Kon het niet meer aanzien dat m'n potjes ICP en LINK meer waard waren geworden dan m'n potje BTC, sinds aankoop. Dus nog wat BTC bijgekocht om de koning weer op 1 te zetten in de PF.
Heeft iedereen z'n accountnaam veranderd? Ik herken haast niemand
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hoiresusaapje schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:17:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gewoon bullmarket vibes. Net als dat dan de nieuwe shitcoins je om de oren vliegen komen hier ook tientallen nieuwe shitheads crypto-adepten binnenwandelen.resusaapje schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:17:
Lol, lulMooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:18:
Vermoeiend avondje. PSV kijken, BTC in de gaten houden, vinger op de sell-knop bij ROOT.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja wakker blijven bij PSV is momenteel wel een uitdaging. BTC en ROOT kijk ik verder niet naar dus ik zit echt te knikkebollen.Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:18:
Vermoeiend avondje. PSV kijken, BTC in de gaten houden, vinger op de sell-knop bij ROOT.
Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:18:
vinger op de sell-knop bij ROOT.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ntaw5cK1Pa9Om28SFc2kq0fW.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Bij mij ging het white listen vrij snel, maar goed, beperkte app en gedoe is voor mij reden om alles er vanaf te halen. Gebruik sowieso een mix van wallets en exchanges. Maar bitstamp valt af.Mr. Jinx schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 20:45:
[...]
Herkenbaar, ik gebruikte tot voor kort ook Bitstamp maar het is daar niet werkbaar meer.
En dat whitelisten duurde bij mij ook dagen, en werd toen doodleuk afgekeurd omdat ze niet goed konden zien wat voor wallet er werd gebruikt.
Support tickets, traaaaag. Unstaken, MEGA traag.. zit al 2 weken te wachten tot er wat ETH vrijkomt.
Is het een stable dat root. Gebeurt nix man.Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:18:
Pffff. Komt PSV weer goed weg. Op naar het gelijkspelMooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:18:
Ot: wat doen mn magische internet muntjes het mooi
Stack Sats
Wel lief van BTC dat ie de alts even op adem laat komen.
Jij gelooft niet in de tip van @Mooody?Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:18:
Blablabla, vinger op de sell-knop bij ROOT.
Je hebt nog veel te leren.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
dit is best wel insane het verschil van BTC en goud
begint bij 12:43
begint bij 12:43
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2024 22:49 ]
nothing stops this train
Wel mooi he, ik zit nog met een zak bedorven salami worstjes uit de vorige run.
Helemaal enthousiast als een echte believer had ik verwacht dat die munt inmiddels wel op 20k zou staan. Daarom stoer en vol zelfvertrouwen op ETH geparkeerd ipv Optimism, want ja, dat is de main chain voor BIFI.
Nu kost het me op een goed moment tussen de 60-100 dollar in Ethers om die geitenbende alleen al uit de BIFI Maxi kluis te halen... En dan moet ik ze nog swappen naar ETH of USDT, en verzenden naar een fiat ramp...
Ik ben maar een simpele arbeider, hoe moet ik dat in godsnaam allemaal gaan betalen?
Wat een ponzi.
Ik denk dat dit geweldig vernuftige stukje Decentralized Finance techniek tot in de eeuwigheid gaat staan compounden in een godvergeten uithoek van de Ethereum chain.
Helemaal enthousiast als een echte believer had ik verwacht dat die munt inmiddels wel op 20k zou staan. Daarom stoer en vol zelfvertrouwen op ETH geparkeerd ipv Optimism, want ja, dat is de main chain voor BIFI.
Nu kost het me op een goed moment tussen de 60-100 dollar in Ethers om die geitenbende alleen al uit de BIFI Maxi kluis te halen... En dan moet ik ze nog swappen naar ETH of USDT, en verzenden naar een fiat ramp...
Ik ben maar een simpele arbeider, hoe moet ik dat in godsnaam allemaal gaan betalen?
Wat een ponzi.
Ik denk dat dit geweldig vernuftige stukje Decentralized Finance techniek tot in de eeuwigheid gaat staan compounden in een godvergeten uithoek van de Ethereum chain.
Dit deed me schaterlachen zo vroeg op de ochtendanti elppa schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 16:10:
[...]
pi coin is extreem dunne drek.....dus die bolus kan je wel vergeten, dat loopt zo over de randjes van dat bureau
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Real world Adoption... Nog niet echt dusFrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:53:
Wat een ponzi.
Die eth update maakt alles toch weer goedkoop? Of zit je soms nog aan hoge fees vast?
De tijd leert of het tij keert
Zo kwam ik er vandaag, na ongeveer een jaartje of 3 lurken, achter dat jij geen reusaapje heet...resusaapje schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:17:

Hoe zie je het voor je? Dat de fees opeens met 90% uit het niets omlaag gaan?raq schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:04:
[...]
Real world Adoption... Nog niet echt dus
Die eth update maakt alles toch weer goedkoop? Of zit je soms nog aan hoge fees vast?
Ben je dan niet waardeloze worsten aan het bewerken? Ik dacht dat iedereen een nieuw zakje worsten op OP had gekregen.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:53:
Wat een ponzi.
Ik heb geen idee hoe deze dikke tech werkt, momenteel zijn dit de fees:raq schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:04:
[...]
:strip_exif()/f/image/FHyritqsbkeW0MzwRiVpmA8a.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is overigens niet de eerste keer dat ik doldriest mijn worst weer eens ergens in heb gestoken zonder na te denken en nu met problemen zit, dit lijkt een rode draad in mijn leven te zijn.
Maar ik hoop dat Vitalik snel iets doet aan deze elite prijzen, anders moet ik wéér de kinderbijslag opofferen. En die arme kleine jongen van me loopt al op schoenen zonder zolen omdat de vorige kinderbijslag in een AI shitcoin is verdampt.
Ja klopt maar geniaal als ik ben heb ik deze verplaatst naar Ethereum omdat dit de main chain is, en ik bang was dat Optimism naar de vinkentering zou gaan of liquiditeit zou missen.Coldcat schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:09:
[...]
Ben je dan niet waardeloze worsten aan het bewerken. Ik dacht dat iedereen een nieuw zakje worsten op OP had gekregen.
SpelFaut schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:04:
[...]
Zo kwam ik er vandaag, na ongeveer een jaartje of 3 lurken, achter dat jij geen reusaapje heet...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mynwETeU8yxY0MyCvikAr3pY.jpg?f=user_large)
Hiero!Pinsa schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 19:37:
[...]
Damn ik dacht al ben ik nu gek aan het worden![]()
Zou me niks verbazen als er toch mensen blindelings zijn ingestapt
Ik kan me in de vorige bullrun nog herinneren dat er een paar waren die hier een coin shillde die vervolgens berserk ging.
Daarom heb ik er nu een paar kratjes in deze drek gestoken
Je hebt niet goed gelezen. De Duncan upgrade bevat een aantal updates waaronder Proto-Danksharding. Dit zorgt voornamelijk dat de fees op Layer-2-netwerken ~75% minder worden.raq schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:04:
[...]
Er zijn veel L2's (Polygon, Arbitrum, Optimism) die ingeplugd zitten op Ethereum (= value layer), deze gaan hier van profiteren door het de andere grote L1's (Solana, Near, Avalanche) nog lastiger te maken. Begrijp goed dat elke L2 die opereert via het Ethereum netwerk ook direct waarde genereert voor ETH dankzij de fees die verbrand worden.
Hoe meer het netwerk via L2's gebruikt wordt, hoe meer deflatie er optreedt: https://ultrasound.money/
In feite is Ethereum de enige "shitcoin" die kans maakt op adoptie op dit moment. De rest doet een gooi.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 13-03-2024 23:17 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De hoge ETH fee's zijn een feature, not a bug.
Doordat er zoveel ETH wordt geburnt daardoor blijft ETH interessant als SoV ivm zijn deflatoir gevolg ervan.
Dat er mensen bereid zijn voor een swap zoveel dollars (ETH) te betalen, tja alleen voor de happy few (whales) dus.
Doordat er zoveel ETH wordt geburnt daardoor blijft ETH interessant als SoV ivm zijn deflatoir gevolg ervan.
Dat er mensen bereid zijn voor een swap zoveel dollars (ETH) te betalen, tja alleen voor de happy few (whales) dus.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hoho, uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je in Oktober op Sell moet drukken..Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 22:18:
Klinkt allemaal machtig mooi natuurlijk maar hier heb IK natuurlijk geen ene ruk aan.Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:13:
[...]
Je hebt niet goed gelezen. De Duncan upgrade bevat een aantal updates waaronder Proto-Danksharding. Dit zorgt voornamelijk dat de fees op Layer-2-netwerken ~75% minder worden.
Er zijn veel L2's (Polygon, Arbitrum, Optimism) die ingeplugd zitten op Ethereum (= value layer), deze gaan hier van profiteren door het de andere grote L1's (Solana, Near, Avalanche) nog lastiger te maken. Begrijp goed dat elke L2 die opereert via het Ethereum netwerk ook direct waarde genereert voor ETH dankzij de fees die verbrand worden.
Hoe meer het netwerk via L2's gebruikt wordt, hoe meer deflatie er optreedt.
https://ultrasound.money/
Ultrasound money, totdat je worsten vast zitten in een onbetaalbare gouden kooi.
Beter laat Ethereum deze rol gewoon over aan de munt die al marktleider is in ultrasound money. Zodat Henk nog wat kan omkutten met ERC20 tokens zonder naar de voedselbank te hoeven.
Bij danksharding zat ik meteen bij “Thomas the dankengine “Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:13:
[...]
Je hebt niet goed gelezen. De Duncan upgrade bevat een aantal updates waaronder Proto-Danksharding. Dit zorgt voornamelijk dat de fees op Layer-2-netwerken ~75% minder worden.
Hoe meer het netwerk via L2's gebruikt wordt, hoe meer deflatie er optreedt: https://ultrasound.money/
In feite is Ethereum de enige "shitcoin" die kans maakt op adoptie op dit moment. De rest doet een gooi.
Ik zal jullie de link besparen van YT.
Beide tokens zijn in correlatie met elkaar. Of je de laatste jaren voornamelijk in ETH of BTC zit, je bent sowieso flink gestegen. Geen reden tot afgunst of onbegrip.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:20:
[...]
Klinkt allemaal machtig mooi natuurlijk maar hier heb IK natuurlijk geen ene ruk aan.
Ultrasound money, totdat je worsten vast zitten in een onbetaalbare gouden kooi.
Beter laat Ethereum deze rol gewoon over aan de munt die al marktleider is in ultrasound money. Zodat Henk nog wat kan omkutten met ERC20 tokens zonder naar de voedselbank te hoeven.
BTC heeft te dealen met inflatie. Het wordt steeds minder, in mei wordt het weer gehalveerd. Maar zolang BTC vrijwel alleen een value asset blijft, denk ik dat er bij ETH meer te verdienen valt mede dankzij de usecase en de deflatie. De token wordt niet alleen gekocht, maar ook gebruikt, vandaar 'ultra' sound money.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 13-03-2024 23:28 ]
@Mooody Pff, ninja edit, jammer.... Ik wou net zeggen dat hij dat inderdaad niet begrijpt, maar dat had je ook al door.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
De inflatie bij BTC is nauwkeurig bekend in het protocol. Weet jij of er een maximale deflatie is bij Ethereum?Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:26:
[...]
Beide tokens zijn in correlatie met elkaar. Of je de laatste jaren voornamelijk in ETH of BTC zit, je bent sowieso flink gestegen. Geen reden tot afgunst of onbegrip.
BTC heeft te dealen met inflatie. Het wordt steeds minder, in mei wordt het weer gehalveerd. Maar zolang BTC vrijwel alleen een value asset blijft, denk ik dat er bij ETH meer te verdienen valt mede dankzij de usecase en de deflatie.
Jep, tot de poes van Vitalik helemaal kaal is geplukt. Dat is deflatie tot de max bij ETH.baba420 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:29:
[...]
De inflatie bij BTC is nauwkeurig bekend in het protocol. Weet jij of er een maximale deflatie is bij Ethereum?
De maximale deflatie is oneindig, omdat het niet bepaald is. Adoptie/gebruik bepaalt dat.baba420 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:29:
[...]
De inflatie bij BTC is nauwkeurig bekend in het protocol. Weet jij of er een maximale deflatie is bij Ethereum?
Beide tokens zullen naast elkaar blijven bestaan, prima toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 13-03-2024 23:33 ]
Nu ik gedwongen (deels) weg ben bij Bybit ben ik wat meer Futures aan het traden op Kraken. In eerste instantie lijkt het allemaal wat minder, maar hoe dieper ik erin duik, hoe positiever ik toch word. De web interface van Kraken Pro is erg goed en schaalt zelfs goed op een mobiel. De app blijf ik vooralsnog minder vinden om snel te traden.
Wat ik erg handing vind is dat je bij een limit close je een long meteen kan flippen in een short door de slider voorbij je quantity te trekken. Hierdoor kun je bij spikes dubbel profiteren.
Wat ook handig is, is dat je je meteen kan laten uitbetalen in een andere asset dan het trading pair zelf. Een shitcoin long kun je bijvoorbeeld in BTC laten uitbetalen, scheelt volgens mij toch wat fees.
Gesprek gehad op Kraken Futures Telegram met de admin, en daar kwamen nog wat mooie lichtpuntjes uit:
Op korte termijn in Kraken Pro:
- Liquidatie prijs zichtbaar vooraf aan plaatsen order
- Single collateral (nu enkele multi)
- Inverse perpetual
Wat ik erg handing vind is dat je bij een limit close je een long meteen kan flippen in een short door de slider voorbij je quantity te trekken. Hierdoor kun je bij spikes dubbel profiteren.
Wat ook handig is, is dat je je meteen kan laten uitbetalen in een andere asset dan het trading pair zelf. Een shitcoin long kun je bijvoorbeeld in BTC laten uitbetalen, scheelt volgens mij toch wat fees.
Gesprek gehad op Kraken Futures Telegram met de admin, en daar kwamen nog wat mooie lichtpuntjes uit:
Op korte termijn in Kraken Pro:
- Liquidatie prijs zichtbaar vooraf aan plaatsen order
- Single collateral (nu enkele multi)
- Inverse perpetual
[ Voor 8% gewijzigd door mrlemons op 13-03-2024 23:43 ]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Haha ik probeer hier Ethereum niet te bashen, ik zit hier met een pak salami die ik voor ruim 300 dollar via een exchange naar mijn rekening kan krijgenMooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:26:
[...]
Beide tokens zijn in correlatie met elkaar. Of je de laatste jaren voornamelijk in ETH of BTC zit, je bent sowieso flink gestegen. Geen reden tot afgunst of onbegrip.
BTC heeft te dealen met inflatie. Het wordt steeds minder, in mei wordt het weer gehalveerd. Maar zolang BTC vrijwel alleen een value asset blijft, denk ik dat er bij ETH meer te verdienen valt mede dankzij de usecase en de deflatie. De token wordt niet alleen gekocht, maar ook gebruikt, vandaar 'ultra' sound money.
Ik zit niet te wachten op 'Ultra' sound money of layer 2 protodanksharding of hupseflups.
Ik wil gewoon 2 juutjes betalen in plaats van 300 dollar.
Maar je hebt gelijk, geen reden tot afgunst of onbegrip. Deze tech is gewoon zo dik dat ik even beter moet nadenken over hoe enorm geweldig ultrasound protodank dit allemaal is voor mij als gebruiker.
SOLchat gaat hard lol, 3 dagen terug wel op mijn radar gekregen op Twitter en dacht toen wel: ja dat kan potentie hebben...... nu is tie MOON gegaan
had ik maar wel gekocht ipv alleen naar kijken
https://coinmarketcap.com/currencies/solchat/
en Solana itself....lol die is ook aan het moonen
ik had een medium bagje ervan, ziet er prima uit in dollar waarde nu, maar het had 100% meer kunnen zijn als ik het niet verkocht had tegen bitcoin toen ik eigen inleg uit SOL getrokken had
SOL/BTC grafiekje blijft ook sterk, SOL is de ETH van vorige run gewoon, die grafiek volgt de voetstappen van ETH en BNB in vorige bullrun

https://coinmarketcap.com/currencies/solchat/
en Solana itself....lol die is ook aan het moonen
ik had een medium bagje ervan, ziet er prima uit in dollar waarde nu, maar het had 100% meer kunnen zijn als ik het niet verkocht had tegen bitcoin toen ik eigen inleg uit SOL getrokken had
SOL/BTC grafiekje blijft ook sterk, SOL is de ETH van vorige run gewoon, die grafiek volgt de voetstappen van ETH en BNB in vorige bullrun
[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2024 23:54 ]
nothing stops this train
Overigens zijn argumenten die pleiten voor zogenaamde 'shitcoins' van weinig waarde, aangezien deze munten concessies doen op het gebied van decentralisatie en veiligheid. Dit is niet slechts een mening, maar eerder een vaststaand feit. Elke cryptocurrency die niet gebaseerd is op Proof of Work (PoW) doet onvermijdelijk afbreuk aan de beveiliging. En elke munt die wordt geleid door een individu, team of CEO kan niet serieus worden genomen als een betrouwbaar opslagmiddel van waarde. De protocollen van deze munten veranderen met een verbazingwekkende snelheid, en beleidswijzigingen zijn vaak ingrijpender dan die van centrale banken zoals de FED. Niemand kan met zekerheid zeggen wat de monetaire kenmerken van Ethereum of andere vergelijkbare munten zullen zijn over twee jaar, laat staan over dertig jaar wanneer je wilt gaan genieten van je pensioen. De voortdurende pogingen om deze munten te verbeteren, ondermijnen juist het concept van 'sound money'. Een betrouwbare opslag van waarde moet zich zeer conservatief ontwikkelen. Goud is niet al duizenden jaren een vorm van geld omdat het plotseling van kleur verandert of in gewicht halveert. Goud is chemisch gezien stabiel; Bitcoin biedt deze stabiliteit in digitale vorm.FrambozenTaart schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:41:
[...]
Haha ik probeer hier Ethereum niet te bashen, ik zit hier met een pak salami die ik voor ruim 300 dollar via een exchange naar mijn rekening kan krijgen![]()
Ik zit niet te wachten op 'Ultra' sound money of layer 2 protodanksharding of hupseflups.
Ik wil gewoon 2 juutjes betalen in plaats van 300 dollar.![]()
Maar je hebt gelijk, geen reden tot afgunst of onbegrip. Deze tech is gewoon zo dik dat ik even beter moet nadenken over hoe enorm geweldig ultrasound protodank dit allemaal is voor mij als gebruiker.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qS698GY8Ht6fXbWvwMJcU8In.jpg?f=user_large)
Totdat quantum computing zover is om de boel om zeep te helpen. 2025? 2030?mrlemons schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:58:
[...]
Overigens zijn argumenten die pleiten voor zogenaamde 'shitcoins' van weinig waarde, aangezien deze munten concessies doen op het gebied van decentralisatie en veiligheid. Dit is niet slechts een mening, maar eerder een vaststaand feit. Elke cryptocurrency die niet gebaseerd is op Proof of Work (PoW) doet onvermijdelijk afbreuk aan de beveiliging. En elke munt die wordt geleid door een individu, team of CEO kan niet serieus worden genomen als een betrouwbaar opslagmiddel van waarde. De protocollen van deze munten veranderen met een verbazingwekkende snelheid, en beleidswijzigingen zijn vaak ingrijpender dan die van centrale banken zoals de FED. Niemand kan met zekerheid zeggen wat de monetaire kenmerken van Ethereum of andere vergelijkbare munten zullen zijn over twee jaar, laat staan over dertig jaar wanneer je wilt gaan genieten van je pensioen. De voortdurende pogingen om deze munten te verbeteren, ondermijnen juist het concept van 'sound money'. Een betrouwbare opslag van waarde moet zich zeer conservatief ontwikkelen. Goud is niet al duizenden jaren een vorm van geld omdat het plotseling van kleur verandert of in gewicht halveert. Goud is chemisch gezien stabiel; Bitcoin biedt deze stabiliteit in digitale vorm.
Niets is zeker, dus waarom niet proberen je geld te pakken waar jij denkt dat het ligt? Zwart-wit-denken is niet van deze tijd imo.
Shitcoiners hebben een voorliefde voor shitcoins. Daarom hebben overheden, centrale banken en eliteclubs een voorkeur voor Ethereum. Er bestaat een sterke connectie tussen Ethereum en CBDC's. Sommige landen zijn zelfs bezig met de ontwikkeling van CBDC's op basis van Ethereum. De reden dat Ethereum potentie heeft, is meer vanwege de drang naar controle en de mogelijkheden voor misbruik die het biedt om hun eigen corrupte systemen in stand te houden. Met andere woorden, het is geen verbetering ten opzichte van fiatgeld, maar eerder een verslechtering.Mooody schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:13:
[...]
Kan iemand zich Merchant Token herinneren? Die claimen CBDC betalingen mogelijk te gaan maken. Ook allemaal Ethereum.
Wat een troep.
Dencun is voornamelijk interessant voor de L2's.
Maar aangezien iedereen in crypto zit vanwege de pegels is de vraag. Wil je ETH of liever een L2 op Ethereum kopen? Of toch een van de andere L1's?
Maar aangezien iedereen in crypto zit vanwege de pegels is de vraag. Wil je ETH of liever een L2 op Ethereum kopen? Of toch een van de andere L1's?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Absoluut geen bedreiging voor Bitcoin. Bitcoin is makkelijk quantum proof te maken. Maak je eerder zorgen om al het andere in je leven. Je reguliere bank, password manager, energie centrale, waterzuivering, ... Alles wordt gehackt. Cyber attacks met quantum computers worden een gigantisch probleem op vrij korte termijn. Juist daarom moet je vluchten in Bitcoin.Mooody schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 00:13:
[...]
Totdat quantum computing zover is om de boel om zeep te helpen. 2025? 2030?
Niets is zeker, dus waarom niet proberen je geld te pakken waar jij denkt dat het ligt? Zwart-wit-denken is niet van deze tijd imo.
Gesproken als een echte maxi. Heerlijk haha. Eens met je post. Fundamenteel gezien gaat er niks boven Bitcoin.mrlemons schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 23:58:
[...]
Overigens zijn argumenten die pleiten voor zogenaamde 'shitcoins' van weinig waarde, aangezien deze munten concessies doen op het gebied van decentralisatie en veiligheid. Dit is niet slechts een mening, maar eerder een vaststaand feit. Elke cryptocurrency die niet gebaseerd is op Proof of Work (PoW) doet onvermijdelijk afbreuk aan de beveiliging. En elke munt die wordt geleid door een individu, team of CEO kan niet serieus worden genomen als een betrouwbaar opslagmiddel van waarde. De protocollen van deze munten veranderen met een verbazingwekkende snelheid, en beleidswijzigingen zijn vaak ingrijpender dan die van centrale banken zoals de FED. Niemand kan met zekerheid zeggen wat de monetaire kenmerken van Ethereum of andere vergelijkbare munten zullen zijn over twee jaar, laat staan over dertig jaar wanneer je wilt gaan genieten van je pensioen. De voortdurende pogingen om deze munten te verbeteren, ondermijnen juist het concept van 'sound money'. Een betrouwbare opslag van waarde moet zich zeer conservatief ontwikkelen. Goud is niet al duizenden jaren een vorm van geld omdat het plotseling van kleur verandert of in gewicht halveert. Goud is chemisch gezien stabiel; Bitcoin biedt deze stabiliteit in digitale vorm.
Ik sta er altijd wel voor open om te schuiven naar de positie die naar verwachting het meeste zal opleveren. Ook wat dit betreft blijf ik nog steeds super bullish op Bitcoin. Helemaal nu vanwege de enorme ETF flows.
Laten we je laatste paragraaf eens onder de loep nemen. De benadering van risicobeheer is sterk afhankelijk van je levensvisie en of je meer gericht bent op de korte of lange termijn. Ben je je bewust van het feit dat een reeks successen teniet kan worden gedaan door één significante misstap? Inderdaad, de grote winsten in de wereld van fiat-valuta zijn gemakkelijk te vinden in het 'shitcoin casino', en ik maak ook gebruik van deze mogelijkheden om winst te behalen. Het is echter cruciaal dat je je winsten tijdig omzet in iets dat waardevast is (bv Bitcoin of in mindere mate vastgoed), of in iets wat direct bijdraagt aan je geluk. Als je dit nalaat, dan stel je zelfs met gerealiseerde fiat-winsten jezelf enorm bloot aan toekomstige ontwikkelingen. Er zijn vele scenario's denkbaar die ik hier niet verder zal uitdiepen, maar in geen enkel scenario zijn je fiat-winsten veilig, zelfs niet op korte termijn. Het is een kwestie van tijd voordat je winsten in rook opgaan in de echte wereld. Het gaat er niet om óf dit gebeurt, maar wánneer. Bitcoin wordt gezien als een veilige haven. Dit is niet slechts mijn mening; zelfs de CEO van BlackRock heeft dit bevestigd op televisie.Mooody schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 00:13:
[...]
Totdat quantum computing zover is om de boel om zeep te helpen. 2025? 2030?
Ik blijf het herhalen. Iedereen die geen Bitcoin heeft zal uiteindelijk alles verliezen en vervallen in armoede.
[ Voor 3% gewijzigd door mrlemons op 14-03-2024 01:06 ]
Stel jezelf de vraag: "Wat is het percentage van mijn tijd dat ik geïnvesteerd ben in Bitcoin versus andere activa in de nabije toekomst?" Het is essentieel om te beseffen dat hoe minder je geïnvesteerd bent in Bitcoin, des te groter het risico dat je op een cruciaal moment niet in Bitcoin geïnvesteerd bent. Oftewel, snelle verschuivingen kunnen af en toe best positief uitpakken, maar verkort de tijd dat je niet niet in Bitcoin zit, en maximaliseer de tijd dat je wel in Bitcoin zit.Gelukszoekr schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 00:51:
[...]
Gesproken als een echte maxi. Heerlijk haha. Eens met je post. Fundamenteel gezien gaat er niks boven Bitcoin.
Ik sta er altijd wel voor open om te schuiven naar de positie die naar verwachting het meeste zal opleveren. Ook wat dit betreft blijf ik nog steeds super bullish op Bitcoin. Helemaal nu vanwege de enorme ETF flows.
[ Voor 10% gewijzigd door mrlemons op 14-03-2024 01:56 ]
Zolang er geen hele rare dingen gebeuren is dat het lot van elke fiat. Verliezen tegenover Bitcoinmrlemons schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 01:04:
[...]
Ik blijf het herhalen. Iedereen die geen Bitcoin heeft zal uiteindelijk alles verliezen en vervallen in armoede.
Echter, moet je wel sterk in je schoenen staan bij deze overtuiging. De meeste bro's zijn geen maxi en willen een ritje pakken met winst in euro's.
De weg naar beneden voor fiat kan nog wel even duren, en in de tussentijd kan de waarde in euro's aardig schommelen. Dat maakt de meeste toch onzeker. 5 jaar klink niet als lang, in crypto is het een heel avontuur
Mij hoef je niet te overtuigen. Ik ben een van de grotere maxi's hier als het gaat om allocaties en ben flink aan het orangepillen geweest de afgelopen jaren.mrlemons schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 01:13:
[...]
Stel jezelf de vraag: "Wat is het percentage van mijn tijd dat ik geïnvesteerd ben in Bitcoin versus andere activa in de nabije toekomst?" Het is essentieel om te beseffen dat hoe minder je geïnvesteerd bent in Bitcoin, des te groter het risico dat je op een cruciaal moment niet in Bitcoin geïnvesteerd bent. Oftewel, snelle verschuiving kunnen af en toe best positief uitpakken, maar verkort de tijd dat je niet niet in Bitcoin zit, en maximaliseer de tijd dat je wel in Bitcoin zit.
Desalniettemin wil ik wel weer proberen de top te timen om bijvoorbeeld m'n hypotheek (weer) af te lossen. Uiteindelijk wil je vermogen wel gebruiken om je leven te verbeteren.
Ik bedoel niet alleen inflatie. Er zijn tal van andere scenario's die je financiële zekerheid kunnen beïnvloeden, zoals de inbeslagname van bezittingen, herwaardering van geld, nieuwe bretton woods, politieke verschuivingen, oorlog, cyberaanvallen op traditionele banken, verplichte uitgaven, financiële censuur, en meer. We staan aan de vooravond van grote veranderingen waarbij jouw persoonlijke controle over je financiën afneemt, terwijl externe invloeden toenemen. Dit is een trend die op dit moment onomkeerbaar lijkt.Gelukszoekr schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 01:14:
[...]
Zolang er geen hele rare dingen gebeuren is dat het lot van elke fiat. Verliezen tegenover Bitcoin
Echter, moet je wel sterk in je schoenen staan bij deze overtuiging. De meeste bro's zijn geen maxi en willen een ritje pakken met winst in euro's.
De weg naar beneden voor fiat kan nog wel even duren, en in de tussentijd kan de waarde in euro's aardig schommelen. Dat maakt de meeste toch onzeker. 5 jaar klink niet als lang, in crypto is het een heel avontuur
Haha weet ik. 😉 Bedoel het ook niet persoonlijk.Gelukszoekr schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 01:19:
[...]
Mij hoef je niet te overtuigen. Ik ben een van de grotere maxi's hier als het gaat om allocaties en ben flink aan het orangepillen geweest de afgelopen jaren.
Desalniettemin wil ik wel weer proberen de top te timen om bijvoorbeeld m'n hypotheek (weer) af te lossen. Uiteindelijk wil je vermogen wel gebruiken om je leven te verbeteren.
Bitcoin kent geen top hè 😉 want fiat kent geen bodem ⤵️
Top timen is 90% kans dat je met minder Bitcoin achterblijft.
Verder zou ik zo weinig mogelijk hypotheek aflossen. Dat geld kun je beter in Bitcoin pleuren. En als het kan nog meer lenen en daarmee investeren. Jouw schuld wordt alleen maar minder waard door inflatie en goede investeringen die daar tegenover staan. Zelfs je inkomen zal stijgen over de komende jaren. Over het algemeen, hoe later je afbetaald hoe beter.
Ook kun je straks lenen met Bitcoin als onderpand (nu al op Nexo, maar niet geldig voor hypotheek), dus hoe meer je hebt, hoe luxer je kan gaan leven zonder ooit te verkopen.
Ennn nieuwe ATH, SOL op 169. Lekker allemaal hoor.
Lets go moonboys and moongirls! De koers loopt tegen de top te schuren…
Zit al een nieuwe top inColdcat schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 05:22:
Lets go moonboys and moongirls! De koers loopt tegen de top te schuren…
JUST IN: Elon Musk says Tesla will enable $DOGE payments "at some point, Dogecoin to the moon."
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 14 maart 2024
pic.twitter.com/nZaLhXlvgL
nothing stops this train
Hij zei in 2021 ook dat BTC payments weer beschikbaar kwamen als Bitcoin meer dan 50% sustainable te minen is.
Inmiddels is dat al enige tijd maar complete radiostilte daarover.
Hij moet natuurlijk weer zijn TSLA verliezen goedmaken met het pompen van Doge zieltjes.
POUGipsy King schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 05:03:
Een nieuwe shitcoin voor de vroege morgen POU it is.
[Afbeelding]

Maar damn je zal er maar vroeg bij hebben gezeten (eergisteren dus

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Bushalte schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:08:
[...]
POU![]()
Maar damn je zal er maar vroeg bij hebben gezeten (eergisteren dus). Lekkere winst dan al.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9Na2j1mOG1nzbpsSUcf5OnXE.gif?f=user_large)
Deze kan binnenkort ook met ROOT logo gemaakt worden.
(En met een babe dan graag.)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
m'n vrouw en ik hadden afgesproken, als onze coins boven X uit zouden komen, zouden we frikandellen gaan bakken. Ongeacht het tijdstip. Jammer dat we geen alert hadden ingesteld, anders zaten we vannacht om 5:00u aan de bruine soepstengels.
Professioneel Heftruck Syndroom
Beetje geduld, die komt wel. Maar voorlopig is vandaag ATH dag.kbuntu schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:30:
Ik wilde eigenlijk weer gaan kopen op dipdag 🤔
Jij anticipeert op inflatie, want dat is wat we al vijftig jaar kennen. Maar ook deflatie behoort tot de mogelijkheden.mrlemons schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 01:41:
[...]
Jouw schuld wordt alleen maar minder waard door inflatie en goede investeringen die daar tegenover staan. Zelfs je inkomen zal stijgen over de komende jaren. Over het algemeen, hoe later je afbetaald hoe beter.
Place your bets!
Maktub
NeFoRcE schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:36:
m'n vrouw en ik hadden afgesproken, als onze coins boven X uit zouden komen, zouden we frikandellen gaan bakken. Ongeacht het tijdstip. Jammer dat we geen alert hadden ingesteld, anders zaten we vannacht om 5:00u aan de bruine soepstengels.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y02ld1LFVM787NYsBEro9LRo.jpg?f=user_large)
Even uit nieuwsgierigheid.. Welk scenario acht jij realistisch waarbij we deflatie krijgen?MrMrq schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:43:
[...]
Jij anticipeert op inflatie, want dat is wat we al vijftig jaar kennen. Maar ook deflatie behoort tot de mogelijkheden.
Place your bets!
Als ik alles optel kom ik maar tot één conclusie namelijk. Vergrijzing, opstarten van de oorlogsmachine, verzorgingsstaat, personeelstekort, verduurzamingsbudget, begrotingstekort = geld tekort = bijprinten = inflatie.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Rekt naar 50K
Mn EuroPEPEpa gaat nog steeds door. Ik denk eraan om die eruit te gooien, maar toch steeds weer hoger... Vraag me af wanneer ie oververhit is.
Mn EuroPEPEpa gaat nog steeds door. Ik denk eraan om die eruit te gooien, maar toch steeds weer hoger... Vraag me af wanneer ie oververhit is.
[ Voor 84% gewijzigd door ByteMe_ op 14-03-2024 07:59 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ByteMe_ schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:57:
Rekt naar 50K
:fill(white):strip_exif()/f/image/HCvCLg6sLbNEtOzVrqPQYKk0.png?f=user_large)
Professioneel Heftruck Syndroom
Europa is de bende weer lekker aan het pumpen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Rekt? Bekijk ik een andere chart?
[ Voor 5% gewijzigd door Wispe op 14-03-2024 08:03 ]
Reacties op de ATH worden wel steeds zwakker. Tijd dat BTC eens even blijft hangen en wat gaat consolideren want anders is de kracht er een keer uit.
Ja als je de weekly chart erbij pakt is het ook wel erg hard gegaan.tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:12:
Reacties op de ATH worden wel steeds zwakker. Tijd dat BTC eens even blijft hangen en wat gaat consolideren want anders is de kracht er een keer uit.
Helemaal mee eens, maar tegelijkertijd hoe dan? Die ETF stofzuigers halen dagelijks zoveel BTC van de markt, er moet wel heel veel verkoopdruk zijn vanuit de markt om dat te vereffenen en om de prijs enigszins stabiel te houden.tomtom901 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:12:
Het is als die bal onder water. Je kunt hem best een tijdje tegenhouden, maar op een gegeven moment schiet die onbedoeld toch omhoog (om daarna weer op het water te landen, dat dan weer wel
Trust me when I say this is only the beginning.
Ook ik acht inflatie het meest waarschijnlijk.Stokstaart schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:49:
[...]
Even uit nieuwsgierigheid.. Welk scenario acht jij realistisch waarbij we deflatie krijgen?
Als ik alles optel kom ik maar tot één conclusie namelijk. Vergrijzing, opstarten van de oorlogsmachine, verzorgingsstaat, personeelstekort, verduurzamingsbudget, begrotingstekort = geld tekort = bijprinten = inflatie.
Maar ik ben een macro economische perma bear en black swans will always happen.
Honderd jaar geleden zaten we in de roaring twenties. Geld klotste tegen de plinten. Maar door o.a. dreigende oorlog stortte de wereldhandel in, kelderden beurzen, ontstonden bank runs, vielen banken om en volgde wereldwijde paniek.
En hop, de jaren dertig waren great depression (=deflation).
In dat scenario zie ik best wat parallellen met de huidige tijd.
Het feit dat ik (net als jij) inflatie als uitkomst zié, wil niet zeggen dat er geen deflatie in onze blinde vlek zit.
Maktub
73777 in before 77777 
En je kunt idd die ijsbeer met bal onder wat posten. Ijsbeer = retail. Wil meer hamsteren op een normale manier. Het water of de druk op de bal = etf. En de bal naar bitcoin shoppen.
En je kunt idd die ijsbeer met bal onder wat posten. Ijsbeer = retail. Wil meer hamsteren op een normale manier. Het water of de druk op de bal = etf. En de bal naar bitcoin shoppen.
Waarom zou je bitcoins op de marktplaats kopen?
Ik probeer te begrijpen waarom je dat zou doen. Iemand?
Easy.Wispe schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:25:
Waarom zou je bitcoins op de marktplaats kopen?![]()
Omdat BitVavo en de Belastingdienst dan niets weten van die ledger in je nachtkastje. En je niemand hoeft uit te leggen hoe je aan die 30k kwam waarmee je die ledger kocht.
[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 14-03-2024 08:27 ]
Maktub
Maar dan kom je toch bedrogen uit als je de coins uiteindelijk wil verzilveren?MrMrq schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:26:
[...]
Easy.
Omdat BitVavo en de Belastingdienst dan niets weten van die ledger in je nachtkastje.
Als je ze dan weer in Lelystad verkoopt voor cash, of in El Salvador uitgeeft, dan valt dat wel mee.Wispe schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:27:
[...]
Maar dan kom je toch bedrogen uit als je de coins uiteindelijk wil verzilveren?
Maktub
Ja, deflatie als mogelijk gevolg van de crisis/oorlog/monetaire ineenstorting volgend op QE vind ik ook zeker realistisch. Maar ik denk wel: voorlopig inflatie. Tot er écht geen rek meer in het rubber zit, de hoge heren hun assets veilig hebben gesteld (mede in BTC) en ze de ballon laten knappen / leeglopen.MrMrq schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:21:
[...]
Het feit dat ik (net als jij) inflatie als uitkomst zié, wil niet zeggen dat er geen deflatie in onze blinde vlek zit.
edit: Ik lag vannacht ook nog te denken. Het zou echt een 200 IQ move zijn als de Chinezen BTC hadden bedacht om de wereldmacht van Amerika over te nemen. Creëer een asset die Amerika als veilig gaat beschouwen als vluchtvehikel uit de door henzelf gecreëerde zooi door QE (al decennia geleden te voorspellen). Vervolgens trek je de stekker eruit als de dollar eenmaal is ingestort en opeens is Amerika alle waarde kwijt.
[ Voor 27% gewijzigd door Stokstaart op 14-03-2024 08:32 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik houd in ieder geval wat metalen en cash aan om een dip op te kopen (aandelen, plukjes vastgoed).Stokstaart schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:28:
[...]
Ja, deflatie als mogelijk gevolg van de crisis/oorlog/monetaire ineenstorting volgend op QE vind ik ook zeker realistisch. Maar ik denk wel: voorlopig inflatie. Tot er écht geen rek meer in het rubber zit, de hoge heren hun assets veilig hebben gesteld (mede in BTC) en ze de ballon laten knappen / leeglopen.
Je ziet al meer mensen uitstappen nu de beurs op een ATH staat.
Dat heeft nadelen (waarde vermindering door inflatie), maar het is wel onderdeel van mijn mix.
Een strategie die hierboven beschreven werd (leen maximaal, ga volledig uit van inflatie, die schulden verdampen wel) is nu lucratiever, maar vind ik persoonlijk niet gebalanceerd.
Maktub
Voor mij persoonlijk is momenteel BNB toch de grootste verassing, ik had totaal niet verwacht dat deze na het CZ debacle nog hard zou doorstijgen.
PS5
Het verhaal (dat ik niet kon checken) dat TikTok in USA alleen maar stomme dansjes en jack asses op je tijdlijn zet, maar in China leerzame content plugt, vind ik al bizar doordacht.Stokstaart schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:28:
[...]
edit: Ik lag vannacht ook nog te denken. Het zou echt een 200 IQ move zijn als de Chinezen BTC hadden bedacht om de wereldmacht van Amerika over te nemen.
Maktub
BNB doet het altijd uitstekend in bullruns omdat Binance één van de grootste exchanges is qua volume en BNB bijna overal nuttig voor is binnen het Binance eco-systeem. Bijv. voor korting op trading fees maar ook om klein grut in om te zetten etc.kernie schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:34:
Voor mij persoonlijk is momenteel BNB toch de grootste verassing, ik had totaal niet verwacht dat deze na het CZ debacle nog hard zou doorstijgen.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Misschien ligt dat ook een beetje aan de regio waarin het cluster gebruikers zit.MrMrq schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:39:
[...]
Het verhaal (dat ik niet kon checken) dat TikTok in USA alleen maar stomme dansjes en jack asses op je tijdlijn zet, maar in China leerzame content plugt, vind ik al bizar doordacht.
BTC nieuwe ATH, Root nieuwe ATH. Gaat leuk dagje worden zo
Ah zie net dat je Root ook gewoon via Kucoin kan aanschaffen. Had de shill van Moody eerder al laten gaan omdat ik er weer vanuit ging dat het een veels te duur Uniswap feestje zou worden
He het is toch dip-donderdag? Waarom gaat alles dan omhoog?
Niet alleen Rusland > Westen, maar andersom is de oorlog in Oekraïne voor de VS een goedkope kans om het Russische leger uit te dunnen.
Heb hier een boekje uit de USSR-tijd liggen hoe je een maatschappij kunt ondermijnen. In het Nederlands. Wetend dat er nu ook ex-KGB-officieren aan het roer staan, vind ik het gedweep van sommigen met Rusland vrij naïef. Grootmachten hebben er belang bij om de ander te destabiliseren.MrMrq schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:39:
[...]
Het verhaal (dat ik niet kon checken) dat TikTok in USA alleen maar stomme dansjes en jack asses op je tijdlijn zet, maar in China leerzame content plugt, vind ik al bizar doordacht.
Niet alleen Rusland > Westen, maar andersom is de oorlog in Oekraïne voor de VS een goedkope kans om het Russische leger uit te dunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 14-03-2024 09:01 ]
==
hoi
ADA deed zojuist ook een Break-out poging, first try rejected.
This time is different.Eusebius schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:00:
He het is toch dip-donderdag? Waarom gaat alles dan omhoog?
Of niet. En dan zijn we vanmiddag rekt.
Life of a crypto Hodl'erGipsy King schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 09:07:
[...]
Zat nette loeren , kreeg al een buzzer![]()
gelijk stress, koffie all over my keyboard , nu weer huilen onder me desk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!