[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.485 views

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Ben toch iedere keer weer verbaasd van alle reacties hier. De horizon van deze bullrun is voor de meeste waarschijnlijk ofwel eind Q3 dit jaar, of Q3 2025. Left translated cycle of de gewone cyclus.

Waarom dan al die paniek over wat er op de daily gebeurt? Wacht nou eens geduldig af wat er gaat komen. :)

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Pinsa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:45:
[...]

Viel mij ook al op was wat te vroeg met mijn berenreactie… dips lijken als malle te worden opgekocht eigenlijk zoals het hoort
Je kan zelfs zeggen dat de zone vlak onder oude 69k ATH hier nu nog robuuster van wordt, moet je niet te hard doorheen flikkeren natuurlijk, maar zo wordt er wel een mooie bodem gemetseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Numbers schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:55:
Ben toch iedere keer weer verbaasd van alle reacties hier. De horizon van deze bullrun is voor de meeste waarschijnlijk ofwel eind Q3 dit jaar, of Q3 2025. Left translated cycle of de gewone cyclus.

Waarom dan al die paniek over wat er op de daily gebeurt? Wacht nou eens geduldig af wat er gaat komen. :)
omdat iedereen lekker in zijn bubble zit en alleen crypto-nieuws meekrijgt. En als je dan de waarde van je PF met 8% ziet teruglopen moet er even wat stoom afgeblazen worden blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:28
Skrunsies schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:48:
OMG!! LTC mooooonnnn!!

Let's go! Zou tijd worden *O* :9B
Satire? :D

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
OMG!! LTC mooooonnnn!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LQpc7SWRCp-mjZF6Dq8pMZIJgxE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sun1lNUqP9Evr57GEokWGp7n.jpg?f=fotoalbum_large

Uh? 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:45
#insert-coin
#koop-orders-plaatsen-in-laddertje
#rustig-afwachten

#hodl #dca.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
OMG!! LTC mooooonnnn!!

@Skrunsies neemt jullie allemaal in de maling... jullie keken wel!!
Ik ook. B-)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
dizzie110 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:02:
#insert-coin
#koop-orders-plaatsen-in-laddertje
#rustig-afwachten

#hodl #dca.
#instasletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:38
Ik zit al de hele morgen aan de hopium pijp. Komt dit nog goed?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005

Je weet gewoon dat het mensen zijn die 100% in shitcoins zitten. Deze mensen hebben geen uitgebalanceerde PF met minstens 50% Bitcoin of Ethereum. En daarnaast hebben ze in de bear niets gekocht want bange poeperds en hebben de laatste maanden alleen maar groene candles gekocht.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
_O-

Een ezel stoot zich niet twee keer aan de zelfde steen. Hodl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:12

Vis

BootjeVaren schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:06:
Ik zit al de hele morgen aan de hopium pijp. Komt dit nog goed?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Fl_tRVhPX8BBxhavwneZJufhTs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mqVFoUP3ui6CvIP7fLtkNtyR.png?f=user_large

Of even met een bootje gaan varen. Kan ook.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Valt wel mee met die paniek toch? Ik heb het hier wel erger gezien..

Paar gifjes met rode palen en blaaspijpjes horen erbij, ik lees weinig paniek hier.

Ik heb m'n longpositie weer wat extra brandstof gegeven in ieder geval. Liquidatie ligt daarmee ruim onder het 60k level. Laat maar lekker lopen..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8wbgjKUYbUdlaebPf9EfnFA2kJY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Er0xTHNVCR5SFfhSNKujjmHB.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
OMG!! LTC mooooonnnn!!

Thanks voor de reminder. Bought some!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:07:
[...]

Je weet gewoon dat het mensen zijn die 100% in shitcoins zitten. Deze mensen hebben geen uitgebalanceerde PF met minstens 50% Bitcoin of Ethereum. En daarnaast hebben ze in de bear niets gekocht want bange poeperds en hebben de laatste maanden alleen maar groene candles gekocht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wfu5IjF19H-B9euwBRavLLzwmRg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9A9mhLUBEXITPKDztfzYxMSO.gif?f=user_large

[ Voor 39% gewijzigd door Skrunsies op 15-03-2024 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Vis schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:08:
[...]

[Afbeelding]

Of even met een bootje gaan varen. Kan ook.
Smoke and float?
Smoke and fly 8)

Iedereen zal mijn sarcarsme tags wel missen. We gaan gewoon het weekend in met evenveel sats. Al de rest telt niet.

Overigens ben ik blij met deze correctie. Meer in de richting van een super cycle ipv een left translated cycle.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 15-09 09:36

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:09
Heeft iemand de 68k babe al klaar staan?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte
sjorremans schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:20:
Heeft iemand de 68k babe al klaar staan?
1 post boven je, lijkt me prima geschikt voor 68k :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:17
Iemand deze docu al gezien? Is wel wat ouder maar toch:
IMDB: Cryptopia: Bitcoin, Blockchains and the Future of the Internet (2020)

Door de docu wil ik een BTC maxi worden… ben normaal echt van de alts, eens kijken wanneer bij mij die omzwaai gaat komen, moet wel zeggen dat ik er meer en meer vertrouwen in heb dat Bitcoin echt VEEL waard gaat worden in de toekomst.

Nu al dat geld van die ETF’s er in zit denk ik dat de volgende beer ook Bitcoin niet meer zo hard gaat zakken, dus krijgen we uberhaupt nog BTC onder de 20k?

Het zet me allemaal aan het denken, een ding weet ik zeker mijn Fiat word alleen maar minder waard :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Mooie bullish divergence in de making. Kan natuurlijk nog kapot gaan aangezien het gebaseerd is op een nog open daily candle, maar toch, met de sterke bounce in het achterhoofd kan dit wel ff de dip geweest zijn voor nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TCZmqf9qIyH5rai3W6CvwVdemfM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RApSUroPwZPY9HyXXbxQfc6W.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Eindelijk een redelijke dip om wat bij te kopen. Mag weer verder omhoog nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
- this is a suckers rally

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:42
Jij snapt het, alles al verkocht voor fiat? :9

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:27:
Iemand deze docu al gezien? Is wel wat ouder maar toch:
IMDB: Cryptopia: Bitcoin, Blockchains and the Future of the Internet (2020)

Door de docu wil ik een BTC maxi worden… ben normaal echt van de alts, eens kijken wanneer bij mij die omzwaai gaat komen, moet wel zeggen dat ik er meer en meer vertrouwen in heb dat Bitcoin echt VEEL waard gaat worden in de toekomst.

Nu al dat geld van die ETF’s er in zit denk ik dat de volgende beer ook Bitcoin niet meer zo hard gaat zakken, dus krijgen we uberhaupt nog BTC onder de 20k?

Het zet me allemaal aan het denken, een ding weet ik zeker mijn Fiat word alleen maar minder waard :)
Ik denk dat de bodem in de volgende bear 40k-50k is.
Maar dat is mijn ongefundeerde n00b-hersenspinsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:34
DOT is zeker hodl, vrij sterk weekly/monthly vs BTC 👌

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:24

Moet je nagaan hoe dit topic eruit ziet als deze trend even paar dagen doorzet.

Er wordt soms gelachen om de "boomers" met hun Bitcoin ETF i.p.v. echt sats te kopen. Maar zou me niets verbazen dat op de langere termijn zij het beter doen dan heel wat slow-chatters, die constant naar de charts of live PnL lopen te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Denk dat jullie het allemaal wat te serieus nemen tbh @jvel92 @Numbers

Er zullen er vast wel een aantal tussen zitten die idd balen of in paniek zitten maar over het algemeen zijn iig de memes niet serieus bedoeld natuurlijk..

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:03
Geen paniek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lUKit5je-jKOlpjQLeNDebHVaWk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KgEm7SYs004HsmunNgRuWSHT.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Haha ik mag inderdaad niet hopen dat iedereen hier daadwerkelijk handelt naar de inhoud van zijn posts :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

lekker man, rode candles. Mooi moment voor deze boomer om iets te kopen waar hij blij van wordt als tegenprestatie en laat er vandaag om 9:00 nou de verkoop starten van een concert waar ik naar toe wil.

Maakt mij niet uit hoe rood we worden vandaag, mijn dag kan niet meer stuk, kaartjes zijn binnen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
YES schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:45:
Haha ik mag inderdaad niet hopen dat iedereen hier daadwerkelijk handelt naar de inhoud van zijn posts :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCUmYSO4-jIf_STXT0MziiB-dUo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TrIk1qhaRVjhvlR7d049vC1G.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Poh, wat een volle tassen met DOT zeg...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 22:17
Wispe schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:37:
[...]

Ik denk dat de bodem in de volgende bear 40k-50k is.
Maar dat is mijn ongefundeerde n00b-hersenspinsel.
Mag hopen van niet! Kijk die docu maar eens, is denk ik heel interessant voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:53

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Nopheros schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:41:
Denk dat jullie het allemaal wat te serieus nemen tbh @jvel92 @Numbers

Er zullen er vast wel een aantal tussen zitten die idd balen of in paniek zitten maar over het algemeen zijn iig de memes niet serieus bedoeld natuurlijk..
Oh wist niet dat memes niet serieus bedoeld waren? :P

Ik beweer nergens dat men in "paniek" is. Maar je ziet wel een patroon zodra er wat rode kaarsen verschijnen, dat enkelen onrustig worden en de FUD weer verschijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

Extra DCAtje gedaan in Bitcoin. Let's go! 😎
BTFD NFA DYOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Heb het artikel niet gelezen maar dat klopt toch ook. Kijk naar de maand grafiek, extreme stijging. We hadden al veel eerder een correctie verwacht maar door de ETFs blijft het maar stijgen 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jRlTza-D9G-IB7KAmPPUd8WvT8M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1OgM8NxBq0ROw2EC7aNyq9Wx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
jvel92 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:51:
[...]

Ik beweer nergens dat men in "paniek" is. Maar je ziet wel een patroon zodra er wat rode kaarsen verschijnen, dat enkelen onrustig worden en de FUD weer verschijnt.
Nee maar de persoon waar jij op reageerde wel, daarom tagde ik beiden :)

Maar het klopt verder wat je zegt, is altijd zo toch? Krijgen we rode kaarsen dan komen de bears weer tevoorschijn (ook al zitten we in een bullmarket) en zodra straks de groene kaarsen komen hebben we 't weer over de lambo's :9

[ Voor 21% gewijzigd door Nopheros op 15-03-2024 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 20:57
YES schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 10:55:
[...]

Je kan zelfs zeggen dat de zone vlak onder oude 69k ATH hier nu nog robuuster van wordt, moet je niet te hard doorheen flikkeren natuurlijk, maar zo wordt er wel een mooie bodem gemetseld.
Een bodem metselen?
Ik zie liever een vloertje van gewapend beton gestort worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Korte termijn: bitcoin gaat door het dak
Bitcoin zet de krachtige uptrend voort. De kansen liggen duidelijk in opwaartse richting nu het patroon van hogere toppen en bodems zich blijft voortzetten. Het laatste zetje was de doorbraak boven de horde $68.776,28, het all-time high van eind 2022. Deze doorbraak is nog nipt, maar technisch kijkt de markt omhoog.

De stijgende trend heeft in eerste instantie ruimte richting ons eerst berekende koersdoel rond 80.000. Daarna wordt $100.000 het volgende berekende koersdoel. Steun zien we rond $50.629,57 (bodem van 23 februari).

Het stijgende 26-daags voortschrijdend gemiddelde (rode lijn) bevestigt een positieve technische conditie.

Toch bullish?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:46:
[...]

Poh, wat een volle tassen met DOT zeg...
goed vasthouden :9

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sYw2TeDLgikI2qf_Be7EuG67dB0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UTq0WPRNR1YAZuFOMMib13IO.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:45
Pinsa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:49:
[...]

Mag hopen van niet! Kijk die docu maar eens, is denk ik heel interessant voor jou
Haha is toch mooi man, zodra de boel omhoog vliegt krijgen we hier van die first timers die denken dat er een pijl op te trekken is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:53
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:58:
[...]

Korte termijn: bitcoin gaat door het dak
Bitcoin zet de krachtige uptrend voort. De kansen liggen duidelijk in opwaartse richting nu het patroon van hogere toppen en bodems zich blijft voortzetten. Het laatste zetje was de doorbraak boven de horde $68.776,28, het all-time high van eind 2022. Deze doorbraak is nog nipt, maar technisch kijkt de markt omhoog.

De stijgende trend heeft in eerste instantie ruimte richting ons eerst berekende koersdoel rond 80.000. Daarna wordt $100.000 het volgende berekende koersdoel. Steun zien we rond $50.629,57 (bodem van 23 februari).

Het stijgende 26-daags voortschrijdend gemiddelde (rode lijn) bevestigt een positieve technische conditie.

Toch bullish?
Wil je nieuw kapitaal lokken dat zou een flinke correctie niet verkeerd zijn, 50K-42K.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ben benieuwd om 14:30, of de boomers slim zijn :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 21:50
Which reminds me... laten we eens een kijkje nemen hoe het bij onze grote vriend CryptoCapo gaat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qdhm9yj1mS2BV36v4cKXHEIxwec=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vSTTQ6BqN5UtIIxXNwAym3ph.png?f=user_large

OK, nevermind :O Inderdaad nog steeds een suckers rally, all the way since 16k.

Hij heeft nu al een jaar lang iedere keer zijn voorspelling aangepast om maar niet zijn narratief te hoeven opgeven. Even door zijn feed heen scrollen en werkelijk iedere week moest hij z'n nummertjes omhoog schalen.

--> "Wouldn't rule out a last push to 30k"
--> "Wouldn't rule out a last push to 35k"
--> "OK, things might go a bit higher, maybe 40k then FuLl ReVeRsAl!".

Dit is toch goud:

27 nov:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvRBE4il-hvxqmLURCQPFtxqRu0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CvlasgCzRUzBHR21j1PurWzo.png?f=user_large

14 dec:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/enmY2wdef5RYl-0HPvSeWovu7Ko=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CKZzyh7omISw1k8x42ySzHMa.png?f=user_large

15 dec:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SanvfPTVZKuEnTu_yYJVkxnbEG8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r7pZBk0rDvkR50IJG9twtJkw.png?f=user_large

26 dec:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvFAhTqPsUfPoiWeYd_n7OQaiB0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HgWxO62ifJUcemtL6SNruURd.png?f=user_large

10 jan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dklEKnk6laLFuvk5JInKnjSLh4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hwlAKKYB7hK2hZwTeJaYqCyr.png?f=user_large

12 feb:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BeP6FhDDC5kRtvGGpUCwBe0d53A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PeIbo21nsQjoouU1099XtvgW.png?f=user_large

15 feb:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EZ7nQcDOHvaMzlRNFidphOnQ1eQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SgK4OoVjwIqiSvOJmiJx3XAs.png?f=user_large

nu:
OMG I WAS RIGHT SEE THERE IS A DIP! ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:15
@Guere thanks voor het overzicht, ik was al even benieuwd hoe het met hem ging :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:16:
ben benieuwd om 14:30, of de boomers slim zijn :)
Nevah!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:20:
[...]

Which reminds me... laten we eens een kijkje nemen hoe het bij onze grote vriend CryptoCapo gaat!

[Afbeelding]

OK, nevermind :O Inderdaad nog steeds een suckers rally, all the way since 16k.

Hij heeft nu al een jaar lang iedere keer zijn voorspelling aangepast om maar niet zijn narratief te hoeven opgeven. Even door zijn feed heen scrollen en werkelijk iedere week moest hij z'n nummertjes omhoog schalen.

--> "Wouldn't rule out a last push to 30k"
--> "Wouldn't rule out a last push to 35k"
--> "OK, things might go a bit higher, maybe 40k then FuLl ReVeRsAl!".

Dit is toch goud:

27 nov:
[Afbeelding]

14 dec:
[Afbeelding]

15 dec:
[Afbeelding]

26 dec:
[Afbeelding]

10 jan:
[Afbeelding]

12 feb:
[Afbeelding]

15 feb:
[Afbeelding]

nu:
Die vent durft nog te beweren dat als we straks van 89k een dip naar 59k krijgen hij gelijk had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Wanneer gaan we weer up? Anders moet ik nog gaan bijkopen ook..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat gebeurd er?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 01:43
Kan nog wel 30% af om de weakhands uit te schudden

Goedkoop verkopen aan BlackRock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:43

tomtom901

Moderator General Chat
Zou me niks verbazen als deze move een frontrun is op die options, want die openen natuurlijk pas bij NYSE market open en hierdoor compenseren market makers de sterke stijging. Als je bijvoorbeeld een call hebt die flink in the money zit op 73k dan is daar nu een stuk minder van over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:00
Guere schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:20:
[...]

nu:
Hij staat gewoon op de payroll van Blackrock om de prijs zo lang mogelijk te drukken.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zwembroek
De ETF's zijn met terug werkende kracht ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Satoshi Nakamoto is uit de dood herrezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
audiojunk schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:13:
[...]

Wil je nieuw kapitaal lokken dat zou een flinke correctie niet verkeerd zijn, 50K-42K.
Er was heel 2023 kans om ruim onder dergelijke niveau's te kopen. Het grote kapitaal met een langere termijn visie op Bitcoin gaat gewoon door. Zie Saylor en dagelijkse ETF inflows.

Een BTC dat gestaag doorstijgt is beter, want het zorgt voor FOMO. Nu terugzakken richting de 42K zorgt voor FEAR en een hoog gehalte aan I-told-you-so in combinatie met nog lagere targets. Waardoor men alsnog niet koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:22

Coldcat

HODL

Mooie koersen om ballsdeep REKT te gaan. Oké nog 10% eraf voor mooie koopjes!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Helaas veel te vroeg voor een leuke DCA :( salaris is nog een week weg. Of zelfs langer gezien het weekend.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een onverwacht grammatica-dictee ;)

Wat een weak hands hier. De koers duikelt even en het lijkt net een brandend gebouw met allemaal rond rennende lemmings

[insert gif running lemmings on fire.gif]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

ByteMe_ schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:58:
Helaas veel te vroeg voor een leuke DCA :( salaris is nog een week weg. Of zelfs langer gezien het weekend.
Misschien toch eens met de baas gaan praten ;-)
Als bij ons een betaaldatum van het salaris in het weekend valt (bijv. de 23ste) dan wordt het vóór het weekend uitbetaald. Wel zo netjes...

[ Voor 36% gewijzigd door iVibes op 15-03-2024 13:20 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
Zijn er trouwens Solana maxi's hier? Ik had het een keer overwogen, maar uiteindelijk niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:04
Eusebius schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:20:
[...]

Een onverwacht grammatica-dictee ;)

Wat een weak hands hier. De koers duikelt even en het lijkt net een brandend gebouw met allemaal rond rennende lemmings

[insert gif running lemmings on fire.gif]
Tja ergens komt er een keer moment dat de weak hands gelijk krijgen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:09
ByteMe_ schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 12:58:
Tegen de tijd dat het salaris er weer is zitten we op > 73k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

_Gast_ schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:24:
Zijn er trouwens Solana maxi's hier? Ik had het een keer overwogen, maar uiteindelijk niet gedaan...
Nou, zeker geen maxi, maar wel een mooie tas opgepikt tussen de $65,- / $70,-. Die heb ik allemaal weggezet in defi om wat airdrops te farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
NeoflexNL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:27:
[...]

Nou, zeker geen maxi, maar wel een mooie tas opgepikt tussen de $65,- / $70,-. Die heb ik allemaal weggezet in defi om wat airdrops te farmen.
Nice, goeie prijs ook! Had ik ook maar moeten doen haha. :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
_Gast_ schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:24:
Verre van een maxi, maar wel redelijke wat SOL vorig jaar ingekocht. Gebruik het om airdrops mee te farmen. Daarnaast nog wat BONK en WIF + DePin project.

Ga mijn SOL wel volledig verkopen voor einde van de bull. Tokenomics zijn niet fantastisch. Zit dan liever in ETH en BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
jvel92 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:51:
[...]

Ik wilde de nieuwe spelertjes enkel wat op de kast jagen. Zij die al bulls hebben meegemaakt, kunnen die rode candles gewoon aan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BootjeVaren schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:42:
[...]

Zij die al bulls hebben meegemaakt, kunnen die rode candles gewoon aan.
idd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yxCcKaJRoZbDc1oI1eAITPqpd-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RZXtyHAGdcEv0FlOqPQy32RI.gif?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 15-03-2024 13:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
steeds een beetje meer BTC maxi, volgende run ga ik het klein beetje anders doen.
ipv 30+ ALTs in Bear kopen, dit reduceren naar 8-12 stuks..... je houd overzicht toch beetje kwijt :p

paar assets die ik vast wil houden: BTC, usdt en ETH
de rest probeer ik echt flink weg te poetsen

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wellicht al 1000 keer gepost hier, maar onmogelijk om te checken ;). Stelletje spammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

jvel92 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:41:
[...]

Verre van een maxi, maar wel redelijke wat SOL vorig jaar ingekocht. Gebruik het om airdrops mee te farmen. Daarnaast nog wat BONK en WIF + DePin project.

Ga mijn SOL wel volledig verkopen voor einde van de bull. Tokenomics zijn niet fantastisch. Zit dan liever in ETH en BTC.
Verwacht jij niet dat SOL aan het einde van de bull (whenever that may be..) nog kan profiteren van het shitcoincasino op Solana? De token zou m.i. juist aan het einde van de bull nog een mooie spurt kunnen krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ik kende hem nog niet, geniaal haha _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:03
iVibes schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:20:
[...]

Misschien toch eens met de baas gaan praten ;-)
Als bij ons een betaaldatum van het salaris in het weekend valt (bijv. de 23ste) dan wordt het vóór het weekend uitbetaald. Wel zo netjes...
Bij ons ook, maar bij heel veel mensen is de betaling op de 25ste. En die valt dus op maandag. Dus dan wel na het weekend. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:12
Gewoon even jezelf een voorschot geven met losliggende fiat of boodschappen cash. Even een weekje op water en brood. Alles voor meer BTC!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
NeoflexNL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:50:
[...]

Verwacht jij niet dat SOL aan het einde van de bull (whenever that may be..) nog kan profiteren van het shitcoincasino op Solana? De token zou m.i. juist aan het einde van de bull nog een mooie spurt kunnen krijgen.
Ja, maar in tegenstelling tot ETH (de asset) heeft het geen ingebouwd mechanisme waardoor SOL (de asset) meer waard wordt. Bij ETH zorgt een toename aan activiteit op het netwerk ervoor dat de ETH supply minder wordt, waardoor je elke dag een groter percentage van de totale beschikbaar ETH supply bezit. Bij SOL is dat juist andersom. In een bull is dat geen probleem, maar niets iets dat je wilt vasthouden richting een bear.

Op een gegeven moment wil ik risico gaan afbouwen, hierdoor loop ik aan het einde van de run mogelijk de eindsprint mis. Daar kan ik mee leven, zolang ik maar niet opnieuw een retourtje maak :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
CornermanNL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 13:56:
Gewoon even jezelf een voorschot geven met losliggende fiat of boodschappen cash. Even een weekje op water en brood. Alles voor meer BTC!
nou ik ga na mijn werk wel tanken, dat is 1 dag eerder dan normaal want tank is nog niet leeg genoeg..... alles voor wat extra cashback 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ben wel blij met deze daling eigenlijk, heb mijn DOT bag even een behoorlijk stuk groter gemaakt. BTC en ETH mogen nog wel een stuk lager voordat ik die bijkoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
bones schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:04:
Ben wel blij met deze daling eigenlijk, heb mijn DOT bag even een behoorlijk stuk groter gemaakt. BTC en ETH mogen nog wel een stuk lager voordat ik die bijkoop.
Ethereum zie ik nog wel een 3x (mits ETF) doen vanaf hier. Polkadot niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Nice
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_Bh34eR7YEcO9XU7ODBVUQFnM0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ziy50XlSnywrtpEFI1W9cGdd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
bones schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:04:
@Skrunsies, kijk dit soort mensen heb je wat aan.

@zwembroek daarentegen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:07:
[...]

@Skrunsies, kijk dit soort mensen heb je wat aan.

@zwembroek daarentegen..
_O-

Trouwens was wel weer lachen gister op tv he met circus Rensch. 11 10 clowns op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:14
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:06:
[...]

dot is ook gewoon extreem gure drek. Die gaat nooit, maar dan ook echt nooit meer op een ATH komen in btc pair. Eigenlijk haalt bijna geen enkele shitcoin ooit nog een ATH na het initiële jaar.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:06:
[...]

Nou als je puur kijkt naar de vorige ATH, dan zie je dat DOT zelfs nog een x3 kan doen en ETH wat lastiger. Ik zit overigens dik in de DOT vanaf 2 a 3 euro en die HODL ik tot 20 a 25 euro.
Hetgeen wat ik vandaag gekocht heb is puur voor de korte termijn, soms is 10% winst al genoeg als je met grote bedragen handelt .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ja moest gewoon aan jou denken idd _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:03
anti elppa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:12:
[...]

dot is ook gewoon extreem gure drek. Die gaat nooit, maar dan ook echt nooit meer op een ATH komen in btc pair. Eigenlijk haalt bijna geen enkele shitcoin ooit nog een ATH na het initiële jaar.
Zie DOT ook alleen hier nog langskomen eigenlijk. :P
Zie het verder helemaal niet meer op Twitter / Telegram ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:10:
[...]

_O-

Trouwens was wel weer lachen gister op tv he met circus Rensch. 11 10 clowns op het veld.
Hehe, ja komop man. Jij shillt hier de meest gure shit (wat helemaal niet mag werd onlangs nog eens aangehaald door een zij instromer hier die ook alweer zij uitgestroomd is), maar DOT een beetje downplayen... kan tocht niet :+

Ik kijk eigenlijk nauwelijks voetbal meer, alleen als De Club van Zuid speelt. Heb voor PSV de TV nog aangezet maar daar werd ik ook niet echt warm van en de laatste fases van de CL vind ik vaak ook niet zoveel meer aan. Het is allemaal een beetje te plastic geworden. Liverpool was altijd de moeite wel waard en City speelt fantastisch voetbal, maar het voelt toch ook altijd een beetje als de ene miljardair die tegen de andere miljardair speelt.

Dan ga ik liever naar een stadion, niveau maakt me niet zoveel uit, als de sfeer maar goed is. Of zondags bij Balophetdak 4 tegen Schubbekuttenveen 8, met je koude tengels een kopje koffie trillend naar binnen slobberen en daarna snel de warme kantine in voor een potje bier.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
bones schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:15:
[...]

Ik zit overigens dik in de DOT
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8uufq8q72p7iA6xAyEhQrpH_Uo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zCclr81JQHRjnlbcGjCd5swA.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:14
dehardstyler schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:16:
[...]

Zie DOT ook alleen hier nog langskomen eigenlijk. :P
Zie het verder helemaal niet meer op Twitter / Telegram ofzo.
idd tis nog niet eens een volle luier......zie die plaat hier.....echt classic shit coin shit. Dus nu btc of eth omzetten hierin is een top decision. Dat lukt mij met een kratje schultebrau op zelf niet. Ik duik gewoon vol in de doos van vitalik om mijn dagelijkse portie rektheid te krijgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jePY1RbeI4utCcrzZUzlo17Ew-E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8dkmhetDLb5XabFLDscjpVIO.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:16:
[...]

Dan ga ik liever naar een stadion.
Zondag zit ik met een groep vrienden tussen het thuis publiek van Heerenveen Feyenoord aan te moedigen. Vorige keer was dat ook lachen. :) Ik zwaai wel even naar de camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
bones schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:15:
[...]

Nou als je puur kijkt naar de vorige ATH, dan zie je dat DOT zelfs nog een x3 kan doen en ETH wat lastiger. Ik zit overigens dik in de DOT vanaf 2 a 3 euro en die HODL ik tot 20 a 25 euro.
Hetgeen wat ik vandaag gekocht heb is puur voor de korte termijn, soms is 10% winst al genoeg als je met grote bedragen handelt .
Tijdens de vorige run was DOT de shit die je moest bezitten. ETH was L1, maar DOT was L0 dus absoluut de vetste tech die je in shitcoinland kon vinden. Samen met KSM.

Inmiddels heeft Elmo het ook al gedumpt en zijn er alleen nog wat community members en memes over.
Pagina: 1 ... 46 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!