[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 252 Laatste
Acties:
  • 1.127.510 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15:24

Aeronaut

PF sinds TOP '24

BTC100K2021 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:17:
[...]

Wil je erover praten?

Wellicht toch wat van die dunne Aero tech naar BTC omzetten voor wat minder stress
geen stres hoor. lijkt nu een Wyckoff distri te doen [ziet er iedergeval te mooi uit].

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:14
KookSpook schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 09:16:
Goedemorgen,

Ik denk er over na om een deel van mijn btc onder te brengen bij of Amdax of misschien in een btc ETF te zetten. Begreep dat de nieuwe usa ETF’s niet beschikbaar zijn, maar gelukkig loopt de EU voor op de usa en waren er al spot etf’s. Iemand ervaring met Amdax of een ETF?
Ik handel met de van Eck Crypto innovators ETF gewoon bij degiro te koop. Is een bitcoin / crypto proxy.
Daarnaast kun je ook Microstrategy 3x LONG ETP kopen, die gaat heel hard op en neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:10

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Goedemorgen,

Ik denk er over na om een deel van mijn btc onder te brengen bij of Amdax of misschien in een btc ETF te zetten. Begreep dat de nieuwe usa ETF’s niet beschikbaar zijn, maar gelukkig loopt de EU voor op de usa en waren er al spot etf’s. Iemand ervaring met Amdax of een ETF?
De Giro:

VanEck Bitcoin ETN DE000A28M8D0 - 1% kosten
CoinShares Physical Bitcoin GB00BLD4ZL17 - 0,35% kosten
WisdomTree Physical Bitcoin GB00BJYDH287 - 0,35% kosten
21Shares Bitcoin ETP CH0454664001 - 1,49% kosten

Die kostenpercentages van de middelste 2 zijn flink verlaagd sinds de laatste keer dat ik keek, dat is natuurlijk mooi.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Goedemorgen,

Wij hebben ETNs en de structuur daarvan is wat anders dan de Amerikaanse ETFs. In de praktijk ziet het er hetzelfde uit, er is 100% BTC in cold storage bij een custodian. Hier is een lijstje: https://www.justetf.com/nl/how-to/invest-in-bitcoin.html

Ik heb zelf wat kleingeld verspreid over deze vier bij een boomer broker:

* 21Shares Core BTC (0,21% fee, let op dat hun oudere ABTC een stuk duurder is met 1,49%)
* WisdomTree Physical Bitcoin (0,35% fee)
* Fidelity Physical Bitcoin ETP (0,35% fee)
* CoinShares Physical Bitcoin ETP (0,35% fee)

Er zijn ook wat "index fondsen", zoals deze van ETC Group die de MSCI DA20 volgt: https://etc-group.com/pro...digital-assets-select-20/ Deze hebben wel hogere fees.

Die voor Ethereum doen vaak aan staking. Coinshares heeft er één met 0 fee en een percentage staking rewards. Dan geven ze je aandeel een iets groter stukje ETH elke dag.

[ Voor 5% gewijzigd door user109731 op 14-06-2024 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
Super, thanks iedereen voor de snelle reacties deze ochtend 👍

[ Voor 3% gewijzigd door KookSpook op 14-06-2024 09:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 19:05

Vis

KookSpook schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 09:57:
Super, thanks iedereen voor de snelle reacties deze ochtend 👍
Al eens nagedacht over het zelf onder brengen in eigen beheer via een seed van 24 woordjes aka Ledger/Trezor hardware wallet?

Dan betaal je uiteindelijk ook geen fee voor de bewaarder en heb je ten alle tijden zelf de controle over je Bitcoin. Kun je sneller handelen etc.

Vooral als je voor de lange termijn vasthoud is een HW wallet een uitkomst want not your keys not your coins. Binnen crypto heb je nu voor het eerst de mogelijkheid om echt zelf je asset in beheer te hebben ipv het uitbesteden aan brokers zoals traditionele aandelen etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Vis op 14-06-2024 10:04 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KookSpook
Klopt, heb zelf ook een HW maar wil wat meer spreiden. HW is leuk, maar als ik onder de tram loop weet mijn vrouw niet hoe je die ‘muntjes van de stick af krijgt’.
Daarnaast is be your own bank leuk. Maar brengt ook een hoop verantwoordelijkheid met zich mee. Denk er nu over na om het eea te verdelen in verschillende oplossingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:15
ik logde op in mijn Kraken account, -70% pf :o

account laat mijn staked muntjes niet zien, meer mensen hier last van?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

KookSpook schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:05:
Klopt, heb zelf ook een HW maar wil wat meer spreiden. HW is leuk, maar als ik onder de tram loop weet mijn vrouw niet hoe je die ‘muntjes van de stick af krijgt’.
Daarnaast is be your own bank leuk. Maar brengt ook een hoop verantwoordelijkheid met zich mee. Denk er nu over na om het eea te verdelen in verschillende oplossingen
Snap deze niet zo, want hoe moeilijk kan het zijn om aan je naasten uit te leggen dat de 24 woordjes (of 12) DE sleutel is tot je vermogen. Dat is toch in 10 minuutjes uitgelegd?

Daarnaast kan iedereen googlen hoe je vervolgens met die 24 woordjes bij je muntjes kan komen.

Ik denk serieus dat het moeilijker is (en vooral omslachtiger ivm regelgeving) als een nabestaande bij jou vermogen bij een broker wilt komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vis schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:11:
[...]

Snap deze niet zo, want hoe moeilijk kan het zijn om aan je naasten uit te leggen dat de 24 woordjes (of 12) DE sleutel is tot je vermogen. Dat is toch in 10 minuutjes uitgelegd?

Daarnaast kan iedereen googlen hoe je vervolgens met die 24 woordjes bij je muntjes kan komen.

Ik denk serieus dat het moeilijker is (en vooral omslachtiger ivm regelgeving) als een nabestaande bij jou vermogen bij een broker wilt komen.
Ik snap hem heel goed. Deze cycle heb ik alles nog in eigen beheer (grotendeels dan, een klein deel op Bitvavo).

Als deze cycle volgens plan verloopt worden de bedragen de volgende keer weer serieuzer en dan ga ik ook spreiden. Die 0,x% fee voor dat deel van de PF neem ik dan voor lief.

Is voor iedereen anders denk ik. Je moet doen waar je je lekker bij voelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:23

WhySoSerious

Be the change.

Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:09:
ik logde op in mijn Kraken account, -70% pf :o

account laat mijn staked muntjes niet zien, meer mensen hier last van?
Alles ok hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

BTC100K2021 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:18:
[...]

Ik snap hem heel goed. Deze cycle heb ik alles nog in eigen beheer (grotendeels dan, een klein deel op Bitvavo).

Als deze cycle volgens plan verloopt worden de bedragen de volgende keer weer serieuzer en dan ga ik ook spreiden. Die 0,x% fee voor dat deel van de PF neem ik dan voor lief.

Is voor iedereen anders denk ik. Je moet doen waar je je lekker bij voelt.
Juist wanneer de bedragen hoger worden moet je alles in eigen beheer willen houden imo. Je betaald toch meer fee? En wat nou als de betreffende tegenpartij malafide is gebleken over een tiental jaar? Kun je fluiten naar je godsvermogen (en krijg je waarschijnlijk alleen maar tot 100k vergoed).

There is no second best wealth storage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Vis schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:25:
[...]

Juist wanneer de bedragen hoger worden moet je alles in eigen beheer willen houden imo. Je betaald toch meer fee? En wat nou als de betreffende tegenpartij malafide is gebleken over een tiental jaar? Kun je fluiten naar je godsvermogen (en krijg je waarschijnlijk alleen maar tot 100k vergoed).

There is no second best wealth storage.
Tot op zekere hoogte wel ja. Toen de waarde substantieel werd heb ik een HW wallet aangeschaft en alles vanaf Binance, Bittrex en enkele andere gure CEX'en die kant op gestuurd.

Maar op gegeven moment heb ik wel weer de behoefte om een stukje van die verantwoordelijkheid af te schuiven naar een ander.

En wat mij betreft zit er wel een verschil tussen je muntjes op een ongereguleerde CEX parkeren of één van de grote vermogensbeheerders met tientallen miljarden aan beheerd vermogen. De prijs daarvan is een jaarlijkse fee van enkele tienden van een procent.

Wat ik zeg: je moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik ken ook iemand die zijn muntjes met een behoorlijke waarde al 2 cycles heeft staan bij Binance (dat is nu Coinmerce voor NL geloof ik?). Die vindt een hardware wallet onnodig, want "de website doet het altijd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hier nu ook

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

ook met de -70? of ondertussen -75 geworden?

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Aeronaut schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:37:
[...]

ook met de -70? of ondertussen -75 geworden?
+2.01% :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-10 19:13

NeoflexNL

Forever young

[...]

Ik snap je punt, maar je bent alsnog afhankelijk van een 'broker', of exchange, als je die munten te gelde wilt maken.

Hoe je je coins van een HW af krijgt is idd binnen 10 minuten uitgelegd, maar dan moet je wel én weten waar dat ding ook alweer verstopt lag, én je nabestaande een KYC doen bij een exchange om er euro's van te maken.

Nogmaals, ik snap je punt en hier ook enkel een HW, maar ik denk in de praktijk dat wat aandelen in etf's verkopen minstens net zo makkelijk is.

En die fees is idd peanuts. Ik snap best heel goed wanneer mensen liever in etf's zitten dan met een wallet zitten klooien.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:23

WhySoSerious

Be the change.

Moooooooooooooon!

Zo volatiel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
[...]

Klopt, seed invullen etc zal wel goed gaan. Maar de route erna kan voor iemand die net kennis maakt met crypto een lastige zijn. Het moet toch naar een Exchange alvorens je het kan omzetten naar euro. Los nog van kyc etc. Kan allemaal wel, maar brengt toch een hoop gedoe & risico’s met zich mee. Als de btc in een etf staat bij de broker, tussen de andere ETF’s en aandelen op onze gedeelde rekening is dit net wat makkelijker. Maar inderdaad not your keys not your coins. Lastige keuze die voor ieder anders uit zal pakken denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 17:29
KookSpook schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:05:
Zit zelf te wachten op crypto pensioen sparen/beleggen, zit zoiets al in de pijplijn ergens?
Misschien dat eerst de Mica wetgeving geintroduceerd moet zijn daarvoor?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

KookSpook schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:29:
[...]

alvorens je het kan omzetten naar euro.
Oke hier scheiden onze wegen.
We are not the same ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:53:
[...]

Oke hier scheiden onze wegen.
We are not the same ;)
We hadden het over 'naasten' toch? Als mijn wederhelft de hele bups na mijn overlijden wil verkopen moet ze dat lekker doen, en het liefst maak ik dat haar ook nog eens zo makkelijk mogelijk.

Dat was volgens mij het punt rondom etf's vs HW.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

Een echte maxi neemt zijn ledger mee de kist in als laatste eerbetoon aan Satoshi en maakt zo de supply nog wat schaarser

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/017/252/2f0.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-06-2024 12:03 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 12:03:
Een echte maxi neemt zijn ledger mee de kist in als laatste eerbetoon aan Satoshi en maakt zo de supply nog wat schaarser

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NAX-GIKp91Cxf_-OZSI1oakoR7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/49XElZBZ3k3RLBDLyTpNSGeb.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC100K2021 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 12:03:

[Afbeelding]
sorry maar als ik er niet meer ben dan wil ik het graag aan mijn kinderen doorgeven...

btw: is dat van Metal Gear Solid?

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 14-06-2024 12:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Emcee schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 11:41:
[...]

Zit zelf te wachten op crypto pensioen sparen/beleggen, zit zoiets al in de pijplijn ergens?
Misschien dat eerst de Mica wetgeving geintroduceerd moet zijn daarvoor?
Ik heb in 2013 aan de salaris administratie van een grote it dienstverlener waar ik in dienst was gevraagd om loon in bitcoin. Dat was nadat ze een crypto bijeenkomst vanuit afdeling finance hadden georganiseerd met kees de kort en tuur de meester. Epic was dat. Helaas gewoon in fiat uitbetaald gekregen. Was weer eens te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:37

knakworst

Get more sats!

Rocketpool moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021

BTC100K2021

"Sector returns" - alsof die shitcoins onderdeel zijn van volwaardige bedrijfstakken

Afbeeldingslocatie: https://static.independent.co.uk/2021/04/29/23/newFile-1.jpg?width=1200

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-06-2024 14:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@BTC100K2021 wacht maar tot @zwembroek dit ziet. Gelukkig is hij nu nog aan het stacken... :+

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ19CMXBNSyS5Ara_Wc8jqplBqBKvQwctE-iqwkayUHNwexkmVgrf8rB8cP&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Ethereum ETF: toezichthouder deelt nieuwe update over lancering
https://www.crypto-inside...we-update-over-lancering/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Tijdens een hoorzitting van de Amerikaanse Senaatscommissie voor Begrotingen op 13 juni onthulde Securities and Exchange Commission (SEC) voorzitter Gary Gensler dat deze financiële producten hun definitieve goedkeuring kunnen krijgen “ergens in de loop van deze zomer”.
Past mooi in het scenario om nu de fundering wat verder aan te stampen en dan lift off! oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:04
sh4d0wman schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 14:25:
@BTC100K2021 wacht maar tot @zwembroek dit ziet. Gelukkig is hij nu nog aan het stacken... :+

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z61EO3pzQ038-zkbrC83R1uSW3Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/phGjXlcwAif6cd58fRj6kaZs.gif?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:15
In het verlengde van de discussie over het laten bewaren van je sats bij een derde partij, vroeg ik mij af hoe het zit bij fiat laten staan bij een partij zoals Bitonic of Bitvavo. Vallen zij onder het depositogarantiestelsel? Wat zegt de nieuwe Micar wet hierover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
baba420 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:18:
In het verlengde van de discussie over het laten bewaren van je sats bij een derde partij, vroeg ik mij af hoe het zit bij fiat laten staan bij een partij zoals Bitonic of Bitvavo. Vallen zij onder het depositogarantiestelsel? Wat zegt de nieuwe Micar wet hierover?
https://support.bitvavo.c...countgarantie%2Dprogramma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:03
Nee, ze vallen niet onder het deposito garantiestelsel

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

In aanmerking komen voor een vergoeding... sure. Daar zou ik niet teveel waarde aan hechten en is in geen geval vergelijkbaar met een DGS. Dat is er idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
NeoflexNL schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:25:
[...]

In aanmerking komen voor een vergoeding... sure. Daar zou ik niet teveel waarde aan hechten en is in geen geval vergelijkbaar met een DGS. Dat is er idd niet.
Ik zeg ook niet dat er een DGS is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Nee, dergelijke partijen hebben geen banklicentie. Er is hoogstens een "verzekering" voor als iemand ongeoorloofd toegang krijgt tot je account en je hebt daar zelf geen schuld aan.

Tenzij het is om een eventuele dip te kopen, kun je je fiat (EUR) beter omzetten naar een stable en dit ergens onchain parkeren. Bijvoorbeeld Aave op Arbitrum de afgelopen 6 maanden 8,90% APR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Wispe schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:29:
[...]

Ik zeg ook niet dat er een DGS is.
Er is altijd een shitcoin.

DGS: https://coinmarketcap.com/currencies/dragonglass/

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:15
jvel92 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:34:
[...]

Nee, dergelijke partijen hebben geen banklicentie. Er is hoogstens een "verzekering" voor als iemand ongeoorloofd toegang krijgt tot je account en je hebt daar zelf geen schuld aan.

Tenzij het is om een eventuele dip te kopen, kun je je fiat (EUR) beter omzetten naar een stable en dit ergens onchain parkeren. Bijvoorbeeld Aave op Arbitrum de afgelopen 6 maanden 8,90% APR.
Ik wilde inderdaad wat achter de hand houden voor een eventuele dip. In het verleden kon het zomaar uren duren voordat funds aankwamen bij een exchange.

Jammer dat Trade Republic geen crypto aanbiedt, want ze geven op spaargeld de rente die ECB ook geeft, momenteel zo’n 3%.

Van DeFi blijf ik af. Te vaak nat gegaan op fees, swappen, contracten, Peg verliezen etc.

[ Voor 5% gewijzigd door baba420 op 14-06-2024 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
jvel92 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:34:
[...]

Ik heb er ook wel eens transacties op uitgevoerd, maar meteen alles weggehaald naar een adres in de HW Wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
baba420 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:47:
[...]

Ik wilde inderdaad wat achter de hand houden voor een eventuele dip. In het verleden kon het zomaar uren duren voordat funds aankwamen bij een exchange.

Jammer dat Trade Republic geen crypto aanbiedt, want ze geven op spaargeld de rente die ECB ook geeft, momenteel zo’n 3%.

Van DeFi blijf ik af. Te vaak nat gegaan op fees, swappen, contracten, Peg verliezen etc.
heb je liever op dit moment euro voor 3% rente of heb je liever gewoon Bitcoin? :o

nou mijn keuze is heel simpel, BTC natuurlijk!

zelfs als zal ik op euro's bijv 10% rente krijgen, die gains is echt te laag

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
baba420 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 15:47:
[...]

Coinbase geeft 5,15% op USDC en elk moment opneembaar of inwisselbaar voor crypto.

Arbitrum is een L2 daar zijn de fees minimaal. Het storten van USDC in Aave heeft me wel geteld 0,02 USD aan fees gekost. Op Bitvavo crypto aankopen kost je nog meer aan fees.

De kans dat USDC langdurig zijn peg verliest is klein. Aave is wel een van de veiligste DeFi protocollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ByBit geeft
9.39% op je eerste $500 aan USDT
10.34% op je eerste $500 aan usdc
6.37% op je eerste $1000 aan dai

het is niet veel maar je kan de winsten ervan gebruiken bijv met hun debet visa kaart

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 14-06-2024 16:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ben ik nu in het spaartopic :?

Ik wil rekteroni memes zien.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

m'n Aero.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/izAer0CUxcQAAAAd/%E0%A4%A6%E0%A4%BF%E0%A4%B2%E0%A4%95%E0%A4%BE%E0%A4%A6%E0%A5%8C%E0%A4%B0%E0%A4%BE-sumit-bhyan.gif

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:37:
Ben ik nu in het spaartopic :?

Ik wil rekteroni memes zien.
Ik was van plan deze techniek toe te passen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4_j9wS98clQkpA_Ep1zQkAQkQV8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dB19XO2zb0zIOfu2lSfLUWd3.jpg?f=user_large

Maar mijn vrijdag middag borrel zegt nee...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQmmI6F0D_LBdyuLwGp5HpL4zGU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aa69cLGlkYYXy3uuIB3l1GyQ.jpg?f=user_large

Laat die knaken je niet raken, leef met je kop omhoog :9B

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Zit je eigenlijk echt all-in Aero of dat een meme?

Ben je dan ook aan het liquidity poolen op Aero om meer Aero te krijgen? De APY's zijn namelijk wel nice, alleen je aandeel verwaterd wel enorm als je er zelf niet aan mee doet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wat had je verwacht van een degen token die luquidity providers gratis krijgen bij pools. Die gaan dumpen. Kijk eens bij een token als Boo. Zelfde idee maar dan op Fantom.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

FrambozenTaart schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:41:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat is ook een goed idee idd.

Je Schultenbrau in een duur glas schenken. Dan lijkt het nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
knakworst schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:42:
[...]

Wat had je verwacht van een degen token die luquidity providers gratis krijgen bij pools. Die gaan dumpen. Kijk eens bij een token als Boo. Zelfde idee maar dan op Fantom.
Het is vergelijkbaar met Curve. Heeft het in 2021 prima gedaan, maar sindsdien down-only. Founder is gisteren ook voor 27 miljoen aan CRV geliquideerd :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:14
Wij zitten allemaal in de juiste alts.. toch??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SD6axHcHGchFf8CkIDDvF5l1l0c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pEED2tKp7TlYNgJbyC4ebCUu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Don Guacamole schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:49:
[Afbeelding]
Ik wel met PEPE zo te zien. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:44:
[...]

Dat is ook een goed idee idd.

Je Schultenbrau in een duur glas schenken. Dan lijkt het nog wat.
Schultenbräu? Dat kan ik al lang niet meer betalen...

Dit is een halve liter bruine Export. Ik vul eerst het glas en dan at ik meteen het 1/3e blik wat overblijft. Dit helpt tegen de pijn.

Het bier wel via een Poolse kennis ingekocht, €6,69 per tray.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Don Guacamole schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:49:
[Afbeelding]
Zeker!

Ook in de verkeerde trouwens...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

jvel92 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:41:
[...]

Zit je eigenlijk echt all-in Aero of dat een meme?

Ben je dan ook aan het liquidity poolen op Aero om meer Aero te krijgen? De APY's zijn namelijk wel nice, alleen je aandeel verwaterd wel enorm als je er zelf niet aan mee doet :P
all in.

niet gepooled, wil ieder moment kunnen verkopen [nee niet nu, is een ordinaire stop loss hunt kijkend naar volume]. kort poolen heeft ook niet zoveel zin. en 4 jaar locken voor maximum fees is ook zoiets.. veelste lang.

en de verwatering ach.. das de prijs van dikke tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aeronaut schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 17:03:
[...]

all in.

niet gepooled, wil ieder moment kunnen verkopen [nee niet nu, is een ordinaire stop loss hunt kijkend naar volume]. kort poolen heeft ook niet zoveel zin. en 4 jaar locken voor maximum fees is ook zoiets.. veelste lang.

en de verwatering ach.. das de prijs van dikke tech
Maar als je een pooltje met eth-cbeth hebt krijg je bijvoorbeeld ook een heleboel Aero. Daarom is er een soort van permanente verkoopdruk. Niet een coin waarin ik dik zou investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZHv2Lw8Qo-hkQtpKfU3fv2VnNM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/033fRVXc6IR3pQ3CGpwlZIWj.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De dollar is weer eens een veilige haven zogenaamd. Staat nu op 1,069 tegenover de euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:41
zo heat map is schoon aan de onderkant, funding onder neutraal tot negatief. BTC d stijgt verder. Tijd om weer up te gaan zou ik zeggen

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 14-06-2024 18:12 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-10 14:49
FrambozenTaart schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:41:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Laat die knaken je niet raken 🤣

Wie maakt er even een wandtegel van, dit is weer een prachtige uitspraak

[ Voor 13% gewijzigd door WarsemaW op 14-06-2024 18:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-10 14:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqjD59wn92edXLiSnmnUDS6WGlk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qpIkYPXPt1v9PjSdGqo0vFRy.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: zelf maar even gedaan. Doe met deze tegel wat je goeddunkt

[ Voor 8% gewijzigd door WarsemaW op 14-06-2024 18:16 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eEKye2a-Ug_kWZeqsaF8QvmhMo8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RfHGUFn46PpHWpST38hvBpDz.jpg?f=user_large

Nog even en we zitten weer op Madelon support level. When bounce ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Adiossss 65

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Hmm ik heb al zo lang niet meer geDCA'd dat ik vergeten ben of mijn regel >60k EUR of >60k USD was. Als dit zo doorgaat moet ik maandag in de archieven duiken om te zien of ik weer mag...

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wIuXHTCKRfC3NxgRaOipBRtQ76A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7WbYW0r5zyaxWdqau7WLnzXz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik denk dat ik in de herfst maar weer mn pf open.

Dit zijn weer tijden om in te kopen....

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Deman23 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 18:38:
[Afbeelding]

Nog even en we zitten weer op Madelon support level. When bounce ?
gaat ze toch gelijk hebben? alleen was ze 1 cycle te vroeg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:56
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 19:18:
[...]

gaat ze toch gelijk hebben? alleen was ze 1 cycle te vroeg
Ik hoop niet dat het dat zo eindigde zoals vorige keer toen ze dat zei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y1G7xwZNuvNcldYGea8iKbhRDdE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H4lDlyRjquHq59vYdkCaVNXo.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWeCnlrbFG2UsbFEsf5lz_PcQgg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UEi1wMKRwVvk4jM9Vk53MtIB.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:54
Shorters worden stinkend rijk!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/nXhui0Il98IAAAAM/bitcoin-rocket-ship.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh my mijn bitcoin pf wordt weer groter in %
altjes weer lekker door het putje, wat een gure rommel! BAH

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JBunO3Xe3QNg7Gijw565upfrrOA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pPVo8YFw4cRFZz3klwmHfY7G.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Om over een paar maandjes weer in longs te drukken die ons voorbij de stratosfeer zal brengen!

Bullish dit.

En ik koop gewoon lekker satjes bij, ik vind t mooi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6oElXbtyTCBuNZMRfcN2gBKThk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iAQvrEUv4Sjgp1Z0JvHctrKb.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njye3WL6buQQR6ejpB1Q2updnbM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ir2xGTgXrJe2yGm4nNGY7f11.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-10 23:11
Ongelooflijk BTC en het NVDA aandeel blijft maar ATH na ATH gaan...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis

Vis

cooLopke schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 20:49:
Ongelooflijk BTC en het NVDA aandeel blijft maar ATH na ATH gaan...
Wat nog ongelooflijker is dat een Nederlands bedrijf vandaag Ethereum voorbij is gestreefd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tuGs2WeiiuFuwDHUoYMU0yRJN8E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gc53u4blhDpoZB84jJZhr8C0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vaevictis_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRO3QWp2gUGaSBQs-nMeWnWeffY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oyMepjuFpJhTECxVeydb9Es8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_AOkNe0iqEQkIVoPhhONHTD2DmM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IrIxBULaVSx50uNcIVCfoCz9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6LZ4HuO9N4urgM8_oGynRUZGIo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9HbPOVWtDEQP4rrQP9Eshapd.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVcxsO9LGkxUjxb6X0uFuBp9dao=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dNpGSwXApvsOluXFBrvhvOzC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Goud is vandaag gewoon dik een procent gestegen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:01
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 20:32:
oh my mijn bitcoin pf wordt weer groter in %
altjes weer lekker door het putje, wat een gure rommel! BAH

[Afbeelding]
Hier ook, met stappen, helemaal automagisch

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
knakworst schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:54:
Goud is vandaag gewoon dik een procent gestegen O-)
MOOOOOOOOOOOON!

Dan zie je pas hoe erg de volatiliteit is van crypto. En volgend jaar komt dan de renteverhoging van 0.05% en 0.15% van je ING spaarrekening en denk je: ik heb dit jaar gehodled als een MF en 100x (of 1000?) die kneuzen rente overtroffen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10 22:32
Kwam net dit plaatje tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMLfWwO0DD8_V74AYkMPmOFS8k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m8N2RGslPCKPBMocSQbCYb1O.png?f=fotoalbum_large

Tot zo ver "Sell in May and go away", je ziet dat gemiddeld over de jaren tot nu toe BTC in juni een stijging van 0,14% laat zien, in juli 7,98% en augustus 2,69%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bushalte schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 21:54:
[...]

Hier ook, met stappen, helemaal automagisch
Met iedereen zo bearish is het moon s00n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Dit was de laatste shake-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zomer komt eraan, gaat ook nog een saaie maand worden hoor.
Remember, come back in September!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

exelletor schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:03:
Kwam net dit plaatje tegen:

[Afbeelding]

Tot zo ver "Sell in May and go away", je ziet dat gemiddeld over de jaren tot nu toe BTC in juni een stijging van 0,14% laat zien, in juli 7,98% en augustus 2,69%.
Zou een aap niet net zo'n patroon tekenen als je hem een groene en rode stift zou geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bearmarket confirmed?

Ik heb nog shitcoins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:25:
[...]

Bearmarket confirmed?

Ik heb nog shitcoins!
In het weekend kunnen die wat herstellen, vanaf maandag weer rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:01
knakworst schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:06:
[...]

Met iedereen zo bearish is het moon s00n.
Body = ready

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Pagina: 1 ... 192 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!