https://www.binance.com/e...erpetual/volatility-index
Begint op te lopen, vorige keer dat deze metric begon op te lopen was op 6 februari.
Wanneer begon de run omhoog vanaf 42K? 7 februari.
waarom niet? percentueel is het niet eens een 100%/2x.
8 weken 5% stijgen is 85k.
12 weken 5% stijgen is 100k.
dat is vanaf vandaag elke ETF dagje met 1% stijgen.
Waarom niet?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
52,8K USD....Tiepvautju neem ik aan?Vaevictis_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:20:
Ik word weer bullish als BTC boven de 52,8K USD komt. Tot die tijd is weer afwachten welke kant het op gaat. Maar het oogt allemaal wel erg zwak.
Zelf ben ik pas écht bullish als we weer bij 64k zijn en dat vasthouden
Ik lul ook zomaar wat
Eerst de BMSB weer bereiken.Aeronaut schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:21:
[...]
waarom niet? percentueel is het niet eens een 100%/2x.
8 weken 5% stijgen is 85k.
12 weken 5% stijgen is 100k.
dat is vanaf vandaag elke ETF dagje met 1% stijgen.
Waarom niet?
Als dat zo is, helemaal mee eens.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nee 52.8K USD is de NL notering, Maar als je perse Amerikaans wil 52,8K USD.shovelhead1340 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:27:
[...]
52,8K USD....Tiepvautju neem ik aan?
Zelf ben ik pas écht bullish als we weer bij 64k zijn en dat vasthouden
Bij mij staat de koers inmiddels op 57600. Of je dat nu als 57,6k of 57.6k noteert maakt mij niks uit.Vaevictis_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:32:
[...]
Nee 52.8K USD is de NL notering, Maar als je perse Amerikaans wil 52,8K USD.
Iig hoger dan jouw 52.8k
In dat geval: in de NL notering zitten we nu op 57.7K USD. In Amerikaanse notering is dat 57,8K USD.Vaevictis_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:32:
[...]
Samengevat ben je nu dus bullish.
58.2k? 62.8k?Vaevictis_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:32:
[...]
Maar 52,8k USD?
€53k
1 BTC = 1 BTC
Haha, het is juist precies andersomRay_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:41:
In dat geval: in de NL notering zitten we nu op 57.7K USD. In Amerikaanse notering is dat 57,8K USD.
Samengevat ben je nu dus bullish.
In de UK/US is de decimal separator voor het schrijven van fracties een punt, in de EU is het juist een komma. Dus, in de VS schrijf je het voluit als $58,200.00 en afgekort als $58.2k.
Hier in de EU schrijven we $58.200,00 en afkort $58,2k.
Zijn we al even niet geweest…Vaevictis_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:20:
Ik word weer bullish als BTC boven de 52,8K USD komt. Tot die tijd is weer afwachten welke kant het op gaat. Maar het oogt allemaal wel erg zwak.
Edit: ik zie nu pas dat er vandaag een kinderziekenhuis is geraakt
Tijd voor koffie.
[ Voor 34% gewijzigd door Alpina op 08-07-2024 12:44 ]
Ja, hee. Ik tikte dus 'in dat geval' hè? Ongeacht dat 't goe of nie is.Guere schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:56:
[...]
Haha, het is juist precies andersom
In de UK/US is de decimal separator voor het schrijven van fracties een punt, in de EU is het juist een komma. Dus, in de VS schrijf je het voluit als $58,200.00 en afgekort als $58.2k.
Hier in de EU schrijven we $58.200,00 en afkort $58,2k.
3 weken vakantie hierDarrell schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:09:
Alsof maandagochtend nog niet complex genoeg is...
ff geen koersen kijken en geen gezeur over werken, helemaal mooi
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 08-07-2024 12:23 ]
nothing stops this train
''ff geen koersen kijken''Kol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:22:
[...]
3 weken vakantie hier![]()
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/J5DF5KyaU2dIAHbrKalNnbrv.gif?f=user_large)
Alsnog een hele fijne vakantie alvast makker
Goed gezien, de handover van Azie naar London is vaak ene mooi koopmoment.Kol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:31:
in de nacht is het vaak lagere prijskoersen en wanneer Europa wakker wordt dan stijgt het vaak weer.
Ah ik bedoel natuurlijk 58,2k USD pfff multi tasken op maandagochtend.Vaevictis_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:32:
[...]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
"Die fraktionslose Bundestagsabgeordnete Joana Cotar (51) hat Sachsens Regierung aufgefordert, die Verkäufe sofort zu stoppen. Stattdessen plädiert sie dafür, die Krypto-Währung als „strategische Reservewährung“ zu halten, um sich gegen Risiken im Finanzmarkt abzusichern."
Inmiddels ook een OTC partij die BTC krijgt toegeschoven (B2C2).
https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/germany
Maar eigenlijk zijn die 35K BTC die nu nog over zijn helemaal niet zo spannend. Gooi ze maar de markt in, zijn we daar ook vanaf.
[ Voor 26% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-07-2024 13:39 ]
Wat een baas. Hiervoor moet je echt ballen hebben. Heb ook wel eens futures trading gedaan op de AEX maar is wel zenuw werk zeker met grote posities.tomtom901 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:30:
Grappig dat CF en ik dezelfde long hebben, zijn positie is alleen een beetje groter.
[YouTube: LIVE - $4,200,000 Million Dollar Long Trade - LIVE]
Vaevictis_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:50:
Ah ik bedoel natuurlijk 58,2k USD pfff multi tasken op maandagochtend.
Gelukkig ben ik eigen baas en transactie long op 52700 wel goed gegaan. Sommige dingen gaan wel goed als je het maar niet op maandagochtend doet tijdens het beantwoorden van mail.
Is uiteindelijk ook beetje relatief toch, denk dat dit maar een relatief klein % van zijn vermogen is. Althans, dat hoop ik voor 'm.Vaevictis_ schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:39:
[...]
Wat een baas. Hiervoor moet je echt ballen hebben. Heb ook wel eens futures trading gedaan op de AEX maar is wel zenuw werk zeker met grote posities.
van mij mag Duitsland alles verkopen, als ze liever eurootjes willenBTC100K2021 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:32:
In ieder geval nog 1 persoon in de Duitse politiek die het snapt:
"Die fraktionslose Bundestagsabgeordnete Joana Cotar (51) hat Sachsens Regierung aufgefordert, die Verkäufe sofort zu stoppen. Stattdessen plädiert sie dafür, die Krypto-Währung als „strategische Reservewährung“ zu halten, um sich gegen Risiken im Finanzmarkt abzusichern."
Maar eigenlijk zijn die 35K BTC die nu nog over zijn helemaal niet zo spannend. Gooi ze maar de markt in, zijn we daar ook vanaf.
nothing stops this train
Die 35K Bitcoin mogen ze ook wel naar mij sturen.BTC100K2021 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:32:
In ieder geval nog 1 persoon in de Duitse politiek die het snapt:
Cash ik er 1000 uit, mooi huisje aan het water en hoeren neuken nooit meer werken.
Voor de rest hodl natuurlijk, tenzij ik eens een nieuw kozijntje nodig heb ofzo.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zou liever zien dat Duitsland naast goud ook een flinke Bitcoin reserve aanhoudt. Blijft toch een belangrijk landje met een mooie economie die ook nauw verbonden is met die van Nederland.Kol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:02:
[...]
van mij mag Duitsland alles verkopen, als ze liever eurootjes willen![]()
[YouTube: Michael Saylor - We Call Them Poor (Poolside House Remix) Lil Bubble]
Moeten wel oppassen dat we niet eindigen als 1 of ander knakenlandje met een inflatie van 2000% per jaar.
Het is helaas niet meer de VoC tijd waarin je door technologische voorsprong andere landen kunt verkrachten met wat houten bootjes en een paar ton buskruit.
Dus we moeten wel ff scherp blijven.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ja dat is ook wel zo, Duitsland is misschien wel de belangrijkste economie voor Europa en daar zijn wij zeker afhankelijk van.FrambozenTaart schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:13:
[...]
Zou liever zien dat Duitsland naast goud ook een flinke Bitcoin reserve aanhoudt. Blijft toch een belangrijk landje met een mooie economie die ook nauw verbonden is met die van Nederland.
Moeten wel oppassen dat we niet eindigen als 1 of ander knakenlandje met een inflatie van 2000% per jaar.
Het is helaas niet meer de VoC tijd waarin je door technologische voorsprong andere landen kunt verkrachten met wat houten bootjes en een paar ton buskruit.
Dus we moeten wel ff scherp blijven.
Daarentegen gaat de inflatie in veel europese landen omlaag terwijl die van Nederland hoger ligt. Wij moeten immers betalen aan de armere europese landen. We zitten eraan vast aan landen zoals Italie en Spanje.
Uiteindelijk worden we allemaal weer een stukje armer totdat het niet meer loont om te gaan werken, de fiat geitenponzi gaat helaas ook in europa vallen, alleen stukken langzamer dan bijv Argentinie/Zimbabwe/Turkije etc
nothing stops this train
Ook hier drie weken niet meer komen, voor totale rust.Kol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:22:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 08-07-2024 15:39 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Jumpman schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:38:
[...]
Ook hier drie weken niet meer komen, voor totale rust.
Ik las Mandy Blyat, speel te veel Counterstrike
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dat spel.... geen droog brood mee te verdienen. 10 jaar geleden waren de prijzen nog interessant:
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
[ Voor 98% gewijzigd door Simply1337 op 08-07-2024 16:39 ]
VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal
Wen short squeezeLekiame schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:42:
Mooie long squeezes :-)
Dit idd. Mooi om die volatiliteit heen weer weer ff te zien. Goed tekenNubtrix schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:02:
Even alle futures degens rekten, en we kunnen weer richting 60k. Hup!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat zijn de 1000 voor @FrambozenTaart!Laurens1970 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:44:
De Duitse overheid is weer aan het dumpen
/f/image/Wa2U1ePn3M09HKkiC8ORlF38.png?f=fotoalbum_large)
https://coinfomania.com/g...nges-price-decline-ahead/
:strip_exif()/f/image/zysGdnvA0ZZq90AjG9tDjHx1.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu ik hier weer ben, even een checkvraag.
Ik lees al een tijd dat de F&G lekker laag staat, dat de liquiditeit beneden mooi opgeruimd is, dat er lekker veel shorts te squeezen zijn en dat de correctie nu wel mooi ingeprijsd is.
Waarom staan we dan niet gewoon op 95k?
Maktub
Ze Germans.MrMrq schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:31:
Afgelopen weekend rekt gegaan op Wilde weide, overal liquiditeit. Daarmee eigenlijk niks van crypto dips meegekregen noch geacteerd.
[Afbeelding]
Nu ik hier weer ben, even een checkvraag.
Ik lees al een tijd dat de F&G lekker laag staat, dat de liquiditeit beneden mooi opgeruimd is, dat er lekker veel shorts te squeezen zijn en dat de correctie nu wel mooi ingeprijsd is.
Waarom staan we dan niet gewoon op 95k?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Kol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:22:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nou ja ze zijn over de helft intussen
https://x.com/arkhamintel...&t=aUwwyKQ8QOpteZo65MGlyg
[ Voor 24% gewijzigd door Mr Ronman op 08-07-2024 18:42 ]
Als ze slim zijn volgen ze de TA'ers hier een beetje en dumpen ze die pas op 420k..Mr Ronman schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:33:
Ik weet niet of dat German Government account alles gaat dumpen, maar die hebben nog steeds een aardige voorraad https://platform.arkhamin...any?ref=bankless.ghost.io
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nothing stops this train
Ik vermoed dat we net iets lager gaan dippen.Kol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:44:
schiet maar eens op Duitsland, dump ff die bitcoin naar de $52k!
ze hebben nu al 35 tot 40% gedumpd. Geloof nooit dat ze meer dan 50% gaan dumpenMr Ronman schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:33:
Ik weet niet of dat German Government account alles gaat dumpen, maar die hebben nog steeds een aardige voorraad https://platform.arkhamin...any?ref=bankless.ghost.io
Nou ja ze zijn over de helft intussen
https://x.com/arkhamintel...&t=aUwwyKQ8QOpteZo65MGlyg
Gemiddeld dumpen de Duitsers tussen de 40-45%..anti elppa schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:03:
[...]
ze hebben nu al 35 tot 40% gedumpd. Geloof nooit dat ze meer dan 50% gaan dumpen
Uit interesse: waarom een order zetten op 52k en daarop wachten als je een long term hodler bent? Op de langere termijn is het verschil met nu een market buy doen vs op 52k minimaal.Kol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 18:44:
schiet maar eens op Duitsland, dump ff die bitcoin naar de $52k!
Ja, we kunnen altijd lager gaan. Maar dat risico loop je met een buy op 52k ook. Of dat je order op 100 USD na wordt gemist en voor je het weet staan we weer op 64k.
Gewoon een andere visie en kijk op Bitcoin dan wij hier met zijn allen hebben. Dat ze het verkopen hoeft niet te betekenen dat ze waarde in euro’s gaan aanhouden, ze kunnen het evengoed investeren/uitgeven aan iets anders waar behoefte aan is.Pinsa schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:19:
Wat is de exacte reden dat Duitsland verkoopt? De euro lijkt me meer rekt te gaan de komende jaren dus snap de move van hun niet of hebben ze ergens het geld voor nodig?
Edit: dumpen kun je hier volgen: https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/germany begonnen met 50k BTC en nog 23,7k te gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door jvel92 op 08-07-2024 19:38 ]
Misschien omdat het crimineel ‘geld’ is/in beslaggenomen bitcoins zijn?Pinsa schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:19:
Wat is de exacte reden dat Duitsland verkoopt? De euro lijkt me meer rekt te gaan de komende jaren dus snap de move van hun niet of hebben ze ergens het geld voor nodig?
Brengen ze in beslag genomen contact geld ook weer in circulatie?Wispe schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Misschien omdat het crimineel ‘geld’ is/in beslaggenomen bitcoins zijn?
Aha ze gaan voor een sell high buy low, om vervolgens nog meer BTC te vergaren of wie weet waar ze het in gaan drukkenjvel92 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:34:
[...]
Gewoon een andere visie en kijk op Bitcoin dan wij hier met zijn allen hebben. Dat ze het verkopen hoeft niet te betekenen dat ze waarde in euro’s gaan aanhouden, ze kunnen het evengoed investeren/uitgeven aan iets anders waar behoefte aan is.
Edit: dumpen kun je hier volgen: https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/germany begonnen met 50k BTC en nog 23,7k te gaan.
Rechtszaken, schadevergoedingen etc moeten ergens van worden betaald.souljah1h schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:47:
[...]
Brengen ze in beslag genomen contact geld ook weer in circulatie?
Ik zeg maar wat hoor.
Volgend mij gaat crimineel geld toch ook gewoon naar de staatskas? Geld is geld toch, alleen de manier waarop verkregen zal niet helemaal fris zijnWispe schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Misschien omdat het crimineel ‘geld’ is/in beslaggenomen bitcoins zijn?
als je de heatmap kijkt is daar veel liquiditeit te halen, dus de mogelijkheid is er.jvel92 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:15:
[...]
Uit interesse: waarom een order zetten op 52k en daarop wachten als je een long term hodler bent? Op de langere termijn is het verschil met nu een market buy doen vs op 52k minimaal.
Ja, we kunnen altijd lager gaan. Maar dat risico loop je met een buy op 52k ook. Of dat je order op 100 USD na wordt gemist en voor je het weet staan we weer op 64k.
op daily/weekly zitten we in downtrend, als er een duidelijke reversal er is dan ben ik ook bereid hoger te kopen.
nothing stops this train
Stap1 open 100x short
Stap2 transfer naar exchanges
Stap 3 profit
Stap 4 wacht tot de markt beetje bijgetrokken is, herhaal stap 1
Stap 5 dump bitcoin
Stap 6 profit
Netto illegale bitcoins verkocht en witgewassen fiat
Alhoewel dit allemaal zeer waarschijnlijk niet mag van de wetgever natuurlijk
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
52k zelfsjvel92 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:34:
[...]
Gewoon een andere visie en kijk op Bitcoin dan wij hier met zijn allen hebben. Dat ze het verkopen hoeft niet te betekenen dat ze waarde in euro’s gaan aanhouden, ze kunnen het evengoed investeren/uitgeven aan iets anders waar behoefte aan is.
word gretig opgekocht tot nu toe. Ik geloof er niets van dat we naar de 52k gaan. Je ziet aan de swings dat we dicht bij de bodem zittenKol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:53:
[...]
als je de heatmap kijkt is daar veel liquiditeit te halen, dus de mogelijkheid is er.
op daily/weekly zitten we in downtrend, als er een duidelijke reversal er is dan ben ik ook bereid hoger te kopen.
Je valt wel in herhaling man. Beetje voorzichtigheid zal je niet verkeerd doen.anti elppa schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:22:
[...]
word gretig opgekocht tot nu toe. Ik geloof er niets van dat we naar de 52k gaan. Je ziet aan de swings dat we dicht bij de bodem zitten
Als er iets is wat op korte termijn niet te voorspellen is dan is dat wel de koers van bitcoin.
Don't mention the dip.Don Guacamole schreef op maandag 8 juli 2024 @ 19:10:
[...]
Gemiddeld dumpen de Duitsers tussen de 40-45%..
uiteraard niet. Maar als je niet nu al in zit, en je wil dat op 52k gaan doen, is dat handig dan? Dat is een paar stuivers lager. Op die manier missen mensen volledig de boot.baba420 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:24:
[...]
Je valt wel in herhaling man. Beetje voorzichtigheid zal je niet verkeerd doen.
Als er iets is wat op korte termijn niet te voorspellen is dan is dat wel de koers van bitcoin.
Maar he, ik lul ook maar wat in de rondte, mensen moeten lekker doen waar ze zich goed bij voelen. Oh en met voorzichtigheid kom je nergens. Met voorzichtigheid moet je lekker je geld bij de rabobank stallen en een paar lichtjaar bij crypto vandaan blijven
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 08-07-2024 20:38 ]
nothing stops this train
Beetje rondpompen van geld lijkt het. Dat mag niet.Darrell schreef op maandag 8 juli 2024 @ 21:04:
[Afbeelding]
Zijn alweer aan het stacken.
[Afbeelding]
Mooi hoe openbaar alles is!
Danke!
Of @tomtom901 die weer "some" gekocht heeft!Alpina schreef op maandag 8 juli 2024 @ 21:26:
En binnenkort weer bericht dat een ander land gekocht heeft.
Danke!
Stack Sats
https://coinmarketcap.com.../according-to-cmc-2024-h1
[ Voor 14% gewijzigd door Pinsa op 08-07-2024 21:48 ]
En bullish divergence op de daily rsi en de macd. Eens dat we dicht bij de bodem zitten. Misschien nog eerst een tijdje sideways rangen. Hopelijk iets hoger dan we nu zitten. 🤣anti elppa schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:22:
[...]
word gretig opgekocht tot nu toe. Ik geloof er niets van dat we naar de 52k gaan. Je ziet aan de swings dat we dicht bij de bodem zitten
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Nee mijn fiat is op effe
FTFYbaba420 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:20:
Het zou mij een onwijs leuke documentaire lijken als we achter de schermen bij de crypto tak van Tweakers Slowchat konden kijken. Welke hardware wallets gebruiken ze, hoeveel multisig’s hebben ze, etc. Wie belt de Rabobank?
Waarschijnlijk zijn ze verplicht om de bitcoins te verkopen immers crimineel "geld". Dat ze daarna terugkopen is verstandig.Darrell schreef op maandag 8 juli 2024 @ 21:04:
[Afbeelding]
Zijn alweer aan het stacken.
[Afbeelding]
Ik zie juist een The Office achtige documentaire voor me.baba420 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:20:
Het zou mij een onwijs leuke documentaire lijken als we achter de schermen bij de crypto tak van de Duitse overheid konden kijken. Welke hardware wallets gebruiken ze, hoeveel multisig’s hebben ze, etc. Wie belt de ARD?
Iemand die bij iedere dip komt roepen GEEN PANIEK, GEEN PANIEK. Ergens een grommende zestiger die de hele afdeling niet wil continueren. Een paar snelle WSB pikkies die zich willen inlikken en Doge shillen voor intern gebruik. Een quant die de ondankbare TA moet doen, voor al die n00bs.
Soort Tweakers slow chat.
Maktub
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 122% gewijzigd door Joel22 op 09-07-2024 08:31 ]
Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:25:
Welke munt verwachten jullie op lange termijn wat van? Community support lijkt me erg belangrijk dus dacht ik gewoon in Doge te stappen en dat 5 jaar te laten staan. In het ergste geval is het niets meer waard. Kun je überhaupt in een memecoin stoppen zonder omkijken naar? Het is wel de strategie die ik ambieer omdat ik het meer als hobby zie en mijn nachtrust niet wil laten verpesten. Welke app/site/plek is ook het meest veilig ok een memecoin op te kopen? Dank jullie 😊
In een rechte lijn van 72k een maand geleden naar 57 nu. Ik verwacht wel dat we tussen deze niveaus tot september zijwaarts blijven gaan. Mt.gox en andere verkopen zijn dan voorbij. Daarna 100k s00n.Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:22:
Toch wel een aardige correctie zo, dat had ik zeker niet verwacht. wat dat betreft heb ik het afgelopen kwartaal in theorie goed geboerd door een ruime 7% waardestijging van de gemiddelde woning in Nederland
Alleen Bitcoin. Het is meer dan duidelijk dat longterm alles verliest tegenover Bitcoin. En toch blijven mensen zoeken naar iets anders. Wat is dat toch?Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:25:
Welke munt verwachten jullie op lange termijn wat van? Community support lijkt me erg belangrijk dus dacht ik gewoon in Doge te stappen en dat 5 jaar te laten staan. In het ergste geval is het niets meer waard. Kun je überhaupt in een memecoin stoppen zonder omkijken naar? Het is wel de strategie die ik ambieer omdat ik het meer als hobby zie en mijn nachtrust niet wil laten verpesten. Welke app/site/plek is ook het meest veilig ok een memecoin op te kopen? Dank jullie 😊
Voor de helderheid ik mag het geld dus verliezen en lang laten staan is een kwestie dat we het dus hebben over een x10 hebben wil het interessant zijn. Mijn levensfilosofie is een beetje: als je kijkt hoe Amerika met haat staatsschuld omgaat, waarom zou ik minder respect hebben voor een memecoin of crypto in verhouding tot de dollar? 😊 Ik snap de verschillen we, hoor het gaat dus om geld dat ik kan missen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dan gewoon de normale bitcoin, of etherium etc. Nouja bitcoin dropt nu instappen daar kan ook. Ik vind Elon wel zo’n mannetje die volhoud tot zijn Doge slaagt. Maargoed,het is enorm speculatief dat snap ik. Gaat echt om wat kratjes ingooien hè 😊Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:31:
[...]
Alleen Bitcoin. Het is meer dan duidelijk dat longterm alles verliest tegenover Bitcoin. En toch blijven mensen zoeken naar iets anders. Wat is dat toch?
Ooit gekeken naar de tokenomics van DogeJoel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:32:
[...]
Ik vind Elon wel zo’n mannetje die volhoud tot zijn Doge slaagt. Maargoed,het is enorm speculatief dat snap ik. Gaat echt om wat kratjes ingooien hè 😊
Wat er bij bitcoin staat is fout maar voor Doge is het correct.What is the supply of Dogecoin?
Dogecoin circulating supply is currently 131.13 billion as of September 2021, with no fixed maximum supply. It has an inflationary supply, instead of a deflationary one like Bitcoin. Proponents of Dogecoin, which include high profile billionaires, argue that this tokenomics is what makes it a usable currency.
[ Voor 40% gewijzigd door knakworst op 09-07-2024 08:37 ]
Ik ben op onderzoek uit! Jullie beginnen me al te overtuigen 🤣. Zelf geloof ik ook in crypto, misschien daar maar rustig instappen en jaren laten staan. Ik zie crypto niet meer verdwijnen en schrik totaal niet van de schommelingen daar. Wanneer je uitzoomt zie ik daar nog steeds een stijgende lijn. Maarja ‘greedy’ he. X10 in bitcoin duurt nog wel ff
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1809t9aFyc4YqH4icClFOphy.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/t4NUXoOinUGJqIJw9XqkJjpf.jpg?f=fotoalbum_large)