[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.715 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Skrunsies schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:55:
Herinneren jullie deze foto nog ?

[Afbeelding]

Paar jaar terug hier al eens geplaatst, mijn kast moest een nieuwe inrichting krijgen. En dan moest dat volgens mijn dochter zijn met dingen die bij je horen…

Rechts op de foto.. 69k! Zoals verwacht is deze behaald. Dus leek mij afgelopen week het een prachtig idee om de inrichting wat aan te passen…

[Afbeelding]

Super om dan voor het weekend bovenstaande foto hier te plaatsen. Want jongens het is gehaald.

De 420k staat echter nog in de kast. En kan dus ook niet wachten deze er uit te halen voor jullie :>

Waarom dan die foto niet op het forum Skrunsies?

Tsja…

Afgelopen week wat lichamelijke klachten gehad, wat last van de borst en wat steken her en der. Ouderdom en stress. Dat zou het wel zijn :)

Toch?

Helaas werden de klachten erger en ik heb gewacht tot mijn kids weer bij mijn ex waren.. Terug in de auto begon ik te zweten en voelde mij verre van oké. Dacht maar naar huis en op bed.

Mijn bed heb ik die nacht niet gezien. De steken creëerden angsten en ben in mijn auto naar de Dokterswacht gegaan.

Daar aan gekomen ging het allemaal best snel, voor ik het wist lag ik aan wat meters e.d.

Nou ja verhaal kort. Ik ben inmiddels geDOTterd. En zit while we speak weer op de bank. Dochters weten nog van niks en dat wil ik graag zo houden.

Positieve is dat ik er nog ben. En nu alle tijd heb om door onnoemelijk veel comments heen te scrollen ;)
Een spoedig herstel gewenst Skrunsies en mooi moment om te kappen met die open long posities als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Hoop voor jou dat DOT een flinke hype krijgt naar 2.0 maar vooral dat je ff een rustigere periode in gaat met een goede gezondheid en gemoedsrust.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:29

[Afbeelding]

Paar jaar terug hier al eens geplaatst, mijn kast moest een nieuwe inrichting krijgen. En dan moest dat volgens mijn dochter zijn met dingen die bij je horen…

Rechts op de foto.. 69k! Zoals verwacht is deze behaald. Dus leek mij afgelopen week het een prachtig idee om de inrichting wat aan te passen…

[Afbeelding]

Super om dan voor het weekend bovenstaande foto hier te plaatsen. Want jongens het is gehaald.

De 420k staat echter nog in de kast. En kan dus ook niet wachten deze er uit te halen voor jullie :>

Tsja…

Afgelopen week wat lichamelijke klachten gehad, wat last van de borst en wat steken her en der. Ouderdom en stress. Dat zou het wel zijn :)

Toch?

Helaas werden de klachten erger en ik heb gewacht tot mijn kids weer bij mijn ex waren.. Terug in de auto begon ik te zweten en voelde mij verre van oké. Dacht maar naar huis en op bed.

Mijn bed heb ik die nacht niet gezien. De steken creëerden angsten en ben in mijn auto naar de Dokterswacht gegaan.

Daar aan gekomen ging het allemaal best snel, voor ik het wist lag ik aan wat meters e.d.

Nou ja verhaal kort. Ik ben inmiddels geDOTterd. En zit while we speak weer op de bank. Dochters weten nog van niks en dat wil ik graag zo houden.

Positieve is dat ik er nog ben. En nu alle tijd heb om door onnoemelijk veel comments heen te scrollen ;)
Fuck man zie dit nu pas voorbijkomen. Geen woorden voor. Ik ga verder op de app.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09:18
Beterschap @Skrunsies !

En doe rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Darrell schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:43:
In 5 dagen tijd 111 pagina's volgeluld...
Allemaal wijsheid

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
WhySoSerious schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:10:
Wie koopt er even 2900 BTC zodat we de 80K aantikken op Binance?
Doe ik wel even. Moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:21
thierry1982 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:13:
Poah. Alts gaan ook nu. Dit gaat leuk worden. Nu nog op tijd verkopen.
Blijft het aller moeilijkste. Vind het nu al moeilijk 😂. Las dat iemand vanaf 1 mei, iedere week 5% verkoopt, ook een strategie.

Zit ook te denken, in dit tempo, kan er straks een zwembad worden gehaald. Alles eraf en daarin investeren. Dat geeft wel rust. Volgende crypto winter dan weer instappen. Maar ja, bij dit plan is er geen PF meer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 22:17

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Tsja…

Toch?

Holy fuck... man man man.. wat een verhaal weer. Gelukkig was je er snel bij en heb je goed naar je lijf geluisterd. Die 420 is leuk en mooi... maar laten we hopen dat we met zijn allen gewoon lekker 70+ worden zonder al te veel gedoe mensen.. gezondheid en af en toe wat centjes verdienen.. this is the way..

Sterkte kerel!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Tsja…

Toch?

jezus man. Word snel beter!!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
@Skrunsies beterschap, hopelijk herstel je goed. Neem in ieder geval ruim de tijd voor je herstel.

Wat een kaarten krijg jij iedere keer weer gedeeld in het leven zeg.

Niet te bevatten eigenlijk. Hopelijk keert het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-09 20:31
Wackmack schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:22:
[...]

Blijft het aller moeilijkste. Vind het nu al moeilijk 😂. Las dat iemand vanaf 1 mei, iedere 5% verkoopt, ook een strategie.

Zit ook te denken, in dit tempo, kan er straks een zwembad worden gehaald. Alles eraf en daarin investeren. Dat geeft wel rust. Volgende crypto winter dan weer instappen. Maar ja, bij dit plan is er geen PF meer.
Hoe haal je een zwembad?
Want de zwembaden die ik haal kosten meestal iets van €20 of zo, daar hoeft de koers niet echt hard van te stijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:21
Don Guacamole schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:25:
[...]

Hoe haal je een zwembad?
Want de zwembaden die ik haal kosten meestal iets van €20 of zo, daar hoeft de koers niet echt hard van te stijgen..
Hahaha 😂 Deze is 25k en komen nog wat zaken bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:51
Wackmack schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:22:
[...]

Blijft het aller moeilijkste. Vind het nu al moeilijk 😂. Las dat iemand vanaf 1 mei, iedere 5% verkoopt, ook een strategie.

Wel een mooie en dan vullen met ledgers om in te zwemmen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08:35
Sterkte @Skrunsies ! We moeten allemaal gezond en wel aan bord van de raket blijven.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wackmack schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:26:
[...]
Hahaha 😂 Deze is 25k en komen nog wat zaken bij.
Ik heb gewoon zo'n opblaas jacuzzi van 2 bankjes, doet het ook perfect om af te koelen. Vooral als je erin zit met een ijskoud biertje.

Wat moet je nou met een zwembad van 25k? Of zit er AI in het water die de biocultuur en scheerschema van je balzak bijhoudt ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

BeyondThunder

Lost Lightning

FrambozenTaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:35:
[...]

Ik heb gewoon zo'n opblaas jacuzzi van 2 bankjes, doet het ook perfect om af te koelen. Vooral als je erin zit met een ijskoud biertje.

Wat moet je nou met een zwembad van 25k? Of zit er AI in het water die de biocultuur en scheerschema van je balzak bijhoudt ofzo?
Wij hebben hier al jaren een bad van 25 M3, ik zou niet meer zonder kunnen in de zomer, heerlijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:38
FrambozenTaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:35:
[...]
Of zit er AI in het water die de biocultuur en scheerschema van je balzak bijhoudt ofzo?
Welkom terug Jaap, ik heb je gemist. O+

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
BeyondThunder schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:36:
[...]

Wij hebben hier al jaren een bad van 25 M3, ik zou niet meer zonder kunnen in de zomer, heerlijk!
Zou ik ook wel willen, helaas gaat de gemeente niet akkoord omdat ik een stuk van de openbare weg nodig heb want mijn achtertuin is te klein.

White trash for life.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:00
van trappen naar hypotheken..... zelfs zwembaden komen hier langs, wat een prachtig forum, van alle markten thuis!

en skruns, sterkte kerel!

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2024 20:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:53
TalentedMrRiple schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:34:
M'n XRP staat nog gestaked tot 8 april, diamond hands dus!
XRP is niet stakebaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm, we zijn na een hele hoop paniek vanochtend uiteindelijk eigenlijk vrijwel niks opgeschoten. Schommelt eigenlijk al de hele dag rond die $72.000. Vooral bijzonder natuurlijk dat hij daar zo mooi blijft hangen ipv correctie, maar ben benieuwd wat jullie nu hard aan het doen zijn... vol op de altcoins? hodl? of toch kopen/verkopen en marges pakken?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:29

Coldcat

HODL

DeNachtwacht schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:56:
Hmm, we zijn na een hele hoop paniek vanochtend uiteindelijk eigenlijk vrijwel niks opgeschoten. Schommelt eigenlijk al de hele dag rond die $72.000. Vooral bijzonder natuurlijk dat hij daar zo mooi blijft hangen ipv correctie, maar ben benieuwd wat jullie nu hard aan het doen zijn... vol op de altcoins? hodl? of toch kopen/verkopen en marges pakken?
Paniek? Waar?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Vrijwel niks opgeschoten? Ik denk dat iedereen hier minimaal een maandsalaris erbij heeft gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 21:01

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

HODLen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:00:
[...]

Vrijwel niks opgeschoten? Ik denk dat iedereen hier minimaal een maandsalaris erbij heeft gekregen.
Ja, vanochtend tussen 07:00 en 10:00. Maar ik bedoel dat er daarna eigenlijk niks meer gebeurd is. Behalve dat opvalt dat er nog geen correctie is gekomen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:38
Zo:
Afbeeldingslocatie: https://mantavya.com/wp-content/uploads/2022/03/Releases-Stress.jpeg

En zo:
Afbeeldingslocatie: https://mightygoodness.com/wp-content/uploads/2021/07/man-sleeping-on-sofa-sleep-hygiene-ss.jpg

Straks zo:
Afbeeldingslocatie: https://mightygoodness.com/wp-content/uploads/2021/07/man-sleeping-on-bed-sleep-hygiene-ss-featured.jpg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wIZcFkgSQbiLr-ZPuex8ANIuaW4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AW7znCWxW5DQ7raP5hG56dbl.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bushalte
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExOWhzZDVwcG5kYWhzaDBnd2NxeWl6YXBoNjVucHhjYzdwNHE4N2hwbiZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/NRPFVgpqx6pf94Lgqh/giphy.gif

(Helaas niet zoveel, maar we klagen niet.)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Deze is en blijft echt heerlijk _O- _O- _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:06:
[...]

[Afbeelding]

(Helaas niet zoveel, maar we klagen niet.)
Ik ook ‘maar’ 3/4de ofzo :+
Maar dat is niet iets opgeschoten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:02:
[...]

Ja, vanochtend tussen 07:00 en 10:00. Maar ik bedoel dat er daarna eigenlijk niks meer gebeurd is. Behalve dat opvalt dat er nog geen correctie is gekomen.
Morgenochtend weer. Ook bitcoin moet rusten.

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zo pffff ik ben weer bij…

Maar wtf man! @FrambozenTaart je bent terug *O*

Super tof! Ik zit er helemaal klaar voor, kan niet wachten op al de prachtige anekdotes. Stomme is dat het mij eigelijk echt wel wat doet dat je er weer bent *;

BTW kijk eens wat ik heb gedaan O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCshdoYTMgXC38g4cbq1imBhBBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9GOBtUotQotzz0tC1ocK3jMk.jpg?f=fotoalbum_large

@tomtom901, super lief man! Maar is niet nodig. Het is mij wel weer duidelijk geworden waar het in het leven echt om gaat.

Was daarnet al even met @zwembroek op de app.

Het bijzondere is dat toen ik net thuis kwam en even een moment van bezinning had ik mij besefte dat ik van geluk mag spreken dat mijn kids het niet mee kregen.

Vervolgens door emoties denk ik begon ik te lachen.

Het is toch allemaal not te believen dit _O-

Dikke rollercoaster de afgelopen jaren. Maar blijkbaar moeten we er gewoon doorheen. En hier komen we ook wel weer uit! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Skrunsies op 11-03-2024 21:21 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 11:51

NeoflexNL

Forever young

Sterkte Skrunsies! Hopelijk ben je er goed vanaf gekomen!

Man man, Skrunsies die geDOTterd wordt, dat geloof je toch niet?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
sjorremans schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:02:
[...]

Als ict’er zijnde had je toch wel beter moeten weten, zou je zeggen :+
Het merendeel van de ICT'ers zijn nogal anti BTC heb ik het idee

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

BeyondThunder

Lost Lightning

FrambozenTaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:48:
[...]

Zou ik ook wel willen, helaas gaat de gemeente niet akkoord omdat ik een stuk van de openbare weg nodig heb want mijn achtertuin is te klein.

White trash for life.
Is hier ook maar 1 X 1, maar wel 25 meter diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 08:35
Wanneer verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik wil je BTC wel van je overnemen voor 6 eurocent.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:36
Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:27:
[...]

Ik wil je BTC wel van je overnemen voor 6 eurocent.
De mijne is voor €0,06 per sat te koop. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
[...]

Hier duurt het nog 2 weken tot ik er een maandsalaris bij krijg hoor :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
In het begin der tijden, toen de aarde nog jong was en de mammoeten vrij rondliepen, was er een visionaire sabeltandtijger genaamd Satoshi Nakamoto. Satoshi was geen gewone tijger; hij was begiftigd met een ongekende intelligentie en een passie voor cryptografie. Op een dag, terwijl hij naar de sterren staarde, kreeg hij een openbaring over een digitale valuta die de wereld zou kunnen veranderen. Hij noemde het Bitcoin.

Satoshi deelde zijn visie met zijn goede vriend, een holbewoner genaamd Grog. Grog, die nog nooit van computers had gehoord, laat staan van digitale valuta, was gefascineerd door het idee. Hij wilde helpen, maar wist niet hoe. Totdat hij op een dag per ongeluk vuur ontdekte door twee stokken tegen elkaar te wrijven in een poging om een irritante mug weg te jagen. De vlam die ontstond, werd niet alleen de bron van warmte en licht voor de mensheid, maar ook de inspiratie voor Satoshi's Bitcoin-netwerk.

Eeuwen gingen voorbij en de legende van Satoshi's Bitcoin bleef voortleven in de verhalen van de oude wereld. Het was pas in het jaar 2009 dat een groep nerds, geïnspireerd door de oude legendes, besloot om Satoshi's droom te verwezenlijken. Ze bouwden een gigantische computer, aangedreven door elektriciteit - een verre nazaat van Grog's vuur - en losten een reeks complexe wiskundige problemen op om Bitcoin tot leven te wekken.

Deze nerds werden de eerste Bitcoin-mijnwerkers, en al snel werd Bitcoin de mammoetkebab van de moderne wereld. De geest van Grog, die al die tijd in de ether had gesurft, was verbaasd over hoe zijn kleine vonkje had geleid tot zo'n wereldwijde financiële omwenteling.

En zo werd Bitcoin niet alleen een valuta, maar ook een levenswijze. Mensen begonnen alles te kopen met Bitcoin, van ruimteschepen tot dinosaurusklonen, en de economie bloeide als nooit tevoren.

Terwijl de wereld zich wentelde in de gloed van Bitcoin, bleef de geest van Grog, nu een digitale surfer op de golven van de blockchain, met verbazing toekijken. De mammoeten waren misschien uitgestorven, maar hun geest leefde voort in de vorm van gigantische, Bitcoin-mijnende robots die de aarde doorkruisten. En Satoshi? Hij had zich teruggetrokken op een afgelegen eiland, waar hij aan zijn volgende grote uitvinding werkte: een cryptocurrency die alleen kon worden gemijnd door het oplossen van raadsels die waren verstopt in oude rotstekeningen. Het was een wilde, wonderlijke wereld, waarin de echo's van het verleden en de beloftes van de toekomst samensmolten in het heden. En in dit nieuwe tijdperk, waarin de grenzen tussen realiteit en absurditeit vervaagden, was alles mogelijk. 🚀🔥💰

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Hodl, ga niet verkopen als die geitenponzi opgekocht wordt en de vraag voor de halving al zoveel groter is dan het aanbod.

Als het -80% gaat vanaf hier heb ik nog een mooie winst dus wat kan mij het allemaal verrekken. Koop ik dan wel wat bij.

Over een jaar of 10 kun je vermoedelijk geen sat meer betalen als plebs omdat al die deep pocket Oom Dagobertjes op hun pakhuizen vol Bitcoin ETF's zitten en dan ben ik een nog afhankelijkere slaaf van het fiat systeem.

Ik neem die sats mee het graf in of geef ze ooit wel door aan de kinderen ofzo, al is de kans groot dat ik voor die tijd met boormachines omgelegd word door een Blackrock Swat Team voor mijn seedphrase.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:59
mrlemons schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:38:
In het begin der tijden, toen de aarde nog jong was en de mammoeten vrij rondliepen, was er een visionaire sabeltandtijger genaamd Satoshi Nakamoto. Satoshi was geen gewone tijger; hij was begiftigd met een ongekende intelligentie en een passie voor cryptografie. Op een dag, terwijl hij naar de sterren staarde, kreeg hij een openbaring over een digitale valuta die de wereld zou kunnen veranderen. Hij noemde het Bitcoin.

Satoshi deelde zijn visie met zijn goede vriend, een holbewoner genaamd Grog. Grog, die nog nooit van computers had gehoord, laat staan van digitale valuta, was gefascineerd door het idee. Hij wilde helpen, maar wist niet hoe. Totdat hij op een dag per ongeluk vuur ontdekte door twee stokken tegen elkaar te wrijven in een poging om een irritante mug weg te jagen. De vlam die ontstond, werd niet alleen de bron van warmte en licht voor de mensheid, maar ook de inspiratie voor Satoshi's Bitcoin-netwerk.

Eeuwen gingen voorbij en de legende van Satoshi's Bitcoin bleef voortleven in de verhalen van de oude wereld. Het was pas in het jaar 2009 dat een groep nerds, geïnspireerd door de oude legendes, besloot om Satoshi's droom te verwezenlijken. Ze bouwden een gigantische computer, aangedreven door elektriciteit - een verre nazaat van Grog's vuur - en losten een reeks complexe wiskundige problemen op om Bitcoin tot leven te wekken.

Deze nerds werden de eerste Bitcoin-mijnwerkers, en al snel werd Bitcoin de mammoetkebab van de moderne wereld. De geest van Grog, die al die tijd in de blockchain had gesurft, was verbaasd over hoe zijn kleine vonkje had geleid tot zo'n wereldwijde financiële omwenteling.

En zo werd Bitcoin niet alleen een valuta, maar ook een levenswijze. Mensen begonnen alles te kopen met Bitcoin, van ruimteschepen tot dinosaurusklonen, en de economie bloeide als nooit tevoren.

Terwijl de wereld zich wentelde in de gloed van Bitcoin, bleef de geest van Grog, nu een digitale surfer op de golven van de blockchain, met verbazing toekijken. De mammoeten waren misschien uitgestorven, maar hun geest leefde voort in de vorm van gigantische, Bitcoin-mijnende robots die de aarde doorkruisten. En Satoshi? Hij had zich teruggetrokken op een afgelegen eiland, waar hij aan zijn volgende grote uitvinding werkte: een cryptocurrency die alleen kon worden gemijnd door het oplossen van raadsels die waren verstopt in oude rotstekeningen. Het was een wilde, wonderlijke wereld, waarin de echo's van het verleden en de beloftes van de toekomst samensmolten in het heden. En in dit nieuwe tijdperk, waarin de grenzen tussen realiteit en absurditeit vervaagden, was alles mogelijk. 🚀🔥💰
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvrtg2UScqCIL3P-FsHSEX1JXmQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bDlxwkvbPAiHO20wsoZfmWOh.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:30

tomtom901

Moderator General Chat
@ScuL - check AVAX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:07
Iemand met dikke vingers een market buy gedaan :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Jij had die lange long toch lopen? Heb zelf een 20x van afgelopen weekend open. Hoop dat AVAX nog even hard uitbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 07:41

resusaapje

h less

Oh my! Crypto bij van Roosmalen en Groenteman. Verkopen verkopen!

:o

En waarom is er geen panieksmiley?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
JPS schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:22:
[...]

Jij had die lange long toch lopen? Heb zelf een 20x van afgelopen weekend open. Hoop dat AVAX nog even hard uitbreekt.
Dat is @ScuL met zijn long. Ik ben al wel een tijdje spot positiehouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik snap niet waarom FTM nog omhoog gaat, ik snap het niet. Wat wordt er nu op gebouwd? ik kan het niet vinden hoe hard ik het probeer!
Ik overweeg om mijn FTM naar een CEX te sturen en vervolgens BTC ervan te traden.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:39
Dikke vette vinger buy op ADA? :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
resusaapje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:26:
Oh my! Crypto bij van Roosmalen en Groenteman. Verkopen verkopen!

:o

En waarom is er geen panieksmiley?
Deze dan maar?

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/Hav5Q8L6w_oAAAAC/tbbt-the-big-bang-theory.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Kol Nedra schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:35:
Ik snap niet waarom FTM nog omhoog gaat, ik snap het niet. Wat wordt er nu op gebouwd? ik kan het niet vinden hoe hard ik het probeer!
Ik overweeg om mijn FTM naar een CEX te sturen en vervolgens BTC ervan te traden.
+108% op FTM hier.

Inleg inruilen voor Eth :P? Of toch geen shitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
AlterBridge schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:44:
[...]

+108% op FTM hier.

Inleg inruilen voor Eth :P? Of toch geen shitcoin.
ik sta op minimale winst ervan, ik heb 1.5 jaar locked op Fantom Foundation lopen staken. :z
kijk als ik projecten vind die daadwerkeijk wat doen dan wil ik die FTM wel hodlen, maar ik vind het niet helaas.
FTM-netwerk is wel nice hoor, megacheap en snel namelijk. maarja moet er wel projecten zijn :+

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2024 22:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
Welkom terug @FrambozenTaart , ouwe bokkelulpoot

@Skrunsies sterkte!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:15
Kol Nedra schreef op maandag 11 maart 2024 @ 22:47:
[...]

ik sta op minimale winst ervan, ik heb 1.5 jaar locked op Fantom Foundation lopen staken. :z
kijk als ik projecten vind die daadwerkeijk wat doen dan wil ik die FTM wel hodlen, maar ik vind het niet helaas.
FTM-netwerk is wel nice hoor, megacheap en snel namelijk. maarja moet er wel projecten zijn :+
Van het weekend nog een zakje BOO gekocht. Die ging lekker de vorige bullrun. FTM zal vast weer opkrabbelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:56
Ja nice. Ik sluit mijn long niet voordat hij op $100 staat :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

ScuL schreef op maandag 11 maart 2024 @ 23:07:
[...]

Ja nice. Ik sluit mijn long niet voordat hij op $100 staat :)
Mooi doel, ik doe met je mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 09:15
Full bull mode, laatste duimpje checken, post van pagina 6…
Getting to old for this

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Tsja…

Toch?

Hell dude. Door toeval en een tag van @Don Guacamole valt mijn oog hierop. Is jouw continue streak aan ellende niet eens een keertje klaar ofzo? Ook wat dat betreft hoop ik dat jouw persoonlijke “bear” snel achter je ligt.

Beterschap gozer en een dikke virtuele knuffel.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjLN3UXcHGelm-T44KTpNkPRHKo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YiBVmwedtvVXyzsIUvrK9q5Z.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kol Nedra schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 19:24:
[...]

Ik heb een klein deel van mijn LTC positie gesloten en er ASTR+BTC van gemaakt.
ik vind die LTC/BTC pairing niet goed uitzien.
en zul je nu zien dat LTC gaat moonen :z
echt waar he.....ze pesten me gewoon hiermee :o

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Tof ADA nieuws! Dubai kiest voor een project voor Cardano!

https://nieuws.btcdirect....raten-kiest-voor-cardano/

[ Voor 20% gewijzigd door juggle op 11-03-2024 23:41 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:29

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op maandag 11 maart 2024 @ 23:39:
[...]

echt waar he.....ze pesten me gewoon hiermee :o
Je was gewaarschuwd in ieder geval :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 10:47
Heel wat plusjes uitgedeeld vandaag. Heerlijke posts! En ook nog eens bijna alles ontopic. Taro zal trots zijn.

Sterkte @Skrunsies. Heftig verhaal weer man!

Ik zag in het vliegtuig gisteren nog hoe de normies hier Bitcoin kopen.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8j287dc/20240310-205159.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

oNo

Met op de foto enkele bekende shillers die al mooi op tijd een goede positie hebben genomen en je na de moonshot je keihard van achteren nemen met een rode staaf :+ >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als we het over dca out hebben. Je kan ook de risk score bord gebruiken van Cowen. Per zone verkoop je een deel. Hoeveel moet je helemaal zelf bedenken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SekiVyBmP8uMYL5uwShYyUCRPm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BhmOhl2zxuOTPxhJYsfiuKXg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JD8cdYNH6msoJLRqhwoCa26Hlo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I6sBx4O49GsFus4dtFHyjl9n.jpg?f=fotoalbum_large

En die tweede knal ik erachter aan om te laten zien dat we nu in de .7-.8 band zitten. Het is pas in de .8-.9 / .9-1.0 dat het niet zolang duurt. Tegelijkertijd zeg ik geen nee tegen een 121k ish bitcoin koers: dan zit ik verrekte dicht op de raad de top challenge :7

[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 12-03-2024 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrlemons
De Ballade van de Blockchain Babel

In de digitale diepten van het internet,
waar de Bitcoin regeert met vastberaden wet,
ontstond een rumoer, een wild gebrul,
van altcoins die schreeuwden, oh zo futil.

"Kijk naar mij!" riep Doge met een blaf,
"Ik ben meer dan een grap, geef me een draf!"
En Ethereum, met contracten zo slim,
verklaarde, "Ik ben de koning, volg mijn zin!"

Maar wacht, daar kwam Shitcoin, glanzend en nieuw,
belovend de maan, als je 't gelooft, ben je een leeuw.
"Vergeet Bitcoin, zijn tijd is voorbij,
ik heb een functie, echt waar, geen liegarij!"

Met marketing vol pracht en praal,
verkondigden ze nut, maar 't was allemaal banaal.
Blockchain oplossingen, voor problemen niet bestaand,
een wereld van beloftes, maar niets substantieel behaald.

Zo vechten ze om aandacht, in de cryptische zee,
maar Bitcoin vaart verder, met zijn protocol als baken, steeds mee.
Want in een wereld vol ruis en schitterende schijn,
blijft Bitcoin de rots, onwrikbaar en rein.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
$MSTR is echt hard gegaan lol!
op welke plek staat Michael Saylor nu?
volgens mij nog niet eens in de top 100

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
1/5e van mijn selderij weggedaan. Stond nog maar op een magere +10%, maar ik heb wel bear trauma’s van deze coin. Nu een stukje Eth kopen bij de volgende dip. Moet er wel een keer eentje komen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PEPE is nog veel grotere nutteloze zooi, maar die doet het nog veel beter. Dat iets nut moet hebben, dat heb ik met crypto al lang ver achter mij gelaten. We begonnen met hypecoins die het heel goed deden op basis van dikke tech. Daar zat in theorie nog iets achter. Een hoop mooie woorden, maar in de praktijk wordt het toch niets en het is coin nummer 1347 met beloftes en zonder adoptie. Nu worden de hypecoins ingehaald door memecoins. Zelfs het mooie verhaal en loze beloftes er achter zijn niet eens meer nodig. Winst pakken en dumpen op mensen die niet er niet slim mee om kunnen gaan. Meer is het echt niet met 99% van de coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrlemons
PilatuS schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 00:23:
[...]

PEPE is nog veel grotere nutteloze zooi, maar die doet het nog veel beter. Dat iets nut moet hebben, dat heb ik met crypto al lang ver achter mij gelaten. We begonnen met hypecoins die het heel goed deden op basis van dikke tech. Daar zat in theorie nog iets achter. Een hoop mooie woorden, maar in de praktijk wordt het toch niets en het is coin nummer 1347 met beloftes en zonder adoptie. Nu worden de hypecoins ingehaald door memecoins. Zelfs het mooie verhaal en loze beloftes er achter zijn niet eens meer nodig. Winst pakken en dumpen op mensen die niet er niet slim mee om kunnen gaan. Meer is het echt niet met 99% van de coins.
Zeker! Maar houd moed. In de diepten van de cryptokosmos, waar de blockchain-wezens dwalen, is er een legende van een Bitcoin-beest, zo machtig dat zelfs de wildste shitcoins sidderen bij zijn naam. Dit mythische wezen, bekend als de Satoshi-Sasquatch, bewaakt de poorten van de financiële vrijheid. Met een blik die de markt kan doen stijgen of dalen, en een brul die de blockchain doet trillen, is zijn focus op Bitcoin zo intens dat het de tijd zelf lijkt te vertragen.

De plebs, gewapend met hun toetsenborden als lansen, rijden op de rug van dogecoin-draakjes, klaar om de strijd aan te gaan in de grootste revolutie die de wereld ooit heeft gezien. En terwijl de shitcoins als vallende sterren uit de hemel storten, blijft het Bitcoin-beest onbewogen, zijn ogen gericht op de horizon van een nieuwe wereld.

[ Voor 40% gewijzigd door mrlemons op 12-03-2024 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

mrlemons schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 00:09:
[...]

De Ballade van de Blockchain Babel

In de digitale diepten van het internet,
waar de Bitcoin regeert met vastberaden wet,
ontstond een rumoer, een wild gebrul,
van altcoins die schreeuwden, oh zo futil.

"Kijk naar mij!" riep Doge met een blaf,
"Ik ben meer dan een grap, geef me een draf!"
En Ethereum, met contracten zo slim,
verklaarde, "Ik ben de koning, volg mijn zin!"

Maar wacht, daar kwam Shitcoin, glanzend en nieuw,
belovend de maan, als je 't gelooft, ben je een leeuw.
"Vergeet Bitcoin, zijn tijd is voorbij,
ik heb een functie, echt waar, geen liegarij!"

Met marketing vol pracht en praal,
verkondigden ze nut, maar 't was allemaal banaal.
Blockchain oplossingen, voor problemen niet bestaand,
een wereld van beloftes, maar niets substantieel behaald.

Zo vechten ze om aandacht, in de cryptische zee,
maar Bitcoin vaart verder, met zijn protocol als baken, steeds mee.
Want in een wereld vol ruis en schitterende schijn,
blijft Bitcoin de rots, onwrikbaar en rein.
In het land der blinden is een oog koning... mooi gedicht overigens _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

oNo schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 00:03:
[...]

Met op de foto enkele bekende shillers die al mooi op tijd een goede positie hebben genomen en je na de moonshot je keihard van achteren nemen met een rode staaf :+ >:)
Ja en met de bekendste shiller de Dubaise politie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mensen hier onlangs geluk gehad op de Coinlist bingo?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Bullish fuel.... als ieder land dit toe gaat staan komt er nog aardig wat binnen rollen. Nadeel is dat de USA steeds meer Bitcoin onder controle krijgt.

Thai SEC rules on Bitcoin ETFs
Src. https://www.bangkokpost.c...ules-on-spot-bitcoin-etfs

Mooie quote:
"Bitcoin prices are hovering around an ATH, making it a good time to unlock investment for Thai investors."
Buy high, sell low *O*

Note: men staat ETF koop alleen toe voor asset managers and ultra-high-net-worth investors. Goede posities nemen voordat het plebs mee mag doen... :/

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
Joosie200 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 00:04:
Als we het over dca out hebben. Je kan ook de risk score bord gebruiken van Cowen. Per zone verkoop je een deel. Hoeveel moet je helemaal zelf bedenken:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En die tweede knal ik erachter aan om te laten zien dat we nu in de .7-.8 band zitten. Het is pas in de .8-.9 / .9-1.0 dat het niet zolang duurt. Tegelijkertijd zeg ik geen nee tegen een 121k ish bitcoin koers: dan zit ik verrekte dicht op de raad de top challenge :7
"If history is any indication" (2021 drop in mei), dan komt er volgens de risk matrix wel een drop na deze enorme stijgingen. Rond de 100k ofzo. Dat is in het algemeen ook wel wat men verwacht. En daarna dan door naar 420k met een risk van <0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 26-09 13:40
[knip]

[ Voor 99% gewijzigd door FriezNL op 12-03-2024 06:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-09 09:51
FTM heeft vooral heel veel roekeloze defi projecten aan boord. APYs van 800 000% die met het uur snel teruglopen. Interfaces zien er niet uit, overal bridges en wraps. Maar voor de thrillseeker is het blijkbaar erg interessant.

Daarnaast drijft het nog op die gekke Cronje met zn Yearn en Time projecten waar wel wat fanbase voor te vinden is.

[ Voor 9% gewijzigd door r0bb op 12-03-2024 06:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ben teleurgesteld in BTC. Gister rond dit tijdstip knalden we omhoog en nu gebeurt er niet zoveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:29
AlterBridge schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 00:23:
1/5e van mijn selderij weggedaan. Stond nog maar op een magere +10%, maar ik heb wel bear trauma’s van deze coin. Nu een stukje Eth kopen bij de volgende dip. Moet er wel een keer eentje komen!
Zeker. Totdat er ineens een bericht van Blackrock de wereld in geslingerd wordt waarin staat dat ze de laatste plooien aan het gladstrijken zijn met de SEC over de ETH ETF.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Wispe schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 07:34:
Ben teleurgesteld in BTC. Gister rond dit tijdstip knalden we omhoog en nu gebeurt er niet zoveel.
Laten we maar verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Net alles verkocht en nu gaan we omhoog. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:22

Vis

Wispe schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 07:34:
Een kans om je waardeloze euros om te wisselen dus.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Nieuwe dag, nieuwe kansen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08:20
FrambozenTaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:03:
Hoi gedecentraliseerd zooitje schorum. :w

Ik wilde nog ff langskomen om te melden dat het me echt flink tegenvalt dat onderstaande video hier nog niet 72000 keer is gepost:

[YouTube: The Run of the Golden Bull]

Ik kan jullie ook niet even een paar maanden alleen laten hier. Wat moet er van de nieuwe generatie greater fools terecht komen als ze dit soort klassiekers niet meekrijgen? Straks maken ze hun eerste dip mee en worden ze financieel verkracht door dezelfde AI shitcoins waarvan ze momenteel nog juinen op de paper gains. En dan kennen ze nog niet eens de beste memes en video's. :N

Ik vind bovenstaand belangrijk, want ik had vannacht nog een visioen waarin de geest van Saylor en Satoshi tot mij kwamen en mij verzochten het heilige woord te verspreiden; Bitcoin.

Nu de 'numbers go up' iets serieuzer worden moet je toch wel heel wat chromosomen teveel hebben wil je nog niet inzien dat deze momenten de laatste kansen zijn om generational wealth te vergaren in de belangrijkste assetclass van aankomende eeuwen.

Dankzij deze fullblown matrix clownwereld wil je tenslotte uiteindelijk nog wel iets bezitten waar Blackrock en consorten heil in zien, vooral als je straks met een stalen seedphrase in je anus in de loopgraven ligt te jagen op de Chinezen en de Russen.

Want in deze onstuimige tijden waar groot institutioneel geld letterlijk in blinde paniek allé soorten assets volblaft met vermogen, moet je toch wel een speciaal soort naïef zijn als je nog steeds als een brave burger fiat muntjes stacked.

Digitale schaarste komt je achterhalen, bitch.

Wees dus geen schrale atser en neuk die paupermunten van de ECB met mach fucking 5 in Bitcoin nu het nog kan. :Y

Geen financieel advies.
Welkom terug Japie! Deze lappen proza heb ik wel gemist ja _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
100k binnen 2 weken! Goodmooning!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Bijzonder dat we al 2 dagen achterelkaar rond 7:30-8:00 uur omhoog gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nVNEKZE_4Z5BHEPLkRPVCw_Npy4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y3fHTh3xHBggpclMViWUpWLo.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:20
FrambozenTaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:03:
Hoi gedecentraliseerd zooitje schorum. :w

Ik kan jullie ook niet even een paar maanden alleen laten hier.
Je hebt het nochtans als drie keer gedaan.

Fijn dat je terug bent. Al voel ik alvast de pijn van het volgende, onvermijdelijke afscheid.

Fucking Leeuwenkoning, dit, circle of life.

[ Voor 20% gewijzigd door MrMrq op 12-03-2024 08:04 ]

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Wispe schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 07:58:

[Afbeelding]
Dan zijn ze net wakker in Gasselterboerveenschemond....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:05

[Afbeelding]
Zou dat niet door de UK btc etf komen? Zou wel die van gisteren verklaren.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

CornermanNL schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 07:57:
100k binnen 2 weken! Woodmorning!
FTFY :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 08:49
Dunne FET. Ik gok op nog zo'n 10 cent er af richting 2,50 voordat 't weer omhoog gaat. Ik durf 't gokje wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:39
r0bb schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 06:46:
[...]

FTM heeft vooral heel veel roekeloze defi projecten aan boord. APYs van 800 000% die met het uur snel teruglopen. Interfaces zien er niet uit, overal bridges en wraps. Maar voor de thrillseeker is het blijkbaar erg interessant.

Daarnaast drijft het nog op die gekke Cronje met zn Yearn en Time projecten waar wel wat fanbase voor te vinden is.
Wat een onzin, projected als BeethovenX of Equalizer zijn er vooruitstrevende defi projected. Daarnaast timmert de foundation heel hard aan de weg met allerlei technische upgrades die t nog sneller en goedkoper maken, worden er veel nieuwe projecten binnen gehaald en krijgen projecten voortaan 25% van de gegeneerde transactie fees (YouTube model). Chain is daarnaast altijd running in tegenstelling tot sommige andere...dus beetje kort door de bocht reactie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:56
Ik merk vaak dat er hier rond 18:00 (in NL dus om 06:00 in de ochtend) een dip plaats vindt.
Bijna dagelijks start ik longs op rond dit tijdstip en 9 van de 10 keer komt de koers dan ook daadwerkelijk omhoog

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
ScuL schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:32:
[...]

Ik merk vaak dat er hier rond 18:00 (in NL dus om 06:00 in de ochtend) een dip plaats vindt.
Bijna dagelijks start ik longs op rond dit tijdstip en 9 van de 10 keer komt de koers dan ook daadwerkelijk omhoog
Overdracht van de asia trading session naar de london trading session. Zijn mensen in londen die nu in positie aan het komen zijn, en mensen in azie die uit positie gaan. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
FTM shillers zijn weer terug Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/txpv0qrp-S1wzL6d-aHvmCLFxQM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XS3h4ftOrs2DIqxUpNNi4GXB.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:58

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKkbzPO_WOCubpEYlu1H7Nr9Wzc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EFoxoxTOZ0ZFskybHrGMy1DG.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:07
Ben benieuwd naar de CPI cijfers vanmiddag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 29-09 09:51
Oepsje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 08:27:
[...]

Wat een onzin, projected als BeethovenX of Equalizer zijn er vooruitstrevende defi projected. Daarnaast timmert de foundation heel hard aan de weg met allerlei technische upgrades die t nog sneller en goedkoper maken, worden er veel nieuwe projecten binnen gehaald en krijgen projecten voortaan 25% van de gegeneerde transactie fees (YouTube model). Chain is daarnaast altijd running in tegenstelling tot sommige andere...dus beetje kort door de bocht reactie
Wss net zo kort door de bocht als jou reactie want je komt met 2 voorbeelden die idd wel redelijk in elkaar zitten en vergeet voor t gemak de rest van dat gammele platform. Spookyswap, TIME, Tomb, Hector zijn allen voorbeelden (geweest) van hoe het vooral niet moet. Maar prima als je fan bent hoor, wees alleen wel alert op wat daar verder allemaal speelt. Zoek maar eens op wie Cronje is en wat daar allemaal gebeurd is vorige run..
Pagina: 1 ... 29 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!