Hate to burst the bubble maar moet nog wel eea gebeuren (>60k) voor de probability richting de bulls verschuift.brothermaynard schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:13:
[...]
Anderhalf k/ uur… het herstel vandaag valt me aardig mee. Moet zeggen dat als ‘rookie’ ik het na de drop van de afgelopen dagen niet meer snor zag. En had verwachting dat het weekend met matig volume geen actie zou brengen. Valt dus alleszins mee
Hier is maar één meme van toepassing:brothermaynard schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:13:
[...]
Anderhalf k/ uur… het herstel vandaag valt me aardig mee. Moet zeggen dat als ‘rookie’ ik het na de drop van de afgelopen dagen niet meer snor zag. En had verwachting dat het weekend met matig volume geen actie zou brengen. Valt dus alleszins mee
Ik vind alle opwaartse actie van de afgelopen uren al pure winst. Long term is een bull nog altijd mest waarschijnlijk, korte termijn was de verwachting meh geworden bij mij. Holden, tactisch schuiven met long posities en fiat.tomtom901 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:16:
[...]
Hate to burst the bubble maar moet nog wel eea gebeuren (>60k) voor de probability richting de bulls verschuift.
So far so good, maar het gevoel is nog wel bearish. Let's see....
[ Voor 88% gewijzigd door _Gast_ op 06-07-2024 23:36 ]
Mest waarschijnlijk. Anti elppa, is that you?brothermaynard schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 23:25:
[...]
Ik vind alle opwaartse actie van de afgelopen uren al pure winst. Long term is een bull nog altijd mest waarschijnlijk, korte termijn was de verwachting meh geworden bij mij. Holden, tactisch schuiven met long posities en fiat.
nieuws: Mt. Gox-slachtoffers zeggen bitcoins en bitcoin cash in wallets te on...
Start van MtGox uitbetaling zonder btc koersval is gunstig toch?
Dan valt t met die Duitse bitcoin uitverkoop misschien ook wel mee?
Ik lul ook zomaar wat
Ah ok 5000 kratjes ook goed of...Numbers schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:44:
Wil nog wel wat toevoegen aan de discussie. We hadden de afspraak om in kratjes, USD en % te praten zodat de ervaring voor iedereen hetzelfde blijft.
Het maakt namelijk niet uit of persoon A 2 kratjes inzet, dat kan zijn of haar hele vermogen zijn, terwijl persoon B 100 kratjes inzet en daarmee 10% van zijn vermogen in crypto investeerd.
Laten we ons hier aan houden, dat houd het voor iedereen leuk
1 witte en 5 zwarten die erachter staan..
Heb deze film elders gezien
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
In zowat alle gevallen is die "X gaat voor Y miljard USD aan BTC verkopen" een compleet onnodige hoop FUD en paniek. Grote institutionele beleggers gaan echt geen gigantische hoeveelheden BTC gaan spot dumpen op een uurtje. En de kleintjes zoals de Mt. Gox'ers die nu wat BTC terug krijgen, lijken dat 1) mondjesmaat terug te krijgen en 2) gaan ook echt niet allemaal tegelijk alles market sellen.shovelhead1340 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 00:19:
nieuws: Mt. Gox-slachtoffers zeggen bitcoins en bitcoin cash in wallets te on...
Ik vraag me af of er écht zo'n aantoonbare gevallen zijn waardoor de koers een dikke duik genomen heeft. Zelf ken ik er in ieder geval geen.
Als het niet uit maakt, wat boeit het dan of iemand bereid is om te vertellen over hoeveel euro's het gaat? Wil je dat niet delen, by all means, gebruik lekker kratjes, flufjes, of wat dan ook. Ik vind het persoonlijk best interessant om eens wat serieuze getallen te zien en te weten wie écht 'skin in the game' heeftNumbers schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:44:
Het maakt namelijk niet uit of persoon A 2 kratjes inzet, dat kan zijn of haar hele vermogen zijn, terwijl persoon B 100 kratjes inzet en daarmee 10% van zijn vermogen in crypto investeerd.
Laten we ons hier aan houden, dat houd het voor iedereen leuk
eens. ik waardeer het als mensen ook hun verliezen delen, eye opener dat het niet alleen maar feest is (verre van).Taro schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:04:
[...]
Dat is makkelijk gezegd, maar ik handel op basis van een aantal normen & waarden, respect en rechtvaardigheid. Ik zal nooit iemand een dik verlies toewensen of lachen als iets fout gaat bij iemand die het voortouw neemt. Dat een ander dat wel doet moet hij/zij zelf weten, maar ik kan daar slecht tegen.
Ik spreek mijn omgeving altijd op dergelijke zaken aan en op mijn werk word ik er ook altijd om gewaardeerd. Als ik iets niet ok vind, of het niet ok voelt, of ik zie dat iemand hulp nodig heeft, dan spreek ik dat uit, negeren kan ik dat niet.
[...]
Jawel, zoals gezegd zit ik op dit moment ook even niet lekker in mijn vel dus valt het gewoon extra verkeerd. Maar hoop ook dat mensen inzien dat een ander verlies toewensen icm het al hebben verloren van een enorm bedrag in de afgelopen maanden niet zo tof is. Je ziet bijv. ook aan Zwembroek zijn berichten dat hij er last van heeft, ik weet dan dat je daar niet nog even zout in moet gaan zitten wrijven.
Humor is leuk, maar heb wel respect voor elkaar, af en toe schiet men hier een beetje door en wat mij betreft mogen we daar wel iets bewuster mee omgaan.
Dat is niet de reden die ik bedoelde met dat het niet uit maakt. Wanneer je in procenten praat is iedereen gelijk. En doet -50% of +100% bij iedereen navenant dezelfde reactie oproepen.Slonzo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 09:42:
[...]
Als het niet uit maakt, wat boeit het dan of iemand bereid is om te vertellen over hoeveel euro's het gaat? Wil je dat niet delen, by all means, gebruik lekker kratjes, flufjes, of wat dan ook. Ik vind het persoonlijk best interessant om eens wat serieuze getallen te zien en te weten wie écht 'skin in the game' heeft
Ik snap je wel, maar wat ik in mijn persoonlijke omgeving altijd heb gemerkt, is dat wanneer het over geld gaat je dit maar met een zeer select groepje mensen deelt om scheve gezichten te voorkomen.
Just my 2 cents
https://www.crypto-inside...impact-overheidsverkopen/Slonzo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 09:37:
[...]
In zowat alle gevallen is die "X gaat voor Y miljard USD aan BTC verkopen" een compleet onnodige hoop FUD en paniek. Grote institutionele beleggers gaan echt geen gigantische hoeveelheden BTC gaan spot dumpen op een uurtje. En de kleintjes zoals de Mt. Gox'ers die nu wat BTC terug krijgen, lijken dat 1) mondjesmaat terug te krijgen en 2) gaan ook echt niet allemaal tegelijk alles market sellen.
Ik vraag me af of er écht zo'n aantoonbare gevallen zijn waardoor de koers een dikke duik genomen heeft. Zelf ken ik er in ieder geval geen.
Het gaat er volgens mij ook niet om of de daadwerkelijke verkoop echt invloed op de koers heeft maar wel wat het met het sentiment doet.
Welke aantoonbare gebeurtenissen hebben direct grote koers wisselingen veroorzaakt? Corona? FTX?
Ik ga mijn goxcoins iig niet meteen verkopen.
Ik bedoel natuurlijk mijn goxflufje, kratje, zakje
Ik lul ook zomaar wat
Vertel eens wat jij hebt dan, dan weet ik of ik met mijn Bosch blauw langs kan komen voor een boorsessiekopje koffieSlonzo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 09:42:
[...]
Als het niet uit maakt, wat boeit het dan of iemand bereid is om te vertellen over hoeveel euro's het gaat? Wil je dat niet delen, by all means, gebruik lekker kratjes, flufjes, of wat dan ook. Ik vind het persoonlijk best interessant om eens wat serieuze getallen te zien en te weten wie écht 'skin in the game' heeft
Te weinig om een blauwe Bosch van te kopen, dat kopje koffie moet nog net lukkenelektriekert schreef op zondag 7 juli 2024 @ 10:06:
Vertel eens wat jij hebt dan, dan weet ik of ik met mijn Bosch blauw langs kan komen voor een boorsessiekopje koffie
Precies. Dit dus:shovelhead1340 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 10:06:
[...]
https://www.crypto-inside...impact-overheidsverkopen/
Het gaat er volgens mij ook niet om of de daadwerkelijke verkoop echt invloed op de koers heeft maar wel wat het met het sentiment doet.
Welke aantoonbare gebeurtenissen hebben direct grote koers wisselingen veroorzaakt? Corona? FTX?
Ik ga mijn goxcoins iig niet meteen verkopen.
Ik bedoel natuurlijk mijn goxflufje, kratje, zakje
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik zie grote lappen tekst voorbij komen over het gedrag naar elkaar toe.
De analyse van @Skalders dekt de lading goed.
Ik denk dat deze hier ook heel mooi past
In dit forum:
Ik denk dat deze hier ook heel mooi past
In dit forum:
[ Voor 17% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-07-2024 11:39 ]
ik heb een pleuris hekel aan dit soort xenos shit. Hangt ook altijd bij mensen thuis.......die precies het tegenovergestelde zijn van wat er op zo'n plaat geprint staat. Alsof ze het nodig hebben als geheugen steun, en het daarna niet snappen ofzoBTC100K2021 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 11:36:
Ik zie grote lappen tekst voorbij komen over het gedrag naar elkaar toe.
Ik denk dat deze hier ook heel mooi past![]()
In dit forum:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hopelijk verplichte familiebezoekjes? Anders is vriendschap een keuzeanti elppa schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:13:
[...]
ik heb een pleuris hekel aan dit soort xenos shit. Hangt ook altijd bij mensen thuis.......die precies het tegenovergestelde zijn van wat er op zo'n plaat geprint staat. Alsof ze het nodig hebben als geheugen steun, en het daarna niet snappen ofzo
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
familie is ook een keuze. schoonmoeder hebben we 2 jaar geleden besloten niet meer te komen. Die liep idd op nr 1 met dat soort shit aan de muur....wat een zure kut zeg. Paar jaar terug ook echt besloten geen tijd en energie meer te steken in mensen die dat niet verdienen/ waarderen etc. Beste keuze ooit.Taro schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:15:
[...]
Hopelijk verplichte familiebezoekjes? Anders is vriendschap een keuze
Ik kom dus idd niet veel meer van dat soort spreuken op muren tegen gelukkig
Waarom zou je met een significante hoeveelheid aan assets zo over straat lopen? Eventuele goudstaven laat je normaliter toch ook thuis liggen.
Het is zeker dom, maar een hww heeft alsnog een pincode en meestal self destruct als je 3x verkeerd invoert. Dit zijn van die internet grapjes, iedereen weet dat je pas de sjaak bent als je je seed kwijt raakt.exelletor schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:28:
[...]
Waarom zou je met een significante hoeveelheid aan assets zo over straat lopen? Eventuele goudstaven laat je normaliter toch ook thuis liggen.
IN DIT HUIS:anti elppa schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:13:
[...]
ik heb een pleuris hekel aan dit soort xenos shit. Hangt ook altijd bij mensen thuis.......die precies het tegenovergestelde zijn van wat er op zo'n plaat geprint staat. Alsof ze het nodig hebben als geheugen steun, en het daarna niet snappen ofzo
Steken we elkaar de gek aan
Maken we ruzie
Ruimen we niks op
Is het ieder voor zich
Vooral als er nog lekkere koeken
Of chocolade ligt
Maar als het er op aan komt
Dan is het samen
Tegen fucking buitenstaanders
En hebben we elkaars rug
Dus fuck iedereen
Die niet bij dit gezin hoort
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
“Home is where the hearts is” boven je bed geplakt… Dat moet toch wel het beste anticonceptiemiddel zijn dat er bestaan.anti elppa schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:13:
[...]
Over the moon gesproken....CornermanNL schreef op zondag 7 juli 2024 @ 13:36:
Wanneer gaat het weer (over) Moon?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Over een paar dagen wanneer we weer boven de 60k staan.CornermanNL schreef op zondag 7 juli 2024 @ 13:36:
Wanneer gaat het weer (over) Moon?
Je kan duidelijk zien dat het viva forum niet meer bestaat en de gebruikers hier hun heil hebben gevonden.
Overigens kwam ik laatst op de Libelle nog een interessant artikel tegen:
[ Voor 68% gewijzigd door Darrell op 07-07-2024 14:46 ]
De mijn heeft ook honger maar lust alleen BTC. Kun je die ook even voeren? 🤪Wispe schreef op zondag 7 juli 2024 @ 15:05:
M’n trezor had honger, dus heb hem maar even gevoed met een flufje ETH.
anti elppa schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:18:
[...]
Die liep idd op nr 1 met dat soort shit aan de muur....wat een zure kut zeg.
Dus toen kocht ze Bitcoin?Darrell schreef op zondag 7 juli 2024 @ 14:42:
Je kan duidelijk zien dat het viva forum niet meer bestaat en de gebruikers hier hun heil hebben gevonden.
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Yes, in het Engels. Het legt voor beginners wel goed uit hoe het verleden in elkaar zit met de scholen van o.a. Hayek en Keynes.Wispe schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:48:
Iemand die ‘De Bitcoin Standaard’ heeft gelezen? Aanrader?
Mocht je daar nog niet van weten dan is het sowieso interessant.
Dat zit wel Schnorr.
Yes leuk boek. Zeker als je nog niet lang met bitcoin bezig bentWispe schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:48:
Keynes? Zoals in de ‘marktwerking ‘ volgens Keynes?Stukfruit schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:59:
[...]
Yes, in het Engels. Het legt voor beginners wel goed uit hoe het verleden in elkaar zit met de scholen van o.a. Hayek en Keynes.
Mocht je daar nog niet van weten dan is het sowieso interessant.
*flashback naar economie 1 in VWO 5/6 *
Yep, maar eigenlijk vind ik "Broken Money" van Lynn Alden een beter boek: grondiger, meer technologisch gedreven en wat meer neutraal. De sneren naar Keynes in de Bitcoin Standard zijn imho overbodig om het punt te maken.Wispe schreef op zondag 7 juli 2024 @ 16:48:
Soms is het handig om op latere leeftijd de kennis écht op te doen ipv half slapend en ongeïnteresseerd achter een schoolbankjebrothermaynard schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:37:
[...]
Keynes? Zoals in de ‘marktwerking ‘ volgens Keynes?
*flashback naar economie 1 in VWO 5/6 *
Dat zit wel Schnorr.
Redelijk off-topic, maar het is helaas wat ver weg gezakt, maar ik was zeker niet ongeïnteresseerd en half slapend tijdens die lessen. Vond het bere interessant ( en die economie lessen hebben me uiteindelijk de geneeskunde opleiding in geholpen, dus…)Stukfruit schreef op zondag 7 juli 2024 @ 17:59:
[...]
Soms is het handig om op latere leeftijd de kennis écht op te doen ipv half slapend en ongeïnteresseerd achter een schoolbankje
Hier bijna hetzelfdebrothermaynard schreef op zondag 7 juli 2024 @ 18:02:
[...]
Redelijk off-topic, maar het is helaas wat ver weg gezakt, maar ik was zeker niet ongeïnteresseerd en half slapend tijdens die lessen. Vind het bete interessant ( en die economie lessen hebben me uiteindelijk de geneeskunde opleiding in geholpen, dus…)
Ik doelde eigenlijk op mezelf. Hoe jij er bij zat kan ik niet wetenbrothermaynard schreef op zondag 7 juli 2024 @ 18:02:
[...]
Redelijk off-topic, maar het is helaas wat ver weg gezakt, maar ik was zeker niet ongeïnteresseerd en half slapend tijdens die lessen. Vind het bete interessant ( en die economie lessen hebben me uiteindelijk de geneeskunde opleiding in geholpen, dus…)
Dat zit wel Schnorr.
Knetterstoned natuurlijk.Stukfruit schreef op zondag 7 juli 2024 @ 18:12:
[...]
Ik doelde eigenlijk op mezelf. Hoe jij er bij zat kan ik niet weten
Ik draaide de beste jonko's van de school en kreeg op mijn 15e al mee in de shop. Elke vrijdag volle stempelkaarten omdat ik voor de halve school wiet kocht en dan in het weekend gratis smoken.
Ooit wel eens in de pauze met iemand lopen smoken die een uur later nokkie ging in de klas, halve school in rep en roer, 4 leraren en conrector in de klas. Helemaal over hun toeren. 'Als er nog meer mensen zijn die DRUGS hebben gebruikt moeten die dit NU ZEGGEN!!!'
En ik zat daar echt als een aap
Die jongen heeft mij er nooit bijgelinkt, ik zag hem later nog zitten bij de conrector met zijn ouders en een kopje suikerwater
Mooie tijden gehad.
Heb ook gewoon compleet knetter mijn examens gemaakt.
Ik weet nog dat iedereen in mijn omgeving super blij en trots was dat ik was geslaagd en dat het mij allemaal echt geen ene ruk kon schelen. Compleet apathisch.
Eigenlijk was ik toen al een hodler zonder crypto, het hodlen zat toen al in mijn bloed. Naast vele andere dingen natuurlijk.
Ik weet nog wel dat er destijds een meisje in mijn klas zat die zo zenuwachtig en faalangstig was dat ze er van moest overgeven. Die kreeg toen ook nog een black-out tijdens het wiskunde examen, super sneu.
Volgens mij ook het type mens wat nooit Bitcoin zou kopen omdat het gewikkeld is in teveel variabelen en besmet met te veel onzekerheden.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Er is sowieso maar een zekerheid in het leven en dat is dat je op een dag zal sterven.FrambozenTaart schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:19:
[...]
Volgens mij ook het type mens wat nooit Bitcoin zou kopen omdat het gewikkeld is in teveel variabelen en besmet met te veel onzekerheden.
Mocht dat niet zo zijn, dan graag hier posten over honderd jaar. Samen met het aantal Bitcoins dat je hebt weten te verzamelen
Dat zit wel Schnorr.
2 zekerheden:Stukfruit schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:28:
[...]
Er is sowieso maar een zekerheid in het leven en dat is dat je op een dag zal sterven.
Mocht dat niet zo zijn, dan graag hier posten over honderd jaar. Samen met het aantal Bitcoins dat je hebt weten te verzamelen
- Er komt een dag dat je dit leven verlaat.
- Tot die tijd betaal je belasting.
Wat als de Belastingdienst geen Bitcoin accepteert?FrambozenTaart schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:35:
[...]
2 zekerheden:
- Er komt een dag dat je dit leven verlaat.
- Tot die tijd betaal je belasting.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 07-07-2024 20:06 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dit is ook HODL alleen noemen ze het exterme hording.FrambozenTaart schreef op zondag 7 juli 2024 @ 19:19:
[...]
Knetterstoned natuurlijk.
Ik draaide de beste jonko's van de school en kreeg op mijn 15e al mee in de shop. Elke vrijdag volle stempelkaarten omdat ik voor de halve school wiet kocht en dan in het weekend gratis smoken.
Ooit wel eens in de pauze met iemand lopen smoken die een uur later nokkie ging in de klas, halve school in rep en roer, 4 leraren en conrector in de klas. Helemaal over hun toeren. 'Als er nog meer mensen zijn die DRUGS hebben gebruikt moeten die dit NU ZEGGEN!!!'
En ik zat daar echt als een aap![]()
Die jongen heeft mij er nooit bijgelinkt, ik zag hem later nog zitten bij de conrector met zijn ouders en een kopje suikerwater![]()
Mooie tijden gehad.
Heb ook gewoon compleet knetter mijn examens gemaakt.
Ik weet nog dat iedereen in mijn omgeving super blij en trots was dat ik was geslaagd en dat het mij allemaal echt geen ene ruk kon schelen. Compleet apathisch.
Eigenlijk was ik toen al een hodler zonder crypto, het hodlen zat toen al in mijn bloed. Naast vele andere dingen natuurlijk.
Ik weet nog wel dat er destijds een meisje in mijn klas zat die zo zenuwachtig en faalangstig was dat ze er van moest overgeven. Die kreeg toen ook nog een black-out tijdens het wiskunde examen, super sneu.
Niet alle HODL is gezond alleen die muntjes met de B.
BTHVaevictis_ schreef op zondag 7 juli 2024 @ 20:12:
[...]
Niet alle HODL is gezond alleen die muntjes met de B.
Bether
BNB
Bolana
Boge
BRP
BON
BDA
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Niet zo zuur joh!anti elppa schreef op zondag 7 juli 2024 @ 12:13:
[...]
Live, love, laugh!
Wij betalen toch al voor onze bank accounts, al jaaaaren!
nothing stops this train
En dan alsnog 5 euro vragen als je een nieuw pasje wilt ivm slijtage.Kol Nedra schreef op zondag 7 juli 2024 @ 22:13:
[...]
Wij betalen toch al voor onze bank accounts, al jaaaaren!
Wat een schoften.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bij welke gieren is dit? Echt net een nieuwe moeten bestellenVis schreef op zondag 7 juli 2024 @ 22:24:
[...]
En dan alsnog 5 euro vragen als je een nieuw pasje wilt ivm slijtage.
Wat een schoften.
Dat is ook een manier om te zeggen dat je wholecoiner bentNumbers schreef op zondag 7 juli 2024 @ 22:21:
Al meer dan 1 miljoen adressen met 1 Bitcoin.
AdoptieHodl!
[Afbeelding]
Bij ABNAlpina schreef op zondag 7 juli 2024 @ 22:29:
[...]
Bij welke gieren is dit? Echt net een nieuwe moeten bestellen
slijtage?? mijn pinpas gebruik ik misschien 1x in de 2 maanden ofzoVis schreef op zondag 7 juli 2024 @ 22:24:
[...]
En dan alsnog 5 euro vragen als je een nieuw pasje wilt ivm slijtage.
Wat een schoften.
je krijgt geen cashback, ik spaar BTC, PLU en CRO
BTC en CRO hodl ik, de PLU gaat regelmatig gelijk weg want PLU is een muntje dat je niet lang wilt hebben.
CRO gaat vast boven de $0.18- $0.35 komen in bullmarkt
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 07-07-2024 22:41 ]
nothing stops this train
Oke, hier was het Rabo maar dat verschil zal vast wel weer ergens anders bovenkomen
Jup, die blokkeren je rekening zodra je een storting wilt doen op Bitvavo als je de dip wilt kopen, en dus na alle belletjes naar de klantenservice te laat bent en weer een buy high moet doen.Alpina schreef op zondag 7 juli 2024 @ 22:38:
[...]
Oke, hier was het Rabo maar dat verschil zal vast wel weer ergens anders bovenkomen
Ik heb het in 7 jaar crypto nog niet meegemaakt (afkloppen) maar lijkt me een hoop gedoe inderdaad.Vis schreef op zondag 7 juli 2024 @ 22:45:
[...]
Jup, die blokkeren je rekening zodra je een storting wilt doen op Bitvavo als je de dip wilt kopen, en dus na alle belletjes naar de klantenservice te laat bent en weer een buy high moet doen.
Of ze denken bij mij misschien al wel oh daar heb je m weer hoor. Hij gaat ‘de dip’ kopen…
Het was mooi voor zolang we omhoog gingen. Voor een mooi bedrag mag die weg!
https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios
https://link.marktplaats....ttons&utm_content=app_ios
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gaat lekker weer zie ik, ik dacht zal ff kijken.
nou kom maar op met die $52k daar staat nog wat fiat klaar
nothing stops this train
toch zit er onder de 55k aardige support. CME gap hebben we iig weer gevuld. Dus nu kunnen we weer naar 420kKol Nedra schreef op maandag 8 juli 2024 @ 02:53:
Gaat lekker weer zie ik, ik dacht zal ff kijken.
Pfff wat is mn pf ver gezakt.
Gelukkig had ik op een mooi punt een groot deel verkocht, maar helaas ook opgemaakt.
Als ik dat nu nog had en kon terugkopen zou ik pas echt winst hebben.
Gelukkig had ik op een mooi punt een groot deel verkocht, maar helaas ook opgemaakt.
Opgemaakt aan wat leuks? Dan heb je pas echt winst gemaakt!Ladonna schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:00:
De rest is maar winst op papier joh
Lichtpuntje...
AlsLadonna schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:00:
in de nacht is het vaak lagere prijskoersen en wanneer Europa wakker wordt dan stijgt het vaak weer.
conclusie: Europeanen zijn slimmer, buy the dip! verlaat de euro!
conclusie: Europeanen zijn slimmer, buy the dip! verlaat de euro!
nothing stops this train
Ladonna schreef op maandag 8 juli 2024 @ 08:00:
Niet dat ik mijn er zelf aan houd maar de waarschuwing staat er welinvesteer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Ik heb vanochtend mijn laatste flufje aan cryptofiat van Nexo gehaald en over Nexo, Kucoin en Bybit verdeeld. Jetzt höcher bitte?
Ik heb al maanden geen geld meer.. enkel fantasiemuntjes. Daarom sinds kort begonnen met een echte baan en dus ook geen tijd meer om hier veel rond te hangen.
Zero.
Pelox schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:08:
Ik heb al maanden geen geld meer.. enkel fantasiemuntjes. Daarom sinds kort begonnen met een echte baan en dus ook geen tijd meer om hier veel rond te hangen.
Komende tijd wordt de eerste echte vuurdoop voor BTC.
Recessie lijkt er toch aan te komen:
1. Yield inversion van negatief langzaam weer richting 0, afgelopen dagen enorme bewegingen in de rates (https://finance.yahoo.com/quote/%5ETNX/)
Voorgaande 3 keren toen de inversion werd opgeheven:
1989, recessie in 1990
2000, recessie in 2001
2007, recessie in 2008
https://fred.stlouisfed.org/series/T10Y2Y
2. Werkgelegenheid is veel slechter dan de "jobs added" berichten doen geloven, komen voornamelijk vanuit overheidssector. Slecht voor consumentenbestedingen.
3. Coronacash is op bij het volk. Slecht voor consumentenbestedingen.

This time is different, niet door BTC zelf, niet door de ETF's, maar door macro economische omstandigheden. Wat ik hier zelf mee doe? HODL, maar ik houd wel rekening met een iets minder glorieus post-halving jaar.
Recessie lijkt er toch aan te komen:
1. Yield inversion van negatief langzaam weer richting 0, afgelopen dagen enorme bewegingen in de rates (https://finance.yahoo.com/quote/%5ETNX/)
Voorgaande 3 keren toen de inversion werd opgeheven:
1989, recessie in 1990
2000, recessie in 2001
2007, recessie in 2008
https://fred.stlouisfed.org/series/T10Y2Y
2. Werkgelegenheid is veel slechter dan de "jobs added" berichten doen geloven, komen voornamelijk vanuit overheidssector. Slecht voor consumentenbestedingen.
3. Coronacash is op bij het volk. Slecht voor consumentenbestedingen.

This time is different, niet door BTC zelf, niet door de ETF's, maar door macro economische omstandigheden. Wat ik hier zelf mee doe? HODL, maar ik houd wel rekening met een iets minder glorieus post-halving jaar.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-07-2024 09:36 ]
hahahah hoe kom je er weer op
Hieronder dan uiteraard een nog nader te identificeren SCer nadat @Pelox door zijn proeftijd heen is
Nou, pumpen dan maar?
BTC-USDT-SWAP $56298.2 $11.26M 10:15:41
BTC-USDT-240927 $56849.9 $2.27M 08:26:24
BTC-USDT-SWAP $55587.6 $7.88M 07:02:29
BTC-USDT-SWAP $55587.6 $22.24M 07:02:29
BTC-USDT-SWAP $55576.1 $2.22M 07:02:28
BTC-USDT-SWAP $55397.1 $8.31M 04:32:48
BTC-USDT-SWAP $55223.1 $11.04M 04:23:36
Uiteraard zijn dit waarschijnlijk 10+x leverage trades, maar dan nog.
BTC-USDT-SWAP $56298.2 $11.26M 10:15:41
BTC-USDT-240927 $56849.9 $2.27M 08:26:24
BTC-USDT-SWAP $55587.6 $7.88M 07:02:29
BTC-USDT-SWAP $55587.6 $22.24M 07:02:29
BTC-USDT-SWAP $55576.1 $2.22M 07:02:28
BTC-USDT-SWAP $55397.1 $8.31M 04:32:48
BTC-USDT-SWAP $55223.1 $11.04M 04:23:36
Uiteraard zijn dit waarschijnlijk 10+x leverage trades, maar dan nog.
[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-07-2024 10:30 ]
Aardige bounce wel
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pelox tot z'n pensioenPelox schreef op maandag 8 juli 2024 @ 09:08:
embedded yt doet het niet. Devs do something!
[ Voor 220% gewijzigd door Viper® op 08-07-2024 10:53 ]
Is natuurlijk gewoon een beetje liquiditeit pakken. De futures markten kunnen niet alleen maar voornamelijk winnaars hebben...
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Zullen we maar weer... 100k in september.
Nog veel te vroeg!Aeronaut schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:59:
Zullen we maar weer... 100k in september.
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nog een weekje en dan vakantie. Kan ik die cryptozooi eindelijk even negeren. Heerlak.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wen 48k/52k? Dit was toch niet de afspraak BTC?
WE ARE SO BACK LFG
WE ARE SO BACK LFG
Stack Sats
Over plagen gesproken; ik verzamel al je stripjes tot ik er 365 heb en dan maak ik er een toiletkalender van. Te koop voor een onredelijk bedrag aan sats. Ik ga binnenlopen jongah!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/qCZFS2P8suGwzregDzAjTtLa.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0GiMpiANYFX9o0O1QvYSOmtF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/r4Wx6swCnzEayXlovDKUzhO9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NBLYKccazQdB1NfQwu2ta2kr.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fZ9EDH3CzmDpmxXVbMUxvRgv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6VAGTMztm5NC81LF2hVKmVrv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/f2VY0afYxOXFgR3ZqMpTry0U.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hGq0KzgqpPGwlIbbTRl30V1S.jpg?f=fotoalbum_large)