Astennu schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:38:
[...]
Nja dat maar wanneer is het moment....
Je hoeft natuurlijk ook niet alles te verkopen.
Ik vraag me alleen wel af of nu met die nieuwe ETF's en grote bedrijven we ooit weer van die giga crashes zullen zien. Wellicht minder vaak maar nog wel bij grote onrust in de wereld zoals toen met Covid bv?
Deze geitenponzi crasht vanzelf weer eens naar de hellgates.
Bitcoin is natuurlijk mooi spul, maar de cryptomarkt als geheel is toch echt wel een dubieuze geitenbende. Ik geloof nog steeds dat er een dag komt dat Tether door de mand gaat vallen, helemaal nu grote partijen een aandeel nemen in de marktleider en uiteindelijk liever zien dat geld naar hun asset vloeit en niet naar shitcoins.
Ik geloof dat crypto zoals wij dit kennen uiteindelijk kapot gemaakt gaat worden.
Vond dit verder ook wel een interessante:
Na de laatste run en val van FTX is de verhouding tussen prijs en on chain volume compleet uit balans geraakt, dit zou natuurlijk kunnen komen doordat er voornamelijk ETF'S verhandeld worden en er minder met fysieke Bitcoin geschoven hoeft te worden. Opmerkelijk is het wel.
Al met al zal ik altijd een pluk Bitcoin willen bezitten, maar dat deze complete markt kunstmatig verkracht en betast is door de meest gure vormen van manipulatie, daar twijfel ik geen moment aan.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.