[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.126.760 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

FrambozenTaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:35:
[...]

Sinds de ETF's zijn goedgekeurd en alle Bitcoinen gretig worden opgekocht door de meest hebzuchtige vermogenden die deze kapitalistisch ingerichte wereld kent, denk ik van wel.

Maar ik ben geen YouTube expert natuurlijk.

Ik voorzie het volgende:

- Hebzuchtige vermogende wil asset
- Asset is schaars door bewezen wiskunde
- Prijs asset stijgt hard
- Nog meer hebzuchtige vermogenden willen de asset
- Asset wordt hierdoor nog schaarser
- Henk neemt winst
- Prijs asset stijgt nog harder
- Dollar valt door interne ineenstoring 'Merica
- SHIBA gaat keer 999k
- Vermogende kan niet cashen
- WW3
- Bitcoin wereld reserve munt
- Hoeren neuken nooit meer werken
HODL en een wereldoorlog overleven dus.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/4e/57/a4/4e57a4d5d0fbd047f4be45d7a77be8ee.jpg

Benieuwd of die heren dan nog aantrekkelijk zijn....

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Litecoin ook 18% vandaag, en die heeft betere fundamentals om de 500 te behalen.
Schaarserder

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:02
Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:37:
[...]

[Afbeelding]

Hopium , ik heb net al mijn ADA ingeruild voor een pallet Lood en jodium.

Btc hou ik dan maar :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
TalentedMrRiple schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:31:
XRP liep wel gigantisch achter in deze bullrun, dus de inhaalslag is logisch. Ik had nog een aardige tas liggen met die rippels... misschien nu maar eens wegdoen...?
Dat, en een nick change :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:43
kijk eens op de weekly chart naar LTC en XRP, die hebben nog een lange weg te gaan :7 (tegenover BTC chart)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 11-03-2024 17:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8o8Py43t7WshWDI7wQ1y60k6BNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GS188izW7WklHMR2stE7ScNU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Arbitrum geeft miljarden aan ARB tokens vrij, vuurwerk gegarandeerd
https://www.crypto-inside...ij-vuurwerk-gegarandeerd/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:19
@FrambozenTaart hey ouwe nog steeds op de spartam naar het werk 5 ploegen,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8n_KY655WCJqJUR9yl3pl9wss8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6r5vHMSqe7M6VFKysjeRFryh.jpg?f=user_large

of ben je nu al aan het rentenieren.😁🤔😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:22
pletter schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:57:
@FrambozenTaart hey ouwe nog steeds op de spartam naar het werk 5 ploegen,
[Afbeelding]

of ben je nu al aan het rentenieren.😁🤔😉
Poahhh, das mien merk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 19:42
Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 17:37:
[...]

[Afbeelding]

Easy wholecoiners

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Uw shitcoins zijn safe!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPAVASpWyoDNZFQXBvD-CI3JbVY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AlmNK0YMWnWUlA4jFBlKNZqn.png?f=fotoalbum_large

Had iedereen maar een Jaapio en anti elppa!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik zit te puzzelen met dat dca exit-bestandje van @WhySoSerious en denk dat ik een plan heb waar ik mee kan leven. :)
Bij ATH van 2021 x 2 al voor 65% eruit en de rest gefaseerd tot 160k. Dan heeft mijn inleg voor BTC 150% gedaan.

Misschien verander ik nog wel van gedachten. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Dikke Vitalik’s mom coin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Li9E_DSihuXp-Aryrq8VzP6tGyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kIMcourgObFgdDcv314O86Ka.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geh, ene Henk op 1vandaag over crypto phishing. Verleid worden door een online chick, blijkt een trader te wezen. Boekt Henk eerst 100 euro over, ziet 1k winst als screenshot. Chick vraagt 10k over te boeken of meer want trading gaat lekker. Henk maakt het over. Aaand it's gone.

Gek hé dat Henk en Ingrid nog niet bezig zijn met crypto als ze opgelicht worden waar je bij staat.

https://eenvandaag.avrotr...s-je-voelt-je-machteloos/

[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 11-03-2024 18:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:34
Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:23:
Ik zit te puzzelen met dat dca exit-bestandje van @WhySoSerious en denk dat ik een plan heb waar ik mee kan leven. :)
Bij ATH van 2021 x 2 al voor 65% eruit en de rest gefaseerd tot 160k. Dan heeft mijn inleg voor BTC 150% gedaan.

Dat bestandje met die onverklaarbare macro erin? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:38

Blijft lastig de exit strategie.
Wellicht ook een idee om tijdsduur na halving erin op te nemen?

Wanneer de koers in juni op 150k staat (stel he...), historisch gezien kunnen we dan nog wel eventjes door?

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
kernie schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:28:
[...]

Blijft lastig de exit strategie.
Wellicht ook een idee om tijdsduur na halving erin op te nemen?

Wanneer de koers in juni op 150k staat (stel he...), historisch gezien kunnen we dan nog wel eventjes door?
Is het realistisch dat we dan volgend jaar 250k aantikken?
Dat vind ik lastig. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Maak een plan en hou je er aan. Het is wanneer je er vanaf gaat wijken dat je uiteindelijk niks verkoopt. Daarom stel ik mijn dca out plan in op prijsniveaus en niet tijd na de halving / ath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:30:
[...]

Maak een plan en hou je er aan. Het is wanneer je er vanaf gaat wijken dat je uiteindelijk niks verkoopt. Daarom stel ik mijn dca out plan in op prijsniveaus en niet tijd na de halving / ath.
Ik lees hier mensen die rekening houden met de tijd. Waarom doe jij dat niet?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:56

troje

was here!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhDLZ51zARlAjrfNMuXKVYvWe2A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/erVUJG0EA78NHQqK0DtlRwRa.png?f=fotoalbum_large

Het is bijna kunst zo mooi.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:31:
[...]

Bear-market traumas! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55
Stokstaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:55:
[...]
- NUPL al op 96%
- Puell multiple al op 100%
@Stokstaart Bekijk je die indicatoren toevallig op https://colintalkscrypto.com/cbbi/ ?
Ik heb het idee dat daar sommige van die berekeningen niet kloppen. Als je daar bijv. enkel RHODL of Puell multiple aanvinkt, dan zie je dat de grafieken flink 'overstuurd' eruitzien, terwijl op andere websites deze indicatoren gewoon nog netjes binnen het 0-100-bereik zitten, bijv. https://www.lookintobitcoin.com/charts/rhodl-ratio/ resp. https://www.lookintobitcoin.com/charts/puell-multiple/

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/mmoqf03eq1hb1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/bitcoin-halving-so-soon-v0-xphcqovy32qb1.jpg?auto=webp&s=ca381d084415b2432171feeee3dea0a168e0ebed

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/counting-down-the-days-v0-27vc8r8i5kua1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=8e5049cc9392e42f0030ba12c47f469d852f4b64

Deze grap zullen onze kinderen nooit begrijpen :)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/looool-v0-mxhbpqs7p0a81.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=9e95ec4af202fb74c9a0d3ec219f0a69e1955aa6

[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 11-03-2024 18:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:31:
[...]

Om te voorkomen dat ik pas verkoop in november/december 2025, terwijl de top al ligt in juli/april/januari 2025 of hell dit jaar. We lopen voor op de andere cycles mede dankzij het frontrunnen van de EFT en nu de koopdruk door alle ETF's. Eerste keer voor de halving de nieuwe ath gezet. Dus ik focus me op prijsniveaus waar ik happy ben met de winst. Plus ik zit al op een x2 nu, ga niet 100% gokken op een x6 vanaf hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:41
Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:40:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Deze grap zullen onze kinderen nooit begrijpen :)
[Afbeelding]
216 dagen? 21 dagen eerder.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:44:
[...]

Om te voorkomen dat ik pas verkoop in november/december 2025, terwijl de top al ligt in juli/april/januari 2025 of hell dit jaar. We lopen voor op de andere cycles mede dankzij het frontrunnen van de EFT en nu de koopdruk door alle ETF's. Eerste keer voor de halving de nieuwe ath gezet. Dus ik focus me op prijsniveaus waar ik happy ben met de winst. Plus ik zit al op een x2 nu, ga niet 100% gokken op een x6 vanaf hier.
Klinkt verstandig idd. :) Ik mag ook blij zijn met de door mij berekende winst aangezien ik zo laat ben ingestapt en echt niks voor heb hoeven te doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:34

St@m

@ Your Service

Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:48:
[...]

Klinkt verstandig idd. :) Ik mag ook blij zijn met de door mij berekende winst aangezien ik zo laat ben ingestapt en echt niks voor heb hoeven te doen.
En toen bleek dat dit het was en we weer de bear in gaan, zeg maar dag tegen je imaginary unrealized profits.

Ik ben ook blij met de door mij berekende winst van anderhalf miljoen euro. Even wachten nog of mijn berekening uitkomt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:16
Joosie200 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:44:
[...]

Als je je verkopen vooraf hebt ingepland, kan je ook uitrekenen hoeveel sats je overhoudt mocht bitcoin tóch in een rechte lijn naar de 1 miljoen gaan. Onrealistisch dat dit gebeurt misschien, maar als het gebeurt, heb je dan genoeg sats over en/of een winst gepakt waar je blij mee bent? Ik denk dat dat het belangrijkste is om over na te denken. Uiteraard kan je dit ook voor realistischere koersen uitrekenen als 1 ton, 2 ton, 5 ton..

Dit is mijn belangrijkste KPI, hoeveel sats ik overhoud na mijn inkoopmomenten. Wat de koers ook doet, zolang we maar over die 100k gaan kan ik een mooi deel verzilveren en ben ik blij met de sats die ik dan overhoud. Alleen in het meest positiefste scenario neem ik mijn hele inleg op, de winst laat ik (voor zover nu gepland) lekker erin zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:24

resusaapje

h less

Zo, wie zat er gisteren nog weer te zeuren over glmr?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Joosie200 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:25:
Geh, ene Henk op 1vandaag over crypto phishing. Verleid worden door een online chick, blijkt een trader te wezen. Boekt Henk eerst 100 euro over, ziet 1k winst als screenshot. Chick vraagt 10k over te boeken of meer want trading gaat lekker. Henk maakt het over. Aaand it's gone.

Gek hé dat Henk en Ingrid nog niet bezig zijn met crypto als ze opgelicht worden waar je bij staat.

https://eenvandaag.avrotr...s-je-voelt-je-machteloos/
Had het ook gezien. Die henk dacht ook nog zijn inleg + rendament (~200k) terug te krijgen. Want dat stond op de webpagina :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
El Caballero schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:55:
[...]

Als je je verkopen vooraf hebt ingepland, kan je ook uitrekenen hoeveel sats je overhoudt mocht bitcoin tóch in een rechte lijn naar de 1 miljoen gaan. Onrealistisch dat dit gebeurt misschien, maar als het gebeurt, heb je dan genoeg sats over en/of een winst gepakt waar je blij mee bent? Ik denk dat dat het belangrijkste is om over na te denken. Uiteraard kan je dit ook voor realistischere koersen uitrekenen als 1 ton, 2 ton, 5 ton..

Dit is mijn belangrijkste KPI, hoeveel sats ik overhoud na mijn inkoopmomenten. Wat de koers ook doet, zolang we maar over die 100k gaan kan ik een mooi deel verzilveren en ben ik blij met de sats die ik dan overhoud. Alleen in het meest positiefste scenario neem ik mijn hele inleg op, de winst laat ik (voor zover nu gepland) lekker erin zitten.
precies dit idd, na de 300k verkoop ik niets meer en heb nog ongeveer 50% van mijn btc bag over. Uiteraard zal ik vast wel wat sellen mochten we toch ff de 1 miljoen bezoeken :9~

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:41
Zijn jullie gretig of zijn jullie gretig? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:31
JPS schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:59:
[...]

Had het ook gezien. Die henk dacht ook nog zijn inleg + rendament (~200k) terug te krijgen. Want dat stond op de webpagina :+
Als ict’er zijnde had je toch wel beter moeten weten, zou je zeggen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:59:
[...]

precies dit idd, na de 300k verkoop ik niets meer en heb nog ongeveer 50% van mijn btc bag over. Uiteraard zal ik vast wel wat sellen mochten we toch ff de 1 miljoen bezoeken :9~
En zelfs de grootste HODL'ers hebben een prijs!

Je kracht Blackrock achter je aan! :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCfbdgKNhYD98T7CYPPtsB8xOcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AT27H9I7q0CgPMTKpjHtlKld.jpg?f=fotoalbum_large

$qubic is ook vertrokken 👌

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:43
[...]

Voor mij is het doel tweeledig: 1. inleg eruit en 2. bepaalde hoeveelheid van mijn top 5 overhouden.
Ik heb 4 steeds grotere payouts gepland op 70k, 80k, 90k en 100k, dan zijn beide doelen behaald. De rest blijft dan staan tot 'te mooi om waar te zijn' momenten (nog niet gekwantificeerd) maar nooit gaat alles weg.
De inleg gaat op mijn DCA spaarrekening en dient weer als input voor de volgende beer.

Jezelf houden aan je eigen plan is wel het beste wat ik hier en vooral ook in de echte wereld heb geleerd.
Bedenk gewoon waar je tevreden mee zou zijn en kijk niet terug. Spijt zou je alleen moeten hebben van dingen die je niet hebt gedaan, niet van dingen waarvoor je een geïnformeerde overtuigde keuze hebt gemaakt (ook als die onjuist bleek).

<edit> quote als vervolg/aanvulling op jouw goede post

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]
Als het gebeurt, heb je dan genoeg sats over en/of een winst gepakt waar je blij mee bent? Ik denk dat dat het belangrijkste is om over na te denken.
Ja, een fuck it yolo potje van 10%. Gaan we doorknallen naar een 500k en beyond koop ik er een leuke tiendehandse lambo van. Maar dan heb ik 90% gecasht op een niveau waar ik happy mee ben. En kan ik het meteen inzetten voor andere dingen. Zoals de aankleding van een nieuwbouwwoning waar ik al dan niet voor ingeloot ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
winst nemen phoe lastig wanneer hahah.

eigen inleg eruit halen rond $90-$95k is verstandig maar of het me lukt 🥹

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:11:

Het lukte mij niet de vorige keer in nov 2021 op 69k. Want mijn target was 75k en verder. We zouden toch zeker die 100k eoy 2021 aantikken of niet? Daarom dat ik nu doe wat ik de vorige keer niet deed. Het lastigste van allemaal: verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:02
Ik kijk wel eens wat op YT maar nergens vind ik zulke goede content als bij InvestAnswers. Wat heeft die een goed team op patreon ook meerdere berichten per dag over trades en crypto nieuws. Heel veel eigen content en top analyses. Bij anderen zakt het niveau al snel af. Of zijn er nog meer analysten op dit niveau?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

JPS schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:59:
[...]

Heeft toch niks met crypto te maken? Had net zo goed aandelen, vastgoed, sambal kunnen zijn.

Exact hetzelfde als "Tesla betrokken bij aanrijding". Ja, het was een Tesla. Dus?

Sansatie! Spactakel!

Maar boeien, want mijn aandeel in dit piramidespel gaat skaaihaai

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
resusaapje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:16:
[...]
Maar boeien, want mijn aandeel in dit piramidespel gaan skaaihaai
Haaier dan de skaai. Dat nummer heb ik nu als oorwurm. Niet verkeerd om na Joost Kleine weer wat happy hardcore jaren 90 shizzl te luisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Vaevictis_ schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:13:
[...]

Ik kijk wel eens wat op YT maar nergens vind ik zulke goede content als bij InvestAnswers. Wat heeft die een goed team op patreon ook meerdere berichten per dag over trades en crypto nieuws. Heel veel eigen content en top analyses. Bij anderen zakt het niveau al snel af. Of zijn er nog meer analysten op dit niveau?
Ben Cowen en Bob Loukas zijn ook wel aardig.

Laatste tijd probeer ik ook VirtualBacon uit. Geeft wel eens aardige handleidingen over hoe in aanmerking te komen voor drops en bespreekt wel eens small coins op een interessante manier. Ik verdenk hem ervan een shiller te zijn, maar heb hem nog niet kunnen betrappen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door resusaapje op 11-03-2024 19:21 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
PF gaat van ATH naar ATH. En dan toch piswoest zijn als ze in de supermarkt net per ongeluk de WC rollen 2x slaan, en je dit pas thuis ontdekt. €5 minder in BTC. :/

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
[...]

Hij is momenteel wel heel sterk, maar er zijn wel meer kanalen met soortgelijke content. Veel beter dan de bro's die lijntjes trekken wat mij betreft

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Bushalte schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:21:
PF gaat van ATH naar ATH. En dan toch piswoest zijn als ze in de supermarkt net per ongeluk de WC rollen 2x slaan, en je dit pas thuis ontdekt. €5 minder in BTC. :/
Meteen in je Lambo stappen en volle gas teruggaan voor die centen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

dan gambardello onderbouwt zijn videos ook met prima data als je het mij vraagt. Alleen heeft hij duidelijk een pro ADA ding. Investanswers is zeker top.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
Welkom back @FrambozenTaart! Pamp it _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Bushalte schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:21:
Haha, dude, been there. Maar vandaag was nieuw voor mij. Ga naar m'n werk, doe zinnige zooi, kom thuis: nou, had net zo goed vrij kunnen nemen. Lekker de hele dag naar crypto bubbles staren en dan meer verdienen dan ginder, in Brabant. 8)7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xm8h-a9Q_w-nwNGvPauGcD01_tA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SkfkLDb51zGHAmI0EBq5yT61.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YtebMu0sqQPDQh-EShRbvuRLG7A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bb2R7FUZYLWVp5oiCa4BM6Z8.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

FrambozenTaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:03:
Hoi gedecentraliseerd zooitje schorum. :w

Ik wilde nog ff langskomen om te melden dat het me echt flink tegenvalt dat onderstaande video hier nog niet 72000 keer is gepost:

[YouTube: The Run of the Golden Bull]

Ik kan jullie ook niet even een paar maanden alleen laten hier. Wat moet er van de nieuwe generatie greater fools terecht komen als ze dit soort klassiekers niet meekrijgen? Straks maken ze hun eerste dip mee en worden ze financieel verkracht door dezelfde AI shitcoins waarvan ze momenteel nog juinen op de paper gains. En dan kennen ze nog niet eens de beste memes en video's. :N

Ik vind bovenstaand belangrijk, want ik had vannacht nog een visioen waarin de geest van Saylor en Satoshi tot mij kwamen en mij verzochten het heilige woord te verspreiden; Bitcoin.

Nu de 'numbers go up' iets serieuzer worden moet je toch wel heel wat chromosomen teveel hebben wil je nog niet inzien dat deze momenten de laatste kansen zijn om generational wealth te vergaren in de belangrijkste assetclass van aankomende eeuwen.

Dankzij deze fullblown matrix clownwereld wil je tenslotte uiteindelijk nog wel iets bezitten waar Blackrock en consorten heil in zien, vooral als je straks met een stalen seedphrase in je anus in de loopgraven ligt te jagen op de Chinezen en de Russen.

Want in deze onstuimige tijden waar groot institutioneel geld letterlijk in blinde paniek allé soorten assets volblaft met vermogen, moet je toch wel een speciaal soort naïef zijn als je nog steeds als een brave burger fiat muntjes stacked.

Digitale schaarste komt je achterhalen, bitch.

Wees dus geen schrale atser en neuk die paupermunten van de ECB met mach fucking 5 in Bitcoin nu het nog kan. :Y

Geen financieel advies.
Ik ga mijn tweede dochter naar je vernoemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Care to share a screenshot?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
Vis schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:22:
[...]

Meteen in je Lambo stappen en volle gas teruggaan voor die centen!
You read my mind

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/5jip1wBZiIFwY/giphy.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

SpelFaut schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:25:
[...]

Dat bestandje met die onverklaarbare macro erin? :o
Sinds die upload is m'n PF in BTC x5 gegaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
kijk daar liggen nog echte biljetten. Zo maken ze ze niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
resusaapje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:24:
[...]

Haha, dude, been there. Maar vandaag was nieuw voor mij. Ga naar m'n werk, doe zinnige zooi, kom thuis: nou, had net zo goed vrij kunnen nemen. Lekker de hele dag naar crypto bubbles staren en dan meer verdienen dan ginder, in Brabant. 8)7
De keerzijde van crypto investor zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Bushalte schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:28:
[...]

De keerzijde van crypto investor zijn :+
It's a hard knock life.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kol Nedra schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:11:

Eerst inderdaad je eigen inleg eruit halen, daarna pas die van anderen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:31
Dot is ook wakker hoor, werd een keer tijd!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +53 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
De SC vandaag - een beknopte samenvatting:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGDad-jMO1BnKUEZKHMD6eCTJOk=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/17oVPh3J0jU28vAdEjQ41pQT.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:44

tomtom901

Moderator General Chat
sjorremans schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:30:
Begint al mooi naar TP-1 te lopen -https://gathering.tweaker...message/78393550#78393550

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
sjorremans schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:30:
Hoera voor @Skrunsies *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
Guere schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:32:

[Afbeelding]
_O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

ASTR trekt ook weer lekker bij *O*

Hmm, opeens een reclamepagina?
https://yoki.astar.network/en/floors/countryside

Iemand dit al uitgeprobeerd? Worden we er rijk van, of wordt alleen iemand anders rijk van ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 19:42
Eegee schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:36:
[...]

@Stokstaart Bekijk je die indicatoren toevallig op https://colintalkscrypto.com/cbbi/ ?
Ik heb het idee dat daar sommige van die berekeningen niet kloppen. Als je daar bijv. enkel RHODL of Puell multiple aanvinkt, dan zie je dat de grafieken flink 'overstuurd' eruitzien, terwijl op andere websites deze indicatoren gewoon nog netjes binnen het 0-100-bereik zitten, bijv. https://www.lookintobitcoin.com/charts/rhodl-ratio/ resp. https://www.lookintobitcoin.com/charts/puell-multiple/
Scherp van je! Ja vroeger bekeek ik het op glassnode maar die zijn een beetje uit de bocht gevlogen met de pricing (al kan je met de juiste info dat abo makkelijk terug verdienen).

Wat ik me ook kan voorstellen is dat zij (edit: colintalkscrypto) de indicatoren zodanig hebben aangepast dat ook de laatste bullrun in het 'plaatje' past. De data op LookIntoBitcoin weerspiegelt wel beter mijn ervaring van de laatste cycle; ik was nog lang niet op mijn uitstappunt aangekomen en heb dus een groot deel door gehodled de afgelopen beer.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Verkopen voor de halving. De bear versie van jullie had jezelf voor gek verklaard. We hebben 1.5 jaar in de bear doorgebracht!

Verkopen voor de halving had je om gelachen 1.5 jaar geleden. ETF’s die 5% van de BTC opgekocht hebben. Niemand zou je serieus nemen.

De BTC is hetzelfde. Heb je net je waardeloze FIAT in kwaliteit gegooid, koop je er dezelfde troep voor terug. Als je er radarsystemen, sonars of anti-drone-guns voor koopt snap ik het. Maar diezelfde FIAT terugkopen? Nu er serieus geld instroomt is de toepassing wel serieus anders geworden!

Diamond hands! Wat is er beter dan BTC voor de halving? Weinig….

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

Darrell

Fiat moonboy

In 5 dagen tijd 111 pagina's volgeluld...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Darrell schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:43:
Bull is back baby.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:43:
Iedereen al gerapparteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:44:
[...]

Iedereen al gerapparteerd?
Lol. Geen trek in rsi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

[Afbeelding]
Ffs _O- _/-\o_

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Het exit-plan (in concept) van een n00b:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0sHm97wj4VU6p8i9Omp02_2uI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BqPKTVbOzldB3u8WY7lZVVoP.png?f=fotoalbum_large

Bij 100k mijn inleg eruit en bewust bij 140k 20% neergezet omdat ik vaker heb gehoord dat je naar @Taro moet luisteren en hij voorspelde dat 148k de top is. :+

Maar ik moet er nog even goed over nadenken. Als we voor de halving 100k aantikken, dan werkt dit plan niet meer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

resusaapje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:36:
ASTR trekt ook weer lekker bij *O*

Hmm, opeens een reclamepagina?
https://yoki.astar.network/en/floors/countryside

Iemand dit al uitgeprobeerd? Worden we er rijk van, of wordt alleen iemand anders rijk van ons?
Ik volg ASTR zelf eerlijk gezegd niet zo (zit wel in hun discord, waar je niet over tokenprijs mag praten :? ), maar valt me op dat er op socials en bijv YT weinig over gesproken wordt. Denk dat als dat niet verandert de gains relatief beperkt zullen blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
JPS schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:46:
[...]

Ik volg ASTR zelf eerlijk gezegd niet zo (zit wel in hun discord, waar je niet over tokenprijs mag praten :? ), maar valt me op dat er op socials en bijv YT weinig over gesproken wordt. Denk dat als dat niet verandert de gains relatief beperkt zullen blijven.
echte adoptie, het echte geld komt eraan..... Japanners happen wel toch? :P

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Wispe schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:46:
[...]

Het exit-plan (in concept) van een n00b:

[Afbeelding]

Bij 100k mijn inleg eruit en bewust bij 140k 20% neergezet omdat ik vaker heb gehoord dat je naar @Taro moet luisteren en hij voorspelde dat 148k de top is. :+

Maar ik moet er nog even goed over nadenken. Als we voor de halving 100k aantikken, dan werkt dit plan niet meer denk ik.
Haha! Er staat cum in jouw plaatje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:42:
Verkopen voor de halving. De bear versie van jullie had jezelf voor gek verklaard. We hebben 1.5 jaar in de bear doorgebracht!

Verkopen voor de halving had je om gelachen 1.5 jaar geleden. ETF’s die 5% van de BTC opgekocht hebben. Niemand zou je serieus nemen.

De BTC is hetzelfde. Heb je net je waardeloze FIAT in kwaliteit gegooid, koop je er dezelfde troep voor terug. Als je er radarsystemen, sonars of anti-drone-guns voor koopt snap ik het. Maar diezelfde FIAT terugkopen? Nu er serieus geld instroomt is de toepassing wel serieus anders geworden!

Diamond hands! Wat is er beter dan BTC voor de halving? Weinig….
Man, hier word ik heerlijk bullish/zen van

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/YWqzA-6cAwOsEb00_yR4YoeYBCaTehH47cIOISFtEg4csP7nk-SsqT_6UcdY-fGuc4PCni0-cpsAOBF1qI_K8cY7kyo0Vq9efVQSlW7rJlr_h4At-AFPuRy1ZelByzW_5b2hPVt_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra

[Afbeelding]
Guere, ben blij dat je erbij gekomen bent, voor best Meme-maker krijg je mijn vote d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Klopt. Alleen maar meuk zoals dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:51:
[...]

Haha! Er staat cum in jouw plaatje
ghihihih gniffel

Acties:
  • +75 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Herinneren jullie deze foto nog ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PvnrB5sdWol-luy6ShJdle5BWtk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fK4MiU7AYsoCPUeB8IHnnbgM.jpg?f=fotoalbum_large

Paar jaar terug hier al eens geplaatst, mijn kast moest een nieuwe inrichting krijgen. En dan moest dat volgens mijn dochter zijn met dingen die bij je horen…

Rechts op de foto.. 69k! Zoals verwacht is deze behaald. Dus leek mij afgelopen week het een prachtig idee om de inrichting wat aan te passen…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/drJ9UlAsFT6mvhOHxtMTUyMVvBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHHjJJIy08oHdumqHwo7Q2MS.jpg?f=fotoalbum_large

Super om dan voor het weekend bovenstaande foto hier te plaatsen. Want jongens het is gehaald.

De 420k staat echter nog in de kast. En kan dus ook niet wachten deze er uit te halen voor jullie :>

Waarom dan die foto niet op het forum Skrunsies?

Tsja…

Afgelopen week wat lichamelijke klachten gehad, wat last van de borst en wat steken her en der. Ouderdom en stress. Dat zou het wel zijn :)

Toch?

Helaas werden de klachten erger en ik heb gewacht tot mijn kids weer bij mijn ex waren.. Terug in de auto begon ik te zweten en voelde mij verre van oké. Dacht maar naar huis en op bed.

Mijn bed heb ik die nacht niet gezien. De steken creëerden angsten en ben in mijn auto naar de Dokterswacht gegaan.

Daar aan gekomen ging het allemaal best snel, voor ik het wist lag ik aan wat meters e.d.

Nou ja verhaal kort. Ik ben inmiddels geDOTterd. En zit while we speak weer op de bank. Dochters weten nog van niks en dat wil ik graag zo houden.

Positieve is dat ik er nog ben. En nu alle tijd heb om door onnoemelijk veel comments heen te scrollen ;)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Skrunsies schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:55:

[Afbeelding]

Paar jaar terug hier al eens geplaatst, mijn kast moest een nieuwe inrichting krijgen. En dan moest dat volgens mijn dochter zijn met dingen die bij je horen…

Rechts op de foto.. 69k! Zoals verwacht is deze behaald. Dus leek mij afgelopen week het een prachtig idee om de inrichting wat aan te passen…

[Afbeelding]

Super om dan voor het weekend bovenstaande foto hier te plaatsen. Want jongens het is gehaald.

De 420k staat echter nog in de kast. En kan dus ook niet wachten deze er uit te halen voor jullie :>

Tsja…

Afgelopen week wat lichamelijke klachten gehad, wat last van de borst en wat steken her en der. Ouderdom en stress. Dat zou het wel zijn :)

Toch?

Helaas werden de klachten erger en ik heb gewacht tot mijn kids weer bij mijn ex waren.. Terug in de auto begon ik te zweten en voelde mij verre van oké. Dacht maar naar huis en op bed.

Mijn bed heb ik die nacht niet gezien. De steken creëerden angsten en ben in mijn auto naar de Dokterswacht gegaan.

Daar aan gekomen ging het allemaal best snel, voor ik het wist lag ik aan wat meters e.d.

Nou ja verhaal kort. Ik ben inmiddels geDOTterd. En zit while we speak weer op de bank. Dochters weten nog van niks en dat wil ik graag zo houden.

Positieve is dat ik er nog ben. En nu alle tijd heb om door onnoemelijk veel comments heen te scrollen ;)
Het leven is niet eerlijk. Ongelofelijk klote!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Nu online

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Tsja…

Toch?

Het is toch echt niet te filmen ook hè... Maar goed gehandeld, bikkel dat je ben _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zo balls diep in DOT zitten zodat je je directe omgeving middels subliminal messaging beïnvloed om ook DOT te kopen _/-\o_ Dedication!

On a serious note: goed dat je er tijdig bij was. Take care...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:36

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Tsja…

Toch?

Heftig man, je wordt niet gespaard.
Voor jou, dikke dot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHv8jz37Bdp9oK3_vULlh_QqGUQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jfZ4AcNmLcF0myNvogglDGAw.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:03:
Hoi gedecentraliseerd zooitje schorum. :w

Ik wilde nog ff langskomen om te melden dat het me echt flink tegenvalt dat onderstaande video hier nog niet 72000 keer is gepost:

[YouTube: The Run of the Golden Bull]

Ik kan jullie ook niet even een paar maanden alleen laten hier. Wat moet er van de nieuwe generatie greater fools terecht komen als ze dit soort klassiekers niet meekrijgen? Straks maken ze hun eerste dip mee en worden ze financieel verkracht door dezelfde AI shitcoins waarvan ze momenteel nog juinen op de paper gains. En dan kennen ze nog niet eens de beste memes en video's. :N

Ik vind bovenstaand belangrijk, want ik had vannacht nog een visioen waarin de geest van Saylor en Satoshi tot mij kwamen en mij verzochten het heilige woord te verspreiden; Bitcoin.

Nu de 'numbers go up' iets serieuzer worden moet je toch wel heel wat chromosomen teveel hebben wil je nog niet inzien dat deze momenten de laatste kansen zijn om generational wealth te vergaren in de belangrijkste assetclass van aankomende eeuwen.

Dankzij deze fullblown matrix clownwereld wil je tenslotte uiteindelijk nog wel iets bezitten waar Blackrock en consorten heil in zien, vooral als je straks met een stalen seedphrase in je anus in de loopgraven ligt te jagen op de Chinezen en de Russen.

Want in deze onstuimige tijden waar groot institutioneel geld letterlijk in blinde paniek allé soorten assets volblaft met vermogen, moet je toch wel een speciaal soort naïef zijn als je nog steeds als een brave burger fiat muntjes stacked.

Digitale schaarste komt je achterhalen, bitch.

Wees dus geen schrale atser en neuk die paupermunten van de ECB met mach fucking 5 in Bitcoin nu het nog kan. :Y

Geen financieel advies.
He's back! 👊🏼
Welkom terug!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:19

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Tsja…

Toch?

Manman is dat vat nog steeds niet leeg met ellende.

Fijn dat je er optijd bij was en nog bent, je hebt genoeg te lezen hier O+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
[...]

Recentelijk XRP verkocht voor ASTR tot nu toe geen goede zet geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Whoehoo dat is wel prijsopdrijvend!!

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:02:
[...]

Heftig man, je wordt niet gespaard.
Voor jou, dikke dot:
[Afbeelding]
Dikke DOT. @Skrunsies - geef me eens jouw DOT wallet adres (mag per DM), kun je wat leuks gaan doen met je do(ch)t(ers) ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Wie koopt er even 2900 BTC zodat we de 80K aantikken op Binance?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 23:11

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:19
WhySoSerious schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:10:
Wie koopt er even 2900 BTC zodat we de 80K aantikken op Binance?
Gaat em niet worden, kom maar tot 2898 ;(

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-10 23:29
Poah. Alts gaan ook nu. Dit gaat leuk worden. Nu nog op tijd verkopen.
Pagina: 1 ... 28 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!