nothing stops this train
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Dan gaan we pas echt moon imo.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zie een banner met Altcoins die REKT gaat. Zo gaat dat in het echt dus ook.
Bij die eerste zie ik al zweet druppeltjes.BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:
Een drieluik van toepasselijke thumbnails:
Je gaat all-in op alts en je voelt je goed:
[YouTube: Maximize your #Altcoin profits with this Strategy!]
Dan komt de crash en voel je de stress:
[YouTube: Why Altcoins Will Bounce Back]
Dan zie je er dus ineens uit alsof je een beroerte hebt gehad:
[YouTube: Could Ethereum ETF Approval Delay Could Lead to Price Drop?]
[ Voor 54% gewijzigd door Coldcat op 12-07-2024 22:35 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Misschien moest hij eerst wat miljarden aan inkomsten genereren voordat hij de volgende stap kan zetten in zijn masterplan, zie het als een 2-traps raket.FrambozenTaart schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 20:50:
[...]
Volgens mij zijn die bigbrains van hem tot veel grotere dingen in staat waar de mensheid veel meer aan zou hebben.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Echte Duitsers ook weer. Ik blijf altijd met dust over. Zij krijgen het precies op 0
Nee dat is wat afronding.Coldcat schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 08:23:
[...]
Echte Duitsers ook weer. Ik blijf altijd met dust over. Zij krijgen het precies op 0
binnen een week gaan we over de 60. misschien zelfs al wel dit weekend
Let's go
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ICP doet ook mee.
https://www.cmegroup.com/...rency-benchmarks-faq.html
29 juli krijgen ze allebei een CME listing.
!remindmeanti elppa schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 08:40:
sehr gut!!!
Let's go
Oh nee dat werkt hier niet
Wanneer 100k dan?anti elppa schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 08:40:
sehr gut!!!
Let's go
dit idd
Of alles gaat defensie in.
https://www.reuters.com/b...uros-end-2024-2024-07-11/Gipsy King schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:02:
Zou mooi zijn als deutschland al hun verkochte btc inzet om alt season te starten.
Of alles gaat defensie in.
Niet allemaal Duitsland maar ze zijn wakker geworden voor Rusland.
70 miljard om elkaar uit te moorden. De wereld is fucked up.knakworst schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:11:
[...]
https://www.reuters.com/b...uros-end-2024-2024-07-11/
Coldcat schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:19:
[...]
70 miljard om elkaar uit te moorden. De wereld is fucked up.
Bitcoin.Alpina schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:52:
Die CEO waren ze trouwens al van plan om om te leggen. Zo ver staan we al.
Maar hee ik zoek nog even een shitcoin voor een snelle x10 be right back.
Sowieso niet vertrouwen.Amd RuLuzzz schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 12:02:
Zojuist heb ik een mail ontvangen om resterende funds te claimen van FTX. Gelukkig was het bedrag niet te groot.
Ik herken het mail adres niet, hebben meerdere van jullie het claim verzoek ontvangen en klopt het adres?
[Afbeelding]
Op de portal https://claims.ftx.com/ kun je met je originele gebruikersnaam/wachtwoord en 2FA gewoon inloggen en alles zien.
Voor mij is stap 8 nog greyed out. Dat kan ook komen doordat ik omgerekend er 3 dollarcent heb staan
Edit: Zeker weten een scam.
What are the legitimate email addresses I may be contacted from?
Please note that you may be contacted by our support team for additional information or documents
during or after the KYC or claims process.
Below is a list of official email addresses that you may be contacted by:
For general customer service communications
support@ftx.com
For retail customer KYC related requests and communications
KYC-Support@ftx.com
no-reply@sumsub.com
For institutional customer KYC related requests and communications
ftxcreditors@bitgo.com
ftx-creditor-support@cases.withpersona.com
support@bitgo.com
For claims related communications
ftxinfo@ra.kroll.com
ftxquestions@kroll.com
ftxnoticing@ra.kroll.com
ftx@noticing.ra.kroll.com
claims@ftx.com
For FTX EU’s return of funds process
infoeu@ftx.com
complianceeu@ftx.com
FTX Digital Markets related communications
FTXDigital@restructuring.pwc.co.uk
claims@ftx.pwc.com
gbl_fdm_customers@pwc.com
gbl_fdm_creditors@pwc.com
We urge you to be vigilant for any suspicious email addresses and messages and always make sure to
confirm that the actual email sender is one of these emails. If you have any doubts regarding the
legitimacy of email address with which you are in contact, please reach out to support@ftx.com for
confirmation.
[ Voor 46% gewijzigd door knakworst op 13-07-2024 12:15 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Top bedankt voor het posten van de complete lijst met email adressen. De email vond ik al verdacht makkelijk leesbaar zonder alle juridische termen.knakworst schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 12:14:
[...]
Sowieso niet vertrouwen.
Op de portal https://claims.ftx.com/ kun je met je originele gebruikersnaam/wachtwoord en 2FA gewoon inloggen en alles zien.
Voor mij is stap 8 nog greyed out. Dat kan ook komen doordat ik omgerekend er 3 dollarcent heb staan
Edit: Zeker weten een scam.
What are the legitimate email addresses I may be contacted from?
Please note that you may be contacted by our support team for additional information or documents
during or after the KYC or claims process.
Below is a list of official email addresses that you may be contacted by:
For general customer service communications
support@ftx.com
For retail customer KYC related requests and communications
KYC-Support@ftx.com
no-reply@sumsub.com
For institutional customer KYC related requests and communications
ftxcreditors@bitgo.com
ftx-creditor-support@cases.withpersona.com
support@bitgo.com
For claims related communications
ftxinfo@ra.kroll.com
ftxquestions@kroll.com
ftxnoticing@ra.kroll.com
ftx@noticing.ra.kroll.com
claims@ftx.com
For FTX EU’s return of funds process
infoeu@ftx.com
complianceeu@ftx.com
FTX Digital Markets related communications
FTXDigital@restructuring.pwc.co.uk
claims@ftx.pwc.com
gbl_fdm_customers@pwc.com
gbl_fdm_creditors@pwc.com
We urge you to be vigilant for any suspicious email addresses and messages and always make sure to
confirm that the actual email sender is one of these emails. If you have any doubts regarding the
legitimacy of email address with which you are in contact, please reach out to support@ftx.com for
confirmation.
ARWeave is al moon en party, +12%.
ETF's hebben afgelopen week al het goede voorbeeld gegeven.
Ik heb de afgelopen maanden Arweave 3x een plus 100% en daarna een -50% zien doen. Dus onderaan de streep levert het geen fuck op. Tenzij je de range hebt getrade.
After the German sold ALL their bitcoin somebody sent them $1.87 #Bitcoin and inscribed the message “HFSP German government”
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 13 juli 2024
😂 👏 pic.twitter.com/MQr93xo6YJ
nothing stops this train
Heerlijke humor dit
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Always has been.Coldcat schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:19:
[...]
70 miljard om elkaar uit te moorden. De wereld is fucked up.
knakworst schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 10:11:
[...]
https://www.reuters.com/b...uros-end-2024-2024-07-11/
:strip_exif()/f/image/FaBuAj4nMGjQPw2TZSsYIFcz.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lItRZkWXdXxv7t5R2dPTdAc5.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TZklAST7nV9zwepmsYWcbYYD.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/STFf5nREASHib5rVmNC2Hnb7.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/s5pOmcxFHYVylh79w7Iw0ay5.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SqtyYCenPSJ3fg2biq4Q5Irm.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4OfSzHgF5haLLXpe6bimyh8g.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/c2UI0LcsBSyPt6mI8IbO2ONg.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oFbxuSuvxW1cGnQBWFhVQvXe.gif?f=user_large)
Ooit wel eens gezien. Jammer dat roger ver erin zit. Voor mij genoeg reden om niet nog een keer te kijken. Is trouwens ook wel heel stuk ouder dan 6 jaar. Die rukker was vanaf 2017 alleen nog maar bitcoin cash shiller. Dus deze docu is van ik gok 2015, wellicht 2016.Vaevictis_ schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 15:57:
Leuk voor een regenachtige zaterdag. Terug in de tijd.https://youtu.be/EVLdWu8j-Lg?si=aqgPJ48NlHnEp3ls
anti elppa schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 16:47:
[...]
Ooit wel eens gezien. Jammer dat roger ver erin zit. Voor mij genoeg reden om niet nog een keer te kijken. Is trouwens ook wel heel stuk ouder dan 6 jaar. Die rukker was vanaf 2017 alleen nog maar bitcoin cash shiller. Dus deze docu is van ik gok 2015, wellicht 2016.
:strip_exif()/f/image/JF2p420ZYuMRBsIbDszjOd5X.jpg?f=fotoalbum_large)
Roger Ver bitcoin was 230 usd op dat moment maar zag het wel goed met 100k usd. Best wel knap.
2015 dus. Oh die uitspraak deden er velen in die tijd. Zie het als figuren die nu roepen dat ie naar 1 miljoen gaat. Waren er die dat vorige bull al riepen. En btc komt daar ook wel, maar duurt gewoon ffVaevictis_ schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 16:51:
[...]
[Afbeelding]
Roger Ver bitcoin was 230 usd op dat moment maar zag het wel goed met 100k usd. Best wel knap.
Just-in: More people donating #Bitcoin to the broken #German government. pic.twitter.com/K82ACDj5Ir
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 13 juli 2024
humor
nothing stops this train
Wel grappig om weer te zien. Mt. Gox hack, maar ook exit tax die Roger Ver moest betalen over zijn bitcoins zijn dit jaar in het nieuws. De wereld is nog lang niet klaar voor crypto revolutie.anti elppa schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 16:55:
[...]
2015 dus. Oh die uitspraak deden er velen in die tijd. Zie het als figuren die nu roepen dat ie naar 1 miljoen gaat. Waren er die dat vorige bull al riepen. En btc komt daar ook wel, maar duurt gewoon ff
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
JUST IN: People are donating #Bitcoin to the German Government.
— Simply Bitcoin (@SimplyBitcoinTV) 13 juli 2024
So far, they have received ~400,000 sats. 🚀 pic.twitter.com/FWsNKqmDJv
die hebben binnen de kortste tijd weer 1 BTC 🥲
nothing stops this train
Kijk het volume, ridicuul laag, dan kan je dit soort dingetjes wel krijgen als iemand zijn zakgeld inzet.
Dames en heren. Doe dit nou niet.Kol Nedra schreef op zaterdag 13 juli 2024 @ 19:59:
[Twitter]
die hebben binnen de kortste tijd weer 1 BTC 🥲
Als 1 sat straks meer dan een brood waard is hebben we wederom met diezelfde FUD te maken.
The flippening?Kol Nedra schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 19:37:
oh shit, it's happening met Cardano!
eat that ETH en SOL!
Bij VI toen was het maar eentje voor de hold. Of inmiddels DCA dat kan ook.
Edit: iets meer nu; https://www.mediacourant....rliest-fors-slechte-week/
[ Voor 11% gewijzigd door Alpina op 13-07-2024 23:10 ]
Als er bitcoinen had gestaan had de uitslag omgekeerd geweest.
Ik weet eigenlijk niet of ik verbaasd ben. Ja mee eens, we zijn nog relatief vroeg, maar Henk en Ingrid komen sowieso pas wanneer Bitcoin bijna bij z'n ATH is.
Dus dit is de 0 meting, volgend jaar deze tijd nog eens polsen. Bij nader inzien reageer ik nu waarschijnlijk veel te serieus.
Safe haven confirmed...
Dit is echt fucked up.
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 14-07-2024 01:06 ]
velen Trump muntjes ook, zelfs nieuwe ATH's waarvan ik er 1 heb. Vooralsnog lijkt het goed te gaan met Trump, morgen zal er wel meer duidelijkheid zijn wat er nou precies gebeurd is.
nothing stops this train
Waarschijnlijk weer een kogel die van links kwam.Kol Nedra schreef op zondag 14 juli 2024 @ 01:08:
[...]
velen Trump muntjes ook, zelfs nieuwe ATH's waarvan ik er 1 heb. Vooralsnog lijkt het goed te gaan met Trump, morgen zal er wel meer duidelijkheid zijn wat er nou precies gebeurd is.
Gestoord volk.
Nu.nl trapt al af met "een incident"Kol Nedra schreef op zondag 14 juli 2024 @ 01:08:
[...]
X spreekt van een aanslag.
Hoezo verdeeldheid.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nu.nl...Vis schreef op zondag 14 juli 2024 @ 01:12:
[...]
Nu.nl trapt al af met "een incident"
X spreekt van een aanslag.
Hoezo verdeeldheid.
Nuff said.
Verkiezingen hoeven niet meer gehouden te worden denk ik. Dit gaat Trump veel stemmen opleveren. En een boel geld voor de campagne.... Meteen dat vuistje van hem de lucht in na de aanslag en met bloed in zijn gezicht....FIGHT FIGHT schreeuwen. ...kan hij weer tshirts van laten drukken en verkopen en om donaties vragen.
Duurt lang.
Als ie slim is pakt ie het momentum goed aan en lanceert hij zelf een meme muntje.DarkShadow schreef op zondag 14 juli 2024 @ 07:51:
[Afbeelding]
Nu al iconisch beeld, gaat heel wat t-shirts
Verkopen.
Trump With Fist of Trump Blood Ear ofzo.
De shitcoins hierover komen al als paddestoelen uit de grond. 😆FrambozenTaart schreef op zondag 14 juli 2024 @ 07:53:
[...]
Als ie slim is pakt ie het momentum goed aan en lanceert hij zelf een meme muntje.
Trump With Fist of Trump Blood Ear ofzo.
Ik heb niks met die man en zijn manier van doen......maar beschoten worden, bedolven onder secret service mannen afgevoerd worden naar een veilige plek.... maar dan zeggen.....wait wait, en dan zijn "fight" stukje opvoerd....dat doet ie dan wel weer goed.DarkShadow schreef op zondag 14 juli 2024 @ 07:51:
[Afbeelding]
Nu al iconisch beeld, gaat heel wat t-shirts
Verkopen.
wifnoearzenith schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:00:
[...]
De shitcoins hierover komen al als paddestoelen uit de grond. 😆
[Afbeelding]
@anti elppa Je had ook gelijk, maar ik zei toch dat die 59.2 weinig ging doentomtom901 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 01:23:
Ik zie eigenlijk geen serieuze weerstand tot 61k..
Mijn long die ik op 55k geopend had (was maar een x2) naar x4 gezet en de inleg ook nog eens verdubbeld. Nu een keer wel een stoploss in winst eronder, maar plan is deze open te laten tot iig nieuwe ath.tomtom901 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:13:
[...]
@anti elppa Je had ook gelijk, maar ik zei toch dat die 59.2 weinig ging doen
Ik heb mijn long vanaf 56k net geslotenanti elppa schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:34:
[...]
Mijn long die ik op 55k geopend had (was maar een x2) naar x4 gezet en de inleg ook nog eens verdubbeld. Nu een keer wel een stoploss in winst eronder, maar plan is deze open te laten tot iig nieuwe ath.
Op basis waarvan (als ik vragen mag), ik zie een mooie uptrend ontstaan lokaal.
Nog een safe haven.Darrell schreef op zondag 14 juli 2024 @ 01:00:
[...]
Safe haven confirmed...
Dit is echt fucked up.
Defensieaandelen maandag up.
Goede vraag, dit was meer een yolo trade. ik vond de winst mooi genoeg eerlijk gezegd 😀tomtom901 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:39:
[...]
Op basis waarvan (als ik vragen mag), ik zie een mooie uptrend ontstaan lokaal.
Ik vertrouw die weekend pumps nooit.anti elppa schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:34:
[...]
Mijn long die ik op 55k geopend had (was maar een x2) naar x4 gezet en de inleg ook nog eens verdubbeld. Nu een keer wel een stoploss in winst eronder, maar plan is deze open te laten tot iig nieuwe ath.
Dat is ook wat waard, nu terras op?zenith schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:47:
[...]
Goede vraag, dit was meer een yolo trade. ik vond de winst mooi genoeg eerlijk gezegd 😀
meestal in het laatste deel van de bull zijn ze zeer sterk. Maar daar zijn ze we nu nog niet
Republikeins muntje zo te zienknakworst schreef op zondag 14 juli 2024 @ 08:57:
AERO moon.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
I think #bitcoin has confirmed a new Cycle here.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 14 juli 2024
De mensheid wat een idiote soort is het eigenlijk, haat kweken en elkaar af proberen te maken om wat macht en het doorduwen van het eigen wereldbeeld.
Wat een tijden.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/AtVDy9TW6gvrG8cvui1n8rRE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O1efd01j0PWYANv6Kk3nqXgd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Lg7aFKxVONrAgd8tGMX6sLGd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/j1KRTLHTL71S55Gld8ocSFzy.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fU9Iu0SAJEMpsT3LmEloFTGN.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vCpWqXoz5ajMgvsIwQzxhelL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oZOIsKv7JGaNJzULP40WpedA.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/UUHXlF9kjZ6ow38DZAws4ihz.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/DfBjl0LIErbHyRH6ceoXbbFx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DJEzJ1VqRRvYtPvp3QmPBEya.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/afqmZ9HdB0H5UGCJbCdaOwNu.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/b96JWGWTP1VGQHO2ZKUF8gZl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hf4nKjfDZlZj4AHKU1xoLgIr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JAHJd3BAaz51RGHSt2QJWrw5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Giq4ZtB7B1VJJAfGP63PJdZ6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8uwtKcxIik3POwkZJHT14wFK.png?f=fotoalbum_large)