Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een ding weet je zeker als het beweegt dan kan het even flink uitschieten. Maar wel een kans voor DCA bij neerwaards. Zou fijn zijn om eens door de 72K te breken.anti elppa schreef op maandag 10 juni 2024 @ 21:08:
lekkere bende boven en beneden, gaat nog wel ruig worden
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
:fill(white):strip_exif()/f/image/bF6kMjmObSalsZZkKO5lk61k.png?f=user_large)
dikke tech, staat mooi in de plus
nothing stops this train
Woensdag zou wel eens wat vuurwerk kunnen worden. Inflatiecijfers en daarna een praatje van PowellAeronaut schreef op maandag 10 juni 2024 @ 21:35:
Eerst naar beneden en dan stijging van jewelste.. wanneer zeg je dan? morgen 1715 nederlands tijd.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Eigenlijk moeten we al vertrokken zijn voordat powell zn mond open doet.NeoflexNL schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:08:
[...]
Woensdag zou wel eens wat vuurwerk kunnen worden. Inflatiecijfers en daarna een praatje van Powell
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
My family: You spend a lot of time studying #Bitcoin you must be making a lot of money
— The ₿itcoin Therapist (@TheBTCTherapist) 10 juni 2024
Me:pic.twitter.com/tUhi64bQkX
nothing stops this train
Ik dacht nu echt dat die gast ging zeggen: ‘I bought altcoins’
...om me vervolgens te realiseren dat ik sowieso te vaak kijk
Dat zit wel Schnorr.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
lag ook wel iets teveel liquiditeit aan de onderkant helaas.anti elppa schreef op maandag 10 juni 2024 @ 21:08:
lekkere bende boven en beneden, gaat nog wel ruig worden
[Afbeelding]

Nu is het zaak dat de 67k houd. Anders zie ik een nieuwe ATH niet echt snel meer gebeuren voor de zomer.
Begin die range iig wel echt extreem saai te vinden.
It’s the last chance to buy #Altcoins super cheap!
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 10 juni 2024
It’s been a strange bull market. Solana has been doing great, Bitcoin has been rallying to an all-time high pre-halving and after the Spot ETF launch, but altcoins have gone silent since that.
Is the reversal on the horizon for…
Dit was gister. En nu is het een fire sale! Wat een buitrnkansjes!
mocht 67k breken bij btc gaat er nog gerust 50% af bij de meeste shitcoins. Ik zou met een hele grote boog om die stinkende rottende berg drek lopen op het moment.knakworst schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 07:24:
[Twitter]
Dit was gister. En nu is het een fire sale! Wat een buitrnkansjes!
BTC-D staat ook dicht tegen ATH aan. Als die uitbreekt
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 11-06-2024 07:34 ]
Veel alts die uit de bear market dal zijn gekropen zitten al veel op hun retest van de 2 jaar accumulatie en uitbraak. Zie bijv COTI, VET op de weekly.anti elppa schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 07:27:
[...]
mocht 67k breken bij btc gaat er nog gerust 50% af bij de meeste shitcoins. Ik zou met een hele grote boog om die stinkende rottende berg drek lopen op het moment.
BTC-D staat ook dicht tegen ATH aan. Als die uitbreekt
Tuurlijk, kan altijd nog lager, maar dit zijn mooie momenten om het eea aan alts (shitcoints) bij te harken imho.
coti heeft een rejection gehad in feb 2024. Daar kan nu nog een heel stuk vanaf. Hell kan zelfs prima bij een dump of uitbraak van btc een nieuwe low krijgen.keanu_ schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 07:50:
[...]
Veel alts die uit de bear market dal zijn gekropen zitten al veel op hun retest van de 2 jaar accumulatie en uitbraak. Zie bijv COTI, VET op de weekly.
Tuurlijk, kan altijd nog lager, maar dit zijn mooie momenten om het eea aan alts (shitcoints) bij te harken imho.
vet heeft helemaal een nachtmerrie van een chart, Doet pijn aan mijn ogen daar naar te kijken. Laat die eerst maar eens ubuerhaubt 2 positieve weken zien. en daarna dat gruwelijke dalende kanaal testen. Na een uitbraak daaruit zou je wat kunnen proberen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee wel één van Ripple in Amsterdam vandaag. Apex 2024Vis schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:22:
Is er ergens weer een Bitcoin conferentie gaande ofzo?
btc was toch een hedge tegen inflatie :S:S:Sknakworst schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:28:
Het lijkt erop dat alles rekt moet. Gek, want de aandelenbeurs opent hoger. Misschien alvast de zenuwen voor de Fed meeting en de inflatiecijfers later deze week.
Vet Nieuws :anti elppa schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 07:58:
[...]
coti heeft een rejection gehad in feb 2024. Daar kan nu nog een heel stuk vanaf. Hell kan zelfs prima bij een dump of uitbraak van btc een nieuwe low krijgen.
vet heeft helemaal een nachtmerrie van een chart, Doet pijn aan mijn ogen daar naar te kijken. Laat die eerst maar eens ubuerhaubt 2 positieve weken zien. en daarna dat gruwelijke dalende kanaal testen. Na een uitbraak daaruit zou je wat kunnen proberen
https://www.binance.com/en/square/post/9009349814849Tesla and VeChain Collaboration to Arrive on VeBetterDAO, Elon Musk Bullish on Sustainable Blockc..
Zoom is uit op deze chart, die is echt Nederlands inmiddels, zo flat als ik weet niet wat :
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/casper/
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 11-06-2024 08:37 ]
laat maar komen die drop? 😉
nothing stops this train
collaborationGipsy King schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:34:
[...]
Vet Nieuws :
[...]
https://www.binance.com/en/square/post/9009349814849
Zoom is uit op deze chart, die is echt Nederlands inmiddels, zo flat als ik weet niet wat :
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/casper/
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/HIX0gFQr4qB9ft8Su698Y3pk.png?f=user_large)
Oh, naar beneden. Fuk it, all in in Fiat. Ben er klaar mee.
Wat? All je fiat er in?mayhem schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:03:
Ah er gebeurt wat met BTC.
Oh, naar beneden. Fuk it, all in in Fiat. Ben er klaar mee.
Nee hij heeft aandelen Fiat gekocht en gaat verder in het aandelen topic. Crypto is te volatiel voor hem.
[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 11-06-2024 09:36 ]
Bitcoin is natuurlijk ook veelste duur, dan kun je beter 1/10e Nvidia kopen, is veel goedkoper.knakworst schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:35:
[...]
Nee hij heeft aandelen Fiat gekocht en gaat verder in het aandelen topic. Crypto is te volatiel voor hem.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iJJWR2rZMfA4XR3h35Qc44gW.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
kijk ff in NK topic. Deze range zitten we al ff in, en kunnen we gerust inzitten tot september. 3x raden wat er met de shitcoins gebeurdLadonna schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:52:
Wie had dit verwacht?
3 keer?anti elppa schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:59:
[...]
kijk ff in NK topic. Deze range zitten we al ff in, en kunnen we gerust inzitten tot september. 3x raden wat er met de shitcoins gebeurd
- Omlaag
- Blijft gelijk

Heb je de link naar dat topic?anti elppa schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:59:
[...]
kijk ff in NK topic. Deze range zitten we al ff in, en kunnen we gerust inzitten tot september. 3x raden wat er met de shitcoins gebeurd
Zo moeilijk is die niet te vinden toch?
:strip_exif()/f/image/F7hObgOTpFDr6rQd0XkrsLTn.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar goed, bij deze dan de link: https://gathering.tweaker...ist_messages/2056096/last
Juiste link:YES schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:29:
[...]
Zo moeilijk is die niet te vinden toch?![]()
[Afbeelding]
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2056096/last
Zit al 3 maanden te wachtenAeronaut schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:38:
zijn we klaar voor de almachtige groene kaars?
nog mooier, staat gewoon onderaan dit topic een link bij de topic waarschuwingen.....YES schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:29:
[...]
[Afbeelding]
Maar goed, bij deze dan de link: https://gathering.tweaker...ist_messages/2056096/last
Wel een mooie poging, dus:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/608rQy5qAfK7SO7NSWgA20Zq.gif?f=user_large)
Een van de ander cryptospel zit blijkbaar al op 100 miljoen gebruikers, dan maak ik mij toch een beetje zorgen of Henk en Ingrid niet al crypto hebben. Ik heb dat spel even geopend en ik vind het wel verslavend, dus de populariteit snap ik wel.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8k4klqWkZCbY8XysSzeR6YZx.gif?f=user_large)
knakworst schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:53:
Looks like 66k is back on the menu guys
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TooNxWChY2mvvxH3wy0nXGrQ.jpg?f=user_large)
knakworst schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:53:
:strip_exif()/f/image/07Vzql4IffVFoQHY0rC0818F.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door The Redman op 11-06-2024 12:47 ]
KucoinThe Redman schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:47:
Is het als Nederlander nog ergens mogelijk te leverage longen/shorten? Met hoger leverage dan margin trading.
Youhodler.The Redman schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:47:
Is het als Nederlander nog ergens mogelijk te leverage longen/shorten? Met hoger leverage dan margin trading.
Ik heb 1x een leverage trade gedaan. €100 verloren. Mezelf beloofd het nooit meer te doen.The Redman schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:47:
Net zoals motorrijden.
MexcThe Redman schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:47:
Stack Sats
Hopelijk snel weer erboven. 66k is een belangrijke volgens mij @Taro ?knakworst schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:53:
heatmap is aardig leeg geveegd iig aan de onderkant, dus de weg naar boven kan weer ingeslagen. als de cijfers nu ook nog eens een beetje willen meevallen vandaag (hoe laat komen die?)...
kucoin, krakenThe Redman schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:47:
brothermaynard schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 13:46:
[...]
Hopelijk snel weer erboven. 66k is een belangrijke volgens mij @Taro ?
heatmap is aardig leeg geveegd iig aan de onderkant, dus de weg naar boven kan weer ingeslagen. als de cijfers nu ook nog eens een beetje willen meevallen vandaag (hoe laat komen die?)...
:strip_exif()/f/image/7AiquZKYhRH9gyIQOfDooyZK.jpg?f=fotoalbum_large)
In 2025:

[SC] senioren zwaaiend met hun wandelstok
- "Geitenbende"
- "Ponzi shitzooi"
- "Er gebeurt niks!"
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Weet je @ByteMe_, zo is het ook maar net!ByteMe_ schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:36:
[...]
In 2025:
[Afbeelding]
[SC] senioren zwaaiend met hun wandelstok
- "Geitenbende"
- "Ponzi shitzooi"
- "Er gebeurt niks!"
PS5
$DOT aims to be a market leader in RWA adoption through several projects within the ecosystem.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 11 juni 2024
The token is still looking for higher timeframe support, which we’re reaching here at $5.50-6.00.
An area to continue accumulating Polkadot. pic.twitter.com/fXTzNtlrMH
Blijkbaar heeft cryptomitch nog wat fiat gevonden om stuk te slaan op Dot.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
oogt heel vervelend, maar lijkt me verkeerde topic?AlterBridge schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:16:
[Afbeelding]
Ik heb mijn wachtwoord maar weer gewijzigd want ik kreeg een melding in de Authenticator app. Gelukkig heb ik 2F aanstaan. Maar wtf zie die activiteiten log… hoe stop ik die droeftoeters? Mijn e-mail stopzetten en overal maar wijzigen?
stoppen met je email laten lekken door derden.AlterBridge schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:16:
[Afbeelding]
hoe stop ik die droeftoeters? Mijn e-mail stopzetten en overal maar wijzigen?
Emailadres wijzigen een optie voor je? En daarna nieuw wachtwoord voor de zekerheid.AlterBridge schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:16:
[Afbeelding]
Ik heb mijn wachtwoord maar weer gewijzigd want ik kreeg een melding in de Authenticator app. Gelukkig heb ik 2F aanstaan. Maar wtf zie die activiteiten log… hoe stop ik die droeftoeters? Mijn e-mail stopzetten en overal maar wijzigen?
Wat bedoel je met stopzetten?AlterBridge schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:16:
Mijn e-mail stopzetten en overal maar wijzigen?
Welke dienst is dat?AlterBridge schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:16:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk mail van Microsoft. Mijn oude hotmail account ziet er ook zo uit qua inlog pogingen.
Net als die keer dat ik de enige was die naakt was, op een gender reveal party.
Maktub
Oke, koers en handel topic dus, die ken ik al.YES schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:29:
[...]
[Afbeelding]
Ik dacht NK. Wat is dat voor topic.
maar voor de rest:
:strip_exif()/f/image/HMFsYL9jS23SBIqEwxJDdY5v.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 67% gewijzigd door Kol Nedra op 11-06-2024 17:39 ]
nothing stops this train
EK topic is ook leuk, voor al uw oranje lijntjesLadonna schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:34:
[...]
Oke, koers en handel topic dus, die ken ik al.
Ik dacht NK. Wat is dat voor topic.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Soon.Wispe schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:38:
Voor we weten is het september, dus ik maak me niet zo druk.
HODL.
:strip_exif()/f/image/vHk54IHKkxWJcfF4JSKxSPqr.jpg?f=fotoalbum_large)
Eventjes een liquidity Hunt, volgende week ath.Richh schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:40:
Kunnen we al concluderen dat echt helemaal niemand BTC wil kopen voor >73k?
Slowchat #25 wil zijn oneliners terugknakworst schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:42:
[...]
Eventjes een liquidity Hunt, volgende week ath.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!