[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 227 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.130.682 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:55
anti elppa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:34:
oh shit, het gaat weer over shitcoins hier. Ok, dit was dus een lower high, alles verkopen nu, want grote kans dat we naar ZERO gaan nu
Zelfs mijn memecoin $Tooker doet even een plus 168%. Mega altseason staat voor de deur.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:28

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:41:
[...]

Zelfs mijn memecoin $Tooker doet even een plus 168%. Mega altseason staat voor de deur.
Het kutte is dat bitcoin dan toch weer rekt gaat. En de alts weer mee de afgrond in neemt.

Poepmunt is het toch ook.

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:03:
Ik moet beter mijn best doen:
[Twitter]

+mijn auto is iig wel ouder dan Bitcoin
+uit eten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
+ik draag versleten kleding, zels gaten in mijn schoenen en sokken
Vergeet ook niet te genieten he, vermogen is ook maar vermogen en misschien komt morgen wel nooit. Straks valt er een nuke en flitsen je laatste momenten voor je ogen voorbij, zie je alleen virtueel rendament en besparings voordat je complete wereld verdampt...

Mij niet gezien, op (uit) eten en drinken bespaar ik juist liever niet. Dan maar een paar decennia eerder kapot door levenstijl of werken tot mijn 80e.

Nu is dat natuurlijk ook enigsinds een luxe, ik besef me heel goed dat er best wat mensen zijn die het financieel lastig hebben. Aan de andere kant, het is wat het is. In deze stinkende knakenwereld heb je nu eenmaal willekeurig geluk of pech. Ik ga dan wellicht niet op vakantie naar Dubai, maar ik pak mijn eigen geluk wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQvwncicpy5XQkkyh_R10MtZf_A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fWWMjGOc5605glzolOe2y0bS.jpg?f=user_large

Zit nu in het zonnetje aan deze te nippen als een ware bourgondiër. Op zich niet te zuipen, maar 8,5% maakt veel goed. Gaat ook niet echt om de smaak maar meer om een roesje te pakken voor het eten, zodat ik deze knetteridiote meme wereld nog enigsinds rationeel kan blijven trotseren.

Eigenlijk zou een slokje spirtitus ook prima kunnen wat dat betreft, dat zou aanzienlijk besparen. Maarja, we zijn (nog) geen barbaren.

Alcohol lost dan wellicht niets op, maar melk ook niet. Misschien Bitcoin ooit.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:55
Darrell schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:44:
[...]

Het kutte is dat bitcoin dan toch weer rekt gaat. En de alts weer mee de afgrond in neemt.

precies dit

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
MNT gaat ook weer lekker, die launchpools winsten dca ik gewoon naar BTC 👍

nothing stops this train

• zwembroek
Darrell schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:44:
[...]

Blijft jammer dat Bitcoin bepaald.

• Kol Nedra
FrambozenTaart schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:44:
[...]

Vergeet ook niet te genieten he, vermogen is ook maar vermogen en misschien komt morgen wel nooit. Straks valt er een nuke en flitsen je laatste momenten voor je ogen voorbij, zie je alleen virtueel rendament en besparings voordat je complete wereld verdampt...

Mij niet gezien, op (uit) eten en drinken bespaar ik juist liever niet. Dan maar een paar decennia eerder kapot door levenstijl of werken tot mijn 80e.

Nu is dat natuurlijk ook enigsinds een luxe, ik besef me heel goed dat er best wat mensen zijn die het financieel lastig hebben. Aan de andere kant, het is wat het is. In deze stinkende knakenwereld heb je nu eenmaal willekeurig geluk of pech. Ik ga dan wellicht niet op vakantie naar Dubai, maar ik pak mijn eigen geluk wel.

[Afbeelding]

Zit nu in het zonnetje aan deze te nippen als een ware bourgondiër. Op zich niet te zuipen, maar 8,5% maakt veel goed. Gaat ook niet echt om de smaak maar meer om een roesje te pakken voor het eten, zodat ik deze knetteridiote meme wereld nog enigsinds rationeel kan blijven trotseren.

Eigenlijk zou een slokje spirtitus ook prima kunnen wat dat betreft, dat zou aanzienlijk besparen. Maarja, we zijn (nog) geen barbaren.

oh ik geniet ook zeker, maar ipv uit eten kan ik ook een mega dikke grote RibEye kopen dat maar €10-€15 kost.
daar kan geen restaurant tegenop boksen 😉

nothing stops this train

• zwembroek
FrambozenTaart schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:44:
[...]

[Afbeelding]

Goed idee. Ik trek een Brugse Zot open. Proost! :9B

• zwembroek
Kol Nedra schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:49:
[...]

oh ik geniet ook zeker, maar ipv uit eten kan ik ook een mega dikke grote RibEye kopen dat maar €10-€15 kost.
daar kan geen restaurant tegenop boksen 😉
Skrale atser. _O-

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:47:
[...]

Blijft jammer dat Bitcoin bepaald.
Ergens wel. Ze zouden die kutmunt gewoon helemaal de vinkentering in moeten shorten.

Maarja. Digitaal goud en ETF's enzo...

Wat moet je ermee. Alles is zo gruwelijk random complex tegenwoordig.

Vroeger kreeg je zakgeld en kocht je wat snoep. Dan had je een goede dag.

Tegenwoordig koop je iets blijkt het 3 weken later de verkeerde keuze te zijn omdat iets anders 400% meer rendament geeft.

Als Bitcoin een vaasje was had ik het misschien wel op de stoeptegels gekeild. Dan heb je er niets meer aan maar is het wel lekker definitief en kun je door met je leven.

Misschien ben ik gewoon te oud voor deze tech.

• Kol Nedra
maar serieus, eet je liever een simpele Kippie waar je €18+ moet betalen lekker gebakken in goedkope plantaardige oliën of een heerlijke RibEye in dierlijke vetten?

/
*alu hoedje afgezet 😉

nothing stops this train

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra proost! De Hennessy was op dus dan maar bezuinigen... Vodka kost ook geen drol maar is niet mijn ding.

Afbeeldingslocatie: https://imgs.search.brave.com/6vsMZIXP6ljsRuXYfKKnxvVnjbO7YmN6tXdfQPpcuPc/rs:fit:500:0:0:0/g:ce/aHR0cHM6Ly9lZGlm/eWluZy1ia2suY29t/L3dwL3dwLWNvbnRl/bnQvdXBsb2Fkcy8y/MDIwLzAxL3RoYWlf/d2hpc2tpZV9yZWdl/bmN5LmpwZw

Niet in 1 keer he? Dan heb ik de volgende dag opeens een leeg portfolio. Don't drink & trade :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

• Aeronaut
  • Laatst online: 10:33

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Summer lul

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• anti elppa
deze pakken we nog wel gok ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lT3zdXXvFQwHlpOM8LbwwmiXSmo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h2shm1LgclG8nnKedTEldOVr.png?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:03:
Ik moet beter mijn best doen:
[Twitter]

+mijn auto is iig wel ouder dan Bitcoin
+uit eten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
+ik draag versleten kleding, zels gaten in mijn schoenen en sokken
En je eet alleen brood.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:56:
[...]

maar serieus, eet je liever een simpele Kippie waar je €18+ moet betalen lekker gebakken in goedkope plantaardige oliën of een heerlijke RibEye in dierlijke vetten?

/
*alu hoedje afgezet 😉
Sowieso rib eye. Een biefstukje met een bult gebakken uitjes kan niets tegenop, dat meen ik serieus.

Ik heb als ik uit eten ga ook altijd 100% schijt aan de creativiteit van de kok, entrecote of een biefstukje, allemaal mooi. Maar die kolere sausjes en garnering mag je wat mij betreft wegtyfen.

Ik kom hier niet om vrienden te maken maar gewoon om te eten wat ik wil, en jij gaat dat voor me maken omdat ik je betaal.

Stuk rundvlees? Gewoon gebakken uitjes erbij. En als dat niet kan omdat de kok een omhoog gevallen Gordon Ramsey is dan smijt ik gewoon alle ramen van je kuttoko in.

En ja dat is best vermoeiend als je in een sushi restaurant zit.

Maarja dan had je maar niet naar mijn land moeten komen, verrekte mongol.

Iets met Bitcoin zodat het nog ontopic is.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:44

knakworst

Get more sats!

BTC doet een kuchje en het is weer bye bye alt season.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:09:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RVvcZ8gmFHmf4WuL_R64zJLS7lA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rN4eJ62m7aQLDNCAMZigqB05.gif?f=user_large

• anti elppa
knakworst schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:09:
ja maar dat weten we allemaal toch ondertussen wel? Een echt shitcoin season zoals vroeger gaat er ook helemaal niet meer komen gok ik. Reden is dat er teveel zijn. Die paar verslaafden is niet meer genoeg om de extreme stroom nieuwe shit ook nog maar een beetje te kunnen pompen. En de echte die hard shitcoin addict is al tot rockbottom rekt en heeft niet eens geld meer voor een broodje pindakaas. Shitcoins hebben zichzelf kapot gemaakt, als een soort sprinkhanen plaag. Op een gegeven moment is het maisveld leeg gegeten. Beetje zoals de mens op aarde. Dat duurt ook geen 200 jaar meer gok ik :P :P

• anti elppa

• zwembroek
Kol Nedra schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:56:
[...]

/
*alu hoedje afgezet 😉
Ik kan er erg van genieten dat ik met mijn vriendin (en soms ook met mijn twee dochters) op een terras zit met een koud glas bier, de kop in de zon en goede sushi op tafel. Dat mag van mij wat kosten. Vooral als ik hun er ook blij mee maak. :)

• Wispe
  • Niet online
https://nieuws.btcdirect....utm_medium=item-level-ios

Geen idee of die vent serieus te nemen is hoor. Wat denken jullie van een prijsstijging van 450%?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Wispe schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:14:

Geen idee of die vent serieus te nemen is hoor. Wat denken jullie van een prijsstijging van 450%?
Vorige run had je ook van die verhalen. Dat BTC naar de $100k of zelfs $200k zou gaan. Dat is allemaal niet gebeurd. Ik neem aan dat het nu hetzelfde is en je de koersdoelen door /2 of door /3 (delen door 3 erdmme) kan delen voor meer realisme.

Overigens ging ik van die voorspellingen uit met een lenghtening cycle! En met volle bags de bear in gegaan!

[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 18-07-2024 17:23 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Ik vind dit geen probleem

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:46

Dan ben ik ALL-OUT.
(Of toch bijna)

• anti elppa
zo dat was em. Nu kan ie wel weer up

• zwembroek
anti elppa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:29:
[...]

zo dat was em. Nu kan ie wel weer up
CME gap eerst.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Liever 500%, oogt toch wat mooier.

Maar de grafiek gaat nu weer niet die richting op :/

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Wispe
  • Niet online
Alpina schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:28:
[...]

Dan ben ik ALL-OUT.
(Of toch bijna)
Ja, als we richting 200k gaan, heb ik volgens mijn exitplan geen BTC meer. :+

• anti elppa
Tot waar loopt die onzin? Te lui om zelf te kijken. Krijg altijd adhd duitser en puistenkop carl de moon rillingen als ik ergens cme gap zie

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 18-07-2024 17:44 ]

• zwembroek
anti elppa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:44:
[...]

Tot waar loopt die onzin? Te lui om zelf te kijken. Krijg altijd adhd duitser en puistenkop carl de moon rillingen als ik ergens cme gap zie
59k.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wispe schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:42:
[...]

Ja, als we richting 200k gaan, heb ik volgens mijn exitplan geen BTC meer. :+
Shitcoins heb ik dan ook niet meer. Ik betwijfel of ik ooit geen bitcoin meer heb op de $200k.

• anti elppa
Oke thanks. Voorlopig houd de 50dma het nog. Ik geloof ook niet echt in cme gaps. Maar dat weten de meeste mensen hier ondertussen wel. Die dingen vullen niet omdat dat een reden is voor een daling, maar meer gewoon een gevolg van een daling die er toch al zou komen....door fud, gewone TA, fomo etc

• zwembroek
anti elppa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:50:
[...]

Oke thanks. Voorlopig houd de 50dma het nog. Ik geloof ook niet echt cme gap. Maar dat weten de meeste mensen hier ondertussen wel. Die dingen vullen niet omdat dat een reden is voor een daling, maar meer gewoon een gevolg van een daling die er toch al zou komen....door fud, gewone TA, fomo etc
En toch worden ze bijna allemaal gevuld de laatste 1,5 jaar.

• anti elppa
zwembroek schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:52:
[...]

Klopt. Lees mijn bericht nog eens.

Plus in bears vullen ze bijna allemaal, lees laatste 2 jaar, in bulls amper...en vullen ze bij start bear. Dat is nu zo zolang ik in btc zit (2013)

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10
CME gap of niet, ik had nog wat centjes staan en kon niet langer wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3nFSKxzHDHCH5ro5PquLSSEEuAY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UXO6QCRO1wJkiK3Hv026qqb7.png?f=user_large

We zullen nu wel weer helemaal naar de vinketering gaan en pas in november een beetje opkrabbelen.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:58
Mijn Bitvavo DCA account heeft precies weer de dure bitcoins gekocht afgelopen maandag. Tis net een vrouw met een koopverslaving.

Stack Sats

• Coldcat

Coldcat

HODL

Laat die bull maar losborsten met of zonder CME Gap!

Heerlijke nerveuze nachten om wakker te worden te zien hoeveel die magische zooi weer gepumpt is. De eerste dagen voel je jezelf onoverwinbaar alsof je de cocaine rechtstreeks van het scherm opsnuift. Tot laat genieten van de groene palen! Na een week helemaal verrot door een paar groene getallen te bekijken en hopium te lezen.

Afbeeldingslocatie: https://images.cointelegraph.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,quality=90,width=1434/https://s3.cointelegraph.com/uploads/2023-03/fe6e62f4-ee27-43e7-81a3-9c96b49c6153.jpg

Op de een of andere manier is de bear gewoon vele malen rustgevender.

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/v2/resize:fit:828/format:webp/1*a5G0rS8Fii5D0tPmm-tfSQ.jpeg

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Zit je dan, in je bitcoinzwembroek, terwijl de boel weer rekt gaat.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:25

tomtom901

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:45:
Zit je dan, in je bitcoinzwembroek, terwijl de boel weer rekt gaat.
Pics or didnt happen, maar pas op, dit is geen NSFW topic.

• anti elppa
Coldcat schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:30:
Laat die bull maar losborsten met of zonder CME Gap!

Heerlijke nerveuze nachten om wakker te worden te zien hoeveel die magische zooi weer gepumpt is. De eerste dagen voel je jezelf onoverwinbaar alsof je de cocaine rechtstreeks van het scherm opsnuift. Tot laat genieten van de groene palen! Na een week helemaal verrot door een paar groene getallen te bekijken en hopium te lezen.

[Afbeelding]

Op de een of andere manier is de bear gewoon vele malen rustgevender.

[Afbeelding]
Bear is idd veel relaxter. Dat schrijf ik al jaren.

Wacht maat tot de laatste fase vd bull, dan ga je echt rekt kwa gezondheid. Niet slapen, verslaafd aan groene candles, helemaal bezopen van de greed. Dan loop je erbij als een fyntanyl zombie

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
zwembroek schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:52:
[...]

Zou kunnen hoor maar als je verder terug kijkt zie je dat ze in de bull vaak niet allemaal gevuld worden. Ik zou er in deze fase niet meer blind op vertrouwen, we zijn nu ook wel flink uitgelopen. Eerder dit jaar heb ik er wel een paar keer gebruik van gemaakt.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

tomtom901 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:53:
[...]

Als je shorts met @zwembroek verwart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZcQTRZCiS6Q9FS6VJ5QmuZweq8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BXYKbwVgiKkoC09bAor6XiQT.jpg?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:54:
[...]

Wacht maat tot de laatste fase vd bull, dan ga je echt rekt kwa gezondheid. Niet slapen, verslaafd aan groene candles, helemaal bezopen van de greed. Dan loop je erbij als een fyntanyl zombie
Lekker man, ff goed mentaal kapot gaan, flinke gains pakken en daarna gewoon maand vakantie pakken met je stash aan f.ck money.

• zwembroek
Sluw schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:55:
[...]

Zou kunnen hoor maar als je verder terug kijkt zie je dat ze in de bull vaak niet allemaal gevuld worden. Ik zou er in deze fase niet meer blind op vertrouwen, we zijn nu ook wel flink uitgelopen. Eerder dit jaar heb ik er wel een paar keer gebruik van gemaakt.
Dat flink uitgelopen valt wel mee. We zitten nog steeds in een range. Als we de komende dagen door de 74k beuken dan zie ik de CME gap ook niet meer gevuld worden deze bull. Maar van mij mag alles nu wel moon gaan. Ben wel klaar met deze range. En die lower high mag ook wel van tafel.

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Daarom heb ik Hermule in mijn portefeulle opgenomen

Afbeeldingslocatie: https://image.coinpedia.org/wp-content/uploads/2024/06/25152947/furrever-token-5.webp

Om te ontsnappen aan:

Afbeeldingslocatie: https://media.zenfs.com/en/Benzinga/1e21c348fcc2db2615061e4e3e26cd79

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 18-07-2024 19:02 ]

• anti elppa
Coldcat schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:02:
[...]

Daarom heb ik Hermule in mijn portefeulle opgenomen

[Afbeelding]

Om te ontsnappen aan:

[Afbeelding]
Die heb ik ook. Was tip van iemand hier :+ . Nouja geen idee eigenlijk, is er nog geen rugpull geweest? Want anders heb ik ZERO.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Ja dat durf ik dus niet meer.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:11:
[...]

Ja dat durf ik dus niet meer.
Snap ik ook wel weer.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 18-07-2024 20:31 ]

• anti elppa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7kCwL50ZKKvS0oKRsD5C-FOAPfA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8oFoN2pMntgRvEimP6kaBg2Z.png?f=fotoalbum_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:05
@Darrell Sja word wel stil hier net nieuwe Moderator,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4_ih2Xj4FUu1tdHy4ZLse7SJbLU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mzt7SWEyytBqRO9wx51ai39s.jpg?f=fotoalbum_large

😋🤣

• resusaapje
  • Laatst online: 11:25

resusaapje

h less

zwembroek schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:32:
RNDR zit ook in een mooie koop zone.
RNDR krijgt binnenkort een token swap naar...

RENDER

Waarom? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0cEOgeUDaWHt4_M5Eh26pCSzQQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/C9wkIOTRts1910RpwJO1JYzW.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:58
resusaapje schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:12:
[...]

RENDER

Van ETH chain naar SOL

Stack Sats

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Oh dit is dus short gaan....

Jajajajaja

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• resusaapje

resusaapje

h less

Stovirpi schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:06:
Mijn Bitvavo DCA account heeft precies weer de dure bitcoins gekocht afgelopen maandag. Tis net een vrouw met een koopverslaving.
Op random momenten winkel in winkel uit?

• zwembroek
resusaapje schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:12:
[...]

RENDER

Omdat ze van het Ethereum netwerk naar Solana gaan.

• resusaapje

resusaapje

h less

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Nee joh, Krokodil...

[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 18-07-2024 23:51 ]

• MrFX
  • Laatst online: 12:33
tomtom901 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:12:
[...]

Snap ik ook wel weer. *Knip*
De achterblijvers kunnen we niet in de steek laten. Beachbabes is dan het minste wat we voor deze doelgroep kunnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 18-07-2024 20:31 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• resusaapje

resusaapje

h less

MrFX schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:22:
[...]

De achterblijvers kunnen we niet in de steek laten. Beachbabes is dan het minste wat we voor deze doelgroep kunnen.
6% gewijzigd door Taro?

Gerapparteerd!

• resusaapje

resusaapje

h less

9% gewijzigd door taro.

Ik mod jou!
Nee ik mod jou!
Ik mod jou meer!

d:)b

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:45
zwembroek schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:13:
[...]

Ik kan er erg van genieten dat ik met mijn vriendin (en soms ook met mijn twee dochters) op een terras zit met een koud glas bier, de kop in de zon en goede sushi op tafel. Dat mag van mij wat kosten. Vooral als ik hun er ook blij mee maak. :)
Ichi heeft wel goede sushi, alleen jammer dat de muziek daar behoorlijk luid staat (ik word oud), en dan niet de standaard maki’s bestellen maar die van 8-16€ per 4 of 6 stuks. All you can eat kan daar echt niet tegenop waarbij je de sushi lekker merkt door het juiste mengsel van soya saus en Wasabi te hebben.

En ja, echte fine dining inclusief wine pairing ben je met z’n tweetjes zo 300 € (lees: shitcoin) lichter.

• elektriekert
  • Laatst online: 20:45
resusaapje schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:37:
[...]

9% gewijzigd door taro.

Ik mod jou!
Nee ik mod jou!
Ik mod jou meer!

d:)b
Ik mod je de moeder!

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
FrambozenTaart schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:07:
[...]

Sowieso rib eye. Een biefstukje met een bult gebakken uitjes kan niets tegenop, dat meen ik serieus.

Ik heb als ik uit eten ga ook altijd 100% schijt aan de creativiteit van de kok, entrecote of een biefstukje, allemaal mooi. Maar die kolere sausjes en garnering mag je wat mij betreft wegtyfen.

Ik kom hier niet om vrienden te maken maar gewoon om te eten wat ik wil, en jij gaat dat voor me maken omdat ik je betaal.

Stuk rundvlees? Gewoon gebakken uitjes erbij. En als dat niet kan omdat de kok een omhoog gevallen Gordon Ramsey is dan smijt ik gewoon alle ramen van je kuttoko in.

En ja dat is best vermoeiend als je in een sushi restaurant zit.

Maarja dan had je maar niet naar mijn land moeten komen, verrekte mongol.

Iets met Bitcoin zodat het nog ontopic is.
Zo, die friese tripels kwamen mooi aan 8)

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 18:56
15 juli zou ASI live gaan, iemand al meer info waarom dat nog niet gebeurd is?

Ook kwam ik deze meme tegen genaamd Ponke:
https://coinmarketcap.com/currencies/ponke/

Dont know of ik er mn handen al aan wil branden, MC en circulatie is oke + auto burn :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hqvK5o5Bls2m9EG8LmcOLVNztlw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IZMwLXfNg4SGjpXzVbKXjhRe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBlGSweyzNmtpQX7_sk-GjVp-A0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N9quyDs5DC5Mfyqimt8kwbXE.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
heel leuk al die Lambo verhalen als Bitcoin op $200k staat maareh:

:7

nothing stops this train

• Aeronaut
  • Laatst online: 10:33

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Kol Nedra schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:44:

[Twitter]
2.5 ton wegende colossus? Menig EV is jaloers

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:44:

[Twitter]
Beter dan de huidige M3 in elk geval.

• Kol Nedra
volgende week veel prijsactie, up of Down we gaan het meemaken

nothing stops this train

• Alpina
Don Guacamole schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 19:41:
Een heel aantal alts (eigenlijk alle alts) zijn de afgelopen periode goed door het putje gegaan.
Dit is een koopmoment, tuurlijk, de maxis zullen zeggen dat alles naar 0 gaat, en die hebben ook gelijk, maar ik verwacht nog wel een moment waarop alts weer gaan vlammen.
Koop als het bloed door de straten loopt.
Vandaag $Qubic gekocht. Staat op ruim -70% in de afgelopen weken.
Is dikke tech. Maar dyor.

[Afbeelding]
Met wat bij elkaar gesprokkelde funds kwam ik op precies 420m Qubic bij Mexc _O-

Dan koop ik gewoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CG54jx4oCkhNpW1uAEzLCkSA3SE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3NCxU70u2CHu7sb5kr59qQLC.jpg?f=user_large

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Tldr dit jaar wellicht weer een nieuwe fomo moment. Dat USA in beslag genomen Bitcoin wil gebruiken maakt weinig uit, de meeste landen hebben dat niet / te weinig. oOo

Src:
https://www.investing.com...-watershed-moment-3525595

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/64/4f/5f/644f5fdd59aea91383677b767cbc09f4.gif

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• anti elppa
deze klopt nog steeds. Zitten nu aardig dicht weer bij de bovenkant. Zou mooi zijn als die uitbreekt vandaag

• Alpina

_O-

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:53
Daarom hebben @anti elppa en ik dus geen kinderen. Dan kun je iets meer risico nemen op de beurs.

Maktub

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

MrMrq schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:11:
[...]

Daarom hebben @anti elppa en ik dus geen kinderen. Dan kun je iets meer risico nemen op de beurs.
Ah een slowchat stelletje O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFwa6H6eajdXmFfKJciuYkzbiNw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0Bq5fdPHB6MIbRmkDe0bVkN6.gif?f=user_large

• anti elppa
die was wel te verwachten _O- _O-

• anti elppa
anti elppa schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 08:20:
[...]

deze klopt nog steeds. Zitten nu aardig dicht weer bij de bovenkant. Zou mooi zijn als die uitbreekt vandaag
gaan weer naar de onderkant.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEkFKwccy8yGGdqZEMXBFtucIj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fd9OBfy4LR8SFV3b6AtiwyId.jpg?f=fotoalbum_large

@FrambozenTaart

Een licht roesje en we komen de dag weer fluitend door.

• Alpina
Toch een flinke computer storing lijkt het.

Mijn pf tracker werkt nog wel.

Staat nog steeds 1 BTC = 1 BTC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JhvxSpivA1yGWfXriv1Z2boC0c8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CBCW0caeqNqJiXwPXzPkWD0B.gif?f=user_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16

Vis

Snel je digitale assets withdrawen van die exchanges boyz, centrale systemen worden gesloopt!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Guere
  • Laatst online: 09:49
Stovirpi schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:59:
compressie compressie. Gaan we zo naar boven of naar beneden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6Npx8e7--uDbAPZ3HU5XUCclwc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VivusbZjljPDmiiNORk9Cqe2.png?f=user_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:04
De halve wereld ligt plat vanwege een Windows update foutje. Bitcoin pruttelt uiteraard door alsof er niks aan de hand is.

Dit is een bevestiging van hoe betrouwbaar Bitcoin is. Helaas zal de meute dit niet zo zien.

"Alles wat digitaal is is onbetrouwbaar. Lang leve contant geld" |:(

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZVIZO41K5pOEawQXM6ciywNFvew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DoLQzNCBTNqhxmpf9UkqOjHZ.jpg?f=fotoalbum_large

Not sure if bullish?

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:39:
De halve wereld ligt plat vanwege een Windows update foutje. Bitcoin pruttelt uiteraard door alsof er niks aan de hand is.

Dit is een bevestiging van hoe betrouwbaar Bitcoin is. Helaas zal de meute dit niet zo zien.

Maar dat laatste is wel weer een feit. Lang leve contant geld.. iets tastbaars waar je alsnog mee kan betalen in tijden van systemen die plat liggen is wel een must.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:48
Bearflag op de hourly?

edit Lol nope, op de mobiel zag het er anders uit

[ Voor 57% gewijzigd door PHPResource op 19-07-2024 11:25 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:59
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:39:

Crowdstrike update foutje?

Toevallig of niet, Microsoft heeft zelf connectie issues voor een hele lijst aan services maar daar heeft niet iedereen last van.

• Kol Nedra
zeer kwetsbaar zijn we eigenlijk, snel water en voedsel kopen!

nothing stops this train

• Pinsa
  • Laatst online: 14-01 18:56
Kol Nedra schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:50:
zeer kwetsbaar zijn we eigenlijk, snel water en voedsel kopen!
Doomsday preppers! Bunker vol met overlevingsspullen, eten en drinken en een computer zonder windows 10 :+

• Vis

Vis

Ik draai nog steeds Windows 10 hier en via torrents gedownloade software pakketten. Schrale atser for life.

Met windows 11 allemaal niet meer mogelijk, alles via de cloud en dure maandabbos.

Mij krijgen ze niet klein.. oh wacht..

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vis schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 12:30:
Ik draai nog steeds Windows 10 hier en via torrents gedownloade software pakketten. Schrale atser for life.

Met windows 11 allemaal niet meer mogelijk, alles via de cloud en dure maandabbos.

Mij krijgen ze niet klein.. oh wacht..
Tot daar een paar rare regels code instaan.

Opeens alle sats weg.

Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/dms/image/D4D22AQFnFWIUzEv7Zw/feedshare-shrink_800/0/1694573068748?e=1724284800&v=beta&t=YQIKP6xiM6Hxj4p2pUqJQh2gyCuYAEfohxyOFNKpXcI

• Vis

Vis

Coldcat schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 12:40:
[...]

Tot daar een paar rare regels code instaan.

Opeens alle sats weg.

[Afbeelding]
Hoezo, Trezor en Ledger staat los van mijn OS, de seed heb ik zelf.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:04:
[...]

Hoezo, Trezor en Ledger staat los van mijn OS, de seed heb ik zelf.
En hoe toch Ledger de tool Ledger Recover aanbieden. Dus als je een nano S hebt die je met een kabel aansluit, wil je dat wel met een goed gepatchte OS.

• Vis

Vis

knakworst schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:08:
[...]

En hoe toch Ledger de tool Ledger Recover aanbieden. Dus als je een nano S hebt die je met een kabel aansluit, wil je dat wel met een goed gepatchte OS.
Tegen de tijd dat ik wil "cashen" zijn we 10 jaar verder.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:16:
[...]

Tegen de tijd dat ik wil "cashen" zijn we 10 jaar verder.
Je kan trouwens ook gewoon de ledger met een android telefoon met een USB connecten in de ledger live app, geen nano x meer voor nodig.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nopheros schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:32:
[...]
Crowdstrike update foutje?
Je zal er aandelen van hebben.... dan is vandaag rood.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBjA3rrnzWHHOMvuiTonfDjebe5dYfgQmaAQlrzgu5P7YKGzXbBcjjiStv&s=10

BTC nog steeds redelijk stabiel. Ik heb maar een koop order buiten de huidige range gezet. Kan ik veilig verder bieren en mis ik geen pump :9B

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ben normaal niet zo van de complotten, maar zou me niets verbazen dat Bill Gates iets te maken heeft met deze wereldwijde storing...

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:09:
[Afbeelding]

@FrambozenTaart

Een licht roesje en we komen de dag weer fluitend door.
Kom net uit het werk, heb wel iets koud liggen maar nu eerst een ijskoffie met karamel siroop.

Probeer zelf toch de 17:00 uur aan te houden, maar misschien is dat meer iets geestelijks om wat minder alcoholist te lijken.

Ach, wie houd ik voor de gek. Zonder drank redt ik het allang niet meer tot 21:00...

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZW8yydzLG-IrOc-fY9-pd4gOsaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FpeB48NG535rB0xiVmcALBm7.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 227 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!