[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 216 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.130.585 views

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:59
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:31:
[...]

En toch blijven mensen zoeken naar iets anders. Wat is dat toch?
Mensen zoeken het hoogste rendement (sic) in de kortst mogelijke tijd.

Dat BTC in the long run wint is (voor ons) klip en klaar, maar dat is het voor veel mensen niet. Die zien de kortstondige sprints van Paal, Bifi, Aero, Ether, XRP, Sonar, Safemoon, Cardano, etc.

Laten we wel zijn, als die markt een beetje kunt timen dan zit je in die projecten zelfs beter dan in BTC.
Maar da’s voor bijna niemand weggelegd. Een enkeling lukt het wel, meer met geluk dan wijsheid, meet dat breed uit op YouTube, en klaar.

Maktub

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-01 20:51
MrMrq schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:37:
[...]

Dat BTC in the long run wint is (voor ons) klip en klaar, maar dat is het voor veel mensen niet. Die zien de kortstondige sprints van Paal, Bifi, Aero, Ether, XRP, Sonar, Safemoon, Cardano, etc.

Laten we wel zijn, als die markt een beetje kunt timen dan zit je in die projecten zelfs beter dan in BTC.
Maar da’s voor bijna niemand weggelegd. Een enkeling lukt het wel, meer met geluk dan wijsheid, meet dat breed uit op YouTube, en klaar.
Maar heb je het dan alleen over Bitcoin of ook over ethereum bijv.? Snap verschil tussen memecoins en cryptocurrency. Alleen waarom zou alleen Bitcoin overblijven? 😊

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:32:
[...]
Ik vind Elon wel zo’n mannetje die volhoud tot zijn Doge slaagt.
Je leeft nog in de wereld waarin je zoekt naar personen die je kan vertrouwen, waar je in geloofd. Verdiep je in Bitcoin. Het is de enige asset waar je dit helemaal los kan laten. Vergeet de poppetjes, vertrouw in de wiskunde.
Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:36:
[...]
Zelf geloof ik ook in crypto
Wat is dat? In crypto geloven? Ik geloof er namelijk niks van. Het is allemaal gebakken lucht. En als er al een usecase is dan zijn de coins een restproduct van de blockchain.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
  • Nu online
Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:40:
[...]

Maar heb je het dan alleen over Bitcoin of ook over ethereum bijv.? Snap verschil tussen memecoins en cryptocurrency. Alleen waarom zou alleen Bitcoin overblijven? 😊
Omdat Bitcoin de enige is zonder overkoepelende organisatie die vroeg of laat de verkeerde beslissingen neemt.

• Joel22
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:42:
[...]

Je leeft nog in de wereld waarin je zoekt naar personen die je kan vertrouwen, waar je in geloofd. Verdiep je in Bitcoin. Het is de enige asset waar je dit helemaal los kan laten. Vergeet de poppetjes, vertrouw in de wiskunde.

[...]

Wat is dat? In crypto geloven? Ik geloof er namelijk niks van. Het is allemaal gebakken lucht. En als er al een usecase is dan zijn de coins een restproduct van de blockchain.
Ik bedoel dat ik geloof dat bitcoin een blijvend betaalmiddel is, als alternatief voor een euro of dollar. Schreef crypto, maar bedoelde de Bitcoin.

• Gelukszoekr
  • Nu online
[...]

Ja, dat is de gedachte. En toch, het is vechten tegen de bierkaai. De periodes dat alts winnen tegenover Bitcoin zijn naar mijn idee de afgelopen jaren alleen maar minder geworden.

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 17:06
[...]

die enkeling is vaak de youtube chiller die zijn muntjes in pre-order koopt en dan met het 'team' een dealtje sluit over de push

• Joel22
Mooie reacties! Dank!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ik denk dat het niet even uit te leggen is in een paar woorden. Het kost tijd. Succes in elk geval :)

• Joel22
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:51:
[...]

Ik denk dat het niet even uit te leggen is in een paar woorden. Het kost tijd. Succes in elk geval :)
Laatste vraag dan. Welk platform is het meest veilig om Bitcoin jaren op te laten staan? Zo lees ik in het openingstopic dat ‘Binance’ niet meer beschikbaar is voor NL. Dat soort dingen wil ik natuurlijk niet hebben. Wil echt een portefeuille hebben die ik in alle rust jaren kan laten staan. Nogmaals ik kan mag het geld verliezen, het gaat erom dat ik denk dat Bitcoin blijvend is. Ben al enkele maanden aan het overwegen een keer in te stappen en tja je moet een keer. Dacht dus nog even om ook wat in shitcoin te stoppen, maar denk toch dat ik dat niet ga doen.

Ik verkies veiligheid en gemak dus boven lagere transactiekosten.

[ Voor 4% gewijzigd door Joel22 op 09-07-2024 08:56 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

Darrell

Fiat moonboy

ETF inflows lopen weer op en onze buren zijn weer aan het stacken.

Moon soon.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:55:
[...]

Laatste vraag dan. Welk platform is het meest veilig om Bitcoin jaren op te laten staan? Zo lees ik in het openingstopic dat ‘Binance’ niet meer beschikbaar is voor NL. Dat soort dingen wil ik natuurlijk niet hebben. Wil echt een portefeuille hebben die ik in alle rust jaren kan laten staan. Nogmaals ik kan mag het geld verliezen, het gaat erom dat ik denk dat Bitcoin blijvend is. Ben al enkele maanden aan het overwegen een keer in te stappen en tja je moet een keer. Dacht dus nog even om ook wat in shitcoin te stoppen, maar denk toch dat ik dat niet ga doen.
Voor paar kratjes zou je het best op een exchange kunnen laten staan, maar voor meer dan paar 100 zou ik een hardware wallet kopen, een ledger of trezor bijvoorbeeld.

• Gelukszoekr
  • Nu online
[...]

Eigenlijk wil je het op een eigen, privé wallet hebben staan. Die kan je gratis aanmaken, je krijgt dan een reeks van 12-24 woorden. Om het wat gebruiksvriendelijk te maken wil je er een hardware wallet bij hebben. Zoals een Trezor https://trezor.io/

Het apparaat zelf is niet heilig, dat mag stuk gaan. Zolang jij je woorden maar goed bewaard, dat is de échte sleutel

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

• Joel22
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:59:
[...]

Eigenlijk wil je het op een eigen, privé wallet hebben staan. Die kan je gratis aanmaken, je krijgt dan een reeks van 12-24 woorden. Om het wat gebruiksvriendelijk te maken wil je er een hardware wallet bij hebben. Zoals een Trezor https://trezor.io/

Het apparaat zelf is niet heilig, dat mag stuk gaan. Zolang jij je woorden maar goed bewaard, dat is de échte sleutel
Poh een hoop te leren hier, maar hoe geef je je offline wallet uberhaupt door aan de belastingdienst? Maargoed ik zie daar al een ander topic voor. Ik ga me maar eens grondig inlezen. Dank!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:05:
[...]

Poh een hoop te leren hier, maar hoe geef je je offline wallet uberhaupt door aan de belastingdienst? Maargoed ik zie daar al een ander topic voor. Ik ga me maar eens grondig inlezen. Dank!
De belastingdienst hoef je je voorlopig niet druk over te maken. Dit hoef je maar 1x per jaar op te geven, en alleen als het boven de 52k (voor een alleenstaande) komt krijg je hier een aanslag op.

De belastingdienst gaat er vanuit dat je eerlijk opgeeft wat je hebt. Dat is niet anders bij welke wallet dan ook, ze hebben geen inzage op Bitvavo bijvoorbeeld. En geef het netjes op, dat voorkomt gedoe als je later wilt cashen

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:21
Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:05:
[...]

Crypto valt in box 3 en geef je netjes aan als overige bezittingen. Doe dit al jaren en betaal graag nog de belasting als we zo meteen heffing op werkelijk rendement krijgen is het een ander verhaal. :/

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-01 22:10
Joel22 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 08:32:
[...]

Dan gewoon de normale bitcoin, of etherium etc. Nouja bitcoin dropt nu instappen daar kan ook. Ik vind Elon wel zo’n mannetje die volhoud tot zijn Doge slaagt. Maargoed,het is enorm speculatief dat snap ik. Gaat echt om wat kratjes ingooien hè 😊
Doge is niet van Musk :N

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-01 22:10
[...]

Gerapparteerd!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

[...]

Ik zou denk ik kiezen voor een online wallet, zoals bijvoorbeeld Exodus. In mijn ogen is dat een beetje de tussenstap tussen laten staan op een exchange of versturen naar een hardware wallet.

Laten staan op een exchange met als doel dat jarenlang vast te houden zou ik niet doen, teveel derdepartijrisico. Hardware wallet is op zich vrij simpel, maar je moet er wel even voor gaan zitten.

Als je redelijk nieuw bent en meer over dit onderwerp (bewaren, beheer) wil weten, zou ik je zeker aanraden om de filmpjes van Bart Mol op Youtube te kijken (de Nodezaak). Sowieso leuk om je eens te verdiepen in wat die gasten doen (Bitcoin Alpha en Satoshi Radio).

En natuurlijk de mensen hier vragen, we kunnen wel wat vers fiat bloed gebruiken

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:59
Ik had een lange reactie getypt die er enkel blijk van zou geven dat ik deze SC te serieus neem. Of die hypocriet zou zijn, omdat ik zelf hier te vaak de nar uithang. Dus ik laat het maar.

Maktub

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-01 09:57
Na maaaaanden weer eens wat ATOM aangekocht. Tevens een buy order op MATIC maar deze is net niet geraakt. Wellicht piesen we daarmee weer naast de pot. :+

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-01 11:04

knakworst

Get more sats!

[...]

Voor een exchange kun je bijvoorbeeld met Bybit beginnen (lagere fees), of Bitvavo, of Coinbase. Zolang de bedragen klein zijn, hoef je niet wakker te liggen.

Het mooie van crypto is het eigen beheer. Bitcoin moet je daarom in eigen beheer willen hebben, een Trezor of Ledger is dan essentieel. Doe dat jezelf cadeau, koop een originele direct bij Ledger of Trezor. Genereer zelf de 24 woorden, schrijf die op, op papier, maak geen foto's en sla ze niet op op een computer, en bewaar het papier voor je leven en geef ze aan niemand. Je kan ze ook op een metalen plaat stansen zodat bij brand je ook nog kan herstellen.

Het stukje eigen beheer is niet eenvoudig, maar is het echt waard om je erin te verdiepen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:20
[...]

als je net begonnen bent en het bedrag is niet hoog zal ik het gewoon op een exchange laten staan. echter als je dca blijft doen denk je op een gegeven moment vast na of eigen beheer slimmer gaat worden. wat je ook kan doen is bijv een andere exchange pakken en daar beginnen met een stack.

mijn 3 fav exchanges zijn: ByBit, Kraken en Bitvavo.

welke ook prima zijn: crypto.com en Coinbase
elke exchange heeft zijn eigen voor en nadelen.

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

MrMrq schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:58:
[...]

Ik had een lange reactie getypt die er enkel blijk van zou geven dat ik deze SC te serieus neem. Of die hypocriet zou zijn, omdat ik zelf hier te vaak de nar uithang. Dus ik laat het maar.
Nu doe je het weer 🤣

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:43
mooie W op de 4h. Eens zien of we die 58.4k nu eens kunnen pakken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11-01 11:49
anti elppa schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:53:
Verwarrend, is het dan nu 58.4K of 58,4K?

• anti elppa
Don Guacamole schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:58:
[...]

Verwarrend, is het dan nu 58.4K of 58,4K?
584k, wat dacht je daarvan

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09-01 15:40

Aeronaut

PF sinds TOP '24

anti elppa schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:59:
[...]

584k, wat dacht je daarvan
2030 klopt aan de deur en vraagt uw vriendelijk om terug in de tijdmachine te stappen

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:33
Nou, dat ging toch vrij gemoedelijk die "newbie introductie tot crypto" vanochtend! Het is hier met nieuwe members wel eens anders verlopen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aW6XeG43Y09kOqceh_NEJccIHuM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KQuyyiX3GsdWTM7Da4p9iTjJ.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
Aeronaut schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 11:03:
[...]

2030 klopt aan de deur en vraagt uw vriendelijk om terug in de tijdmachine te stappen
2030, het is niet voor te stellen wat de prijzen zijn van aandelen, goud, bitcoin of noem maar op welke asset....
hoe snel gaat de debunking van euro of dollar? als het te snel gaat (wat we eigenlijk niet willen) kan het zelfs wel $750k voor 1 Bitcoin zijn..... we gaan het meemaken

nothing stops this train

• Kol Nedra
Guere schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 11:13:
Nou, dat ging toch vrij gemoedelijk die "newbie introductie tot crypto" vanochtend! Het is hier met nieuwe members wel eens anders verlopen...

[Afbeelding]
iedereen begint met shitcoins toch? mijn eerste die ik kocht waren Doge en XRP.
echt serieus BTC kopen kwam enkele weken later toen ik me meer verdiepte in de markt.
en nu moet je eigenlijk alleen BTC kopen ;)

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 11:14:
[...]

2030, het is niet voor te stellen wat de prijzen zijn van aandelen, goud, bitcoin of noem maar op welke asset....
hoe snel gaat de debunking van euro of dollar? als het te snel gaat (wat we eigenlijk niet willen) kan het zelfs wel $750k voor 1 Bitcoin zijn..... we gaan het meemaken
Is dan niet net de bear begonnen in 2030? Waar zal die moonshot dan wel niet op uitkomen :+

Het andere scenario dat ik kan zien is naar 6 cent op een waardeloze ledger.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:34:
[...]

Voor een exchange kun je bijvoorbeeld met Bybit beginnen (lagere fees), of Bitvavo, of Coinbase. Zolang de bedragen klein zijn, hoef je niet wakker te liggen.

Het mooie van crypto is het eigen beheer. Bitcoin moet je daarom in eigen beheer willen hebben, een Trezor of Ledger is dan essentieel. Doe dat jezelf cadeau, koop een originele direct bij Ledger of Trezor. Genereer zelf de 24 woorden, schrijf die op, op papier, maak geen foto's en sla ze niet op op een computer, en bewaar het papier voor je leven en geef ze aan niemand. Je kan ze ook op een metalen plaat stansen zodat bij brand je ook nog kan herstellen.

Het stukje eigen beheer is niet eenvoudig, maar is het echt waard om je erin te verdiepen.
Waarom is eigen beheer niet eenvoudig?
Het enige lastige vond ik het bewaren van de steeds. Die heb ik nu verstopt op een plek waar niemand zou gaan kijken.

• Kol Nedra
Wispe schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 11:27:
[...]

Waarom is eigen beheer niet eenvoudig?
Het enige lastige vond ik het bewaren van de steeds. Die heb ik nu verstopt op een plek waar niemand zou gaan kijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWdyN-Z0wGAxlKQyL_IMv_DlSPc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MN0uY04tM1DUoLc8er61nliD.png?f=user_large

:o

nothing stops this train

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 11:20:
[...]

echt serieus BTC kopen kwam enkele weken later toen ik me meer verdiepte in de markt.
Daar begint de eerste greedyness actie al. Zoveel mogelijk ''coins'' voor zo weinig mogelijk fiat, geeft een goed gevoel he.

Ik beheer trilliontrilljard Pepepihno coins, wellicht word ik ook millionair :D

pas later beseffen ze shit BTC !!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwnV-X0ep3pWlPepTYbDfymsKNA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t7uFhDrR0NzjV6bBXqzO9GdS.jpg?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
[...]

Ik begon met BTC en ETH na een midweekje rondspeuren op internet en veel lezen.
Toen kwamen onbedoeld de shitcoins als JUP _O-
Nu heb ik alleen alleen BTC, ETH, SOL (zwaar in de min) en PEPE.

Het is wel verslavend. Heb er meer inzitten dan ik wilde en had voorgenomen. :+

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-01 16:07
[...]

Bwa, to be fair kan het wel eens heel goed zijn dat iemand die nu alts koopt en ergens volgend jaar uitstapt, het gewoon beter doet dan iemand die nu enkel BTC koopt. Het is een beetje gokken, dat wel. Maar uitstappen is wel uiterst belangrijk, niet zomaar doelloos alts blijven hodlen.

Ik acht de kans op $1 DOGE alleszins groter dan $500k BTC deze cycle.

BTC dominance staat al vrij hoog nu aan 55%. Ja, het is goed mogelijk dat deze nog even naar 60% of zelfs 65% gaat (en in deze periode dus alts outperformed), maar als we een 'echte' bull krijgen, gaat die dominance gewoon weer naar 40% of misschien zelfs 35%.

Longterm >1j: BTC
Shortterm <1j: ALTS

My two cents.

Als je niets kent van crypto en/of bereid bent hierin tijd te investeren, maar je wilt toch exposure. Dan ja, koop bitcoin.

Uiteindelijk: als je portfolio groter en groter wordt, ga je vanzelf wel merken dat het gewoon aangenamer is om voldoende in BTC te zitten. Dan wil je niet weer opnieuw die risico's nemen van het shitcoincasino.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dip in de coins, piek in de temperatuur :+
Heb ook wat dingetjes geprobeerd en nog steeds wat slingeren (sommige doen het leuk, andere niet) maar ook altijd wel BTC en ETH gehad, the basics op orde hebben he ;)

Maar je merkt wel dat mensen niet happig zijn op zomaar uitstappen, want "stel" het stijgt ineens toch weer ofzo. Tsja, dan blijf je eeuwig twijfelen. Niks mis met af en toe wat tientjes au doen, je compenseert het toch wel weer met wat anders (ook buiten crypto om). Je tijd is meer waard.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:54

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:53:
Het zou kunnen idd, double bottom. Neckline op 58.4-5k is key zoals jij ook zegt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WW6gCpSeao_VleD1bXvgAQlebm0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rjvB1fC9bYb5KzyFkQtZZkvl.png?f=fotoalbum_large

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
Dus, op de 1H weer rejected I guess, op naar de onderkant?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kEbrNYiD1w-0mLdGai5du81DeIk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s0T0YKOSfbeuHX1Jhj2b0Rld.png?f=fotoalbum_large

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-12-2025

Liberteh

All your base belong to me

Wie geeft BTC ff die duw?

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• twit
  • Laatst online: 08-01 10:49
Zeg er voor de zekerheid even de richting bij aub. Ik wil mensen niet op verkeerde ideeen brengen ;).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Liberteh

Liberteh

twit schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:47:
[...]

Zeg er voor de zekerheid even de richting bij aub. Ik wil mense niet op verkeerde ideeen brengen ;).
Zie sig :) }:O

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• knakworst

knakworst

Get more sats!

TakutoRadiance schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:15:
Dus, op de 1H weer rejected I guess, op naar de onderkant?

[Afbeelding]
This time it's different en beukt hij er om 15.30 er doorheen. Tenzij Germany funds gaat moven. Of de VS. Of Mt. Gox. Of de beurs zakt. Of Biden zich verspreekt.Of dat code oranje in rood verandert. Maar als dat allemaal niet gebeurt, dan komt het allemaal goed jongens.

• Liberteh

Liberteh

Ik had al wel verwacht dat de uitbetaling van de mt.gox coins een "sell the rumor, buy the news" event zou zijn en toevalligerwijs was de huidige bodem net ongeveer op het punt dat de eerste coins verzonden werden!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Liberteh schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:16:
Ik had al wel verwacht dat de uitbetaling van de mt.gox coins een "sell the rumor, buy the news" event zou zijn en toevalligerwijs was de huidige bodem net ongeveer op het punt dat de eerste coins verzonden werden!
Don't jinx it

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:11:
[...]

This time it's different en beukt hij er om 15.30 er doorheen. Tenzij Germany funds gaat moven. Of de VS. Of Mt. Gox. Of de beurs zakt. Of Biden zich verspreekt.Of dat code oranje in rood verandert. Maar als dat allemaal niet gebeurt, dan komt het allemaal goed jongens.
Pas maar op. Die Duitsers die als zomerbaantje met z’n USB stick in de weer is wordt bijna wakker na z’n roes uitgeslapen te hebben.

• Liberteh

Liberteh

We hebben geen invloed op de markt tenzij je een strakke stoploss hebt op een futures positie, natuurlijk. :o

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:35:
[...]

Pas maar op. Die Duitsers die als zomerbaantje met z’n USB stick in de weer is wordt bijna wakker na z’n roes uitgeslapen te hebben.
Die heeft gewoon een 100x short lopen op kucoin voordat hij die funds naar de exchange verplaats. Slimme stagiair, die heeft na zijn stage niet meer te werken 8)7

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://river.com/learn/images/articles/bitcoin-ownership-distribution.webp

• brothermaynard
[...]

kans van 1:1000000 Dat gat dus goed komen (voor diegene hier die discworld gelezen hebben :o )

• brothermaynard
Coldcat schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 14:35:
[...]

op die manier handelen met voorkennis is wel sweet natuurlijk. Zou Al Queda (9-11) Hamas (7-10) en Iran (met die drone/raketaanval) ook op die manier gehandeld hebben? zie ze er toe in staat

• Coldcat

Coldcat

HODL

brothermaynard schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 15:10:
[...]

op die manier handelen met voorkennis is wel sweet natuurlijk. Zou Al Queda (9-11) Hamas (7-10) en Iran (met die drone/raketaanval) ook op die manier gehandeld hebben? zie ze er toe in staat
We zullen het nooit zeker weten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aL5LenfXqC1c6MKWqsGeNBIINfw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xHrFnJKr6sEm2DZKHATjQxf7.png?f=user_large
https://truthout.org/arti...ions-on-the-stock-market/

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:22
Ook Imperium USA gelezen? >:)

• MrFX
  • Laatst online: 10-01 18:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIxkJesSDFwIgML8w5A3_wtgtQk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UPJ918Mi4kyj4eiRKUVahEVC.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Coldcat

Coldcat

HODL

Daar heb je toch geen ai voor nodig? Hoe lang bestaan borstvergrotingen al?

Dikke voorstander!

• MrFX
Coldcat schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 16:05:
[...]

Daar heb je toch geen ai voor nodig? Hoe lang bestaan borstvergrotingen al?

Dikke voorstander!
Je kunt natuurlijk niet iedereen tot een vergroting forceren, but like the way you think >:)

Los van het bovenstaande moet weer BTC verkopen om het e.e.a. te financieren.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

kan ook iemands achterwerk zijn.. in dat geval. MOON!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
[...]

Niet 15:30 maar beuk erdoorheen is confirmed :D

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ja ja, leuk 58k, maar als we niet holden boven 58.5k betekent het nog niks. Komop bitcoin.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01 16:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_S07hjRbqvpjJ3fsQGpJ6gXkxk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lVL5fqmAPkvSREfRGONvpeOZ.gif?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wat zijn die Duitsers nu weer aan het doen :?

https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/germany

Cumberland DRW

• Alpina

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Alpina het gaat nog duur worden voor de mannen met ambitie...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxk6e-CpbETa3s0B-BP6XZqlzEDBtoCAizEA&usqp=CAU

Dus koop nu ipv morgen *O*

Edit: arghhhh de DCA polizei zag mijn post :o

@tomtom901 verkeerde topic, de beurs boomers zitten ergens anders. Rapparteer je jezelf of moeten we even helpen? :+

[ Voor 28% gewijzigd door sh4d0wman op 09-07-2024 16:38 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
De echte gainz zitten op NVDA vandaag :)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01 16:47
tomtom901 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 16:35:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTsvOSu4nPg_FLSZ6b2kc3hb8JE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6FQqvDnlMlhMIFZYSyqOMZ9V.gif?f=user_large

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
Die Duitser zullen zo boven de 58k wel weer gaan dumpen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51llxNHjZ0hzD_jkgQjTacE7h5Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pbNmkFy53ewkr0iUXlXCcLLY.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ff een testje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzCvk24xn1YuQxDJXZy7QabUAJM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dVJHGayCv5MnQwTX9DC39QzB.gif?f=user_large

• Alpina
tomtom901 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 16:35:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OyrIdSlwhTnB6JDnDLZQbszd5FM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cvpwRg8uS7pewPEtJFRVcb7s.png?f=user_large

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik zie overeenkomsten…. Allebei draaien ze op gebakken lucht!

• MrFX
@Darrell hier komt helaas maar 1 ass gifje binnen. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. Zou je eens kunnen kijken waarom de rest niet aankomt?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 16:32:
@tomtom901 verkeerde topic, de beurs boomers zitten ergens anders. Rapparteer je jezelf of moeten we even helpen? :+
Je mag rapparteren, I have somebody on the inside :+

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-01 16:07
tomtom901 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 16:50:
[...]

Je mag rapparteren, I have somebody on the inside :+
Ben je zwanger?

• MrFX

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Net bevallen man, hou op. :)

• Gipsy King
  • Laatst online: 18-12-2025
Achtung !!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dG1fhEIcqsowtUGGZLsoIE2OUiQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SbMU9FupMR6eHG5lQwrxv3zw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Gipsy King op 09-07-2024 17:09 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nog een paar daagjes en die weak hands zijn leeggeschud.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik heb in augustus een weekje Duitsland gepland staan.

Ik verwacht tegen die tijd overal in Duitsland met Bitcoin te kunnen betalen.

Als dat niet zo is steek ik alles in de fik.

Alles.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:05:

Alles.
Ik ga zondag 2 weken. Zal wat voor je overlaten.

• Kol Nedra
op de hourlie rejection? $52k soon

offtopic, TSLA schurkt tegen de $260 aan :)

nothing stops this train

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:23:
op de hourlie rejection? $52k soon

offtopic, TSLA schurkt tegen de $260 aan :)
Gerapparteerd :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FrambozenTaart schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:05:

Alles.
Ik ga over twee weken naar Berlijn. Ik neem een stapel papiergeld mee. De pinautomaat heeft daar vaak 'storing'. Achterlijk land.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:22:
[...]

Ik ga zondag 2 weken. Zal wat voor je overlaten.
Al sinds mijn geboorte heb ik van nature een gruwelijke hekel aan Duitsers.

Heeft niks met de oorlog van toen te maken, meer hoe dat volk zich gewoon gedraagt. Varen over de Friese meren, in grote huurschepen met de boeien buitenboord.

Was ooit eens in Duitsland, bestelde een frikandel, kreeg een gehaktbal. Dan vraag je er ook om he. Walgelijke mensen.

En dat terwijl ik van mezelf juist een super tolerant persoon ben die niet snel een hekel heeft aan iemand. (Tenzij je Turks, Irakees, Marrokaans, Groninger, Amsterdams, Russisch, homo seksueel, Hongaars, hetero seksueel, Antilliaans, donker van huidskleur, licht van huidskleur, albino, roodharig, dolfijn, obesitas, mager, brildragend, kaal, langharig of Chinees bent natuurlijk.)

En nu gaan die viezerikken nog Bitcoin verkopen ook.

Als Friese nationalist zou ik zeggen; druk de panzerhouwitzers maar uit de schuur en richt ze op Berlijn.

Annexeren die smerigere weak hands geitenbende :(

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
FrambozenTaart schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:38:
[...]

Was ooit eens in Duitsland, bestelde een frikandel, kreeg een gehaktbal. Dan vraag je er ook om he. Walgelijke mensen.
Eerste symptomen PTSS. Herbeleving...
https://www.psyq.nl/trauma-ptss/symptomen

Sterkte man!

• Alpina

Crypto dood? We zijn nog niet eens begonnen.

Even denken wat ze niet zo maar af kunnen pakken?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Heeft niks met de oorlog van toen te maken, meer hoe dat volk zich gewoon gedraagt. Varen over de Friese meren, in grote huurschepen met de boeien buitenboord.

En dat terwijl ik van mezelf juist een super tolerant persoon ben die niet snel een hekel heeft aan iemand. (Tenzij je Turks, Irakees, Marrokaans, Groninger, Amsterdams, Russisch, homo seksueel, Hongaars, hetero seksueel, Antilliaans, donker van huidskleur, licht van huidskleur, albino, roodharig, dolfijn, obesitas, mager, brildragend, kaal, langharig of Chinees bent natuurlijk.)

Als Friese nationalist zou ik zeggen; druk de panzerhouwitzers maar uit de schuur en richt ze op Berlijn.

Ik ben kwart duits, misschien heb ik daarom altijd al een hekel aan friezen gehad.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 17:59:
[...]

Ik ben kwart duits, misschien heb ik daarom altijd al een hekel aan friezen gehad.
Dat zou zomaar kunnen idd.

Ben wel benieuwd: heb je door je genetische afwijking ook van die slappe handjes waarmee je amper iets vast kan houden?

Shitcoiner.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-01 17:33
@FrambozenTaart ben blij dat de West Fries er niet bij staat.👍

• FrambozenTaart
  • Niet online
pletter schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 18:05:
@FrambozenTaart ben blij dat de West Fries er niet bij staat.👍
Ja nou ja, daar heb ik natuurlijk ook een enorme hekel aan maargoed als ik alles op moet noemen dan zit ik hier morgen nog te typen.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Voor de tere zieltjes (ETH hodlers) onder ons, bovenstaand is natuurlijk allemaal een geintje he.

Maakt mij allemaal niks uit joh.

Dat van de Duitsers was een semi-geintje.

• Kol Nedra

nothing stops this train

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-01 17:33
@FrambozenTaart Dank je voor je info. Maar met zo'n smoelwerk hoor je ook niet in mijn straatje.😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xjK5UH4x2JOBnBmQz7tphfUq5EY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IOAIiLF5fc6Eq7qULASntVa3.jpg?f=fotoalbum_large

😋

• anti elppa
In dit tempo zijn ze over 2 weken wel klaar. Vind btc extreem sterk. Merkt vandaag amper iets van die verkoop druk

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
[...]

Het verhaal van die frikandel _O- ik had dat dus ook lang geleden toen ik met mn ouders in een restaurant waren: "wtf moet ik met een gehaktbal?"

Frikadel != Frikandel. En dat is het verhaal van het ontstaan van de grammarnazis. Ik heb hetzelfde met die dolfijnen, kutvolk. Houden van Floki coins.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Gelukkig zijn het geen viezeriken.

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:21
knakworst schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 18:18:
[...]

Gelukkig zijn het geen viezeriken.
Pecunia non olet.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 18:03:
[...]

Dat zou zomaar kunnen idd.

Ben wel benieuwd: heb je door je genetische afwijking ook van die slappe handjes waarmee je amper iets vast kan houden?

Shitcoiner.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gK1zVStUxEKBsbXwvacVR8V0W7w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NzwfTwdo2exQhKkOy48YrGRI.gif?f=user_large
Pagina: 1 ... 216 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!