En zie het verschil in reacties op rode dagen in vergelijking met alle paniek zaaiers.NeFoRcE schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:51:
[...]
een ton ook. Meine gute.hier een rug gezakt. Wisselgeld vergeleken met u.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq