[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.130.657 views

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
BTC100K2021 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 10:44:
[...]

Retail zou wel willen, maar kunnen ze niet denk ik.

Evictions beginnen explosief te stijgen:
https://www.foxbusiness.c...fastest-5-american-cities

Coronageld is op:
[Afbeelding]

Autoleningen stagneren (financiers worden voorzichtig):
https://fred.stlouisfed.org/series/MVLOAS

Creditcards worden steeds vaker niet afbetaald:
https://fred.stlouisfed.org/series/DRCCLACBS

Dan heb je weinig ruimte voor een all-in yolo op SHIBA of andere shitcoin. Dus ik verwacht geen glorieus alt season eigenlijk. En mogelijk zelfs voor BTC weinig moois in 2025.

Dit alles is dan de USA, maar in NL is iets soortgelijks aan de hand. Wij zitten hier in dit forum toch wel in een bubbel. Overwegend hoog opgeleide mensen met gezonde financiën. Een flinke portie is aan het dagdromen over vroegpensioen of een Porsche.

Terwijl een flink deel van de middenklasse het serieus lastig heeft doordat de loongroei de prijsstijgingen niet heeft kunnen bijhouden. Die zijn blij dat ze met het vakantiegeld wat gaten hebben kunnen dichten en misschien is er nog iets over voor een budgetvakantie.

Maar deze groep is wel de groep waarvan iedereen verwacht en hoopt dat zij weer voor exit liquiditeit gaan zorgen. Ik ben benieuwd.
Jii ziet het nuchter _/-\o_

Retail gelukkig vervangen door ETF’s :9~

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:44
Aeronaut schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 12:38:
[...]

even wat gekras.

verchil van oranjelijnen is de top tussen weekly en monthly maarja, dit keer is het anders he. ETF met dikke zak geld.

eerste piek eindigt rond 100k is mn vermoeden. volgens onderstaande elliotwave hebben we eerste piek al gehad op 73k.. en gaan we naar het laatste wave... heb meer koffie nodig.

[Afbeelding]

terugkijkend. 2021 had eigenlijk tegen 100k moeten komen en wellicht haalt 2025 dat wel in a la 2017 met een giga run.
Ik kras ook wat. Vwb de elliotwave zie ik hier ook wel iets in 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kaRzVI8DLQ_GFN9LxAtHMi9KkDE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bdj4eyYwXxEwyD2ZS4e6H6VU.jpg?f=fotoalbum_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8qu_t_BXSzJUJYUq40LjAXjUpg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Cn764wIK7eLnZpjnlzrOaQGF.png?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Coldcat schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:14:
[...]

Ik begin te twijfelen. Na alle verhalen over blikken bier en opgestapelde pallets dacht ik altijd dat @FrambozenTaart een man zou zijn.

[YouTube: The Bitcoin Song- Tatiana Coin Live Edition]

Tegenwoordig op een beter podium, echter hebben de shitcoins invloed gehad. :+

[YouTube: Tatiana Moroz - The Bitcoin Jingle (Live at the DC Blockchain Summit)]
Betrapt. Je weet het nooit he in deze gender ingewikkelde tijden.

Ook grappig:

https://www.ad.nl/buitenl...tiek-te-steunen~ab424d60/

Je zou maar een Tesla hebben gekocht omdat je begaan bent met het milieu, financieer je indirect mee aan een klimaatverandering ontkennende partij.

Zouden ze ook Bitcoin gaan accepteren? _O-

Daddy Elon is wel geïnteresseerd in minder overheid, want lastige regels, en meer vrijheid voor bedrijven. Minder privacy wetgeving, minder rechten voor werknemers etc. etc. Zal ook wel te maken hebben met belasting technisch gunstige voorwaarden voor de rijken, al is dat een aanname.

Vind het wel interessant om al deze ontwikkelingen te zien ontvouwen, ben ook wel benieuwd wat voor investeringsklimaat hiermee op de lange termijn ontstaat.

Zoals ook aangegeven een post op een pagina terug, voor een parabolische bullrun is retail nodig maar als retail niks te makken heeft... Wat dan?

Je kunt het vee slechts melken als de omstandigheden daarvoor gunstig zijn. Krijgt het vee niet genoeg binnen om melk te kunnen produceren dan implodeert je boerderij.

Niet echt bullish.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Moiety
Te laat om in te stappen, denk je?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-01 19:38
Dikke moon op de 1 minuut 5 minuten.

[ Voor 24% gewijzigd door Nopheros op 17-07-2024 15:53 ]

• FrambozenTaart
  • Niet online
Moiety schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:49:
[...]

Ik denk persoonlijk niet dat het ooit te laat is om in te stappen op fysiek goud.

Tenzij je doel op de korte tot middellange termijn winst in fiat maken is.

Zolang geldontwaarding doorgaat zullen schaarse asset stijgen in waarde. Met goud weet je dat je altijd iets van waarde houdt, met fiat is dat maar de vraag. Je vermogen over nacht zien verdampen aan hyperinflatie is not cool.

Maar tegenwoordig is er iets nog schaarser dan goud.

Je zult er misschien wel van gehoord hebben; het heet Bitcoin en is door wiskunde bewezen schaars, beveiligd door encryptie en onafhankelijk door decentralisatie.

Ongelooflijk allemaal.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:55:
[...]

Ik denk persoonlijk niet dat het ooit te laat is om in te stappen op fysiek goud.

Zolang geldontwaarding doorgaat zullen schaarse asset stijgen in waarde. Met goud weet je dat je altijd iets van waarde houdt, met fiat is dat maar de vraag. Je vermogen over nacht zien verdampen aan hyperinflatie is not cool.

Je zult er misschien wel van gehoord hebben; het heet Bitcoin en is door wiskunde bewezen schaars, beveiligd door encryptie en onafhankelijk door decentralisatie.

Ongelooflijk allemaal.
Bit-watte? Heb je weer eens wat op?

• Aeronaut
  • Nu online

Aeronaut

PF sinds TOP '24

daar zijn we weer
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/kH1fJYPmjPQ/maxresdefault.jpg

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Moiety
FrambozenTaart schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:55:
[...]

Ongelooflijk allemaal.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TcyQKJOveYkgQMP1_q2GHYntSjM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ArTP76kXQ6KYt9l9w2UT5VSt.gif?f=user_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:08
Moiety schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:49:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vpITDL4zgnJsBEkHjOw0H08632s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J5pd2ZWbubCPz8kvbGawLWTc.jpg?f=fotoalbum_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:56:
[...]

Bit-watte? Heb je weer eens wat op?
Nog niet, maar ik sta op het punt te investeren in goud-

gele rakkers.

Heb er nog 1 liggen met gegarandeerd 8,4% rendament.

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:17
Ik heb wat GET Protocol in mijn portfolio. Nu zijn ze bezig met een rebrand naar OPN. Tot 1-10-2025 kan het token geconverteerd worden, ratio 1:1000.

Ik heb even gewacht totdat de nieuwe token zichtbaar was op CMC.
Huidige koersen volgens CMC zijn:
GET: 1,103
OPN: 0,001104

Als ik nu zou converteren zou ik in USD net zoveel OPN krijgen als dat ik GET heb.
Helemaal prima en zoals verwacht.

Maar wat ik niet begrijp is dat CMC aangeeft dat GET in 30 dagen een -30,55% koersval heeft en OPN een stijging van +11,9%.

Is het toevallig dat de prijs nu netjes in verhouding staat tot de aangegeven ratio van de ontwikkelaars en was dit 30 dagen dan niet zo?

Wat is wijs? Nu converteren of in Q3 2025? GET staat op plek 966 en OPN op 4254.
Je zou verwachten door de ratio van 1:1000 het niet uit maakt, maar mijn gevoel zegt dat OPN meer potentie heeft om te stijgen doordat het een "nieuwe coin" is met nu nog een lage ranking en een lage absolute prijs (6 decimalen achter de komma). Wat zijn jullie ervaringen?

If it does not kill u, it makes u stronger

• Alpina
Toen ik 2019 begon met kopen dacht ik dat het allemaal niet zo’n vaart zou lopen in de wereld.

Boy I was wrong _O-

Stijgende lijn met goud en zilver gaat nog jaren door. Gewoon leuke aanvulling op Bitcoin lijkt mij?

Verder hoop je er natuurlijk nooit mee te moeten betalen of iets dergelijks maar als hedge tegen inflatie en waardevast in onzekere tijden is gewoon prima.

Hier vooral verzamelwaarde/vintage trouwens, kan je er af en toe nog naar kijken. :9B

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:24

knakworst

Get more sats!

Ik dacht dat ASML een aandeel was. Blijkt het gewoon een shitcoin te zijn.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:51
knakworst schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:22:
Ik dacht dat ASML een aandeel was. Blijkt het gewoon een shitcoin te zijn.
Mwa -10% in een dag. Wacht maar tot de Amerikaanse/ Nederlandse overheid een rugpull doet! Dan is het pas een shitcoin.

(lacht als een boer met kiespijn, kijkende naar zijn aandelen ASML)

Stack Sats

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

tomtom901

Moderator General Chat
Stovirpi schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:24:
[...]

Mwa -10% in een dag. Wacht maar tot de Amerikaanse/ Nederlandse overheid een rugpull doet! Dan is het pas een shitcoin.

(lacht als een boer met kiespijn, kijkende naar zijn aandelen ASML)
Mooi koopmomentje :)

• Stovirpi
GAK ligt ergens op de €280,- en is al een stevig % van de porto. Kijk er liever naar om het op dit moment in crypto te stoppen.

Stack Sats

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
FrambozenTaart schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:02:
[...]

gele rakkers.

Ok lets go !

https://frontaalbrewingcompany.com/investeer

• Alpina
FrambozenTaart schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:02:
[...]

gele rakkers.

https://www.visitardenne....es/route/etape_11212_3203

Blij dat ik niet moest rijden.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:43
Redbull4u schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:18:
Ik heb wat GET Protocol in mijn portfolio. Nu zijn ze bezig met een rebrand naar OPN. Tot 1-10-2025 kan het token geconverteerd worden, ratio 1:1000.

Ik heb even gewacht totdat de nieuwe token zichtbaar was op CMC.
Huidige koersen volgens CMC zijn:
GET: 1,103
OPN: 0,001104

Als ik nu zou converteren zou ik in USD net zoveel OPN krijgen als dat ik GET heb.
Helemaal prima en zoals verwacht.

Maar wat ik niet begrijp is dat CMC aangeeft dat GET in 30 dagen een -30,55% koersval heeft en OPN een stijging van +11,9%.

Is het toevallig dat de prijs nu netjes in verhouding staat tot de aangegeven ratio van de ontwikkelaars en was dit 30 dagen dan niet zo?

Wat is wijs? Nu converteren of in Q3 2025? GET staat op plek 966 en OPN op 4254.
Je zou verwachten door de ratio van 1:1000 het niet uit maakt, maar mijn gevoel zegt dat OPN meer potentie heeft om te stijgen doordat het een "nieuwe coin" is met nu nog een lage ranking en een lage absolute prijs (6 decimalen achter de komma). Wat zijn jullie ervaringen?
Volgens mij kan de CMC grafiek niet veel te maken hebben met de koers die je krijgt tussen GET en OPN, die is, zoals je al zegt, 1-1k. Uiteindelijk wordt het gewoon vervangen. Koersverschillen t.o.v. USD zullen misschien te maken hebben met de liquiditeit (steeds minder GET, steeds meer OPN te verhandelen) maar voor jou maakt het geen verschil, tenzij je wil verkopen voor andere muntjes.

Ik heb 30 dagen na de start van OPN alles omgezet, ook de staked GET (vanaf toen gold het normale staking tarief voor OPN). Voor mij is het gewoon een potje Neerlands trots t.w.v. enkele kratjes Westvleteren 12, ik hoop op succes voor hun model, het is niet voor pensioenpotjes (zoals de rest van mijn PF).

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxAmKU7Pk-yceTnlCDmW00QYy8U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1bKw1O3UW9rh0eVAXLxThYA.gif?f=user_large

• Alpina
Aeronaut schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:40:
oeh, belangrijk moment. Binance kan niet lang achterblijven nu bybit het heeft toegevoegd als perp. Spot komt wel spoedig.

New Listing: AEROUSDT Perpetual Contract, with up to 25x leverage

MEXC Will List AERO USDT-M Perpetual Futures

Long die boyz. Laatste listing was weer 3 maanden geleden.. dus aangename toevoeging.

VOETNOOT: 100% aero hier
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a9_6Z2FW3YonD6KW7oKtw1iQH6w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BB2I3S36hhdBi77rJcgy2rCE.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJ5QXyPAqC7sJJo7Fu8Br8DyVvM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m3qvOpNAaKkioaX7QR56OhVE.gif?f=user_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-01 17:44
Jeetje gisteren overspoeld met BTC, gaat naar? doet dit? nu al bijna anderhalf uur NADA. 🤔Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdotOqWbV992fW0RmyQWxxeKBoc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PkBxEoFrPEndU6QcNn0CEkY7.jpg?f=user_large

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:04
pletter schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:52:
Jeetje gisteren overspoeld met BTC, gaat naar? doet dit? nu al bijna anderhalf uur NADA. 🤔[Afbeelding]
Btc kennende staan we over twee dagen weer sub-60 :D

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:25
ff de 50dma aangetikt net. prima zo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:38

4x2

lộn xộn quá

ik zou op dit moment voor btc gaan

leeg

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12-2025
Een man in het publiek overleden, zelf bijna dood.
En wat doe je dan.....geld maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPFLfl1fY0UIypwVueavLFhFwDo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FFjLg9hxLVtCYqLIhXBgaide.png?f=fotoalbum_large

Maar goed, hij gaat nog steeds naar de Bitcoin Conference in Nashville.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
4x2 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 19:50:
[...]

ik zou op dit moment voor btc gaan
BTC heb ik bijgekocht maar ik ga zeker niet 100% crypto.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afca_020 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:14:
Een man in het publiek overleden, zelf bijna dood.
En wat doe je dan.....geld maken.

[Afbeelding]

Maar goed, hij gaat nog steeds naar de Bitcoin Conference in Nashville.
Als Trump een maxi wordt... Berg je dan maar.

'I know many people in the Bitcoin community, in fact, I know them very well. Their community is large. It's one of the biggest. It's a huge community. And the coin, let me tell you about the coin. It's orange, very orange. Let me tell you; Bitcoin is the most orange coin out there. And there are many, many coins out there. But none of them are as orange as Bitcoin. I know for a fact that this makes Bitcoin huge.'

'Other coins are small. In fact, they are very, very small. These coins, I know this for a fact, they suck. I refer to them as shitcoins. In fact, I came up with this name. Everybody calls them shitcoins now but as you all know I was the first one to use that name. You know who buys these coins? Losers buy them. I wouldn't feel so secure buying these coins at the moment. You see, I'm not a loser, I only buy Bitcoin. Bitcoin is huge. It's orange too.'

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Potverdorie :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJbllLzochHidsi8QW1QJqmLKCU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n6xKslzvYe9kZKGQYrvU5xKU.png?f=fotoalbum_large

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Even op adem komen, maandag goedkeur van Ethereum ETF's, dinsdag kan dan de handel starten en dan naar nieuwe ATH's oOo

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
FrambozenTaart schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:32:
[...]

Als Trump een maxi wordt... Berg je dan maar.

'I know many people in the Bitcoin community, in fact, I know them very well. Their community is large. It's one of the biggest. It's a huge community. And the coin, let me tell you about the coin. It's orange, very orange. Let me tell you; Bitcoin is the most orange coin out there. And there are many, many coins out there. But none of them are as orange as Bitcoin. I know for a fact that this makes Bitcoin huge.'

'Other coins are small. In fact, they are very, very small. These coins, I know this for a fact, they suck. I refer to them as shitcoins. In fact, I came up with this name. Everybody calls them shitcoins now but as you all know I was the first one to use that name. You know who buys these coins? Losers buy them. I wouldn't feel so secure buying these coins at the moment. You see, I'm not a loser, I only buy Bitcoin. Bitcoin is huge. It's orange too.'
Ook gewoon lezen met zo'n Trump stemmetje... Damn :| :+

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Numbers schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:59:
[...]
Even op adem komen, maandag goedkeur van Ethereum ETF's, dinsdag kan dan de handel starten en dan naar nieuwe ATH's oOo
Greyscale gaat vast weer de pret bederven.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wispe schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:21:
[...]

Ongetwijfeld, maar net als bij Bitcoin zullen de anderen waarschijnlijk (hopelijk) netto meer gaan inkopen.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:04
Wat denk je komende uren dan?

• Alpina
Wispe schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_ZU9VJuINCkZ94WTOtjI0RjtdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/njb7lmhDvfqkwpZTx3hBlshH.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Hmmm, als dit doorzet, mag je deze van mij overnemen! Heb hem al wel gebouwd. Kon het niet laten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q_k1yUutpo5NHbl3Bb0zoBnhnEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UamXAyOjNWx6FLC1eVjR5KVk.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:28:
[...]

Wat denk je komende uren dan?
Zit al long sinds 63.9, target 65

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2IAoJq3o7wpJJVOBC7CUUlMyYQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vVznEjEiyYI72Vu1dYtjVWVC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door tomtom901 op 17-07-2024 21:37 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Moiety schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:33:
[...]

Hmmm, als dit doorzet, mag je deze van mij overnemen! Heb hem al wel gebouwd. Kon het niet laten.
[Afbeelding]
Poah vet

• Alpina
Mag dit wel na 20u @tomtom901?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/soXM03By60WSHdsLZkQ9KoNcC4s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SvJYUmnWZCAB4ueGaieLqkDt.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3N6zyXtsPx1XDWKs1sbOmQ5NiQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/K92Tcs746FhT3S7zajmASpYF.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mY9RT1LnkJ-sABzjcrYI57iYCS0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ozt7Zxypd1phf64bzSITG9h0.jpg?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lpsB6aqiye1Tx1lVyRHrQ56dInI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wvxoh6S04EVLhsZqWSfldmHh.jpg?f=fotoalbum_large

Okee dan. Nog eentje te koop. Keuze altijd goed.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Moiety schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:33:
[...]

[Afbeelding]
Ook een goede investering trouwens, bepaalde lego-setjes. Daar kan geen bitcoin of fiat tegenop so far :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:58
waarom is XRP nu +7%?

nothing stops this train

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
troje schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 22:04:
[Afbeelding]

Okee dan. Nog eentje te koop. Keuze altijd goed.
Is dat de jouwe?

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Ja, gebruikt als daily. Maar hij gaat eruit. Fijne auto overigens.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Morgen mogelijk settlement met SEC

• Moiety
2Dutch schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 22:24:
[...]

Ook een goede investering trouwens, bepaalde lego-setjes. Daar kan geen bitcoin of fiat tegenop so far :P
Dan zou ik er twee kopen. 1 om zelf te bouwen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
troje schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 22:34:
[...]

Ja, gebruikt als daily. Maar hij gaat eruit. Fijne auto overigens.
DM me ff

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Moiety schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 22:45:
[...]

Dan zou ik er twee kopen. 1 om zelf te bouwen.
Oh dat doe ik ook regelmatig hoor, heerlijk ontspannend lekker paar uurtjes aanklooien met blokjes.
Trouwens wel grappig dat ik om de haverklap meldingen krijg dat SOL weer eens 5% in de plus zit (en af en toe de min dan he). Dat is wel de raket in mijn portfolio :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kweenie wat dat net was, maar bullish was het niet.

• anti elppa
tomtom901 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 23:04:
Kweenie wat dat net was, maar bullish was het niet.
Ging ff heel hard in 1 min

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

Steady lads, deploying more capital.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:36:
[...]

Zit al long sinds 63.9, target 65

[Afbeelding]
Check @PHPResource @Taro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXo9d6wQsSqpaPOhkF3vQJom7-k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/meLXVVcndiS9lntwnwFhr2So.png?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Laatste week+33% all. Strong. Vast gedreven door hype.

https://newsbit.nl/xrp-ko...ten-historische-uitbraak/

[ Voor 26% gewijzigd door Gipsy King op 18-07-2024 07:12 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC maakt zich op voor een nieuwe run richting 65k imo. Ik zie 66.1 high ook nog wel gepakt worden, maar dan moet de Nasdaq ook rustig blijven.

Boom.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/spNc8PKC1FzLxYj53yMALzzhXJs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KUCgGiR9PfW05ZvkpdCS5XAF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door tomtom901 op 18-07-2024 08:55 ]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

XRP is niet alleen. Krijg toch steeds meer de indruk dat dit ook iets doet:
Darrell schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 08:43:
[...]

ICP doet ook mee.

https://www.cmegroup.com/...rency-benchmarks-faq.html

29 juli krijgen ze allebei een CME listing.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

@anti elppa doet zn tv weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TAIT1yJ7JK3JJt0wJQGz6eqzK8w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gw6unaWnKCkzbNz3ZK8YQv9n.jpg?f=fotoalbum_large

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:45
tomtom901 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:29:
BTC maakt zich op voor een nieuwe run richting 65k imo. Ik zie 66.1 high ook nog wel gepakt worden, maar dan moet de Nasdaq ook rustig blijven.

Boom.
[Afbeelding]
Ja die 65K is de afgelopen week wel een paar keer aangetikt. Relatief toch een taaie... de bovenkant van de bullmarket support band, al ligt die nu wel ietsje hoger op ±65.4K

• Kol Nedra
als die tv uit staat en geen stroom krijgt, blijf je dit dan zien? zo ja dan is die tv wel veel meer waard!

nothing stops this train

• elektriekert
  • Laatst online: 22:54
"Wanneer de koers boven dit level stijgt, kunnen we volgens de expert ‘’meerdere god candles verwachten die de weg openen naar de stairway to heaven’’."

Experts met de meest maffe nicknames.

Anyway op 1$ gooi ik de helft eruit en koop ik i.p.v. een tweedehandse Enyaq gewoon een nieuwe

• elektriekert
Kol Nedra schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:07:
[...]

als die tv uit staat en geen stroom krijgt, blijf je dit dan zien? zo ja dan is die tv wel veel meer waard!
Als ik die televisie zo eens bekijk.... : "There is no second best!"

• Coldcat

Coldcat

HODL

elektriekert schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:39:
[...]

Als ik die televisie zo eens bekijk.... : "There is no second best!"
Die verkoper heeft er lang over gedaan om de boodschap te begrijpen alles te verkopen en BTC te kopen.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-01 19:57

resusaapje

h less

elektriekert schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:37:
[...]

"Wanneer de koers boven dit level stijgt, kunnen we volgens de expert ‘’meerdere god candles verwachten die de weg openen naar de stairway to heaven’’."

Experts met de meest maffe nicknames.

Anyway op 1$ gooi ik de helft eruit en koop ik i.p.v. een tweedehandse Enyaq gewoon een nieuwe
Hey, niet zomaar een expert. Een XRP-analist! Vertrouwen nu al +1 d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Stovirpi
compressie compressie. Gaan we zo naar boven of naar beneden?

Stack Sats

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Sluw schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:00:
[...]

Ja die 65K is de afgelopen week wel een paar keer aangetikt. Relatief toch een taaie... de bovenkant van de bullmarket support band, al ligt die nu wel ietsje hoger op ±65.4K
Het is meer (imho) dat er tussen 64.8 en 65.2 een hoop supply ligt die gemitigeerd moet worden.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
tomtom901 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:03:
[...]

Het is meer (imho) dat er tussen 64.8 en 65.2 een hoop supply ligt die gemitigeerd moet worden.
We gaan de CME gap nog wel even vullen voordat de ATH wordt aangevallen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Mooie compressie, komende uren gaan we zien of het gaat uitbreken richting de apex

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P68LlpWAG6JLqXq9UEhtq-6O4CI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7cQawWjhno4I85dC7R0o2ZUr.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Coldcat

Coldcat

HODL

• Sluw
zwembroek schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:10:
[...]

We gaan de CME gap nog wel even vullen voordat de ATH wordt aangevallen.
Ha, ben benieuwd, spannende tijden. Als je de vlag uit deze tweet tekent kan dat inderdaad... dan gaan we misschien nog even omhoog, dan weer de onderkant testen en dan pas eind september omhoog. Maarja, voor hetzelfde geld gaan we wel...

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2025
iemand een idee hoe laat die SEC ripple uitspraak vandaag is?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
jasper7878 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 13:21:
iemand een idee hoe laat die SEC ripple uitspraak vandaag is?
Moon of rekt dus

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Als ik wil weten of we bullish of bearish zijn kijk ik altijd even of er Porsches worden verhandeld in de crypto slow chat.

Maktub

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

MrMrq schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:14:
[...]

Als ik wil weten of we bullish of bearish zijn kijk ik altijd even of er Porsches worden verhandeld in de crypto slow chat.
Maar is dat dan bullish of bearish? Toch een beetje de poor man's Lambo.

• Moiety
Darrell schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:30:
[...]

Maar met meer klasse.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:30:
[...]

Dan weet je toch de prijzen van een hedendaagse Porsche niet.. :)

• FrambozenTaart
  • Niet online
MrMrq schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:14:
[...]

Is die Ducati van @WhySoSerious al eens verkocht?

Je kunt daar ook wel aan zien dat het goed gaat. Het begon met motoren, nu gaat het al om sportieve auto's.

Volgende run verkopen we privé jets, run daarop privé eilandjes met helicopter, etc. etc.

• Kol Nedra
tomtom901 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:33:
[...]

is het nou dat alles duurder wordt, of is het dat de euro minder waard wordt?

Hoe langer je in Bitcoin zit, hoe goedkoper het leven wordt :Y

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:33:
[...]

Ik geb maar wat. Ben niet zo thuis in de auto's anders dan dat de meme wen lambo is.

Kan een Porsche qua uiterlijk zelf ook meer waarderen.

• Moiety
Maar goed. Van Porsche over naar bitcoin.
Wat gaat het worden…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1bsq7hgMHCvdiQuwBSgF3RDtX1I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c3Vm1dcr8JzW6bcmBtJWoqWb.jpg?f=fotoalbum_large
Oeps, verkeerde screenshot

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:17

WhySoSerious

Be the change.

FrambozenTaart schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:35:
[...]

Je kunt daar ook wel aan zien dat het goed gaat. Het begon met motoren, nu gaat het al om sportieve auto's.

Volgende run verkopen we privé jets, run daarop privé eilandjes met helicopter, etc. etc.
Die was rood. Rood is niet goed in crypto...

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:35:
[...]

Nuja die Italiaanse motoren kosten net zoveel als dikke sportwagens....als je het onderhoud mee telt. Echt een gruwelijke moneypit. 3 vrienden rijden stukgatie. Als ze gewoon een Japanner genomen hadden, en rest in bitcoin, hadden ze nu de hypotheek af kunnen lossen.

Bij weekendje Duitsland gaat er standaard een aanhanger mee om die troep weer terug thuis te krijgen

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
anti elppa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:28:
[...]

Nuja die Italiaanse motoren kosten net zoveel als dikke sportwagens....als je het onderhoud mee telt. Echt een gruwelijke moneypit. 3 vrienden rijden stukgatie. Als ze gewoon een Japanner genomen hadden, en rest in bitcoin, hadden ze nu de hypotheek af kunnen lossen.

Bij weekendje Duitsland gaat er standaard een aanhanger mee om die troep weer terug thuis te krijgen
Nice, ik hanteer dezelfde strategie voor auto's :*) Ik ben aan het kijken naar een Lexus en heb nu een Mitsubishi. Zal niet snel meer van Japans afstappen denk ik.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-01 16:12
Moiety schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:53:
Wat gaat het worden…
[Afbeelding]
Peipei/weth... Veel drekkeriger gaat het niet worden. Zat deze in je voorraad vieze plaatjes die eigenlijk niet kunnen en je alleen met hele goede vrienden met dezelfde zwartgallige humor deelt?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45
Jullie mogen ophouden met DM's. De cuore gaat niet weg!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Alpina
Moiety schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:53:
Wat gaat het worden…
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0-RaOQBWZP_WEQzQIQeXwLcG-A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dVrNMXzs9FtUohzX3bKkEoax.jpg?f=user_large

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
Damn, ik mis een Aero shill en ook volledig de boot, maar ze gaat als een speer, en dat op dipdag.

• elektriekert
Gelukszoekr schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:49:
Jullie mogen ophouden met DM's. De cuore gaat niet weg!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ayQfEOphq5Nb43nKU8kafH6jx6o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fdPDb6zNvZzglfLBh9XU4FQb.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Ray_ schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:47:
[...]

Peipei/weth... Veel drekkeriger gaat het niet worden. Zat deze in je voorraad vieze plaatjes die eigenlijk niet kunnen en je alleen met hele goede vrienden met dezelfde zwartgallige humor deelt?
Hoop maar dat deze doorzet. De winst vloeit immers over richting Bitcoin.

• Kol Nedra
Ik moet beter mijn best doen:

+mijn auto is iig wel ouder dan Bitcoin
+uit eten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
+ik draag versleten kleding, zels gaten in mijn schoenen en sokken

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 18-07-2024 16:05 ]

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ben in Duitsland en dacht laat ik net als @Pelox ook eens milfs gaan spotten bij het zwembad.

Nou, alle whales liggen hier dus die summer lull houdt nog wel even aan.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Darrell heb je je "boormachine" al laten zien? hurhur...
Ieder ziijn fetish daarom zijn er ook zoveel shitcoins :>

Bitcoin is bijna een stable coin, benieuwd welke kant we op gaan vallen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• zwembroek
Dikke PAAL.

• Sluw
Uit de downtrend sinds maart gebroken? Het lijkt er op.

• zwembroek
Sluw schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:25:
[...]

Uit de downtrend sinds maart gebroken? Het lijkt er op.
Ja idd 0,30 was de weerstand. Mag ook wel weer eens.

• zwembroek
RNDR zit ook in een mooie koop zone.

• anti elppa
oh shit, het gaat weer over shitcoins hier. Ok, dit was dus een lower high, alles verkopen nu, want grote kans dat we naar ZERO gaan nu

Pagina: 1 ... 226 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!