[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 206 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.130.682 views

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:48
Higher low in de maak op de weekly? Met of zonder wick

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:02
Gaat lekker zo. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kqy8zPVOhr7vBTjdUMdz_kwpjSA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/La42jdIVHZWqPykq1ruZTyVV.png?f=fotoalbum_large

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Skrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:00:
Hey vriendjes!!

Kan wel vragen als ik nog iets gemist heb… maar ben bang dat ik daarvoor iets te lang afwezig ben geweest. Sorry voor dat!

Het is hier een heksenketel geweest en zal jullie daar ook niet mee vermoeien.

Echter het dieptepunt heeft een tweetal weken geleden mij weer even met beide beentjes op de grond gezet.

Dochterlief ging op bed, ze had al aangegeven zich niet goed te voelen, wanneer ze zich niet goed voelt geeft ze altijd aan buikpijn te hebben. Dit zegt echter niks. Ze weet namelijk niet goed hoe dit anders te verwoorden.

Na een paar uur ben ik bij haar wezen kijken, ik weet niet. Naar voor gevoel ofzo….

Ze was erg rustig. Te rustig…

Geen hartslag, ben direct begonnen haar te reanimeren. En mijn jongste dochter heeft de ambulance gebeld.

Nu wat dagen verder ligt ze nog in het ziekenhuis, omdat ze haar goed in de gaten willen houden, maar ze leeft nog, dus ook dit heeft ze weer overleefd!

Jongens, meiden… tel jullie zegeningen, ik kan het helaas niet vaak genoeg zeggen…

[Afbeelding]
Wat heftig !!

Hoe oud is je dochter en is dit zomaar uit het niets gebeurd?

En het klopt wat je zegt, als zo iets zo dichtbij is geweest ga je dingen beseffen en anders zien.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16

Vis

Monthly close moon?! LFG

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.kaartje2go.nl/sinterklaaskaarten/sinterklaas-maan-schijnt-door-de-bomen/img/sinterklaas-maan-schijnt-door-de-bomen.jpg
De Sint is dit jaar vroeg begonnen met het uitdelen van cadeautjes.

Dat zit wel Schnorr.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Dat is te vergelijken met de Sint die de afgelopen maand al je speelgoed heeft meegenomen, om dan nu daar slechts eentje van terug te geven.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
Ja inderdaad. Wil een gegeven paard niet in de bek kijken, maar doe het volledig: 100K graag!
Heeft geen haast. We zitten nog in de range voorlopig.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
58K

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYmHpwqYaL-6XasV1KFKhdbQiVo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/x57mpA5nucvPdGoG2xJB39SL.gif?f=user_large

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 09:44

mayhem

Goedemorgen allemaal. Ik zie dat de Bitcoin toch niet dood is. 😉

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:57
Skrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:00:
Hey vriendjes!!

Kan wel vragen als ik nog iets gemist heb… maar ben bang dat ik daarvoor iets te lang afwezig ben geweest. Sorry voor dat!

Het is hier een heksenketel geweest en zal jullie daar ook niet mee vermoeien.

Echter het dieptepunt heeft een tweetal weken geleden mij weer even met beide beentjes op de grond gezet.

Dochterlief ging op bed, ze had al aangegeven zich niet goed te voelen, wanneer ze zich niet goed voelt geeft ze altijd aan buikpijn te hebben. Dit zegt echter niks. Ze weet namelijk niet goed hoe dit anders te verwoorden.

Na een paar uur ben ik bij haar wezen kijken, ik weet niet. Naar voor gevoel ofzo….

Ze was erg rustig. Te rustig…

Geen hartslag, ben direct begonnen haar te reanimeren. En mijn jongste dochter heeft de ambulance gebeld.

Nu wat dagen verder ligt ze nog in het ziekenhuis, omdat ze haar goed in de gaten willen houden, maar ze leeft nog, dus ook dit heeft ze weer overleefd!

Jongens, meiden… tel jullie zegeningen, ik kan het helaas niet vaak genoeg zeggen…

[Afbeelding]
Holy fuck gast... Hoeveelste keer is dit inmiddels :?
Scherp dat je er zo bovenop zit, je hebt inmiddels voor zover ik weet al 2 keer haar leven gered _/-\o_

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Mooie paaltjes omhoog en dan gaat er nu ook nog een bullflag achter geplakt worden!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
elektriekert schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:44:
Mooie paaltjes omhoog en dan gaat er nu ook nog een bullflag achter geplakt worden!
Yep! Het is natuurlijk ook gewoon moondag vandaag :)

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Nu maar hopen dat jullie je eindelijk eens gaan gedragen met @tomtom901 erbij.

• Alpina
  • Nu online
Wispe schreef op maandag 1 juli 2024 @ 09:51:
Nu maar hopen dat jullie je eindelijk eens gaan gedragen met @tomtom901 erbij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJAbmYDOCsyvgg4djR-HsymLffU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jgO0VdTBaBm5rJ3enDfu1WNH.gif?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
Check de hoofdpost:

Het nieuwe Game aankoop topic

Bitcoin staat erbij op het Pacman plaatje 8)

nothing stops this train

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
Mijn favoriete BTC related muziek kwam net weer voorbij in de shuffle, dus ik dacht ik moet die even hier delen... Op 3 min kippenvel, maar das persoonlijk natuurlijk :P

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:25

tomtom901

Moderator General Chat
Nou zeg, dat worden wat permabans :9

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:50:
Higher low in de maak op de weekly? Met of zonder wick
Dat is geen higher low, je zou het kunnen zien als SFP / liquidity grab.

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2025
ik heb nog een plukje eth in mn metamask wallet staan. is ong 44 USD waard. als ik dit naar mn bitvavo account wil storten, geeft ie aan dat de gas fee's 0,22 cent zijn, nou prima. maar als ik dan de boel wil versturen geeft ie aan dat er 0.0000006 meer ETH nodig is om te versturen. snapt iemand dit?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
jasper7878 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:04:
ik heb nog een plukje eth in mn metamask wallet staan. is ong 44 USD waard. als ik dit naar mn bitvavo account wil storten, geeft ie aan dat de gas fee's 0,22 cent zijn, nou prima. maar als ik dan de boel wil versturen geeft ie aan dat er 0.0000006 meer ETH nodig is om te versturen. snapt iemand dit?
Laat je wel wat ETH achter in je wallet om de fees mee te betalen?

Stel je hebt 1 ETH en je wilt dit naar een exchange sturen, dan moet je bijvoorbeeld 0,98 ETH versturen zodat je de fees kunt betalen.

• Alpina
  • Nu online

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2025
jvel92 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:08:
[...]

Laat je wel wat ETH achter in je wallet om de fees mee te betalen?

Stel je hebt 1 ETH en je wilt dit naar een exchange sturen, dan moet je bijvoorbeeld 0,98 ETH versturen zodat je de fees kunt betalen.
ahhh, thx, ik deed max, en ging ervan uit dat hij het van het te verzenden bedrag af hield. inmiddels gelukt..

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
jasper7878 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:12:
[...]

ahhh, thx, ik deed max, en ging ervan uit dat hij het van het te verzenden bedrag af hield. inmiddels gelukt..
Als je vanuit een exchange naar je wallet stuurt, werkt het inderdaad zo. Maar vanuit je wallet naar elders helaas niet.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

tomtom901 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 11:57:
[...]

Nou zeg, dat worden wat permabans :9
Van harte met de promotie!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@tomtom901 hadden ze je geen groen kunnen geven? Alle modjes lijken zo bearish.... Suc6 dan maar. Wacht maar op het gekkenhuis hier als we weer omhoog schieten. Dan heb je geen tijd om charts te checken en trades te maken >:)

Zijn we dan nu van die zure mod verlost? *O* (nee , niet Taro. Die andere :P)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 14:34

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Een mod erbij die ook veel TA-gerelateerde berichten plaatst.

Voor de diversiteit was het mooi geweest om iemand te kiezen uit de categorie "zure BTC maxi" of "meme posters".

:+

@tomtom901 Geintje natuurlijk! Het is je gegund die functie van digitale mantelzorger van dit zooitje ongeregeld. O-)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:24:
Een mod erbij die ook veel TA-gerelateerde berichten plaatst.

Voor de diversiteit was het mooi geweest om iemand te kiezen uit de categorie "zure BTC maxi" of "meme posters".
@anti elppa had het te druk met shitcoins thrashen om hier te modden, anders was hij mod geworden. Maar thanks guys :)

• Alpina
  • Nu online
tomtom901 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:51:
[...]

@anti elppa had het te druk met shitcoins thrashen om hier te modden, anders was hij mod geworden. Maar thanks guys :)
Ik zie nu pas dat je mod bent geworden _O-

(Ik post gewoon graag memes)

Succes @tomtom901 d:)b

When Porsche mod?

:9~

[ Voor 12% gewijzigd door Alpina op 01-07-2024 13:01 ]

• mindcre8r
  • Laatst online: 07-01 16:27

mindcre8r

Tradepedia

nog niks aan de hand, ja groene uurtjes maar ben nog niet overtuigd

https://www.tradingview.com/x/BG0Exrjl/

Channel mc Channelface imho.

en eens zien wat de 144k BTC van de Magic The Gathering Online eXchange voor invloed gaan hebben deze week.

Bears and Bulls

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:56:
[...]

Ik zie nu pas dat je mod bent geworden _O-

(Ik post gewoon graag memes)

Succes @tomtom901 d:)b

When Porsche mod?

[Video]

:9~
Wat dacht je dat ik bedoelde met mijn post dan? 8)7

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik heb de @tomtom901 beslissing helemaal niet zien voorbij komen op de Tweakers Shitcoin Raad van Bestuur? Gelukkig ben ik geen zure maxi en gun ik mensen hun 'promotie' zonder wedde van harte!

Dat je vele, vele, vele uren al facepalmend en hoofdschuddend veel te blote plaatjes en vage off-topic posts moge wegpoetsen, @tomtom901 d:)b

Wen moon?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Amens schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:57:
[...]

Yep! Het is natuurlijk ook gewoon moondag vandaag :)
Ik denk dat we iemand mogen bedanken die 2 dagen geleden in het NK-topic zei, dat hij van plan was om de helft van zijn Bitcoinen te verkopen.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:49
elektriekert schreef op maandag 1 juli 2024 @ 13:15:
Ik denk dat we iemand mogen bedanken die 2 dagen geleden in het NK-topic zei, dat hij van plan was om de helft van zijn Bitcoinen te verkopen.

Ja, weer eens een exemplarisch voorbeeld van "He sold? PAMP IT!" >:)

• TakutoRadiance
  • Laatst online: 07-01 08:43
Meer mods, minder babes... Leuk topic aan het worden dit zeg!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:55
TakutoRadiance schreef op maandag 1 juli 2024 @ 13:40:
Wut? Wait. Minder babes?!? -O- -O- -O- -O-

Ik lul ook zomaar wat

• Alpina
  • Nu online
TakutoRadiance schreef op maandag 1 juli 2024 @ 13:40:
Wees blij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUuYu1vrnwyE5t8o8CO4pa2uWI4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hLogjQPHpD1KvPN6BlEH8Srt.jpg?f=fotoalbum_large

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:48
tomtom901 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:00:
[...]

Dat is geen higher low, je zou het kunnen zien als SFP / liquidity grab.
Kun je uitleggen waarom het geen higher low is? Ter lering

Ps. congrats met je promotie

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@tomtom901 ik weet niet zo goed of ik je moet feliciteren qua mod status in deze geitenbende 😆

• Gipsy King
zenith schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:38:
@tomtom901 ik weet niet zo goed of ik je moet feliciteren qua mod status in deze geitenbende 😆
@tomtom901 zal ons de weg wijzen toch TOCH ? Its in the name.

• Alpina
  • Nu online
Gipsy King schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:39:
[...]

@tomtom901 zal ons de weg wijzen toch TOCH ? Its in the name.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mzDdGUiRdYK8Vn1Rbn4DWCghjo4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bX66kInZmjdqxg6SN3t5hyAO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_qCjAFppRnbHqjcRxC4D6YMeR8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jc8t7BC0FATsjTXw6jaH6Ch3.gif?f=user_large

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Madelon gaat weer full alternatieve uitspraken als ik de intro mag geloven?

Toch vind ik het niet zo erg als dat nodig is om mensen mee te krijgen om hun geld uiteindelijk aan mij te geven door de top te kopen :p

Je zou dan bijna kunnen spreken van een vooropgezet plan; een beetje zoals een complot :+

Dat zit wel Schnorr.

• Kol Nedra
Tesla ook weer boven de $200 👍

nothing stops this train

• Luuk
  • Niet online
Madelon, de vrouwelijke Sywert. Kan er geen 2 minuten naar luisteren.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
tomtom901 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 12:51:
[...]

Haha ja dat is niet te doen. Ik werk nu al over....wacht maar tot bull echt aan is, dan werk ik 29 uur per dag aan shitcoiners bashen.

Maar congrats met je taken om dit zooitje ongeleide projectielen onder controle te houden.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
when bullrun dan? when?

nothing stops this train

• Gipsy King
anti elppa schreef op maandag 1 juli 2024 @ 15:10:
[...]

Haha ja dat is niet te doen. Ik werk nu al over....wacht maar tot bull echt aan is, dan werk ik 29 uur per dag aan shitcoiners bashen.

Maar congrats met je taken om dit zooitje ongeleide projectielen onder controle te houden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZUMzgjjQvLU1yFdp3q_wTLVz8U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bt2UVChgE4EE71atad98UKRz.jpg?f=fotoalbum_large

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:58
Dit is wel een mooie volgens het boekje. Flinke impuls en daarna als drek door het putje. Heb je hem ook tegenover Bitcoin?

@tomtom901 congrats met de promotie. Zorg dat je jezelf niet ontwikkelt als shitcoin, maar als Bitcoin. Dan komt het op lange termijn altijd goed.

Stack Sats

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Alpina
  • Nu online
Stovirpi schreef op maandag 1 juli 2024 @ 16:22:
[...]

Dit is wel een mooie volgens het boekje. Flinke impuls en daarna als drek door het putje. Heb je hem ook tegenover Bitcoin?

@tomtom901 congrats met de promotie. Zorg dat je jezelf niet ontwikkelt als shitcoin, maar als Bitcoin. Dan komt het op lange termijn altijd goed.
Die dip was duidelijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N27YoH_d_ZleoWokXk8WltsVTWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NQzjdsMKrM87Rfc3MOrBCTX9.jpg?f=fotoalbum_large

Maar aangezien er geen second best is bij Bitcoin heb ik hier ook geen plaatje van ;)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:44

knakworst

Get more sats!

En dit is tegen shitcoin (euro). @anti elppa rekent in sats. Die zit in alles uitsluitend rekteroni. Hooguit Nvidia komt eventjes mee...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
PHPResource schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:14:
[...]

Kun je uitleggen waarom het geen higher low is? Ter lering

Ps. congrats met je promotie
De weekly is een beetje een lastige. Er is erg weinig structuur, maar in principe zit de high op ~73830.07 en de low op 50785.47. Dus op de weekly zitten we in een giga range tussen die 2. Zolang we niet onder 50k en boven 73k breken is er "ruis". Een higher low is het pas wanneer de high doorbroken wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87CdvZbcz0RcODjsihxZrEZK4Bo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KZwFDcmuBaPbgWbtrQZEV1Z4.png?f=fotoalbum_large

Op de daily is het beter zichtbaar en zou het een higher low kunnen worden, maar again, dan moet eerst de high breken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kYDcRtKVHsesrXDHa2wiDCE-qns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9fF2bFxkjbQyXGgXChNsyh0i.png?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37
Dank voor de inzet @.oisyn !

Het was niet altijd even makkelijk en soms flink aanpoten d:)b

En @tomtom901 succes!

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 01-07-2024 18:31 ]

Zero.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Die man heeft net een baby gekregen en neemt meteen de hele buitenschoolse opvang erbij.

Respect.

Maktub

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:28

Darrell

Fiat moonboy

Ha mooi. @tomtom901 de komende tijd stresstesten als nieuwe moddereter >:)

En bedankt voor al het werk @.oisyn

[ Voor 21% gewijzigd door Darrell op 01-07-2024 18:37 ]

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:21
Darrell schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:16:
Ha mooi. @tomtom901 de komende tijd stresstesten als nieuwe moddereter >:)
Pas maar op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JVFMrqO6-UButsxgQH6fE7m5kik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KNYmE6atWwO96Cc19s8MG0Pc.gif?f=user_large

• Alpina
  • Nu online
Ja, @.oisyn bedankt _/-\o_

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:08:
Die man heeft net een baby gekregen en neemt meteen de hele buitenschoolse opvang erbij.

Respect.
Nooit geweten dat ik steeds naar de BSO gebracht werd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLuSwtzq2PrFcW3ckdZ3TKkXfhY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1HW6pI5pcUsSiQylpkZjIuk5.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Hoe tomtom901 denkt dat hij gaat zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JbTAx9_0IBhYlvNh65tuIVBxx2M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/E97xemMm1CHKqma5MRj8aPmQ.gif?f=user_large

Hie tomtom901 daadwerkelijk gaat zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_c2U4TIXyLkdEQF91135r0W8bQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3ujwj9rD17deRRhymqnd4sQt.jpg?f=user_large

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
@.oisyn Ik was alweer vergeten dat t crypto forum al zo lang bestaat. Toen met oa Ranasha en de bot Marvin die dollars en sats rondpompte alsof t niks was. Volgens mij hing er ook n cryptosletje rond. En hij wiens naam niet meer genoemd mag worden. Toen was t ook al n zootje.
Bedankt man!

[ Voor 4% gewijzigd door shovelhead1340 op 02-07-2024 00:27 ]

Ik lul ook zomaar wat

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
MrMrq schreef op maandag 1 juli 2024 @ 18:08:

Respect.
_O- Kan ik vast wennen als ie wat ouder is. Krijgt ie ook een perma ban voor de slaapkamer van pap en mama *;

• Kol Nedra
Tesla gaat lekker, mooi man toch nog beetje actie in mijn pf :D

nothing stops this train

• Moiety
Kol Nedra schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:05:
Tesla gaat lekker, mooi man toch nog beetje actie in mijn pf :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSrQIeBHpVuYzSLyLgswZMTfEQo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ipO4wahbHjnrHZh7GsNJEnSf.gif?f=user_large

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10
Lekker dan. Ik heb nog wat FET bij Kraken staan, maar die ondersteunt de merge niet. Dat wordt een gedwongen verkoop op een relatief laag punt :(

• MrFX
  • Laatst online: 12:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiOlpY2tq0IuGPDDCkMaPPZ62Mk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HfNNgARSi8yT9YXD5ejCTETF.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Hiervoor kom ik toch even uit mijn zomerslaap;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P4I_3SYeMAw8Rih-AxCGJ_5DVe8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5OCbb7LktipelVC9FwWkpAh7.gif?f=user_large

@.oisyn bedankt voor al die jaren inzet en mijn excuses voor alle ongein die ik vooral in mijn beginjaren heb veroorzaakt. Ik vond je altijd een oprechte en eerlijke mod, dat mag ook wel eens gezegd worden. Serieus, respect en het ga je goed. _/-\o_

@tomtom901 veel succes hier als nieuwe moddereter en hoop dat je er veel voldoening uit haalt! d:)b

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• Pelox
Ray_ schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:27:
Lekker dan. Ik heb nog wat FET bij Kraken staan, maar die ondersteunt de merge niet. Dat wordt een gedwongen verkoop op een relatief laag punt :(
Huh? Wat moeten we nu weer allemaal doen met die shitcoins.... zo vermoeiend dit soort onzin.

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 01-07-2024 20:37 ]

Zero.

• Ray_
Pelox schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:34:
[...]

Huh? Wat moeten we nu weer allemaal doen met die shitcoins.... zo vermoeiend dit soort onzin.
Ter info:
Ocean Protocol (OCEAN) and Fetch.ai (FET) have announced that they will merge together as FET, before migrating to become the Artificial Superintelligence Alliance (ASI).

Kraken has chosen not to support the merger or migration of these assets on behalf of our clients at this time.

No action is required by you at this time.

Trading for OCEAN and FET will continue to be supported and available for trading until further notice.

Here is what you need to know:

Timing:

Phase 1: OCEAN will merge into FET on July 1, 2024. Kraken has chosen not to support this merger.

Phase 2: ASI launch and FET migrate into ASI in mid-to-late July 2024. Kraken will not support this migration.
Clients wishing to migrate their OCEAN or FET tokens to ASI must swap their tokens using Kraken Wallet, or any other self-custodial wallet.

Kraken will endeavor to list the ASI token in future, pending full completion of our listing review.

What happens if I do nothing?

Your funds are secure. Any OCEAN or FET you hold in your account on Kraken will continue to be accessible to you.

If you have any further questions or require assistance please feel free to reach out to our support team.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Bedankt Mica en de EU.

Geen interest meer op EUR bij YouHodler:
Hello, Shitcoiner. Thank you for reaching out. Unfortunately, as per the recent MiCA regulation, stablecoins are no longer available for the Yield. Instead, you can earn on volatile coins, such as BTC, ETH, etc.

You can learn the details here: https://help.youhodler.co...317-important-mica-update
Hopelijk wordt BTC ooit stabiel en gaat die EUR compleet REKT. Dan krijg je geen interest meer op BTC maar op de flappenmania!

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 01-07-2024 20:44 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Vis
  • Laatst online: 20:16

Vis

Coldcat schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:42:
Bedankt Mica en de EU.

[...]

Hopelijk wordt BTC ooit stabiel en gaat die EUR compleet REKT. Dan krijg je geen interest meer op BTC maar op de flappenmania!
"Hello, Shitcoiner"

😂

Wat een toko haha die nemen zichzelf ook niet serieus, mooi.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Hier ook net het mailtje binnen van Kraken omtrent de FET/OCEAN merge. Ik denk dat ik er toch maar voor kies om mijn Ocean's (tijdelijk) om te zetten naar fiat. Ik doe de aanname dat Ocean als coin zelf redelijk nutteloos gaat zijn nadat de merge naar ASI is voltooid.

• Pelox
Even alle info gelezen, de conversion window blijft voor jaren open. Dus op dit moment geen haast begrijp ik. Ik laat mijn Fet nog even op kraken staan. Even de komende tijd afwachten. Toch de boel maar omgezet in Eth. Ervaring leert dat dit soort gekloot niet goed is voor de koers.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 01-07-2024 21:04 ]

Zero.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vis schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:47:
[...]

"Hello, Shitcoiner"

😂

Wat een toko haha die nemen zichzelf ook niet serieus, mooi.
Ik had de naam even aangepast :+

Binnen 5 minuten reactie op de support mail. Dat is wel netjes!

• anti elppa
FrambozenTaart schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:34:
Hiervoor kom ik toch even uit mijn zomerslaap;

[Afbeelding]

@.oisyn bedankt voor al die jaren inzet en mijn excuses voor alle ongein die ik vooral in mijn beginjaren heb veroorzaakt. Ik vond je altijd een oprechte en eerlijke mod, dat mag ook wel eens gezegd worden. Serieus, respect en het ga je goed. _/-\o_

@tomtom901 veel succes hier als nieuwe moddereter en hoop dat je er veel voldoening uit haalt! d:)b
hahahah ja daar had ie zijn handel wel vol aan.

Maar volgens mij is deze ook nog uit een iets minder serieuze tijd van mr @.oisyn himself

• Eegee
  • Laatst online: 15:50
Bedankt Mica en de EU.
[...]
Heb je hiernaar gevraagd bij hen, of hebben ze dit uit zichzelf gemaild? Ik heb nog niet zo'n mail ontvangen namelijk. edit: oh dat eerste denk ik..?
Overigens voldoet Circle met USDC (en EURC) nu wel aan de MiCA-regels:
https://www.circle.com/en...a-eus-landmark-crypto-law

USDC staat niet in dat lijstje in het supportartikel van YouHodler, maar ik weet ook even niet meer of ze daar nu wel interest op gaven. Zo ja, dan wellicht daar binnenkort naar toe swappen.

[ Voor 3% gewijzigd door Eegee op 01-07-2024 21:11 ]

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:44
Pelox schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:49:
[...]

Even alle info gelezen, de conversion window blijft voor jaren open. Dus op dit moment geen haast begrijp ik. Ik laat mijn Fet nog even op kraken staan. Even de komende tijd afwachten. Toch de boel maar omgezet in Eth. Ervaring leert dat dit soort gekloot niet goed is voor de koers.
Hier dezelfde keuze gemaakt, zal zo wel weer moon gaan :)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Eegee schreef op maandag 1 juli 2024 @ 21:07:
[...]

Heb je hiernaar gevraagd bij hen, of hebben ze dit uit zichzelf gemaild? Ik heb nog niet zo'n mail ontvangen namelijk. edit: oh dat eerste denk ik..?
Overigens voldoet Circle met USDC (en EURC) nu wel aan de MiCA-regels:
https://www.circle.com/en...a-eus-landmark-crypto-law

USDC staat niet in dat lijstje in het supportartikel van YouHodler, maar ik weet ook even niet meer of ze daar nu wel interest op gaven. Zo ja, dan wellicht daar binnenkort naar toe swappen.
Ik had niets ontvangen. Ik wilde de wekelijkse termijn verlengen, maar kon geen EUR selecteren. Natuurlijk was er wel een mailing uit gegaan :+

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 01-07-2024 21:24 ]

• Eegee
Coldcat schreef op maandag 1 juli 2024 @ 21:23:
[...]

Ik had niets ontvangen. Ik wilde de wekelijkse termijn verlengen, maar kon geen EUR selecteren. Natuurlijk was er wel een mailing uit gegaan :+
Ja, ik dus ook niks ontvangen, gaat goed dan daar... Nu maar op X een vraag gesteld of USDC dan misschien wel in yield komt/gaat komen. Maar zien of daar dan op wordt geantwoord.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V9zxikZwk_CVWxDHvx3NVo1PTVE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8iNTWOhG9fiRs387axqeVOES.png?f=fotoalbum_large

ByBit geeft nog wel rewards

nothing stops this train

• Alpina
  • Nu online

• Gipsy King

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Eindelijk een zinvolle toepassing van de block chain / NFTs die een echt probleem oplost.

Bron
According to Matto, 100 NFTs unlock a jar, which will make the owner “explode with excitement.”

Maktub

• Ray_
Grappig plaatje uit de reacties gevist waar ik wel om moest grinniken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yfDWrP99SnRYHTkHfiKfTXJABpQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ceU25eysTwbGTOuVepX4cHG1.jpg?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
Ray_ schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:46:
[...]

[Afbeelding]
Zou hij deze naast zijn spiegel hangen sochtends :P even overdenken.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:44
Er zijn gewoon veel minder crashes dan men verwacht, de menselijke natuur is om achter elke struik een tijger crash te zien. Terwijl over tijd assets een neiging hebben om om waarde omhoog te gaan. En geld de neiging om in waarde naar beneden te gaan.

Dus crashes in assets voorspellen is enorm lastig. Moon roepen is veel beter, gebeurd gewoon veel vaker.

• mindcre8r
  • Laatst online: 07-01 16:27

mindcre8r

Tradepedia

CornermanNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:01:
Er zijn gewoon veel minder crashes dan men verwacht, de menselijke natuur is om achter elke struik een tijger crash te zien. Terwijl over tijd assets een neiging hebben om om waarde omhoog te gaan. En geld de neiging om in waarde naar beneden te gaan.

Dus crashes in assets voorspellen is enorm lastig. Moon roepen is veel beter, gebeurd gewoon veel vaker.
Dit is 100% waar. maar als je hard genoeg roeptoeterd dat er een crash aan komt en je hebt het een keer goed dan ben je de held, dan krijg je de status van "the next Cassandra a.k.a Michael Burry".

Er zijn nu wel wat nare indicatoren in de usa die niet veel goeds voorspelen though.

Creditcard debt - het niet kunnen betalen van de verplichting op de schulden
Einde forebearance - dit is het stoppen van overheids ondersteuning op het betalen van de hypotheek tijdens de pandemie. Je ziet nu in veel staten in rap tempo het huizenaanbod stijgen.
Repo's - Amerikanen rijden veelal in gefinancierde auto's, dit kunnen ze niet betalen en dan krijg je een repo (re-possesion) aka ze pakken je waggie af (de bank).
De schuldenlast van de Amerikaanse banken is nu groter dan in 2008.

And so on and so on.

Bears and Bulls

• Kol Nedra
Ray_ schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:46:
[...]

[Afbeelding]
S&P/Bitcoin/gold has no top, because fiat has no bottom

nothing stops this train

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:44
mindcre8r schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:24:
[...]

Dit is 100% waar. maar als je hard genoeg roeptoeterd dat er een crash aan komt en je hebt het een keer goed dan ben je de held, dan krijg je de status van "the next Cassandra a.k.a Michael Burry".

Er zijn nu wel wat nare indicatoren in de usa die niet veel goeds voorspelen though.

Creditcard debt - het niet kunnen betalen van de verplichting op de schulden
Einde forebearance - dit is het stoppen van overheids ondersteuning op het betalen van de hypotheek tijdens de pandemie. Je ziet nu in veel staten in rap tempo het huizenaanbod stijgen.
Repo's - Amerikanen rijden veelal in gefinancierde auto's, dit kunnen ze niet betalen en dan krijg je een repo (re-possesion) aka ze pakken je waggie af (de bank).
De schuldenlast van de Amerikaanse banken is nu groter dan in 2008.

And so on and so on.
Klopt, maar dat is ook al jaren zo, groter probleem is mijns inziens het grote onderwijs en innovatie probleem in de vs, en ook hier in Nederland. Studeren wordt duurder en innovatie fondsen afgeschaft. Fundamenteel onderzoek, waar al die mooie spullen die bedrijven als apple en ASML uiteindelijk vandaan komen is een steeds groter probleem om gefinancierd te krijgen.

En het enorme tekort een technisch geschoold personeel zowel de handjes, gisteren weer een artikel over het grote tekort aan instrumentmakers, als de denkers, de ingenieurs.

Overheden en universiteiten zijn bij uitstek de instituten die lange termijn onderzoek kunnen financieren, bedrijven haken pas veel later aan, zie maar eens hoeveel gefaalde touch screens er waren voordat Apple het voor elkaar kreeg. En dat was nog maar iets als een touch screen. Laat staan het onderzoek dat nodig is voor de verdere verbetering van chip technologie.

We zitten met een politieke wind die niets of heel weinig opheeft met onderwijs, onderzoek en dus de toekomstige brede welvaart aan het vernietigen is. Daar hoor je niemand over.

De schulden zijn op zich niet zo'n ramp, als het geld maar de goede kant op gaat en breed gebruikt wordt om de samenleving een mooiere plek te maken, door de brede welvaart te waarborgen. Helaas hebben we nu in allerlei landen partijen aan de macht of bijna aan de macht die vooral voor het vernietigen van dingen zijn. Puur en alleen omdat zij dan in het centrum van de macht komen.

In die zin zou je het voor jezelf makkelijker kunnen maken door op individueel niveau je eigen schulden te verkleinen en je asset positie te vergroten, en een opleiding tot instrument maker volgen,In de hoop dat de huidige politiek niet alle tech het land uit jaagt. ;)

Dus Bitcoin heeft zeker zijn plaats daarin. En als het dan moon gaat, kan ik mijzelf zoveel mogelijk isoleren van de rest van de samenleving die blijkbaar graag richting de afgrond rent ;)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Zeg dat maar tegen Blackrock, de creditability van deze man is al vaker in twijfel getrokken.

• Eegee
Eegee schreef op maandag 1 juli 2024 @ 21:27:
[...]

... Nu maar op X een vraag gesteld of USDC dan misschien wel in yield komt/gaat komen. Maar zien of daar dan op wordt geantwoord.
YouHodler heeft een antwoord gegeven:
Hi there! Unfortunately, yield on any stablecoin is still not allowed for EU users 🙏
Dan ook maar weer weghalen bij hen.

• anti elppa
tomtom901 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:51:
[...]

Zeg dat maar tegen Blackrock, de creditability van deze man is al vaker in twijfel getrokken.
ja is gewoon een clown, snap niet dat ie aandacht krijgt

• Kol Nedra

zal mij niet verbazen een inflatie van 30+% in 2025/2027

nothing stops this train

• anti elppa
Kol Nedra schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 10:02:
[Twitter]

oh kan zeker. Iig absoluut meer dan 15% in 1 jaar. Dus over meerdere jaren kan 30% zeker.
We zijn er zeer zeker nog niet vanaf.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
edit

[ Voor 93% gewijzigd door keanu_ op 02-07-2024 10:07 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 10:02:
[Twitter]

Ze heeft in ieder geval geleerd van de 'transitory' opmerking in 2021. :z

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bedankt Mica en de EU.

Lekker dan. Overigens was ik bij YouHodler weg toen ik elke week mijn earn handmatig weer moest verlengen. Ja dikke doei 8)7 Lekker automagisch Nexo-en d:)b

Portfolio-stats erbij gepakt..geen paniek, geen peeuw. Ik ga weer werken tho :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Vaevictis_
  • Laatst online: 11:02
CornermanNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:37:
[...]

Klopt, maar dat is ook al jaren zo, groter probleem is mijns inziens het grote onderwijs en innovatie probleem in de vs, en ook hier in Nederland. Studeren wordt duurder en innovatie fondsen afgeschaft. Fundamenteel onderzoek, waar al die mooie spullen die bedrijven als apple en ASML uiteindelijk vandaan komen is een steeds groter probleem om gefinancierd te krijgen.

En het enorme tekort een technisch geschoold personeel zowel de handjes, gisteren weer een artikel over het grote tekort aan instrumentmakers, als de denkers, de ingenieurs.

Overheden en universiteiten zijn bij uitstek de instituten die lange termijn onderzoek kunnen financieren, bedrijven haken pas veel later aan, zie maar eens hoeveel gefaalde touch screens er waren voordat Apple het voor elkaar kreeg. En dat was nog maar iets als een touch screen. Laat staan het onderzoek dat nodig is voor de verdere verbetering van chip technologie.

We zitten met een politieke wind die niets of heel weinig opheeft met onderwijs, onderzoek en dus de toekomstige brede welvaart aan het vernietigen is. Daar hoor je niemand over.

De schulden zijn op zich niet zo'n ramp, als het geld maar de goede kant op gaat en breed gebruikt wordt om de samenleving een mooiere plek te maken, door de brede welvaart te waarborgen. Helaas hebben we nu in allerlei landen partijen aan de macht of bijna aan de macht die vooral voor het vernietigen van dingen zijn. Puur en alleen omdat zij dan in het centrum van de macht komen.

In die zin zou je het voor jezelf makkelijker kunnen maken door op individueel niveau je eigen schulden te verkleinen en je asset positie te vergroten, en een opleiding tot instrument maker volgen,In de hoop dat de huidige politiek niet alle tech het land uit jaagt. ;)

Dus Bitcoin heeft zeker zijn plaats daarin. En als het dan moon gaat, kan ik mijzelf zoveel mogelijk isoleren van de rest van de samenleving die blijkbaar graag richting de afgrond rent ;)
Helemaal mee eens, er is geen LT strategie voor het land, EU of zelfs wereldwijd. China doet dat wel en je ziet dat die ook veel investeren in technologie, onderwijs, AI, productie. Niet dat ik pro-China maar dat doen ze wel heel goed. Is ook niet zo lastig bij een partij systeem en dictatuur. Je hoeft geen rekening met anderen te houden.

Wat betreft de schuldenberg, zolang iedereen er in meegaat is het geen probleem want dan kun je schulden tegen elkaar wegstrepen. Als een heel veel meer schuld maakt zoals de US dan is wel een probleem. Ik zie dan ook de T-bonds echt als junk en andere landen denken daar inmiddels ook zo over.

• Gipsy King

Bron : https://www.blockchainsto...ing-van-mica-regelgeving/

[ Voor 48% gewijzigd door Gipsy King op 02-07-2024 14:47 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lnF4JLpYZhW4H5pmp5tKOH6Hz40=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oS6BQyJBk1wbGe5ol1tpoq3J.jpg?f=user_large

12 years is now 14 years
Pagina: 1 ... 206 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!