Een spoedig herstel gewenst Skrunsies en mooi moment om te kappen met die open long posities als je begrijpt wat ik bedoelSkrunsies schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:55:
Herinneren jullie deze foto nog ?
[Afbeelding]
Paar jaar terug hier al eens geplaatst, mijn kast moest een nieuwe inrichting krijgen. En dan moest dat volgens mijn dochter zijn met dingen die bij je horen…
Rechts op de foto.. 69k! Zoals verwacht is deze behaald. Dus leek mij afgelopen week het een prachtig idee om de inrichting wat aan te passen…
[Afbeelding]
Super om dan voor het weekend bovenstaande foto hier te plaatsen. Want jongens het is gehaald.
De 420k staat echter nog in de kast. En kan dus ook niet wachten deze er uit te halen voor jullie![]()
Waarom dan die foto niet op het forum Skrunsies?
Tsja…
Afgelopen week wat lichamelijke klachten gehad, wat last van de borst en wat steken her en der. Ouderdom en stress. Dat zou het wel zijn![]()
Toch?
Helaas werden de klachten erger en ik heb gewacht tot mijn kids weer bij mijn ex waren.. Terug in de auto begon ik te zweten en voelde mij verre van oké. Dacht maar naar huis en op bed.
Mijn bed heb ik die nacht niet gezien. De steken creëerden angsten en ben in mijn auto naar de Dokterswacht gegaan.
Daar aan gekomen ging het allemaal best snel, voor ik het wist lag ik aan wat meters e.d.
Nou ja verhaal kort. Ik ben inmiddels geDOTterd. En zit while we speak weer op de bank. Dochters weten nog van niks en dat wil ik graag zo houden.
Positieve is dat ik er nog ben. En nu alle tijd heb om door onnoemelijk veel comments heen te scrollen
Hoop voor jou dat DOT een flinke hype krijgt naar 2.0 maar vooral dat je ff een rustigere periode in gaat met een goede gezondheid en gemoedsrust.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.