[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.515 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:16
Solana $174 vandaag al :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:37
Moiety schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:03:
[...]

Bij dit soort coins kijk ik naar de pairing met BTC. Deze kan vanuit het niets hard omhoog schieten
[Afbeelding]
Heb er prima winst op gepakt hoor maak je geen zorgen, maar een coin 7 jaar vasthouden naast bitcoin gebeurd mij niet veel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Nopheros schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:19:
[...]

Je had de verwachting dat we in 1 rechte lijn naar de 200k zou stijgen?

Ik kan bij deze vestigen dat je verwachtingen onrealistisch zijn.
2ton is nog een beetje mager hoor. Ik heb met mijzelf afgesproken, als we binnen nu en 2 dagen op een half miljoen zitten, trakteer ik mijzelf op een broodje knakworst.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
NeFoRcE schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:25:
[...]

2ton is nog een beetje mager hoor. Ik heb met mijzelf afgesproken, als we binnen nu en 2 dagen op een half miljoen zitten, trakteer ik mijzelf op een broodje knakworst.
Ja, doe eens gek! :D

:{ ²

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat ik geleerd heb van vorige run is dat 99% van de gevallen BTC king is van top naar bodem (bear)
dus hodl in altcoin is dus meestal verlies in rendement. verkoop op de top voor Bitcoin en fiat.

nfa, maar dat is mijn plan

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

BoulaMouzer schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:14:
[...]

In 2020 me Matic van Bybit naar Bitvavo verzonden, even niet opgelet dat Bitv alleen ERC20 adres had... |:(
Waren toch een paar kratjes... ;w
Au. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-08 21:06
Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:27:
wat ik geleerd heb van vorige run is dat 99% van de gevallen BTC king is van top naar bodem (bear)
dus hodl in altcoin is dus meestal verlies in rendement. verkoop op de top voor Bitcoin en fiat.

Goed plan verkopen op de top! Laat even weten als we daar zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:29

Coldcat

HODL

Moon vandaag?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:15
Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:27:

Goede manier om risico af te bouwen in alt's is om het gedurende run te verkopen voor BTC en/of ETH. Je loopt wellicht wat winsten mis in de betreffende alt. Maar je stelt wel je winsten veilig en blijft profiteren van een bull run. Je loopt bij een alt altijd het risico om wakker te worden met een -40%, omdat de dev de boel verkoopt of Noord Korea heeft je protocol gehackt.

Maar er komt een moment in de cycle om ook een gedeelte van je BTC om te zetten naar fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat een prachtig product eigenlik he, ik hoop het mee te maken wanneer de launch is dat de eerste mensen naar Mars geschoten worden :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Niemand Loopring (LRC) in the picture?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:40:
[...]

wat een prachtig product eigenlik he, ik hoop het mee te maken wanneer de launch is dat de eerste mensen naar Mars geschoten worden :)
Mwah, niet echt.

Of ik moet degene zijn die mag kiezen wie we als eerste een enkeltje die kant op geven.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:40:
[...]

Goede manier om risico af te bouwen in alt's is om het gedurende run te verkopen voor BTC en/of ETH. Je loopt wellicht wat winsten mis in de betreffende alt. Maar je stelt wel je winsten veilig en blijft profiteren van een bull run. Je loopt bij een alt altijd het risico om wakker te worden met een -40%, omdat de dev de boel verkoopt of Noord Korea heeft je protocol gehackt.

Maar er komt een moment in de cycle om ook een gedeelte van je BTC om te zetten naar fiat.
helemaal mee eens, wat ik trouwens gedaan heb is van de ALTs die ik gekocht heb dat ik de inleg eruit haal bij 100% winst, dit gaat direct naar BTC.
sommige altjes die ik in afgelopen tijd heb gekocht is de inleg gedekt, altjes waarvan mijn inleg eruit is zijn:
SOL
LIS
MNT
NEAR
THETA
Doge

waarvan ik nog niet eigen inleg eruit gehaald heb:
ETH
BTC
DOT
ADA
LTC

wel mijn plan om eigen inleg van BTC rond de $100k eruit te halen. en ETH $5k gaat het me lukken? :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:50
Tristan schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:41:
Niemand Loopring (LRC) in the picture?
Jawel hoor, ik krijg een melding als deze op $2 staat.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t6l7Jgj5kImP7RthKtuNSlAq1dU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mmNuEXAvj8DoQ14uQPB2xG90.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:51
Aangezien ik nog steeds zit te wachten op de TA van @tomtom901 heb ik het zelf maar even gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R5eCaRnWQEXWuHgBeJ7GoQBnUF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cxNbyw4pUPGndyKv7v0i7MIk.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

zwembroek schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:03:
Aangezien ik nog steeds zit te wachten op de TA van @tomtom901 heb ik het zelf maar even gedaan.
[Afbeelding]
Goed verhaal. Lekker kort. En blauw.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:03:
[Afbeelding]
Vandaag of morgen, beloofd. Maar goeie poging. M00n s00n.

Beetje druk met m'n eigen;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CnSwyn1y-DAswxQG6imjJiMmMNY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YJcvTcUj3FFgeMdnb2TXRcDH.png?f=fotoalbum_large

Dat scheelde nie veul nie

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:26:
@Skrunsies DOT loopt ook tegen de target aan te schuren, ik moest aan jou denken. Hopelijk gaat het weer wat beter met je?

[Afbeelding]
Eerlijk gezegd valt het een beetje zwaar, aangezien de kids van niets weten en ik mij een beetje als acteur gedraag ben ik aan het einde van de avond wel kapot.

Maar goed het is voor een goed doel ;)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 12:46:
[...]

helemaal mee eens, wat ik trouwens gedaan heb is van de ALTs die ik gekocht heb dat ik de inleg eruit haal bij 100% winst, dit gaat direct naar BTC.
sommige altjes die ik in afgelopen tijd heb gekocht is de inleg gedekt, altjes waarvan mijn inleg eruit is zijn:
SOL
LIS
MNT
NEAR
THETA
Doge

waarvan ik nog niet eigen inleg eruit gehaald heb:
ETH
BTC
DOT
ADA
LTC

wel mijn plan om eigen inleg van BTC rond de $100k eruit te halen. en ETH $5k gaat het me lukken? :7
Waar is ASTR?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:02
BootjeVaren schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:28:
[...]

@zwembroek z'n vriendin werd ook verrast wakker deze morgen van die groene paal. Het was helaas van korte duur.
Verrek, ik heb @knakworst getagd ipv @zwembroek. Ik zat met mijn hoofd al bij de lunch denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:42
zelfde soort cycle als gisteren, mini pumpje in de ochtend, dan mini dumpje na de lunch en dan straks om 15.30 weer up?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:24:
zelfde soort cycle als gisteren, mini pumpje in de ochtend, dan mini dumpje na de lunch en dan straks om 15.30 weer up?
14.30, bedoel je denk ik. US loopt nog een uur voor. News in 5 minuten (PPI) dus kan nog ff spannend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ray_ schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:19:
[...]

Verrek, ik heb @knakworst getagd ipv @zwembroek. Ik zat met mijn hoofd al bij de lunch denk ik.
Lekker rustig. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:49
FrambozenTaart schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Zou kunnen maar ik hoop het eigenlijk niet, de ineenstorting van het Westerse kapitalisme zou namelijk wel betekenen dat er wereldwijd miljarden mensen uitgeroeid gaan worden.

Maargoed, zoals een wijs man ooit zei: 'Death smiles at us all, all a man can do is smile back.'

Ondertussen gaat het hier om de écht belangrijke zaken, nog een kleine 30% stijging op ROOT en ik heb een gratis setje Moebius olie.
Is naaimachine nollie nie genoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:25:
[...]

14.30, bedoel je denk ik. US loopt nog een uur voor. News in 5 minuten (PPI) dus kan nog ff spannend worden.
oja das waar. Ja ik let niet meer zo goed op eerlijk gezegd. Zit echt in bull mode en hang beetje achterover

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
BREAKING: February PPI inflation RISES to 1.6%, above expectations of 1.1%.

Core PPI inflation was to 2.0%, above expectations of 1.9%.

Both CPI and PPI inflation are now officially back on the rise.

Disinflation seems to be slowing.

Can the Fed really pivot here?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:49
jesperber schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:50:
Je zou XRP maar al die jaren hebben gehodld.
Dan baal je :P
Dat doe ik nog steeds , bijna 7 jaar, wat een gure shitcoin is het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:57
zwembroek schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:32:
BREAKING: February PPI inflation RISES to 1.6%, above expectations of 1.1%.

Core PPI inflation was to 2.0%, above expectations of 1.9%.

Both CPI and PPI inflation are now officially back on the rise.

Disinflation seems to be slowing.

Can the Fed really pivot here?
Dat klinkt niet heel best, maar ik verwacht niet heel veel meer dan een kleine dump eerlijk gezegd. Juist met inflatie moet je meer Bitcoin inslaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:30

Darrell

Fiat moonboy

Toch zou het wel humor zijn als dit het was en we vanaf nu geleidelijk naar de 6 cent bloeden.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:34:
Toch zou het wel humor zijn als dit het was en we vanaf nu geleidelijk naar de 6 cent bloeden.
Ik ken betere grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Vertel.

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31
anti elppa schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:31:
[...]
oja das waar. Ja ik let niet meer zo goed op eerlijk gezegd. Zit echt in bull mode en hang beetje achterover
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTvDZnyKuGlJ_Ks4kQyUwqBYR3c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cdCmg1X91LquGDRfEYwg8WHE.png?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Guys, ik weet dat hij het niet wil, daarom doe ik het maar. Kunnen we iets leuks doen voor @Skrunsies met onze bull gains? Weinig mensen gezien die zoveel pech hebben.

Zijn addressen;

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik heb mijn duit alvast in het zakje gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:44:
Guys, ik weet dat hij het niet wil, daarom doe ik het maar. Kunnen we iets leuks doen voor @Skrunsies met onze bull gains? Weinig mensen gezien die zoveel pech hebben.

Zijn addressen;

***members only***

Heb je nou echt net zijn portemonnees online gegooid? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:46:
[...]

Zijn bybit addressen, geen cold wallets. Staan hier al eerder in het topic :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Een Marokkaanse vrouw komt bij het Bureau Advertenties van een krant. De man aan de balie vraagt wat hij voor de vrouw kan doen. De vrouw zegt: main man ish doodh giegan, ik wiel graag advertentie doen.
De man pakt de benodigde formulieren en vraagt de vrouw wat de tekst moet zijn. De vrouw antwoordt: "Mohammed is doedh ghiegan." Vragend kijkt de man de vrouw aan, maar deze zegt verder niets. "En verder?" vraagt de man. "saffie, ish allash" zegt de Marokkaanse vrouw, "tie doer."
"Dat is niet gebruikelijk mevrouw" zegt de man, "er komt toch altijd wel een tweede regel met meer informatie." "Kan echt niet bietalen mienierr..." zegt de vrouw beschaamd. De man zegt dat hij dit even met de chef moet overleggen en loopt naar achteren.
De chef reageert verbaasd op het verhaal en gluurt even naar de vrouw aan de balie."Tja," zegt de chef, "we moeten als krant toch ook aan de vormgeving denken. Weet je wat, geef die tweede regel dan maar gratis, dat kan ze zo te zien wel gebruiken.
"De baliemedewerker loopt terug naar de vrouw en legt een en ander uit. De vrouw kijkt blij verrast "gratisch??" zegt ze, en wil even nadenken over de verdere tekst.
Even later roept ze de man en geeft aan dat ze er uit is. De formulieren worden weer tevoorschijn gehaald, en de man kijkt afwachtend. De vrouw geeft haar tekst op en de volgende advertentie verschijnt in de krant...
Mohammed is dood
Te koop: Ford Transit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Inflation once again hotter than expected #PPI up .6% vs estimate of up .3%

Jim Grant just told me the federal reserve may consider RAISING rates this year if inflation stays elevated and the economy continues to slow.

DOW Futures have barely flinched and it looks like market participants are shrugging off the hot PPI news
Fox Business pretending the US economy is about to explode.

Die reet cuts worden een moeilijk verhaal zo.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:57:
Die reet cuts worden een moeilijk verhaal zo.
Jammer. Dan toch een nieuwe rate hike?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JiLPGiy2oElEq36QiW7dFF_H8V0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E1dILPdsVHrJqWN4VBs27nOH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 16:08

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:25:
[...]

Niet echt BTC babe materiaal - maar wel interessant.
"Wat hangt daar nou? dah kennik nie?"
"Heh, asymmetrisch?"
"Zoveel haar! :'( "
"Twee keer vijf vingers. Da's apart..."
"Hoe heet eigenlijk het tegenovergestelde van een zandloperfiguur?"
"Huh, een man! Me oguh!"

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Dan kunnen we op zoek naar de reet hike van het jaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nWt5eD0aIFaeubyS099PMN0zQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1dPs3SEx8m65dSb1KxOtS4Dx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gb5z-kxHmZWBKSQdVE7My4DiXRM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ACKk0LHNeOL0JzyH5WqcDlLs.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bvy0cUOmUBkMfllySXrKbBf-9ZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Y2ZV2utW8Gifvmbpx9YjYV0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUYDUc0hvU_mfgQrGjRmV6Hgp8Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FWNanfdAX9LRUaV1cA8HBUW3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUPA50-Ee-knLIgdZj2IasRiJdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vsRjZ3cOtZmuSkMPwS2SgyaP.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aitEqFn1GehOEOVuzgJf2VtyXoc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6HnOiqkguCoJbhUtntcPYo7L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEiohb47O0AQizyFqFuBPL6FiZE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YIuPUiOc8a4TFMYACpPx3yi9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOhq8Z9L2rq1S0wST5W_weaOWT4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CzrZpqK5CYei33ppqqOadvKR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:59
[...]

Die komen uit het vorige deel #25 die ie zelf gepost heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11
[...]

Deze heeft Skruns zelf schoorvoetend en met tranen in zn ogen online gegooid met de vorige donatie ronde voor zn kleine meissie.

Edit:
Voor de nieuwelingen die terug willen lezen:
https://gathering.tweaker...message/76802206#76802206

[ Voor 18% gewijzigd door Acidrain op 14-03-2024 14:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:29

Coldcat

HODL

MOON in 2 min:

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Gebruiken jullie wel eens van die wallet websites (bv. coinstats.app, debank.com)? Ik af en toe wel en soms vind je dan opeens een oude liquidity pool of farming positie. Vorige weer stond deze er nog niet bij, vandaag opeens 2404 RVF in een of andere staking pool met een maturationdate van halverwege 2022. Via helpdesk Ferrum en later RVF de links gekregen naar deze oude stakingspagina en unstaked. Laatst had ik dat ook met $PYR op de oude chain in één of andere pool. Oftewel: aanrader :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
die was ik vergeten 👌
eigen inleg eruit 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
mooie Reet hikes hoor, zullen we het zo doen dat iedereen 1 mag posten, zijn fav Reet hike? :7

blijft moeilijk maar op dit moment kies ik deze dan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjZ3pcS_dnPhINMh9UfgEoRywuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MTvc611zY2IbnUYZbk5N3Gj4.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:37:
[...]

die was ik vergeten 👌
eigen inleg eruit 🙂
nou al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:43:
mooie Reet hikes hoor, zullen we het zo doen dat iedereen 1 mag posten, zijn fav Reet hike? :7

blijft moeilijk maar op dit moment kies ik deze dan
[Afbeelding]
Heel slim: handen buiten beeld!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:37:
[...]

die was ik vergeten 👌
eigen inleg eruit 🙂
Hoppah! Dikke rode kaars. En bedankt hè :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:13
De beurzen ook, gaat lekker samen dus

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:59

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYIVa4pxqx25yrj1hgEO107YXRw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2DE60MzL1fOkzngWZ2ZFnEiR.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-09 16:38
Als we dan toch onze favoriete reet hikes posten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SavneDhj3ucvuSkpKyPhoiQ8w_s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LLUmHALGQ8ZFP00q0x0fASHt.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
BootjeVaren schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:57:

[Afbeelding]
Heerlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:32

[Afbeelding]
ja leuke tatoeage... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:45
Moest er even flink voor inzoomen ja hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 13:44:

Zijn addressen;

***members only***

Adoptie O+

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Don Guacamole schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:09:
[...]

Moest er even flink voor inzoomen ja hehe
geen idee waar die zit, ook met inzoomen.... ach maakt mij ook allemaal geen reet uit waar die tatoeage zit...

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]
Ik word echt oud.... Al wat ik dacht was: "leuk! Treintjes!"

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dip is weer opgekocht......en weer doorrrrr :)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-09 16:38
Ngangatar schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:22:
[...]

Ik word echt oud.... Al wat ik dacht was: "leuk! Treintjes!"
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/Vmc5USgG-Q4AAAAC/tbbt-the-big-bang-theory.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
En? Wie is er rekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:10

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Windowsphone
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-12-2024
Zooooo Injective gaat ook weer als een speer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
We duiken nog even wat lager

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:04
ASTR mijn enige groene muntje op de Daily, wat een godenzoon. Ik heb altijd vertrouwen in je gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:24:
dip is weer opgekocht......en weer doorrrrr :)
Wat zei je ook al weer :( pfff yanks altijd hetzelfde..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
JoebarRC schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:52:
[...]

Wat zei je ook al weer :( pfff yanks altijd hetzelfde..
boel weer ff schoonvegen. Alle noobs eruit en weer door

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31
anti elppa schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:54:
[...]
Inderdaad, lijkt heel erg op eventjes schoonvegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FZzBuL5oeq18xyRWQfUrwdsI1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CNhFquzkbtOBKsfqwSScOFKE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:21
Stokstaart schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:49:
[...]

Als ik alles optel kom ik maar tot één conclusie namelijk. Vergrijzing, opstarten van de oorlogsmachine, verzorgingsstaat, personeelstekort, verduurzamingsbudget, begrotingstekort = geld tekort = bijprinten = inflatie.
Toevallig vandaag op NOS.nl:

De afgelopen jaren heeft de overheid de financiële onzekerheid van burgers en bedrijven vooral gedempt door haar grote financiële slagkracht in te zetten, denk aan allerlei steunmaatregelen en inkomensondersteuning. De komende jaren is die slagkracht er niet meer, en is het strooien met geld voorbij. De vergrijzing en de zorgkosten leggen steeds meer beslag op de overheidsfinanciën. Voor wat de gezonde overheidsfinanciën betreft houdt DNB het hart vast voor het regeerakkoord van een nieuw kabinet: "de vooruitzichten stemmen niet hoopvol".

Dat zegt natuurlijk niets over de termijn, noch dat de printer niet meer aan zal gaan.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
MrMrq schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 16:15:
[...]

Toevallig vandaag op NOS.nl:

De afgelopen jaren heeft de overheid de financiële onzekerheid van burgers en bedrijven vooral gedempt door haar grote financiële slagkracht in te zetten, denk aan allerlei steunmaatregelen en inkomensondersteuning. De komende jaren is die slagkracht er niet meer, en is het strooien met geld voorbij. De vergrijzing en de zorgkosten leggen steeds meer beslag op de overheidsfinanciën. Voor wat de gezonde overheidsfinanciën betreft houdt DNB het hart vast voor het regeerakkoord van een nieuw kabinet: "de vooruitzichten stemmen niet hoopvol".

Dat zegt natuurlijk niets over de termijn, noch dat de printer niet meer aan zal gaan.
Overheid:

'Fuck die luie nukubu's en kansloze eenmanszaakjes, we plempen die steungelden mooi in Bitcoin.'

Number goes up.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Je weet gewoon, als Link is de rektheid nabij...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tmDIA0fDs_7mf7bYJJXxlbdiKyg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yQUGLY3jJhdr9bk46L6iIYlo.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Darrell schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 16:27:
Je weet gewoon, als Link is de rektheid nabij...

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZGEevejE4x4lCafC9AnnoZj_R0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/o6W5ocEH9Cvuyfy0z5OvAydb.gif?f=user_large

Hmm dit had een edit moeten zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 14-03-2024 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
niet nieuws natuurlijk. Hoop iig dat die kleuter nu eens een keer stopt met zijn geneuzel en geschreeuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/8j8qqa.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Donderdag be like.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte
Whehehe

https://www.nu.nl/tech/63...van-rechter-ongelijk.html
Ik ben eigenlijk de uitvinder van Bitcoin. Satoshi is Bushalte in het Japans. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Bushalte op 14-03-2024 16:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
In deze markt uit een meme coin stappen is ook een vorm van SM.
Hij plust daarna gegarandeert.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Stokstaart schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:49:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid.. Welk scenario acht jij realistisch waarbij we deflatie krijgen?

Als ik alles optel kom ik maar tot één conclusie namelijk. Vergrijzing, opstarten van de oorlogsmachine, verzorgingsstaat, personeelstekort, verduurzamingsbudget, begrotingstekort = geld tekort = bijprinten = inflatie.
ja die oorlogsmachine gaan ze versnellen. Europese verkiezingen zijn er deze zomer. Grote kans dat rechts meerderheid gaat krijgen en die willen geen oorlog. benieuwd of ze het door kunnen drukken....

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Donderdag dipdag in full effect.

Wel mooi dat we 9 uren geleden nog een ATH voor mieren hebben neergezet.

Na elke kleine zielige ATH afwijzing worden de weakhands emotioneel en verkopen huilend hun muntjes omdat ze nog geen lambo winst hebben.

Als we boven de 68700 blijven hebben we een higher low op de deelie, vinden de boomer klantjes van Blackrock vast helemaal bullish en pompen ze er vast meer in.

Maar als we daar onder zakken raken al die ETF boomers natuurlijk compleet in paniek en is het 6 cent s00n.

Even denken hoe ik op dit punt ga handelen, waarschijnlijk HODL zoals de afgelopen 7 jaar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Andy on Sol heeft me toch 80%+ gebracht vandaag.

The best is yet to come

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 16:41:
[...]

ja die oorlogsmachine gaan ze versnellen. Europese verkiezingen zijn er deze zomer. Grote kans dat rechts meerderheid gaat krijgen en die willen geen oorlog. benieuwd of ze het door kunnen drukken....
Zo is het ook. Gewoon even tegen rusland zeggen dat we geen oorlog willen, is dat ook weer opgelost.

Desnoods geven we voorlopig de Suwalki Gap wel weg om ze komende 50 jaar tevreden te houden zodat ze hun leger kunnen versterken.

Een teken van goede wil, dan laten ze ons in de toekomst vast met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nou vooruit toch maar even naar de koers kijken. $71,198.36. _O- Keep up the good work boys...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:44

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

[ Voor 34% gewijzigd door Gipsy King op 14-03-2024 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:21
Kijk maar wat jullie doen, ik DCa nog een haffeltje!

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:13
Toch jammer dat hij niet meer aanwezig is, z'n youtube channel heeft ook al een tijd geleden een ban gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
anti elppa schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:54:
[...]

Als dat iedere dag gebeurd komen we niet veel verder.. is gewoon geld verplaatsen van Europa naar usa.. Europa koopt het omhoog en de yanks verkopen het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:53
Hoever zakken we als we de 69 weer gaan aanraken? Zou me niks verbazen als de boel ff inklapt. Niet verkeerd tho.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand tips voor een goede voedselbank?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik wacht op de teken van Madelon om weer bij te kopen....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
JoebarRC schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 17:13:
[...]

Als dat iedere dag gebeurd komen we niet veel verder.. is gewoon geld verplaatsen van Europa naar usa.. Europa koopt het omhoog en de yanks verkopen het..
nee yanks kopen ook als een dolle, dat zie je hierboven ook gewoon in dat plaatje wat die ETF op zuigen per dag. Dit is gewoon wat leverage troll terrein. Is gewoon ff alle noobs eruit jagen en makkelijk verdienen voor de grote jongens. Zolang we boven de 68,6k bouncen is er totaal niets aan de hand

Pagina: 1 ... 42 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!