iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Jawel, @Kol Nedra. Noob.knakworst schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:12:
[...]
Niemand die ze te koop zet. Dat is het 'probleem'.
ik was afgeleid door cheap dirty money, sorry ik heb gefaald! 😭
nothing stops this train
tomtom901 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:25:
Thanks for playing BTC, ik heb winst gepakt op 65.9.
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Die @Kol Nedra was toch nog niet klaar voor een nieuwe ATHKol Nedra schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:43:
[...]
ik was afgeleid door cheap dirty money, sorry ik heb gefaald! 😭
Zo komt die er nooit
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als dit zo doorgaat wordt die ATH ook een eitje. Prachtig toch wat er in een weekje weer kan gebeuren.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
50/50 dus.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Basically ja, met de kanttekening dat er bullish momentum is. Kans dat we doorschieten acht ik waarschijnlijker , maar traden / TA blijft een if this, then that.
Ftfytomtom901 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 22:20:
[...]
Basically ja, met de kanttekening dat er bullish momentum is. Kans dat we doorschieten acht ik waarschijnlijker , maar traden / TA blijft een if this, then that. rekt
Haha mooi he.
Hier de site die realtime het verschil bijhoudt.
https://www.iftheyhadheldbitcoin.com/
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zal morgen even zwaaien @TaroTaro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:44:
Proost @Ray_!
Lekker weertje, lekker biertje, mooie koersen, Tomorrowland aan op de achtergrond
Dit jaar geen Dione vlaggetje
Wat ga je nu shillen dan? TAO?Dit jaar geen Dione vlaggetje
Mooi plaatjeRay_ schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:41:
Geen dikke gains zoals @Taro hier, maar wel aardig de dippetydip weten te timen gister. Vandaag even geen Schultenbrau.
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 19-07-2024 22:44 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Slaap lekker allemaal, stelletje schrale atsers!
Morgen de BBQ aan en tripels achterover beuken
Morgen een proefrit voor een leuke S-MAX ST-Line, zou mooi zijn als ik daar minder satjes voor hoef te betalen. 😎
Niet doen.WhySoSerious schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 22:59:
Veel hopium weer hier. Nog even en dan ga ik Delta weer openen!
Zero.
Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 23:04:
Op +34% 50% van andermans inleg eruit gehaald en iets lager weer wat buy orders van geplaatst.
Studiefonds van de kinderen weer aangesproken?Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 23:04:
Op +34% 50% van andermans inleg eruit gehaald en iets lager weer wat buy orders van geplaatst.
Groot gelijk
Hier nog zo'n site, maar dan in euro's: https://notmadeingermany.com/FrambozenTaart schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 22:29:
[...]
Haha mooi he.
Hier de site die realtime het verschil bijhoudt.
https://www.iftheyhadheldbitcoin.com/
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Eegee schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 23:20:
[...]
Hier nog zo'n site, maar dan in euro's: https://notmadeingermany.com/
/f/image/K9JdaOK5stiq0WYQBOs1jVbj.png?f=fotoalbum_large)
Ja, of een halve kerncentrale ofzo. Geloof dat ze daar wel wat extra energie kunnen gebruiken.
JUST IN: Five Spot Ethereum ETFs to launch on July 23, Cboe confirms.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 19 juli 2024
• VanEck
• Invesco
• Fidelity
• 21Shares
• Franklin Templeton
Wat een prestatie, klasseJoosie200 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 06:19:
Ik mag weer uitslapen, voor de 6e keer de Nijmeegse uitgelopen. En bitcoin doet gezellig mee door richting de 67k te sprinten![]()
[Afbeelding] [Afbeelding]
Tss het is de zesde keersouljah1h schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 06:24:
[...]
Wat een prestatie, klasseen nu snel naar de 70k!
Oranje lintje aan de medaille is wel bullisssch
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Goed gedaan hoor, mooie prestatie! 😀Joosie200 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 06:19:
Ik mag weer uitslapen, voor de 6e keer de Nijmeegse uitgelopen. En bitcoin doet gezellig mee door richting de 67k te sprinten![]()
[Afbeelding] [Afbeelding]
Anders zal de ETH ETF launch ons hopelijk tot nieuwe hoogtes brengen!
Edit: donderdag was een outflow bij ARKB van 47,6 miljoen.
[ Voor 18% gewijzigd door Darrell op 20-07-2024 09:25 ]
Vond meer het blauwe goed want alle goede crypto hebben een blauw logo niet?sh4d0wman schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 07:30:
[...]
Oranje lintje aan de medaille is wel bullisssch
ik verwacht dit weekend dat we gaan horen of Biden eruit stapt...... mits hij het niet vergeet te meldenColdcat schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 07:58:
Benieuwd of Biden uit de presidentsverkiezingen gaat stappen. Dat kan het nieuwsbericht zijn om in de range te blijven.
Anders zal de ETH ETF launch ons hopelijk tot nieuwe hoogtes brengen!
nothing stops this train
Ik denk alleen dat Trump sowieso wint. Maar geen zorgen. Bitcoin (en Rheinmetall) is mijn hedge.Kol Nedra schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:01:
[...]
ik verwacht dit weekend dat we gaan horen of Biden eruit stapt...... mits hij het niet vergeet te melden![]()
Rheinmetall gaat rekt als Trump wint. Tijdens zijn termijn was er rust in de wereld en dialoog, tussen het westen en Rusland en zelfs tussen noord en zuid korea.knakworst schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:47:
[...]
Ik denk alleen dat Trump sowieso wint. Maar geen zorgen. Bitcoin (en Rheinmetall) is mijn hedge.
Vuurwerk begon weer met de democraten aan de macht.
En ja dit zal er wel weer uitgeknipt worden want offtopic.
Waarschijnlijk omdat het desinformatie is waarvan niet duidelijk is of je sarcastisch of serieus bent.Darrell schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:57:
[...]
Rheinmetall gaat rekt als Trump wint. Tijdens zijn termijn was er rust in de wereld en dialoog, tussen het westen en Rusland en zelfs tussen noord en zuid korea.
Vuurwerk begon weer met de democraten aan de macht.
Dat zit wel Schnorr.
de waarheid ligt vast ergens in het midden,
don't trust, verify
alleen BTC is te vertrouwen in deze corrupte wereld
nothing stops this train
Wat ben je onnodig zuur, volgens mij weet je prima wanneer er hier iets blijft staan en wanneer er geknipt wordt.Darrell schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 10:57:
[...]
Sorry, ik ben idd een beetje zuur. De wereld is soms net een echo kamer en dat trek ik slecht.Taro schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:15:
[...]
Wat ben je onnodig zuur, volgens mij weet je prima wanneer er hier iets blijft staan en wanneer er geknipt wordt.
Blijf meestal op mn handen zitten als het hier weer over politiek gaat maar had even een zwak momentje.
De waarheid die in het midden ligt is alleen niet waar. Ooit was dat misschien een geldig argument, maar in een wereld die constant geteisterd wordt door misinformatie en waar het politieke spectrum steeds verder naar (extreeem) rechts schuift is dat helaas geen realiteit meer. Omdat het midden dus ook naar rechts wordt getrokken en extreme politieke standpunten langzaam worden genormaliseerd.Kol Nedra schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:13:
zullen we het er niet over hebben aub?
de waarheid ligt vast ergens in het midden,
don't trust, verify
alleen BTC is te vertrouwen in deze corrupte wereld
Daar kun je, en mag je, iets van vinden.
Politiek vormt onze wereld en is de basis die onze eerste levensbehoeften waarborgt. Dus opzich wel een beetje belangrijk.
Daarnaast is het argument dat de democraten altijd maar oorlog zoeken natuurlijk ook een beetje een dooddoener, vergeet niet dat de Trump administratie destijds de zeer chaotische terugtrek uit Irak en Afghanistan is gestart.
De administratie van Biden mocht deze puinhopen opruimen.
Dit heeft een duidelijke signaal afgegeven aan de wereld; het decadente Westen heeft niet langer de ballen en wilskracht om sluimerende conflicten uit te zitten en laat lokale bondgenoten vallen als het hen uitkomt. Een kwestie van laag moraal en schending van vertrouwen.
Het einde van het collectieve Westen als regerende wereldmacht.
Ik ben van mening dat dit destijds als katalysator heeft gewerkt voor Poetin; hij rook bloed en heeft de gok gewaagd. Nu is het uitzitten tot Trump wederkeert, het op een akkoordje gooien en voilà: geweldadig kolonialisme anno 2024 is gewoon weer een functionele en succesvolle tactiek.
Trump doet zich voor als wereldverbinder maar ondertussen breekt hij steentje voor steentje een systeem af dat decennialang is opgebouwd. Zowel intern als internationaal.
Natuurlijk is hij slechts een poppetje wat de belangen verdedigd van een groep machtige mensen die daar garen bij spinnen.
Maargoed, wat doe je eraan.
Het is allemaal complex, problemen die decennialang vooruit zijn geschoven. Mensen stemmen met de onderbuik, de regels voor het verspreiden van sentiment zijn niet langer gebonden aan wetenschap of waarheid en ondertussen wordt de wereld verder uitgeput en afgefikt.
Als ik eerlijk ben denk ik gewoon dat de mensheid als collectief niet zo geschikt is voor lange termijn evolutie.
Onze aard is te destructief voor onszelf en onze omgeving. Maar, uiteindelijk lost het zichzelf wel op.
-9 vd 10x gaat BTC prijs omlaag als er een Bitcoin conference is (sell the news?)
-het is weekend
-mooie gains gehad afgelopen week
nothing stops this train
Alleen op BTC kan ik winst maken, maar dat is nog te vroeg, ik wil pas bij >100k uitstappen.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat is altijd een goed idee.Darrell schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:53:
Goed, ik ga lekker van de zon genieten.
Helaas ben ik een slaaf van het moderne kapitalisme en mag ik van 14:00 tot 22:00 in een voorverwarmde fabriekshal vertoefen.
Lulligste is nog dat je dan ook geen speciaalbier mag drinken. Gevaarlijk, zware machinale industrie bla bla bla.
Hoop dat Bitcoin ff vaart maakt met die revolutie, of dat WW3 snel begint zodat ik nog wat zonnige dagen mee kan pakken.
Taro schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:13:
of kan het al?
Wat nou? Rapparteer ik eens iets wat echt niet kan, wordt het genegeerd.Taro schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:15:
[...]
Wat ben je onnodig zuur, volgens mij weet je prima wanneer er hier iets blijft staan en wanneer er geknipt wordt.
Ik ga wel op vakantie!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Daarom werkte ik ook zoals mijn hele familie bij Philips in Drachten. Gezellig, veilig, bier.FrambozenTaart schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:06:
[...]
Dat is altijd een goed idee.
Helaas ben ik een slaaf van het moderne kapitalisme en mag ik van 14:00 tot 22:00 in een voorverwarmde fabriekshal vertoefen.
Lulligste is nog dat je dan ook geen speciaalbier mag drinken. Gevaarlijk, zware machinale industrie bla bla bla.
Hoop dat Bitcoin ff vaart maakt met die revolutie, of dat WW3 snel begint zodat ik nog wat zonnige dagen mee kan pakken.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Blijf nou maar op die paper hands van je zitten, dan komt alles goed!Darrell schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 11:35:
[...]
Sorry, ik ben idd een beetje zuur. De wereld is soms net een echo kamer en dat trek ik slecht.
Blijf meestal op mn handen zitten als het hier weer over politiek gaat maar had even een zwak momentje.
Maar nog beter: “Buy high, sell low”
Ja oude post, maar ik was benieuwd of deze hier weleens was langsgekomen. Ja dus. Maar euhm dikke tech? Kan natuurlijk pampen omdat het AI is, en dat is hype (al krijg ik idee dat grootste hype daar weer uit is, misschien is hij daarom ook zoveel gedaald weer). Maar dikke tech? Hebben weleens met een paar gekeken naar wat zijn "useful PoW" inhield. Daar is heel weinig usefuls aanDon Guacamole schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:41:
Een heel aantal alts (eigenlijk alle alts) zijn de afgelopen periode goed door het putje gegaan.
Dit is een koopmoment, tuurlijk, de maxis zullen zeggen dat alles naar 0 gaat, en die hebben ook gelijk, maar ik verwacht nog wel een moment waarop alts weer gaan vlammen.
Koop als het bloed door de straten loopt.
Vandaag $Qubic gekocht. Staat op ruim -70% in de afgelopen weken.
Is dikke tech. Maar dyor.
[Afbeelding]
En nogmaals, ik zeg niet dat hij korte termijn niet omhoog kan gaan. Maar voor langere termijn ben je bij Dog Wif Hat beter af als je voor de tech investeert.
Goeie reminder, ik moest het bier nog koud leggen voor de BBQ vanavond.Taro schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 12:13:
En nu weer ontopic graag. Geniet inderdaad van het lekkere weer en pak even wat vitamine(nog ff wachten of kan het al?) & D op
Daarna mooi nog ff afbruisen in de jacuzzi
Op naar de volgende groene paal na deze bull kinda flag
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ff dippen tot 65.851 USD en dan weer up.troje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 14:29:
Op de hourly een bartje in de making?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
https://x.com/coinfessions
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
:strip_exif()/f/image/gpZQFhzAYzU0xRHBF7otRiDs.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja ja, oude foto, hij is lek
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 20-07-2024 19:06 ]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 20-07-2024 19:07 ]
[ Voor 104% gewijzigd door Taro op 20-07-2024 19:07 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 20-07-2024 19:08 ]
[ Voor 115% gewijzigd door Taro op 20-07-2024 19:07 ]
nothing stops this train
Stack Sats
Als ik zo kon werken: zou ervoor tekenenTaro schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:46:
Sorry, maar iedereen zonder rainbow glitter drijver incl. groene paal erin kan ik niet serieus nemen.
[Afbeelding]
Ja ja, oude foto, hij is lekDus ik moet het nu helaas ook zonder doen.
Wat sneu dus nog geen villa aan de spaanse costa met prive zwembad. Nog ff doorgaan met traden.Taro schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 16:46:
Sorry, maar iedereen zonder rainbow glitter drijver incl. groene paal erin kan ik niet serieus nemen.
[Afbeelding]
Ja ja, oude foto, hij is lekDus ik moet het nu helaas ook zonder doen.
[ Voor 120% gewijzigd door Taro op 20-07-2024 19:09 ]
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Ik heb gisteren het laatste stukje van mijn inleg uit BTC gehaald. Moeder de vrouw weer gerust. De winst is een lekker kratje, nu het komende jaar kijken of het twee kratjes worden.
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 20-07-2024 19:09 ]
Mid mei 25 mogen jullie weer zn moeder shorten
Aeronaut schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 19:16:
En zo zegt 67k weer hallo…. Mogen shorters helemaal rekt gaan.
Mid mei 25 mogen jullie weer zn moeder shorten
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/37uKWop4k5LdmEDAaNPPzgQh.jpg?f=user_large)
69k is on the menu this weekend?
nothing stops this train
Always has been.Kol Nedra schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 19:42:
wat gebeurd er nu?
69k is on the menu this weekend?
Het kan even duren voordat Bitvavo het echt verwerkt heeft. Met andere exchanges max een half uur/ uur zou ik zeggen.Wispe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:04:
Kan het kloppen dat een transactie wel in etherscan.io staat, maar niet meer zichtbaar in Trezor, (nog) niet is aangekomen bij Bitvavo én ik het ETH-netwerk heb geselecteerd?
Je Ethereum aantal is niet meer zichtbaar op je Trezor bedoel je denk?Wispe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:04:
Kan het kloppen dat een transactie wel in etherscan.io staat, maar niet meer zichtbaar in Trezor, (nog) niet is aangekomen bij Bitvavo én ik het ETH-netwerk heb geselecteerd?
Wanneer de transactie te zien is op etherscan heb je inderdaad het Ethereum netwerk geselecteerd. Bitvavo wacht altijd 2 blokken voor de bevestiging, dus duurt even voordat het daar zichtbaar wordt
De transactie is niet meer te zien op m’n trezor. Na een paar uur staat hij nog steeds op pending op etherscan.Numbers schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:06:
[...]
Je Ethereum aantal is niet meer zichtbaar op je Trezor bedoel je denk?
Wanneer de transactie te zien is op etherscan heb je inderdaad het Ethereum netwerk geselecteerd. Bitvavo wacht altijd 2 blokken, dus duurt even voordat het daar zichtbaar wordt
Heb je het "ontvangen adres" gebruikt wat Bitvavo aangeeft in je account?Wispe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:08:
[...]
De transactie is niet meer te zien op m’n trezor. Na een paar uur staat hij nog steeds op pending op etherscan.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/LZ7P60lDG4Vg8LYuDDyaBVE7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O4X1HdzCXG8S5ha1Vika92EP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qHPSyM3BsbmKUkzyD1EKAOcO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MB2Qs3K3fK9zhz1dbJbqTlu4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2TdLOL5nQ9a0lNUJQ3UVJFBA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VXLJBeQ1uxXbxUsJb46HrB88.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KTKpGxH3nQAYi0XFLG7DR8rA.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/M3Ad6RmLjuSTX3GrHkXpxuEv.gif?f=fotoalbum_tile)
/f/image/aEVoVHzEIH9boFQLGW1y17Ka.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NWdzAKZnWRJHE4TL25WvWrQb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/T2mjTpH6yYgnKZohdOD0lOGh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o13WSwbAsC0W80c4MzeSDYSg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DyZt0Gw1RIoKrYTr7Pc1rAvY.jpg?f=fotoalbum_large)