[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 193 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.127.520 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CwmLh5tYQGFSZjaMgo7euSJgrhE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/imdbhyvirUX64oRrCl1hnvYg.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast wat buy orders ingeklopt voor 18k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Toch nog een mooie groene paal op de vrijdagavond!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aw5wm287tH4djuX00fPsbfVi71o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbHqmVH7rfirMWSp1AUaRKZT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Coldcat schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:39:
Toch nog een mooie groene paal op de vrijdagavond!
Dit maakt niets van de afgelopen dagen goed.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Wispe schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 00:14:
[...]

Dit lijkt wel een gesprek tussen mij en mijn vriendin vanavond. Alleen dat “groene” kan ik niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Steam heeft een game dat nergens over gaat maar het maakt gebruik van soort NFT mechanisme:

insane!!

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:00

resusaapje

h less

Coldcat schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:19:
[...]

Zou een aap niet net zo'n patroon tekenen als je hem een groene en rode stift zou geven?
Nee, ik kreeg iets heel anders.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:09:
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/ZFc20z8DItkAAAAd/facepalm-really.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
We zitten rond de 1% adoptie. En there is no second best? De adoptie van ETH ligt hoger dan die van BTC O-)

We are still early d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04
Numbers schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 07:36:
[...]
We zitten rond de 1% adoptie. En there is no second best? De adoptie van ETH ligt hoger dan die van BTC O-)

We are still early d:)b
de adoptie van eth GING sneller. Sinds 2022 gaat eth door het putje ten opzichte van btc. Als die lijn doorgaat krimpt die bende naar ZERO adoptie

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Wispe schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 00:14:
[...]

nee je hebt gelijk. Ik zal bogdanof vragen of ie de volgende keer gewoon nog ff 2k extra doempt, das idd beter dan 2k up.

maar ff serieus, wat is nu het probleem. Zet em eens op de weekly, echt niets, maar dan ook niets aan de hand. Des te langer deze zone duurt, des te hoger we komen. Zo werkt dat spel nu eenmaal, niet alleen bij crypto overigens. Ik zit nu 11 jaar in btc, dit heeft tot nu 100% van de tijd zo gewerkt.

Als je er niet tegen kan kan je 2 dingen doen, alles verkopen en nooit meer terug kijken, of alle crypto apps van je telefoon flikkeren, laptop dicht gooien en gewoon ff 5 maanden niet kijken.

[ Voor 46% gewijzigd door anti elppa op 15-06-2024 08:05 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 23:09:
Mooi, dan ben jij diegene die mijn ETH overneemt. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 07:53:
[...]

de adoptie van eth GING sneller. Sinds 2022 gaat eth door het putje ten opzichte van btc. Als die lijn doorgaat krimpt die bende naar ZERO adoptie
_O-

Hap hap ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:43

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:14

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBeMyMpzD1AIoZzSsd2Pk8295Yk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZXz5vJGvUMOPRjMVziTcnM5w.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Ik mis het einde waarbij de altcoins hard voorbij Bitcoin naar de maan worden gelanceerd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moiety schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 10:50:
[...]

Ik mis het einde waarbij de altcoins hard voorbij Bitcoin naar de maan worden gelanceerd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oNOJhca8vdvhtnEOpHr-QiTcCaQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1UPguGFzfHWU6ICCpHNJ06N7.gif?f=user_large

Acties:
  • +44 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nBfErQEe8uWLRSbBU09jmrWyQw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0kropRbWDwtLnxSNWcXEnh7u.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
De sommigen hier nemen mijn posts te serieus idd.
Maar goed, het blijven lettertjes, blijft lastig om te achterhalen wat een ander bedoelt. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:10

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Wispe schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 12:53:
[...]

De sommigen hier nemen mijn posts te serieus idd.
Maar goed, het blijven lettertjes, blijft lastig om te achterhalen wat een ander bedoelt. :>
Had jij niet alles verkocht? Je moet wel in positie zitten om hier te posten hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 13:46:
[...]

Had jij niet alles verkocht? Je moet wel in positie zitten om hier te posten hé :+
Ik geloof alleen nog in PEPE. Dus dat heb ik aangehouden. ;)

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:45
De afgelopen 24u was ik offline. Afgaand op de koers was dat maar goed ook.

Ik heb een zogenaamde Kennedy mars gelopen. Om 20u gestart, stortbui om 23u, 17u gelopen en 84 km afgelegd.

Mijn voeten en knieën voelen als een geëxplodeerde DEX, mijn tenen als stables die hun pegs verloren.

Maar het was beter dan naar de koers kijken.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:33
MrMrq schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 14:19:
De afgelopen 24u was ik offline. Afgaand op de koers was dat maar goed ook.

Ik heb een zogenaamde Kennedy mars gelopen. Om 20u gestart, stortbui om 23u, 17u gelopen en 84 km afgelegd.

Mijn voeten en knieën voelen als een geëxplodeerde DEX, mijn tenen als stables die hun pegs verloren.

Maar het was beter dan naar de koers kijken.
Netjes champ!

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:33
Wispe schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 13:54:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qk07EV2xV7kJTelskFxIxZPB6nU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WcvDlcd7TVsCBPJJrPPp9yaA.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7OMdOMRYzcKFKXTNFNp9dTfo-Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SO49TrFDoB47Mu8aTAphh8GJ.png?f=fotoalbum_large

beste TA ooit :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 12:01
Wispe schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 13:54:
[...]

DOGE*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
DOGE zeker, maar ook omdat je het maar nooit weet met Elon, wie weet gaat ie ook wat doen met X (en DOGE)

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:17
Ik heb het idee dat Sydney Sweeney ook investeert in Bitcoin. Kwam namelijk een foto tegen waar ze op de grond zit i.p.v. op een stoel. Daarnaast lijkt het alsof ze op een matje in de badkamer slaapt? Het kan haast niet anders dan dat ze de orange pill genomen heeft.

Wat denken jullie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2oGDAgyWWOeGwYidOUEvRlv9yX8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9bfBAOtKph7WnoY29CvnExsw.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:53
Kol Nedra schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 15:06:
[...]

DOGE zeker, maar ook omdat je het maar nooit weet met Elon, wie weet gaat ie ook wat doen met X (en DOGE)
Ik wil het feestje niet bederven, maar $doge heeft een marketcap van bijna 20 miljard. Die marketcap staat bijna op ath terwijl de koers daar enorm van verwijderd is. Dit komt omdat er een unlimited supply is en er dagelijks enorm veel bij komt. De koers verwatert per minuut dus een oude ath aantikken zou echt een gigantische inflow moeten betekenen. Ik zeg niet dat elon dat bereik niet heeft maar houd hier rekening mee..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3L-apuYPiiDsyf-NDo-zKXssEgo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XF8XMAJR8U9e1fXnOCtsRm9w.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:15
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 15:17:
[...]

Ik wil het feestje niet bederven, maar eigenlijk heeft een marketcap van bijna 20 miljard. Die marketcap staat bijna op ath terwijl de koers daar enorm van verwijderd is. Dit komt omdat er een unlimited supply is en er dagelijks enorm veel bij komt. De koers verwatert per minuut dus een oude ath aantikken zou echt een gigantische inflow moeten betekenen. Ik zeg niet dat elon dat bereik niet heeft maar houd hier rekening mee..
[Afbeelding]
Daar komen nog miljoenen aan unlocks van andere tokens bovenop. Met die hoeveelheid unlocks is het niet vreemd dat alt's rekt gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s5TIHd9Pv6nn0r76wvVaCx8uO3g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0daghBkyM15yBoQ3HINkZbfm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
.

[ Voor 99% gewijzigd door Don Guacamole op 15-06-2024 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ethereum strong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
omg it's happening, ETH naar $10k!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWkNQxv8gccVvgrBKcSId0xFXoQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Wzc5IlbXhhMR1G6ny9msg57b.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 13:22

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Guacamole
En 69% accu. Signs everywhere!

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat een gemiddelde polderkoers weer, wen moon?

De laatste tijd denk ik steeds vaker: F*ck it, ik verkoop de bende, haal een hele dikke extra auto met dikke verbrandingsmotor en kijk nooit meer terug en ga lekker iedere dag heel veel brandstof burnen:

Ik mag natuurlijk niet klagen met de huidige auto waar ik nog steeds heel blij mee ben, maar die sideways actie met gekl**t in de range ipv dikke gains ben ik wel ff klaar mee. Nogmaals: Wen moon, september?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:24

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Historie zegt nog 1-1.5 jaar na halving voor eind bullrun btc…

Maar eind 2024 zijn verkiezingen.. wees niet te gierig

[ Voor 39% gewijzigd door Aeronaut op 15-06-2024 23:45 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:17:

De laatste tijd denk ik steeds vaker: F*ck it, ik verkoop de bende, haal een hele dikke extra auto met dikke verbrandingsmotor en kijk nooit meer terug en ga lekker iedere dag heel veel brandstof burnen:
[YouTube: BEST OF Supercar Sounds 2023! Gintani SVJ, Jesko, Novitec 812, Single Turbo M4, Valkyrie, 458 GT2!]

Ik mag natuurlijk niet klagen met de huidige auto waar ik nog steeds heel blij mee ben, maar die sideways actie met gekl**t in de range ipv dikke gains ben ik wel ff klaar mee. Nogmaals: Wen moon, september?
Als zelfs jij wil dumpen is de huidige consolidatie fase bijna klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 15:17:
[...]

Ik wil het feestje niet bederven, maar $doge heeft een marketcap van bijna 20 miljard. Die marketcap staat bijna op ath terwijl de koers daar enorm van verwijderd is. Dit komt omdat er een unlimited supply is en er dagelijks enorm veel bij komt. De koers verwatert per minuut dus een oude ath aantikken zou echt een gigantische inflow moeten betekenen. Ik zeg niet dat elon dat bereik niet heeft maar houd hier rekening mee..
[Afbeelding]
Kan je wat meer uitleggen over marketing cap en unlimmited supply?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:45:
[...]

Als zelfs jij wil dumpen is de huidige consolidatie fase bijna klaar!
Zo lang we boven dit blauwe lijntje bivakkeren vind ik het prima, daaronder boven/op de BMSB ook nog, maar daar moet het wel bij blijven. De 56k of lager opzoeken betekent voor mij: Ik ben veel te laat uitgestapt en we gaan de 38k weer opzoeken...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2xTGMSKARSHvFtrn4ytweENt7j4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3pwglY542u1pt4JtWehAdRZS.png?f=fotoalbum_large

Edit: De 38k toegelicht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RubCEmnzW3zZMlsSbuzvAkZCocw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RWHBNEgB05c18CopVNwZ0iQD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 15-06-2024 23:51 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ja, de vorige keer zei m'n gevoel alles verkopen. Maar deed t niet omdat we in de rit naar 240 zitten.

Maar deze keer voel ik die twijfel niet en hold.

Komop!!hou vol allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Bitcoin? What are you waiting for….?
Christmas?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKOhal4GmrhlWZxU4Pj0BNF2h2I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6EfPq5DSzlW08N4R0QL8k19E.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:05

Vis

Deze zomer is toch gewoon vergelijkbaar met de consolidatie van de zomer 2020? Na de corona crash bleef het ook de gehele zomer tot begin oktober rond de 8k sukkelen waarna het als een raket richting die 20k ging en maanden later topte bij de 69k

HODL! Echt this time is not different, maar juist misschien wel door die ETF adoptie en als zelfs T-Mobile Bitcoins wil gaan minen moet je toch maar even op je handen zitten in deze saaie periode.

En niet te vergeten de Bitcoin campagne die los gaat barsten in de US verkiezingen dit jaar...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wkihQTXj7RLa2uz-ne6U1kO84P8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A8kPVTVQJlS749yH1e5qRyAN.jpg?f=fotoalbum_large

LFG 🚀

[ Voor 35% gewijzigd door Vis op 16-06-2024 00:15 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:55
Taro schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 23:17:

[YouTube: BEST OF Supercar Sounds 2023! Gintani SVJ, Jesko, Novitec 812, Single Turbo M4, Valkyrie, 458 GT2!]

Had ik niet verwacht, zo'n reactie, gezien jouw ervaring... (Maar ja, het gaat natuurlijk om die mooie waguhs!)
(Niet direct aan jou maar aan eenieder gericht:) Want het is toch retesimpel? Sellorders inplannen op de rode streepies, buyorders op de groene (globaal dan he, voordat de 2 cijfers achter de komma autisten beginnen te sputteren).
En je verdorie gewoon aan je plannetje houden. Tussentijds d.m.v. traden je BTC stack lekker vergroten.
(Wél direct aan jou gericht:) zoals jij en ik en menig andere slowchatter al jaren doen :*)
Beetje strategisch afromen dan is die dikke auto met verbrandingsmotor binnen de kortste keren prima te doen zonder uit frustratie de hele boel te hoeven verkopen...
Maar jij weet dat donders goed.
Maar als dit écht lastig wordt, is dat naar mijn bescheiden mening weer eens een signaaltje dat je er met de neus te dicht op zit.
Echter, als moderator in de crypto SC is dat denk ik ook weer niet héél gek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wthymJnCTisfnakmca1jomk6_Ug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0u8UVIVgWG6GhLrVjCc4E4wV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
toilet_paper schreef op zondag 16 juni 2024 @ 03:07:
[...]

Had ik niet verwacht, zo'n reactie, gezien jouw ervaring... (Maar ja, het gaat natuurlijk om die mooie waguhs!)
(Niet direct aan jou maar aan eenieder gericht:) Want het is toch retesimpel? Sellorders inplannen op de rode streepies, buyorders op de groene (globaal dan he, voordat de 2 cijfers achter de komma autisten beginnen te sputteren).
En je verdorie gewoon aan je plannetje houden. Tussentijds d.m.v. traden je BTC stack lekker vergroten.
(Wél direct aan jou gericht:) zoals jij en ik en menig andere slowchatter al jaren doen :*)
Beetje strategisch afromen dan is die dikke auto met verbrandingsmotor binnen de kortste keren prima te doen zonder uit frustratie de hele boel te hoeven verkopen...
Maar als dit écht lastig wordt, is dat naar mijn bescheiden mening weer eens een signaaltje dat je er met de neus te dicht op zit.
[Afbeelding]
repparted, niet op log papier, dus veel te lage doelen, onacceptabel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19:10

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Taro is een klein beetje in de war. Dat heb je soms als je te veel shitcoins in je PF hebt zitten, dat doet mentaal wat met je.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Wauw, wat een negativiteit zeg! Is echt iedereen alweer vergeten dat we nog steeds sterk voorlopen op schema?

"This time it's different": dat is de verboden term dit jaar. Kortom: dan moeten we ons ook gewoon blijven vergelijken met vorige cycles. En vergeleken met vorige cycles lopen we nog steeds hartstikke goed.

Hell, de koers kan vanaf hier zomaar 20k zakken, en dan nog liggen we op een regulier schema. Afhankelijk van welke voorgaande cycle je kiest valt de echte peak pas over 250 tot 500 dagen te verwachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-Vepx4bkbBh0U8Md6wmifHr-qA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHnpjkgB0fNktcFfxvX8HGeX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-Ym9jarGEb3WBBpfe0sv2zl8d8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yIzszYVu0OGmBEK3TYG47UfA.jpg?f=fotoalbum_large

Het ging mij eigenlijk niet eens om de daling gedurende de afgelopen periode, maar meer dat ik gewoon ongeduldig ben ivm de periode waar iedereen op zit te wachten. Ik heb de afgelopen maanden niets verkocht, alleen maar bijgestort en ook niet van plan op korte termijn te verkopen. Heb er wel over gedacht om BTC van de Ledger te halen, nu te verkopen en rond 60k weer op te pikken, maar voor hetzelfde geld mis ik de boot dan weer, dus ik doe helemaal niets. Zelfs traden doe ik op het moment niet, want het staat op de Ledger, dan kan ik het ook niet verkopen. Stick to the plan, maar dus vooral: LFG en rap een beetje als het kan :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
T wordt echt een heeeeeeele lange zomer iig. Geen bulk geld voor een betere vakantie (ik stap nog lang niet uit), crypto zal ook weinig doen (of nog lager). Dan maar op mn slippers in de tuin zittend met een Schulten brau met een hand in broek Al Bundy-style, genieten van de regendruppels, gezien het al 9 maanden herfst is. "Ahhh, this is the life"

[ Voor 6% gewijzigd door ByteMe_ op 16-06-2024 09:31 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
Dat jij het hele internet afstruint op zoek naar jonge deernes in bevallige posities, al dan niet achter een betaalmuur.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
ByteMe_ schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:28:
…. met een hand in broek Al Bundy-style, genieten van de druppels.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yirkeTN9LJ0SATJsOUcSD9TwNM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/83uK6uSDVR7RMzT3b3xAnNeH.gif?f=user_large

Ah, ninja edit :)

[ Voor 36% gewijzigd door MrMrq op 16-06-2024 09:50 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:32
ByteMe_ schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:28:
genieten van de regendruppels, gezien het al 9 maanden herfst is. "Ahhh, this is the life"
https://www.knmi.nl/over-...s/de-natte-lente-van-2024

Maak daar maar 13 maanden van.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
Gewoon hodl tot 2033 dus. Heerlijk zorgeloos :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:38:
[...]

Gewoon hodl tot 2033 dus. Heerlijk zorgeloos :9B
Ik ben echt benieuwd hoe tegen die.tijd 'alles' eruit ziet. Is crypto er dan nog steeds, is btc dan in geval van ja 1-2M waard, en kan je op grote schaal er in de winkels mee betalen?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
160k maar als top voor deze cycle?

He bah. Dan koop ik maar weer TSLA. Wen mars?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
ByteMe_ schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:42:
[...]

Ik ben echt benieuwd hoe tegen die.tijd 'alles' eruit ziet. Is crypto er dan nog steeds, is btc dan in geval van ja 1-2M waard, en kan je op grote schaal er in de winkels mee betalen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJ0KBhWFdNR2lCzwoC6wJ2p66Z4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m9JOfOKrJ3IL0rRmuCnlFtIa.gif?f=user_large

:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYI87d8nsDDCbqZXx8Wzo1-_XIg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ivm8zSP9Ve4wyBat5xX9YivY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mijn IO.net aankoopmoment was achteraf gezien niet helemaal lekker, maar met +11% vandaag wordt dat alweer redelijk goedgemaakt.

Hopelijk hier ff bouncen en volgende level gainen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqI0f_VpUebQUPZw7yGqUxZSMcI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z95SJrbWt0wPNZwGFR5f8U5G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Niks menselijks is ons vreemd toch? Ondanks dat we "weten" dat er een 4 jarige cyclus is en dat dit erbij hoort zijn er geen enkele garanties. We doen onze aankopen, misschien nog wat DCA momenten en vervolgens is het toch vooral wachten :P

Vind dit zelf ook echt een hele saaie periode :O Enige dat me helpt is dat m'n targets nog niet zijn gehaald, de tijdlijn is er nog niet naar is en de top indicatoren ook nog ver weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:04
Onder de 59k ga ik weer wekelijks DCA’en. Ik sta sinds 69k weer volledig in fiat. Ik hoop dat ik flink naast zit en dat het moon gaat. Volgende cyclus weer nieuwe ronden, nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:12:
[...]

[Afbeelding]

Het ging mij eigenlijk niet eens om de daling gedurende de afgelopen periode, maar meer dat ik gewoon ongeduldig ben ivm de periode waar iedereen op zit te wachten. Ik heb de afgelopen maanden niets verkocht, alleen maar bijgestort en ook niet van plan op korte termijn te verkopen. Heb er wel over gedacht om BTC van de Ledger te halen, nu te verkopen en rond 60k weer op te pikken, maar voor hetzelfde geld mis ik de boot dan weer, dus ik doe helemaal niets. Zelfs traden doe ik op het moment niet, want het staat op de Ledger, dan kan ik het ook niet verkopen. Stick to the plan, maar dus vooral: LFG en rap een beetje als het kan :7
Ik ken dat gevoel qua ongeduldigheid, ook bij mij werkt het om het op de ledger te zetten. Niet dat het veel werk is om er weer af te halen maar het is toch een soort extra stap. Ik stake soms ook voor 3 maanden of langer, dan kan ik er ook niet met mijn tengels aankomen.. 😆

Eigenlijk zou je alle apps voor een half jaar eraf moeten gooien, maar het is toch een gewoonte om 10x per dag te kijken 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
fijne vaderdag allen, allemaal 1 BTC gekregen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:36
Kol Nedra schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:43:
Je bent een ‘ 0’ vergeten in je vraag😉

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
Nee, wel een:
B roodtrommel
T heekopje en een
C ourgette van papier mache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Shitcoins zijn aan de beurt nu. Dnt beweegt weer. Hopelijk kan ik er over een paar dagen vanaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ladonna schreef op zondag 16 juni 2024 @ 11:07:
Shitcoins zijn aan de beurt nu. Dnt beweegt weer. Hopelijk kan ik er over een paar dagen vanaf
van de week heb ik afscheid genomen van:
KAVA
BEAM

beide in BTC gedrukt :)
volgende cycle zou ik waarschijnlijk 85% in BTC zitten en de overige 15% voornamelijk in ETH

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2024 11:19 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ladonna schreef op zondag 16 juni 2024 @ 11:07:
btc-d chart says no

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2CVBmDXgM-064IOuNtk9CYoq4o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/42rhDagDNxFgzXukBDDK1Cyd.png?f=user_large

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:23

WhySoSerious

Be the change.

Mocht uitslapen tot 7:15

En een armbandje met 24 woorden erop. Dat snapte ik niet, waren willekeurige woorden. Heb ik maar weggegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:14
Taro schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:59:
Mijn IO.net aankoopmoment was achteraf gezien niet helemaal lekker, maar met +11% vandaag wordt dat alweer redelijk goedgemaakt.

Hopelijk hier ff bouncen en volgende level gainen:
[Afbeelding]
Microstrategy heeft weer 500 milj. USD opgehaald om BTC in te kopen. Verwacht morgen wel een sprongetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Vaevictis_ schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:16:
[...]

Microstrategy heeft weer 500 milj. USD opgehaald om BTC in te kopen. Verwacht morgen wel een sprongetje.
Miljard of miljoen? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Tijd voor Matic om weer eens magische waarde te produceren. I am LONG.
Nu weer over naar onze verslaggever in Hamburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
loopt best goed en de ''geweldige'' TA lijkt nog intact :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yUgSSYYfE8CYzowTx98qM26mbbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4X2EzILfH3on75f8XfXd05TN.png?f=fotoalbum_large

MUMU THE BULL, volgende week gaat Saylor op de nieuwe ATH BTC kopen, let's gooo!

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2024 16:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Vaevictis_ schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:16:
[...]

Die 700M is toch echt ‘maar’ 10k BTC. Vraag me af of dat nu echt veel gaat doen op de koers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
brothermaynard schreef op zondag 16 juni 2024 @ 17:01:
[...]

Die 700M is toch echt ‘maar’ 10k BTC. Vraag me af of dat nu echt veel gaat doen op de koers
Het is wel ong. 3x de hoeveelheid die dagelijks gemined wordt het kan natuurlijk wel aanzuigende werking hebben. We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:36
Vaevictis_ schreef op zondag 16 juni 2024 @ 17:04:
[...]

Het is wel ong. 3x de hoeveelheid die dagelijks gemined wordt het kan natuurlijk wel aanzuigende werking hebben. We gaan het zien.
Er komen maar 450btc per dag bij dus dat is 22 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Waarom zit er geen correlatie tussen de NL'se winst en BTC?

Teleurstellend weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Oepsje schreef op zondag 16 juni 2024 @ 17:06:
[...]

Er komen maar 450btc per dag bij dus dat is 22 dagen!
Oepsje. Je hebt gelijk. Als de OTC desk 10k BTC op voorraad hebben kan het gewoon zonder de markt te beinvloeden. Hoeveel heeft coinbase in hun hot wallets? Is dat bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
aangepast

[ Voor 86% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2024 17:14 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:15
brothermaynard schreef op zondag 16 juni 2024 @ 17:01:
[...]

Op korte termijn zal het wellicht geen verschil maken. Op de langere termijn wel, want het is Bitcoin dat weer in de handen komt van een investeerder met een langere termijn visie i.p.v. willen dumpen zodra het op 73k staat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 12:01
57 dagen later...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5XZRN9HxpcufmuW-10Ln644V8YY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PGDs1g7b9E7VtLJDlmtPyAtP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
gewoon dit bijhouden:

https://charts.bitbo.io/rainbow/

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:24

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Nog minder dan 500dagen is ergens top. Succes met de verkooploterij

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Aeronaut schreef op zondag 16 juni 2024 @ 18:19:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bK3jdQ8-NMFugsUFB0w7xKnHi5w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oUFkNiOjHZG41amgdf90dpvA.png?f=user_large

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:36

NeoflexNL

Forever young

Kijk nou toch eens..

Jarenlang stacken, traden, afzien.. en dat alles voor dat ene doel. Een LR Defender.

Nu blijkt dat gewoon een leuke vader zijn voldoende is!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3em0DnUpx8wJlwturvQHZ4WEUp0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TUThFLFInA8F9kzciX9QJ9r.jpg?f=fotoalbum_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:32
Die is zelfs voor mij te bullish.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
NeoflexNL schreef op zondag 16 juni 2024 @ 18:49:
Kijk nou toch eens..

Jarenlang stacken, traden, afzien.. en dat alles voor dat ene doel. Een LR Defender.

Nu blijkt dat gewoon een leuke vader zijn voldoende is!

[Afbeelding]
Legomeuk is tegenwoordig de nieuwe wiskey

Heel zuinig op zijn, doos heel houden (en donker bewaren) en je hebt over een paar jaar een heel leuk potje om wat sats te kopen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
D_Jeff schreef op zondag 16 juni 2024 @ 20:27:
[...]

Legomeuk is tegenwoordig de nieuwe wiskey

Heel zuinig op zijn, doos heel houden (en donker bewaren) en je hebt over een paar jaar een heel leuk potje om wat sats te kopen ;)
Koop er 2, dan kun je er iig één bouwen terwijl je wacht op een stijging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:22
Aeronaut schreef op zondag 16 juni 2024 @ 18:19:
De 🥕 analist vertelde een poosje geleden bij Cryptocast dat hij verwachtte dat de nieuwe Bull top rond eind april zal komen (na een kortere periode dan eerdere cycles). Dit aangezien deze keer de nieuwe ATH voor de halving plaatsvond.
Klonk ook wel plausibel, we gaan het meemaken Crypto vrienden en vriendinnen. :9

PS5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brothermaynard
kernie schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:13:
[...]

De 🥕 analist vertelde een poosje geleden bij Cryptocast dat hij verwachtte dat de nieuwe Bull top rond eind april zal komen (na een kortere periode dan eerdere cycles). Dit aangezien deze keer de nieuwe ATH voor de halving plaatsvond.
Klonk ook wel plausibel, we gaan het meemaken Crypto vrienden en vriendinnen. :9
Wel even hopen dat hij niet april 2024 bedoelde 😳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
brothermaynard schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:16:
[...]

Wel even hopen dat hij niet april 2024 bedoelde 😳
Misschien dat @kernie op Internet Explorer 4.0 werkt .. ;)

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
kernie schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:13:
[...]

Ik verwacht een top van >120k in oktober en een blow off top >200k in april 2025.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNcuNWz4QYXO7IE-5B3Ca_6ugyw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Q35bcd0UdP8LZQS66Y9dMTt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
En daarna de grootste beermarkt ever!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
@Moiety Welk spul is dat?
Klinkt namelijk wel erg sterk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Ik denk het niet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jLuK7Ry8rwW_nkIcE7MOiCbuEwk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hlh7eyT0CIHknLfJKEbPf5es.gif?f=user_large
Pagina: 1 ... 193 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!