[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 218 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.130.523 views

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:58
anti elppa schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 14:02:
[...]

nee gisteren zaten ze al rond de 20k a 21k. Nu nog maar 13 a 14k. Voor het weekend zijn de zakken leeg. En wederom extreem sterk van btc dat alles opgekocht word. Het heeft vrij weinig effect
Blijf het een rare actie vinden terwijl de rest van de wereld eigen assets aan het hamsteren zijn.

Zal wel een politiek dingetje zijn.

Straks weer hoger terugkopen. Beetje hetzelfde idee als de kolencentrales die toen weer plotsklaps terug opgestart moesten worden in Duitsland…

[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 10-07-2024 14:46 ]

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-01 09:10
Alpina schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 14:45:
[...]

Blijf het een rare actie vinden terwijl de rest van de wereld eigen assets aan het hamsteren zijn.

Straks weer hoger terugkopen. Beetje hetzelfde idee als de kolencentrales die toen weer plotsklaps terug opgestart moesten worden in Duitsland…
Tja ik gok dat het ook wel een stukje wetgeving is dat je in beslag genomen goederen liquideert voor een bedrag dat het dan waard is en dat je hier niet mee mag/kan speculeren op een waarde stijging. Anders krijg je een overheid die gaat speculeren met in beslag genomen goederen zoals huizen, goud, auto's etc. Bij al deze zaken zou het in waarde kunnen toenemen maar zo kijkt de overheid er niet naar gok ik.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57
Alpina schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 14:45:
[...]

Saylor daarom ook eergisteren:

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12-2025

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
zojuist een dca gedaan, dus we gaan zo lager ;)

nothing stops this train

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Mijn spiderlines....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JoAsxFZxhaRmH4DM01R6bh2UPe8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q3x4CfBcvhDkwf0R3YKcUS96.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YWf___4t7DA7hfazZn_xsX0bBss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AGSoPfYG2jQDSnVQco7mUZNE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door mrlemons op 10-07-2024 16:38 ]

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Wat wil dit zeggen? Dat er altijd een passende lijn te vinden is? :+
Sorry voor mijn misplaatste opmerking. Ook al is het de SC. Er zit een gedachte achter. Dat moet serieus blijven!

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 10-07-2024 17:43 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Coldcat schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:11:
[...]

Wat wil dit zeggen? Dat er altijd een passende lijn te vinden is? :+
Dat spiderlines best aardig werken, zowel op logaritmische schaal als normaal. Het is niet altijd accuraat, maar vaak is het een weerstand of support. Zoals je ziet een mooi W herstel op de groene spiderline die eerder in deze bull ook belangrijk was. De rode spiderlines zie ik als grote weerstand van de bear market, maar kan uiteindelijk ook support worden. Het zijn gewoon trendlijnen.

[ Voor 14% gewijzigd door mrlemons op 10-07-2024 17:19 ]

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:12
Kijk, mijn Spiderline:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDEWQhMDvNESiWP9GwQ9M8iDpBA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/L0vJgqwBFlfDP2ur0BXOInnJ.gif?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Mijn opmerking was niet netjes. Laten we een ieders serieuze input waarderen hier!

• Alpina
Opsec ook kaput.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:50

knakworst

Get more sats!

Een 'hack' bij Opsec. Eén van de redenen dat ik bitcoin maxi ben.

• Kol Nedra

Bij 5:32 hij geeft toe dat ie fout zat.

nothing stops this train

• Moiety
Coldcat schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:54:
[...]

Mijn opmerking was niet netjes. Laten we een ieders serieuze input waarderen hier!
De gif doelt meer op de opmerking boven die van mij.
Note to myself: a quote a day, keeps the moderator away

[ Voor 10% gewijzigd door Moiety op 10-07-2024 18:16 ]

• Moiety
Ik heb deze kerel echt net op tijd ontvolgt, eerder dit jaar.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moiety schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:17:
[...]

Ik heb deze kerel echt net op tijd ontvolgt, eerder dit jaar.
Je hebt hem überhaupt gevolgd:?

Minnetje tenzij je iig CryptoArnold volgt...

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:04

tomtom901

Moderator General Chat

• Moiety
knakworst schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:20:
[...]

Tja, ooit was ik ook zo groen als gras in deze wereld. Maar nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zs2uPi1NkFVkLtZzblYWbsO9yt8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JTyD22Z8bMKUWmSX3Cod5Q7Z.jpg?f=user_large
Nu volg ik CrediBULL crypto. :+

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59

Vis

Interessant luistervoer van de Cryptocast van gisteren. https://open.spotify.com/...si=ywSk3gkkSjqikWWKqkwWvA

Bert Slagter geeft hier een belangrijke constatering weer over dat de komende 18 maanden van Bitcoin cruciaal zijn voor het voortbestaan als safe haven asset.

Samenvattend: we moeten minimaal 240k aantikken volgend jaar. Anders is de geloofwaardigheid compleet weg voor investeerders.
LFG.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Gipsy King

• MrFX
  • Laatst online: 23:18
knakworst schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fRW-Y3sNNMMZ0xgj7g4wxv02-NI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z6KeKfgGiruMiJAHbCZ4ASLQ.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:05
Vis schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:35:
Interessant luistervoer van de Cryptocast van gisteren. https://open.spotify.com/...si=ywSk3gkkSjqikWWKqkwWvA

Bert Slagter geeft hier een belangrijke constatering weer over dat de komende 18 maanden van Bitcoin cruciaal zijn voor het voortbestaan als safe haven asset.

Samenvattend: we moeten minimaal 240k aantikken volgend jaar. Anders is de geloofwaardigheid compleet weg voor investeerders.
LFG.
En dat hangt af van het behalen van 240k? Of verwacht Slagter tegelijkertijd een beurscrash? En wat als de beurs en Bitcoin in tandem omhooggaan? Is het dan ook niet gevalideerd als Safe haven?

Even snel doorheen geskipped, beetje grote aannames dat die 4 jarige cyclus in steen gehouwen is. En veel te veel dat die groei de enige maatstaf is. Geen enkel echt goed argument waarom bitcoin niet meer geloofwaardig zou zijn als asset. Hoop wat als, en terugkijkend via een model gebaseerd op 4 jarige cycli

[ Voor 17% gewijzigd door CornermanNL op 10-07-2024 19:38 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

CornermanNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:48:
[...]

En dat hangt af van het behalen van 240k? Of verwacht Slagter tegelijkertijd een beurscrash? En wat als de beurs en Bitcoin in tandem omhooggaan? Is het dan ook niet gevalideerd als Safe haven?

Even snel doorheen geskipped, beetje grote aannames dat die 4 jarige cyclus in steen gehouwen is. En veel te veel dat die groei de enige maatstaf is. Geen enkel echt goed argument waarom bitcoin niet meer geloofwaardig zou zijn als asset. Hoop wat als, en terugkijkend via een model gebaseerd op 4 jarige cycli
Dat van die 4 jaars cycli benadrukt hij er wel bij toch?

En dat die nou eenmaal relevant is voor bitcoin is inmiddels wel duidelijk. Tuurlijk, je kan het niet zomaar op de toekomst projecteren, maar als je iets wilt zeggen over waarschijnlijkheden en scenario's is het wel nuttig en relevant. Daar hoort nou eenmaal veel 'wat als' bij..

Enfin, ik vond het ook een interessant verhaal, maar ik mag dan ook altijd wel graag naar Bert Slagter luisteren.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:51

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zb_HrcQCmr7ltPC98J0Q-u2MbD0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vsGIIW1YctMEtT0ccnIdouv7.jpg?f=fotoalbum_large

Oranje dus ontopic.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En daar Pay je dus extra voor?

Dat zit wel Schnorr.

• Kol Nedra
knakworst schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:20:
[...]

die is niet meer op Youtube ;w

dit was zijn YT
https://www.youtube.com/c...RJ3VgCspwNG4_XCrkQ/videos

edit
offtopic maareh, Tesla blijft maar gaan :9 :7
krijg kriebels om winst te nemen, maar aan andere kant, bullrun is net begonnen bij Telsa

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 10-07-2024 20:18 ]

nothing stops this train

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ah, k*t, weer honderden dollars weg nadat er al duizenden af zijn gegaan na de eerdere daling. Zal ik die shitcoin pf maar gewoon naar ETH omzetten en op de Ledger parkeren?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:24
Taro schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:13:
[...]

Ah, k*t, weer honderden dollars weg nadat er al duizenden af zijn gegaan na de eerdere daling. Zal ik die shitcoin pf maar gewoon naar ETH omzetten en op de Ledger parkeren?
Yes please. Een mod met een shitcoin PF kunnen we niet serieus nemen :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PHPResource schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:29:
[...]

Yes please. Een mod met een shitcoin PF kunnen we niet serieus nemen :+
Misschien moet ik dan maar afzien van die vrijwillige rol, ik kan niet leven zonder shitcoins.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:24
Taro schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:31:
[...]

Misschien moet ik dan maar afzien van die vrijwillige rol, ik kan niet leven zonder shitcoins.
Je hebt weer een IPA te veel op. Morgen nuchter de enige juiste beslissing maken :Y)

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

Ah, k*t, weer honderden dollars weg nadat er al duizenden af zijn gegaan na de eerdere daling. Zal ik die shitcoin pf maar gewoon naar ETH BTC omzetten en op de Ledger parkeren?
Ik denk idd dat dit de enige juiste keuze is.

There is no second best, heb ik me wel eens laten influisteren dankzij een YouTube algoritme.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• CornermanNL
NeoflexNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 19:58:
[...]

Dat van die 4 jaars cycli benadrukt hij er wel bij toch?

En dat die nou eenmaal relevant is voor bitcoin is inmiddels wel duidelijk. Tuurlijk, je kan het niet zomaar op de toekomst projecteren, maar als je iets wilt zeggen over waarschijnlijkheden en scenario's is het wel nuttig en relevant. Daar hoort nou eenmaal veel 'wat als' bij..

Enfin, ik vond het ook een interessant verhaal, maar ik mag dan ook altijd wel graag naar Bert Slagter luisteren.
Ik had liever nog wat macro economische redenen gehoord waarom Bitcoin als aparte asset klasse zou falen als de 240k niet zou halen over 18 maanden. Dat de 4 jarige cyclus een ding is, is zo. Maar of dat zo relevant is? Zeker om daaraan op te hangen dat bitcoin zou falen als aparte asset klasse zie ik niet zo. Immers verderop tegen het einde van de podcast komt hij zelf ook nog ermee dat hoe langer bitcoin bestaat hoe minder die stijgingen van belang worden. Immers het kan ook niet zo hard blijven gaan.

Ik denk eerder dat de inflatie hoog zal blijven de komende tijd en dat dat met name door de energie voorzieningen gaat komen. Veel onzekerheden rondom de transitie en door desinvesteringen in fossiele bronnen is de garantie om terug te vallen in volume om dips op te vangen verslechterd.

En energie is het begin van alles. Neem daarbij de achterliggende investeringen in het electriciteitsnet en je hebt een dubbel probleem. En dat is niet alleen in Nederland. Overal wordt het transitie deel bij de consument gelegd in plaats van bij de infrastructuur en grootverbruikers.

Tel daarbij nog wat andere onzekerheden bij op en ik voorzie een stijging van de koers van bitcoin juist als aparte asset klasse. Of het naar 240k gaat in 18 maanden? Geen idee maar ik denk ook niet dat dat nodig is voor Bitcoin om iets te kunnen toevoegen aan een mix van je portefeuille.

• Vis

Vis

CornermanNL schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 21:44:
[...]

Ik had liever nog wat macro economische redenen gehoord waarom Bitcoin als aparte asset klasse zou falen als de 240k niet zou halen over 18 maanden. Dat de 4 jarige cyclus een ding is, is zo. Maar of dat zo relevant is? Zeker om daaraan op te hangen dat bitcoin zou falen als aparte asset klasse zie ik niet zo. Immers verderop tegen het einde van de podcast komt hij zelf ook nog ermee dat hoe langer bitcoin bestaat hoe minder die stijgingen van belang worden. Immers het kan ook niet zo hard blijven gaan.

Ik denk eerder dat de inflatie hoog zal blijven de komende tijd en dat dat met name door de energie voorzieningen gaat komen. Veel onzekerheden rondom de transitie en door desinvesteringen in fossiele bronnen is de garantie om terug te vallen in volume om dips op te vangen verslechterd.

En energie is het begin van alles. Neem daarbij de achterliggende investeringen in het electriciteitsnet en je hebt een dubbel probleem. En dat is niet alleen in Nederland. Overal wordt het transitie deel bij de consument gelegd in plaats van bij de infrastructuur en grootverbruikers.

Tel daarbij nog wat andere onzekerheden bij op en ik voorzie een stijging van de koers van bitcoin juist als aparte asset klasse. Of het naar 240k gaat in 18 maanden? Geen idee maar ik denk ook niet dat dat nodig is voor Bitcoin om iets te kunnen toevoegen aan een mix van je portefeuille.
Ik denk dat Bert 420k bedoelde ipv 240... Vond hem ook maar bearish maar goed.. w'll see

• Aeronaut
  • Laatst online: 15:40

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Zullen we eerst 73k voorbij streven.. menig etf houder zullen al blij zijn met zulke dikke gains in een zucht

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Rogerthat
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01 20:45
PHPResource schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:39:
[...]

Je hebt weer een IPA te veel op. Morgen nuchter de enige juiste beslissing maken :Y)
Morgen nuchter 🤣🤣🤣🤣🤣, thuiswerk dagje

[ Voor 3% gewijzigd door Rogerthat op 10-07-2024 22:24 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-01 21:51
[...]

De meeste zullen naar 0 gaan, maar als er 1 straks nog x20 gaat maakt dat niet uit, gezien je pf acht ik dat niet onwaarschijnlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fYmiZdenmF-RnaggW8ITGS2JlH8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XoLLmuJQpW7l67vnIvtO1b8E.gif?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik ga over twee weken naar Berlijn. Waar wonen die stagiar en die scheidsrechter :?

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Gelukkig gaat BTC binnenkort onze mood redden met nieuwe ATH’s.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:59:
Ik ga over twee weken naar Berlijn. Waar wonen die stagiar en die scheidsrechter :?
Tjah, beetje kloten en prutsen op dat veld, wat fouten maken en direct na de wedstrijd snel weglopen. Voor hem een normale avond, voor een heel land een deceptie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EagSm5_O4kASUwHzUHpyKZuyrJM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YpC1XwneopQrnhMD8ZbetNfN.jpg?f=fotoalbum_large

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
Wispe schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:18:
Gelukkig gaat BTC binnenkort onze mood redden met nieuwe ATH’s.
240k heb ik uit betrouwbare bron *O*

Ik lul ook zomaar wat

• Wispe
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:22:
[...]

Dat doet met mijn mood niets. Pas bij 420k.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:55
shovelhead1340 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:22:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/v2/resize:fit:680/1*z62hX5UOdh7OYGfdkbQ44g.jpeg

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVF3qYRyzRlmFjfDmF2wafuvono=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKa9GMZrVJ1Ch1GW0AfzBmpP.jpg?f=fotoalbum_large
Santa monica vandaag. Boeliesj

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 16:43
knakworst schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:09:
[...]

-97,81% in mijn PF.
Ik word zo automatisch ook BTC maxi.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Verwijderd

Ik had na het verlies van Oranje eigenlijk een dip naar 38k verwacht

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:54:
Ik had na het verlies van Oranje eigenlijk een dip naar 38k verwacht
Of een omega candle naar 88k

Om ouwe koeien uit de sloot te halen...

• Gipsy King
#hopium voor de VET boys and girls.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:03
eens zien of die duitsers vandaag en morgen het laatste restje verkopen. Ik geloof er nu niet meer in dat ze nog iets achter de hand houden aangezien ze echt volledig zonder plan, alles spot dumpen tot nu toe. A87 had dat nog beter gekund.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:33
Gipsy King schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 06:47:
#hopium voor de VET boys and girls.

[Twitter]
Waar haal je toch die Hopium drek elke keer vandaan.
Volgens mij is jouw algoritme helemaal gebaseerd op dat soort filmpjes.
$1,5 terwijl het nu 4 cent is ofzo _O-

• CornermanNL
anti elppa schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 07:27:
eens zien of die duitsers vandaag en morgen het laatste restje verkopen. Ik geloof er nu niet meer in dat ze nog iets achter de hand houden aangezien ze echt volledig zonder plan, alles spot dumpen tot nu toe. A87 had dat nog beter gekund.
Duitsers dumpen wel vaker veel te vroeg belangrijke assets.

Maar dan kunnen we weer moon. Op naar de 240, 420, 680k.

• Gipsy King
elektriekert schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:11:
[...]

Waar haal je toch die Hopium drek elke keer vandaan.
Volgens mij is jouw algoritme helemaal gebaseerd op dat soort filmpjes.
$1,5 terwijl het nu 4 cent is ofzo _O-
Het mooie is dat ik ze zelf niet bezit, maar ik voel dat mensen ze nog hebben , ook in mijn omgeving zijn er nog VET Peoples :P

Leuk toch om iedereen blij te maken en vol passie in crypto te laten blijven.

Jomanda zou trots zijn op me.

[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 11-07-2024 08:15 ]

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lb3pTyCPjXrkSgh-NemZwG04xwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YWylM4JFjndjQwKAMDvfyBA1.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Das alweer oud nieuws. Daar mist gisteren in waar ze weer een kleine 7k gedumpt hebben

• Gipsy King
anti elppa schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:16:
[...]

Das alweer oud nieuws. Daar mist gisteren in waar ze weer een kleine 7k gedumpt hebben
je hebt gelijk, ik dacht 11 juli :P

https://decrypt.co/239221...on-to-exchanges-otc-desks

• elektriekert
Gipsy King schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:13:
[...]

Het mooie is dat ik ze zelf niet bezit, maar ik voel dat mensen ze nog hebben , ook in mijn omgeving zijn er nog VET Peoples :P

Leuk toch om iedereen blij te maken en vol passie in crypto te laten blijven.

Jomanda zou trots zijn op me.
Bij en passie te houden?

Haha, ninja edit!

Degene die wachten op $1,5 zitten dan weer met een bag waar ze niet vanaf komen :Y

• Gipsy King
Ok ok , ik ga wel weer verder met me andere hobby @elektriekert Fijn werkdag weekend ^^

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4sqQaKCthhKm7Phsz8b9dpcYonI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3P5PDnRZhHTzT3YYAL6c5UPz.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
Gipsy King schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:22:
Ok ok , ik ga wel weer verder met me andere hobby @elektriekert Fijne werkdag ^^

[Afbeelding]
Hoho, ik heb 5 dagen weekend :D

Succes met het knippen!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gipsy King schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:22:
Ok ok , ik ga wel weer verder met me andere hobby @elektriekert Fijne werkdag ^^

[Afbeelding]
Ik stel het zeer op prijs, ben een flinke bagholder VET.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqZmqjmyN-xytmKIVDhgw95P12Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/StZX6LR2tchXCt1GXvZDWuTE.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zijn dus allemaal shitcoins uit de gratis Coinbase quest. Als je geen kopers kunt vinden, geef je ze maar weg. Dat werd tenslotte bij bitcoin in het begin ook gedaan...

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-01 21:51
Ik kijk de laatste tijd veel minder vaak koersen.
Zomers zijn over het algemeen behoorlijk saai, ik denk dat ik even een sabbatical neem a la Plan B en mij in september weer meld..
Fijne zomer!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 15:53

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik snap die werkwijze niet.

Eerst verzenden ze de BTC van wallet A naar B (dan zou je nog zeggen dat ze zelf een soort coldwallet, hotwallet systeem hanteren, akkoord).

Dan doen ze een paar uur niets.

Dan verzenden ze van wallet B naar verschillende exchanges en soms een onbekende wallet.

Tot slot versturen/krijgen ze uren later weer een groot deel vanuit die exchanges terug naar wallet B.

Als je wil verkopen, doe dat dan gewoon.

• Moiety
Don Guacamole schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:24:
Ik kijk de laatste tijd veel minder vaak koersen.
Zomers zijn over het algemeen behoorlijk saai, ik denk dat ik even een sabbatical neem a la Plan B en mij in september weer meld..
Fijne zomer!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m0AIaxDRCdrzgGjm6XzjeRbfVPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dpVBILkv3za8lB8ba2mnk7xZ.gif?f=user_large

• Moiety
BTC100K2021 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:34:
[...]

Eerst verzenden ze de BTC van wallet A naar B (dan zou je nog zeggen dat ze zelf een soort coldwallet, hotwallet systeem hanteren, akkoord).

Dan verzenden ze van wallet B naar verschillende exchanges en soms een onbekende wallet.

Tot slot versturen/krijgen ze uren later weer een groot deel vanuit die exchanges terug naar wallet B.

German Government #Bitcoin 
address only holds over 13k. That is
76% less than its initial holding of
almost 50k.

Here are 5 THINGS you need to know...

1. Three weeks ago, the German
Government's Bitcoin address started
selling their $BTC.

Since then the price of BTC has tanked
from $65k to $53.5k, almost an 18%
decline.

Looks like they are not stopping.

2. The truth is it is not the German Government who is selling the bitcoin. It is a small state in the eastern part of the country called Saxony.

Earlier this year, Saxony's Criminal Police Office seized almost 50,000 BTC from Movie2k.to. The piracy website is found guilty of money laundering and other illegal activities.

3. Why sell the Bitcoin that was seized?

According to the CEO of the German-based Blockchain Research Lab "seized assets are always liquidated within a certain period."

He added that it is a routine business process.

4. Why does the wallet belong to Germany and not Saxony?

The police agency was involved in the initial investigation.

But it was the state who instructed the transfer and selling.

5. In most cases, seized assets can only be transferred or sold. But that isn't the case here.

The state can request or initiate an emergency sale if the asset is difficult to store or easily lose value.

And Bitcoin is highly volatile.

In summary, we can see why the German Government-labelled wallet is selling its BTC.

We can expect that all their holdings will be emptied soon unless no one else buying.

So the bleeding will not stop yet unless all their BTC get bought. Expect the price of Bitcoin to be trapped below $60k for a while.

• Wispe
  • Niet online
[...]

Zoals niemand de werkwijze van de Duitse scheids snapte.

Zal wel aan dat volk liggen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Versturen naar hot wallet voor een lage fee

Koffie

Versturen naar exchange

Koffie

Order inzetten op prijs x

Bratwurst

Order niet gehit -> terug naar cold wallet om mt.gox situatie te voorkomen.

Volgende dag repeat.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-12-2025

Liberteh

All your base belong to me

Moiety schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:40:
Expect the price of Bitcoin to be trapped below $60k for a while.
nog maar $900m te gaan, joh :o

Edit: en zo was er nog maar $765m

[ Voor 8% gewijzigd door Liberteh op 11-07-2024 09:58 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Liberteh schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:54:
[...]

nog maar $900m te gaan, joh :o
Wordt sowieso vandaag wel opgekocht als er positieve CPI data is:)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PAAL is ook bezig met een aardige downfall. Is de AI hype (voor crypto) voorbij :?

• Moiety
In the meantime, it’s memetime :+
Never a dull moment in crypto
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BwbFQw2KN0r5xsRRa1Lf6Rg_LKU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOzh1JEKIPXbqaScUlc7uls5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Moiety op 11-07-2024 10:30 ]

• BTC100K2021
  • Laatst online: 15:53

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

knakworst schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:28:
PAAL is ook bezig met een aardige downfall. Is de AI hype (voor crypto) voorbij :?
Alts gonna alt.

De whales zijn klaar met deze prooi en laten het karkas liggen in de woestijn der rektheid.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-01 16:07
OpSec heeft ervoor gezorgd dat vele AI coins nu sterk gedaald zijn. Nogal wat panic selling.

• FrambozenTaart
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:32:
[...]

Alts gonna alt.

De whales zijn klaar met deze prooi en laten het karkas liggen in de woestijn der rektheid.
Mooi gesproken, metaforische poëzie.

• Guere
  • Laatst online: 19:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xcmp9A0nz4fWGvWa8VW43gVIPWE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zc4Vz0YipzQu7wiAS2gHYDLO.jpg?f=user_large

• CornermanNL
[...]

Er moeten in Duitsland altijd eerst veel papieren worden ondertekend door allerlei mensen en dat gaat allemaal langs verschillende instanties. Duurt lang. Zo gaat dat.

• Kol Nedra
donderdag dipsdag, let's goo!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kldxUUhf-vtSF4O_m8dfhba6tCs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZpIIrKTJjc2jjrfRq1mm5hP4.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online

• ElkeGaming
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-11-2025
Dus ze hebben nog 13500 btc over?

• Guere
  • Laatst online: 19:24
Reminder: straks om 14:30 dus weer de maandelijkse batch CPI data in de VS. Kan wellicht nog wat volatiliteit geven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WNSViQj1LwfI4cfHQuN2XvoL7QA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/24Lun9LMHi1ACKDpyTr7Gub6.png?f=fotoalbum_large

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 11:04
Trump komt spreken bij de Bitcoin Conference in Nashville zag ik, gemengde gevoelens...
Deze kerel geeft geen fuck om bitcoin maar nu het hem goed uitkomt voor de aankomende verkiezingen wel en nu zelfs het podium opzoeken.

PS5

• Vis

Vis

kernie schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:04:
Trump komt spreken bij de Bitcoin Conference in Nashville zag ik, gemengde gevoelens...
Deze kerel geeft geen fuck om bitcoin maar nu het hem goed uitkomt voor de aankomende verkiezingen wel en nu zelfs het podium opzoeken.
Op X allemaal geruchten dat hij heeft gezegd dat hij de USD wilt backen door Bitcoin... LOL wat een koekwaus, nja zolang alle rednecks dat geloven zorgt het wellicht wel voor een mooi pumpje richting die 100k.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vis schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:13:
[...]

Op X allemaal geruchten dat hij heeft gezegd dat hij de USD wilt backen door Bitcoin... LOL wat een koekwaus, nja zolang alle rednecks dat geloven zorgt het wellicht wel voor een mooi pumpje richting die 100k.
Laten we niet te hard van stapel lopen en zeker niet de 69k vergeten in de way up.

Een zeer belangrijk meme level die we eerst moeten slachten voor we naar het volgende meme level van 420k kunnen doorstoten.

Ondertussen even mijn voorraad fysieke fiat geteld om te kijken hoeveel DCA ik op willekeurige momenten kan doen tot 2030, zit een mooi briefke tussen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxThsUIY0Wt2LyKnk_I8yHU7iVo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/grqTSZ17vF2CMyv0xowCcnmo.jpg?f=fotoalbum_large

Zelfs de ECB kan zich in al haar autoritaire macht niet weren tegen de 69k.

Het is tijd.

• Aeronaut
  • Laatst online: 15:40

Aeronaut

PF sinds TOP '24

FrambozenTaart schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:25:
[...]

Laten we niet te hard van stapel lopen en zeker niet de 69k vergeten in de way up.

Een zeer belangrijk meme level die we eerst moeten slachten voor we naar het volgende meme level van 420k kunnen doorstoten.

Ondertussen even mijn voorraad fysieke fiat geteld om te kijken hoeveel DCA ik op willekeurige momenten kan doen tot 2030, zit een mooi briefke tussen:

[Afbeelding]

Zelfs de ECB kan zich in al haar autoritaire macht niet weren tegen de 69k.

Het is tijd.
Real life NFT. Dat kost meer dan een tientje

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• FrambozenTaart
  • Niet online
Aeronaut schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:29:
[...]

Real life NFT. Dat kost meer dan een tientje
Kost veul duurder dan een tientje zeggen we hier. Maarja, fiat en koopkracht zijn relatief.

Een tientje to some, 8% annual inflation rate loss to others.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-01 19:23
kernie schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:04:
Wat mij betreft een slecht teken. Iemand die er niets vanaf weet als spreker neerzetten maakt het een politieke zet. Daarnaast moet BTC toch juist paralel aan het bestaande systeem lopen?

• anti elppa
laat het gestuiter maar beginnen

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xB6SUHMpCRpb4-NxB2t_C-ivDb0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cAvzZh0Qydoztddu92vA3GCv.png?f=fotoalbum_large

• Wispe
  • Niet online
Moon toch?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Duitsland nu minder dan 10k btc.

• Kol Nedra
Sluw schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:00:
[...]

Wat mij betreft een slecht teken. Iemand die er niets vanaf weet als spreker neerzetten maakt het een politieke zet. Daarnaast moet BTC toch juist paralel aan het bestaande systeem lopen?
Trump is niet dom, kans is best aanwezig dat hij nu wel wat weet van bitcoin. Trump heeft contact met Vivek Ramaswamy en die weet wel wat vanaf.

Hoe het loopt met BTC maakt niet veel uit, Bitcoin doet zijn ding gewoon, longterm wint BTC tegenover Fiat aangezien fiat geen bodem heeft.

Gelukkig hebben we ook Biden, dit heeft hij te vertellen wat de prijs van Bitcoin is in 2030:

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 11-07-2024 14:37 ]

nothing stops this train

• MrFX

• Alpina
knakworst schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:33:
Duitsland nu minder dan 10k btc.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDAnlgvbF_AQRtda-cHb9r30830=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z28uTsacPyTTOEGqLN2j3feS.jpg?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-01 19:23
Kol Nedra schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:35:
[...]

Trump is niet dom, kans is best aanwezig dat hij nu wel wat weet van bitcoin. Trump heeft contact met Vivek Ramaswamy en die weet wel wat vanaf.

Hoe het loopt met BTC maakt niet veel uit, Bitcoin doet zijn ding gewoon, longterm wint BTC tegenover Fiat aangezien fiat geen bodem heeft.

Gelukkig hebben we ook Biden, dit heeft hij te vertellen wat de prijs van Bitcoin is in 2030:
[YouTube: Joe Biden, Reading From Giant Teleprompter: "Over A Billion, 200, A Trillion, 200 Billion Dollars!"]
"...wel wat weet van bitcoin..." dat vind ik echt te mager hoor, Biden zou ik ook niet neerzetten. Maarja... ik betwijfel ook of mensen die echt serieus met bitcoin bezig zijn naar dat soort conferenties gaan.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nieuwe Satoshi radio

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sluw schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:40:
[...]

"...wel wat weet van bitcoin..." dat vind ik echt te mager hoor, Biden zou ik ook niet neerzetten. Maarja... ik betwijfel ook of mensen die echt serieus met bitcoin bezig zijn naar dat soort conferenties gaan.
Het belangrijkste is dat ze die staatskas rekt laten gaan. Dan is btc 1 miljoen een kwestie van tijd.

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 15:03:
[...]

Het belangrijkste is dat ze die staatskas rekt laten gaan. Dan is btc 1 miljoen een kwestie van tijd.
Als ik ergens in de politiek zou zittten dan zou ik het wel weten. Gewoon een partij bitcoin kopen zodat je dezelfde welvaart blijft houden als iedereen dat zou doen. Net zoals met de goudvoorraad.

Het binnenhof opknappen kost $2 miljard. Ik zou een paar mensen die graag willen werken, maar hier wat beperkingen in hebben, inhuren en allemaal een roller geven. Dit zal $1.9 miljard bespaard. Dat is goed voor 31,600 BTC.

Dan hebben we er meer dan de Duitsers dus zitten we goed.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ah, PPI en CPI, altijd ellende :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pagina: 1 ... 218 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!