Ja.Numbers schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:09:
[...]
Heb je het "ontvangen adres" gebruikt wat Bitvavo aangeeft in je account?
Zelfde adres als de transactie van paar weken geleden. Het adres dat ik kreeg nadat ik ETH-netwerk selecteerde.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja.Numbers schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:09:
[...]
Heb je het "ontvangen adres" gebruikt wat Bitvavo aangeeft in je account?
Als hij nog op pending staat zijn de fees misschien niet hoog genoeg?Wispe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:08:
[...]
De transactie is niet meer te zien op m’n trezor. Na een paar uur staat hij nog steeds op pending op etherscan.
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 20-07-2024 20:18 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hoeveel was de fee? 3 gwei is al voldoende.Wispe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:11:
[...]
Ja.
Zelfde adres als de transactie van paar weken geleden. Het adres dat ik kreeg nadat ik ETH-netwerk selecteerde.
Wat is MM?Coldcat schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:18:
[...]
Als hij nog op pending staat zijn de fees misschien niet hoog genoeg?
Op MM staat altijd een knop ‘speed up’ of zoiets.
2gwei.knakworst schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:18:
[...]
Hoeveel was de fee? 3 gwei is al voldoende.
Oké. Bij Bitvavo staat die transactie ook nog niet als in afwachting?Wispe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:11:
[...]
Ja.
Als die nog niet verwerkt is is die nog niet opgenomen in een blok en ook niet zichtbaar. Misschien kun je die 2 naar 3 ophogen ergens? Dan zou het wel moeten lukken.Wispe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:20:
[...]
Wat is MM?
Is toch raar dat de transactie niet meer te zien is in mijn Trezor? Er staat dat de laatste transactie van begin juli was, terwijl dat echt vandaag is.
[...]
2gwei.
[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 20-07-2024 20:23 ]
Op Bitvavo is helemaal niks te zien.Numbers schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:21:
[...]
Oké. Bij Bitvavo staat die transactie ook nog niet als in afwachting?
Heb het zelf nog niet meegemaakt, maar lees het vaker hier. Hoogst waarschijnlijk nog even geduld hebben dus.
Ik zie in ieder geval deze gast op de trein. Zonder lasereyes.
Ja, die website had ik ook gevonden, maar ik kan de transactie helemaal niet zien op mijn Trezor, dus ik kan de vergoeding ook niet aanpassen.Coldcat schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:22:
[...]
Als die nog niet verwerkt is is die nog niet opgenomen in een blok en ook niet zichtbaar. Misschien kun je die 2 naar 3 ophogen ergens? Dan zou het wel moeten lukken.
https://trezor.io/support/a/my-transaction-is-still-pending
Tja 2 is wel heel schraal...Wispe schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:20:
[...]
Wat is MM?
Is toch raar dat de transactie niet meer te zien is in mijn Trezor? Er staat dat de laatste transactie van begin juli was, terwijl dat echt vandaag is.
[...]
2gwei.
nothing stops this train
/f/image/aUM18jiFWZ3ShlAvJ7VHVNSR.png?f=fotoalbum_large)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Taro schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 21:23:
Diamond (of dumb?) hands had ik de afgelopen maanden toen mijn shitcoin pf #1 door het putje ging en ik niets verkocht, maar inmiddels alweer 33% in de plus sinds een paar dagen geleden.
[Afbeelding]
$TURBO deed gisteren zelfs >+100% op 1 dag en APU is ook alweer x2 in een paar dagen tijd, pfoe
Nog steeds jammer van Opsec, gelukkig enige tijd geleden al 75% omgezet naar ETH (vandaar dat die pf aanvoerder is), maar die resterende 25% is dus echt naar helemaal niets verdampt...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Draaien ze op Windows?Stokstaart schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 21:39:
Heeft iemand nog een goed idee voor 'How to take down an exchange'? Ik was leuk aan het traden op een exchange (OrangeX Exchange, don't go there) en plotseling is mijn account vergrendeld. Heel vreemd want ik deed niks geks, ik merkte wel allerlei vreemde dingen op de exchange, maar fuck it. Ik maakte leuk winst.
Na wat onderzoek blijkt dat ze dit trucje vaker uithalen. Ze vergrendelen een account, zeggen dat ze ermee bezig zijn en vervolgens hoor je er nooit meer iets over. Ik heb niet de hoop dat ik die centen ooit ga terug zien, maar ik wil wel graag voorkomen dat ze meer slachtoffers maken. Het liefst haal ik ze uit de lucht.
- Klacht ingediend bij de FBI.
- Contact gehad met Medium om hun artikelen uit de lucht te krijgen (wat niet kan omdat ik ze alleen kan beschuldigen, niet kan bewijzen dat ze misdadig zijn).
Iemand goede ideeën?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nothing stops this train
Bij Solana moet je snel door naar de volgende. Heb laatst POPCAT toegevoegd, doet vandaag een mooie +14%, over 3-4 weken maar weer afstand van doen. Blijft een vaag wereldje, maar ben er niet vies van.Kol Nedra schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 22:31:
na 2 weken niet kijken heb ik mijn solana shitcoin wallet geopend, velen muntjes toch een beetje weer recht getrokken en enkele ook helemaal rekterino gegaan.
1 muntje staat op nieuwe ATH 2 dagen terug, MUMU THE BULL
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zoals met alle alts eigenlijkSissors schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 14:13:
[...]
Ja oude post, maar ik was benieuwd of deze hier weleens was langsgekomen. Ja dus. Maar euhm dikke tech? Kan natuurlijk pampen omdat het AI is, en dat is hype (al krijg ik idee dat grootste hype daar weer uit is, misschien is hij daarom ook zoveel gedaald weer). Maar dikke tech? Hebben weleens met een paar gekeken naar wat zijn "useful PoW" inhield. Daar is heel weinig usefuls aan. Sowieso CfB, de oprichter ervan, heeft nogal een geschiedenis van hele slechte tech afleveren
.
En nogmaals, ik zeg niet dat hij korte termijn niet omhoog kan gaan. Maar voor langere termijn ben je bij Dog Wif Hat beter af als je voor de tech investeert.
Onderweg naar ZEROVaevictis_ schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:08:
Ik zat op bol.com te browsen, kwam dit tegen wel grappig om hier te delen. Je kunt dit echt als briefgeld bestellen, kost je 4,95 :-D
Euro debasement pur sang.
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Represent!Vaevictis_ schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:08:
Ik zat op bol.com te browsen, kwam dit tegen wel grappig om hier te delen. Je kunt dit echt als briefgeld bestellen, kost je 4,95 :-D
Ik spaar de zero’s als ik ze tegenkomen bij een toeristische locatie. Zie ze als souveniertjeVaevictis_ schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:08:
[Afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door Aeronaut op 21-07-2024 12:17 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
nothing stops this train
nothing stops this train
Verkeerde mensen op bezoek? Oude generatie of nog helemaal in FIAT wereldje?Kol Nedra schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:01:
vandaag op visite geweest, geen enkel gesprek over crypto/bitcoin
de bull is still early
Vaevictis_ schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:21:
[...]
Verkeerde mensen op bezoek? Oude generatie of nog helemaal in FIAT wereldje?
nothing stops this train
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Alsnog deze positie (opnieuw) met een entry op 66615 opgepikt, TP-1 net geraakt.tomtom901 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 23:44:
[Afbeelding]
Long VWAP @ 66839.02
TP-1 67.500
Stop 66770.81
Edit: rekt
67.5k is key, de range point of control.anti elppa schreef op zondag 21 juli 2024 @ 17:48:
rond de 68 zit nog wel een mooi plukje short liquidaties. eens zien of we dien nog kunnen slopen vandaag
ja van 67.6 tot 68 is liquidatie festival
[ Voor 33% gewijzigd door anti elppa op 21-07-2024 18:49 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Kaching, long weer on pointanti elppa schreef op zondag 21 juli 2024 @ 18:38:
[...]
ja van 67.6 tot 68 is liquidatie festival
edit:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Even ter info: dat houdt in dat als de prijs daar komt, de shorts worden liquidated en ze dus moeten kopen, toch? Maar waarom gaat de prijs dan juist naar beneden wanneer er een plukje liquidations wordt geraakt (aan de bovenkant van de huidige prijs) in zo'n heatmap?anti elppa schreef op zondag 21 juli 2024 @ 17:48:
rond de 68 zit nog wel een mooi plukje short liquidaties. eens zien of we dien nog kunnen slopen vandaag
Nog zo'n candle ATH!Kol Nedra schreef op zondag 21 juli 2024 @ 19:03:
wat een mooie weekly candle!
maar wordt het een sell the news event? volgende week BTC confference in Nashville
Omdat iedereen dat level in de gaten houdt, dus dat is waar mensen winst nemen die in een long zitten (die verkopen dus weer), of shorts vergroten juist posities of nemen nieuwe posities in.Durpstick schreef op zondag 21 juli 2024 @ 19:06:
[...]
Even ter info: dat houdt in dat als de prijs daar komt, de shorts worden liquidated en ze dus moeten kopen, toch? Maar waarom gaat de prijs dan juist naar beneden wanneer er een plukje liquidations wordt geraakt (aan de bovenkant van de huidige prijs) in zo'n heatmap?
nothing stops this train
@Durpsticktomtom901 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 19:21:
[...]
Omdat iedereen dat level in de gaten houdt, dus dat is waar mensen winst nemen die in een long zitten (die verkopen dus weer), of shorts vergroten juist posities of nemen nieuwe posities in.
Precies de reden dat ik het dus niet snap. Want ik dacht dus dat als bijvoorbeeld de prijs aan de bovenkant zo'n liquidatie event raakt, er dus een forced buying is, en dus een cascade hiervan, met een prijs die omhoog gaat. Maar zo werkt het dus blijkbaar niet, omdat mensen de prijs in de gaten houden, en dus juist wel verkopen op dat niveau.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nieuws volgt TA, toen ik hierboven 66.7k zei gaf Biden het op, denk ik.ByteMe_ schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:00:
Euhm... Wat doe je nu btc?
BTC = Biden Trades CryptoTaro schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:02:
[...]
Nieuws volgt TA, toen ik hierboven 66.7k zei gaf Biden het op, denk ik.
Ik heb echt spijt van die Boden. Klein bedrag, maar toch zonde. Eerste keer 90% weg
Die zat er aan te komen. Winnen kon die toch niet meer.
die heb ik ook, helemaal rekt gegaan helaasByteMe_ schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:06:
[...]
Ik heb echt spijt van die Boden. Klein bedrag, maar toch zonde. Eerste keer 90% weg
nothing stops this train
Wispe schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:09:
[...]
Wordt nog wat met BTC als hij president wordt in november.
Zijn toch externe factoren helaas... ben bang dat hij nog wel door die support heen krakt.Taro schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:13:
Alweer bijna in de bullmarket support band
[Afbeelding]
Een bounce erop zou wel mooi bullish zijn
nothing stops this train
Harris natuurlijk... Wie denk je anders?
[ Voor 11% gewijzigd door Vis op 21-07-2024 20:21 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mooie re-entry op 65.8 kunnen vinden
Volgens mij houdt een technisch analist zich minder bezig met ruis en fud. Externe factoren zijn er immers altijd.WarsemaW schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:16:
[...]
Zijn toch externe factoren helaas... ben bang dat hij nog wel door die support heen krakt.
Mijn inzet Harris - Shapiro
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Moet ze alleen wel even de verkiezingen winnen...Vis schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:21:
[...]
Harris natuurlijk... Wie denk je anders?
De eerste vrouwelijke zwarte president... Historisch
Als ik zie wat hier goed gaat zou ik een blonde chick met dikke tetten in een bitcoin bikini nomineren. Het gaat toch om het team eromheen .GioStyle schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:28:
[...]
Moet ze alleen wel even de verkiezingen winnen...
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
kleine kans maar het kan zeker.GioStyle schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:28:
[...]
Moet ze alleen wel even de verkiezingen winnen...
nothing stops this train
Ik denk ook oprecht dat ze meer kans maakt in vergelijking met Biden, maar Trump heeft het momemtum. He ate a bullet. Hij is een vechter, daar houden Amerikanen van.Kol Nedra schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:31:
[...]
kleine kans maar het kan zeker.
linkse mensen en denk ook veel vrouwen stemmen op haar verwacht ik, gewoon omdat het een vrouw is
Harris hoeft alleen een standpunt over abortus te melden en kunnen er veel rep. Staten worden omgewisseld als wisselgeld. (Behalve extreem katholieke staten, daar is de hoop toch verloren met braindrain)Kol Nedra schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:31:
[...]
kleine kans maar het kan zeker.
linkse mensen en denk ook veel vrouwen stemmen op haar verwacht ik, gewoon omdat het een vrouw is
Ja daar ben ik ook zeer benieuwd naar.. ik heb toch gegokt op een up, en afgelopen week nog wat ethers ingekocht.knakworst schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:39:
Ether presteert weer matig de laatste dagen. Zou etf nog meer sell the news zijn of toch recovery
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hij heeft gewoon geluk gehad dat hij z'n hoofd op precies het juiste moment draaideGioStyle schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:33:
[...]
Ik denk ook oprecht dat ze meer kans maakt in vergelijking met Biden, maar Trump heeft het momemtum. He ate a bullet. Hij is een vechter, daar houden Amerikanen van.
en Biden was zijn eigen Tweet vergeten van 19 uur geledenNumbers schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:48:
[...]
Hij heeft gewoon geluk gehad dat hij z'n hoofd op precies het juiste moment draaide
It’s a miracle, folks. Donald told the truth for once.
— Joe Biden (@JoeBiden) 20 juli 2024
It’s the most important election of our lifetimes.
And I will win it. pic.twitter.com/PjEIO6znSW
nothing stops this train
Ik ben even weggeweest maar er is dus niets veranderd blijkbaar?Taro schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:55:
Zullen we niet in dezelfde situaties als gisteren, een paar dagen geleden, vorige week en 2 weken geleden belanden? Graag ontopic blijven.
Nee en fijn dat je weer terug bentYES schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:59:
[...]
Ik ben even weggeweest maar er is dus niets veranderd blijkbaar?
Jij had vanwege een paar keer rapporteren door @Darrell al lang kunnen weten dat ik hier weer rond hing natuurlijk
Kijk dat is nog eens een goed geheugen, dat je mijn vorige nick nog weet, en bedankt voor het niet volledig benoemenAlpina schreef op zondag 21 juli 2024 @ 21:13:
Welkom terug Vi.. Euh YES!
Zo lang was je nou ook niet weg heYES schreef op zondag 21 juli 2024 @ 21:16:
[...]
Kijk dat is nog eens een goed geheugen, dat je mijn vorige nick nog weet, en bedankt voor het niet volledig benoemen
Dat is waar, maar in een topic zo volatiel als het cryptowereldje zelf had het me niet verbaast dat mijn oude nick al lang en breed vergeten was
Ik negeer altijd wat er staat en lees gewoon je oude nick nog op basis van je avatar.YES schreef op zondag 21 juli 2024 @ 21:21:
[...]
Dat is waar, maar in een topic zo volatiel als het cryptowereldje zelf had het me niet verbaast dat mijn oude nick al lang en breed vergeten was
Dus als ik die wijzig heb je niet meer in de gaten dat ik het ben en rapporteer je ook niet meer elke post van me? Maar eens overwegen danDarrell schreef op zondag 21 juli 2024 @ 21:26:
[...]
Ik negeer altijd wat er staat en lees gewoon je oude nick nog op basis van je avatar.
Ik zie een TAO logo staan... onbewuste beïnvloeding. My mind is fucked-up.YES schreef op zondag 21 juli 2024 @ 21:28:
[...]
Dus als ik die wijzig heb je niet meer in de gaten dat ik het ben en rapporteer je ook niet meer elke post van me? Maar eens overwegen dan
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 21-07-2024 21:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq