”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Tot op heden een zwakke reactie, wat zou het volgende level zijn na 64.5?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
61k is het volgende major level.DutchCrownNL schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:04:
[...]
Tot op heden een zwakke reactie, wat zou het volgende level zijn na 64.5?
Wat je met je slurf doet in de morgen mag je in de slaapkamer laten!Tristan schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:00:
Ik heb 100% met slurf gepakt vanmorgen. Ondanks dat de rest allemaal dik gedumpt is, is dit wel heel lekker wakker worden
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja, en met een groene slurf zou ik zeker even naar de dokter gaan.Coldcat schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:05:
[...]
Wat je met je slurf doet in de morgen mag je in de slaapkamer laten!
anti elppa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:04:
[...]
En ik meen dat, ondanks dat mijn pf waarhschijnlijk bijna een ton minder waard is dan vorige week.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r5sBv0NXc1Zrn8DSUwEWbur9.jpg?f=user_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bitcoin - A weapon of mass disruption
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TJyo9cEgMWlSJlZMsLvQcNv8.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ga weer inkopen in de lagere 40K regionen.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
YouTube: Very good Very nice Compilation
We are in a bull market.
— Jelle (@CryptoJelleNL) 18 maart 2024
A couple days of downside does not change anything about where we are going.
Stick to the plan. #Bitcoin pic.twitter.com/4a5Kzt3PcJ
Precies mijn idee
:strip_exif()/f/image/WnSJQQggjLDOVb87iZgG0tZ1.jpg?f=fotoalbum_large)
Enne zelfs in 2021 was het na weken up only 1 rode candle. Daarna ging de koers gewoon weer door rechts omhoog
:strip_exif()/f/image/eGkCmJViZeE1wTohnKxPkGJr.jpg?f=fotoalbum_large)
Precies. 62.5k testen is heel gezond nu... of we dat halen, geen idee. Het spel is veranderd.tomtom901 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:20:
Overigens, om e.e.a in perspectief te plaatsen voor de panic sellers en/of mensen die nieuw zijn. We hebben het hier over een drop van 13% in 8 dagen.
[Afbeelding]
Op 24-2, dus nog niet eens een maand terug deden we een 25% gain in 4 dagen..
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Joosie200 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:25:
[Twitter]
Precies mijn idee
[Afbeelding]
Enne zelfs in 2021 was het na weken up only 1 rode candle. Daarna ging de koers gewoon weer door rechts omhoog
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/F7WG0eWw5N9l6hNUmuPN3RRC.gif?f=user_large)
Hahaha, scherpColdcat schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:05:
[...]
Wat je met je slurf doet in de morgen mag je in de slaapkamer laten!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5oLo3AdACCtHPTvxoYt9G35N.jpg?f=user_large)
Laatste keer dat we een net outflow hadden was nog niet eens zo lang geleden, namelijk op 1 maart, ook toen gedreven door een hoge outflow vanuit GBTC. GBTC heeft nog maar 370k BTC over, Blackrock/Fidelity hebben ze gisteren ingehaald in totale holdings. Gisteren lijkt vooral gedreven te zijn door minimale inflow bij Fidelity, normaal enkele duizenden BTC inflow, gisteren slechts 88.micmulder schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:46:
Gisteren de grootste outflow van GBTC geweest blijkbaar: https://farside.co.uk/?p=997
We zullen de kogels tzt uit je long halen en de reanimatie starten. No worries.technoaddict schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:43:
M'n long wordt bij 52k geliquideerd. Ik denk dat we zakken tot 53k en dan omhoog schieten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wT44zrXEkiHzGHjKBFlqYo5N.jpg?f=user_large)
De dip is toch wat dieper dan je dacht:tomtom901 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:20:
Overigens, om e.e.a in perspectief te plaatsen voor de panic sellers en/of mensen die nieuw zijn. We hebben het hier over een drop van 13% in 8 dagen.
[Afbeelding]
Op 24-2, dus nog niet eens een maand terug deden we een 25% gain in 4 dagen..
:strip_exif()/f/image/KoJh6GhOyGesgBjq0JXO1ZZ5.jpg?f=fotoalbum_large)
Vraag me af hoeveel het echt is veranderd. De spot etf blijkt vooral gekocht te worden door retail traders (als je kijkt naar gemiddelde aankoop bij BlackRock). Die pakken echt ook wel gemakkelijk winst. Pas als fondsen en instituties instappen is er echt sprake van acceptatie.MicroWhale schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:27:
[...]
Precies. 62.5k testen is heel gezond nu... of we dat halen, geen idee. Het spel is veranderd.
Om die reden denk ik dat we gewoon al wel bijna bij euphoria zijn en dat er een korte snelle piek gaat komen, mogelijk deze zomer al, daarna lange bear.
Maar deze dip is niks natuurlijk
nothing stops this train
Waar is die informatie te zien?DarkShadow schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:06:
[...]
Vraag me af hoeveel het echt is veranderd. De spot etf blijkt vooral gekocht te worden door retail traders (als je kijkt naar gemiddelde aankoop bij BlackRock). Die pakken echt ook wel gemakkelijk winst. Pas als fondsen en instituties instappen is er echt sprake van acceptatie.
Om die reden denk ik dat we gewoon al wel bijna bij euphoria zijn en dat er een korte snelle piek gaat komen, mogelijk deze zomer al, daarna lange bear.
Maar deze dip is niks natuurlijk
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Je gaat de boot weer missen op deze manier. 50k max.LankHoar schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:22:
Kennen jullie dat liedje? Zak zak zak maar lekker door
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
we kunnen zeker nog wel verder naar beneden
nothing stops this train
Hou ik ook van, altcoins traden op exchanges met weinig liquiditeitDon Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:54:
[...]
De dip is toch wat dieper dan je dacht:[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zag hier een mooi plaatje passeren, 50k is echt mega veel liquiditeit op te halen.technoaddict schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:43:
M'n long wordt bij 52k geliquideerd. Ik denk dat we zakken tot 53k en dan omhoog schieten.
Ik zie wel een daling tot 50k om dan loeihard moon te gaan.
Masstje schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:26:
[...]
Zag hier een mooi plaatje passeren, 50k is echt mega veel liquiditeit op te halen.
Ik zie wel een daling tot 50k om dan loeihard moon te gaan.
:strip_exif()/f/image/xZiRp5TiwZV7Tctd3gU3sgdW.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik betwijfel dat we die gaan halen, op 60 blijft het wel hangen vermoed ik.Don Guacamole schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:36:
Goed. 50K wordt het. Prima, daarna weer door svp.
Is dat een solide project? dan zeker doen!FrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:38:
Is dit een goed moment om al mijn BTC om te zetten naar Hemule?
Alleen een fluif. Tenzij je een pallet hebt, dan is een tasje ook goedFrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:38:
Is dit een goed moment om al mijn BTC om te zetten naar Hemule?
Heb 1,5 pallets, 14 fluffs en 19 tasjes.Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:41:
[...]
Alleen een fluif. Tenzij je een pallet hebt, dan is een tasje ook goed
Kan ik een kratje halen denk je?
Niet de hele dag hier posten hè, voor je het weet ben je het dan weer zat. En dat zou zonde zijn!FrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:43:
[...]
Heb 1,5 pallets, 14 fluffs en 19 tasjes.
Kan ik een kratje halen denk je?
Kwaliteit over kwantiteit. Net zoals met kratjes
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 19-03-2024 09:45 ]
Ik probeer mijn 100 post quota te halen zodat ik de boel in het Algemeen horloge topic en AWM weer mag verzieken.Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:45:
[...]
Niet de hele dag hier posten hè, voor je het weet ben je het dan weer zat.
Kwaliteit over kwantiteit. Net zoals met kratjes
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 19-03-2024 09:48 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zeker, de vraag is nu of bij de volgende halving....Jumpman schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:48:
Gewoon door DCA'en, die $100k BTC waarde komt er wel.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Maakt niet uit.ZeRoC00L schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:50:
[...]
Zeker, de vraag is nu of bij de volgende halving....
DCA'en en exit strategy meer heb je niet nodig.
Bij de volgende halving, oftewel in april.ZeRoC00L schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:50:
[...]
de kans dat we deze run $125k+ halen is vrijwel een feit.ZeRoC00L schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:50:
[...]
-geld lenen wordt dit jaar weer goedkoper.
-inflatie
-vraag/aanbod veranderd na halving
nothing stops this train
Stack Sats
Geniale move dacht ik. Want ja, helemaal hip rendament. Tot ik ze uit staking wilde halen om te verkopen, dat duurt namelijk een maand. Kleine lettertjes weer niet gelezen.
Dus ik zit nog tot in April aan die geitenponzi vast, zul je net zien dat ie dan weer op 5 eurie staat
Story of my life, hahahahaFrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:58:
Vlak voordat de boel flink begon te stijgen had ik mijn DOT naar Coinbase gestuurd omdat je daar DOT kan steken voor een aapie.
Geniale move dacht ik. Want ja, helemaal hip rendament. Tot ik ze uit staking wilde halen om te verkopen, dat duurt namelijk een maand. Kleine lettertjes weer niet gelezen.
Dus ik zit nog tot in April aan die geitenponzi vast, zul je net zien dat ie dan weer op 5 eurie staat
Kijk de eerste ramp toerist is er al. Mooi sneu.ZeRoC00L schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:50:
[...]
Totdat Trump straks verkozen wordt en er een burgeroorlog uitbreekt in 'Merica.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:56:
[...]
de kans dat we deze run $125k+ halen is vrijwel een feit.
-geld lenen wordt dit jaar weer goedkoper.
-inflatie
-vraag/aanbod veranderd na halving
Minder leuk voor de geopolitieke balans, minder leuk voor de financiële balans.
Feit is, dat niets een feit is.
De enige zekerheid die je hebt is dat er een dag komt dat je dit leven verlaat, en tot die tijd belasting betaald.
Al is zelfs dat laatste onzeker als de armageddon start.
De volgende halving moet nog komen, dus feitelijk is hij bullishzwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:59:
[...]
Kijk de eerste ramp toerist is er al. Mooi sneu.De hele run heb je ze niet gehoord.

nothing stops this train
LankHoar schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 08:22:
Kennen jullie dat liedje? Zak zak zak maar lekker door
Even recyclen.BootjeVaren schreef op maandag 11 maart 2024 @ 10:29:
[...]
Dit zijn de personen die wachtten op de 38k dip:
[Afbeelding]
Klopt, die Biden pist straks een keer in zijn broek tijdens een speech als hij zijn luier vergeet.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:03:
kans dat Trump herkozen wordt is vrij groot, want ja Biden is zijn tegenstander.... nog 4 jaar Biden lijkt mij niet te halen ivm zijn gezondheid
Seniel zooitje daar in de top.
Bitcoin fixes this. Alleen nog ff kijken hoe.
Gelukkig hebben we jou om de überbears op hun plaats te zetten

Haha naja ik maak me totaal geen zorgen, juist omdat ik ruim 80% in BTC zit.BootjeVaren schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:07:
[...]
Gelukkig hebben we jou om de überbears op hun plaats te zetten
Kijk, dipje hier, run daar, het maakt me allemaal weinig uit.
Pas wanneer ik BTC verkoop krijg ik klamme handjes.
Uiteindelijk zakt alles tegenover Bitcoin. Onze generatie is vermoedelijk de laatste die nog met fiat een noemenswaardige positie op kan bouwen.
Laat je niet afleiden door de ruis is hier het motto.
Feit is ook gewoon: niemand weet het. Ik hoop van harte op prijzen die voorbij de ATH gaan, echter gebeurtenissen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Pak je gains als je denkt dat de tijd rijp is en doe er leuke dingen meezwembroek schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:59:
[...]
Kijk de eerste ramp toerist is er al. Mooi sneu.De hele run heb je ze niet gehoord.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wrong.Afca_020 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:15:
Het is nu wel een keer klaar toch? man man man
It's like a horserace that never ends.
Nog vier jaar Biden is slecht voor de gezondheid van Joe Biden, nog vier jaar Trump is slecht voor de gezondheid van 'murrica. Choose your battles wiselyKol Nedra schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:03:
kans dat Trump herkozen wordt is vrij groot, want ja Biden is zijn tegenstander.... nog 4 jaar Biden lijkt mij niet te halen ivm zijn gezondheid
FrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:16:
[...]
Wrong.

Oefenloos? Wat is dat?AlterBridge schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:17:
Paar dagen aanzien en dan oefenloos gefud over de trippel top ^^
Nog 10 reacties. You can do it.FrambozenTaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:16:
[...]
Wrong.
Stack Sats
ik kies geen kant, ik kies Bitcoin en volg mijn eigen pad.Domino schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:17:
[...]
Nog vier jaar Biden is slecht voor de gezondheid van Joe Biden, nog vier jaar Trump is slecht voor de gezondheid van 'murrica. Choose your battles wisely
ik maak eigenlijk nergens meer druk om... simpele reden je hebt er geen invloed op.
enige waar je invloed hebt is in je directe omgeving en je eigen bubbel
nothing stops this train
Die pakken makkelijk winst en volgende week denken ze: hmmm, dat gaan we nog een keer doenDarkShadow schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 09:06:
[...]
Vraag me af hoeveel het echt is veranderd. De spot etf blijkt vooral gekocht te worden door retail traders (als je kijkt naar gemiddelde aankoop bij BlackRock). Die pakken echt ook wel gemakkelijk winst.
Want: als jij ergens 10, 20 of 30% mee verdient, dan laat je dat toch niet liggen bij een volgende keer?
==
hoi
Oeverloos. Wow ik zou zweren dan mijn moeder het altijd anders zei.
Nog steeds extreme greed? Wanneer gaan we eens het oranje of rood inStokstaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:18:
[Afbeelding]
We zijn er nog niet mannen, nog even volhouden!
Rond de bodem.Pinsa schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:21:
[...]
Nog steeds extreme greed? Wanneer gaan we eens het oranje of rood in

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Weinig 'extreme greed' te zien momenteel in de markt.Stokstaart schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:18:
[Afbeelding]
We zijn er nog niet mannen, nog even volhouden!
En Blackrock heeft groot aandeel in VanguardGioStyle schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:19:
Mooi om te zien dat Vanguard niets met BTC ETF’s wil doen, maar wel met hun ballen diep in Coinbase, MicroStrategy en die shizzle zitten.

Rapapa...
Dat zal allemaal best. Maar als dit je eerste post is in dit topic dan kom je gewoon even de middelvinger opsteken omdat je zelf de boot volledig hebt gemist. En als zijn post wel goed bedoeld is dan heeft hij een lesje communicatie nodig als dit je binnenkomer is.kbuntu schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:14:
[...]
Feit is ook gewoon: niemand weet het. Ik hoop van harte op prijzen die voorbij de ATH gaan, echter gebeurtenissen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Pak je gains als je denkt dat de tijd rijp is en doe er leuke dingen mee
Gewoon doen het zijn maar wat getallenWispe schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:27:
Durf ik te kijken op Tradingview?
Heb al een paar dagen niet gekeken.
Het is allemaal 1 grote ponzi.LosGieros schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:24:
[...]
En Blackrock heeft groot aandeel in Vanguard
Die ETF'S zijn ook gewoon een plannetje van TradFi om Bitcoin de crash der crashes te gaan laten maken in fiat waarde.
Helaas beseft men wat dat betreft nog steeds niet wat Bitcoin is, of juist heel goed. Men blijft zich in ieder geval verzetten om het systeem van ducttape en wd40 in stand te kunnen houden.
Fiat en controle over geldstromen zijn tenslotte macht.
Maar who cares. Tick tock, next block motherfuckers.
63.8k. There. I said it.Wispe schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:27:
Durf ik te kijken op Tradingview?
Heb al een paar dagen niet gekeken.
Het wordt in dit topic gewaardeerd als je gewoon vierkant achter je spelfouten blijft staan.AlterBridge schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:21:
[...]
Oeverloos. Wow ik zou zweren dan mijn moeder het altijd anders zei.
Je moeder daar de schuld van geven is wel erg makkelijk
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Krijg je deels geld en crypto terug?RvV schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:24:
Ik zie net wel dat ik mijn geld van Mt.Gox terug heb gekregen. Wow..
Misschien dat de MTGox supply wordt verkocht nu?
Rapapa...
Zo heeft mijn vrouw jarenlang rondtonde gezegd ipv rotonde. I shit you not. Omdat ze dacht dat het echt zo heette omdat die dingen rond zijn.NeoflexNL schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:35:
[...]
Het wordt in dit topic gewaardeerd als je gewoon vierkant achter je spelfouten blijft staan.
Ik heb daar al die tijd niets van gezegd omdat ik vrij narcistisch ben en het altijd wel kan waarderen als ze wat minder pienter overkomt zodat ik zelf slimmer lijk. Totdat iemand haar er op wees.
Vrouwen zijn soms net als crypto, als je onervaren of enthousiast bent zie je de red flags vaak pas wanneer het te laat is.
de uitvoering wil wel eens afweten
nothing stops this train
Ga m`n huis uit man. Word helemaal gek van iedereen die achter mij staat.NeoflexNL schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 10:35:
[...]
Het wordt in dit topic gewaardeerd als je gewoon vierkant achter je spelfouten blijft staan.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!