Zero.
Sterkte de komende tijd. Het lastigste is altijd om je winst niet weer kwijt te raken met fomo nadat je een generationele long véél te vroeg hebt gesloten! Een volgende keer kan je beter deftige stops zetten zodat je "toekomstige ik" minder invloed heeft. De winst had je namelijk kunnen houden en de verdere stijging zonder risico mee kunnen pakken op die manier.zenith schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:47:
[...]
Goede vraag, dit was meer een yolo trade. ik vond de winst mooi genoeg eerlijk gezegd 😀
[ Voor 22% gewijzigd door Liberteh op 14-07-2024 10:23 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Lekker rondjes rijden in de rukbunker totdat je er weer eens uit kunt. Wel steam op offline modus zetten anders kun je niet gamen ter afleiding.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Spot-on!anti elppa schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 08:40:
sehr gut!!!
binnen een week gaan we over de 60. misschien zelfs al wel dit weekend
Let's go
Gisteravond dus! Full Moon in Spaarnwoude. Dergelijke dames waren er ook.
Wie spotte ik hier?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja mooi gecalled ouwe maxi.anti elppa schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 08:40:
sehr gut!!!
binnen een week gaan we over de 60. misschien zelfs al wel dit weekend
Let's go
YouTube: Ok let's go!!!
Ik heb nu zo'n 2 maanden 1 ETH in de staking staan, is toch weer 13 euro extra tot nu toe (beter iets dan niks).
[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 14-07-2024 12:12 ]
Bij 1 eth werk je waarschijnlijk met een tussenpartij en dan is de vraag of je die en hun smartcontracten vertrouwt dat er geen fouten in zitten. Zelf vind ik het risico wel te overzien.Wispe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:12:
Zijn er redenen om ETH niet (te) lang in de staking te laten?
Ik heb nu zo'n 2 maanden 1 ETH in de staking staan, is toch weer 13 euro extra tot nu toe (beter iets dan niks).
Ik heb het gestaked via mijn Trezor.exelletor schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:14:
[...]
Bij 1 eth werk je waarschijnlijk met een tussenpartij en dan is de vraag of je die en hun smartcontracten vertrouwt dat er geen fouten in zitten. Zelf vind ik het risico wel te overzien.
Beste reden om dat niet te doen is omdat je er ook Bitcoin mee kunt kopen.Wispe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:12:
https://platform.arkhamin...uhhfwaz4c9t8hdee8hfz6738z
1ELonMUSK9ii2DLrYpcxcqDsEB7m4VwCJB
3HiTLerFajnfArSCiVi2gpbguJRUYw5mj1
shit man, had deze nog liggen...Alpina schreef op zondag 14 juli 2024 @ 11:49:
Kwam net nog een kaartje van @Aeronaut tegen.
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wispe schreef op zondag 14 juli 2024 @ 12:12:
- Trezor werkt met Everstake als derde partij voor het staken van ETH. Je ETH vertrouw je dus toe aan deze partij.
- Je staked ETH is niet liquide in tegenstelling tot staken via bijvoorbeeld Lido. Waar je op elk moment kunt verkopen voor ETH (van stETH naar ETH).
- Het unstaken duurt volgens Trezor op dit moment 9 dagen. Pas daarna kun je je ETH versturen en verkopen.
lekker laten staan, zo groot is die stack niet.
BTC gaat naar ledger
nothing stops this train
https://minersmarket.com/
[ Voor 12% gewijzigd door baba420 op 14-07-2024 14:25 ]
Perfexte wiswas locatie.baba420 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 14:24:
Ik zag een winkel waar ze ASIC miners en Trezors verkochten vlakbij de PC Hooftstraat. Adoptie is hier.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik liep er toevallig langs en vond een Trezor kopen zonder gegevens achter te laten wel handig.
Voor Nederlandse energieprijzen is een miner niet rendabel, dus ben wel eens met je uitspraak.
Deutschland verkauft und ich stack sats #Bitcoin pic.twitter.com/KnuJMEU8tm
— SEEDOR⚡Bitcoin Backup (@seedor_io) 13 juli 2024
nothing stops this train
De afgelopen 1-2 jaar of langer heeft bitcoin alles van de CME close naar de CME open geretraced (soms een paar dagen later). Ben benieuwd, als de echte echte echte bullrun start ontstaan er wel vaker CME gaps.
[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 14-07-2024 18:44 ]
liggen er nog wel wat onder de 18k. Uit mijn hoofd ook een aardig grote onder de 10k. 1-2 jaar is ook niet gek, dat is nog niet de hype modus van de bull. In het hype deel worden ze nooit allemaal gevuld.Sluw schreef op zondag 14 juli 2024 @ 18:43:
[...]
De afgelopen 1-2 jaar of langer heeft bitcoin alles van de CME close naar de CME open geretraced (soms een paar dagen later). Ben benieuwd, als de echte echte echte bullrun start ontstaan er wel vaker CME gaps.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat is gewoon niet waar. Een CME gap wordt vaker wel, dan niet gevuld, maar er zijn zeker weten ongevulde CME gaps. Zeker als de prijsactie explosiever wordt. Er ligt gewoon een hoop liquiditeit tussen die levels en dat is weer een magneet voor de koers.Sluw schreef op zondag 14 juli 2024 @ 18:43:
[...]
Bring it on!
Die met die puntjes in zn naam?Bushalte schreef op zondag 14 juli 2024 @ 11:58:
[...]
Gisteravond dus! Full Moon in Spaarnwoude. Dergelijke dames waren er ook.![]()
Wie spotte ik hier?![]()
[Afbeelding]
Ik denk dat we nog steeds relatief vroeg zijn. Vanaf de bodem is het al grofweg x4 gegaan voor Bitcoin, maar retail zit echt nog in de winterslaap. Om mij heen hoor ik alleen wat enthousiastelingen die door zijn gegaan, maar de rest is er echt nog totaal niet mee bezig.
Vorige run had ik niet in de gaten dat de muziek al was gestopt met spelen. Dat moet deze keer anders
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Beetje vertrouwen jonguh.Taro schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:08:
Bounced wel netjes op de bovenste lijn van de driehoek, benieuwd of er nog voldoende zondagavond puf is...
[Afbeelding]
gaan we omlaag: kopen!
nothing stops this train
Had al een long lopen vanaf 59.8k lopen toen ik de
63k ?
61k checktomtom901 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 01:23:
Ik zie eigenlijk geen serieuze weerstand tot 61k..
Daar gaan we zo door heen.Taro schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:26:
Nu precies tegen de bullmarket support band en blauwe historische lijn:
[Afbeelding]
Ik zie ook 63k, VAL van de grotere range
Positiviteit is altijd fijn, maar 100% zeker kan je daar niet van zijn.
Als je me voor de gek houdt ban ik je hè.
:fill(white):strip_exif()/f/image/5Y1IcF05wMjyA0pAwoXQSSoU.png?f=user_large)
Ps. in de 59.xk range al geopend, later opgeschaald.
Stuk eruit halen en stop op entry?Taro schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:39:
De bearish kant van mij zegt deze nu te sluiten aan de onderkant van de BMSB, de bullish kant zegt: Lekker laten lopen, daar gaan we wel doorheen. Lastig aangezien de zondagavond+maandagochtend altijd veel volatiliteit brengen....
[Afbeelding]
@Darrell, als je mij wat toeschuift ban ik hem eerder.
Poah goeie film ook. Nouja, geen goeie film, wel eye candy.
Niet zo grappig jij :xTaro schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:41:
[...]
@Darrell, als je mij wat toeschuift ban ik hem eerder.
nothing stops this train
Ik zet de stop wel iets boven de entry, haal er nu niets uit. YOLO.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
tomtom901 in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Check de grafiek op 6 maanden of langer. We zitten nog steeds in de dip.baba420 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 04:39:
Sjow, hij pumpt wel hard deze ochtend. Toch weer een beetje de boot gemist, wilde meer bijkopen tijdens de dip. Ach ja, je kan niet alles hebben.
Dat zit wel Schnorr.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6KiXBDNz3pu6aIoxeuCmMLtp.jpg?f=user_large)
Precies de bmsb weer opgezocht. Prima voor mijn meest recente satjes en leuk dat Deutschland ausverkauft is. Ik ben benieuwd of dit niveau behouden blijft of niet toch weerstand gaat zijn. We hebben eerder gezien dat dikke weekend gains zo weg zijn tegen donderdag. Dus hop door naar de 65,4k. Anders zit je gesandwhicht tussen de beide MA.
En? Deze open gelaten vannacht?Taro schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:39:
De bearish kant van mij zegt deze nu te sluiten aan de onderkant van de BMSB, de bullish kant zegt: Lekker laten lopen, daar gaan we wel doorheen. Lastig aangezien de zondagavond+maandagochtend altijd veel volatiliteit brengen....
[Afbeelding]
exact, best wat te gainen nog. zou best ook bijzonder zijn mochten we er in 1x door beuken, zeker na de upside die we al gehad hebben in 24htomtom901 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 07:36:
Zijn er nog niet hè, als we afwijzen tussen 63 en 64 kan dit net zo goed een lower high worden!
Consolidatie zou nu het beste zijn.anti elppa schreef op maandag 15 juli 2024 @ 07:37:
[...]
exact, best wat te gainen nog. zou best ook bijzonder zijn mochten we er in 1x door beuken, zeker na de upside die we al gehad hebben in 24h
Weet je nog dat 63k target?Aeronaut schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 07:11:
[...]
Wat is je volgende targer als dat ook gebeurt?
Je lijkt wel een pandora box met elke keer een nieuwe target
En op naar het gevoel dat je weer niet op tijd verkocht hebtWispe schreef op maandag 15 juli 2024 @ 07:22:
Dat gevoel als je ziet dat je laag hebt ingekocht is onbeschrijfelijk.
Op naar hogere koersen
ytr81 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 07:51:
[...]
En op naar het gevoel dat je weer niet op tijd verkocht hebt
Kwestie van aan je plan houden toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Wispe op 15-07-2024 07:53 ]
Heerlijk. Wat een asset. 3 miljard aan sell pressure absorberen, niks aan de hand. There is no second best.
🚨 360M in #Bitcoin Shorts LIQUIDATED
— Thomas | heyapollo.com (@thomas_fahrer) 15 juli 2024
Thanks for playing! https://t.co/IzBY9rWheU pic.twitter.com/LF098lOV0V
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Benieuwd wat de microstrategy 3x long dadelijk doet bij opening van de beurs.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat zijn toch wel de betere rendementsgetallen Taro! Lekker bezig
Ik heb de bull-balls niet voor dit soort leverage trading avonturen maar kan genieten van jullie verhalen.
Lekker blijven delen.
Het is "rendament"WarsemaW schreef op maandag 15 juli 2024 @ 09:39:
[...]
Dat zijn toch wel de betere rendementsgetallen Taro! Lekker bezig![]()
Ik heb de bull-balls niet voor dit soort leverage trading avonturen maar kan genieten van jullie verhalen.
Lekker blijven delen.
@Darrell , kom ernaar in!
Zo bedoel ik het ook, ze blijven vaak open in de echte bull. Maar tot die tijd worden ze heel vaak weer gevuld, zoals @anti elppa zegt liggen er nog een paar open maar dat is wel heel ver terug.tomtom901 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 19:12:
[...]
Dat is gewoon niet waar. Een CME gap wordt vaker wel, dan niet gevuld, maar er zijn zeker weten ongevulde CME gaps. Zeker als de prijsactie explosiever wordt. Er ligt gewoon een hoop liquiditeit tussen die levels en dat is weer een magneet voor de koers.
nothing stops this train
Ja en nee. Gratis duizende bitoin krijgen, en dik verkopen.Kol Nedra schreef op maandag 15 juli 2024 @ 09:47:
Duitse Government, hfsp!
Inderdaad! GAK van 0 Duitse Euros.Dacuuu schreef op maandag 15 juli 2024 @ 09:53:
[...]
Ja en nee. Gratis duizende bitoin krijgen, en dik verkopen.
gratis "krijgen" ja das waar.Dacuuu schreef op maandag 15 juli 2024 @ 09:53:
[...]
Ja en nee. Gratis duizende bitoin krijgen, en dik verkopen.
nothing stops this train
nu kunnen ze wel buy high sell low doen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/hIXXQP3ZBoLKA8xYpFxvuXmA.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/OXP42P2b43PClr7jSQtOnHqK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NdO3kZ2anUFXTxsyDDfqD4Wb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vHJU4BJxJP7sRf2g1YCdp4zS.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bSVCJw4eCfEhvFwPiZBz0fLj.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/RA8Z9U8NjrhTvAj8sLEi5t9Z.png?f=user_large)
/f/image/meeFU7ZZgf5QolOjPhHHHDB5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QLb9tToHC5vhztMMv65nLgWC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/j91bIKcdDlBM9gWoyOLONdTs.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2PHKECwiGRb5oscchzsJd6et.jpg?f=fotoalbum_large)