Ik begrijp dat Bitcoin adepten het woord fiducie niet kunnen spellen, ze zijn niet bepaald fan van een fiduciair geldsysteem.
Iemand die het woord vaker gebruikt zou het als veduzie schrijven, voor zo ver ik weet...
Of met 'n f, zie ik net. Nou ja, 't giet zoas 't giet.
[ Voor 11% gewijzigd door Ray_ op 14-03-2024 21:21 ]
Waar blijven die 30% dips? Deze bullrun gaat alleen maar omhoog 
When bijkopen?! Veduzie!
When bijkopen?! Veduzie!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mooie analyse. Kijkt wel vooral terug en doordat eea nu echt anders loopt voor mijn gevoel haal ik er weinig voorspellende waarde uit qua sterkte van de retracements. Ik denk dat tijdsfactor/duur van de verschillende fases nog het meest interessant is.Alpina schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 20:48:
https://tradethatswing.co...rations-and-gains-losses/
Edit: een mooi overzicht.
Jezus jongens, fiducie, verduzie, verdusie, verdorie. Spelfauten blijft een dingetje hier..
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/o0wCeTfQObpP7515kC7eCWHF.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Opvallend hoe sterk SOL blijft in deze dump.
@MrMrq @Stokstaart en nog wat macro lieden?MrMrq schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:21:
[...]
Ook ik acht inflatie het meest waarschijnlijk.
Maar ik ben een macro economische perma bear en black swans will always happen.
Honderd jaar geleden zaten we in de roaring twenties. Geld klotste tegen de plinten. Maar door o.a. dreigende oorlog stortte de wereldhandel in, kelderden beurzen, ontstonden bank runs, vielen banken om en volgde wereldwijde paniek.
En hop, de jaren dertig waren great depression (=deflation).
In dat scenario zie ik best wat parallellen met de huidige tijd.
Het feit dat ik (net als jij) inflatie als uitkomst zié, wil niet zeggen dat er geen deflatie in onze blinde vlek zit.
Vind de nieuwe Turning Point op Netflix wel een aanrader.
Oké, scratch that. 68.5k is nu voor de tweede keer het bounce level. Net zoals twee dagen geleden. Best bullish als we om en nabij 69k weer opveren.
En ik zie higher highs en higher lows op de 4h. Ben niet zo snel permabull maar met nog wat 40 dagen tot de halving? dips die worden opgekocht waar we bij staan, iet giet oan.
En ik zie higher highs en higher lows op de 4h. Ben niet zo snel permabull maar met nog wat 40 dagen tot de halving? dips die worden opgekocht waar we bij staan, iet giet oan.
[ Voor 37% gewijzigd door Joosie200 op 14-03-2024 21:51 ]
Dikke vette FET
Vuurwerk als die door de $3 gaat?
[ Voor 55% gewijzigd door _superboer_ op 14-03-2024 21:51 ]
Ik persoonlijk heb daar geen vertrouwen inknakworst schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:18:
[...]
Ik begrijp dat Bitcoin adepten het woord fiducie niet kunnen spellen, ze zijn niet bepaald fan van een fiduciair geldsysteem.
Agreed, dat is ook mijn visieJoosie200 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:45:
Oké, scratch that. 68.5k is nu voor de tweede keer het bounce level. Net zoals twee dagen geleden. Best bullish als we om en nabij 69k weer opveren.
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
mooie test geweest, longs liquidated and goooo!
nothing stops this train
Oh verrek die zie ik nu pas. Nice._superboer_ schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:50:
Dikke vette FET
VAL reclaimed, alerts set. Zou me niks verbazen om morgen weer 73k te zien. Ik hou mijn longs vanaf 68k open, heb wel beetje winst genomen.
[ Voor 29% gewijzigd door tomtom901 op 14-03-2024 23:28 ]
Ik ben niet zo slim. Maar als er gisteren die ETF's boorden $1,000,000,000 tegen een koers van $72,500 gekocht hebben, dan zullen die niveaus snel weer terug komen. Een snelle rekensom laat blijken dat dat nog steeds >10,000 BTC zijn.tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:27:
VAL reclaimed, alerts set. Zou me niks verbazen om morgen weer 73k te zien.
As er dagelijks 900 bijkomen dan zitten we nog aan de goede kant.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Heb je hiervoor een 3D print mal gebruikt of de letters uit de losse pols geslagen?Khaelos schreef op zondag 10 maart 2024 @ 13:47:
Nou de seed phrase is eindelijk af!
Na een hoop gedoe met bol.com geld terug van dat andere setje.
Zie hier het resultaat [Afbeelding]
Dit setje koste 12.99 bij de Hornbach en werkt perfect!
Ik zoek namelijk zoiets:

Moet eerlijk zeggen dat ik mijn analyses los zie van ETF's of wat dan ook, maar het valt wel op dat retests en dergelijke maar echt van hele korte duur zijn. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Opzich is het bullish, of dit wordt the mother of all rugpulls.Coldcat schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:30:
[...]
Ik ben niet zo slim. Maar als er gisteren die ETF's boorden $1,000,000,000 tegen een koers van $72,500 gekocht hebben, dan zullen die niveaus snel weer terug komen. Een snelle rekensom laat blijken dat dat nog steeds >10,000 BTC zijn.
As er dagelijks 900 bijkomen dan zitten we nog aan de goede kant.
Die lijnen weten niet dat er aan de overkant van de oceaan als een malle gekocht wordt. Iedere dag opnieuw.tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:35:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat ik mijn analyses los zie van ETF's of wat dan ook, maar het valt wel op dat retests en dergelijke maar echt van hele korte duur zijn. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Opzich is het bullish, of dit wordt the mother of all rugpulls.
Het zijn geen John and Barbara die daar kopen nu. Dit zijn mensen die met een enorme discipline DCA toepassen op het meest schaarse goed ter aarde. Zelfs @Kol Nedra komt daar niet bij in de buurt.
Lijkt me sterk dat die op korte termijn DCA-out gaan toepassen. Het kan wel natuurlijk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik zoek een soort van wekker radio, waar ingestelde crypto pairs van van een bepaalde exchange of coinmarketcap of andere api oid voorbij komen. Iemand een idee of het te koop is voor weinig, anders moet ik hem zelf gaan bouwen en verkopen
Saylor has turned hyper-financialized institutional credit markets and public equity markets into a #bitcoin printer.
— Joe Burnett, MSBA (🔑)³ (@IIICapital) 14 maart 2024
Issue low interest unsecured convertible notes, buy bitcoin, increase BTC per share, repeat until $5,000,000+ #bitcoin.
Which public company does this next? pic.twitter.com/aouvgOhoqg
nothing stops this train
Ik help het je hopen, want dan profiteer ik er zelf ook van. Maak me alleen "zorgen" over de onhoudbaarheid van een dergelijke situatie. Maar als de gold ETF enig indicator is, dan.. tsja..Coldcat schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:37:
[...]
Die lijnen weten niet dat er aan de overkant van de oceaan als een malle gekocht wordt. Iedere dag opnieuw.
Het zijn geen John and Barbara die daar kopen nu. Dit zijn mensen die met een enorme discipline DCA toepassen op het meest schaarse goed ter aarde. Zelfs @Kol Nedra komt daar niet bij in de buurt.
Lijkt me sterk dat die op korte termijn DCA-out gaan toepassen. Het kan wel natuurlijk.
:strip_exif()/f/image/tbN6ZeDqKaHryikAmX8BcEWW.jpg?f=fotoalbum_large)
denk het niet eigenlijk ^^Coldcat schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:37:
[...]
Die lijnen weten niet dat er aan de overkant van de oceaan als een malle gekocht wordt. Iedere dag opnieuw.
er komt wel een moment wanneer ik even in stablecoin/fiat ga zitten met een deel van mijn bitcoin, maar die tijd is het nog niet
nothing stops this train
Ik heb dat al met een klein beetje gedaan op het doorbreken van de ATH, en opnieuw op 74k. Ieder zijn eigen plan, ik hoef geen m00nshot als ik al vanaf low 30's average erin zit. Maar zo is het voor iedereen anders.Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:48:
[...]
er komt wel een moment wanneer ik even in stablecoin/fiat ga zitten met een deel van mijn bitcoin, maar die tijd is het nog niet
https://tidbyt.com/collections/tidbyt-smart-displays en check dan even https://tidbyt.com/pages/finance-and-cryptoRelBel80 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:42:
Ik zoek een soort van wekker radio, waar ingestelde crypto pairs van van een bepaalde exchange of coinmarketcap of andere api oid voorbij komen. Iemand een idee of het te koop is voor weinig, anders moet ik hem zelf gaan bouwen en verkopen
https://divoom.com/products/pixoo-64
Wat is weinig? Je kunt altijd een goedkope smartphone kopen of oude hergebruiken en daar een app op installeren met alerts.
Ik heb de: https://divoom.com/products/time-gate onder mijn beeldscherm staan, dan kan ik het beeldscherm uitzetten maar toch de prijs van alle crypto's in de gaten houden. Anders doet die dienst als nixie-tube klok: YouTube: Divoom Times Gate RGB LED Cyberpunk Futuristic Display
[ Voor 39% gewijzigd door souljah1h op 15-03-2024 00:25 ]
catching my eye:
SCRT/BTC pairing, interesting....blijft sterk en heeft de bodem te pakken?
SCRT/BTC pairing, interesting....blijft sterk en heeft de bodem te pakken?
nothing stops this train
Wow, color me impressed.tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 21:41:
Opvallend hoe sterk SOL blijft in deze dump.
Begint aardig op een deadcat bounce te lijken..
04.00 uur Dipje... 
Ah vooruit dan, flufje BTC en PENG bijgekocht...
Ah vooruit dan, flufje BTC en PENG bijgekocht...
[ Voor 57% gewijzigd door BoulaMouzer op 15-03-2024 04:26 ]
Geen koffie nodig straks als jullie ontwaken met Bitcoin op 66k
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Aggr trade wekt je vanzelf nu idd, actie genoegGelukszoekr schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 04:31:
Geen koffie nodig straks als jullie ontwaken met Bitcoin op 66k
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het heeft iets met SEC en senators te maken die verdere crypto ETFs proberen te blokkeren.
Kut gezeik in de VS dus
Kut gezeik in de VS dus
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ScuL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 05:41:
Het heeft iets met SEC en senators te maken die verdere crypto ETFs proberen te blokkeren.
Kut gezeik in de VS dus
:strip_exif()/f/image/jlOrNFDpfAAgteNAWJpiK4hQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jEmUKqRiNMwqEsGMvCT2gowa.jpg?f=fotoalbum_large)
Local downside targets hit on most alts I'm watching so I'd like to see us bounce here on $BTC for one more push up before the "real" correction down.
— CrediBULL Crypto (@CredibleCrypto) 14 maart 2024
I will lock in gains on most alts if we get this leg up in anticipation of the correction that I think will follow. https://t.co/qcjjZ6aiAx pic.twitter.com/lGpJwaihgS
Uit de losse pols, ze zitten niet allemaal 100% recht maar zijn goed leesbaar.GioStyle schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:33:
[...]
Heb je hiervoor een 3D print mal gebruikt of de letters uit de losse pols geslagen?
Ik zoek namelijk zoiets:
[Afbeelding]
On topic, hoppa -8%! Laat hem nog maar eens 8% doen dan raken mn buy orders
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wat is dit nou? Ik ga de Van Dale bellen. Er moet "Slapend arm worden" in opgenomen worden. Wat een bende dit ja! Potverdorie! Zo komt die frituur nooit aan natuurlijk!
Professioneel Heftruck Syndroom
HODL
Zo, tijd voor koffie.
Zo, tijd voor koffie.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wel in de baas zijn tijd en de bolus kleien ook.
Het toilet lijkt mij gezien de koers veiliger dan op het bureau
Edit: @Alpina
Eigenlijk hebben we als NLers wel een Aldi versie nodig. Geen Bruna, daar ga ik nooit werken. Smerige bende ... #juinen
[ Voor 34% gewijzigd door sh4d0wman op 15-03-2024 06:41 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het ziet er naar uit dat Taro uit vakantie mag en weer lijntjes kan trekken in het NK topic
The only easy day is yesterday.
Ik werk thuis vandaag, dus sla het bureau zeker even oversh4d0wman schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 06:38:
[...]
Wel in de baas zijn tijd en de bolus kleien ook.
Het toilet lijkt mij gezien de koers veiliger dan op het bureau
Edit: @Alpina
[Afbeelding]
Eigenlijk hebben we als NLers wel een Aldi versie nodig. Geen Bruna, daar ga ik nooit werken. Smerige bende ... #juinen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tijd voor wat short liquidaties
Lekker wakker geworden met Brett en Andy (geen gay friends).
The best is yet to come
Mooie rooie candle afgelopen nacht.
Tijd voor koffie en dan maar eens zien waar we extra van gaan inslaan
Tijd voor koffie en dan maar eens zien waar we extra van gaan inslaan

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Aan de andere kant, wel fijn dat we de run omhoog nu mét @FrambozenTaart in ons midden kunnen meemaken!
Dat wordt verkopen jongens.
Ik wil jullie BTC wel overnemen. Tegen korting uiteraard. Zou maar opschieten met beslissen, straks worden ze nog minder waard.
Ik wil jullie BTC wel overnemen. Tegen korting uiteraard. Zou maar opschieten met beslissen, straks worden ze nog minder waard.
Tsja, 72.4k is het geworden, maar meer zat er niet in. Ik heb wat winst genomen en de rest van de positie is gestopt. Jammer. Huidige level om nu als eerste te reclaimen is de oude ATH op 69k.tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 23:27:
VAL reclaimed, alerts set. Zou me niks verbazen om morgen weer 73k te zien. Ik hou mijn longs vanaf 68k open, heb wel beetje winst genomen.
* ByteMe_ cancelt order van nieuwe lambo maar
Dat wordt weer op de afgetrapte fiets naar werk...
Dat wordt weer op de afgetrapte fiets naar werk...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Maar met de halving in het verschiet, kán het haast niet anders dan dat we toch weer moeten stijgen? Of ben ik nou gek?
Alles kan, niks gaat up onlyNeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:28:
Maar met de halving in het verschiet, kán het haast niet anders dan dat we toch weer moeten stijgen? Of ben ik nou gek?
Who knows?NeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:28:
Einde bullrun.Vis schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:22:
De correctie van Madelon jongens, BTFD.
Advies op CMC van een User
take long position Now, Stoploss under 59K next target 85K.
Going all in!Gipsy King schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:35:
Advies op CMC van een User
[...]
[YouTube: Ok let's go!!!]
Balen zeg, we zaten zo in de winning mood. Maar goed,de beer is weer begonnen. Komende 2 jaar weer naar dalende koersen kijken. Volgende ronde beter!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XYvM8R2BPIVwxN5Y5QNS1ocf.gif?f=user_large)
Halving is al lang ingeprijsd. Volgende stap is het inprijzen van de bear market.NeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:28:
Dacht ik ook met een leverage buy order op 70 die gehit had… kreng vroeg nog even wat fiat om de margin te coveren🤬roflexx schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 04:57:
Ik heb de dip gekocht
Props voor CF dat ie ook de losses laat zien
Het één sluit het ander niet uitNeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:28:

Trust me when I say this is only the beginning.
Laten we met zijn allen bidden. Laten we tesamen komen opdat de coins weer gaan stijgen. Elkaar vasthouden. De ogen sluiten en het Hallelujah zingen in 3...2...
Said no one ever.
"Reise Reise, bitcoin Reise!" - Rammstein
Whoop whoop, sound of the rising coin!
Zo. Even een beetje positiviteit hier.
Said no one ever.
Zeker, nodig want ik zie de bekende bears in het topic alweer opwarmenNeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:00:
Laten we met zijn allen bidden. Laten we tesamen komen opdat de coins weer gaan stijgen. Elkaar vasthouden. De ogen sluiten en het Hallelujah zingen in 3...2...
Said no one ever.
Ik was ter al bang voor. Ik was ter al bang voor.Darrell schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:34:
Toch zou het wel humor zijn als dit het was en we vanaf nu geleidelijk naar de 6 cent bloeden.
Je hebt hopelijk toen verkocht en ga je straks weer inkopen?Darrell schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:05:
[...]
Ik was ter al bang voor. Ik was ter al bang voor.
Nee. Hodl.Wispe schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:08:
[...]
Je hebt hopelijk toen verkocht en ga je straks weer inkopen?
Je kan gelijk al bij Mcdo aankloppen als dit zo verder gaat.NeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 06:32:
Wat is dit nou? Ik ga de Van Dale bellen. Er moet "Slapend arm worden" in opgenomen worden. Wat een bende dit ja! Potverdorie! Zo komt die frituur nooit aan natuurlijk!
NeFoRcE schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 07:28:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kCHhoD9Fp4cImFEyLkn8QoPR.jpg?f=user_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
mooie actie. Gisteren waren ondanks die 1e daling de funding en orderboeken nog steeds helemaal ruk. Nu ziet er stuk beter uit. Sommige sites zelfs helemaal neutraal kwa funding. Erg netjes. Denk dat er een hoop mensen weer erg veel muntjes kwijt geraakt zijn.
Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Wellicht eerst nog 1 stapje lager en dan pas up, of gewoon lekker droog vanaf hier al up. Ik verwacht niet dat we bijvoorbeeld helemaal terug naar de 60k gaan. Al zou het misschien wel gezond zijn
Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Wellicht eerst nog 1 stapje lager en dan pas up, of gewoon lekker droog vanaf hier al up. Ik verwacht niet dat we bijvoorbeeld helemaal terug naar de 60k gaan. Al zou het misschien wel gezond zijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik denk dat we het dieptepunt gehad hebben..
SC is SC. Bij het aantikken van 69k hadden we een 10k candle. Nu een 7k candle. De andere kant op. Hang op, klik weg die portfolio app en bel uw bank:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4VtPpJVtz5NY21dytURSUPfF.gif?f=user_large)
Orderboeken bekijk je neem ik aan op een grote exchange, maar waar bekijk je de funding rates (coinglass?) en hoe beoordeel je die?anti elppa schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:31:
mooie actie. Gisteren waren ondanks die 1e daling de funding en orderboeken nog steeds helemaal ruk. Nu ziet er stuk beter uit. Sommige sites zelfs helemaal neutraal kwa funding.
Analyseren:JPS schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:44:
[...]
Orderboeken bekijk je neem ik aan op een grote exchange, maar waar bekijk je de funding rates (coinglass?) en hoe beoordeel je die?

Calculeren:

En je conclusies in de topic tikken
Nou ook iets positiefs te melden de gasfees op eth zijn wat afgnomen 
Verder was deze correctie te verwachten, en alleen maar mooi voor de markt, extra sats en zo groot vind ik de dip nog niet, gaat helemaal goed komen
Verder was deze correctie te verwachten, en alleen maar mooi voor de markt, extra sats en zo groot vind ik de dip nog niet, gaat helemaal goed komen
En uiteindelijk is het dit:BTC100K2021 schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:50:
[...]
Analyseren:
[Afbeelding]
Calculeren:
[Afbeelding]
En je conclusies in de topic tikken
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gxYCQhNIlkxoHBN5uaJrYRrR.gif?f=user_large)
Of dit:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/X7cadlm7KsoVHS4Wcj6EiBVC.gif?f=user_large)
Ik zat al te wachten op die laatsteYES schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:54:
[...]
En uiteindelijk is het dit:
[Afbeelding]
Of dit:
[Afbeelding]

Vroeg mij af waar je precies op doelde, dus even een linkje opgezocht: https://cointelegraph.com...eject-further-crypto-etfsScuL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 05:41:
Kut gezeik in de VS dus
Denk persoonlijk dat het huidige dipje hier niet zo heel veel mee te maken heeft - meer reguliere correctie & reset funding - maar desalniettemin wel interessant artikeltje over dit soort omgekeerde lobby.
Het slaat echt weer helemaal nergens op. Gezeik over onnodige risico's voor arme investors. Onnodig risico op wat, wealthy worden? Want iets anders dan boomers die rijk worden van stonks moeten we niet hebben, hoor.
Joh, denk dat er wel ergere problemen in je land zijn dan een paar crypto ETFs. Misschien je taffes dure zorg wat toegankelijker maken door de boel te reguleren. Of het gemak waarmee de gemiddelde burger zichzelf diep in de schulden kan werpen door 10 verschillende credit cards aan te schaffen? Of dat je op iedere straathoek een assault rifle kan kopen? Nee, dat zijn geen risico's, maar investeren in magische internetmuntjes wel? Oh, oke.
[/einde USA rant]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!