D_Jeff schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:10:
@Moiety Welk spul is dat?
Klinkt namelijk wel erg sterk
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
D_Jeff schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:10:
@Moiety Welk spul is dat?
Klinkt namelijk wel erg sterk
Dat is net iets meer dan 7% van een hele etherNeoflexNL schreef op zondag 16 juni 2024 @ 18:49:
Kijk nou toch eens..
Jarenlang stacken, traden, afzien.. en dat alles voor dat ene doel. Een LR Defender.
Nu blijkt dat gewoon een leuke vader zijn voldoende is!
[Afbeelding]
brothermaynard schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:16:
[...]
Wel even hopen dat hij niet april 2024 bedoelde 😳
PS5
Cvx niet vergeten.Moiety schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:34:
Naast Matic nu ook een long op CRV.
Geen financieel advies.
[ Voor 10% gewijzigd door Gipsy King op 17-06-2024 07:04 ]
nothing stops this train
Dat had je voor vorige week ook al beloofdKol Nedra schreef op maandag 17 juni 2024 @ 10:17:
verwacht op zijn minst een ATH deze week
haahahah nice!!!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Die man is toch ICP fanboy?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Laten we eerst de 65k behouden...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dan moeten we nog even wachten op de ICP video naar nul.
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 17-06-2024 12:02 ]
3 shitcoins die samen mergen tot 1 shitcoin, what could possibly go wrongGuere schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:02:
Pff, wordt het weer zo'n maandag...
De meeste alts bloeden momenteel, maar de drie tokens die volgende maand in ASI moeten mergen (Fetch / OCEAN & AGIX) voeren de dalers binnen de top 100 aan. Storten gezellig samen het ravijn in richting de merge...
Hier een mooie rit gehad met FET vanaf 0.20, maar inmiddels begint deze zak wel flinke klappen te krijgenGuere schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:02:
Pff, wordt het weer zo'n maandag...
De meeste alts bloeden momenteel, maar de drie tokens die volgende maand in ASI moeten mergen (Fetch / OCEAN & AGIX) voeren de dalers binnen de top 100 aan. Storten gezellig samen het ravijn in richting de merge...
Jah krijgt JE zak FET Klappen ? @Guere lets go Meme !dippenispinnen schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:16:
[...]
Hier een mooie rit gehad met FET vanaf 0.20, maar inmiddels begint deze zak wel flinke klappen te krijgen
Het jeukt!Gipsy King schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:18:
[...]
Jah krijgt JE zak FET Klappen ? @Guere lets go Meme !
Het voordeel van een -10% is dat het absoluut niet zoveel meer is na die REKTheid van afgelopen weken.keanu_ schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:22:
:< wat een altcoin bleed zeg.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fvtrao2tMdeUBwJK6lJSAAHS.jpg?f=user_large)
Stack Sats
Nog ééntje dan, om het af te leren...Gipsy King schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:18:
Jah krijgt JE zak FET Klappen ? @Guere lets go Meme !
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/blISRRl33pIlcdbP1JKWBNHk.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
lekker man. Geniet ervan.zwembroek schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:19:
[Afbeelding]
Ik ben er klaar mee. Ik heb weekend. Morgen met vrienden naar een vakantiepark en naar Rammstein. Kut crypto, kut bull. In augustus twee weken vakantie vieren aan een prachtige baai in Spanje met mijn vriendin en kinderen. Zien we daarna wel weer hoe de vlag erbij hangt. Arrivederci, saluti di provati, hangt ie niet dan staat ie.
[Afbeelding]
Ik woon daar 5 km vandaan. Avondje traden? TT campings zijn zooo overrated.anti elppa schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:24:
[...]
lekker man. Geniet ervan.
Ja ik zit ook al ff in de zomer modus, kijk ook nog maar amper naar de charts. Helemaal prima. En volgende week 3 dagen volledig naar de kloten op een "camping" bij de TT-assen. Moet alleen zorgen dat ik dan weer geen shitcoins koop (note for myself)
Rustig aan ouwe reus, we zien je snel weer!zwembroek schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:19:
[Afbeelding]
Ik ben er klaar mee. Ik heb weekend. Morgen met vrienden naar een vakantiepark en naar Rammstein. Kut crypto, kut bull. In augustus twee weken vakantie vieren aan een prachtige baai in Spanje met mijn vriendin en kinderen. Zien we daarna wel weer hoe de vlag erbij hangt. Arrivederci, saluti di provati, hangt ie niet dan staat ie.
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nee, maar moet wel zeggen dat 20 jaar terug echt alles mocht en kon, en nu een stuk minder.Amens schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:26:
[...]
Ik woon daar 5 km vandaan. Avondje traden? TT campings zijn zooo overrated.
Op deze trade zou ik toch niet goed weten wat ik zou moeten doen, @anti elppa
:strip_exif()/f/image/vctQl6hCtDvrStwuFoBZjRqO.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
I love this part of the bull market, where some people become impatient, and others even think the bull market is over, 2020 vibes😅 #patience pic.twitter.com/SkkqQivFRG
— PlanB (@100trillionUSD) 16 juni 2024
rustig aan joh, niet stressen, ga mediterenzwembroek schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Geniet ervan gast!zwembroek schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Geniet van de zomer en de mooie dingen die het leven geeft!zwembroek schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 17-06-2024 18:11 ]
Alles onder $74k is slechtBurnerT schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:12:
We hebben wat positiviteit nodig. Waar is die guru ratelband. TSJAKAAA![]()
Maar zo slecht staat het er toch niet voor? We hebben die 63k nog niet aangetikt
Goed idee, is voor mij ook beter! Heb ook mijn apps en de seed weggegooid en we zien over een jaar wel weer!zwembroek schreef op maandag 17 juni 2024 @ 16:19:
[Afbeelding]
Kut crypto, kut bull. […] Arrivederci, saluti di provati, hangt ie niet dan staat ie.
[Afbeelding]
Maktub
nothing stops this train
[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 17-06-2024 19:07 ]
@Guere ?Coldcat schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:10:
[...]
Als ome bitcoin er weer zin in heeft trekt alles vanzelf omhoog!
nothing stops this train
Ik wist niet dat het gelist zou worden.
Kol Nedra schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:09:
oh my..... checkte mijn alt pf%
die daalt weer lekker
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Lees de vele bearisch reacties maar eens op CMCColdcat schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:57:
[...]
Ik wist niet dat het gelist zou worden.
Even checken. Een hele partij werk uitgevoerd op dat ZK network voor praktisch niets
Even een half uurtje teasen om vervolgens nog harder rekt te gaanVis schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:58:
Moooooooon
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pas op of ik bijt jeByteMe_ schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:04:
[...]
Even een half uurtje teasen om vervolgens nog harder rekt te gaan
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 145% gewijzigd door Coldcat op 17-06-2024 20:16 ]
Veel frustratie dat men te weinig van de airdrop gekregen heeft. 17.5% supply en al op rank $85.Pinsa schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:02:
[...]
Lees de vele bearisch reacties maar eens op CMC![]()
Maar goed zo,n beetje alles en iedereen voelt bearisch aan zelfs hier, wen moon?
nothing stops this train
Haha, ik zag hem net ook op tv 😂Alpina schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:38:
[Afbeelding]
Zag deze reclame gisteren.![]()
Rustig doorhold’n
Zag hem net ook al. Aan welke [SC]gebruiker doet dit ook alweer denken met zn maxi BTCAlpina schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:38:
[Afbeelding]
Zag deze reclame gisteren.![]()
Rustig doorhold’n
Als ik volgend jaar maar gewoon op truffel zoek hondencursus kan bij @Taro in Toscane vind ik het allemaal prima.Wispe schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:49:
[...]
Haha, ik zag hem net ook op tv 😂
Henk en Ingrid gaan straks meedoen dus.
Dacht ik ookByteMe_ schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:50:
[...]
Zag hem net ook al. Aan welke [SC]gebruiker doet dit ook alweer denken met zn maxi BTC
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nu snap ik z'n voorliefde voor modeltreinen ook. De hele bear een groot station nagemaakt.NeoflexNL schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:06:
Onze vriend elppa heeft hier meermaals zijn liefde voor Bitonic verkondigd.
Blijkt ie gewoon Jos te heten...
:fill(white):strip_exif()/f/image/QPIVPZPfp0kZThqe8QWUvMxR.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/bRbWUgo4h5dpVQYZrKQR9foB.jpg?f=fotoalbum_large)
Gewoon voor november dit jaar, daarna rekt voor paar jaar, left translated all the waykernie schreef op zondag 16 juni 2024 @ 21:13:
[...]
De 🥕 analist vertelde een poosje geleden bij Cryptocast dat hij verwachtte dat de nieuwe Bull top rond eind april zal komen (na een kortere periode dan eerdere cycles). Dit aangezien deze keer de nieuwe ATH voor de halving plaatsvond.
Klonk ook wel plausibel, we gaan het meemaken Crypto vrienden en vriendinnen.
Tussen 44k en 57k zegt ie...AlterBridge schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:53:
Dikke Bitvavo ladder bijgewerkt. Tussen 44000 en 57000 iedere 100 een buy order, let’s go!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Moet je het wel hodlen en niet inruilen voor shitcoins.Aeronaut schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:08:
16 had ik wel gehaald.. bijna de ultieme dip van deze run
knakworst schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:13:
[...]
Moet je het wel hodlen en niet inruilen voor shotcoins.
Jij welknakworst schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:13:
[...]
Moet je het wel hodlen en niet inruilen voor shotcoins.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Buy high, sell low!FrambozenTaart schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:08:
[Afbeelding]
Welke pairs denken jullie? USDT of BTC?
/f/image/XsW1HusVkeAilRNvOz3o9jzY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 17-06-2024 23:26 ]
What da hell! Mijn naam wordt misbruikt door een dronken torKol Nedra schreef op maandag 17 juni 2024 @ 17:33:
[...]
rustig aan joh, niet stressen, ga mediteren![]()
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
The #Crypto markets continue to drop, why?
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 14 juni 2024
This week was filled with macroeconomic data, which all turned out to be bad. However, the Dollar continued its strength the previous week, while Gold was strong too.#Bitcoin’s price action was terrible, through which altcoins have…
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq