nothing stops this train
Ik ben wel benieuwd hoe je een hypotheek contant gaat betalen. Of energie/internet/belastingVis schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:08:
[...]
Maar dat laatste is wel weer een feit. Lang leve contant geld.. iets tastbaars waar je alsnog mee kan betalen in tijden van systemen die plat liggen is wel een must.
Ik lul ook zomaar wat
Ik hoop dat de systemen van Blackrock niet op die software draaien! Keep the money flowing!shovelhead1340 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:54:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe je een hypotheek contant gaat betalen. Of energie/internet/belasting
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
volume op maandag kan dan hoger uitvallen door een dag uitval
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Niet echt jouw/mijn probleem, als digitaal betalen niet meer werkt, dan zorgt degene die geld van je wil vast wel voor een manier, desnoods cash of in natura. (en zoniet dan nietshovelhead1340 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:54:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe je een hypotheek contant gaat betalen. Of energie/internet/belasting
Ze hebben er zin in vandaag, ondanks de CRWD issues/dip.anti elppa schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:21:
en weer tegen bovenkant kanaal op de 4h. Eens zie wat er zo gebeurd als USA open gaat
Mooi inkoopmomentje wel (EDIT: voor CRWD bedoel ik dus, maar BTC is ook nooit slecht
[ Voor 11% gewijzigd door Slonzo op 19-07-2024 15:41 ]
CRWD zou ik niet zo snel aandurven. Worden helemaal kapotgeclaimd.Slonzo schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:40:
[...]
Ze hebben er zin in vandaag, ondanks de CRWD issues/dip.
Mooi inkoopmomentje wel (EDIT: voor CRWD bedoel ik dus, maar BTC is ook nooit slecht)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
NDQ was ook wel (nog) harder toe aan een correctie dan BTC imo. Mooie instapkansen voor o.a. NVDA, ASML, eigenlijk voornamelijk de semi's.knakworst schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:43:
Ondanks de techsector hick-up blijft btc sterk. Nieuwe ath s00n.
Precies. Das de setup die ik al 2 dagen bedoel op de 4h.Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:43:
Bullflag, flagpole erbij op tellen: Toeval?
[Afbeelding]
Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:43:
Bullflag, flagpole erbij op tellen: Toeval?
[Afbeelding]
Ja ik zie dat zelfs zonder die tekst, genoeg gegeten!
Hahahaha fuck gravity.... wat een kwarktassen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
/f/image/WwWgDHuat7Vt2ZptEipbrdOn.png?f=fotoalbum_large)
En dan nog veel verder door naar boven
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
1-2 dagen is 1-2 maanden voor het gevoel in crypto.Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:23:
Hopelijk nu eindelijk uit de BMSB ontsnappen, dat duurt nu immers al bijna 1-2 dagen....:
[Afbeelding]
En dan nog veel verder door naar boven
[Afbeelding]
Daarom, heeft lang genoeg geduurd.souljah1h schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:24:
[...]
1-2 dagen is 1-2 maanden voor het gevoel in crypto.
wyckoff beekje [spring gehad] is tot 1,15 ish met een bovenkant van 1,30 ish.. bij uitbraak naar boven is het weer vrijspel.Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:28:
AERO bevalt ook wel goedAchteraf een x10 van moeten maken, maar moet niet klagen.
[Afbeelding]
eerlijk, hoe het zich heeft gedragen afgelopen 2 weken was niet normaal... hoezo 150% spot.
ikke niet klagen.. bijna op het niveau dat ik naar vakantie ging.. en weer terug was.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wordt tijd dat ik daar winst op krijg. Sta al sinds maart of zo in de min met SOL.pletter schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:59:
Na de BTC Maxis ff Solana chillen.
[Afbeelding]
😉👍🍺
Dus jij gaat zeggen dat mijn office pakket (gekocht voor 110€ oid) straks niet meer op mijn Windows 11 werkt?Vis schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 12:30:
Ik draai nog steeds Windows 10 hier en via torrents gedownloade software pakketten. Schrale atser for life.
Met windows 11 allemaal niet meer mogelijk, alles via de cloud en dure maandabbos.
Mij krijgen ze niet klein.. oh wacht..
Coldcat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:03:
Toch wel mooi dat BTC gewoon een mooie groene candle heeft op een dag dat de wereld in chaos ligt
Dat is ook gewoon domme pech.. ik heb in maart-april ook nog wat alts ingeslagen maar die timing had achteraf ook niet beroerder gekund...Wispe schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:01:
[...]
Wordt tijd dat ik daar winst op krijg. Sta al sinds maart of zo in de min met SOL.
Gak SOL hier rond 65-70, dus dat is wel weer prima.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
pletter schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:59:
Na de BTC Maxis ff Solana chillen.
[Afbeelding]
😉👍🍺
Ik denk niet dat het domme pech is... Eerder domme greedNeoflexNL schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:06:
[...]
Dat is ook gewoon domme pech.. ik heb in maart-april ook nog wat alts ingeslagen maar die timing had achteraf ook niet beroerder gekund...
Gak SOL hier rond 65-70, dus dat is wel weer prima.
(geen sneer overigens, ik heb zelf ook genoeg troep. Gelukkig wel her en der winst gepakt in Maart/April)
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 19-07-2024 17:13 ]
Ja, ook bestColdcat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:13:
[...]
Ik denk niet dat het domme pech is... Eerder domme greed
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:fill(white):strip_exif()/f/image/YkKQ0bkkTGAjOoK98MRRjY6r.png?f=user_large)
De bovenste is overigens OpSec, nog niet omgewisseld, zag nog geen officiële bronnen waarbij dat wordt uitgelegd, alleen maar scamberichten met heul veul mensen die erin zijn getrapt.
Ooit gaat dat niet meer werken inderdaad en mag je je licentie verlengen door meer te betalen.elektriekert schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:02:
[...]
Dus jij gaat zeggen dat mijn office pakket (gekocht voor 110€ oid) straks niet meer op mijn Windows 11 werkt?
Im just a human, after all.. just put the blame on Bill Gates.
Btw: door AI hoef je straks ook geen office pakket meer te gebruiken...
[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 19-07-2024 17:21 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 52% gewijzigd door Coldcat op 19-07-2024 18:02 ]
nothing stops this train
Totaal irrelevant, nieuws volgt TA en niet andersomWispe schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:06:
Wat heeft Trump nu weer geschreeuwd?
Ftfytomtom901 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:08:
[...]
Totaal irrelevant, nieuws volgt de koers en niet andersom
Stack Sats
Eens, ik weet bijv. heel zeker dat als Bitcoin volgens TA aan een bearmarket zou moeten beginnen dat die kogel niet alleen zijn oor had geraakt.tomtom901 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:08:
[...]
Totaal irrelevant, nieuws volgt TA en niet andersom
We zitten op de dode Harambe en een levende trump tijdlijnTaro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:12:
[...]
Eens, ik weet bijv. heel zeker dat als Bitcoin volgens TA aan een bearmarket zou moeten beginnen dat die kogel niet alleen zijn oor had geraakt.
456 hier, gewoon meer berichten per pagina instellen, scheelt veel klikken.
228 hier, gewoon hoge resolutie (4k) met kleine font in browser.Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:23:
[...]
456 hier, gewoon meer berichten per pagina instellen, scheelt veel klikken.
Gvd die is zo plat als een deur, snijplank, nederland, price chart btc afgelopen maanden enz echt 1 vd meest lelijke fotos van haar.
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 19-07-2024 18:37 ]
Ach man klets niet. Als het voor je staat klaag je echt niet.anti elppa schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:36:
[...]
Gvd die is zo plat als een deur, snijplank, nederland, price chart btc afgelopen maanden enz echt 1 vd meest lelijke fotos van haar.
Ging om de uitdrukking en de wulpsere dames die ik heb worden weggemod.
Het is bijna 20:00 CET.. en weekend! En bijna 67k!Darrell schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:48:
[...]
Ging om de uitdrukking en de wulpsere dames die ik heb worden weggemod.
Waarom zou je Windows via een torrent downloaden dan? Je kan gewoon de officiële Windows iso downloaden. Vervolgens "massagraf" er over heen en je hebt een permanent geactiveerde Windows. Dan kan je eventueel Windows weer het-installeren voor de 10000000% veiligheid.Vis schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 12:30:
Ik draai nog steeds Windows 10 hier en via torrents gedownloade software pakketten. Schrale atser for life.
Met windows 11 allemaal niet meer mogelijk, alles via de cloud en dure maandabbos.
Mij krijgen ze niet klein.. oh wacht..
Windows 11 maakt geen fluit uit tegenover Windows 10, dure abbo's? Ik weet niet waar je het over hebt.
Geld moet je niet uitgeven aan abbo's, maar satjes van kopen.
Ik koop voor iedere nieuwe computer/laptop/NUC altijd voor 12,95 Euro een nieuwe legale Windows 11 PRO licentie, begrijp echt niet waarom mensen voor zo'n bedrag gaan zitten kloten met neplicenties en het risico op malware.Dacuuu schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:55:
[...]
Waarom zou je Windows via een torrent downloaden dan? Je kan gewoon de officiële Windows iso downloaden. Vervolgens "massagraf" er over heen en je hebt een permanent geactiveerde Windows. Dan kan je eventueel Windows weer het-installeren voor de 10000000% veiligheid.
Windows 11 maakt geen fluit uit tegenover Windows 10, dure abbo's? Ik weet niet waar je het over hebt.
Precies dit.Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:57:
[...]
Ik koop voor iedere nieuwe computer/laptop/NUC altijd voor 12,95 Euro een nieuwe legale Windows 11 PRO licentie, begrijp echt niet waarom mensen voor zo'n bedrag gaan zitten kloten met neplicenties en het risico op malware.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oh eens hoor. Komt alleen nog een probleem bij, 4 kinderen, ik hoor de ego hier al. Nee dank u.tomtom901 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:40:
[...]
Ach man klets niet. Als het voor je staat klaag je echt niet.
Sorry dat ik het rukvoer van de halve sc naar de klote help
Die pro licentie van jou is eigenlijk grijs he. Mag niet van ome Bill.Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:57:
[...]
Ik koop voor iedere nieuwe computer/laptop/NUC altijd voor 12,95 Euro een nieuwe legale Windows 11 PRO licentie, begrijp echt niet waarom mensen voor zo'n bedrag gaan zitten kloten met neplicenties en het risico op malware.
Ik betaal er ergens netjes voor en Microsoft/Windows accepteren de code, dan moet ome Bill dat maar blokkerenDacuuu schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:59:
[...]
Die pro licentie van jou is eigenlijk grijs he. Mag niet van ome Bill.
Ik had het uiteraard niet over via torrents gedownloade Windows, die draai ik gewoon legaal via een licentie ja.Dacuuu schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:55:
[...]
Waarom zou je Windows via een torrent downloaden dan? Je kan gewoon de officiële Windows iso downloaden. Vervolgens "massagraf" er over heen en je hebt een permanent geactiveerde Windows. Dan kan je eventueel Windows weer het-installeren voor de 10000000% veiligheid.
Maar software zoals Lightroom etc draai ik gewoon nog op een 2014 versie die niet verbonden hoeft te zijn met een cloud etc. Voor zolang dat nog werkt via Windows 10.
De nieuwste Adobe pakketten kun je namelijk niet zo makkelijk "offline" gebruiken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
nothing stops this train
Bummer DudeKol Nedra schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:25:
op Bitvavo is er 1 sellorder van btc afgegaan......zit ik weer met euro 🤦🏻♂️
Sinds ik wat serieuzer met crypto ben gaan kloten jaren geleden heb ik een nieuwe laptop aangeschaft en maak daar 0,0 gebruik van downloads van torrents e.d.Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:57:
[...]
vergeten weg te halen.
buy low/sell high gedaan.
minder BTC in de pocket
nothing stops this train
HfspKol Nedra schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:39:
[...]
vergeten weg te halen.
minder BTC in de pocket
pixelcodes.com is ook zo,n site met software geen windows besturingssysteem wel boel ander spul, het zijn eigenlijk licenties die over zijn van bedrijven en belangrijkste malware vrijTaro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:57:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door Pinsa op 19-07-2024 20:04 ]
Misschien een beetje offtopic maar waar koop je voor 12,95 Euro een nieuwe legale Windows 11 PRO licentie?Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:57:
[...]
Ik heb nog Linux laptop waar ik wat wallets op wil zetten.
Ontopic: MOON!!!
Ik lul ook zomaar wat
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:39:
minder BTC in de pocket
Is dat niet een standaard prijs voor OEM licentie?shovelhead1340 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:55:
[...]
Misschien een beetje offtopic maar waar koop je voor 12,95 Euro een nieuwe legale Windows 11 PRO licentie?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Uitgestapt?Aeronaut schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:58:
Second best: Euros
Hoh, die smaak, geef me maar een gewone ‘gele’ fles. En een koers zoals nuTaro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 20:04:
Excuses voor het afwijkende formaat en layout van de afbeelding, maar ik zit buiten in de zon een La Chouffe IPA te drinken. Proost!
[Afbeelding]
Hier haal ik altijd de Windows en Office licenties.shovelhead1340 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:55:
[...]
Misschien een beetje offtopic maar waar koop je voor 12,95 Euro een nieuwe legale Windows 11 PRO licentie?
Altijd meteen geleverd en nog nooit gezeur gehad.
https://www.gamekeydiscounter.nl/
Neuh, meer een reactie op Kol en zn altschrift
Uitstappen begin ik wss bij 4$. Magere 2B mcap
[ Voor 16% gewijzigd door Aeronaut op 19-07-2024 20:17 ]
Nice.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
BTC heeft een +10k op de weekly!
En het gaat hier om schrale atser keys voor Windows!
Als ik zeg dat ik een IPA drink kan dat ook maar zo iets anders zijn, zoals een gele Duvel Blond 6,66% (afgerond 6,9%). Ik hou dat historische moment na die ene foute call nadat ik daadwerkelijk een IPA had gedronken graag in ereMasstje schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 20:06:
[...]
Hoh, die smaak, geef me maar een gewone ‘gele’ fles. En een koers zoals nu
Oorzaak en gevolg, kip & ei. Omdat wij weinig geld uitgeven aan bijv. Windows keys kan er meer geld richting crypto, het effect daarvan zie je vandaag in de koers terug. We lopen er lekker allemaal skeer bij, maar ondertussen...Coldcat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 20:30:
Hier gooien we met gemak tientallen, honderden of duizenden euro’s in shitcoins.
BTC heeft een +10k op de weekly!
En het gaat hier om schrale atser keys voor Windows!Heerlijk!
666Taro schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 20:40:
[...]
Als ik zeg dat ik een IPA drink kan dat ook maar zo iets anders zijn, zoals een gele Duvel Blond 6,66% (afgerond 6,9%). Ik hou dat historische moment na die ene foute call nadat ik daadwerkelijk een IPA had gedronken graag in ere
Duivels veilig, dat netwerk.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wie slurpt al die sats op?
Zo zie ik volgende keer wel een ATH op de borden staan.
[ Voor 48% gewijzigd door Coldcat op 19-07-2024 21:09 ]
Niemand die ze te koop zet. Dat is het 'probleem'.Coldcat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:09:
67k!
Wie slurpt al die sats op?
Zo zie ik volgende keer wel een ATH op de borden staan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
knakworst schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 21:12:
[...]
Niemand die ze te koop zet. Dat is het 'probleem'.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/YTNvIAlGmrIoLKZzBnDoeyNv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ininN8dojmFLgUlNUrbzeXpR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YxEdV0v0vN6JuWqUjbwgo6cx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WBKMoxiWX0DP7PB0Pa5vaodN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gXb93oDyqvSB6X8ArzOi2WSt.png?f=fotoalbum_large)