[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.494 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verder kan dit opgaande kanaal beter alligned worden maar dit is quick 'n dirty vanaf de mobiel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_8s0bC_e6A_zeea2MBLW2oNdjU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MRzGAOvLdHJrZCYnZD03FkeL.jpg?f=fotoalbum_large

Dus when in doubt zoom out

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bfw2TE9cBxO27loGdSa6MBXdQgY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tmBMHuGMUYuc0TDJVIxQ3gXS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-09 17:53
Ik vind de alts sowieso wel sterk overeind blijven... misschien omdat die de laatste weken al achterbleven bij BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8rY_iV-KtusHZKrbzmANfbMRgg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KwQ5aQX6Jf7Sffj85OaNV1N1.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ez8et3dWNn32tv03evHd065V66s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BERP1oRtDlK1HUGUT4udzLzA.png?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Meer mensen die zitten te klooien met Uniswap? Ik krijg geen een swap erdoor maakt niet uit wat ik voor een slippage pak

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moiety
I love the smell of liquidated shorts in the Morning
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u17VUtZRJOsoF8DjSWeMcl_TKr8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qquGYLmsHvVPHsxG7pEejplw.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lQZqRw5VUdMDazPWsaK9em7_QM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/j7JjusWUYQIeNMl7R5tqw6eZ.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RuTlltPlJ8XEN1sEEw5vsN7Mqi0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dtLdHvo7LsFPegjt5JMoEOxW.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 22:05
Guere schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:58:
[...]

Vroeg mij af waar je precies op doelde, dus even een linkje opgezocht: https://cointelegraph.com...eject-further-crypto-etfs

Denk persoonlijk dat het huidige dipje hier niet zo heel veel mee te maken heeft - meer reguliere correctie & reset funding - maar desalniettemin wel interessant artikeltje over dit soort omgekeerde lobby.

Het slaat echt weer helemaal nergens op. Gezeik over onnodige risico's voor arme investors. Onnodig risico op wat, wealthy worden? Want iets anders dan boomers die rijk worden van stonks moeten we niet hebben, hoor.

Joh, denk dat er wel ergere problemen in je land zijn dan een paar crypto ETFs. Misschien je taffes dure zorg wat toegankelijker maken door de boel te reguleren. Of het gemak waarmee de gemiddelde burger zichzelf diep in de schulden kan werpen door 10 verschillende credit cards aan te schaffen? Of dat je op iedere straathoek een assault rifle kan kopen? Nee, dat zijn geen risico's, maar investeren in magische internetmuntjes wel? Oh, oke.

[/einde USA rant]
https://cointelegraph.com...to-ethereum-etf-approvals

Uiteindelijk kan het ook bullish zijn voor btc, zit om eerlijk te zijn ook niet te wachten op nog meer etfs voor iedere alt coin. Misschien erg nog als uitzondering, maar uiteindelijk zijn veel alts niet goed, krijg je dat er meer cash gaat naar onzin projecten die toch wel gaan klappen en dan crypto in z’n geheel weer een bad rep geven. Wat dat betreft ben ik wel een btc maxi, niet een zuivere, want zo’n 40% van m’n portfolio is gewoon alts.

Ik mis trouwens wel een topic waar je wat meer inhoudelijke discussies hebt. Nk topic is wat meer zo, maar gaat toch vooral over prijs. Ik vind veel crypto projecten inhoudelijk best interessant om te volgen, maar merk dat het moeilijk is om echte gesprekken te hebben, bijna overal gaat het direct over prijs en niet over de dikke tech.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6P8VQVSoFC_tm8oGqsLgdTYar9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eGkCmJViZeE1wTohnKxPkGJr.jpg?f=fotoalbum_large

Is Jelle soms aanwezig hier op Tweakers?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 15:38
Lets go Ada Fanboys !

[ Voor 46% gewijzigd door Gipsy King op 15-03-2024 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07:46
anti elppa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:31:
mooie actie. Gisteren waren ondanks die 1e daling de funding en orderboeken nog steeds helemaal ruk. Nu ziet er stuk beter uit. Sommige sites zelfs helemaal neutraal kwa funding. Erg netjes. Denk dat er een hoop mensen weer erg veel muntjes kwijt geraakt zijn.
Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Wellicht eerst nog 1 stapje lager en dan pas up, of gewoon lekker droog vanaf hier al up. Ik verwacht niet dat we bijvoorbeeld helemaal terug naar de 60k gaan. Al zou het misschien wel gezond zijn
Ik zag net op Bybit helemaal neutraal 0.0100 voor Bitcoin , dat is lang geleden.

Misschien was dit dan wel de leverage reset voor nu, ik betwijfel of we nog harder dumpen straks met de NY sessie. Straks gewoon weer alle late shorts rekt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:04
Ik ben eigenlijk ook wel van mening dat er verder geen etf's moeten komen. ETH zou ik nog snappen, maar probleem daarmee is dat het deur open zet tot echt gure shitcoins. Wat echt erg slecht zou zijn.
Dus mijn voorkeur zou zijn, jammer dan voor eth, deur dicht timmeren.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Een -20% vanaf 73k ish zou 59k maximaal betekenen. Hebben we nu de eerste 10% gehad. Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:10
Die alts moeten hun plek even kennen, omdat de grote broer nu na jaren een ETF heeft gekregen denken alle premined scam coins ook recht te hebben op die status.

Ik kijk uit naar de toekomst waarin deze vorm van oplichting aan banden is gelegd.

Alsof we na de Goud ETF ook een zand ETF en keizelsteen ETF zouden moeten krijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-03-2024 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
anti elppa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:37:
Ik ben eigenlijk ook wel van mening dat er verder geen etf's moeten komen. ETH zou ik nog snappen, maar probleem daarmee is dat het deur open zet tot echt gure shitcoins. Wat echt erg slecht zou zijn.
Dus mijn voorkeur zou zijn, jammer dan voor eth, deur dicht timmeren.
Uiteraard ben ik voor een ETH ETF en deze gaat er ook gewoon komen. Ik denk wel dat dit echt de laatste is wat de USA betreft. Tenminste deze cycle. Van mij hoeft er verder ook geen ETF bij. Ik zie namelijk geen andere crypto asset die ook maar in de buurt komt van Bitcoin en Ethereum. Het is leuk dat een Solana het zo goed doet en dat de TVL redelijk is met snelle transacties en lage fees. Maar zolang die chain nog een paar keer paar jaar plat ligt gaat daar echt geen groot kapitaal in van institutional money.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:41

resusaapje

h less

Joosie200 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:43:
SC is SC. Bij het aantikken van 69k hadden we een 10k candle. Nu een 7k candle. De andere kant op. Hang op, klik weg die portfolio app en bel uw bank:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIzNmzbsRk3VSLk9Ni-GLWl9fHw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sJoTzDu9o1rIoulAiLAwEJQX.gif?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 07:56

Vis

ScuL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:39:
Ik denk dat we het dieptepunt gehad hebben..
Van dit topic?

Zeker weten met die shitcoin praat.

Bitcoin dipt nog wel even verder.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Joosie200 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:37:
Een -20% vanaf 73k ish zou 59k maximaal betekenen. Hebben we nu de eerste 10% gehad. Vraag niet hoe het kan, profiteer ervan!
$60.600 zou prima zijn. Onder de 59k komen wordt het eerst wel bearish. Als ETH/BTC uitbreekt bij een dergelijke daling van Bitcoin dan gaan de altcoins wel los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
allemaal ruis..... kopen nu je nog kan.

de schulden van Amerika is zodanig hoog dat ze moeten blijven printen... hoelang zoiets door kan geen weet niemand natuurlijk maar er komt een moment dat er een reset moet komen....

[ Voor 70% gewijzigd door Kol Nedra op 15-03-2024 09:51 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:42:
[...]

Uiteraard ben ik voor een ETH ETF en deze gaat er ook gewoon komen. Ik denk wel dat dit echt de laatste is wat de USA betreft. Tenminste deze cycle. Van mij hoeft er verder ook geen ETF bij. Ik zie namelijk geen andere crypto asset die ook maar in de buurt komt van Bitcoin en Ethereum. Het is leuk dat een Solana het zo goed doet en dat de TVL redelijk is met snelle transacties en lage fees. Maar zolang die chain nog een paar keer paar jaar plat ligt gaat daar echt geen groot kapitaal in van institutional money.
Ik denk dat onder andere Proof of Stake een struikelblok gaat zijn. ETH is totaal onvergelijkbaar met BTC. Meer een decentrale webshop van internetdiensten en geen store of value zoals BTC. Een nachtmerrie om in het huidige kader van regelgeving te duiden.

Ik zie die ETF voor ETH dus niet gebeuren deze cycle.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-03-2024 09:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:49:
allemaal ruis..... kopen nu je nog kan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
BTC100K2021 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:40:
Die alts moeten hun plek even kennen, omdat de grote broer nu na jaren een ETF heeft gekregen denken alle premined scam coins ook recht te hebben op die status.

Ik kijk uit naar de toekomst waarin deze vorm van oplichting aan banden is gelegd.

Alsof we na de Goud ETF ook een zand ETF en keizelsteen ETF zouden moeten krijgen.
Net wel geïnvesteerd in 20KG Inveegzand - Basalt voor me nieuwe bestrating. Ik leg het voor 20 jaar vast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ff een W maken op de 1h?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 07:46

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

En zo, lieve mensen. Verdampt weer alle winst en eindigen we weer bij wat we erin gestoken hebben. As fucking usual. Kortom. Crypto? Nee, daar word je niet rijk van :')

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 14:06
(jarig!)
Dat is ook wat ik zie. En ik zie sterke support in het orderboek op 67k.
Als je ook naar de liquidation chart kijkt is het ENORM topheavy met shorts

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:52

YES

Moderator General Chat
NeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:57:
Verdampt weer alle winst en eindigen we weer bij wat we erin gestoken hebben.
Spreek voor jezelf :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 00:38
INKOPEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ScuL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:58:
[...]

toch kan het nog best spannend worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRiMY7dwE83CR_J_619TE4cP484=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XmQPzjj04Xe1YQvbV9OCorJF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:50:
[...]

Ik denk dat Proof of Stake een struikelblok gaat zijn. ETH is totaal onvergelijkbaar. Meer een decentrale webshop van internetdiensten en geen store of value zoals BTC. Een nachtmerrie om in het huidige kader van regelgeving te duiden.

Ik zie die ETF voor ETH dus niet gebeuren deze cycle.
We gaan het meemaken. Nu de stropdassen het geld zien binnenstromen met de Bitcoin ETF willen ze dit trucje graag nog een keer herhalen. De SEC staat enorm zwak. Ze hebben nooit aangegeven dat Ethereum een security is. En de SEC heeft al de Ethereum futures ETFs goedgekeurd. Hinman heeft ooit al gezegd dat Ethereum geen security is. Blackrock en co hebben een leger advocaten klaar staan. Nee die Ethereum ETF komt er gewoon.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWLi1lVowGWAsVhTTCKcLRtjiIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T1zAif8vk40WOUFQAXFjEHTn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Mathias9956 op 15-03-2024 10:02 ]

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:00:
[...]

We gaan het meemaken. Nu de stropdassen het geld zien binnenstromen met de Bitcoin ETF willen ze dit trucje graag nog een keer herhalen. De SEC staat enorm zwak. Ze hebben nooit aangegeven dat Ethereum een security is. En de SEC heeft al de Ethereum futures ETFs goedgekeurd. Hinman heeft ooit al gezegd dat Ethereum geen security is. Blackrock en co hebben een leger advocaten klaar staan. Nee die Ethereum ETF komt er gewoon.
Dat ETH geen security is, is dat voor of na de wisseling naar PoS / ETH 2.0?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dToqO_-psGTWleHZmMh99HJCWgg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LJkbZH82ed0tdjxe2FuwbRlr.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
ScuL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:58:
[...]

En toch ziet BTC er nu veel zwakker uit dan afgelopen dips, we hangen nu al 3 4H candles op de bodem.

Daar gaat de 67K al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-08 21:06
Nice, over 200 jaar met vroeg pensioen :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
En zo, lieve mensen. Verdampt weer alle winst en eindigen we weer bij wat we erin gestoken hebben. As fucking usual. Kortom. Crypto? Nee, daar word je niet rijk van :')
Jij doet echt iets goed fout. Ik ben misschien ook een shitcoiner maar mijn PF verteld toch echt een ander verhaal. Nog even en je doet een panic sell. Klap die chart dicht en dit topic ook en kijk na de halving weer waar we staan. Als je niet emotieloos te werk kan gaan dan ga je echt rekt. Daarnaast moet je wel geloven in die dikke drek die je hebt gekocht ander wordt hodlen echt moeilijk. Hoe dikker de drek, des te harder ga je op je bek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Even de lucht uit en asap weer door/omhoog.

Werkze vandaag. :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:07:
[...]

Hoe dikker de drek, des te harder ga je op je bek.
Tegeltjes materiaal dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
Iedereen die pas is gaan investeren de laatste maand ja. Als je er niemand over hoort, dan moet je investeren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:08
Joosie200 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:37:
Ik wacht geduldig op de 12k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Domino schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:08:
[...]

Ik wacht geduldig op de 12k :+
Capo is your middle name? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Begonnen met kopen op 69k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Gaat toch wel rap naar beneden zo

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skrIH2l5iTDg3f__04CXB3_Dt8w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/u8BOA8GADc1TVeE2AqtFhouv.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Zet dit maar op een tegeltje: "This time it's different? Mijn onwelriekende anus"

Goed om te zien we, ondanks de ETF-koopdruk, toch nog gewoon resetten na een te harde stijging. Ik zag het niet echt goed komen met de bullrun anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Nee zit er wel in sinds 40k ofzo, eigenlijk al sinds 2017. Maar toen met aardig minder fiat erin. Nu wat ouder en wijzer. Langer hodlen enzo. Dus ach, we zien het wel.

Zoals de topicwarning zegt, klap er niet meer in dan je kunt missen. Dus wakker lig ik er niet van. Maar jammer is het natuurlijk wel als alles verdampt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
_O-

Nu alweer genieten, bear market is begonnen en de sfeer is meteen top d:)b

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glE3bTDdsI5E_mK4WwiP4Uh4CBM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/blIkchYSHFFzJcZOGoR3qPYj.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGwiMIq-LUNIJqzVLfeJvK2Y9BM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZaY35vKx8kPPoXdz7i12F31x.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 19:17
Jep hahaha had een ordertje gezet gisteravond als BTC 61.5k EUR zou halen. Leek me op dat moment sterk, zat rond de 64k, maar we gaan nu richting 60k....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 14:06
(jarig!)
BTC100K2021 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:06:
[...]

En toch ziet BTC er nu veel zwakker uit dan afgelopen dips, we hangen nu al 3 4H candles op de bodem.

Daar gaat de 67K al.
Ja deze situatie is nu niet best. RIP voor mijn profiel.
Ik heb al mijn trades op het moment gesloten

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYoBEoTr7K5JWxTeYXTlsEl639A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7Ow1yM6xOqqJnbJwMmyzQMbJ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou kom maar door met nog eens 10%. Vrije val dag it is. Eerste - 7k done, tweede - 7k en dan maar zien of 59/60k ish het houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
We wouden toch godcandles zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
@Gipsy King begin maar Ada bij te kopen…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Masstje schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:14:
We wouden toch godcandles zien?
Godcandle op je muil. Welke kleur het zou worden is niet goed doorgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
NeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:28:
Maar met de halving in het verschiet, kán het haast niet anders dan dat we toch weer moeten stijgen? Of ben ik nou gek?
Daar heb je een goed punt, je bent gek :p

* ByteMe_ gaat zn handen maar verkopen op de zwarte markt. DIKKE DIAMONDS JONGUH

[ Voor 14% gewijzigd door ByteMe_ op 15-03-2024 10:16 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

SOL trekt zich er niet veel van aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:04:
[...]

Dat ETH geen security is, is dat voor of na de wisseling naar PoS / ETH 2.0?
Dit zegt wat wat mij betreft alles:

"Back in 2018, then-SEC Corporation Finance Director Bill Hinman said he believed ether was not a security," McHenry said. "Last month [Commodity Futures Trading Commission] Chair [Rostin] Behnam expressed his view that ether is a commodity. The State Attorney General of New York asserted in a court filing last month that ether is a security. Clearly an asset cannot be both a commodity and a security. Do you agree?"
"It depends on the facts and the law," Gensler said repeatedly during the line of questioning, refusing to say yes or no.
Joshua Ashley Klayman, head of Fintech and head of Blockchain and Digital Assets at Linklaters, argued after the hearing that this was a positive sign for the industry that Gensler didn't immediately just say ether was a security, or say that "everything other than bitcoin" was a security.

En daarnaast in alle lawsuits tegen de exchanges valt Ethereum er steeds buiten. Maar goed het is bijna mei 2024. Dan zullen we het zien. En ik baseer mijn mening niet op dat Ethereum nou zo geweldig is of POS, of dat ik het zelf graag wil etc. Maar gewoon dat de SEC het niet kan weigeren. Ze staan met de rug tegen de muur. Die advocaten maken er gehakt van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
souljah1h schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:17:
SOL trekt zich er niet veel van aan.
Totdat het netwerk overbelast is…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTuN65NG9f8f6BgVbGLNmUp-58k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/exBInruzZMtfOuHylAJObGWa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q80uWEDZWfP9ijqrMqQSxMSccb8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ag9LR6Qw16KOHhKhsVf7uETM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4FKfuTJjqJUkeaU8nf7m8ZbHBc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XDN1yQQFwqdbb9RiWls5xW51.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Pinsa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:18:
[...]

Totdat het netwerk overbelast is…

[Afbeelding]
Het is nog in beta toch? de ING of Rabobank is vaker down ;)

[ Voor 4% gewijzigd door souljah1h op 15-03-2024 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:28
Het begon me met al die ATH's ook wel aan de ballen te jeuken om de Ledger eens leeg te trekken, maar het is toch ook zoveel moeite he. En waarom eigenlijk, om die paar maandloontjes uit te sparen als je terugkoopt? :S

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
_O- _O-

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Iedereen loopt lekker te janken, dag in dag uit +10% erbij en dan een dagje -10%..

Wees blij en koop bij. Ik heb mijn DCA een weekje vervroegt in ieder geval. Hou vast aan je plan. In mijn geval maandelijks bijkopen tot ongeveer de halving.

P.s. ik ben een onbekende naam, een lurker, maar mijn handen begonnen even te jeuken...

[ Voor 15% gewijzigd door Froenker op 15-03-2024 10:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBToGU5ytsOGT2EMhqBVCskBeMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2POlthInssM9e59Rg0wNDVhx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Laatst online: 00:38
Froenker schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:24:
Iedereen loopt lekker te janken, dag in dag uit +10% erbij en dan een dagje -10%..

Wees blij en koop bij. Ik heb mijn DCA een weekje vervroegt in ieder geval. Hou vast aan je plan. In mijn geval maandelijks bijkomen tot ongeveer de halving.
Amen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Wees blij en koop bij. Ik heb mijn DCA een weekje vervroegt in ieder geval. Hou vast aan je plan. In mijn geval maandelijks bijkopen tot ongeveer de halving.
Lekker man! Wat heerlijk he dat je een plan hebt waar je achter staat en dat de koers op korte termijn bijzaak is. No stress heerlijk. Bijna weekend!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:28
Dude, je moet het jezelf echt uitsparen. Start een andere hobby. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 09:42:
[...]

Eens, van mij hoeven er ook echt niet allerlei alt ETFs bij. Waar ik vooral tegen ageerde is het feit dat ze zelfs over de - na tussenkomst van een rechter - reeds goedgekeurde Bitcoin ETFs zeer negatief doen. Ze eisen nog strakke controles. Als je de brief leest voel je gewoon dat ze ontzettend zuur zijn dat de BTC ETFs überhaupt zijn goedgekeurd :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:50

Darrell

Fiat moonboy

P.s. ik ben een onbekende naam, een lurker, maar mijn handen begonnen even te jeuken...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JtXn3kGkxFsBKFDxwj1nxi95K5g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BWVfCFUdAt63XD3He5F2OeOg.png?f=fotoalbum_large

Kan nu goedkoper mn target btcstack halen *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 15-03-2024 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
15:30 moet ook nog komen, zou me niks verbazen als we nog dieper gaan athans voor mij mag het

En ninja edit we gaan weer up 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Pinsa op 15-03-2024 10:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
Als je nu in BTC en ETH zit moet je even helemaal niets doen, je kan de markt niet verslaan. Zit je er nog niet in probeer op een voor jou goed moment in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:50

Darrell

Fiat moonboy

.

[ Voor 99% gewijzigd door Darrell op 15-03-2024 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

Ah, dat is dus nog één keer bijkopen voor de halving. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:29:
15:30 moet ook nog komen, zou me niks verbazen als we nog dieper gaan athans voor mij mag het
14:30 tegenwoordig (zomertijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Th1x4nG schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:28:
[...]

Dude, je moet het jezelf echt uitsparen. Start een andere hobby. :p
Haha, ach, ik ben een tevreden mens. Gezond, fijne familie en vrienden. Fijn huis, prachtige tuin. Geld is bijzaak.

En zo praat ik het voor mijzelf allemaal weer goed _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:31:
[...]

14:30 tegenwoordig (zomertijd)
Wat is het daar al zomertijd? Gelukkig mogen wij wel nog even een uur langer slapen, krijg altijd een zomer depressie van dat uurtje, mogen ze ook eens afschaffen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
De SEC krijgt het niet eens voor elkaar om XRP als een security te bestempelen, laat staan dat ze het voor elkaar krijgen bij ETH.

De ETH ETF komt er gewoon. Is het niet in mei, dan is het wel later dit jaar. Wall Street heeft nu kunnen zien hoeveel ze kunnen binnenhalen met de BTC ETF. Dit willen ze maar al te graag overdoen met ETH en dat feestje laten ze niet bederven door wat bejaarden bij de SEC of het congres. De advocaten en pro-crypto congresleden slijpen al hun messen, om voor de zoveelste publiekelijke afgang van Gensler te zorgen.

Overigens snap ik de strijd tussen BTC en ETH niet zo. Het zijn beide verschillende assets met elk hun unieke eigenschappen en daarmee voor- en nadelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:32:
[...]

Wat is het daar al zomertijd? Gelukkig mogen wij wel nog even een uur langer slapen, krijg altijd een zomer depressie van dat uurtje, mogen ze ook eens afschaffen
:D

Over 2 weken is het bij ons zomertijd. Dan sta ik op een festival tot 09:00 uur. _O_
Zin in. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Wispe schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:35:
[...]

:D

Over 2 weken is het bij ons zomertijd. Dan sta ik op een festival tot 09:00 uur. _O_
Zin in. :9
Lucky you! zo te lezen ook zonder slaap? Ik zie je al staan met grote pupillen de koersen te checken op je delta app :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x54mpiWPDPRw6Jtrrk5kL6UiqjA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BsSq5eCc60XTOJkINKq3LCUS.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:38:
[...]

Lucky you! zo te lezen ook zonder slaap? Ik zie je al staan met grote pupillen de koersen te checken op je delta app :+
O-)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Jumpman schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:29:
Als je nu in BTC en ETH zit moet je even helemaal niets doen, je kan de markt niet verslaan. Zit je er nog niet in probeer op een voor jou goed moment in te stappen.
Je moet sowieso helemaal niets doen nu. Ook al zit je in shitcoins. Je verkoopt op groen en niet op rood. Geen winsten pakken bij plus 400%, maar dan wel snel verkopen bij een -40%. We zijn nog zo idioot vroeg. Pullbacks zijn bullbacks. (In deze periode) Gewoon bijkopen of als je bags al gevuld zijn afwachten. En niet als we volgende week op 78k staan. Als je nu shitcoins verkoopt en we krijgen een bounce dan herstellen die 10x sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:40:
[...]

Je moet sowieso helemaal niets doen nu. Ook al zit je in shitcoins. Je verkoopt op groen en niet op rood. Geen winsten pakken bij plus 400%, maar dan wel snel verkopen bij een -40%. We zijn nog zo idioot vroeg. Pullbacks zijn bullbacks. (In deze periode) Gewoon bijkopen of als je bags al gevuld zijn afwachten. En niet als we volgende week op 78k staan. Als je nu shitcoins verkoopt en we krijgen een bounce dan herstellen die 10x sneller.
Behalve als je shitcoin een rug pul tegemoet gaat. Daarom noemde ik shitcoins niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:27
Het gaat stijgen zodra ik verkoop. Was 2 weken geleden ook gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
baba420 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:42:
Verkoop dan. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik weet niet hoor, maar binnen een uur zijn we 2k gestegen.

Fucking bullish ouwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-09 13:05
Geef even een seintje vooraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
YES schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:43:
Ik weet niet hoor, maar binnen een uur zijn we 2k gestegen.

Fucking bullish ouwe
Viel mij ook al op was wat te vroeg met mijn berenreactie… dips lijken als malle te worden opgekocht eigenlijk zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Jumpman schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:41:
[...]

Behalve als je shitcoin een rug pul tegemoet gaat. Daarom noemde ik shitcoins niet. :)
Dan zit je sowieso in een casino munt. Top 150 is prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Leuk man al die paniek :)
Tijd voor popcorn

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:40:
[...]

ook met /BTC pairing?
er zijn altjes die ik toch flufjes eruit aan het werken ben.... LTC is toch een mooi voorbeeld van.... een ATL vs BTC, je ziet niet met TA waar wellicht support kan zijn.
ik heb serieus 75% van mijn LTC bag verkocht voor BTC

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
OMG!! LTC mooooonnnn!!

Let's go! Zou tijd worden *O* :9B

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Als je dat vaak genoeg herhaalt dan win je misschien wel de buy high sell low trofee. Met dergelijk acties kan je in een bull dus ook rekt gaan. Maar jij draait ook al even mee dus dat zal je nu onderhand ook wel weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:46:
[...]

ook met /BTC pairing?
er zijn altjes die ik toch flufjes eruit aan het werken ben.... LTC is toch een mooi voorbeeld van.... een ATL vs BTC, je ziet niet met TA waar wellicht support kan zijn.
ik heb serieus 75% van mijn LTC bag verkocht voor BTC
Ik blijft zitten. Maar ik ben dan ook een fiat verzamelaar en ik kijk niet naar het BTC pair. Ik heb ook alleen maar nieuwe meuk die Bitcoin outperformen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
10:10 uur verkocht?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1spkdvj7OPxXxghu8H60TJzEsOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hrZBPWE24TyVnSremI0zEm2Q.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 45 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!