[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.413 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
hier nog 1 dag unbonding van deel van mijn SOL, ik ga er winst van maken (deel gelijk en deel bij $249)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Masstje schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:31:
[...]

Die 69 is wel een dingetje zo blijkt.
Geef het wat tijd ;)

Ik zit wel in het kamp dat we een beetje op adem moeten komen, na die explosieve stijgingen.
Alsof we daar verder iets over te zeggen hebben trouwens...net als het weer. En maar klagen of juichen, maar je bent gewoon een speelbal van de elementen.

[ Voor 41% gewijzigd door Bushalte op 18-03-2024 07:51 ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:43
Tristan schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:36:
En dan kijk ik naar SOL en denk ik gvd weer de boot gemist. Moet ik nu alsnog instappen? Maar de geschiedenis leert mij, dat als ik instap de hele zooi weer in elkaar pleurt. Crypto is eigenlijk helemaal niet leuk!
Veel geld verdienen in de bull is gewoon pittig als je dan instapt. Reken niet op bizarre koersstijgingen, maar als je het vergelijkt met indexbeleggen is er ook in de bull een zeer net rendement te pakken. Ik zou nu best 5k in ETH durven pompen, kan je zo een procentje of 10 gaan opleveren in een paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Bushalte schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:49:
[...]

Geef het wat tijd ;)

Ik zit wel in het kamp dat we een beetje op adem moeten komen, na die explosieve stijgingen.
Alsof we daar verder iets over te zeggen hebben trouwens...net als het weer. En maar klagen of juichen, maar je bent gewoon een speelbal van de elementen.
Het kan inderdaad wat ruimte geven aan alts om dat bij te benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:19

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier nog zo'n 6-7% onder wat het max was vorige week. Ik had de dip kunnen buyen, maar even andere prioriteiten. Iets met een nieuwe bank. :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Aioz richting de 1$ en komt daarmee dicht bij ath, eens daarboven 🚀🚀🚀

Organische groei ook…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ss2--ipxlzoulMrGrqe4CLhzYH4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/i820uFvSOMZYsZJGj5GKu6yg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:19
spaarder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 03:54:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben (relatief gezien) een leek op het gebied van bitcoin, en daarom heb ik even wat hulp nodig. In 2013 heb ik bij Bitonic voor een klein bedragje aan bitcoin gekocht, die in de loop der tijd (zoals je kunt raden) in waarde is gestegen. Ik heb op mijn vorige laptop destijds een bitcoin programma gedownload, waarin ik ook een wallet had. Op een gegeven moment (na een jaartje ofzo) verloor ik interesse in bitcoin en heb ik de software weer verwijderd (heel dom, maar ja). Van de wallet bestaat (voor zover ik weet) geen backup. Ik weet ook niet meer welke software ik gebruikt heb. Ook weet ik niet meer of ik ooit een wachtwoord heb moeten instellen of iets dergelijks (voor zover ik weet niet). Ik weet echter wel het bitcoinadres. Bitonic heeft destijds ook kunnen zien dat dit adres toebehoort aan mij (transactie ID etc). Ook is te zien dat de destijds aangeschafte bitcoins in z'n volledigheid nog op dit bitcoinadres staan. Nu heb ik vanmiddag bij Bitonic een verzoek tot uitbetaling/verkoop gedaan naar hetzelfde IBAN als waar destijds de bitcoin mee aangeschaft is. Gaat dit lukken is mijn vraag? En zo niet, wat kan ik verder nog doen?
Je vraag is al een paar keer correct beantwoord. Maar om het nog eens heel duidelijk uit te leggen, voor je toch nog misschien boze brieven aan Bitonic gaat schrijven.
In feite is/was Bitonic gewoon een winkel voor bitcoin. Dus je kan het vergelijken met dat je een schilderij van een onbekende artiest koopt bij een winkel, vervolgens dat schilderij kwijt raakt en dan 10 jaar later aan de winkel vraagt of ze je het schilderij kunnen terugbetalen. En dan niet eens het oorspronkelijke aankoopbedrag maar de enorm gestegen waarde nu de artiest een wereldster is geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

@spaarder Als het in 2013 was, had je vast een wallet.dat bestand. Staat deze nog ergens op de laptop, bijvoorbeeld in %Appdata% ? Of gebruik de zoekfunctie om het wallet.dat bestand te vinden. Is deze laptop geformatteerd geweest in de tussentijd?

[ Voor 39% gewijzigd door souljah1h op 18-03-2024 10:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:34
NeFoRcE schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:58:
Hier nog zo'n 6-7% onder wat het max was vorige week. Ik had de dip kunnen buyen, maar even andere prioriteiten. Iets met een nieuwe bank. :)
Rabobank zeker ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:31

resusaapje

h less

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben (relatief gezien) een leek op het gebied van euro's, en daarom heb ik even wat hulp nodig. In 2013 heb ik door hard werken voor een klein bedragje aan euro's gekregen, die in de loop der tijd (zoals je kunt raden) in waarde is gedaald. Ik heb op mijn vorige laptop destijds bij de Rabobank een rekening aangemaakt en ook een portemonnee gekocht. Op een gegeven moment (na een jaartje ofzo) verloor ik interesse in euro's en heb ik de portemonnee weggegooid (heel dom, maar ja). Van de portemonnee bestaat (voor zover ik weet) geen backup. Ik weet ook niet meer welk rekeningnummer ik gebruikt heb. Ook weet ik niet meer of de portemonnee een rits had of iets dergelijks (voor zover ik weet niet). Ik weet echter wel de kleur. De Rabobank heeft destijds ook kunnen zien dat ik bij een ATM geld heb opgenomen (transactie ID etc). Ook zweer ik dat de destijds verdiende euro's in z'n volledigheid nog in deze portemonnee staan. Nu heb ik vanmiddag bij Rabo een verzoek tot uitbetaling/verkoop gedaan naar dezelfde ATM als waar destijds de euro's mee opgenomen ziin. Gaat dit lukken is mijn vraag? En zo niet, wat kan ik verder nog doen?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-08 21:06
resusaapje schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:55:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben (relatief gezien) een leek op het gebied van euro's, en daarom heb ik even wat hulp nodig. In 2013 heb ik door hard werken voor een klein bedragje aan euro's gekregen, die in de loop der tijd (zoals je kunt raden) in waarde is gedaald. Ik heb op mijn vorige laptop destijds bij de Rabobank een rekening aangemaakt en ook een portemonnee gekocht. Op een gegeven moment (na een jaartje ofzo) verloor ik interesse in euro's en heb ik de portemonnee weggegooid (heel dom, maar ja). Van de portemonnee bestaat (voor zover ik weet) geen backup. Ik weet ook niet meer welk rekeningnummer ik gebruikt heb. Ook weet ik niet meer of de portemonnee een rits had of iets dergelijks (voor zover ik weet niet). Ik weet echter wel de kleur. De Rabobank heeft destijds ook kunnen zien dat ik bij een ATM geld heb opgenomen (transactie ID etc). Ook zweer ik dat de destijds verdiende euro's in z'n volledigheid nog in deze portemonnee staan. Nu heb ik vanmiddag bij Rabo een verzoek tot uitbetaling/verkoop gedaan naar dezelfde ATM als waar destijds de euro's mee opgenomen ziin. Gaat dit lukken is mijn vraag? En zo niet, wat kan ik verder nog doen?
Als de portomonnee bruin was gaat dat zeker lukken, anders willen ze nog weleens moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:50
Eerlijk is eerlijk, een rekening kwijtraken is wel een stuk lastiger, zeker bij een gebeurtenis zoals een onverwacht overlijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Mensen blijven me elke keer weer verbazen. Stuur me minimaal 1 SOL en je krijgt pre-sale allocatie op mijn shitcoin, vervolgens krijgt die persoon miljoenen toegestuurd in een kwestie van uren :F

Er was afgelopen weekend ook iemand, die met een nep account reageerde onder de Tweets van een influencer om SOL te sturen naar een adres voor pre-sale. Haalde vervolgens ook miljoenen op. 7(8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ternrbjje3euF_BPKxW_Jwsde9s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7H8WPxLt8EtjZ2DzUzkF2nzL.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lapa
souljah1h schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:30:
Als het in 2013 was, had je vast een wallet.dat bestand. Staat deze nog ergens op de laptop, bijvoorbeeld in %Appdata% ? Of gebruik de zoekfunctie om het wallet.dat bestand te vinden. Is deze laptop geformatteerd geweest in de tussentijd?
Ja, dat had ik dus. Ik had nog wel het wallet.dat bestand, maar de wallet software zelf had ik niet meer geïnstalleerd staan (was inmiddels 2 PC's verder). En de versie van die software die paste bij mijn wallet kon ik nergens online vinden.

Gelukkig bleek ik toch nog ergens een folder in m'n backups te hebben waar de originele installer in stond. Maar was nog een heel gedoe. Moest een virtuele machine optuigen met een oude versie van Windows, zodat ik daarin een oude versie van Java kon installeren om dat ding aan de praat te krijgen. Maar zo heb ik uiteindelijk toch nog m'n beetje bitcoin uit het jaar kruik weten te redden. Alleen jammer dat het zo weinig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:45
Ik dacht de afgelopen twee jaar dat Solana op sterven na dood was. Naja, heb nog steeds een flufje winst van de vorige bullrun, dus ik vind deze opleving prima. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:13

Coldcat

HODL

Wat gaat er mis hier? Is de geïnvesteerde SOL door de LP omzeep geholpen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
Lapa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:12:
[...]

Ja, dat had ik dus. Ik had nog wel het wallet.dat bestand, maar de wallet software zelf had ik niet meer geïnstalleerd staan (was inmiddels 2 PC's verder). En de versie van die software die paste bij mijn wallet kon ik nergens online vinden.

Gelukkig bleek ik toch nog ergens een folder in m'n backups te hebben waar de originele installer in stond. Maar was nog een heel gedoe. Moest een virtuele machine optuigen met een oude versie van Windows, zodat ik daarin een oude versie van Java kon installeren om dat ding aan de praat te krijgen. Maar zo heb ik uiteindelijk toch nog m'n beetje bitcoin uit het jaar kruik weten te redden. Alleen jammer dat het zo weinig was.
Goed verhaal zeg. Maarre, had je daar dan geen wachtwoorden/private keys voor nodig dan?
Klinkt lekker als ouderwetse tech.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Don Guacamole schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:19:
[...]

Goed verhaal zeg. Maarre, had je daar dan geen wachtwoorden/private keys voor nodig dan?
nee, die oude wallets zat de private key in die wallet.dat. Je kon er uiteraard wel een wachtwoord opzetten. Uiteraard kon je er een andere private key inladen, of een backup er van bakken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:35
Ben benieuwd!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:19

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Bitcoin gaat weer even een vrije val maken?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010

tomtom901

Moderator General Chat
Paar (werk)dingetjes tussendoor, maar voor einde dag staat ie in het andere topic.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:48
Tsja Solana. Mijn kleine juweeltje. Mijn schatje. Het sol je maar gebeuren zeg.

Als ik nou hier had willen pochen met mijn fantastische buy had laat ik dit plaatje zien. Timeframe van meer dan een jaar is niet nodig om je dikke gains te laten zien toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EltT7F5t2TVSNoMw49zliuiMgbU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JwKcrlVMtrUBo5PQJeeHrfUx.png?f=fotoalbum_large

En dan had ik het volgende achterwege gelaten. Want ja, wie laat hier nou eigenlijk het volledige plaatje zien? Dat is toch tegen de regels?

Maw: Van bagholder naar break-even. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cqtZSNxmdQQ8exglhzy-Saq0pYM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WOdrqXtPY6KOT2HgXJBQT62M.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lapa
Don Guacamole schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:19:
[...]

De private key zit in feite in het wallet.dat bestand, maar wel versleuteld met een wachtwoord. Het wachtwoord was ik een tijd lang kwijt, maar die vond ik op een gegeven moment op een papiertje in een oude doos met computerspullen*. Puur toevallig net rond de vorige ATH een paar jaar geleden. Zoals gezegd ging het maar om een klein beetje jammer genoeg. Ik had oorspronkelijk voor zo'n 60 euro aangeschaft. Ik heb toen een deel verkocht voor ongeveer een half netto maandsalaris en wat ik nog over heb is nu weer een ruim bruto maandsalaris waard.

Er zijn ook tooltjes die met het wachtwoord en het wallet.dat bestand de private key eruit kunnen vissen. Maar die kreeg ik ofwel niet aan de praat, ofwel ik wist op dat moment het goede wachtwoord nog niet, ik weet de tijdlijn niet meer precies.

* Edit: het wachtwoord bleek uiteindelijk twee van mijn favoriete wachtwoorden, die ik allang allebei geprobeerd had, achter elkaar gezet te zijn. Ik ben een cryptografisch genie :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Lapa op 18-03-2024 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:38
SpelFaut schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:30:

Als ik nou hier had willen pochen met mijn fantastische buy had laat ik dit plaatje zien. Timeframe van meer dan een jaar is niet nodig om je dikke gains te laten zien toch?

[Afbeelding]

En dan had ik het volgende achterwege gelaten. Want ja, wie laat hier nou eigenlijk het volledige plaatje zien? Dat is toch tegen de regels?

[Afbeelding]
Zo kan het ook. :9

Ik heb gekocht aan 17, verkocht aan 27, teruggekocht aan 22 en verkocht aan 27.

Allemaal prima maar heb al sinds $50 FOMO waar ik niks mee gedaan heb.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:31
Slerf, een nieuwe memecoin op Solana heeft 10m opgehaald in een presale.

In plaats van de tokens naar de mensen te sturen maken ze en fout en gaan de coins naar een burn adres. Poef, 10m weg.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
NeFoRcE schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:29:
Dit is gewoon glooiend landschap. Wat mij betreft gaan we even naar de hoge Alpen voor het serieuze werk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:44
Gelukszoekr schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:39:

In plaats van de tokens naar de mensen te sturen maken ze en fout en gaan de coins naar een burn adres. Poef, 10m weg.

[Twitter]
Ik wilde het net delen haha. Die Spaces is fucking heerlijk, heb je die al geluisterd? Ik heb liggen gillen net hahaha. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:31
dehardstyler schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:42:
[...]

Ik wilde het net delen haha. Die Spaces is fucking heerlijk, heb je die al geluisterd? Ik heb liggen gillen net hahaha. _O-
Nee, geen tijd om te luisteren hier

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

[Twitter]
Only in crypto _O-

We are still early ;)

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Lapa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:33:
[...]

De private key zit in feite in het wallet.dat bestand, maar wel versleuteld met een wachtwoord. Het wachtwoord was ik een tijd lang kwijt, maar die vond ik op een gegeven moment op een papiertje in een oude doos met computerspullen*. Puur toevallig net rond de vorige ATH een paar jaar geleden. Zoals gezegd ging het maar om een klein beetje jammer genoeg. Ik had oorspronkelijk voor zo'n 60 euro aangeschaft. Ik heb toen een deel verkocht voor ongeveer een half netto maandsalaris en wat ik nog over heb is nu weer een ruim bruto maandsalaris waard.

Er zijn ook tooltjes die met het wachtwoord en het wallet.dat bestand de private key eruit kunnen vissen. Maar die kreeg ik ofwel niet aan de praat, ofwel ik wist op dat moment het goede wachtwoord nog niet, ik weet de tijdlijn niet meer precies.

* Edit: het wachtwoord bleek uiteindelijk twee van mijn favoriete wachtwoorden, die ik allang allebei geprobeerd had, achter elkaar gezet te zijn. Ik ben een cryptografisch genie :*)
Mooi toch, ff door wat werk een extra maandsalaris erbij. Natuurlijk was het mooier geweest als het meer was, maar met een maandsalaris extra is iedereen happy.
Er zijn zat verhalen waarbij het om veel meer gaat en mensen compleet gek worden omdat ze het niet terug kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

interesting, misschien dan maar SOL op $249 pas verkopen

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
Gelukszoekr schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:42:
[...]

Nee, geen tijd om te luisteren hier
Die dev klinkt zelf letterlijk als een luiaard en daar is die coin ook op gebaseerd, fucking heerlijk. En die is dan aan het herhalen dat hij het echt heel erg vind, terwijl hij geroast wordt door zijn vrienden die hij als Spreker heeft aangemerkt in de Spaces. Terwijl op de achtergrond iemand "Burn baby burn" aan het draaien is. _O-

Dat vat het niveau goed samen denk ik. :P

edit: En die coin is nog aan het moonen ook... :')

[ Voor 4% gewijzigd door dehardstyler op 18-03-2024 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
SpelFaut schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:30:

Respect dat je ook dit laat zien. d:)b

Ik ben eigenlijk BTC en ETH maxi als @anti elppa maar kwam deze een tijdje terug pas tegen. Valkuil van al die alts is dat je ze vergeet, dus ik ben er eigenlijk niet zo'n fan van. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:32

[Twitter]
Zijn al die tokens weg/burned of zijn er een x aantal achtergebleven voor SlerfSol?
Lijkt een makkelijke manier om 10M te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:26
Wiley99 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:28:
[...]

Ondanks dat ik niet één van die 361k abonnees ben zie ik die kop afgelopen week toch bijna elke dag verschijnen. Niet dat ik crypto YT ga kijken, maar stel je zou me moeten overtuigen, waarom dan deze elke keer? Hebben ze ook 2 of 3 regel managementsamenvattingen?
Dan onderbouwt alles met DATA. (uiteraard werkt data niet altijd met crypto :P) maar hij verzameld al sinds dag 1 , dan heb je wel wat om te onderbouwen en te vergelijken. Wel lijkt Dan zelf een lichte ADA voorkeur te hebben , maar goed hij veegt er ook de vloer mee aan als het moet.

Het blijven gokjes en speculaties, Welkom to the Crypto Casino.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1kP6zuXuh3rczLYM53itfjHoEw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sgwQ09HXacIVM0Hdvk1ZsaXJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:55:
[Twitter]

interesting, misschien dan maar SOL op $249 pas verkopen
Koersen bewegen naar liquiditeit, dus het zou me niet eens verbazen als dit een squeeze zou kunnen worden. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaarder
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 10-06-2024
resusaapje schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:55:
Haha, het wordt steeds duidelijker dat dit 'm niet gaat worden. Gelukkig gaat het niet om tienduizenden euro's, maar toch. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

spaarder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:09:
[...]

Haha, het wordt steeds duidelijker dat dit 'm niet gaat worden. Gelukkig gaat het niet om tienduizenden euro's, maar toch. ;)
Heb je al gekeken naar je wallet.dat bestand?

souljah1h in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26"

Als die niet meer aanwezig is kun je pas zeggen dat het hem niet gaat worden.

[ Voor 22% gewijzigd door souljah1h op 18-03-2024 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
NeFoRcE schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:29:
Zowel flink omhoog als flink omlaag vind ik beide prima. Omhoog naar nieuwe ATH's, omlaag om meer bij te kopen :P

Maarr: meestal als ik er zo over denk, gaat BTC nog even sideways. Deze week weer nieuw rentebesluit van de FED toch?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaarder
@spaarder Als het in 2013 was, had je vast een wallet.dat bestand. Staat deze nog ergens op de laptop, bijvoorbeeld in %Appdata% ? Of gebruik de zoekfunctie om het wallet.dat bestand te vinden. Is deze laptop geformatteerd geweest in de tussentijd?
Dat zou ik inderdaad nog eens kunnen proberen, dank je. Laptop is inderdaad geformatteerd op een gegeven moment. Maar weet niet goed meer of dat voor of na het installeren van die software was. Zijn er mogelijkheden tot het terughalen van bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaarder
souljah1h schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:11:
[...]

Heb je al gekeken naar je wallet.dat bestand?

souljah1h in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26"

Als die niet meer aanwezig is kun je pas zeggen dat het hem niet gaat worden.
Ik ga er naar kijken later op de dag. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaarder
kbuntu schreef op maandag 18 maart 2024 @ 06:03:
[...]

Zuur, het is weg. Ik heb hetzelfde gehad. Ergens in 2011 wat lopen minen op mijn apple macbook white in mijn studententijd, daarna interesse verloren en de macbook ligt nu ergens op een vuilnisbelt met de harddisk 🧐
Das mooi balen dan inderdaad. Hoeveel zou het nu waard geweest zijn dan? Die van mij is ongeveer twee maandsalarissen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Het is altijd een stuk rustiger hier als de boel ff dipt he!?

Dus.... iemand nog ander interessant nieuws?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:27:
Het is altijd een stuk rustiger hier als de boel ff dipt he!?

Dus.... iemand nog ander interessant nieuws?
https://nos.nl/artikel/25...g-kraken-zorgen-nemen-toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
Don Guacamole schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:54:
[...]

Mooi toch, ff door wat werk een extra maandsalaris erbij. Natuurlijk was het mooier geweest als het meer was, maar met een maandsalaris extra is iedereen happy.
Er zijn zat verhalen waarbij het om veel meer gaat en mensen compleet gek worden omdat ze het niet terug kunnen halen.
Ja, ik vond het zelf vooral een grappig projectje. Ook geen moment stress om gehad, als het verloren was gegaan had ik er geen seconde minder om geslapen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:03
Gipsy King schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:08:
[...]

Dan onderbouwt alles met DATA. (uiteraard werkt data niet altijd met crypto :P) maar hij verzameld al sinds dag 1 , dan heb je wel wat om te onderbouwen en te vergelijken. Wel lijkt Dan zelf een lichte ADA voorkeur te hebben , maar goed hij veegt er ook de vloer mee aan als het moet.

Het blijven gokjes en speculaties, Welkom to the Crypto Casino.

[Afbeelding]
Ah je kent mijn zwakke punt, data. Meten is weten.
Maar misschien was mijn hint ook een beetje meer: misschien niet ál zijn videos hier linken zonder toelichting waarom iemand geïnteresseerd zou moeten raken, want daarvoor zijn YT abbolijst en notificaties geschikter. Die plaatjes en click bait titels roepen bij mij weerstand op, maar als iemand een goede samenvatting erbij zet (hypothese en conclusie) dan lijkt het zinvoller om hier te delen. Just a thought, mijn 2 sats...

Niets persoonlijks hoor, maar 3 of 4x in dezelfde week viel me op

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Hopelijk heeft het nut voor alle ADA mannen en vrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Wiley99 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:40:
[...]

Ah je kent mijn zwakke punt, data. Meten is weten.
Maar misschien was mijn hint ook een beetje meer: misschien niet ál zijn videos hier linken zonder toelichting waarom iemand geïnteresseerd zou moeten raken, want daarvoor zijn YT abbolijst en notificaties geschikter. Die plaatjes en click bait titels roepen bij mij weerstand op, maar als iemand een goede samenvatting erbij zet (hypothese en conclusie) dan lijkt het zinvoller om hier te delen. Just a thought, mijn 2 sats...

Niets persoonlijks hoor, maar 3 of 4x in dezelfde week viel me op
Kan hem ook eenzaam in mijn bunker kijken en niet posten hoor, geen enkel punt :)

Laatste wat ik wil is iemand tot last zijn , dat laat ik aan anderen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Domino schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:07:
[...]

Zijn al die tokens weg/burned of zijn er een x aantal achtergebleven voor SlerfSol?
Lijkt een makkelijke manier om 10M te verdienen.
nee tokens die voor airdrop waren zijn geburned en de lp ook.
contract is locked. Dus niemand kan iets doen/wijzigen aan de token. Presales zijn rekt. Maar token is nu wel als een raket aan het gaan. Was vroeg ingestapt en free riding het nu. _/-\o_
O en de twitter spaces was prima vermaak op de maandagochtend

[ Voor 5% gewijzigd door KookSpook op 18-03-2024 10:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lapa
spaarder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:15:
[...]

Dat zou ik inderdaad nog eens kunnen proberen, dank je. Laptop is inderdaad geformatteerd op een gegeven moment. Maar weet niet goed meer of dat voor of na het installeren van die software was. Zijn er mogelijkheden tot het terughalen van bestanden?
Wat je minimaal nodig hebt is het wallet.dat bestand en als je er toen een wachtwoord op hebt gezet (was niet verplicht) dan ook dat wachtwoord.

Als de harde schijf met dat wallet bestand geformatteerd is en daarna nog een tijdlang gebruikt, is de kans dat je een oud bestand kan recoveren vrij klein. Als je de schijf geformatteerd hebt en daarna niet meer gebruikt dan valt het misschien wel terug te halen.

Mocht je de juiste bestanden toch nog kunnen vinden kan ik je misschien wel helpen om het om te zetten naar een moderne wallet, want dat is dus nog best een klus heb ik zelf ervaren. Ik beloof je dat ik je niet zal beroven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
$ARB heeft inderdaad zoals hier aangegeven door @Mooody en @zwembroek een beste correctie gedaan.
Van $2.20 naar $1.67, door de unlocks wellicht.
Hartelijk dank hiervoor, ik heb ze op $2.20 verkocht daardoor.

Nu is de vraag natuurlijk wel, koop ik ze weer terug?
Ik denk het niet, heb het geinvesteerd in iets anders waar ik meer vertrouwen in heb, maar zal zeker FOMO krijgen als ze toch uiteindelijk $10 waard gaan worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
KookSpook schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:42:
[...]

nee tokens die voor airdrop waren zijn geburned en de lp ook.
contract is locked. Dus niemand kan iets doen/wijzigen aan de token. Presales zijn rekt. Maar token is nu wel als een raket aan het gaan. Was vroeg ingestapt en free riding het nu. _/-\o_
O en de twitter spaces was prima vermaak op de maandagochtend
Goed bezig!

Kreeg het vanochtend zelf niet voor elkaar op mijn telefoon in de Phantom wallet. Laat het nu aan mij voor bij gaan. Dagje naar kantoor gaan kost weer geld :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Zo, wie heeft er allemaal in de dip bijgekocht?

Ik semi. Ik wilde een mooi rond BTC getal hebben, dat plukje kocht ik vlak voordat we nog wat dieper gingen. Verder was ik niet van plan om BTC bij te kopen. Moet zeggen dat ik de FOMO wel de kop in moet drukken. Fiat staat te branden om erin te kieperen. Ene kant is dat raar (want we gaan naar 420k), aan de andere kant ben ik blij met de stack die ik heb. Het had meer kunnen/moeten zijn, dat had ik echter bij 16k moeten bijkopen.

Einde dagboek.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Moet je voorstellen dat je 1000 SOL rekt ziet gaan. Oeffff.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9DjFE6hZYUkOP3wcFayEVY6bFpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pdq1LDITxnzy8f3cohsv8J2y.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zit nu in die X space mee te luisteren en die gast is al 3 dagen wakker en heeft geen idee wat te doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Tristan schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:13:

[Afbeelding]

Ik zit nu in die X space mee te luisteren en die gast is al 3 dagen wakker en heeft geen idee wat te doen.
geen idee waar dit verhaal over gaat. Maar uiteindelijk gaat iedereen met Sol binnen 2 jaar volledig naar de vinkentering, of je nu 1000 van die poepmuntjes hebt, of 10000000000

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Tristan schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:13:

[Afbeelding]

Die slerf presale zijn echt rekt. Maar die coin is nu echter als een raket. Veel hebben er nu ook veel geld aan verdiend. Zit sinds de ochtend in de spaces, maar die gast is echt op zoek naar oplossingen die er niet zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:48

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

anti elppa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:16:
[...]

geen idee waar dit verhaal over gaat. Maar uiteindelijk gaat iedereen met Sol binnen 2 jaar volledig naar de vinkentering, of je nu 1000 van die poepmuntjes hebt, of 10000000000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POK5Tu9w0Wavy8Hy1RGbHny6fZw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ftXscklDEhmWQDGrRSlle4TI.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Dat is zo'n hype...
Met de huidige staat van de Bitcoin tech zou het nog 10-20 jaar duren voordat er Quantum computers zijn die sterk genoeg zijn om Bitcoin te hacken.
Deze systemen zouden alleen zo duur zijn dat de kosten er niet uit gehaald zouden worden door het hacken van Bitcoin wallets.
EN dan is het feit nog dat Bitcoin ontwikkelaars ook niet stilzitten. Over 10-20 jaar is de Bitcoin tech alweer zoveel verder dat de Quantum computers van dan alweer achterlopen.

Dus nee.... geen reeele bedreiging

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
KookSpook schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:19:
[...]

Die slerf presale zijn echt rekt. Maar die coin is nu echter als een raket. Veel hebben er nu ook veel geld aan verdiend. Zit sinds de ochtend in de spaces, maar die gast is echt op zoek naar oplossingen die er niet zijn
Ja die mensen hadden beter nog wat extra SOL kunnen pakken en dat weer in SLERF kunnen investeren, die coin gaat nou echt als een malle. En als klap op de vuurpijl zinspeelt ByBit al op een listing....

Wat een wereldje dat crypto hahaha.

edit: Het officiele Bybit account zit nou in de Spaces. WTF. :P

[ Voor 5% gewijzigd door dehardstyler op 18-03-2024 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

FijneKerst schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:21:
[...]

Dat is zo'n hype...
Met de huidige staat van de Bitcoin tech zou het nog 10-20 jaar duren voordat er Quantum computers zijn die sterk genoeg zijn om Bitcoin te hacken.
Deze systemen zouden alleen zo duur zijn dat de kosten er niet uit gehaald zouden worden door het hacken van Bitcoin wallets.
EN dan is het feit nog dat Bitcoin ontwikkelaars ook niet stilzitten. Over 10-20 jaar is de Bitcoin tech alweer zoveel verder dat de Quantum computers van dan alweer achterlopen.

De kosten zouden er niet worden uitgehaald? Heb je daar een linkje van... Weten hun hoeveel Bitcoin waard is over 10-20 jaar?

Ik zie ze niet zomaar het SHA-256 protocol omgooien. Er moet ook consensus zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door souljah1h op 18-03-2024 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Bushalte schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:11:
Zo, wie heeft er allemaal in de dip bijgekocht?

Ik semi. Ik wilde een mooi rond BTC getal hebben, dat plukje kocht ik vlak voordat we nog wat dieper gingen. Verder was ik niet van plan om BTC bij te kopen. Moet zeggen dat ik de FOMO wel de kop in moet drukken. Fiat staat te branden om erin te kieperen. Ene kant is dat raar (want we gaan naar 420k), aan de andere kant ben ik blij met de stack die ik heb. Het had meer kunnen/moeten zijn, dat had ik echter bij 16k moeten bijkopen.

Einde dagboek.
Ik wacht even tot vanmiddag. Er is een redelijke kans dat het dan even de diepte ingaat, echter is dit ook 50/50, voor hetzelfde geld breekt het weer uit

[ Voor 3% gewijzigd door kbuntu op 18-03-2024 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
When moondag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapa
[...]

Dat is zo'n hype...

Ik zeg niet dat het met zekerheid wel een reële bedreiging voor BTC is, maar je doet hier wel een hele serie aannames die absoluut niet hard te maken zijn met de kennis van nu.

Wat wel redelijk zeker is dat ALS quantum computers een reële bedreiging voor BTC vormen, die dreiging voor BTC een van de kleinere problemen is op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:42

BeyondThunder

Lost Lightning

Lapa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:31:
[...]

Ik zeg niet dat het met zekerheid wel een reële bedreiging voor BTC is, maar je doet hier wel een hele serie aannames die absoluut niet hard te maken zijn met de kennis van nu.

Wat wel redelijk zeker is dat ALS quantum computers een reële bedreiging voor BTC vormen, die dreiging voor BTC een van de kleinere problemen is op dat moment.
Check Guy dan even, hij heeft er goede content over gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:32
[...]

Dat is zo'n hype...

Er zitten op dit moment zo'n 2 miljoen Bitcoins in oude (p2pk) adressen, en zo'n 2,5 miljoen Bitcoins in hergebruikte nieuwe (p2pkh) adressen. Worst case is er dus meer dan 20% van alle bestaande Bitcoins kwetsbaar voor een quantum attack. Er wordt (lijkt mij) geen research gedaan naar quantum computers om wallets te kunnen hacken, je kunt met die dingen zoveel meer interessante dingen doen. Maar als je er toch eenmaal eentje hebt, dan is het een fluitje van een cent om te kijken wat er gebeurt als je ineens 4,5 miljoen BTC de markt op gooit bijvoorbeeld.

Interessant artikel: https://www2.deloitte.com...e-bitcoin-blockchain.html

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
swbr schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:39:
[...]

Er zitten op dit moment zo'n 2 miljoen Bitcoins in oude (p2pk) adressen, en zo'n 2,5 miljoen Bitcoins in hergebruikte nieuwe (p2pkh) adressen. Worst case is er dus meer dan 20% van alle bestaande Bitcoins kwetsbaar voor een quantum attack. Er wordt (lijkt mij) geen research gedaan naar quantum computers om wallets te kunnen hacken, je kunt met die dingen zoveel meer interessante dingen doen. Maar als je er toch eenmaal eentje hebt, dan is het een fluitje van een cent om te kijken wat er gebeurt als je ineens 4,5 miljoen BTC de markt op gooit bijvoorbeeld.

Interessant artikel: https://www2.deloitte.com...e-bitcoin-blockchain.html
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uxk2fgllZYOdjXme2-_zYTHj1B4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ENjwSUXmfrmjPX9bfwVPL98w.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Rondje CT op $Slerf is wel mooi zeg.
Iets met popcorn en Michael Jackson.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
spaarder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:19:
[...]

Das mooi balen dan inderdaad. Hoeveel zou het nu waard geweest zijn dan? Die van mij is ongeveer twee maandsalarissen.
Dat kan zomaar 30k zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
dehardstyler schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:22:
[...]

Ja die mensen hadden beter nog wat extra SOL kunnen pakken en dat weer in SLERF kunnen investeren, die coin gaat nou echt als een malle. En als klap op de vuurpijl zinspeelt ByBit al op een listing....

Wat een wereldje dat crypto hahaha.

edit: Het officiele Bybit account zit nou in de Spaces. WTF. :P
Die gast is 100% Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapa
BeyondThunder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:39:
[...]

Check Guy dan even, hij heeft er goede content over gemaakt.
Ik hoef geen filmpje te kijken om met 100% zekerheid te weten dat NIEMAND op dit moment kan weten wat over 20 jaar de staat van quantum computing is. Kan enorm tegenvallen (of mee, afhankelijk van je perspectief) of juist een exponentiële vlucht genomen hebben waar de wet van Moore niks bij is.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wel klote, had dus voor de grap een memecoin met pre-sale op Solana gemaakt, @Gelukszoekr en @zwembroek flink wat coins beloofd om die meuk op X te shillen met hun bot legertjes. Maar na wat Tripels heb ik per ongeluk alle coins geburned in plaats van gedistribueerd... :X

Ben al 3 dagen wakker, geen idee wat te doen. Veel mensen boos, zit nu constant mijn VPN te checken _O-

Kan gebeuren toch, niemand is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Lapa schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:31:
[...]

Het zijn educated guesses... voor het "hacken van Bitcoin" heb je een paar miljard qubits nodig.
We halen nu nog niet eens de paar honderd.

Maar idd... op het moment dat het wel kan, dan hebben we wel meer problemen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Tristan schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:52:
[...]

Die gast is 100% Nederlands.
Je bedoelt die achter het Bybit account? Want dat was het eerste wat ik dacht toen ik hem hoorde praten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
dehardstyler schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:57:
[...]

Je bedoelt die achter het Bybit account? Want dat was het eerste wat ik dacht toen ik hem hoorde praten. :P
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Wat is de link van de Space?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Don Guacamole schreef op maandag 18 maart 2024 @ 10:48:
$ARB heeft inderdaad zoals hier aangegeven door @Mooody en @zwembroek een beste correctie gedaan.
Van $2.20 naar $1.67, door de unlocks wellicht.
Hartelijk dank hiervoor, ik heb ze op $2.20 verkocht daardoor.

Nu is de vraag natuurlijk wel, koop ik ze weer terug?
Ik denk het niet, heb het geinvesteerd in iets anders waar ik meer vertrouwen in heb, maar zal zeker FOMO krijgen als ze toch uiteindelijk $10 waard gaan worden..
Welke parel is het geworden? :*)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umlnvTLbGwGLPuDS7MycCuhPhY0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vTGF8Fesu8wsvsBFRXSYCJfi.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
AVAX is ook weer wakker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
_O-

Ja dit is een meme op zich hoor. Typisch crypto ook om de situatie nog pijnlijker te maken door dat juist deze coin moon gaat, of blijft gaan.

Imagine the gains.

When Bybit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
AVAX gaat zo ADA Flippen. 2 Coins in 1 dag geflipt whup whap.

Waar zou AVAX heengaan ook zijn ATH Killen ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBMEYf995qxZ0CKCrL5nz-ygaI4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PjAXwEOX7FR2Yu13ymoyuXX8.webp?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ej1IzX1Y2fha05M46F1Rn83k4Fk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iijd4EVThgg5fYlUSO4NYakZ.jpg?f=fotoalbum_large

Vind het wel hartverscheurend om te zien dat de Ethereum hodlers momenteel zoveel winst mislopen omdat Solana nu zo wordt gepompt. Ethereum had allang 5k kunnen zijn imo.

Is natuurlijk het risico als je verliefd wordt op een shitcoin, maar blijft toch geld en vooral adoptie die ook naar Ethereum had kunnen vloeien.

Maarja eigen schuld dikke bult van die alien Vitalik. Had ie de fees maar niet zo duur moeten maken die ouwe transactie melker.

Battle of the shitcoins, toch ergens wel vermakelijk om vanuit mijn ivoren toren met Bitcoin fundering te bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
FrambozenTaart schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:27:
[Afbeelding]

Vind het wel hartverscheurend om te zien dat de Ethereum hodlers momenteel zoveel winst mislopen omdat Solana nu zo wordt gepompt. Ethereum had allang 5k kunnen zijn imo.

Is natuurlijk het risico als je verliefd wordt op een shitcoin, maar blijft toch geld en vooral adoptie die ook naar Ethereum had kunnen vloeien.

Maarja eigen schuld dikke bult van die alien Vitalik. Had ie de fees maar niet zo duur moeten maken die ouwe transactie melker.

Battle of the shitcoins, toch ergens wel vermakelijk om vanuit mijn ivoren toren met Bitcoin fundering te bekijken.
It's heartbreaking indeed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSxJRFh8ReeK0IjgLh59WnQsxuM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p0JCZ2l1Nv0qtOcZTckZS9zg.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Je moet ook niet traden via WiFi :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:07
Wat een zooitje die shitcoins. Zodra SOL op 500 staat binnenkort gooi ik de boel eruit voor meer Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
gisteren Solama gekocht, duurde idd lang bijna 2 minuten.... maargoed when listing Solama op Binance?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaarder
Ik heb deze daar inderdaad gevonden nu. In de map MultiBit staan backup bestanden zie ik, en een bestand genaamd "multibit.wallet". Wat zou ik nu precies moeten doen denk je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:06:
[...]

Haha, $tatsu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
De shitcoin wereld is zo onverklaarbaar dat zelfs wanneer heel dat netwerk eruit knalt ze snel even de naam wijzigen in SOL.AI of SOLpepe de koers alsnog x100 gaat.

Over pepe gesproken. Zou die nog een mooie stijging laten zien woensdag? (World frog day)

:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Kol Nedra schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:38:
[...]

gisteren Solama gekocht, duurde idd lang bijna 2 minuten.... maargoed when listing Solama op Binance?
Not yet

https://www.binance.com/en/feed/search?s=Solama

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
spaarder schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:38:
[...]

Ik heb deze daar inderdaad gevonden nu. In de map MultiBit staan backup bestanden zie ik, en een bestand genaamd "multibit.wallet". Wat zou ik nu precies moeten doen denk je?
Wachtwoord of seedphrase erbij zoeken, deze naar mij sturen en dan gaan we samen ff kijken hoe we die coins kunnen herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
[...]

Dat is ook echte drek zeg. Heb die wel op het oog gehad, tikte even de 0,035 aan maar had geen funds om m te kopen. Ging daarna x 2, maar intussen weer op 0,056..

Misschien toch een klein tasje kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:13

Coldcat

HODL

Alpina schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:39:
[...]
Over pepe gesproken. Zou die nog een mooie stijging laten zien woensdag? (World frog day)

:')
Afbeeldingslocatie: https://media.istockphoto.com/id/153696622/photo/happy-senior-man-giving-thumb-up.jpg?s=612x612&w=0&k=20&c=b2BI4P4vvgEK9AqxQ_gl7EpWnr1BomTJV24RqtGpaRo=

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

Nog mee SOLA Spul :
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/solamander/
Soly is more than a crypto. Born out of passion, we're committed to perpetual innovation.

Soly aspires to be the face of Solana. Get ready to witness the birth of a crypto mascot.

Our team's belongings undergo a symbolic eternal burn, embodying our unwavering dedication

Through long-term marketing, we're architects of trust, crafting a dynamic space for enthusiasts. Join us in redefining crypto passion with Soly.

Let's forge a future where Soly's love shines brighter than ever.
Als ik thuis zeg ik ga investeren in Sola , hoor ik vast geen weerwoord.
https://sola.nl/?gad_sour...21mguJEAAYASAAEgKJMPD_BwE

[ Voor 35% gewijzigd door Gipsy King op 18-03-2024 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
100 procent dat we vanmiddag een uitbraak naar boven krijgen 🎉🎉🎉
Pagina: 1 ... 54 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!