ze hebben announced dat ze stock-split gaan doen.
nothing stops this train
Zo easy eigenlijk.
- Fancy AI coin met mooie website en ditto 'roadmap'
- Zorg dat je de coin kan staken (mensen houden van staken, en zeker in gure smartcontracts)
- Betaal wat KOLs hier en daar
- Pump
- "twitter got hacked" rugpull
Ik heb een flufje in $GPU, maar dat kan dus gewoon 100% hetzelfde aflopen.
mooi zo!
nothing stops this train
Voor zo ver ik weet zijn hier enkel afspraken gemaakt over termen als flufje, kratjes en tassen. Wat is je voorstel?TakutoRadiance schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 16:50:
Ik zie lately de term "rekt" wel vaak gebruikt worden voor een 1% daling. Mag dat?
Ik zat te denken aan minstens een 10% daling op desbetreffende coin. Anders krijg je dus iedere keer dat we een beetje zakken men zegt dat we REKT gaan. Nu snap ik dat dat met belachelijke leverage voor iedereen anders kan zijn, maar laten we spot als gemiddelde houden?Ray_ schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 16:55:
[...]
Voor zo ver ik weet zijn hier enkel afspraken gemaakt over termen als flufje, kratjes en tassen. Wat is je voorstel?
Chang hard fork borreling.
https://altcoinsanalysis....a-bull-run-brewing/?amp=1Cardano (ADA) Soars On 1218% Whale Influx: Is A Bull Run Brewing?
Mooi die pump mag wel gaan komenGipsy King schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:07:
[...]
Chang hard fork borreling.
[...]
https://altcoinsanalysis....a-bull-run-brewing/?amp=1
Een paar maanden geleden werd @anti elppa helemaal woest toen ik dat deed.TakutoRadiance schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 16:50:
Ik zie lately de term "rekt" wel vaak gebruikt worden voor een 1% daling. Mag dat?
Dus lijkt me niet.
Spannend. Nog slechts 87% onder de ath. Nieuwe ath s00n.
Zelfs bij een 1% stijging mag dat. Want er is ons beloofd:TakutoRadiance schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 16:50:
Doe es... Dan kan ik naar ADA Island.knakworst schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:17:
[...]
En daar ben ik hard aan toe.
Toen ik dat gister avond riep , liet ze een zucht en draaide ze om.knakworst schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:18:
[...]
Zelfs bij een 1% stijging mag dat. Want er is ons beloofd:
[Afbeelding]
Beweer ook niet dat er een nieuwe ATH gaat komen, stukje lager is ook voldoendeknakworst schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:17:
[...]
Mee eens hoor. Maar ik vind het zo'n lekker woord om van me af te schrijven bij een dalende koers. Soort copingsmechanismeTakutoRadiance schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 16:57:
[...]
Ik zat te denken aan minstens een 10% daling op desbetreffende coin. Anders krijg je dus iedere keer dat we een beetje zakken men zegt dat we REKT gaan. Nu snap ik dat dat met belachelijke leverage voor iedereen anders kan zijn, maar laten we spot als gemiddelde houden?
Eerder vandaag bijna 60k en nu tegen de 57 aan vechten is toch al weer bijna -5%?PHPResource schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:42:
[...]
Mee eens hoor. Maar ik vind het zo'n lekker woord om van me af te schrijven bij een dalende koers. Soort copingsmechanisme
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
True.brothermaynard schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:54:
[...]
Eerder vandaag bijna 60k en nu tegen de 57 aan vechten is toch al weer bijna -5%?
Double-top op de 4H. RIP (mag dat wel?)
Toch even 4 miljard mee uit de markt geharkt. Zijn we van die fud af. Mt. Gox ook s00n. Dan nog US gvt.Liberteh schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 18:35:
Huidige Duitse voorraad: 4.925K BTC. Ze gaan gewoon zonder BTC het weekend in!
lol nice, maar wat gaan ze met die fiat doen dan?Liberteh schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 18:35:
nothing stops this train
Begrotingscrisis dwingt Duitsland om rem op schulden op te heffen https://www.nu.nl/economi...chulden-op-te-heffen.htmlKol Nedra schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 18:53:
[...]
lol nice, maar wat gaan ze met die fiat doen dan?
Ze hebben daar financieel niet zo op orde.
Litecoin kopen natuurlijkKol Nedra schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 18:53:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Misschien houden ze er eentje voor de memes.Liberteh schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 18:35:
Natuurlijk bier en bockworst voor alle Duitsers.Kol Nedra schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 18:53:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iGGR4ccM0J90jXzeK6hc5nvg.jpg?f=user_large)
Shitzooi, misschien toch maar maxi worden, nu ook de laatste paar honderd USD aan Opsec verdwenen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
@Taro overweegt maxi te worden wat op een duimpje van @anti elppa kan rekenen en @knakworst die de bockworsten van @pletter plust.
Bij het opstarten heb je volgens mij 2 keuzes (moet hem nog uitpakken
hoe langer je alles hodl'd hoe groter je BTC% stack wordt, gaat automatischTaro schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 20:07:
[...]
Shitzooi, misschien toch maar maxi worden, nu ook de laatste paar honderd USD aan Opsec verdwenen.
nothing stops this train
Numbers schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 20:45:
Door de grotere capaciteit
Straf voor de mensen die dachten dat ze gratis long geld konden opstrijken bij de prima CPI cijfers. Als je uitzoomt zijn we gewoon weer terug bij 24 uur geleden. Langzaam omhoog grinden. Morgen een higher high op de korte termijn rond de 60K zou mooi zijn. Maar verwacht die volgende week pas aangezien er de afgelopen dagen elke keer 2-3 dagen tussen zit (al zegt dat niet zo heel veel).brothermaynard schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 17:54:
[...]
Eerder vandaag bijna 60k en nu tegen de 57 aan vechten is toch al weer bijna -5%?
Herstellen zorgt ervoor dat je op beide dezelfde accounts hebt, dus die idd kiezen.Numbers schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 20:45:
Voor de zekerheid en als back-up heb ik een tweede Ledger gekocht. Door de grotere capaciteit wil ik deze gaan gebruiken en de oude als back-up bewaren.
Bij het opstarten heb je volgens mij 2 keuzes (moet hem nog uitpakken), nieuw of herstellen. Ik zou dan herstellen kiezen en m'n bestaande woordenreeks invullen, maar wat ik dan alleen niet snap, hoe weet de Ledger dan welke adressen erbij horen?
De woorden worden omgezet naar een private key en dat werkt verder net als normale wallets qua het genereren / bepalen van bijbehorende adressen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Thanks voor de bevestigingTaro schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 20:57:
[...]
Herstellen zorgt ervoor dat je op beide dezelfde accounts hebt, dus die idd kiezen.
Dat snap ik niet. Na het installeren van de nieuwe apps wordt toch niet als het ware de sleutel op alle mogelijke sloten (adressen) getest?De woorden worden omgezet naar een private key en dat werkt verder net als normale wallets qua het genereren / bepalen van bijbehorende adressen.
zeker, gaat nog steeds heen en weer, maar swings van 5% up en down op een dag zijn toch best significantSluw schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 20:51:
[...]
Straf voor de mensen die dachten dat ze gratis long geld konden opstrijken bij de prima CPI cijfers. Als je uitzoomt zijn we gewoon weer terug bij 24 uur geleden. Langzaam omhoog grinden. Morgen een higher high op de korte termijn rond de 60K zou mooi zijn. Maar verwacht die volgende week pas aangezien er de afgelopen dagen elke keer 2-3 dagen tussen zit (al zegt dat niet zo heel veel).
Je krijgt nieuwe gedropt als je naar een recovery adres stuurt. Of het wat waard wordt is natuurlijk afwachten.Taro schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 20:07:
[...]
https://x.com/OpSecCloud/status/1811074256220115283?s=19
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 11-07-2024 22:28 ]
Complexe maar zeer belangrijke materie. Lastig uit te leggen, maar hier hebben ze dat goed gedaan.Numbers schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 21:12:
[...]
Thanks voor de bevestiging![]()
[...]
Dat snap ik niet. Na het installeren van de nieuwe apps wordt toch niet als het ware de sleutel op alle mogelijke sloten (adressen) getest?
https://www.gemini.com/cr...ion-what-is-a-private-key
While you can generate a public key with a private key, doing the opposite is practically impossible because of the one-way “trapdoor” function.
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 11-07-2024 22:35 ]
Dankjewel! Het begint nu wat te dagenknakworst schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 22:34:
[...]
Complexe maar zeer belangrijke materie. Lastig uit te leggen, maar hier hebben ze dat goed gedaan.
https://www.gemini.com/cr...ion-what-is-a-private-key
While you can generate a public key with a private key, doing the opposite is practically impossible because of the one-way “trapdoor” function.
5k gaat niet veel meer doen met de koersMoiety schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 07:37:
Duitsland heeft nog 5k bitcoin om te verkopen.
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee precies, en als je ziet hoe sterk de koers heeft gehouden……. ik zeg, boeliesj
die etf's blijven ook maar kopen. Hebben deze week dik gestackt tot nu toeMoiety schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 07:53:
[...]
Nee precies, en als je ziet hoe sterk de koers heeft gehouden……. ik zeg, boeliesj
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik weet niet hoor, maar dit spelletje begint veelste nep te worden daar.
Voor mij weer een reden om meer sats te stacken, iets zegt me dat het hele zooitje aan machthebbers gaat verschuiven als een malle soon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
knakworst schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 08:43:
Ik heb met ze te doen. Maar ze hebben geluk. Er is een kleine groene candle ten opzichte van BTC. Goed moment dus om om te wisselen naar de first best.
[Afbeelding]
en nu weer iets meer 6kknakworst schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 08:36:
[...]
En nu hebben ze er weer 10![]()
https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/germany
heb ergens gelezen dat ze einde van de trading dat alles wat nog over is weer terug zetten op de HW wallet (bang dat een exchange valt?) en dan dan volgende dag gaan ze weer vrolijk verderBlik1984 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 09:32:
Wel bijzonder dat er soms weer bitcoin bijkomt in de wallet van Duitsland. Nu staat er weer 6.4K Bitcoin in de wallet
en ja ik zit erbij, ik ben schuldig van BTC kopen
vandaag ga ik ook een order uitvoeren, het is een grote gekkenhuis in de wereld nu
nothing stops this train
Vis schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 08:41:
Biden, wat een circus weer... Zelensky aankondigen als Putin, en Kamala Harris als Trump...
Ik weet niet hoor, maar dit spelletje begint veelste nep te worden daar.
Voor mij weer een reden om meer sats te stacken, iets zegt me dat het hele zooitje aan machthebbers gaat verschuiven als een malle soon.
Pictured: Vice President Trump and President Putin pic.twitter.com/kUUUdBvKHA
— Max Meyer (@mualphaxi) 11 juli 2024
nothing stops this train
ja RSI is ook gruwelijk oversold
Nothing new on the horizon, hodlknakworst schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 08:43:
[...]
Ik heb met ze te doen. Maar ze hebben geluk. Er is een kleine groene candle ten opzichte van BTC. Goed moment dus om om te wisselen naar de first best.
[Afbeelding]
CARDANO Price Reversal On The Horizon!
— Dan Gambardello (@cryptorecruitr) 11 juli 2024
Intro 00:00
ADA/BTC 00:30
Cardano timeline reminder 1:20
ADA vs. BTC macro reversal 2:30
Cardano weekly momentum 9:00
Cardano price daily caution 10:00 pic.twitter.com/SW1HIRolVK
nothing stops this train
Eeuwige baghodler hier.
En dat is het probleem van de oudere alts.jeppekroezen schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:32:
Wordt wel eens tijd weer dat Ada wat gaan doen.
Eeuwige baghodler hier.
Bagholders die op de weg omhoog eindelijk uit hun positie kunnen.
Klassieke playbook van de traders die deze bagholders handig gebruiken.
1. instappen op een alt
2. via Twitter en social media een paar hype charts pushen
3. bagholders beginnen die charts te posten op forums als deze, op zoek naar nieuwe zieltjes
4. afhankelijk van het succes van bovenstaande volgt een kleine of grote pump
5. traders en enkele minder domme bagholders stappen uit
6. gefeliciteerd je bent nu een bagholder of je was dit al en zit en nu nog dieper in
7. je favoriete alt gaat weer verder rekt ten opzichte van BTC
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-07-2024 10:42 ]
BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:40:
[...]
En dat is het probleem van de oudere alts.
1. instappen op een alt
3. bagholders beginnen die charts te posten op forums als deze, op zoek naar nieuwe zieltjes
6. gefeliciteerd je bent nu een bagholder of je was dit al en zit en nu nog dieper in
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Klopt inderdaad.BTC100K2021 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:40:
[...]
En dat is het probleem van de oudere alts.
1. instappen op een alt
Ik zit er al in sinds de 0.8 dollarcent dus altijd winst maar meer = beter
En natuurlijk alstijd hopium dat hij toch een nieuwe ath gaat zetten.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dan sta je zo'n beetje op een x5. Ik zou die drek vandaag nog omzetten naar Bitcoinjeppekroezen schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:46:
[...]
Klopt inderdaad.
Ik zit er al in sinds de 0.8 dollarcent dus altijd winst maar meer = beter![]()
En natuurlijk altijd hopium dat hij toch een nieuwe ath gaat zetten.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je gaat all-in op alts en je voelt je goed:
Dan komt de crash en voel je de stress:
Dan zie je er dus ineens uit alsof je een beroerte hebt gehad:
ahahahhahah heerlijk!!!! wat een extreme prutser is het ookBTC100K2021 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:22:
Een drieluik van toepasselijke thumbnails:
Je gaat all-in op alts en je voelt je goed:
[YouTube: Maximize your #Altcoin profits with this Strategy!]
Dan komt de crash en voel je de stress:
[YouTube: Why Altcoins Will Bounce Back]
Dan zie je er dus ineens uit alsof je een beroerte hebt gehad:
[YouTube: Could Ethereum ETF Approval Delay Could Lead to Price Drop?]
Zit bijna 2 miljard (en dat is enkel Bybit, OKX en Binance) aan shorts die worden geliquideerd t/m 59.9K.tomtom901 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:45:
PPI in 45 minuten, kijken of het weer pump 'n dump wordt.
Wordt weer eens tijd voor een ultra candle.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-07-2024 14:08 ]
Watching Germany sell all their #Bitcoin pic.twitter.com/aUfc83n8Zg
— TFTC (@TFTC21) 11 juli 2024
nothing stops this train
X50Gelukszoekr schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 13:06:
[...]
Dan sta je zo'n beetje op een x5. Ik zou die drek vandaag nog omzetten naar Bitcoin
Ik zou toch nog wel een puntje afwachten dan
🚨 BREAKING 🚨
— Jrag.eth (@JimmyRagosa) 11 juli 2024
🇧🇪Belgian Police are investigating an attempt on Vitalik's life yesterday that took place at an EthCC side event.
Preliminary investigation results show a suspect in a pump(dot)fun hoodie messing with the event banner 10mn before the Ethereum founder's speech. pic.twitter.com/4cxAlPoNWN
nothing stops this train
Gelukkig weet Vitalik de aanval te ontwijken. Met een snelheid en souplesse die zijn weerga niet kent.
Today I was at a crappy web3 conference north of Brussels. They said Vitalik was coming, and I thought it was a joke to fill the room since the event was weak. Then he actually arrives, by bus, in the rain. Gives his speech soaking wet, answers all the questions, talks with the… pic.twitter.com/sTks2JFtjS
— Mich.eth (@0xMichz) 9 juli 2024
Lekker ‘gewoon’ gebleven
https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/germany
https://www.theblock.co/p...bitcoin-exchanges-july-12UPDATE: Germany moves more bitcoins to exchanges, now has 3,846 BTC left to sell
[ Voor 25% gewijzigd door Gipsy King op 12-07-2024 16:11 ]
Dit is zo ontzettend "in character" haha wat een gast. Toch mooi vind ik.
Moedig @Kol Nedra ! Om an publiek uit te komen voor je SM fetisch.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Elke foto van die man is al een meme op zich
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Sommige mensen interesseert dat niets en die zijn gewoon zichzelf. Sommige van die mensen hebben daarnaast een paar miljard vermogen en die vinden het sowieso niet meer belangrijk wat anderen van ze denken.NeoflexNL schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 18:33:
Haha ik lach me toch altijd weer beroerd om die Vitalik. Wat een gozer zeg..
Ik kan het wel waarderen, gewoon lekker jezelf zijn ipv je krampachtig aan te gaan passen aan de publieke opinie.
Ja ik ook hoor, heerlijk die authenticiteitTaro schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 18:47:
[...]
Sommige mensen interesseert dat niets en die zijn gewoon zichzelf. Sommige van die mensen hebben daarnaast een paar miljard vermogen en die vinden het sowieso niet meer belangrijk wat anderen van ze denken.
Ik kan het wel waarderen, gewoon lekker jezelf zijn ipv je krampachtig aan te gaan passen aan de publieke opinie.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
eat that ETH en SOL!
nothing stops this train
Zo, de prijzen van 8 dagen geleden.Kol Nedra schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 19:37:
oh shit, it's happening met Cardano!
eat that ETH en SOL!
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ja toch. Ik kan hem ook altijd wel waarderen, lekker vage gast. Hou wel van zulke exentrieke mensen.NeoflexNL schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 18:33:
Haha ik lach me toch altijd weer beroerd om die Vitalik. Wat een gozer zeg..
Ergens wel jammer dat hij die shitcoin katapult gebouwd heeft.
Volgens mij zijn die bigbrains van hem tot veel grotere dingen in staat waar de mensheid veel meer aan zou hebben.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Always have been.Sandrioni schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 20:54:
De buren zijn no-coiner geworden? https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/germany
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/n1g9YrEakRdZa1MOdFrFDsxW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/9NYWEIoL60Emy8CqNrbMcTXu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zMJ6ssV17HNWUd5QeTN101dg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wRO9HoDZtd13wD0PmRMD9bq9.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/MOynKfQFxMvXkejg5PckI6gO.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/O1efd01j0PWYANv6Kk3nqXgd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Z3sv0YXFDnEiUc2fFyKyQzLM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L6nR43T6krdPEauF3L7xEYlZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4GPFoQLaglpWhBnlCSZ7VSeJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wGd1L5vTHobHGaBYX3frKDyk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jBu44mIF0Hb6dwe6Vx7LFTWI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0o2K13cWKhg2AAgdYtUbvMxR.jpg?f=fotoalbum_large)