baba420 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 04:39:
Sjow, hij pumpt wel hard deze ochtend. Toch weer een beetje de boot gemist, wilde meer bijkopen tijdens de dip. Ach ja, je kan niet alles hebben.
De veelbesproken 50k is in ieder geval ver weg nu. Mss ga ik bij de volgende dip all in...
Of er komt geen dip meer._Gast_ schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:04:
De veelbesproken 50k is in ieder geval ver weg nu. Mss ga ik bij de volgende dip all in...
Les, dips gaan nooit zo diep als iedereen zegt.
Als we op de weekly boven de 64.5 closen is W-recovery confirmed toch en staat niks meer in de weg voor een nieuwe ATH

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Benieuwd of de beurzen in Amerika vanmiddag positief zijn. Afgelopen maanden bedierven die vaak een feestje na een weekend pump.Oepsje schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:16:
Als we op de weekly boven de 64.5 closen is W-recovery confirmed toch en staat niks meer in de weg voor een nieuwe ATH
Vanmiddag is er ook weer een toespraak van de Fed dus kan nog wel eens volatiel worden.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Als als als!Oepsje schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:16:
Als we rekt gaan is de bear confirmed en staat niets meer in de weg voor nieuwe lows!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Ik hap wel: gezien de huidige omstandigheden is het een stuk aannemelijker dat we omhoog gaan. Dat is het spelletje dat we hier spelen. Uiteraard kunnen we nieuwe lows opzoeken maar dat is hetzelfde als maar blijven gokken op het uittoppen van de S&P.Coldcat schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:18:
[...]
Als als als!
Als we rekt gaan is de bear confirmed en staat niets meer in de weg voor nieuwe lows!
Verder bieden resultaten behaald in het verleden geen garantie voor de toekomst, als je echter mijn post geschiedenis bekijkt in de crypto gerelateerde topics op dit forum dan kom ik al enkele bullruns net voor we gaan even roeptoeteren hier. Hier ben ik weer....
[ Voor 21% gewijzigd door Liberteh op 15-07-2024 11:24 ]
FTFY.Coldcat schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:18:
[...]
Als als als!
Als we rekt gaan is de bear confirmed en staat niets meer in de weg voor nieuwe lows meer laag inkopen!
Dat zit wel Schnorr.
Gast..._Gast_ schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:04:

:strip_exif()/f/image/r8u6OHiwFg5EKR2vfA6GKpFu.jpg?f=fotoalbum_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
Het lijkt tot nu toe redelijk te houden, even afwachten inderdaad tot vanmiddag 15:30.DarkShadow schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:17:
[...]
Benieuwd of de beurzen in Amerika vanmiddag positief zijn. Afgelopen maanden bedierven die vaak een feestje na een weekend pump.
Ik zie het nog niet meteen keihard terug dumpen naar 58k ofzo, maar je weet het nooit.
In mijn optiek zijn er twee mogelijkheden die deze pump veroorzaakt hebben:
1. Lege Duitse handjes.
2. De beer zat in Trumps oor.
Een andere logische reden die niet leunt op onrealistische complotten zoals 'whales', 'de macro', 'TA', of 'marktwerking' kan ik niet bedenken.
Maargoed. Het is nog geen 69k.
1. Lege Duitse handjes.
2. De beer zat in Trumps oor.
Een andere logische reden die niet leunt op onrealistische complotten zoals 'whales', 'de macro', 'TA', of 'marktwerking' kan ik niet bedenken.
Maargoed. Het is nog geen 69k.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
:strip_exif()/f/image/pFO6kUbcEL06KgN75rrIIoMm.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.nu.nl/economi...-na-aanslag-op-trump.html
Blijf me toch telkens verbazen hoe onvoorspelbaar crypto blijft
Mijn inziens heeft dat van Trump er niks mee te maken. Maarja, de krant moet ook zijn nieuwe berichten quota halen.Pinsa schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:07:
[Afbeelding]
Pinsa schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:07:
[Afbeelding]

Mooi hoe die ongefundeerde correlaties tot stand komen.
Misschien is deze pump ook wel aangejaagd door Miep, die dit weekend van haar keukentrapje viel toen ze de ramen aan het wassen was en haar kleine teen brak.
Maarja. Daar hoor je niets over in de massa media.

Liberteh schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:21:
Ik hap wel: gezien de huidige omstandigheden is het een stuk aannemelijker dat we omhoog gaan. Dat is het spelletje dat we hier spelen. Uiteraard kunnen we nieuwe lows opzoeken maar dat is hetzelfde als maar blijven gokken op het uittoppen van de S&P.![]()
![]()
/f/image/RMPcbjpeeRHgJl0xetzXlKQD.png?f=fotoalbum_large)
Je kan er van alles van maken, toch denk ik dat het er wel iets mee te maken kan hebben;Dacuuu schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:10:
[...]
Mijn inziens heeft dat van Trump er niks mee te maken. Maarja, de krant moet ook zijn nieuwe berichten quota halen.
Democraten zijn voornamelijk anti crypto
Trump heeft al eens positief uitgelaten over crypto
Trump schijnt bitcoin 2024 voornemens te gaan bezoeken
Trump aanslag, btc dumpt
Trump niets aan de hand, pump, trump schijnt de afspraak voor bitcoin 2024 conferentie niet afgezegd te hebben.. pump verder.
Helaas is trumpie nog vele malen onvoorspelbaarder dan crypto dus de hopium is misschien niet gerechtvaardigd
Allemaal 1 grote samenzwering van de rijksten!Pinsa schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:07:
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
JoebarRC schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:17:
[...]
Je kan er van alles van maken, toch denk ik dat het er wel iets mee te maken kan hebben;
Trump aanslag, btc dumpt
Trump niets aan de hand, pump, trump schijnt de afspraak voor bitcoin 2024 conferentie niet afgezegd te hebben.. pump verder.
Helaas is trumpie nog vele malen onvoorspelbaarder dan crypto dus de hopium is misschien niet gerechtvaardigd
:gifsicle():strip_exif()/f/image/C7jlaII16IoomfMrRtCw4biY.gif?f=user_large)
Dat maakt allemaal niet uit, het gros van de mensen is gewoon zo dom als een varken. Na 4 dagen "downtrend " is het janken en kan het gros niet meer objectief nadenken.Moiety schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:10:
Het verbaasd mij juist hoe voorspelbaar crypto is:
[Afbeelding]
Maar dit is ook fijn he, verliezers hebben we nodig.
Dus hij gaat deze run niet boven de 100k komen?Moiety schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:10:
Het verbaasd mij juist hoe voorspelbaar crypto is:
[Afbeelding]
Neeeeeeeee....
Dat zit wel Schnorr.
Ondanks we bijna tegen ATH aan zitten, lijkt er nog verdomd weinig retail interesse te zijn.Dacuuu schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:28:
Maar dit is ook fijn he, verliezers hebben we nodig.
Corporate is fijn om de prijs op te drijven, maar die gaan waarschijnlijk niet zo gewillig exit liquidity zijn
Wen retail fomo?
het is nu aannemelijk dat Trump gaat winnen deze verkiezingen, omdat Trump pro BTC is zien we daarom de pumpJoebarRC schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:17:
[...]
Je kan er van alles van maken, toch denk ik dat het er wel iets mee te maken kan hebben;
Trump aanslag, btc dumpt
plan is nog steeds dat Trump op de BTC conferentie komt
Kwam die erachter dat de ouders shitcoins op zijn vers gekregen Ledger hadden gezet in plaats van Bitcoin?FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:36:
In Sexbierum is op zaterdagmiddag om 15:49 een grijze haar ontdekt bij een baby van een jaar oud:
Pfoeh ik hoop toch echt dat hij niet wint...Kol Nedra schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:52:
[...]
het is nu aannemelijk dat Trump gaat winnen deze verkiezingen, omdat Trump pro BTC is zien we daarom de pump![]()
plan is nog steeds dat Trump op de BTC conferentie komt
Dat gezegd hebbende hou ik meer van het zelfreinigend vermogen van een democratie dan die van een AR-15. Geweld is nooit de oplossing.
Of hij pro Bitcoin is zal me verder aan mijn reet roesten, al had ik altijd al een vermoeden omdat het de kleur van het Bitcoin logo en de huidskleur van Trump hetzelfde zijn.
Jij zit echt veel op /r/mildlyinteresting.FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:36:
In Sexbierum is op zaterdagmiddag om 15:49 een grijze haar ontdekt bij een baby van een jaar oud:
[Afbeelding]
Nu zal ik niet zeggen dat dit de reden is van de Bitcoin pump maar het kan er zeker wel iets mee te maken hebben.
It takes one to know one
Is het niet heel simpel. Als een partij >$2 miljard aan magische internetmunten dumpt heb je verkoopdruk. Is die verkoopdruk op dan is het aannemelijk dat de koers stijgt. Er is immers minder aanbod.
Dit wordt versterkt door traders en algoritmes. Dat een pro-BTC figuur een nieuwe oorbel kan uitzoeken is de katalysator die het wat doet versnellen.
Dit wordt versterkt door traders en algoritmes. Dat een pro-BTC figuur een nieuwe oorbel kan uitzoeken is de katalysator die het wat doet versnellen.
Met Trump aan de macht schoppen we de komende WW3 nog een paar jaartjes vooruit, met Biden of de dems zal deze wellicht al eerder komen vanwege het niet willen oplossen met dialoog maar met wapens en geld.FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:59:
[...]
Pfoeh ik hoop toch echt dat hij niet wint...
Dat gezegd hebbende hou ik meer van het zelfreinigend vermogen van een democratie dan die van een AR-15. Geweld is nooit de oplossing.
Of hij pro Bitcoin is zal me verder aan mijn reet roesten, al had ik altijd al een vermoeden omdat het de kleur van het Bitcoin logo en de huidskleur van Trump hetzelfde zijn.
Trump is wat dat betreft slimmer denk ik.
We gaan t meemaken, hoe dan ook moon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het was dat ik het toevallig al scrollend zag. /r/mildyinfuriating is mooier
De tophoogte is dan juist wel weer onvoorspelbaar. Persoonlijk denk ik ergens tussen de 150k en 350k.Stukfruit schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:36:
[...]
Dus hij gaat deze run niet boven de 100k komen?
Neeeeeeeee....
Hier beschermt hij zijn ledger tegen kogels door hem in zijn knuistje te houden.FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:59:
[...]
Pfoeh ik hoop toch echt dat hij niet wint...
Nu hopen dat hij zijn seed niet in zijn oor heeft getatoeëerd

Trump is een narcist met extreme politieke standpunten die zaagt aan de stoelpoten van democratie. Hij heeft mensen om zich heen verzameld die er een zeer giftig wereldbeeld aan overhouden en bedrijft politiek op een wijze die niets meer te maken heeft met lands- of geopolitiek belang.Vis schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:04:
[...]
Met Trump aan de macht schoppen we de komende WW3 nog een paar jaartjes vooruit, met Biden of de dems zal deze wellicht al eerder komen vanwege het niet willen oplossen met dialoog maar met wapens en geld.
Trump is wat dat betreft slimmer denk ik.
We gaan t meemaken, hoe dan ook moon.
Misinformatie en op leugens gebaseerde punten zijn gewoon onderdeel van zijn campagne.
Naast een door de rechtsstaat veroordeeld misdadiger is hij in mijn optiek ook een gevaar voor de Westerse alliantie waar wij in Europa ook de gevolgen van zullen ervaren mocht hij daar verder in gaan lopen stoken.
Ik denk niet dat de wereld een betere plaats gaat worden met nog eens 4 jaar Trump aan het roer.
Begrijp me niet verkeerd, sleepy Joe gaat deze wereld ook niet meer redden met zijn in de abys starende coma momentjes, maar ik heb meer vertrouwen in de mensen om hem heen dan team Trump.
Maar we gaan het inderdaad meemaken
Wat de uitkomst ook wordt, het is nooit onverstandig om naast Bitcoin nog wat extra blikken bonen te DCA'en op willekeurige momenten
Eens..FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:23:
[...]
Trump is een narcist met extreme politieke standpunten die zaagt aan de stoelpoten van democratie. Hij heeft mensen om zich heen verzameld die er een zeer giftig wereldbeeld aan overhouden en bedrijft politiek op een wijze die niets meer te maken heeft met lands- of geopolitiek belang.
Misinformatie en op leugens gebaseerde punten zijn gewoon onderdeel van zijn campagne.
Naast een door de rechtsstaat veroordeeld misdadiger is hij in mijn optiek ook een gevaar voor de Westerse alliantie waar wij in Europa ook de gevolgen van zullen ervaren mocht hij daar verder in gaan lopen stoken.
Ik denk niet dat de wereld een betere plaats gaat worden met nog eens 4 jaar Trump aan het roer.
Begrijp me niet verkeerd, sleepy Joe gaat deze wereld ook niet meer redden met zijn in de abys starende coma momentjes, maar ik heb meer vertrouwen in de mensen om hem heen dan team Trump.
Maar we gaan het inderdaad meemakenik kan er verder ook niet wakker van liggen.
Wat de uitkomst ook wordt, het is nooit onverstandig om naast Bitcoin nog wat extra blikken bonen te DCA'en op willekeurige momenten
Het is in Murica sowieso kiezen tussen 2 kwaden .. dat het systeem aldaar überhaupt altijd maar 2 kanten te kiezen heeft is wat mij betreft al fout, en wekt alleen maar verdeeldheid op.
Feit blijft dat het allemaal maar trek poppetjes zijn, en voor de bühne maar iets moeten roeptoeteren.
De wereld zou er goed aan doen om wat liever naar elkaar te zijn, en elkaar te accepteren hoe ze zijn en willen zijn.
Maar helaas is alles gebaseerd op geld en macht, invloedrijke personen zullen alles willen sturen, always have been.
Daarom: fix the money, fix the world: Bitcoin
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
prijs rond $100k: eigen inleg eruit halen.Moiety schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:07:
[...]
De tophoogte is dan juist wel weer onvoorspelbaar. Persoonlijk denk ik ergens tussen de 150k en 350k.
winst nemen bij: $120k-$200k
We gaan het zien inderdaad. Na het incident van gisteren heeft Trump al aangegeven om zijn agressieve speech te laten voor wat het is en nu voor een verenigd Amerika te gaan. Opeens het licht gezien?FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:23:
[...]
Trump is een narcist met extreme politieke standpunten die zaagt aan de stoelpoten van democratie. Hij heeft mensen om zich heen verzameld die er een zeer giftig wereldbeeld aan overhouden en bedrijft politiek op een wijze die niets meer te maken heeft met lands- of geopolitiek belang.
Ik blijf erbij dat ze alle huidige wereld’leiders’ in een kamer moeten zetten met een flinke berg pure MDMA en pas buiten moeten laten wanneer ze al knuffelend staan te tongzoenen.
Te veel haat op dit moment, no bueno.
Gelukkig is er Bitcoin.
#Bitcoin not bullets.
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 14 juli 2024
Bitcoin is a peaceful revolution.
Bedoel je gefaseerd bij dat laatste?Kol Nedra schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:33:
[...]
prijs rond $100k: eigen inleg eruit halen.
We hebben net aan de vorige ath er uit getikt. We moeten echt wel nog wat hoger voordat retail weer instapt.Slonzo schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:37:
[...]
Ondanks we bijna tegen ATH aan zitten, lijkt er nog verdomd weinig retail interesse te zijn.
Corporate is fijn om de prijs op te drijven, maar die gaan waarschijnlijk niet zo gewillig exit liquidity zijn
Wen retail fomo?
FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:23:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OTCfUcTX3VBvO8ojHD41NUNb.jpg?f=user_large)
maar eens
6k dus, jammer dat ik 2k heb gemist, was toen op vakantie in Marokko en mn creditcard deed het niet.
naja, de btc op 100 dollar in 2012/2013 te vroeg verkocht en in shitcoins gestopt (LTC toen, had je sneller veel meer
)
naja, de btc op 100 dollar in 2012/2013 te vroeg verkocht en in shitcoins gestopt (LTC toen, had je sneller veel meer
[ Voor 38% gewijzigd door DarkShadow op 15-07-2024 13:41 ]
Ben ik te vroegDacuuu schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:37:
[...]
We hebben net aan de vorige ath er uit getikt. We moeten echt wel nog wat hoger voordat retail weer instapt.

Zet het bier wel alvast koud
Maar, don’t be like TomKol Nedra schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:33:
[...]
prijs rond $100k: eigen inleg eruit halen.
:strip_exif()/f/image/Jlt2FTfQ4YHh9saSjVIaclxX.jpg?f=fotoalbum_large)
Jammer al die politieke statements weer. Het is een fucking crypto forum mensen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heeft toch invloed op crypto...zwembroek schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:15:
Jammer al die politieke statements weer. Het is een fucking crypto forum mensen.
niet zo naief zijn met trump. als er iets is wat hij doet is zieltjes winnen voor stemmen en dan 180 graden draaien over zn uitingen. in dit geval van het crypto volk. keer op keer heeft hij dat gedaan met andere beloftes.
dus... go harris. wees de eerste vrouwelijke president van usa, maar biden's ego is te hoog om dat te accepteren.
aka fucked in 5 maanden.. plan je exit
dus... go harris. wees de eerste vrouwelijke president van usa, maar biden's ego is te hoog om dat te accepteren.
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 15-07-2024 14:27 ]
TACO speelt met mn Privé
yes, dca-out in die prijsrange.
dus ipv dca kopen dan dca verkopen.
ook bijv. auto tanken met ByBit kaart, wat btc daar stallen.
dan het bedrag wat ik betaald heb van tanken kan dit naar DeGiro rekening
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 15-07-2024 14:33 ]
Ja, ben ik ook van plan.Kol Nedra schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:32:
[...]
yes, dca-out in die prijsrange.
dus ipv dca kopen dan dca verkopen
Zeker heeft dat invloed. Maar dat is niet wat ik bedoelde.
Bitcoin is evenzogoed politiek, het is ontwikkeld naar aanleiding van het monetaire stelsel van banken en overheden. Niets is losmakelijk aan elkaar verbonden in onze moderne samenleving.zwembroek schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:15:
Als je niet tegen grote mensen politiek kunt moet je lekker de Donald Duck gaan lezen.
:strip_exif()/f/image/apfA6EnEPK0ybDzSQNJcCc12.jpg?f=fotoalbum_large)
als je bullish bent over harris ga ik denk ik mn aero snel verkopen. Nul kans, heb je plaat voor je hoofd. (geen inhoudelijke opvatting, maar read the room --> USA). Lijkt me ook niet de meest crypto vriendelijke kandidaat overigens.Aeronaut schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:27:
niet zo naief zijn met trump. als er iets is wat hij doet is zieltjes winnen voor stemmen en dan 180 graden draaien over zn uitingen. in dit geval van het crypto volk. keer op keer heeft hij dat gedaan met andere beloftes.
Zeker wel maar volgens jou hou ik er dan een giftig wereld beeld op na. Ik hoop dat Trump namelijk wel de verkiezingen wint. Maar goed ik heb ook op Wilders gestemd maar dat zal je dan waarschijnlijk niets verbazen. Jammer dat ik mezelf toch weer uit de tent laat lokken maar ik ben al die deugkneuzen meer dan zat.FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:35:
[...]
Als je niet tegen grote mensen politiek kunt moet je lekker de Donald Duck gaan lezen.
Dat je politiek persoonlijk maakt is toch echt je eigen keuze.zwembroek schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:40:
[...]
Zeker wel maar volgens jou hou ik er dan een giftig wereld beeld op na. Ik hoop dat Trump namelijk wel de verkiezingen wint. Maar goed ik heb ook op Wilders gestemd maar dat zal je dan waarschijnlijk niets verbazen. Jammer dat ik mezelf toch weer uit de tent laat lokken maar ik ben al die deugkneuzen meer dan zat.
Maargoed, democratie heeft jou het stemtecht gegeven. Als we uiteindelijk teruggaan naar de middeleeuwen met autocratisch bewind als de norm is het snel gedaan met zaken als crypto en mensenrechten zoals individuele keuze en privacy.
Dus linksom of rechtsom lossen alle problemen zichzelf wel op.
De linkdrop gecombineerd met het feit dat je hier bijna nooit post doet het wel verdacht veel lijken op shillen. Zoals in de huisregels staat "Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan."
[ Voor 76% gewijzigd door tomtom901 op 15-07-2024 16:50 ]
Meteen alle BTC verkocht en all in gegaan!GluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:49:
De linkdrop gecombineerd met het feit dat je hier bijna nooit post doet het wel verdacht veel lijken op shillen. Zoals in de huisregels staat "Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan."
[ Voor 53% gewijzigd door tomtom901 op 15-07-2024 16:51 ]
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW
maakt niet uit, wanneer china weer bitcoin accepteert moeten ze links of rechtsom wel meedoen. of je nou rep of dem bent. hoewel in hongkong al een BTC ETF hebt is deze nog niet beschikbaar in mainland.DarkShadow schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:38:
[...]
als je bullish bent over harris ga ik denk ik mn aero snel verkopen. Nul kans, heb je plaat voor je hoofd. (geen inhoudelijke opvatting, maar read the room --> USA). Lijkt me ook niet de meest crypto vriendelijke kandidaat overigens.
en daarnaast is het voor eu begrippen beide partijen rechts.. alleen reps is gewoon verder rechts.
TACO speelt met mn Privé
GluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:49:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6FQqvDnlMlhMIFZYSyqOMZ9V.gif?f=user_large)
[ Voor 40% gewijzigd door tomtom901 op 15-07-2024 16:51 ]
Als je hier al jaren meeleest, dan weet je dat dit soort posts niet gewaardeerd worden. #shillGluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:49:
[ Voor 48% gewijzigd door tomtom901 op 15-07-2024 16:51 ]
Daar gaan we al naartoe met de massa immigratie. Maar ik zal er over op houden. Politiek verbroederd nu eenmaal niet.FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:48:
[...]
Als we uiteindelijk teruggaan naar de middeleeuwen.
Even opnemen voor de Middeleeuwen, toen mooiste dingen gebouwd in Europa. Plus mooie kostuums. Beetje middeleeuwen terug is zo slecht nog niet.
Ziet er erg origineel uit die website, je snapt niet hoe ze er op komen, zo'n leuk kikkertje etc etc.GluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:49:
Wel props voor vermelden van 69 op de website, wordt gewaardeerd
[ Voor 42% gewijzigd door tomtom901 op 15-07-2024 16:51 ]
Shillen valt wel mee toch? Ik geef aan dat het een high risk / high reward meme is.Mr.P!nk schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:54:
[...]
Als je hier al jaren meeleest dan weet je dat dit soort posts niet gewaardeerd worden. #shill
Goed verhaal, lekker kort.GluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:49:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JSS1XvSI1YxUbxKC71h2sIdV.jpg?f=user_large)
[ Voor 37% gewijzigd door tomtom901 op 15-07-2024 16:51 ]
Integendeelzwembroek schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:55:
[...]
Daar gaan we al naartoe met de massa immigratie. Maar ik zal er over op houden. Politiek verbroederd nu eenmaal niet.

Er zou misschien wel een apart topic gemaakt kunnen worden voor Bitcoin in de geopolitiek.
Trump - Bitcoin, China koopt Bitcoin dat soort dingen waar je iets verder mag uitwijken zonder mensen lastig te vallen die daar totaal geen behoefte aan hebben of mee bezig zijn.
Sprak gisteren nog iemand die eerst even goed moest nadenken wie Trump ook alweer was

Maar wil de mods geen extra werk opzadelen in een aankomende bullrun dus wie weet is af en toe hier een berichtje ook wel prima?
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]GluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:58:
[...]
Shillen valt wel mee toch? Ik geef aan dat het een high risk / high reward meme is.
Nog een partij die aan het afbouwen is:
https://platform.arkhamin...er/entity/genesis-trading
32K BTC, maar veel lager tempo dan de bratwursten.
500 á 700 BTC per dag richting Coinbase.
Geeft niet, ik heb jouw BTC ook verkocht en ingezet.GluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:53:
[...]
Dat wordt high risk, ultra high reward dan. Of broke
Graag gedaan!
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW
Klik eens op het icoontje voor hun website onder je eigen linkBTC100K2021 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 15:19:
Nog een partij die aan het afbouwen is:
GluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:49:
[ Voor 47% gewijzigd door tomtom901 op 15-07-2024 16:52 ]
Heb best wel behoefte aan een topic waar wat serieuzer over Bitcoin (en crypto) de rol hiervan in de wereld gepraat kan worden. In dit topic wordt Bitcoin meer gezien als een vorm van entertainment; moon, rekt, lollig plaatje dat al tientallen keren is gepost. Het loont daarom niet of nauwelijks om hier iets inhoudelijks te posten. Voorheen werd hier naast de kroegpraat ook voldoende inhoudelijks geplaatst. Dat is nu vrijwel verdwenen. Ja, je hebt het NK topic maar dat is voor mij te veel TA.Alpina schreef op maandag 15 juli 2024 @ 15:07:
[...]
Integendeelmaar crypto wel dus laten we dat hier maar bespreken inderdaad.
Er zou misschien wel een apart topic gemaakt kunnen worden voor Bitcoin in de geopolitiek.
Trump - Bitcoin, China koopt Bitcoin dat soort dingen waar je iets verder mag uitwijken zonder mensen lastig te vallen die daar totaal geen behoefte aan hebben of mee bezig zijn.
Sprak gisteren nog iemand die eerst even goed moest nadenken wie Trump ook alweer was![]()
Maar wil de mods geen extra werk opzadelen in een aankomende bullrun dus wie weet is af en toe hier een berichtje ook wel prima?
U vraagt, wij draaien:jvel92 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:25:
[...]
Heb best wel behoefte aan een topic waar wat serieuzer over Bitcoin (en crypto) de rol hiervan in de wereld gepraat kan worden. In dit topic wordt Bitcoin meer gezien als een vorm van entertainment; moon, rekt, lollig plaatje dat al tientallen keren is gepost. Het loont daarom niet of nauwelijks om hier iets inhoudelijks te posten. Voorheen werd hier naast de kroegpraat ook voldoende inhoudelijks geplaatst. Dat is nu vrijwel verdwenen. Ja, je hebt het NK topic maar dat is voor mij te veel TA.
Bitcoin-topic #4
Kan ik ergens een wedje leggen over hoe lang het dit keer duurt voor een mod dat topic de nek omdraait?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
OngelooflijkPinsa schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:07:
[Afbeelding]

Helaas, ik ben all-in gegaan op $EARGluXz schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:49:
[ Voor 53% gewijzigd door tomtom901 op 15-07-2024 16:52 ]
Haram.Oepsje schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:49:
Er wordt niet eens meer een babe gepost als we de 63k voorbij zijn.....waardeloos topic
TACO speelt met mn Privé
Coinbase profiteert ook aardig van de aanslag op Trump. 10 procent erbij.
Eens.zwembroek schreef op maandag 15 juli 2024 @ 14:40:
[...]
Zeker wel maar volgens jou hou ik er dan een giftig wereld beeld op na. Ik hoop dat Trump namelijk wel de verkiezingen wint. Maar goed ik heb ook op Wilders gestemd maar dat zal je dan waarschijnlijk niets verbazen. Jammer dat ik mezelf toch weer uit de tent laat lokken maar ik ben al die deugkneuzen meer dan zat.
Lezers van mainstream media (MSM) denken vaak dat ze goed op de hoogte zijn. In werkelijkheid consumeren ze echter voornamelijk nepnieuws en worden ze voortdurend blootgesteld aan psychologische oorlogsvoering, waardoor hun denken, handelen en gedrag volledig geprogrammeerd worden. Diepgewortelde triggerpunten in hun onderbewustzijn zorgen voor heftige reacties, waardoor discussie of het absorberen van de waarheid vrijwel onmogelijk wordt.
Deze demoralisatieagenda wordt al tientallen jaren uitgevoerd en heeft geleid tot massa-hypnose en de demoralisatie van meerdere generaties. Dit is een minimale voorwaarde om een derde wereldoorlog te starten en communisme onder een technocratische nieuwe wereldorde in te voeren. De psychologische oorlogsvoering is zo krachtig dat sommige mensen daadwerkelijk geloven dat een demente opa president van Amerika is en enige rol speelt, of dat Trump een betere keuze is. Het hele politieke toneel is een afleiding, waarbij de persoon die president wordt niet het belangrijkste is. Het is eerder een projectie van de status van de samenleving. Als de samenleving voldoende gedemoraliseerd is, zal men op Biden stemmen. Als er nog enigszins nadenkend vermogen is, kiest men voor Trump. Met Trump voorkom je geen derde wereldoorlog, maar stel je deze wel uit.
De achterliggende agenda verandert niet, en verkiezingen zijn niet meer dan een peiling voor de ‘deep state’ om te testen hoe ver ze kunnen gaan met het doorvoeren van hun agenda. Als het volk niet voldoende gedemoraliseerd is, volgt er eerst een periode van rust, nep-crisissen en propaganda om het volk te herprogrammeren. Met Biden kies je bewust voor een derde wereldoorlog, omdat dit bewijs is dat het volk gedemoraliseerd genoeg is om op een demente opa te stemmen.
Als je dit leest en je krijgt rillingen bij het woord ‘MSM’, ben je mogelijk onbewust slachtoffer van deze manipulatie. Het medicijn is om mainstream media te vermijden als de pest. Zet je tv of radio uit en zoek zelf bronnen en informatie op. Onderschat je eigen vermogen tot kritisch denken niet, zelfs als dit tijdens je studie is onderdrukt. Je kunt jezelf detoxen en ontsnappen aan deze hypnose.
Uiteindelijk maakt het niet uit op wie je stemt. We leven in valse democratieën die niet meer zijn dan een illusie. De enige echte stem die je hebt, is hoe je leeft en waar je je geld aan uitgeeft. Daarom is Bitcoin zo belangrijk. Elke euro die je in Bitcoin investeert, is een stem tegen het huidige systeem, een stem voor vrijheid en vrede. Ik ben ervan overtuigd dat Bitcoin de langste adem heeft. Op den duur zal het overheden overbodig maken en kunnen we als mensheid een volgende stap in onze evolutie zetten. Zolang het geld corrupt is, blijf je leven in een illusie. De overheid creëert geld uit het niets om jou te programmeren, te onderdrukken en oorlogen te voeren, terwijl jouw bereidheid om te sneuvelen wordt opgekrikt als offer voor het grotere geheel.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
praten over politiek is erg moeilijk, heel veel topics over bepaalde dingen wordt ook niet geaccepteerd als je een andere mening hebt over een bepaald onderwerp. geloof me dit heb ik al zo vaak meegemaakt, zeker als je in de minderheid bent....laten we dus gewoon proberen om hier over bitcoin en shitcoins te hebbenjvel92 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:25:
[...]
Heb best wel behoefte aan een topic waar wat serieuzer over Bitcoin (en crypto) de rol hiervan in de wereld gepraat kan worden. In dit topic wordt Bitcoin meer gezien als een vorm van entertainment; moon, rekt, lollig plaatje dat al tientallen keren is gepost. Het loont daarom niet of nauwelijks om hier iets inhoudelijks te posten. Voorheen werd hier naast de kroegpraat ook voldoende inhoudelijks geplaatst. Dat is nu vrijwel verdwenen. Ja, je hebt het NK topic maar dat is voor mij te veel TA.
Oepsje schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:49:
Er wordt niet eens meer een babe gepost als we de 63k voorbij zijn.....waardeloos topic
:strip_exif()/f/image/SCnohxrx7LKb0imGC7zjScSQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IfOuJIdgcOPGsn2UdVVVpmps.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8lYdHHHQP7EN3TEg5zsuUxs0.jpg?f=user_large)
Heb geen 63 in de collectie.
Mag ook wel weer een keerknakworst schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:58:
Coinbase profiteert ook aardig van de aanslag op Trump. 10 procent erbij.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Pro tip: neem voortaan 1 orange pil en niet de hele strip.mrlemons schreef op maandag 15 juli 2024 @ 16:59:
[...]
Eens.
Lezers van mainstream media (MSM) denken vaak dat ze goed op de hoogte zijn. In werkelijkheid consumeren ze echter voornamelijk nepnieuws en worden ze voortdurend blootgesteld aan psychologische oorlogsvoering, waardoor hun denken, handelen en gedrag volledig geprogrammeerd worden. Diepgewortelde triggerpunten in hun onderbewustzijn zorgen voor heftige reacties, waardoor discussie of het absorberen van de waarheid vrijwel onmogelijk wordt.
Deze demoralisatieagenda wordt al tientallen jaren uitgevoerd en heeft geleid tot massa-hypnose en de demoralisatie van meerdere generaties. Dit is een minimale voorwaarde om een derde wereldoorlog te starten en communisme onder een technocratische nieuwe wereldorde in te voeren. De psychologische oorlogsvoering is zo krachtig dat sommige mensen daadwerkelijk geloven dat een demente opa president van Amerika is en enige rol speelt, of dat Trump een betere keuze is. Het hele politieke toneel is een afleiding, waarbij de persoon die president wordt niet het belangrijkste is. Het is eerder een projectie van de status van de samenleving. Als de samenleving voldoende gedemoraliseerd is, zal men op Biden stemmen. Als er nog enigszins nadenkend vermogen is, kiest men voor Trump. Met Trump voorkom je geen derde wereldoorlog, maar stel je deze wel uit.
De achterliggende agenda verandert niet, en verkiezingen zijn niet meer dan een peiling voor de ‘deep state’ om te testen hoe ver ze kunnen gaan met het doorvoeren van hun agenda. Als het volk niet voldoende gedemoraliseerd is, volgt er eerst een periode van rust, nep-crisissen en propaganda om het volk te herprogrammeren. Met Biden kies je bewust voor een derde wereldoorlog, omdat dit bewijs is dat het volk gedemoraliseerd genoeg is om op een demente opa te stemmen.
Als je dit leest en je krijgt rillingen bij het woord ‘MSM’, ben je mogelijk onbewust slachtoffer van deze manipulatie. Het medicijn is om mainstream media te vermijden als de pest. Zet je tv of radio uit en zoek zelf bronnen en informatie op. Onderschat je eigen vermogen tot kritisch denken niet, zelfs als dit tijdens je studie is onderdrukt. Je kunt jezelf detoxen en ontsnappen aan deze hypnose.
Uiteindelijk maakt het niet uit op wie je stemt. We leven in valse democratieën die niet meer zijn dan een illusie. De enige echte stem die je hebt, is hoe je leeft en waar je je geld aan uitgeeft. Daarom is Bitcoin zo belangrijk. Elke euro die je in Bitcoin investeert, is een stem tegen het huidige systeem, een stem voor vrijheid en vrede. Ik ben ervan overtuigd dat Bitcoin de langste adem heeft. Op den duur zal het overheden overbodig maken en kunnen we als mensheid een volgende stap in onze evolutie zetten. Zolang het geld corrupt is, blijf je leven in een illusie. De overheid creëert geld uit het niets om jou te programmeren, te onderdrukken en oorlogen te voeren, terwijl jouw bereidheid om te sneuvelen wordt opgekrikt als offer voor het grotere geheel.
Wat een ongelooflijke generalisaties weer, laten we terug naar crypto gaan.
Pro reminder: Diepgewortelde triggerpunten in hun onderbewustzijn zorgen voor heftige reacties, waardoor discussie of het absorberen van de waarheid vrijwel onmogelijk wordt.FrambozenTaart schreef op maandag 15 juli 2024 @ 17:04:
[...]
Pro tip: neem voortaan 1 orange pil en niet de hele strip.
Pro tip: Het medicijn is om mainstream media te vermijden als de pest. Zet je tv of radio uit en zoek zelf bronnen en informatie op.
Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!
Haha ik begrijp dat ik mijn alu-hoedje mag gaan afstoffen en opzetten als ik het topic zo lees?
Pro tip: Lees over Bitcoin op MSN websites en neem waar hoeveel verstand men heeft van Bitcoin.
Antwoord: 0
Next, beoordeeld of je wordt geënthousiasmeerd om Bitcoin te kopen:
Antwoord: Nee
Pro conclusie: Als het over andere onderwerpen gaat is het niet opeens betere journalistiek. Je wordt exact hetzelfde voor de gek gehouden zodat jij het tegenovergestelde denkt en doet van wat je zou moeten doen.
Antwoord: 0
Next, beoordeeld of je wordt geënthousiasmeerd om Bitcoin te kopen:
Antwoord: Nee
Pro conclusie: Als het over andere onderwerpen gaat is het niet opeens betere journalistiek. Je wordt exact hetzelfde voor de gek gehouden zodat jij het tegenovergestelde denkt en doet van wat je zou moeten doen.
[ Voor 10% gewijzigd door mrlemons op 15-07-2024 17:17 ]
Waarom gaan m'n gedachtes toch altijd naar dit beeld bij het lezen van MSM:

Voornamelijk door de babes die hier gepost worden.mrlemons schreef op maandag 15 juli 2024 @ 17:13:
of je wordt geënthousiasmeerd
65.5k next. Daarna ligt de ruimte open voor nieuwe ATH. Ik verwacht dat deze sneller komt dan verwacht en dat mensen die de zomer volledig willen uitzitten de boot zullen missen.tomtom901 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 17:16:
[modbreak] Jongens, terug naar de magic internet money alsjeblieft [/modbreak]
Het kan verkeren
:fill(white):strip_exif()/f/image/w7SzO9SmTPiTY0GHxcUzcCr7.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/w7SzO9SmTPiTY0GHxcUzcCr7.png?f=user_large)
JUST IN: BlackRock CEO Larry Fink says he is a major believer in #Bitcoin after studying it. pic.twitter.com/PZLUKX3WEo
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 15 juli 2024
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!