Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Viel spass! Ik ben er niet bij dit jaar..anti elppa schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 19:06:
zo jongens, die hele crypto bende zal me aan mijn hol jeuken aankomende dagen. Straks spullen pakken en morgen ochtend afreizen naar assen.......nu nog hopen dat ik geen shitcoins koop waar ik dan weer een half jaar later achter kom.....
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Welkom in Drenthe mien jong (of wicht).anti elppa schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 19:06:
zo jongens, die hele crypto bende zal me aan mijn hol jeuken aankomende dagen. Straks spullen pakken en morgen ochtend afreizen naar assen.......nu nog hopen dat ik geen shitcoins koop waar ik dan weer een half jaar later achter kom.....
dank dank. mien jong hier
Naar Hassn? Of all places...anti elppa schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 19:06:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
TT
Met welke bike ga je? Laatst ook geslaagd voor mijn motor rbw, alleen nog geen bike want de crypto winsten vallen nog tegenanti elppa schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 19:06:
Ik vind zo’n Cbr 600rr wel gaaf of een Kawa Z900/zx6r
Veel plezier en geniet ervan! Burn rubber not your soul
Aantal jaar een 2003 600rr gereden (vroegah), zoveel plezier van gehad icm een Akra pijpPinsa schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 19:53:
[...]
Met welke bike ga je? Laatst ook geslaagd voor mijn motor rbw, alleen nog geen bike want de crypto winsten vallen nog tegen![]()
Ik vind zo’n Cbr 600rr wel gaaf of een Kawa
PS5
Lekker man! Ook als daily gebruikt? Volges mij kan het prima als eerste motor toch als je een beetje normaal doetkernie schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:03:
[...]
Aantal jaar een 2003 600rr gereden (vroegah), zoveel plezier van gehad icm een Akra pijp
Jazeker, woon- werkverkeer is ook prima te doen. En qua power afgifte ook prima beheersbaar, heel cliche maar houd alsjeblieft je koppie erbij, je blijft hoe dan ook erg kwetsbaarPinsa schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:07:
[...]
Lekker man! Ook als daily gebruikt? Volges mij kan het prima als eerste motor toch als je een beetje normaal doet
Eerst maar is richting de 143k dan kun je er meteen twee halen
PS5
kernie schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:10:
[...]
Jazeker, woon- werkverkeer is ook prima te doen. En qua power afgifte ook prima beheersbaar, heel cliche maar houd alsjeblieft je koppie erbij, je blijft hoe dan ook erg kwetsbaar![]()
* Ik rij nu geen motor meer, helaas wat motor ellende met een vriend meegemaakt, toen is het plezier er een beetje vanaf gegaan.
PS5
Oke tof, ben er zeer zeker bewust van hoe kwetsbaar je als rijder bent, meestal ben je het ook nog niet eens zelf schuld maar andere weggebruikers die je over het hoofd zien, anyway laat eerst BTC maar eens gaan en het liefst een knallend dik alt season dan komt die bike er welkernie schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 20:10:
[...]
Jazeker, woon- werkverkeer is ook prima te doen. En qua power afgifte ook prima beheersbaar, heel cliche maar houd alsjeblieft je koppie erbij, je blijft hoe dan ook erg kwetsbaar![]()
Ik had de Sol dip gekocht voor $125, dus ben er blij mee!
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken zeggen ze, maar op dag 2 al een foutcode die ook nog eens helemaal geen ene fuck zegt, daar kan je niks meeelektriekert schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:55:
Goed voorbeeld doet volgen
[Afbeelding]
Helemaal klaar met dat crypto!
Bitcoin miners staan ook uit en het stroom van de zonnepanelen gaan zo dat bad in!
Gaat geen motor mee. Want niet komt niet meer heel terug. Sinds 2005 niet meer gedaan.Pinsa schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 19:53:
[...]
Met welke bike ga je? Laatst ook geslaagd voor mijn motor rbw, alleen nog geen bike want de crypto winsten vallen nog tegen![]()
Ik vind zo’n Cbr 600rr wel gaaf of een Kawa Z900/zx6r
600rr heb ik ook nog staan. Fijn ding
Gaan ze last minute nog iemand anders zoeken of wordt het meteen Trump?
Meest domme wat de democraten hebben kunnen doen....Joe op dat podium neerzetten. Helemaal niemand had het raar gevonden als je zegt dat je niet in debat wilt met iemand als Trump.Alpina schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 05:20:
Wat een trieste aanblik was het debat.
Gaan ze last minute nog iemand anders zoeken of wordt het meteen Trump?
Joe takelt wel heel snel af....fragiele man.
Trump heeft het liegen tot kunst verheven...wat een onzin komt daar uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Afca_020 op 28-06-2024 06:56 ]
Tijd om het emergency fund met BTC weer aan te vullen.
[Twitter: https://x.com/naiivememe/status/1806515817582055518?t=BvpLFjSOrD9rchgFBaSL6g&s=19]
nothing stops this train
Wispe schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:12:
Ik droomde vannacht dat de ETH koers in 1 rechte lijn naar 1 miljoen ging en ik niks kon doen omdat ik niet bij mijn trezor kon komen
ik weet niet helemaal waar je die vergelijking ziet, maar ik zou voor een betere overview even uitzoomen.
https://www.tradingview.com/x/d4iXP9Oz/
In onze optiek zitten we nu in een mega cup and handle, en specifiek de handle.
wat oudere chart: https://x.com/EliasAliasCT/status/1783214830679117992
check ook mn wyckoff voor het grote plaatje
[ Voor 9% gewijzigd door mindcre8r op 28-06-2024 11:29 ]
Bears and Bulls
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
100k? Ik vind helamaal mooimindcre8r schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 11:24:
[...]
ik weet niet helemaal waar je die vergelijking ziet, maar ik zou voor een betere overview even uitzoomen.
https://www.tradingview.com/x/d4iXP9Oz/
In onze optiek zitten we nu in een mega cup and handle, en specifiek de handle.
wat oudere chart: https://x.com/EliasAliasCT/status/1783214830679117992
check ook mn wyckoff voor het grote plaatje
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
After that, BTC is not out of the woods, we just need to see how much speculation got cleared out of the system. Without purging futures open interest the system is not ready to move up.
— Willy Woo (@woonomic) 24 juni 2024
I do think there's a good chance we have price lows. https://t.co/CAGX7ir81c
Rektkeanu_ schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 14:29:
PCE data coming up. 1sec chart aan!
Buying the dip pic.twitter.com/ISVI3tQ8aK
— borovik (@3orovik) 28 juni 2024
nothing stops this train
Bmw??
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
niet alle stocks, $Nike rekt! lijkt wel een shitcoin dumpknakworst schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 16:30:
En de CPE valt mee. En de stocks gewoon omhoog. Zal wel door de silk road btc verkopen komen van de Amerikaanse overheid.
nothing stops this train
Kopen! Air Jordan 4 life 😎Kol Nedra schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 19:45:
[...]
niet alle stocks, $Nike rekt! lijkt wel een shitcoin dump
Kan wel vragen als ik nog iets gemist heb… maar ben bang dat ik daarvoor iets te lang afwezig ben geweest. Sorry voor dat!
Het is hier een heksenketel geweest en zal jullie daar ook niet mee vermoeien.
Echter het dieptepunt heeft een tweetal weken geleden mij weer even met beide beentjes op de grond gezet.
Dochterlief ging op bed, ze had al aangegeven zich niet goed te voelen, wanneer ze zich niet goed voelt geeft ze altijd aan buikpijn te hebben. Dit zegt echter niks. Ze weet namelijk niet goed hoe dit anders te verwoorden.
Na een paar uur ben ik bij haar wezen kijken, ik weet niet. Naar voor gevoel ofzo….
Ze was erg rustig. Te rustig…
Geen hartslag, ben direct begonnen haar te reanimeren. En mijn jongste dochter heeft de ambulance gebeld.
Nu wat dagen verder ligt ze nog in het ziekenhuis, omdat ze haar goed in de gaten willen houden, maar ze leeft nog, dus ook dit heeft ze weer overleefd!
Jongens, meiden… tel jullie zegeningen, ik kan het helaas niet vaak genoeg zeggen…
UberLurker Departement #GG.
Ik krijg er de rillingen van over m'n rug maat, vreselijk..Skrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:00:
Hey vriendjes!!
Kan wel vragen als ik nog iets gemist heb… maar ben bang dat ik daarvoor iets te lang afwezig ben geweest. Sorry voor dat!
Echter het dieptepunt heeft een tweetal weken geleden mij weer even met beide beentjes op de grond gezet.
Dochterlief ging op bed, ze had al aangegeven zich niet goed te voelen, wanneer ze zich niet goed voelt geeft ze altijd aan buikpijn te hebben. Dit zegt echter niks. Ze weet namelijk niet goed hoe dit anders te verwoorden.
Na een paar uur ben ik bij haar wezen kijken, ik weet niet. Naar voor gevoel ofzo….
Geen hartslag, ben direct begonnen haar te reanimeren. En mijn jongste dochter heeft de ambulance gebeld.
Nu wat dagen verder ligt ze nog in het ziekenhuis, omdat ze haar goed in de gaten willen houden, maar ze leeft nog, dus ook dit heeft ze weer overleefd!
Jongens, meiden… tel jullie zegeningen, ik kan het helaas niet vaak genoeg zeggen…
[Afbeelding]
Wat zal je dankbaar zijn dat je voorgevoel je heeft laten kijken naar hoe het ging, anders was dat ongetwijfeld anders gelopen..
Sterkte makker en fijn je even weer te 'zien' hier, al had ik daar liever een DOT moonshot voor als aanleiding gezien
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Poe hee. Sterkte zeg!Skrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:00:
Hey vriendjes!!
[Afbeelding]
Dan geef je maar weer een +1 , ter ondersteuning, maar eigenlijk wil je hetgeen dat al jullie ellende veroorzaakt eens flink door elkaar rammelen. Hoe bestaat het...Skrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:00:
Hey vriendjes!!
[Afbeelding]
Wat goed dat je je gevoel volgde! Wederom heel veel sterkte.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Heftig man, sterkte voor jullieSkrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:00:
Hey vriendjes!!
[Afbeelding]
Vind het zelf ook fijn om te weten hoe het met mensen gaat, mocht ik ze een tijdje niet spreken of iets van lezen.
Het liefst plaatst ik hier ook alleen maar gein en dikke pret enzo, maar kan me ook voorstellen dat er nieuwe mensen bij zijn gekomen hier op het forum, die misschien soms even het besef moeten hebben van dingen die er echt toe doen.
Moet jullie eerlijk bekennen dat ik ook wel eens twijfel en mezelf dan afvraag als dit allemaal nog wel eerlijk voor haar is en ik ( we ) haar moeten laten gaan.
Maar dan denk ik weer, de momenten dat ze blij is en ziels gelukkig van helemaal niks daar kan ik dan echt nog een puntje aan zuigen.
Ach, voor nu trek ik er maar 1 open!
Cheers vrienden, geniet van jullie geliefdes!
UberLurker Departement #GG.
Heftig kerel, je bent een topvader. Proost!Skrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:49:
Tsja weet je omdat we elkaar niet ‘echt’ kennen en ik mij echt ook wel besef dat ieder huisje zijn kruisje heeft, vind ik het toch fijn om na x tijd te laten weten dat ik er nog ben.
Vind het zelf ook fijn om te weten hoe het met mensen gaat, mocht ik ze een tijdje niet spreken of iets van lezen.
Het liefst plaatst ik hier ook alleen maar gein en dikke pret enzo, maar kan me ook voorstellen dat er nieuwe mensen bij zijn gekomen hier op het forum, die misschien soms even het besef moeten hebben van dingen die er echt toe doen.
Moet jullie eerlijk bekennen dat ik ook wel eens twijfel en mezelf dan afvraag als dit allemaal nog wel eerlijk voor haar is en ik ( we ) haar moeten laten gaan.
Maar dan denk ik weer, de momenten dat ze blij is en ziels gelukkig van helemaal niks daar kan ik dan echt nog een puntje aan zuigen.
Ach, voor nu trek ik er maar 1 open!
Cheers vrienden, geniet van jullie geliefdes!
Ik kan alleen maar zeggen, wat een goed voorgevoel heb je. En zoals je zegt tel je zegeningen.
Hopelijk kunnen jullie nog lang bij elkaar blijven.
Je zit er te diep inWispe schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 10:12:
Ik droomde vannacht dat de ETH koers in 1 rechte lijn naar 1 miljoen ging en ik niks kon doen omdat ik niet bij mijn trezor kon komen
Iets waar ik mezelf niks bij voorstellen kan stellen. Zet hem op jongen en weet dat je goed voor haar zorgt.
Sterkte jongen.
Holy moly!!!Skrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:00:
Hey vriendjes!!
[Afbeelding]
Het is goed dat je op je onderbuik gevoel hebt vertrouwd, zo,aar een minuutje later en had te laat kunnen zijn.
Man man, ik weet niet hoe je dat toch elke keer doet. Ik weet nu iets meer dan een half jaar hoe het voelt om vader te zijn, het is fantastisch maar anderzijds voel je ook de stress wanneer het minder goed gaat, en dan praat ik over een verstopte neus
De grote problemen zullen wel met de leeftijd komen.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte Skruns!
Where we are so far this #bitcoin cycle.
— Philip Swift (@PositiveCrypto) 28 juni 2024
Comparing realized capital held by shorter-term holders (<1month) versus longer-term holders (1-2yrs).
Number-go-up when new capital enters. pic.twitter.com/treJa9oIrd
Heeel heel heel veel sterkte!!!! Ik "ken je niet", maar denk vaak aan je!Skrunsies schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 21:00:
Hey vriendjes!!
[Afbeelding]
PS5
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
/f/image/MfzZgRUZzu1FLGz4f08fxkD4.png?f=fotoalbum_large)
Hopelijk zakt Bitcoin hier niet doorheen en wordt de 68/69k nu weer eens opgezocht:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
tja... weekend, mooi weer en BTC is net zo mobiel als de bewoners van je plaatje
Mooi weer, rondje gedaan in de lambo. Toen werd ik wakker en huilde ik mezelf weer in slaap.
betaalde content dus geen idee wat erin staat
nothing stops this train
Archive.ph maar bespaar je de moeite, ik heb alweer spijt van 2 verloren levensminuten. Ik had ook niet op televaagartikel moeten klikken...Kol Nedra schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 16:59:
[...]
betaalde content dus geen idee wat erin staat
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
“Money can’t buy happiness”
— ElonTrades (@ElonTrades) 28 juni 2024
Money: pic.twitter.com/HrOitL3Y6q
nothing stops this train
Omdat het hier zo saai is gooi ik er maar ff een paar plaatjes in waarvoor ik de afgelopen tijd geen relevant bericht zag om op te reageren.
:strip_exif()/f/image/3On1qSrDm5wnnak9rLIDjx73.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ky7rVvGa72Lfd8PSrKKcOjcO.jpg?f=user_large)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 16:59:
nog even snel inkopen op 61, en over een maand weer de deur uit @ 45k
[Afbeelding]
Offtopic. GerapparteerdTaro schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:37:
Hopelijk >100k soon, HODL.
Omdat het hier zo saai is gooi ik er maar ff een paar plaatjes in waarvoor ik de afgelopen tijd geen relevant bericht zag om op te reageren.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oh baby baby...Taro schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:37:
Hopelijk >100k soon, HODL.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oops, I did it again. Er is weer wat geld naar Bitcoin gegaan. Verwacht een koersdaling.
Dat zit wel Schnorr.
Je vriendin zou dit een micro paaltje noemen, maar ik snap dat je jezelf wat groter maakt dan het echt is.Guere schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:07:
Wat is dit, een paal op zondagochtend?
Stack Sats
Kwam vanmorgen deze tegen van ecoinometrics. Lijkt compleet van de pot gerukt, maar ik weet zeker dat we daar over 4 jaar anders tegenaan kijken.
/f/image/kzfljODA1YNNLRUZmd4QMlKu.png?f=fotoalbum_large)
Wel jammer dat ik (worst case) nog een jaar moet wachten tot de 300k
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
nothing stops this train
troje schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:23:
Fat finger?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Als PEPE dit nou ook even doet, ben ik een heel eind.Alpina schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:50:
[Afbeelding]
De meest ondergewaardeerde alt tikt even een nieuwe ath aan. Ik heb deze in ‘22 ergens niet gekocht omdat het een .org site was. Imagine the gains.
[Afbeelding]
Tsja achteraf he 😀, ik had met de launch op bybit een flinke bag, op 400$ winst verkocht volgens mij, had meer kunnen wezen 🥸Alpina schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:50:
[Afbeelding]
De meest ondergewaardeerde alt tikt even een nieuwe ath aan. Ik heb deze in ‘22 ergens niet gekocht omdat het een .org site was. Imagine the gains.
[Afbeelding]
1$ soon..Alpina schreef op zondag 30 juni 2024 @ 10:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Weet iemand nog interessante plekken voor wat extra yield op ETH? Had gedeelte van mijn ETH bij Pendle staan tegen een fixed APY van 40% de afgelopen maanden, maar nu veel punten programma's zijn afgelopen is de yield terug naar 8% dus niet zo interessant meer.
ja sorry, was ff wat anders doen.jvel92 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:25:
Wat een rust zeg. Zelfs in het diepst van de bear market was men actiever en enthousiaster over crypto dan men nu is.
Weet iemand nog interessante plekken voor wat extra yield op ETH? Had gedeelte van mijn ETH bij Pendle staan tegen een fixed APY van 40% de afgelopen maanden, maar nu veel punten programma's zijn afgelopen is de yield terug naar 8% dus niet zo interessant meer.
Heb je nog in een dronken bui wat drek gekocht?
Stack Sats
zal straks eens kijken. Was iig weer machtig mooi.Stovirpi schreef op zondag 30 juni 2024 @ 21:01:
[...]
Heb je nog in een dronken bui wat drek gekocht?
Sorry, was ff druk:jvel92 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 20:25:
Wat een rust zeg. Zelfs in het diepst van de bear market was men actiever en enthousiaster over crypto dan men nu is.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/VJUOeYyqGLcujaIewHDOIYPa.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YLb8Ilmr4mJN2BmJSMl1FvpJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C3lqrZ2HzB5fu0uUn8nykuyW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mhyJ7WGRrtTk6u5VsX3LnNBs.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/LaMcouQw9np8AnfBwXjOo0E3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xIwx5pcJjdKgYMrUkbZEDDga.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NiwDa8YpTXsm7l8volACPNeK.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VXKCyqFOVzjh7cxaf07wNHHs.webp?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Wzc5IlbXhhMR1G6ny9msg57b.gif?f=user_large)
/f/image/oSmY3crke6UyUCTKJ1Na3skU.png?f=fotoalbum_large)