:strip_exif()/f/image/x4wsQnmZA1WsXwouHBkzBDck.jpg?f=fotoalbum_large)
If bears don’t try harder on this dip, this Cardano chart is gonna explode to the upside!
— Dan Gambardello (@cryptorecruitr) 24 juni 2024
Some epic bullish divergence on the 2 day chart. pic.twitter.com/mAT61VHihu
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 26-06-2024 06:26 ]
Moon Soon kleine Hodlers van me.Spread the word , halleluja.Taro schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:28:
De Fear & Greed index is een mooie tool, maar ik zie het sentiment ook altijd goed terug in bijv. Bitvavo affiliate inkomsten, die zijn op het moment echt bedroevend laag en waren rond de ATH in maart flink hoger.
Nu (sommige dagen zelfs 0, die ontbreken dus):
[Afbeelding]
Maart rondom de ATH:
[Afbeelding]
Wat dat betreft wordt er nu dus heel weinig gehandeld / bijgekocht OF heel veel gehodledtdt. Hopelijk weer snel naar een nieuwe ATH
🚨 BREAKING 🚨
— Ash Crypto (@Ashcryptoreal) 25 juni 2024
WHILE YOU’RE PANIC SELLING YOUR
COINS, SOMEONE JUST BOUGHT A
$961 MILLION WORTH OF BITCOIN.
GIGA BULLISH 🔥 pic.twitter.com/dQlt9p7dLG
[ Voor 8% gewijzigd door Wispe op 26-06-2024 07:20 ]
and sold... Hodlersss.Aeronaut schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:44:
[...]
Da fuck
[Afbeelding]
das even 50% verwaterd na bull van 21.
Klopt. En dan gaat Grayscale als een malle dumpen de eerst paar wekenWispe schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 07:20:
Nog een klein weekje, dan zijn de ETH ETF's mogelijk beschikbaar.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, maar dat deden ze toch niet direct bij BTC? Waarom nu wel?anti elppa schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 07:24:
[...]
Klopt. En dan gaat Grayscale als een malle dumpen de eerst paar weken
wel hoor, dat ging meteen los. Kan je die dump die 1e week niet herinneren na de launch van de ETF? BTC donderde van 49k naar iets van 38k.Wispe schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 07:28:
[...]
Ja, maar dat deden ze toch niet direct bij BTC? Waarom nu wel?
Heel de wereld verging, net als nu ongeveer de laatste week
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee, wist ik niet meer haha. Even teruggekeken, die daling was er idd. Dacht dat het veel later was.anti elppa schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 07:30:
[...]
wel hoor, dat ging meteen los. Kan je die dump die 1e week niet herinneren na de launch van de ETF? BTC donderde van 49k naar iets van 38k.
Heel de wereld verging, net als nu ongeveer de laatste week
Met hun meedoen en daarna goedkoper inslaan dan maar?
De verleiding om te scalpen is groot, maar het risico om dan de boot “naar Valhalla” te missen is groter.Wispe schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 07:34:
[...]
Nee, wist ik niet meer haha. Even teruggekeken, die daling was er idd. Dacht dat het veel later was.
Sneu om een zombie coin te promoten. Ik heb zelf ook ADA (gehad) maar die is volledig rekt gegaan. Blij dat ik ze niet meer heb.
📣 Now available in post-only mode:
— Kraken Pro (@krakenpro) 25 juni 2024
✔️ $OSMO @osmosiszone
✔️ $TAO @opentensor
✔️ $TRAC @origin_trail
ℹ️ Deposits and withdrawals are enabled and trading will go live at 19h30 UTC
*Geographic restrictions apply
Trade here ⤵️https://t.co/9IfH6z5Ado pic.twitter.com/3Ol0th8ggr
Gevaarlijke gokjes, wie weet gaat iedereen er nu op anticiperen. Als je ETH wilt kopen zou ik dat gespreid kopen van nu tot nadat de ETF live is.Wispe schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 07:34:
[...]
Nee, wist ik niet meer haha. Even teruggekeken, die daling was er idd. Dacht dat het veel later was.
Vaevictis_ schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:16:
Sneu om een zombie coin te promoten. Ik heb zelf ook ADA (gehad) maar die is volledig rekt gegaan. Blij dat ik ze niet meer heb.
Feel free to buy what u want he makker.Vaevictis_ schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:16:
[...]
We leven in een vrij land
Tijd voor pils ? Tis warm.
wel even oppassen dat je niet in het verkeerde bootje stapt en bij Hades uitkomtMoiety schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 07:48:
[...]
De verleiding om te scalpen is groot, maar het risico om dan de boot “naar Valhalla” te missen is groter.
[Afbeelding]
Waarom nu gespreid kopen en niet daarna?Sluw schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:51:
[...]
Gevaarlijke gokjes, wie weet gaat iedereen er nu op anticiperen. Als je ETH wilt kopen zou ik dat gespreid kopen van nu tot nadat de ETF live is.
Gipsy King schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 09:34:
[...]
Feel free to buy what u want he makker.
We leven in een vrij land
Tijd voor pils ? Tis warm.
:strip_exif()/f/image/78ReaAIdaSqztDVvv3x9VpKk.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Zal je net zien dat ETH daarna naar de maan gaat.. zit je groene candles te chasen
Als je vertrouwen in ETH hebt zal ik niet wachten, gewoon dca of lumpsum.keanu_ schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:34:
[...]
Zal je net zien dat ETH daarna naar de maan gaat.. zit je groene candles te chasen
Wat wel bekend is is dat grayscale ETH heeft, die zal vast verkoop druk zorgen.
Mt. Gox verkoopt alleen BTC en BCH in juli, want ze hebben geen ETH.
kan interessant worden in ETH/BTC pair
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 26-06-2024 11:38 ]
nothing stops this train
Heb je al je bitcoinen verkocht om een dikke bol.com OG te worden?
als je vertrouwen in ETH hebt dan is het gegeven dat Grayscale ETH heeft alleen maar prettig toch? Nu kopen en dan bijkopen als ze daadwerkelijk dumpen, of gokken dat ze dumpen en je buy orders vast klaar zetten. Of gewoon een 'random' -3 to -5% koers buy order, met afgelopen zondag/maandag in het geheugen wordt die vast een keer gehit in de komende wekenKol Nedra schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:36:
[...]
Als je vertrouwen in ETH hebt zal ik niet wachten, gewoon dca of lumpsum.
Wat wel bekend is is dat grayscale ETH heeft, die zal vast verkoop druk zorgen.
Mt. Gox verkoopt alleen BTC en BCH in juli, want ze hebben geen ETH.
kan interessant worden in ETH/BTC pair
Ik merk dat veel mensen bang zijn om de koerstijging te missen. Maar winst maken in absolute zin maakt niet uit wat de initiele koers was
[ Voor 12% gewijzigd door brothermaynard op 26-06-2024 12:00 ]
Lol, Bitcoinen verkopenDarrell schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:52:
[...]
Heb je al je bitcoinen verkocht om een dikke bol.com OG te worden?
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
*Gecensureerd door MrMrq
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
De miners zijn aan het verkopen toch? Dat in combinatie met een wegvallende vraag....zou ik zeggen dat het wel verklaarbaar is.Aeronaut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:41:
Vind deze wel interessant.
hoeveelheid BTC stijgt bij OTC desks.
bij vorige runs was dit het begin van laatste deel van de bull.
kijken of het ook zo is dit keer..
[Afbeelding]
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
This time is different....Aeronaut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:41:
[Afbeelding]
Bybit zie ik ook zo snel niet terug. Uphold bv. heeft al wel een bericht uitgebracht. Usdt naar Kraken zou eigenlijk mijn exit route zijn.Afca_020 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:06:
Ik kan nergens een bericht van Bybit vinden mbt Mica en het USDT verbod wat ingaat op 1 juli. Jullie enig idee hoe en wat?
Dus toch?
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5DlGL0sRlslFPi1SD8tGIuuw.webp?f=user_large)
You are here.Aeronaut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:41:
[Afbeelding]
Doet de flashcrash van covid wel mee? zolang ik het zie is er nog geen wereldwijde influenza ziekte bezig..
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Valt de recente meme-craze niet onder dezelfde noemer?Aeronaut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:45:
[...]
Doet de flashcrash van covid wel mee? zolang ik het zie is er nog geen wereldwijde influenza ziekte bezig..
Wel grote oorlog van Oekraine - Rusland, niet te vergeten Israel en contreien.Aeronaut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:45:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik spreek je wel op de dag van de face-ripping god candle. S00n.Aeronaut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:45:
[...]
misschien de bird-flu volgende. het is immers Amerikaanse verkiezingen 😉Aeronaut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:45:
[...]
nothing stops this train
ze hebben nog 3 a 4 dagen de tijdAfca_020 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:06:
Ik kan nergens een bericht van Bybit vinden mbt Mica en het USDT verbod wat ingaat op 1 juli. Jullie enig idee hoe en wat?
nothing stops this train
Welke kantknakworst schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:18:
[...]
Ik spreek je wel op de dag van de face-ripping god candle. S00n.
Eerder angsthazerij vanwege MtGox en Duitsland die wat oude BTCtjes op die toonbank gooien?Aeronaut schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 13:41:
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
JUST IN: Anonymous #Bitcoin donor pays for Julian Assange's $520,000 jet after his release. pic.twitter.com/hzhhX02UPc
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 26 juni 2024
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dit is een oud plaatje wat al geïnvalideerd is
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gelukkig, stel je voor dat het wel uit was gekomen en hij er niet klaar voor was geweest.Coldcat schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:47:
[...]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
oh gelukkig, wat wordt het dan?Coldcat schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:47:
[...]
nothing stops this train
Dus omdat @Kol Nedra er niet klaar voor is zitten wij nog niet in onze Lambo's?... Lekker dan! Bedank Kol Nedra!Taro schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:48:
[...]
Gelukkig, stel je voor dat het wel uit was gekomen en hij er niet klaar voor was geweest.
Knip. Zie:
Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
Ik merk aan mijzelf dat ik qua excitement echt aan het capituleren ben. Doe braaf mijn DCA, maar open de chart nauwelijks meer. Af en toe hoop ik een flinke groene paal te zien in dit topic. Valt ook dat weer vies tegen.
Voor het slapen gaan zeg ik tegen mijn vrouw dat deze tijden er ook bijhoren.
[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 26-06-2024 22:35 ]
Stack Sats
https://nos.nl/artikel/25...in-rekeningen-van-klanten
:strip_exif()/f/image/qhckJceyWKRmsrn45iBWD9o9.jpg?f=fotoalbum_large)
Helemaal klaar met dat crypto!
Bitcoin miners staan ook uit en het stroom van de zonnepanelen gaan zo dat bad in!
[ Voor 12% gewijzigd door elektriekert op 26-06-2024 23:57 ]
Haha dat is toch compleet koekoek?"Bij Bunq stellen we onze gebruikers centraal", zegt de bank in een reactie aan NRC. "Daarom willen we dat (vrijwel) alle medewerkers, van de ceo tot de bedrijfsjurist, onze gebruikers moeten kunnen helpen met hun vragen. Hiervoor is toegang tot gebruikersgegevens nodig.
Dit is geen bank te noemen. Gewoon een woke hobbyclubje. Je zal er geld hebben staan
Ik heb niet zo veel zin in vandaag en morgen.... Straks zitten we weer in de 50k range
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als ik dat artikel van het NRC zo lees dan is het een burnoutfabriek waar werknemers juist zo min mogelijk woke worden behandeldsh4d0wman schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 02:45:
@baba420
[...]
Haha dat is toch compleet koekoek?Zijn alle gebruikers ook lekker domain admin? Kunnen ze gelijk voor elkaar de auditing uitzetten IT problemen oplossen....
Dit is geen bank te noemen. Gewoon een woke hobbyclubje. Je zal er geld hebben staan
Gemiddeld 11 maanden doorlooptijd? Alle verantwoordelijkheid naar beneden duwen? Projecten die onder de "Ali-radar" door vliegen?
Dat heeft alle kenmerken van een bedrijf waar werknemers volledig disposable zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Voor de mensen die in het artikel zoeken maar dit niet kunnen vinden:baba420 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:05:
Bl3p heeft een account bij Bunq. Gezellig, die openbare ledger:
https://nos.nl/artikel/25...in-rekeningen-van-klanten
https://bl3p.eu/contact
Nouja, dan kan de Belastingdienst in ieder geval vooraf de opgave invullen
Dat zit wel Schnorr.
VS is BTC aan het verkopen (https://platform.arkhamin...zhsrghy7qdkkw5xevazznaprq)
Duitsland is BTC aan het verkopen (https://platform.arkhamin...m/explorer/entity/germany)
MT GOX gaat begin juli uitkeren (50K BTC)
USDT / MICA
We hebben ook alweer twee groene etf dagen achter de rug. Lekker rangen tussen 60k en 70k voordat we moon gaan.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Coinbase support niet de migratie naar $ASI - dus doe je dit niet moet je via een omslachtige manier dit zelf weer swappen.
Aangezien ik hier geen zin in heb, heb ik zojuist mijn bags $FET omgezet naar BTC/INJ/RNDR.
De FET bag was aardig gegroeid, een gak van $0,23 en nu verkocht op $1,60, niet verkeerd al had ie er natuurlijk op $3 uit gemoeten.. Wel profit genomen op weg naar boven. Ach, keurig rendament!
Wanneer is de merge? Hier staat de bende op Bybit dacht ik.Don Guacamole schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 09:55:
Mochten er mensen zijn die $FET of $OCEAN hodlen op Coinbase - zet dit zelf even om.
Coinbase support niet de migratie naar $ASI - dus doe je dit niet moet je via een omslachtige manier dit zelf weer swappen.
Aangezien ik hier geen zin in heb, heb ik zojuist mijn bags $FET omgezet naar BTC/INJ/RNDR.
De FET bag was aardig gegroeid, een gak van $0,23 en nu verkocht op $1,60, niet verkeerd al had ie er natuurlijk op $3 uit gemoeten.. Wel profit genomen op weg naar boven. Ach, keurig rendament!
1 juli gaat OCEAN over in FET. Fase 2 is de ASI launch en de merge van FET naar ASI, geen datum nog, maar midden tot einde juli.Coldcat schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 09:56:
[...]
Wanneer is de merge? Hier staat de bende op Bybit dacht ik.
https://bitvavo.com/nl/blog/fet-agix-oceanDon Guacamole schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 10:00:
[...]
1 juli gaat OCEAN over in FET. Fase 2 is de ASI launch en de merge van FET naar ASI, geen datum nog, maar midden tot einde juli.
Bitvavo hanteert onderstaande aangepaste tijdlijn voor de swap:
Op 28 juni om 10:00 uur CEST zijn stortingen niet meer mogelijk voor AGIX en OCEAN.
Op 28 juni om 14:00 uur CEST wordt de handel stopgezet voor AGIX en OCEAN.
Op 28 juni om 16:00 uur CEST zijn opnames niet meer mogelijk voor AGIX en OCEAN.
Stortingen, opnames en handel in FET gaat door.
Gebruikers die AGIX en OCEAN op Bitvavo hebben, hoeven na 28 juni geen actie te ondernemen. Bitvavo consolideert rond maandag 1 juli deze tokens naar FET op basis van de volgende conversiepercentages:
AGIX wordt geconverteerd naar ASI met een conversieratio van 1:0,433350
OCEAN wordt geconverteerd naar ASI met een conversieratio van 1:0,433226
De conversie van FET naar ASI met een conversieratio van 1:1 zal in een later stadium plaatsvinden; de tijdlijnen moeten nog worden bevestigd.
Ja dipdag is al sinds een paar maanden verplaatst naar de vrijdag.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Blijven investeren. De nieuwe miners hebben waterkoeling. Als je die door de jacuzzi laat lopen heb je dubbele gains!elektriekert schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:55:
Goed voorbeeld doet volgen
[Afbeelding]
Bitcoin miners staan ook uit en het stroom van de zonnepanelen gaan zo dat bad in!
5kW
@Darrell heb je hier al wat aan gedaan?knakworst schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:25:
Dit is het cryptocurrency nochat topic aan het worden
Mooi! De RSI staat laag. We hangen rond de BMSB. De Fear & Greed index is afgekoeld. Alle shitcoinen zijn rekt gegaan. Iedereen is emotioneel futloos.knakworst schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:25:
Dit is het cryptocurrency nochat topic aan het worden
Geen memecoins meer, geen nieuwe projecten.
Misschien was dit het van Bitcoin en zijn we de laatste gasten hier. Het zou zomaar de stilte voor de storm kunnen zijn.
Alleen serieuze, nieuwe chat mogelijk.
Herhaling van alle moonposts mag niet totdat btc weer een ath zet.
Wees wel voorzichtig!elektriekert schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 23:55:
Goed voorbeeld doet volgen
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oElOW4Q9ZYsAFm2K34C7hhRk.jpg?f=user_large)
En hou het bier in de schaduw.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Aeronaut schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:47:
MrMrq send their regards.
Alleen serieuze, nieuwe chat mogelijk.
Herhaling van alle moonposts mag niet totdat btc weer een ath zet.
Zie deze grafiek vaker, maar kan iemand het uitleggen?
Lichter: meer verkooppunten op dat punt? En betekent deze grafiek kans op bullish 'weer'?
[ Voor 3% gewijzigd door Eusebius op 27-06-2024 16:00 ]
==
hoi
Bron : https://www.coinglass.com/pro/futures/LiquidationHeatMapEusebius schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 15:59:
[...]
Zie deze grafiek vaker, maar kan iemand het uitleggen?
Lichter: meer verkooppunten op dat punt? En betekent deze grafiek kans op bullish 'weer'?
Liquidation HeatMap: In short, it predicts the price levels at which large-scale liquidation events may occur.
A liquidation event occurs when a trader's positions are closed due to price fluctuations and their margin account balance is insufficient to cover the open positions. To prevent further losses for both traders and exchanges, most exchanges offer a liquidation level, which is the price at which leveraged trades will be forcibly closed.
Traders who can estimate the liquidation levels of other traders may gain an advantage similar to understanding high liquidity in the order book. The liquidation heatmap by Coinglass attempts to predict where significant liquidations may occur to help traders find the best liquidity positions.
The liquidation heatmap calculates the liquidation levels based on market data and different leverage amounts. The calculated levels are then added to the prices on the chart.
As more estimated liquidation levels are added to a particular price, the colors on the heatmap change. The color range goes from purple to yellow, with yellow representing a high number of predicted liquidation levels, allowing traders to identify areas of high liquidity.
The liquidation heatmap predicts where liquidation levels are likely to initiate but not where they will stop. Therefore, the actual number of liquidations will be fewer. When considering the size, it must be viewed as a relative figure by comparing it with other levels. Users can filter multiple major exchanges, trading pairs, and historical liquidation data.
How traders can use it:
The liquidation heat map allows traders to identify areas of high liquidity, which can be helpful in various ways:
Magnet Zone: Concentration of potential liquidation levels within a specific price range may indicate that the price is likely to move towards that zone. Some traders utilize these liquidation levels to gauge the possible direction of price movement and as additional indicators for convergence.
Support/Resistance Zone: In high liquidation areas, larger traders or "whales" can execute trades rapidly at favorable prices. Once they enter or exit orders within this liquidity, the price can now reverse.
Furthermore, liquidation levels can exert significant pressure on either the buy or sell side of the order book, leading to a natural price reversal.
Liquidations play a crucial role in the cryptocurrency market as they have a significant impact on traders' positions. By understanding how to utilize data from the liquidation heat map, traders can make informed trading decisions and potentially increase their chances of success.
Nee, er is ook geen third best.Moiety schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 16:29:
Bah, nu moet ik mijn verkochte SOL weer terug gaan kopen..
[Afbeelding]
eens, daarom zit de meeste fiat nog steeds in number 1. Maar de fomo kruipt waar het niet gaan kan. GO ETH!!
nothing stops this train
Het lijkt me duidelijk dat ETH en SOL de future zijn. Althans tot ik ze weer verkoop ergens volgend jaarMoiety schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 16:36:
[...]
eens, daarom zit de meeste fiat nog steeds in number 1. Maar de fomo kruipt waar het niet gaan kan. GO ETH!!
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/tysqIqZkYGH9DBBhcZRMlKj3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/26bGbnYik5oGfxLhoHPaNU1z.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZIXhWSQXutz5vKnuHakIX8Ya.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9NYWEIoL60Emy8CqNrbMcTXu.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y7ffzQiLywfLPNMwmUfNAB4R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bXVkuswbHhcxMQLIEt3t5NG9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ORrTMee4HWovfrXjfkPz6ip0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UXHzznSlsRAFJyNvPnLr1GCg.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WXYf2fJPal5NoCcGya8i3uqd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/13zwqa9szIlwuF0eIpPN5a8b.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hI5rAOCNtA8JVf4Tu4tlGmjF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cteXexEwhGjApVbIBdjBXaZn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6YqsrGwiizBvcklJbNhLRW0v.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6YqsrGwiizBvcklJbNhLRW0v.jpg)
:strip_exif()/f/image/Jt0nQz2xblpGL2O4IFIakNvf.jpg?f=fotoalbum_large)