https://coinmarketcap.com/nl/currencies/ether-fi-ethfi/
ether.fi is a liquid restaking protocol on ethereum. Their liquid restaking token, eETH, is the first native liquid restaking token on Ethereum. Stakers can mint eETH on ether.fi. When a user does this, ether.fi will then stake and restake the ETH, allowing users to maximize rewards. By minting eETH you are getting exposure to 4 types of rewards: 1) Ethereum staking rewards 2) ether.fi Loyalty Points 3) restaking rewards (including EigenLayer points) 4) ability to provide liquidity to Defi protocols.
[ Voor 73% gewijzigd door Gipsy King op 18-03-2024 12:49 ]
Oh?kbuntu schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:47:
100 procent dat we vanmiddag een uitbraak naar boven krijgen 🎉🎉🎉
Voor dit soort drek is er een een heel mooi meme topic aanwezig.Gipsy King schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:48:
Deze popped ook net online op CMC :
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/ether-fi-ethfi/
[...]
FTFYAlpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:48:
[Afbeelding]
Conclusie:
Er is geen andere optie dan Bitcoin.
Ik denk een jarenlange bullmarket gedreven door AI.
AI zal de crisis die zonder meer volgt ook weer oplossen door de mensheid compleet uit te roeien.
Mooi beestje dat AI.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Alleen een paar dictators zou al prima voor mij zijn.
Ik las dat ze als opvolger van Kim Jong-un zijn dochter verwachten.
Die lijkt iets minder kroketten te freten dan vadertje dus wie weet kan dat nog positief uitpakken.
Hoop dat je nog ergens een legitieme versie van Multibit Classic kan vinden…spaarder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:38:
[...]
Ik heb deze daar inderdaad gevonden nu. In de map MultiBit staan backup bestanden zie ik, en een bestand genaamd "multibit.wallet". Wat zou ik nu precies moeten doen denk je?
Ik heb me altijd laten vertellen dat juist dikke mensen gezelliger zijnAlpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:55:
[...]
Die lijkt iets minder kroketten te freten dan vadertje dus wie kan dat nog positief uitpakken.
Multibit ken ik inderdaad nog van vroeger, zou prima de juiste wallet kunnen zijn. Importeren in Multibit lijkt me de volgende stap.. Als ze nog bestaan of ergens de laatste versie downloaden. Zoals hier (niet gecheckt of het legit is) https://web.archive.org/w...//multibit.org/index.htmlspaarder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:38:
[...]
Ik heb deze daar inderdaad gevonden nu. In de map MultiBit staan backup bestanden zie ik, en een bestand genaamd "multibit.wallet". Wat zou ik nu precies moeten doen denk je?
Dan de private keys exporten en ergens ander inladen o.i.d.
[ Voor 19% gewijzigd door souljah1h op 18-03-2024 13:06 ]
Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:55:
[...]
Die lijkt iets minder kroketten te freten dan vadertje dus wie weet kan dat nog positief uitpakken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eBpsOurWXzAmzEJ6BhT7B78y.jpg?f=user_large)
https://cryptoassetrecove...bit-cryptocurrency-wallet
Onderaan geven ze nog een suggestie wat je met de wallet zou kunnen doen. Importeren met Electrum. Ik heb de instructie niet bekeken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hah laat dat nou net mijn doel zijn voor dit jaar met mijn PF. Als het beetje meezit met zonnepanelen er gelijk bij.Jero_B schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:50:
[...]
Denk dat ie een dakkapel laat installeren van al die gainz
Importeren met Electrum zou idd ook nog kunnen. In het verleden weleens gedaan.sh4d0wman schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:05:
@souljah1h bestaan niet meer. Zie de volgende link:
https://cryptoassetrecove...bit-cryptocurrency-wallet
Onderaan geven ze nog een suggestie wat je met de wallet zou kunnen doen. Importeren met Electrum. Ik heb de instructie niet bekeken.
Taro schreef op zondag 17 maart 2024 @ 19:20:
[...]
Deze loopt al een paar weken, paar dagen geleden op -196% gestaan, daarvoor even op +128%, maar hopelijk de komende dagen weer verder omhoog
[Afbeelding]
/f/image/d7GGhcLIWIU5ptInHwWeOAt5.png?f=fotoalbum_large)
So, this time it's really different...?Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:48:
[Afbeelding]
Conclusie:
AI zal de crisis die zonder meer volgt ook weer oplossen omdat de mensheid (vooral de yanks) hier niet tot in staat is.
Mooi beestje dat AI.
PS5
Ze hebben zoveel downtime en/of vertraging. Het is verre van stabiel.
Ik zou er geen stuiver in gooien voor lange termijn.
Korte termijn is het ff makkelijk winst cashen uiteraard, daar zijn shitcoins voor.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Hoeveel downtime of vertraging hebben ze gehad? Volgens mij valt het allemaal wel mee. De Rabobank lag er vaker uit afgelopen tijd. Mainnet Beta, zo noemen ze het.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:15:
Ik snap niet dat er zoveel vertrouwen is in SOL.
Korte termijn is het ff makkelijk winst cashen uiteraard, daar zijn shitcoins voor.
[ Voor 7% gewijzigd door souljah1h op 18-03-2024 13:18 ]
souljah1h schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:16:
[...]
De rabobank lag er vaker uit afgelopen tijd.

Maar ff serieus he, is er niemand bang hier dat die miljardairs die nu alle ETF's opkopen straks eind vh jaar ofzo bij de 100K de hele flikkerse boel verkopen met z'n allen waardoor de prijs keldert naar 40K ofzo en er door de negatieve publiciteit de gewone man ook alles snel verkoopt omdat hij nog 10% winst heeft waardoor BTC helemaal naar de vergetelheid en verdoemenis verdwijnt?Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:48:
[Afbeelding]
Conclusie:
AI zal de crisis die zonder meer volgt ook weer oplossen omdat de mensheid (vooral de yanks) hier niet tot in staat is.
Mooi beestje dat AI.
..
ofzo
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja, kan, en nee, ik ben daar niet echt bang voor.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:19:
[...]
Maar ff serieus he, is er niemand bang hier dat die miljardairs die nu alle ETF's opkopen straks eind vh jaar ofzo bij de 100K de hele flikkerse boel verkopen met z'n allen waardoor de prijs keldert naar 40K ofzo en er door de negatieve publiciteit de gewone man ook alles snel verkoopt omdat hij nog 10% winst heeft waardoor BTC helemaal naar de vergetelheid en verdoemenis verdwijnt?
..
ofzo
Wie zegt trouwens dat het 'allemaal miljardairs' zijn die die ETF's 'op'kopen? Dat weten we toch helemaal niet?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Early 2023: Reports of Solana network outages begin to surface.souljah1h schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:16:
[...]
Hoeveel downtime of vertraging hebben ze gehad? Volgens mij valt het allemaal wel mee. De Rabobank lag er vaker uit afgelopen tijd. Mainnet Beta, zo noemen ze het.
Mid-2023: A significant network congestion event leads to a prolonged outage, impacting users and businesses.
Late 2023: A suspected DoS attack disrupts Solana validator nodes, causing another network outage.
Early 2024: A software bug in validator nodes is identified as the culprit behind a period of slow transaction processing and network instability.
Throughout 2023-2024: Occasional outages and slowdowns continue to occur, potentially due to various factors like network congestion or ongoing efforts to improve the network's scalability.
Resources:
Solana Status: https://status.solana.com/
CoinMarketCap: https://coinmarketcap.com/currencies/solana/
News articles (search for "Solana downtime" or "Solana crash")
De 'normale' mensen mochten eerst los gaan op de eerste 18 mil, de laatste 3 miljoen is voor de instituties. Kan niet fout gaan tochNeoflexNL schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:21:
[...]
Ja, kan, en nee, ik ben daar niet echt bang voor.
Wie zegt trouwens dat het 'allemaal miljardairs' zijn die die ETF's 'op'kopen? Dat weten we toch helemaal niet?
[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 18-03-2024 13:23 ]
Ik denk dat er niet echt een andere optie is.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:19:
[...]
Maar ff serieus he, is er niemand bang hier dat die miljardairs die nu alle ETF's opkopen straks eind vh jaar ofzo bij de 100K de hele flikkerse boel verkopen met z'n allen waardoor de prijs keldert naar 40K ofzo en er door de negatieve publiciteit de gewone man ook alles snel verkoopt omdat hij nog 10% winst heeft waardoor BTC helemaal naar de vergetelheid en verdoemenis verdwijnt?
..
ofzo
(Dan Bitcoin of andere assets bedoel ik uiteraard)
Neem ook even de laatste schuldenplaatjes van de US erbij inclusief de vooruitzichten.
[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 18-03-2024 13:26 ]
Maar het is beta!!!1FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:22:
[...]
Early 2023: Reports of Solana network outages begin to surface.
Mid-2023: A significant network congestion event leads to a prolonged outage, impacting users and businesses.
Late 2023: A suspected DoS attack disrupts Solana validator nodes, causing another network outage.
Early 2024: A software bug in validator nodes is identified as the culprit behind a period of slow transaction processing and network instability.
Throughout 2023-2024: Occasional outages and slowdowns continue to occur, potentially due to various factors like network congestion or ongoing efforts to improve the network's scalability.
Resources:
Solana Status: https://status.solana.com/
CoinMarketCap: https://coinmarketcap.com/currencies/solana/
News articles (search for "Solana downtime" or "Solana crash")
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen fan ben. Een paar maanden geleden werkte het allemaal prima, maar nu er (te) veel transacties zijn wordt het al een stuk trager en moet je priority-fees bijvoegen. Ik probeerde wat te traden op Jupiter, maar ook dat ging vaker fout dan goed
Omdat de partijen die BTC ETF's uitgeven allemaal een hoge minimale inzet vereisen om daar te mogen handelen.NeoflexNL schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:21:
[...]
Ja, kan, en nee, ik ben daar niet echt bang voor.
Gaat vaak al om tienduizenden tot honderdduizenden dollars.
Bij Blackrock/Fidelity e.d. kom je niet binnen met je 1000 euro vakantiegeld.
Niet?FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:25:
[...]
Omdat de partijen die BTC ETF's uitgeven allemaal een hoge minimale inzet vereisen om daar te mogen handelen.
Ik heb gewoon Ishares ETF's hoor, en soms echt maar plukjes van een paar tientjes.
Dit is gewoon fudden wat je doet.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat moet je ook niet op een dex doen op Solana.endness schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:25:
[...]
Maar het is beta!!!1![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen fan ben. Een paar maanden geleden werkte het allemaal prima, maar nu er (te) veel transacties zijn wordt het al een stuk trager en moet je priority-fees bijvoegen. Ik probeerde wat te traden op Jupiter, maar ook dat ging vaker fout dan goed
Gebruik de Bonkbot in Telegram of (voor meme's) photon-sol.tinyastro.io
Radyum, maar ook Jupiter is vaak erg traag en dan loop je achter de feiten aan.
Daarom investeer ik via via, ken een kerel die het via Telegram allemaal voor me regelt.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:25:
[...]
Omdat de partijen die BTC ETF's uitgeven allemaal een hoge minimale inzet vereisen om daar te mogen handelen.
Stuur hem iedere maand $500 die hij voor me investeert in ETF's.
Mijn PF is al best mooi gegroeid, kan ik allemaal bijhouden via een website. Moet alleen wat extra cash sturen voor belastingen wanneer ik uit wil cashen. Maar dat ben ik voorlopig toch niet van plan
Ik ga er niet vanuit dat iedereen die ETFs gekocht hebben voor 100% gaat verkopen, dus uiteindelijk zal er sowieso geld achterblijven toch? Waardoor de prijs in theorie minder laag zou gaan als we geen ETFs zouden hebben.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:19:
[...]
..
ofzo
De ETFs maken Bitcoin toegankelijk voor alle aandelen handelaren. Gewone traders, familiebedrijven en idd miljarden bedrijven.
Ik denk dat je hier 2 dingen door elkaar haalt. Als je bij Blackrock aanklopt of ze voor jouw je geld willen managen dan hoef je idd niet met 1000 euro aan te komen zetten.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:25:
[...]
De ETFs staan echter gewoon op de beurzen en kunnen door iedereen en hun moeders aangeschaft worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Nopheros op 18-03-2024 13:41 ]
Vergeet je niet om rekening te houden met wisselkoersen? Die belasting betaal je in Euro natuurlijk. Slordig van die kerel zeg, dat hij dat niet even vermeldt.FrambozenTaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:30:
[...]
Daarom investeer ik via via, ken een kerel die het via Telegram allemaal voor me regelt.
Mijn PF is al best mooi gegroeid, kan ik allemaal bijhouden via een website. Moet alleen wat extra cash sturen voor belastingen wanneer ik uit wil cashen. Maar dat ben ik voorlopig toch niet van plan
Het verkopen van ETF-aandelen heeft pas effect als Blackrock de hoeveelheid onderliggende assets gaat afbouwen. Winstnemingen van aandeelhouders staan daar los van, koop en verkoop van de aandelen heeft geen direct effect op de prijs van de onderliggende asset. Ik heb hier al een aantal keer de vraag gesteld of iemand weet wanneer Blackrock zo'n actie onderneemt, maar nog geen duidelijk antwoord gekregen.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:19:
[...]
..
ofzo
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
1 BTC op de ledger en 1,000,000 in de boeken?Stokstaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:42:
[...]
Het verkopen van ETF-aandelen heeft pas effect als Blackrock de hoeveelheid onderliggende assets gaat afbouwen. Winstnemingen van aandeelhouders staan daar los van, koop en verkoop van de aandelen heeft geen direct effect op de prijs van de onderliggende asset. Ik heb hier al een aantal keer de vraag gesteld of iemand weet wanneer Blackrock zo'n actie onderneemt, maar nog geen duidelijk antwoord gekregen.
Daar zijn bankiers goed in!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Haha je hoeft mij niks wijs te maken, ik weet wat ik hebSpelFaut schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:35:
[...]
Vergeet je niet om rekening te houden met wisselkoersen? Die belasting betaal je in Euro natuurlijk. Slordig van die kerel zeg, dat hij dat niet even vermeldt.
Het mooie van die ETF's is dat je erin kunt investeren zonder dat je al teveel verstand hebt van de onderliggende tech.
Wat ik natuurlijk ook wel lekker vind is dat je op die ETF's veel meer rendament pakt dan op fysieke Bitcoin, omdat je via PoS compound samen steekt met de mijners. Hierdoor heb ik al best een behoorlijke smak unrealized profit die procentueel ver boven de koersen uitstijgt. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn
Nog 20% en ik ga eens proberen wat fiat om te zetten, de belastingen zijn best hoog dus ik compound het nog even op.
Stiekem toch wat meer ingelegd dan gewenst, de studierekening van de kleine zit erin. Maar goed ook dat het zo mooi heeft uitgepakt
Misschien dat ik je verkeerd begrijp maar volgens mij klopt dit niet helemaal. De SEC heeft juist geeist dat de ETF issuers een specifiek proces moeten aanhouden wat betekend dat als een ETF verkocht wordt de ETF Issuer deze ook daadwerkelijk moet omzetten voor fiat.Stokstaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:42:
[...]
Het verkopen van ETF-aandelen heeft pas effect als Blackrock de hoeveelheid onderliggende assets gaat afbouwen. Winstnemingen van aandeelhouders staan daar los van, koop en verkoop van de aandelen heeft geen direct effect op de prijs van de onderliggende asset. Ik heb hier al een aantal keer de vraag gesteld of iemand weet wanneer Blackrock zo'n actie onderneemt, maar nog geen duidelijk antwoord gekregen.
Dit is niet wat de ETF issuers graag hadden gewilt maar het wordt dus geeist door de SEC. In 1ste instantie heeft een verkoop van een ETF dus wel direct invloed op de prijs echter weet ik niet zeker waar deze Bitcoins verkocht worden.
De tokens worden namelijk aanschaft via Coinbase OTC maar verkoop is mij niet helemaal helder. Waarschijnlijk ook via OTC en dan heeft het dus weer niet direct invloed op de prijs.
EDIT
Hier een greep uit wat transacties vanaf/naar de bekende wallets van de ETFs issuers. Is dus geen overzicht van Coinbase OTC maar meer dan dit hebben we volgens mij niet.
/f/image/PKhWIjeRVBjpkdWNuTOn3zlr.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 18-03-2024 13:51 ]
Niet helemaal, volgens mij verdelen ze 1 BTC over ongeveer 1.800 sharesColdcat schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:43:
[...]
1 BTC op de ledger en 1,000,000 in de boeken?
Daar zijn bankiers goed in!
Dat was dus precies mijn vraag: aankoop is duidelijk maar hoe gaat het verkoopproces. Wordt een aandeel bij verkoop door een aandeelhouder terug gekocht door de uitgever of gaat hij naar de eerstvolgende bieder (als op een exchange)? Dat het aandeel bij verkoop omgezet moet worden naar fiat is nieuw voor mij.Nopheros schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:46:
[...]
Misschien dat ik je verkeerd begrijp maar volgens mij klopt dit niet helemaal. De SEC heeft juist geeist dat de ETF issuers een specifiek proces moeten aanhouden wat betekend dat als een ETF verkocht wordt de ETF Issuer deze ook daadwerkelijk moet omzetten voor fiat.
Dit is niet wat de ETF issuers graag hadden gewilt maar het wordt dus geeist door de SEC. In 1ste instantie heeft een verkoop van een ETF dus wel direct invloed op de prijs echter weet ik niet zeker waar deze Bitcoins verkocht worden.
De tokens worden namelijk aanschaft via Coinbase OTC maar verkoop is mij niet helemaal helder. Waarschijnlijk ook via OTC en dan heeft het dus weer niet direct invloed op de prijs.
Daar zit dus een gigantisch risico voor de issuer (als er net als bij de aankoop 1 moment op de dag is dat een mandje BTC OTC wordt aangekocht). Stel dat de prijs gedurende de dag met 20% daalt en aan het einde van die dag moet dat mandje BTC worden verkocht..
Maakt niet uit, die boomers sturen het toch naar een DOGE adres.Stokstaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:52:
[...]
Dat was dus precies mijn vraag: aankoop is duidelijk maar hoe gaat het verkoopproces. Wordt een aandeel bij verkoop door een aandeelhouder terug gekocht door de uitgever of gaat hij naar de eerstvolgende bieder (als op een exchange)? Dat het aandeel bij verkoop omgezet moet worden naar fiat is nieuw voor mij.
Daar zit dus een gigantisch risico voor de issuer (als er net als bij de aankoop 1 moment op de dag is dat een mandje BTC OTC wordt aangekocht). Stel dat de prijs gedurende de dag met 20% daalt en aan het einde van die dag moet dat mandje BTC worden verkocht..
Het verkoop proces heb ik echt niets over gelezen in de laatste maanden. Grayscale lijkt wel weer te dumpen op de spot markt?Stokstaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:52:
[...]
Dat was dus precies mijn vraag: aankoop is duidelijk maar hoe gaat het verkoopproces. Wordt een aandeel bij verkoop door een aandeelhouder terug gekocht door de uitgever of gaat hij naar de eerstvolgende bieder (als op een exchange)? Dat het aandeel bij verkoop omgezet moet worden naar fiat is nieuw voor mij.
Anyway. Ik kan me voorstellen dat een ETF issuer een vooraadje Bitcoin heeft staan bij coinbase toch? Elke 2 uur trading belans opmaken en aankopen/verkopen.
Zit nog steeds een risico in maar ligt er maar net aan hoeveel tijd je erin wilt steken. Je kunt het ook elke 5 minuten doet natuurlijk.
En het lijkt me dat de SEC dit eist zodat het risico zo laag mogelijk is.
Zoals ik het heb begrepen passen zij dagelijks hun balans aan. Dus wanneer de aandelen 'uitverkocht' zijn wordt 1 keer per dag bij Coinbase aangegeven hoeveel mandjes BTC er nodig zijn. Maar goed, daar kan ik het dus mis hebben.Nopheros schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:55:
[...]
Het verkoop proces heb ik echt niets over gelezen in de laatste maanden. Grayscale lijkt wel weer te dumpen op de spot markt?
Anyway. Ik kan me voorstellen dat een ETF issuer een vooraadje Bitcoin heeft staan bij coinbase toch? Elke 2 uur trading belans opmaken en aankopen/verkopen.
Zit nog steeds een risico in maar ligt er maar net aan hoeveel tijd je erin wilt steken. Je kunt het ook elke 5 minuten doet natuurlijk.
En het lijkt met dat de SEC dit eist zodat het risico zo laag mogelijk is.
Ik heb een web3 app die op solana werkt, maar het is een uitdaging om een transfer/swap te kunnen doen hierin laatste week hehe.. gemiddeld 10 pogingen nodig om het voor elkaar te krijgen.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:15:
Ik snap niet dat er zoveel vertrouwen is in SOL.
Zou goed kunnen, hoevaak dat per dag gebeurd is weinig/geen info over.Stokstaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:59:
[...]
Zoals ik het heb begrepen passen zij dagelijks hun balans aan. Dus wanneer de aandelen 'uitverkocht' zijn wordt 1 keer per dag bij Coinbase aangegeven hoeveel mandjes BTC er nodig zijn. Maar goed, daar kan ik het dus mis hebben.
Onderstaande artikel gaat over het punt dat ze ETFs omgezet moeten worden naar fiat (in-cash system). Schrijver van het artikel is er blijkbaar niet positief over:
https://finance.yahoo.com...0in%20the%20first%20place.
Die laten dan Pfizer een vaccin ontwikkelen waardoor de spot prijs 15-20% pumpt.
Hierna kopen ze wat warlords af in Nigeria en die dwingen dan USA hun 650 manschappen en dronebasis te verwijderen.
Hierna stuurt Poetin de BTC via Noord-Korea naar Binance om sancties te ontwijken.
Ondertussen wordt er ook nog wat drugs verkocht en vermogen witgewassen natuurlijk.
Ik denk dat er ieder moment weer wat coins gedumpt kunnen worden.
spaarder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 03:54:
Op een gegeven moment (na een jaartje ofzo) verloor ik interesse in bitcoin en heb ik de software weer verwijderd (heel dom, maar ja). Van de wallet bestaat (voor zover ik weet) geen backup. Ik weet ook niet meer welke software ik gebruikt heb.
/f/image/Dd7J7KO4twP57Cb7YuvDqPVh.png?f=fotoalbum_large)
Had je niet ef kunnen waarschuwen voor die foto zeg?Nopheros schreef op maandag 18 maart 2024 @ 14:01:
[...]
Zou goed kunnen, hoevaak dat per dag gebeurd is weinig/geen info over.
Onderstaande artikel gaat over het punt dat ze ETFs omgezet moeten worden naar fiat (in-cash system). Schrijver van het artikel is er blijkbaar niet positief over:
https://finance.yahoo.com...0in%20the%20first%20place.

Wat een haatbakkes heeft die er op zitten zeg.
Ik kan daar ook niet bij, maar over 10 jaar zal het vast nog steeds gebeuren.jvel92 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:06:
[...]
Mensen blijven me elke keer weer verbazen. Stuur me minimaal 1 SOL en je krijgt pre-sale allocatie op mijn shitcoin, vervolgens krijgt die persoon miljoenen toegestuurd in een kwestie van uren![]()
Er was afgelopen weekend ook iemand, die met een nep account reageerde onder de Tweets van een influencer om SOL te sturen naar een adres voor pre-sale. Haalde vervolgens ook miljoenen op.![]()
[Afbeelding]
Je had me ff...FrambozenTaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:30:
[...]
Daarom investeer ik via via, ken een kerel die het via Telegram allemaal voor me regelt.
Goed punt..Nopheros schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:32:
[...]
Ik ga er niet vanuit dat iedereen die ETFs gekocht hebben voor 100% gaat verkopen, dus uiteindelijk zal er sowieso geld achterblijven toch? Waardoor de prijs in theorie minder laag zou gaan als we geen ETFs zouden hebben.
De ETFs maken Bitcoin toegankelijk voor alle aandelen handelaren. Gewone traders, familiebedrijven en idd miljarden bedrijven.
[...]
Ik denk dat je hier 2 dingen door elkaar haalt. Als je bij Blackrock aanklopt of ze voor jouw je geld willen managen dan hoef je idd niet met 1000 euro aan te komen zetten.
De ETFs staan echter gewoon op de beurzen en kunnen door iedereen en hun moeders aangeschaft worden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QXCLhn86s8Z45Rr5AEhzPfc4.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hoe kan je $1.9M kopen bij launch. Er is dan nog niet genoeg liquidity?

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Rij dan ook niet achteruit!!
Als je langer dan 2 maanden meedoet, dan sta je nog steeds in de plus, dus verkopen is dan echt voor de paper-handskbuntu schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:02:
Nog een paar panic sells en hij gaat zakken
Vanaf nu gaan we alleen nog maar up. Die smerige yanks moesten eerst even een bak koffie naar binnen werken voordat ze echt wakker waren...kbuntu schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:02:
Nog een paar panic sells en hij gaat zakken

We're thrilled to announce that after undergoing significant effort and diligence, Opsec has achieved official recognition as a TAO Validator, a pivotal component of the Bittensor ecosystem and a cornerstone in the Cloudverse. This partnership signifies a monumental leap forward… pic.twitter.com/P9lBDmbZua
— OpSec (@OpSecCloud) 18 maart 2024

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ze drinken zeker koffie verkeerd...iVibes schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:15:
[...]
Vanaf nu gaan we alleen nog maar up. Die smerige yanks moesten eerst even een bak koffie naar binnen werken voordat ze echt wakker waren...
https://coinmarketcap.com/currencies/wormhole/
Omdat banaan.FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:40:
Maar als de ETF houders niet aan het verkopen zijn, en er nog 5x-10x zoveel BTC ETF ingekocht wordt dan er gemined wordt elke dag.... WIE IS ER DAN NU AAN HET VERKOPEN????!? waardoor dipt het nu dan??
FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:40:
Maar als de ETF houders niet aan het verkopen zijn, en er nog 5x-10x zoveel BTC ETF ingekocht wordt dan er gemined wordt elke dag.... WIE IS ER DAN NU AAN HET VERKOPEN????!? waardoor dipt het nu dan??
My analysis
— Fred Krueger (@dotkrueger) 17 maart 2024
A fund was shorting mstr buying btc
1 billion on each side
Got stopped out Friday
Sold 1 billion worth of btc
Triggered liquidations
Also all week shrimp crabs and fish selling
Geen idee wat hiervan waar is
nothing stops this train
Wat voor ETH fud?Kol Nedra schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:53:
lekker ETH fud en fomo in SOL, er gaan er veel rekt straks de "ETH killer" 😂

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ow dat is gewoon een correctie geen FUD. Kon het al niet vinden.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Klopt, ik las dat nu net ook op internet. Met Electrum. Alleen ik begrijp niet hoe ik precies die wallet moet importeren. Heb het programma al wel geïnstalleerd en ik kan dan wel de rekening zelf bekijken (watch only), maar de wallet zelf zie ik geen optie voor.souljah1h schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:10:
[...]
Importeren met Electrum zou idd ook nog kunnen. In het verleden weleens gedaan.
Ha 60-64k range zegt ie.sjorremans schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:07:
nou laat die 60-64k range nog maar een keer komen om wat extra sats in te slaan
:strip_exif()/f/image/xZiRp5TiwZV7Tctd3gU3sgdW.jpg?f=fotoalbum_large)
Mag ook.. nog beter zelfs! Ik denk alleen niet dat we daar ooit nog gaan komen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat een foddermokkers ook.Nopheros schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Grayscale weer bezig lijkt het:
[Afbeelding]
Jazeker. Ik sluit dat niet uit. Het zou ook prima zijn. Voor de PF waarde wat minder. Maar het zou echt een normale 30% pre halving correctie zijn. Goed voor de bull run.sjorremans schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:19:
[...]
Mag ook.. nog beter zelfs! Ik denk alleen niet dat we daar ooit nog gaan komenJij wel?
Number goes down to 50K? Daar ligt me toch een partij liquiditeit! De koers gaat er als een magneet naar toe!
Paar longs gezet op Alts, up we go!
feit dat daar enorm veel liquiditeit ligt betekend dat hij er dus nooit gaat komen. Weet je waar ook veel liquiditeit ligt? op 6 cent......of ZEROzwembroek schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:26:
[...]
Jazeker. Ik sluit dat niet uit. Het zou ook prima zijn. Voor de PF waarde wat minder. Maar het zou echt een normale 30% pre halving correctie zijn. Goed voor de bull run.
[...]
Number goes down to 50K? Daar ligt me toch een partij liquiditeit! De koers gaat er als een magneet naar toe!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik lijk wel een langspeelplaat, dit is de settlement van afgelopen vrijdag, die is netto gewoon positief qua inflow en heeft eerder positieve impact op prijs dan negatief (want de totale inflow van ETFs was vrijdag positief). De inflows van de trading dag van vandaag worden pas weer morgen gesettled.Nopheros schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:15:
[...]
Grayscale weer bezig lijkt het:
[Afbeelding]

Nvm. Bericht verkeerd begrepen.Blik1984 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:37:
[...]
Ik lijk wel een langspeelplaat, dit is de settlement van afgelopen vrijdag, die is netto gewoon positief qua inflow en heeft eerder positieve impact op prijs dan negatief (want de totale inflow van ETFs was vrijdag positief). De inflows van de trading dag van vandaag worden pas weer morgen gesettled.
[ Voor 58% gewijzigd door Nopheros op 18-03-2024 16:43 ]
Jonge doe nou even mee.anti elppa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:36:
[...]
feit dat daar enorm veel liquiditeit ligt betekend dat hij er dus nooit gaat komen. Weet je waar ook veel liquiditeit ligt? op 6 cent......of ZERO

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Daar past deze mooi bij:zwembroek schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:47:
[...]
Jonge doe nou even mee.Die rookies zitten nu alweer met het zweet in de panty naar de koers te kijken. Nu geef je ze weer hoop. @NeFoRcE was blij dat hij nog maar 7% in de min stond en @Tristan riep vanmorgen dat crypto niet leuk is.
Think this weekly Cycle topped for #bitcoin. 2 to 10 weeks of sideways chop. Maybe worst case flush to $52k. SOL season is the last component of the cycle.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 18 maart 2024
But still can’t lose long position can only add on big dips. https://t.co/auni4mZMaG
Trust me when I say this is only the beginning.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!